Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
25
26
27
28
29
listopad 2024
Najbliższe zawody
22.11.2024, godz. 16:15
Lillehammer HS-140
PŚ mix

Oto kolejna część naszego podsumowania. Tym razem zajmiemy się skoczkami z miejsc od trzydziestego pierwszego do pięćdziesiątego. To już niemal zaplecze szerokiej czołówki światowych skoków. W tej grupie, w większości, mamy niezwykle doświadczonych zawodników, choć trafiają się także niespełnione nadzieje albo po prostu młodzi, gniewni. Kto to taki - proszę czytać poniżej.

50. Ferdinand Bader (Niemcy) - 48 punktów (2/+17)
Jeden z bohaterów Sapporo. W pierwszym konkursie jeszcze było słabo - raptem dwudzieste ósme miejsce. W drugim natomiast po pierwszej serii zajmował świetne, drugie miejsce. W finałowej serii spadł na piąte, ale i tak może mówić o życiowym sukcesie. Inne starty nieudane.

49. Takanobu Okabe (Japonia) - 57 punktów (11/P/2002)
Powrót już ponad 34-letniego Okabe do Pucharu Świata to miła niespodzianka. Spowodowana była jednak głównie brakiem młodych, zdolnych skoczków w Kraju Kwitnącej Wiśni. I tak, wydawałoby się już kończący karierę Takanobu najpierw startował w "kontynentalu", by w Titisee-Neustadt powrócić po kilku latach do stawki Pucharowej. Tam punktował w obu konkursach (w drugim był czternasty - najlepszy wynik w sezonie). W Sapporo (dwa razy) i w Pragelato również zmieścił się w trzydziestce (z czego w pierwszym konkursie w Sapporo był pechowcem - świetnie skoczył w serii, którą odwołali). Te starty pozwoliły mu na zajęcie miejsca w kadrze na MŚ (gdzie na skoczni dużej również znalazł się w trzydziestce). Potem jeszcze zaliczył punkty w Oslo. Takanobu niewątpliwie należy do najstarszych zawodników, którzy kiedykolwiek zdobyli punkty pucharowe.

48. Martin Koch (Austria) - 60 punktów (6/P/2003)
Również i Koch wrócił do rankingu. Ósmy zawodnik klasyfikacji sezonu 2001/02 nie miał ostatnio dobrej passy. W zakończonym niedawno sezonie najlepiej wypadł w pierwszym konkursie w Kulm - 13 pozycja. Poza tym w znalazł się w II serii w drugim konkursie w Kulm, Titisee i w obu japońskich. Ogólnie jednak był to raczej "taki sobie" powrót.

47. Jussi Hautamaeki (Finlandia) - 61 punktów (10/-7)
Jussi Hautamaeki to jak mawiają - ten mniej zdolny z braci. 47 miejsce to nie jest szczyt jego marzeń i możliwości. Tylko pięć razy punktował - raz w Kuusamo, dwa razy w Sapporo, w Kuopio i Lahti. Czyli: u siebie i w konkursach o niskim poziomie. Najlepszy rezultat osiągnął w drugim japońskim konkursie - dziewiąte miejsce. Wiąże się to z ciekawą anegdotą. Po pierwszej serii (w której był dwunasty) w bardzo jednoznaczny sposób manifestował swoje niezadowolenie - wszak skok ledwie ponad 100 metrów nie mógł cieszyć - ale poziom wtedy był taki jaki był - i tak słabe skoki dały mu dobre miejsce. Pojechał też na Mistrzostwa do Oberstdorfu (co nie dziwi, gdyż Finom zdecydowanie brakuje czwartego zawodnika), gdzie na skoczni normalnej wygrał... drugą serię (co dało mu piętnaste miejsce). W drużynie był czwarty, po czym zmienił go Kiuru i Jussi niestety na medal się nie załapał.

46. Maximilian Mechler (Niemcy) - 62 punkty (3/-19)
Mechler póki co nie potwierdza dobrych prognoz. W sezonie 2004/05 pojawiał się często w zawodach, ale punktował tylko osiem razy: w Kuusamo, Engelbergu, Oberstdorfie, Bischofschofen, Bad Mitterndorf, Titisee-Neustadt, Zakopanem i Pragelato - w tym ostatnim na miejscu czternastym. Ogólnie więc bez rewelacji. Najbardziej zabłysnął za to w drużynie w Willingen, tam wygrał wraz z kolegami.

45. Robert Kranjec (Słowenia) - 65 punktów (4/+1)
Ten sezon miał być powrotem Roberta do czołówki. Niestety można raczej mówić o sezonie straconym. Przez długi czas nie zdobył bodaj jednego punktu! Dopiero w Pragelato zajął dwudzieste trzecie miejsce. Na Mistrzostwa nie pojechał i tak ominęły go zaszczyty. Wciąż mówiono, iż Robert nie umie się odblokować. Odblokował się dopiero na trzy ostatnie konkursy sezonu. W Holmenkollen był piętnasty. W Planicy po pierwszej serii był nawet w trójce, by w sumie zająć miejsce dziesiąte. W drugim konkursie słoweńskim również wystąpił - z powodu dodatkowych miejsc dla gospodarzy - nie zawiódł był szesnasty. Ciężko dać jakiekolwiek prognozy Robertowi, gdyż jest on zdolny do wyników tak wielkich, jak i słabych.

44. Jan Matura (Czechy) - 66 punktów (3/+7)
Janek powoli, acz sukcesywnie pnie się w górę w światowej hierarchii. W minionym sezonie wystąpił w niemal każdym konkursie, punkty zdobywając jednak tylko w pięciu z nich. Pierwsze - w Bischofshofen (był tam trzydziesty), potem w Titisee, Zakopanem i dwa razy w Sapporo. I właśnie japońskim konkursom może zawdzięczać stosunkowo wysokie miejsce w Pucharze - tam był jedenasty i czternasty.

43. Peter Zonta (Słowenia) - 74 punkty (10/-33)
Miniony sezon to porażka jednego z najlepszych zawodników poprzedniego. Zonta nie zachwycał nawet w najmniejszym stopniu. Wypadł ze świetnej drużyny - i nikt tej straty nawet nie zauważył. Zaczął co prawda od dwudziestego miejsca w Kuusamo, ale potem rzadko bywało lepiej. Jak już zdobywał punkty to głównie za miejsca w trzeciej dziesiątce (tak było w Trondheim, Harrachovie, Titisee, dwa razy w Zakopanem i w drugim konkursie w Sapporo). Lepiej, ale tylko trochę, wypadł w pierwszym konkursie w Sapporo (piętnasta lokata) i w drugim w Engelbergu (szesnasta). Słabo? Jak na Zontę nawet bardzo. Ostatni raz niżej w Pucharze Świata był w sezonie... 1997/98.

