Pięciu Niemców w Sapporo
Opublikowano: 16 stycznia 2013, 19:30
23 komentarze - dołącz do dyskusji »
Autor: Paweł Stawowczyk
Źródło: wiadomość skispringen-news.de
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (23)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Seba99pl
17.01.2013, 20:25
Pytanie:
Czy gdzieś na komórce można obejrzeć konkurs NA ŻYWO?
Czy gdzieś na komórce można obejrzeć konkurs NA ŻYWO?
Seba99pl
17.01.2013, 20:19
@lipathor
Ja skoków nie oglądam od 2000/2001 tylko od 1998/1999. Nie było nic w TV to przełączyłem na jakiś program niemiecki i były skoki no to zostawiłem i od tej pory je oglądam.
Ja skoków nie oglądam od 2000/2001 tylko od 1998/1999. Nie było nic w TV to przełączyłem na jakiś program niemiecki i były skoki no to zostawiłem i od tej pory je oglądam.
Seba99pl
17.01.2013, 20:16
Nie sezon 2004/2005 tylko 2003/2004.
Lipathor
17.01.2013, 20:13
Seba widocznie jak 95% innych fanów o skokach narciarskich usłyszał na przełomie 2000/2001 :)
Seba99pl
17.01.2013, 20:10
@maniacom
Wiem bo pamiętam ;). Ale zobacz sobie sezon 04/05, Ljokelsoey do Ahonena traci 10pkt. Więc nie jestem pewien czy pojedynki Ahonena ze Schmittem były bardziej zażarte od pojedynków Ahonena z Ljokelsoeyem.
Wiem bo pamiętam ;). Ale zobacz sobie sezon 04/05, Ljokelsoey do Ahonena traci 10pkt. Więc nie jestem pewien czy pojedynki Ahonena ze Schmittem były bardziej zażarte od pojedynków Ahonena z Ljokelsoeyem.
maniacom
17.01.2013, 19:52
@Seba99pl - spójrz sobie na archiwum wyników, wystarczy zauważyć, że w sezonie 1998/1999 Ahonen (2. miejsce) stracił do Martina Schmitta raptem 58 punktów. Podaje link: http://www.skokinarciarskie.pl /index.php?a=cykle&b=sezon &cykl=ps&sezon=1998/19 99
Seba99pl
17.01.2013, 19:25
Te 99 nic nie oznacza, to nie mój rocznik, semrfów i gargumela nie nawiedziłem i nie nawiedzę, Ahonen większe i cięższe boje z Ljokelsoeyem toczył niż ze Schmittem.
legol
17.01.2013, 18:17
@seba99pl
No tak rocznik 99 wiec wtedy to w pieluchach widziales chyba rywalizacje papa smurfa z gargamelem a nie Schmitta z Ahonenem co mniej wiecej w tych latach wlasnie ze soba rywalizowali.Jak juz nie wspomnialem nic o Małyszu to juz jestem podly.Co za dziwny kraj.
No tak rocznik 99 wiec wtedy to w pieluchach widziales chyba rywalizacje papa smurfa z gargamelem a nie Schmitta z Ahonenem co mniej wiecej w tych latach wlasnie ze soba rywalizowali.Jak juz nie wspomnialem nic o Małyszu to juz jestem podly.Co za dziwny kraj.
Seba99pl
17.01.2013, 18:09
@legol
Pisałeś że mistrzowie to Schmitt i Ahonen, a gdzie Małysz? Czy Schmitt rywalizował tak zaciekle z Ahonenem jak z Małyszem. Nie! Masz 0% szacunku do Małysza.
Pisałeś że mistrzowie to Schmitt i Ahonen, a gdzie Małysz? Czy Schmitt rywalizował tak zaciekle z Ahonenem jak z Małyszem. Nie! Masz 0% szacunku do Małysza.
legol
17.01.2013, 10:29
Te same slowa kieruje do czepialskiego co sie podpisuje pod roznymi nickami a pod artykulem o Ahonenie ze wrecz go ubostwia.O Ahonenie sadze ze tez by tak nie pisal ze stary i przecietny,ze zajmuje miejsca kadrze nawet gdyby w Finlandii byla porownywalna sytuacja do Niemiec
legol
17.01.2013, 10:26
@daf
Jestem szalenie ciekaw gdyby na miejscu Schmitta skakal Małysz i na podobnym do niego poziomie w polskiej kadrze to sądze ze juz bys tak nie pisal.