42. Akira Higashi (Japonia) - 77 punktów (10/-17)
Kolejny japoński weteran, pierwsze punkty zdobył już 17 listopada 1988. Jeśli chodzi o rekord stażu wśród zawodników punktujących, jest zdecydowanym liderem - choć notowany był "tylko" w dziesięciu sezonach (miał bowiem dwie długie, trzyletnie przerwy). Sezon 2003/04 był dla niego ze wszech miar udany. W minionym było jednak dużo słabiej. Najlepiej - podczas Turnieju Czterech Skoczni - tylko w Oberstdorfie bez punktu, a w Innsbrucku nawet na dziewiątym miejscu, oraz - a jakżeby inaczej - w Sapporo (w pierwszym konkursie dziesiąta lokata, w drugim - bez powodzenia). Na skoczni normalnej podczas Mistrzostw Świata też ładnie - osiemnaste miejsce. Po mistrzostwach punkty jeszcze w Oslo. Higashi pewnie jeszcze wyśrubuje swój rekord stażu, ale raczej zmierza do powolnego końca kariery.

41. Morten Solem (Norwegia) - 80 punktów (4/-11)
Bywało lepiej. W tym sezonie generalnie Morten wypadł bezbarwnie. Na 80 punktów aż 64 zdobył w Japonii - za dwa ósme miejsca - co nieco zaciemniło obraz jego startów w tym sezonie. W pozostałych konkursach było bowiem wręcz źle - w Ga-Pa, Pragelato i Oslo nie zmieścił się w drugiej dziesiątce, o pozostałych startach w ogóle nie warto wspominać.

40. Andreas Kofler (Austria) - 82 punkty (3/-19)
Kofler w poprzednich dwóch sezonach może nie należał do najjaśniej błyszczących gwiazd skoków, ale był równym i pewnym niezłych startów zawodnikiem. Tym razem jednak znacząco obniżył loty. Skakał dużo, ale bez większego powodzenia. W Trondheim, Titisee i w pierwszym konkursie w Sapporo zajął miejsce w drugiej dziesiątce (najlepiej - 16 - w Titisee), w serii punktowanej jeszcze w Harrachovie, pierwszym konkursie w Titisee-Neustadt, dwa razy w polskich konkursach i w Lillehammer. Koflera jednak skreślać zdecydowanie nie można.

39. Jure Bogataj (Słowenia) - 85 punktów (1)
To najwyżej notowany wśród zawodników pierwszy raz zdobywających punkty w minionym sezonie. Swego rodzaju objawienie w ekipie słoweńskiej. Wyparł wszak z drużyny Zontę i Kranjca. Awansował do Pucharu Świata z Pucharu Kontynentalnego już po Turnieju IV Skoczni - i rozpoczął od niezłych miejsc w Kulm (siedemnaste i osiemnaste). W Titisee był dwudziesty dziewiąty i piętnasty (w tym drugim konkursie po pierwszej serii był w dziesiątce). Dwa razy też punktował w Zakopanem (w tym raz na szesnastym miejscu) i w "patologicznym" Sapporo (gdzie zanotował najlepszą w karierze 12 pozycję). Te starty dały mu miejsce w ekipie na Mistrzostwa Świata, gdzie indywidualnie furory nie zrobił (choć w drugiej serii był na K120), ale z drużyną zdobył na średniej skoczni brązowy medal! Na dużej Słoweńcy byli czwarci, a Bogataj mógł być z siebie zadowolony. Po MŚ już nie zdobył żadnego punktu, ale i tak może być z siebie dumny!

38. Robert Mateja (Polska) - 87 punktów (8/P/2003)
Mateji w żadnej mierze nie możemy nazwać objawieniem. Skacze bowiem w Pucharze już wiele lat. Wydawało się jednakże, iż powróci w dobrym stylu na światowe skocznie. W Engelbergu punktował 2 razy - w tym raz na osiemnastym miejscu. Turniej 4 Skoczni rozpoczął od miejsc czternastego i dwunastego - wydawało się, że Robert wreszcie nawiąże walkę z czołówką. Niestety, w Innsbrucku było już gorzej, a w Bischofschofen wręcz źle. A potem tylko start w Titisee (siedemnaste miejsce) można zaliczyć do niezłych. Punkty zdobył też "w domu", ale nie były to porywające starty. Końcówka - wręcz fatalna (w tym i złe starty na MŚ). Czyżby to już ostatnia próba powrotu Roberta? Miejmy nadzieję, że nie jest to jego łabędzi śpiew...

37. Martin Schmitt (Niemcy) - 90 punktów (9/-17)
Kolejny, który jednak zawiódł. Wiadomo, kontuzja, nie nastawianie się na dobre starty w zawodach.. mimo wszystko na Mistrzostwach Świata. Niemniej jednak spodziewaliśmy się powrotu do ścisłej czołówki. Martin świetnie wypadał na treningach, ale w konkursach po prostu się spalał. Dość powiedzieć, że swe pierwsze punkty zdobył dopiero w Ga-Pa (i były to tylko 4 punkty!!!). Co prawda 2 dni później w Innsbrucku zaprezentował się ze świetnej strony (7 miejsce), to jednak później do Mistrzostw Świata w Oberstdorfie ani razu nie był w trzydziestce. Mimo słabych startów, na MŚ jednak pojechał i bardzo dobrze, bo akurat zasłużył na to jak mało kto (chodzi o wcześniejsze zasługi). Peter Rohwein przygotował Martina na Mistrzostwa nieźle, choć indywidualnie był tylko dwunasty i szesnasty. Niemniej jednak w drużynie na skoczni normalnej wyskakał srebro. To mu dodało sił, gdyż później w Turnieju Skandynawskim jeszcze cztery razy mieścił się w trzydziestce, w tym dwa razy na miejscu czternastym.

36. Andreas Goldberger (Austria) - 94 punkty (15/-18)
Andi to jedna z legend Pucharu Świata. Trzykrotnie w latach dziewięćdziesiątych triumfował w klasyfikacji generalnej, wygrał 20 konkursów. Jednak powoli zmierza już do końca kariery. Sezon 2004/05 to piętnasty sezon, w którym nazwisko Goldiego przewija się w klasyfikacji - wyprzedza go tylko "stary" Roberto Cecon - jak nazwał go jeden z naszych komentatorów. Goldberger w minionym sezonie punktował jedenaście razy, przy czym raczej w dolnych granicach trzydziestki. Najlepszy start to Trondheim - dwunasta lokata. Nieźle też w Harrachovie (dziewiętnasty) i w Ga-Pa (siedemnasty). Poza tym raczej trzecie dziesiątki. Im bliżej końca sezonu tym Andreas skakał gorzej. Ciekawe, czy jeszcze znajdzie w sobie chęć do skakania - choć entuzjazmu i siły woli nigdy mu nie brakowało. Jeśli tak - to gdy zapunktuje w sezonie 2005/06 wyjdzie na pierwsze miejsce ex aequo w tabeli wszechczasów we wspomnianej już kategorii - "liczba sezonów PŚ z punktami".

35. Hideharu Miyahira (Japonia) - 97 punktów (9/-4)
Hideharu to kolejna z odchodzących gwiazd. Ma, podobnie jak Goldi, ponad trzydzieści lat, ale w przeciwieństwie do niego jeszcze mieści się w pierwszej drużynie swojego kraju. Rozpoczął z wysokiego pułapu - dziesiąta lokata na otwarcie sezonu w Kuusamo, potem aż do drugiego konkursu w Harrachovie regularnie mieścił się w trzydziestce, ale tylko raz w Trondheim w drugiej dziesiątce. Później, aż do konkursów w Sapporo tylko cztery razy na miejscach punktowanych, z czego tylko w Engelbergu (dziewiętnaste miejsce) na jakiejś przyzwoitej pozycji. W Sapporo siedemnasty i dwudziesty pierwszy - co wśród swoich rodaków nie stawiało go na piedestale. Na MŚ pojechał (na skoczni dużej nawet w trzydziestce). Po nich - aż wstyd mówić, więc spuśćmy na jego starty zasłonę milczenia.

34. Primoz Peterka (Słowenia) - 104 punkty (9/+11)
Peterka nie zachwyca już tak jak kiedyś, ale dalej trzyma przyzwoitą formę. Aż trzynaście razy w minionym sezonie zdobywał punkty. I choć na ogół były to miejsca w trzeciej dziesiątce zdarzały mu się przebłyski takie jak Ga-Pa (siedemnasty), czy zwłaszcza drugi konkurs w Zakopanem (on tę skocznie jednak bardzo lubi) - gdzie był czternasty. Na Mistrzostwach indywidualnie wypadł blado, ale w drużynie, podobnie jak Bogataj trzecie i czwarte miejsce, więc ogólnie sezon na pewno lepszy od beznadziejnego poprzedniego.

33. Tami Kiuru (Finlandia) - 108 punktów (7/-17)
Wydawało się, iż Tami w końcu przebije się do ścisłej światowej czołówki, co jednak nie nastąpiło. Podobnie jak Peterka trzynaście razy w trzydziestce i podobnie jak on głównie na miejscach 21-30. Wyjątki to Kuusamo, Engelberg i Oberstdorf, gdzie trzy razy był dwudziesty i Trondheim - gdzie uplasował się trzy oczka wyżej. Na Mistrzostwach Świata na średniej skoczni nie startował, ale na dużej zmienił Jussiego Hautamaeki i załapał się na srebrny medal w drużynie.

32. Joerg Ritzerfeld (Niemcy) - 109 punktów (4/+15)
To najlepszy sezon w karierze młodego Niemca. Rozpoczął z wysokiego pułapu - w Kuusamo trzynasty i czternasty. I to były zdecydowanie najlepsze jego wyniki - choć jeszcze dziesięć razy zapunktował. Na Mistrzostwach Świata skakał tylko na skoczni dużej - więc medal niestety go ominął. W sumie - zawodnik wciąż na dorobku, rokujący nadzieję.

31. Florian Liegl (Austria) - 129 punktów (3/+11)
Liegl choć do osiągnięć sprzed dwóch lat wiele mu jeszcze brakuje, wypadł lepiej niż w zeszłym sezonie. Zdarzyło mu się zająć szóste miejsce w Sapporo - czego jak wiadomo do końca poważnie traktować nie należy. Dobrze skakał w Kuusamo, gdzie był 15, w Engelbergu zajął 14 miejsce, osiemnaste w Innsbrucku i dwudzieste w Oslo. Do drużyny na MŚ się nie załapał, ale istnieje nadzieja, że do niej wróci.

C.D.N.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« kwiecień 2005 - wszystkie artykuły
Komentarze
pa
(10.08.2005, 20:59)
patrycja
mój brat so,kp
(10.08.2005, 20:59)
patrycja
mój brat mivchgh
(10.08.2005, 20:57)
Esiu
moja siora kocha Schmitta dlatego jej tak dokuczam
(10.08.2005, 20:52)
Esiu
Martin Schmitt jest gruby dlatego tak skacze do bani dziwie się tym wszystkim którzy wieżą że wruci do dobrego skakania
(10.08.2005, 20:49)
ESiU
Adaś jest dobże zawsze jestem z tobą
(10.08.2005, 20:43)
Jasiek
Najbrzydziej skaczący zawodnicy w skokach narciarskich to:
-Michael Neumayer (GER)
-Bine Zupan (SLO)