Jestem szalenie ciekaw gdyby na miejscu Schmitta skakal Małysz i na podobnym do niego poziomie w polskiej kadrze to sądze ze juz bys tak nie pisal.
Polonus
17.01.2013, 09:23
@daf
O ile zakopiański skok Kranjca można uznać za przypadek i ewidentnie było widać już na T4S, że jego forma zdecydowanie rośnie, to co do Schmitta nie byłbym taki pewien. Są przesłanki by sądzić, że jego świetna, tak to trzeba nazwać, postawa w T4S to nie tylko efekt jego zwyżki formy. Dlatego ja bym był ostrożny z opinią, że Schmitt się "broni". Wynikami może tak, ale czy formą to się okaże w Sapporo.
O ile zakopiański skok Kranjca można uznać za przypadek i ewidentnie było widać już na T4S, że jego forma zdecydowanie rośnie, to co do Schmitta nie byłbym taki pewien. Są przesłanki by sądzić, że jego świetna, tak to trzeba nazwać, postawa w T4S to nie tylko efekt jego zwyżki formy. Dlatego ja bym był ostrożny z opinią, że Schmitt się "broni". Wynikami może tak, ale czy formą to się okaże w Sapporo.
daf
17.01.2013, 05:39
1. O powołaniach na zawody powinien decydować nie wiek, a aktualna forma i umiejętności. Tymi ostatnimi Schmitt i Kranjec na dzień dzisiejszy się bronią.
2. Dawanie Schmittowi miejsca w kadrze za dawne zasługi to przejaw nepotyzmu i strach pomyśleć jak wyglądałaby nasza kadra, gdyby jej trenerem był niejaki @legol.
A już w Japonii młodzież zaczęłaby skakać w PŚ dopiero po trzydziestce... Wg legola wszak najpierw się trzeba zasłużyć...
2. Dawanie Schmittowi miejsca w kadrze za dawne zasługi to przejaw nepotyzmu i strach pomyśleć jak wyglądałaby nasza kadra, gdyby jej trenerem był niejaki @legol.
A już w Japonii młodzież zaczęłaby skakać w PŚ dopiero po trzydziestce... Wg legola wszak najpierw się trzeba zasłużyć...
legol
16.01.2013, 22:46
@do czepialskiego
Schmitt to arcymistrz skokow podobnie jak Ahonen wiec dla niego kadra powinna byc dozywotnia.Szkoda ze niepodpisujacy tego nie zauwazyl.A Kranjec to klasa sama w sobie, wracajacy z reszta do formy.Moze juz niepodpisujacy sie zapomnial jak Schmitt rywalizowal z Ahonenem w PS? Bo ja ta ich walke pamietam i do dzis z sentymentem wspomninam.Brak poszanowania dla mistrza skokow Schmitta uwazam za glupie.Ciekawe czy czepialski tak samo bedzie pisal o Ahonenie gdy wroci.
Zografski okaze sie nierozsadny jesli bedzie bral udzial w Mistrzostwach juniorskich bo on juz medal zloty zdobyl.Albo jakis cykor przed mamutami bo mam wrazenie ze odpuszcza mamucie skocznie.
Schmitt to arcymistrz skokow podobnie jak Ahonen wiec dla niego kadra powinna byc dozywotnia.Szkoda ze niepodpisujacy tego nie zauwazyl.A Kranjec to klasa sama w sobie, wracajacy z reszta do formy.Moze juz niepodpisujacy sie zapomnial jak Schmitt rywalizowal z Ahonenem w PS? Bo ja ta ich walke pamietam i do dzis z sentymentem wspomninam.Brak poszanowania dla mistrza skokow Schmitta uwazam za glupie.Ciekawe czy czepialski tak samo bedzie pisal o Ahonenie gdy wroci.
Zografski okaze sie nierozsadny jesli bedzie bral udzial w Mistrzostwach juniorskich bo on juz medal zloty zdobyl.Albo jakis cykor przed mamutami bo mam wrazenie ze odpuszcza mamucie skocznie.
Pawmak
16.01.2013, 22:44
A kogo dać w tej chwli u Słoweńców lepszego? Próbowali Nagliča i C. Preva na TCS i kompletna klapa, a Damjan w Polsce przynajmniej prawie zapunktował i nie wykorzystali nawet limitu, więc gdzie tu do licha zajmowanie miejsca...