Najładniej skaczą obecnie:
-Jakub Janda (CZE)
-Daiki Ito (JPN,tylko lądować ładnie nie potrafi)
-Roar Ljoekelsoey (NOR)
-Kazuyoshi Funaki (JPN)
Hehehehehe
(14.04.2005, 14:07)
Jasiek
@znawca skoków
Ja mam jedna uwage: wedlug mnie Schmitt juz sie nie obudzi.
(13.04.2005, 11:44)
Jasiek
Przeczytajcie moją "przepowiednię" obiektywizm w czystej postaci:
1 Adam Małysz
2 Roar Ljokesloey
3 Janne Ahonen
4 Martin Hoellwarth
5 Sigurd Pettersen
6 Matti Hautameaki
7 Thomas Morgenstern
8 Jakub Janda
9 Martin Schmitt
10 Michael Urhmann
teraz mały komentarzyk do powyższego:
Wiem że Adam jest wielki i dlatego na olimpiade sie zmobilizuje i wygra i cały sezon bedzie jego!!! Nie wiem czy bedzie tak rządził jak Ahonen teraz ale napewno bedzie THE BEST!!! Miejsca 2,3 - Ljokesloey to typ klasowego skoczka ale nie stac go na porywajacy sezon (jesli stawka jest wyrónana to ma większe szanse głownie przez to że skacze bardzo często nie odpuszczając konkursów) a Ahonen po takim sezonie bedzie naturalnie zmęczony i nie da rady wygrac. 4-6 Austryjak też nie ma "sychy zwyciężcy" - sama liczba wygranych PŚ o tym świadczy. Petersen powróci po roku bicia sie z wagą a co do Mattiego Hautamekiego to to że dobrze kończy może świadczy że jest prawdziwym mężczyzną ale napewno to za mało żeby wygrac cały PŚ. 7 - 10: Morgenstern jest jeszcze za bardzo "napalony" - za bardzo chce i przez to nie wychodzi - nawiasem mowiąc troche mi go szkoda bo zasługuje na więcej. Janda po fantastycznym ( jak na niego ) roku musi przyjśc sezon słabszy ale i tak w porównaniu z poprzednimi bardzo dobry. Schmitt budzi sie już od dłuższego czasu wiec sie wreszcie obudzi bo to ostatnia jego szansa na jakikolwiek sukces (przykro patrzec jak na bule laduje). Uhrmann bedzie tak jak w tym roku - na swoim poziomie. Dla niektórych pewna granica jest nie do przeskoczenia:( Pozdrawiam Kibiców i CZEKAM NA WASZE UWAGI CO DO MOJEJ "WIZJI"!
(13.04.2005, 11:43)
Jasiek
@czarny
Chyba pierwsza trojka...no nie??? PISZCIE NA TEN TEMAT!!!
(13.04.2005, 11:27)
Jasiek
Nie pisze sie: póhaże ,tylko: pucharze.
(12.04.2005, 16:50)
MrSnowman
Konkursy odbędą się w następujących miastach:
Zakopane
Zakopane
Moskwa
Moskwa
Salt Lake City
Salt Lake City
TCS (Oberstdorf, Ga-pa, Insbruck i Biszoshofen)
Turyn
Turyn
Rovaniemi
Rovaniemi
Jakuck
Jakuck
Strbske Pleso
Strbske Pleso
Narvik
Narvik
Turniej Mamuci:Vikersund ,Bad Mittendorf(x2),Harrahov(x2), Planica(x2).
Ponadto po sezonie karierę zakończą: Robert Mateja, Simon Amman, Alan Alborn, Martin Hoelwarth, Jussi Hautamaeki, Primoz Peterka oraz Clint Jons. Nowym trenerem kadry polskich skoczków zostanie 65-letni Zindondau Haugonkau z Korei Północnej.
(12.04.2005, 11:57)
Jasiek
Od poczatku wiedzialem ze zartujez, ale skocznia w Krakowie, no, to niezly pomysl.
(12.04.2005, 11:00)
MrSnowman
@Jasiek
Ja mam nadzieję że to co napisałeś (choć częściowo) było parodią mojego "roskładu na sezon przyszły", bo wiesz ja sobie tak tylko żartowałem....
(10.04.2005, 17:21)
Jasiek
Wedlug mnieW nadchodzącym sezonie Glynn Pedersen pobije rekord świata skacząc w Planicy 243,5 m.

Konkursy odbędą się w następujących miastach:

Zakopane
Zakopane
Moskwa
Villach
Villach
Salt Lake City
Muju
TCS (Oberstdorf, Ga-pa, Insbruck i Biszoshofen)
Turyn
Turyn
Rovaniemi
Jakuck
Jakuck
Calgary
Calgary
Strbske Pleso
Narvik
Narvik
Vikersund
Vikersund
Thunder Bay
Thunder Bay
Planica
Planica
Ponadto po sezonie karierę zakończą: Robert Mateja, Simon Amman, Alan Alborn, Martin Hoelwarth, Janne Ahonen, Primoz Peterka oraz Clint Jons Nowym trenerem kadry polskich skoczków zostanie 65-letni Zindondau Haugonkau z Korei Północnej.
(10.04.2005, 15:35)
Jasiek
A wedlug mnie bedzie tak:
1.Adam Malysz
2.Janne Ahonen
3.Roar Ljoekelsoey
4.Bjoern Einar Romoeren
5.Thomas Morgenstern
6.Andreas Widhoelzl
7.Kamil Stoch
8.Martin Hoellwarth
9.Rok Benkovic
10.Robert Mateja
11.Tommy Ingebrigtsen
12.Hideharu Miyahira
13.Sigurd Pettersen
14.Noriaki Kasai
15.Martin Schmitt
-------------------------- --
46.Marcin Bachleda
72.Piotr Żyła
74.Mateusz Rutkowski
80.Wojciech Skupień
(10.04.2005, 15:17)
tommm
Najbrzydziej skaczący zawodnicy w skokach narciarskich to:
-Michael Neumayer (GER)
-Bine Zupan (SLO)

Najładniej skaczą obecnie:
-Jakub Janda (CZE)
-Daiki Ito (JPN) (tylko lądować ładnie nie potrafi)
-Roar Ljoekelsoey (NOR)
-Kazuyoshi Funaki (JPN)
(09.04.2005, 21:46)
czarny
a to moja 15
1.Tambet Pikkor
2.jussilainen
3.Jan ciapala
(09.04.2005, 15:44)
MrSnowman
moja piętnastka jest taka:
(dodatkowo umieszczam kilka innych informacji)

PUCHAR ŚWIATA
1 Jaan Juris (8 wygranych)
2 Marco Beltrame (4 wygrane)
3 Ivan Karaulov (4 wygrane)
4 Alan Ailborn (3 wygrane)
5 Dominik Bafia (2 wygrane)
6 Glynn Pedersen (1 wygrana)
7 Akira Higashi
8 Marco Stainauer (1 wygrana)
9 Herman Huczkowski (1 wygrana)
10 Martin Mesik
11 Kai Braht
12 Andreas Aaren
13 Tommy Schwall
14 Stefano Chiapollino
15 Jens Salumae
-------
41 Adam Małysz
59 Kamil Stoch
65 Piotr Żyła

IGRZYSKA OLIMPIJSKIE
*K90
1 Ivan Karaulov
2 Jaan Juris
3 Dominik Bafia
-------
6 Andrzej Galica
27 Rafał Śliż
48 Adam Małysz
*K120
1 Marco Beltrame
2 Herman Huczkowski
3 Glynn Pedersen
-------
34 Andrzej Galica
44 Grzegorz Śliwka
51 Adam Małysz
*DRUŻYNOWO
1 Kazachstan
2 Kanada
3 Estonia
-------
17 Polska

MŚ W LOTACH
1 Alan Ailborn
2 Dominik Bafia
3 Ivan Karaulov
-------
Polakom zabroniono startu w obawie o ich zdrowie

TCS
1 Jaan Juris
2 Glynn Pedersen
3 Marco Beltrame
-------
68 Kamil Stoch
73 Adam Małysz
74 Piotr Żyła

Poza tym w nadchodzącym sezonie Glynn Pedersen pobije rekord świata skacząc w Planicy 383,5 m.

Konkursy odbędą się w następujących miastach:

Johanesburg
Johanesburg
Moskwa
Madryt
Sewilla
Sao Paulo
Sao Paulo
TCS
Karpacz
Wisła
Szczyrk
Kraków
Londyn
Londyn
Jakuck
Jakuck
Bratysława
New Jersey
Nowy Jork
Nowy Jork
Vikersund
śp. Thunder Bay
Planica
Planica

Ponadto po sezonie karierę zakończą: Adam Małysz, Simon Amman, Alan Ailborn, Martin Hoelwarth, Janne Ahonen, oraz Thomas Morgenstern.
Nowym trenerem kadry polskich skoczków zostanie 85-letni Ungbuku Palakrelu z Kongo.

I to by było na tyle...
(08.04.2005, 13:09)
znawca skoków
Przeczytajcie moją "przepowiednię" obiektywizm w czystej postaci:
1Małysz
2Ljokesloey
3Ahonen
4Hoellwarth
5Sigurd Pettersen
6Hautameaki
7Thomas Morgenstern
8Janda
9Schmitt
10 Urhmann
teraz mały komentarzyk do powyższego:
Wiem że Adam jest wielki i dlatego na jego ostatnią (w czołówce) olimpiade sie zmobilizuje i wygra i cały sezon bedzie jego!!! Nie wiem czy bedzie tak rządził ja Ahonen teraz ale napewno bedzie THE BEST!!! Miejsca 2,3 - Ljokesloey to typ klasowegoskoczka ale nie stac go na porywajacy sezon (jesli stawka jest wyrónana toma większe szanse głownie przez to że skacze bardzo często nie odpuszczając konkursów) a Ahonen po takim sezonie bedzie naturalnie zmęczony i nie da rady wygrac. 4-6 Austryjak też nie ma "sychy zwyciężcy" - sama liczba wygranych PŚ o tym świadczy:) Petersen powróci po roku bicia sie z wagą a co do mattiego to to że dobrze kończy może świadczy że jest prawdziwym mężczyzną ale napewno to za mało żeby wygrac cały PŚ. 7 - 10: Morgenstern jest jeszcze za bardzo "napalony" - za bardzo chce i przez to nie wychodzi - nawiase mowiąc troche mi go szkoda bo zasługuje na więcej. Janda po fantastycznym ( jak na niego ) roku musi przyjśc sezon słabszy ale i tak w porównaniu z poprzednimi bardzo dobry. Schmitt budzi sie już od dłuższego czasu wiec może sie wreszcie obudzi bo to ostatnia jego szansa na jakikolwiek sukces (przykro patrzec jak na bule laduje). Uhrmann bedzie tak jak w tym roku - na swoim poziomie. Dla niektórych pewna granica jest nie do przeskoczenia:( Pozdrawiam Kibiców i czekam na Wasze uwagi co do mojej "wizji"
(07.04.2005, 16:23)
cala prawda
ja was bardzo prosze... mateja bedzie w dziesiątce tym razem... to bedzie jego wielki powrót, mowie wamm....
(07.04.2005, 16:06)
Jagaciarz
A co to za litania i po co?!!!
(06.04.2005, 23:19)
obiektywny :P
KLASYFIKACJA GENERALNA 2005/2006:
1. Matti Hautameaki
2. Roar Ljokelsoey
3. Andreas Widhoelzl
4. Janne Ahonen
5. Bjoern Einar Romeoren
6. Martin Hoellwarth
7. Adam Małysz
8. Rok Benkovic
9. Thomas Morgenstern
10. Lars Bystoel
11. Risto Jussilainen
12. Michael Uhrmann
13. Sigurd Pettersen
14. Martin Schmitt
15. Kamil Stoch!!
;)
(06.04.2005, 19:37)
Jarek Gracka
Tak jak i Ahonen
(06.04.2005, 18:13)
Jarek Gracka
Rudolfie, ale skąd Roar w Twojej czołówce :) Nie pasuje mi tu jakoś
(06.04.2005, 18:12)
patryk
to sezon 05/06 1.A.Hajek
2.K Stoch
3. D.Ito
4. R. Benkovic
5.J.Ahonen
.......................... ..........................
12.A. Malysz
19.P.Zyla
32.P.Urbanski
66.R.Mateja
bez puntkuw .
.
(06.04.2005, 18:00)
rud0lf
PAtrzcie na moja i podziwiajcie.Bardzo realna i mam nadzieje trafna:
1.Daiki Ito
2.Bjoern Einar Romoeren
3.Takanobu Okabe
4.Robert Mateja
5.Janne AHonen
6.Andreas Goldberger
7.Jens Salumae
8.Jan Matura
9.Tommy Schwall
10.Roar Lyokelsoey
11.Andreas Aren
12.Csaba Magdo
13.Grzegorz Śliwka
14.Gregory Baxter
15.Emanuel Chedal
Klasyfikacja końcowa sezonu 2005/06
Miejsca pozostałych Polaków:
19.Marcin Bachleda
41.Wojciech Skupień
42.Adam Małysz
66.Marcin Sitarz
74.Jacek Słabolepszy
80.Rafał Sliż
(06.04.2005, 17:20)
Johnny Black
@ specjalisto
no nareszcie ktoś, kto sie zna na tym i owym
I na skokach...Fakt....jest najbliższa narazie...