___
Koivu ranta już dużo skacze i wraca czytałem.
___
Koivu ranta już dużo skacze i wraca czytałem.
kiler
16.01.2013, 22:10
@Tokas9 - Zografski jedzie do Sapporo
mamut
16.01.2013, 22:06
Tego Kranjca mozna przebolec bo ida mamuty a on pies na mamuty ale reszta tylko z powodu układów i układzików,
lokuwka
16.01.2013, 21:48
a to czemu niemcy nie wezmą np. felixa schofta i daniela weniga ?
tokas9
16.01.2013, 21:42
@do czepialskiego
Akurat mylisz się, bo Zografski jedzie na MŚJ. A Schmitt ostatnio spisuje się bardzo dobrze, poza wpadką w Wiśle, kiedy konkursem rządził wiatr.
Akurat mylisz się, bo Zografski jedzie na MŚJ. A Schmitt ostatnio spisuje się bardzo dobrze, poza wpadką w Wiśle, kiedy konkursem rządził wiatr.
Pawmak
16.01.2013, 21:40
Niee, wyniki się w ogóle nie liczą, liczy się że Schmitt i Kranjec to starzy zawodnicy i to czyni ich złymi kolesiami bez względu na wyniki. To nic, że w PŚ Kranjec może być w pierwszej "10", a C. Prevc nie może awansować do konkursu. Jak się starszych nie da na odstrzał, to trzeba to już z automatu skrytykować...
___
Ciekawe, że Niemcy Schofta nie zostawili w Japonii, a Austriacy swoich Muellerów i innych - tylko Norwegia zgodnie z tradycją wystawiła część rezerw w Japonii.
___
Ciekawe, że Niemcy Schofta nie zostawili w Japonii, a Austriacy swoich Muellerów i innych - tylko Norwegia zgodnie z tradycją wystawiła część rezerw w Japonii.
do czepialskiego
16.01.2013, 21:19
Jak sie wpycha starych przeciętnych (ale kolesi) do kadry na PŚ top młodych trzeba gdzies dla niepoznaki upchnąć, Trzeba wepchnąć Schmitta to nalezało wywalić Wellingera, trzeba upchnąc Damjana i Kranjca to trzeba wywaklic młodych Słoweńców a w kadrze Austrii to wiadomo ze nie ma miejsca dla Krafta tym bardziej że wypada Kocha zabrac na mamuty. To po prostu taka sama polityka kolesiostwa jak w Polsce.
A Zografski tez jedzie na MSJ? Cos mi nic o tym nie wiadomo. On się miesci w kadrze na PŚ, bo nie ma "bardziej zasłuzonych".
A na MSJ stawiam na Prevca
A Zografski tez jedzie na MSJ? Cos mi nic o tym nie wiadomo. On się miesci w kadrze na PŚ, bo nie ma "bardziej zasłuzonych".
A na MSJ stawiam na Prevca
Szychu
16.01.2013, 20:37
Freitag chory? A to ciekawe, bo skakał bardzo dobrze! To aż strach pomyśleć, jakby skakał, gdyby był w pełni sił! ;) Póki co to on wydaje się być najlepszym z Niemców.
Skład Niemców solidny. Freund może się przebudzi, 2 lata temu skakał świetnie w Sapporo (to w końcu tam odniósł swoje pierwsze zwycięstwo w PŚ), choć rok temu skakał słabo. Zobaczymy, jak będzie w tym roku. Neumayer ma duże szanse, by być w 10, ale Schmitt i Wank też mogą o tą 10 powalczyć. Mechler też powinien zapunktować.
Skład Niemców solidny. Freund może się przebudzi, 2 lata temu skakał świetnie w Sapporo (to w końcu tam odniósł swoje pierwsze zwycięstwo w PŚ), choć rok temu skakał słabo. Zobaczymy, jak będzie w tym roku. Neumayer ma duże szanse, by być w 10, ale Schmitt i Wank też mogą o tą 10 powalczyć. Mechler też powinien zapunktować.
andbal
16.01.2013, 19:46
Wbrew temu co wieszczyła Pani na MSJ będą startować najlepsi juniorzy. No i poza tym wysyła ich na mamuty (co nie znaczy że tez tam nie powinni skakać) a przeciez w tym sezonie juz 3 konkursy były na normalnej a mamy MS i tam tez konkurs na normalnej.