Ale piszcie i wy...Każdy może wypowiedzieć swoje zdanie i teoretycznie nie powinniśmy go krytykować
(06.04.2005, 17:02)
specjalista od tego i owego
Hmmmmm....., tak czytam i czytam typowane 15-nastki i stwierdzam że najbliżej jest Johnny Black. Nio:)
(06.04.2005, 16:58)
aska
@rysiek
ta twoja klasyfikacja to jest chyba z sezonu 00/01 zreszztą nie wiem w kazdym razie jest troche przestarzala. Moim zdaniem najlepiej stylowo lata Ljoekelsoey. Ani nie drgnie w locie. Po prostu idealnie.....
(06.04.2005, 16:54)
Johnny Black
@ kuba
W swoim zestawieniu zapomniałeś o Yliantilli
(06.04.2005, 16:27)
Fjall
O prosze jaki inteligentny komentarz,chyba dales mi wystarczajaca odpowiedz:)
(06.04.2005, 16:24)
kuba
ta za to realna:-):

1.harada
2.hannavald
3.horngacher
4.schmitt
5.weissflog
6.nykaenen
7.kuttin
8.sojninen
9.fijas
10.chiappolino
11.dlugopolski
12.karaulov
13.zharkov
14.funaki
15.ahonen
------------------
22.ł.kruczek
45.małysz
(06.04.2005, 16:22)
Luk
@Fjall
Idź do lóżka się wyspać, *****!
(06.04.2005, 16:22)
Fjall
@Luk
Albo jstes bardzo glupi(bo twoje typowanie to kompletna bzdura),albo bardzo madry,bo sprowokowales ludzi do zagorzalej dyskusji,a bardzo tu tego ostatnio brakowalo.
W kazdym razie dzieki tobie znow cos sie tu dzieje:)
(06.04.2005, 16:19)
Luk
Zauważyliście że co sezon Pettersen skacze brzydziej???
W tym sezonie - okropność
02/03 Piknie!
(06.04.2005, 16:17)
Luk
@kuba
Mateja też nie robi stylu V
tylko macha łapami
(06.04.2005, 16:15)
pietras
@rysiek
TO CHYBA ZART??
(06.04.2005, 16:15)
Luk
@rysek
Jasne, jasne.
jak sobie namalujesz :o
(06.04.2005, 16:14)
Johnny Black
@ Rysiek
taaa......piękna...ostatn ia piętnastka ;]

Pomyliłeś całkowicie...połowę masz z pierwszej 15, a połowę z ostatniej....;]
(06.04.2005, 16:13)
rysiek
Moja koncowa 15-stka PŚ 2005/06:
1.Janne Ahonen
2.Martin Schmitt
3.Primoz Peterka
4.Roar Lyokelsoey
5.Martin Hoelrwarth
6.Kazuyoshi Funaki
7.Robert Mateja
8.Masahiko Harada
9.Johan Erikson
10.Hideharu Miyahira
11.Georgi Zarkov
12.Risto Jusilainen
13.Dominik Bafia
14.Tami Kiuru
15.Wojciech Skupien
-----------------
34.Krystian Dlugopolski
40.Andrzej Galica
57.Piotr Zyla
80.Kamil Stoch
Fajna i całkiem realna 15-stka za rok w PŚ.
(06.04.2005, 16:11)
Johnny Black
@ pietras
Mówiąc jak Janda chodziło o to, że tak, jak wam sie podoba...
(06.04.2005, 16:09)
pietras
@Johnny Black
JANDA JEST ZUPELNIE INNEJ BUDOWY NIZ ADAM,A POZATYM JESLI DOBRZE OBSERWUJESZ SKOKI,TO KAZDY MA SWOJA TECHNIKE,KAZDY SKACZE INACZEJ,A O PETTARSENIE MOWIE GDYZ SKACZE ON BRZYDKO A ODZIWO DOSTAJE W MIARE DOBRE NOTY,A TEGO NIE ROZUMIEM.
(06.04.2005, 16:06)
Johnny Black
@pietras
No racja...Ale jak on to wyelminuje to będzie najlepszy i nie do pokonania ;-)
(06.04.2005, 16:04)
kuba
po pierwsze to romoerenowi,morgensternowi i ljoekelsoeyowii powinno sie odejmowac ok 3 pkt za styl bo oni\ nie robią stylu"v" tylko rozszezają narty i lecą
(06.04.2005, 16:03)
Johnny Black
Eejj
No prawda...Jak Małysz zacznie skakać stylem Jandy,ale po 80 m to będzie dla was dobrze, nie?
(06.04.2005, 16:02)
pietras
@Johnny Black
MYSLE,ZE PETTERSEN POWINIEN PRZEANALIZOWAC SWOJE SKOKI RAZEM Z KOJONKOWSKIM I WYELYMINOWAC TE OKROPNE ULOZENIE W LOCIE!!!ALE I TAK SEDZIOWIE NIE ODBIERAJA PETTWRSENOWI PUNKTOW ZA STYL,MA ON W GRANICACH 17-19.A FUNAKI SKACZE O WIELE LADNIEJ I Z TELEMARKIEM I ZAWSZE MA 18!!!NIE ROZUMIEM TEGO!!!
(06.04.2005, 15:59)
kuba
dla mnie z tych co znam to:

najbrzydziej:johan erikson, adam małysz i sigurd pettersen

najladniej:jakub janda,kazuyoshi funaki,sven hannavald(ktory na razie nie skacze)
(06.04.2005, 15:57)
Johnny Black
@ pietras
heh..wyobraź sobie, że zrozumiałem to...;-)
Ale czegoś takiego sie poprostu nie robi...

Żyjemy w wolnym, demokratycznym kraju i przecież nie ma barier abyście sami poszli na skocznie i skakali...A ja wtedy będę mówił, czy ładnie, czy ohydnie...
(06.04.2005, 15:55)
pietras
@Johnny Black
LUKOWI CHODZILO CHYBA O ZAWODNIKOW Z CZOLOWKI,MI TAK SAMO.
(06.04.2005, 15:53)
Johnny Black
@ pietras
No fakt faktem...Ale...To znaczy, że Pettersen ma potencjał i wielkie zdolności...A moim zdaniem najbrzydziej to skacze skoczek, którego wy wogóle nie znacie...Bo o nim nie słychać...Jak można powiedziec, że ktoś, kto jest w pierwszej 30 świata skacze najbrzydziej......widziałeś wszystkich zawodników na świecie jak skaczą, że tak mówisz???
(06.04.2005, 15:51)
pietras
Johny Black>>
TO PRAWDA CO PISZE LUK MALYSZ SKACZE BRZYDKO MACHA NARTAMI ALE NIE PORUSZA SIE CIALEM,ALE MY WIDZIMY TYLKO RUCHY NART I TO JEST MOZE JAK ZLUDZENIE OPTYCZNE;P.A PETTERSEN SKACZE OKROPNIE I NIE WIEM JAKIM CUDEM TAK DALEKO!!!
(06.04.2005, 15:48)
Johnny Black
@ Luk
Słuchaj...Takie statystyki to co ty tworzysz są bez sensu...Jak ci sie nie podoba jak skacze Małysz, to weź idź na skocznie K120 i skocz ładniej...A to, że ktoś skacze ładnie to nie znaczy, że efektownie...A poza tym, to popatrz sobie jak skacze Eriksson ze Szwecji i przestaniesz gadać, że Pettersen i Małysz skaczą brzydko...No to już przesada...
(06.04.2005, 15:45)
pietras
ZOBACZYMY JAK TO BEDZIE,A MOZE STOCH BEDZIE 1,A MOZE CHATAYWE(CHYBA ZLE NAPISALEM)NIE BAWMY SIE W PROROKOW,NIKT TEGO NIE WIE!!!TO TYLKO OPTYMISTYCZNE TYPY:P!!!
(06.04.2005, 15:42)
Luk
A co do punktów strzelałem no!!!
Wyliczyłem średnią do pozycji pucharu itd...
(06.04.2005, 15:40)
Luk
A teraz piszcie najbrzydziej i najładniej latających skoczków (po 2)
NajbrzydzieJ:
Małysz
Pettersen
Najładniej:
Janda
Funaki
(06.04.2005, 15:39)
Johnny Black
@ Luk
A ty zapomniałeś o częściach punktów po przecinku.;-)

Człowieku..nie wiesz ile będzie konkursów..i wogóle nic nie wiesz a punkty piszesz...

Ja też zapomniałem o Bystoelu...Dobrze by go było na 15 myślę...zamiast Kranjca

No i tyle....
(06.04.2005, 15:37)
Luk
Pettersen wygra w następnym sezonie konkursy:
Kussamo
Kussamo
Trondheim
Obesdorf
Sapporo
Planica
(06.04.2005, 15:36)
Luk
@Johny Black
@Kuba
Zapomnieliście też napisać punkty w pucharze świata itd...
(06.04.2005, 15:34)
kuba
jonhy black...oooooooooo dmitriy vassiliev moze byc w 15 dobrze mowisz
(06.04.2005, 15:33)
pietras
MOJE TYPY:
1ROMOREN ALBO 2
2HAUTAMEKI ALBO1
3PETTERSEN
4AHONEN
5ADAM
6ROAR
7BENKOVIC
8MORGENSTERN
9BYSTOEL
10HOELWARTH
-------------------------- ---
15STOCH
42ZYLA
43RUTKOWSKI
10000MATEJA
(06.04.2005, 15:32)
kuba
no ja tez wiedzialem ze jest dobry ale myslalem ze powoli za jakies 2lata skonczy kariere no i nie wiedzialem ze bedzie w 15 a wlasciwie to ile on ma lat??ej pietras jak chcesz to porozmawiamy na gg moj numer 4866764 wyswietli sie kuba (mistrz) 10 majdan królewski a ty ile masz lat i ja najbardziej to sie interesuje pilka nożną a na drugim skokami
(06.04.2005, 15:30)
marmi
Niezły art, tylko nie zgadzam się co do Schmitta - mnie zaskoczył pozytywnie i nie liczę tu przypadkowego 7 miejsca z TCS.
(06.04.2005, 15:29)
Johnny Black
@ kuba
Romoeren za nisko ;]...Stoch też za nisko, a z Kranjcem troche przesadziłeś...Myślę, że Ingebrighsten nie ma szans na 15...Może Bardal???
Ale czy ja wiem...Mało prawdopodobne...

Poza tym brak Ci Damjana...Poza tym Schmitt i Kasai napewno nie będą tak daleko...

Napiszę też moje typy ;-)...

1. M. Hautamaeki
2. B-E Romoeren
3. R. Ljoekelsoey
4. S. Pettersen
5. J. Ahonen
6. M. Uhrmann
7. T. Morgenstern
8. M. Hoellwarth
9. J. Damjan
10. A. Małysz
11. A. Widhoelzl
12. J. Janda
13. D. Vassiliev [to nie żart...;-)]
14. R. Benkovic
15. hmm...Może własnie Kranjec...:-)

No...ale takie pisanie jest troszkę bez sensu...Jednak myślę, że moja 15 jest ciut lepsza od
Luka...

@Redakcjio
Sorry, że nie na temat, ale dlaczego puchar świata nie gości w Muju, Iron Mountain i Courchevel...Tam złe warunki są...Skocznie zniszczone?! A może FIS jest uprzedzony???

Jakie są szansę, żeby tam wreszcie dotarł puchar świata???
(06.04.2005, 15:28)
kuba
a schmitt tak jak kranjec zaczął sie rozkrecac . wiekszosc pkt zdobyl w drugiej czesci
(06.04.2005, 15:26)
pietras
JA OD ZAWSZE WIEDZIALEM,ZE JUSSILAJNEN JEST DOBRY:]
(06.04.2005, 15:26)
kuba
zpomnialem o bystoelu to zamiast kasaiego bystoel a miyahira moze byc
roznie bywa
np.nie spodziewalismy sie chyba ze jussilainen bedzie12
(06.04.2005, 15:24)
pietras
KUBA...JUZ LEPIEJ BYSTOELA:],A MIAHIRA???
(06.04.2005, 15:22)
kuba
dalem kasaiego bo nie mialem kogo dac :-))))
(06.04.2005, 15:18)
kuba
w sondzie jakiego najbardziej trenera lubicie kogo zescie dali?? ja kojankoskiego a wy>???
(06.04.2005, 15:17)
pietras
kuba...JAKI KASAI???14 W NAJLEBSZYM RAZIE 25;];]
@Luk...NO STYL FUNAKIEGO BARDZO MI SIE PODOBA CHCIALBYM OGLADAC TAKIE SKOKI JAK FUNAKIEGO W SAPPORO,ALE POWIEDZMY SZCZERZE....PRZESADZILES!!!
(06.04.2005, 15:16)
yoopl
@Luk
Z Małyszem przesadziłeś
@pietras
Na IO!!!
@ ewa
Nawet specjaliści mówią, że Ahonen nie zdoła wygrać 3 pod rząd pucharu. nie jeszcze pozostanie tylko jeden czlowiek, który tego dokonał.
(06.04.2005, 15:10)
kuba
A oto moje bez pkt:
1.Matti Hautamaeki
2.Janne Ahonen
3.Roar Ljoekelsoey
4.Bjoern Einar Romoeren
5.Thomas Morgenstern
6.Andreas Widhoelzl
7.Adam Małysz
8.Martin Hoellwarth
9.Rok Benkovic
10.Rbert Kranjec(moze u siebie w planicy zaczął się rozkrecać?)
11.Tommy Ingebrigtsen
12.Hideharu Miyahira
13.Sigurd Pettersen
14.Noriaki Kasai
15.Martin Schmitt
-------------------------- --
46.Kamil Stoch
72.Piotr Żyła
74.Robert Mateja
80.Wojciech Skupień
WYSYŁAJCIE KOMENTEARZE NA TEN TEMAT
(06.04.2005, 15:09)
Luk
@pietras
Funakiemu powialo tak?
To miał jeszcze jednego farta:
Skoczył krocej o 0,5m od Morgensterna, ale dostał wyższe noty...
Ale w następnym konkursie też był w czołowej 10-ce
(06.04.2005, 15:02)
ewa
coś mi się wydaje, że Ahonen pucharu w następnym sezonie nie zdobędzie. wygrać 2 razy pod rząd udało się paru, ale 3 - tylko jednemu...
(06.04.2005, 14:46)
pietras
Luk....CO TY WOGOLE PISZESZ TO SA JAKIES PRZEPOWIEDNIE Z KOSMOSU,BEZSENSOWNE I OGOLNIE ZLE.SKORO MYSLISZ,ZE AHONEN BEDZIE NADAL TAK SKAKAL TO DUZO SIE MYLISZ.WYPISALES WSZYSTKICH Z CZOLOWKI KONKURSU Z PLANICY.A FUNAKI WYGRAL FARTEM BO MU POWIALO!!!.A ADAM SAM MOWIL ,ZE W SEZONIE 04/05 NIE BYL W FORMIE,W FORMIE BEDZIE DOPIERO W NASTEPNYM!!!
(06.04.2005, 14:42)
kuba
@Luk-co ty żeś za głupoty napisał??? po pierwsze malysz nie bedzie dobrze ale na pewno bedzie w 15. po drugie to funaki to nawet moze nie zapunktuje. po trzecie to ps to wygra ahonen albo hautamaeki. i po czwatre to stoch bedzie mial najwyzej 50 pkt. a mateja z 10. tak wiec puknij sie w leb
(06.04.2005, 14:38)
ewa
nie wiem. może i powróci. ale żeby zaraz na trzecie miejsce...?
(06.04.2005, 14:32)
Luk
@ewa
Z Pettersenem to lekka przesada?
a sezon 02/03 03/04 to co?
Myślisz że Pettersen nie powróci to czołówki ...
(06.04.2005, 14:25)
ewa
@Luk
zgubiłeś/łaś Hoellwartha, Morgiego i Uhrmana, a z Funakim, Pettersenem i Benkovicem to chyba lekka przesada. O co chodzi z Adamem? naprawdę tak myślisz, czy tylko chcesz wkurzyć ludzi? ;)
(06.04.2005, 14:21)
daf
nie wierzę, żeby Austriacy mieli tak kiepski sezon, a dwóch Japończyków było w pierwszej "10", zwłaszcza po ostatnich "popisach" na MŚ.
(06.04.2005, 14:16)
Luk
Sorry że tak dużo piszę
A co sądzicie o moich "przepowiedniach" pozostalych skoczków???
(06.04.2005, 14:12)
Luk
A Adam pewnie zdobędzie 2x punkty w Zakopanem i to w środku stawki
Może jeszcze gdzieś...
(06.04.2005, 14:10)
Luk
A Funaki będzie w pierwszej 15 PŚ To zwycięstwo w Sapporo da mu powera
(06.04.2005, 14:09)
Luk
Ostatnio nie czytam wiele i dlatego robię coraz wiecej błędów
I tak jestem jednym z najlepszych z ortografii w mojej szkole
(06.04.2005, 14:08)
daf
@Luk - Ty też: NA PEWNO pisze się osobno... A co do jasnowidzenia - z kim się zamieniłeś na rozum? Funaki 532pkt, Mateja 153... A gdzie Morgenstern? Ech... ci fantaści...
(06.04.2005, 14:02)
uskotko
@Luk.
Ja jestem ZA.Choć w kwestii Adama mylisz się bardzo sporo. Bardzo sporo.
(06.04.2005, 13:59)
Luk
W następnym sezonie 05/06 przewiduję następujące pozycje i punkty w pucharze świata (jestem jasnowidzem???):
1 Janne Ahonen 1463pkt.
2 Bjoern Einar Romoeren 1068pkt
3 Sigurd Pettersen 799 pkt
4 Roar Ljoekelsoey 745 pkt
5 Matti Hautamaeki 673pkt
6 Rok Benković 573pkt
7 Kazyuoshi Funaki 532pkt
8 Daiki Ito 436pkt
9 Andreas Widchoelzl 421pkt
10Tommy Ingenbrigsten 411pkt
- - - - - -
- - - - - -
18Kamil Stoch 263pkt
26Robert Mateja 153pkt
35Adam Małysz 45pkt
64Marcin Bachleda 12pkt

(06.04.2005, 13:55)
Luk
@dobry
Dobry możesz być ale NAPEWNO NIE w ortografii
(06.04.2005, 13:45)
Squeal
Humph. Matei to już koniec kariery wróżą wszyscy od jakichś trzech lat. Nie martwcie się, jego się tak łatwo nie da pozbyć.
(06.04.2005, 12:02)
dobry
A morze to nie psychika tylko taktyka? Morze psychika taktyka taktyka psychika, i takie sobie chrup chrup.Myśle że podióm dla Mateji stoi dla niego otworem w nastempnym Póhaże Świata a Krystian Dłógopolski będzie mu ciasta piekł??
(06.04.2005, 11:51)
x
to nie może być koniec Mataji! Proszę tak nie mówić o nim! Problemem jest jego slaba psychika.
(06.04.2005, 08:59)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
PŚ 04/05 Subiektywnie i Przeglądowo cz.3
PŚ 04/05 Subiektywnie i Przeglądowo cz.3

PŚ 04/05 Subiektywnie i Przeglądowo cz.3

Najbliższe zawody - szczegółowy program
21 listopada 2024 (czwartek)
19:30
PŚ Lillehammer
odprawa techniczna K/M
22 listopada 2024 (piątek)
09:30
PŚ Lillehammer
oficjalny trening K
13:45
PŚ Lillehammer
oficjalny trening M
16:15
PŚ Lillehammer
konkurs mix
23 listopada 2024 (sobota)
11:00
PŚ Lillehammer
kwalifikacje K
12:30
PŚ Lillehammer
konkurs ind. K
14:45
PŚ Lillehammer
kwalifikacje M
16:00
PŚ Lillehammer
konkurs ind. M
24 listopada 2024 (niedziela)
11:00
PŚ Lillehammer
kwalifikacje K
12:30
PŚ Lillehammer
konkurs ind. K
14:45
PŚ Lillehammer
kwalifikacje M
16:00
PŚ Lillehammer
konkurs ind. M
Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Skoki narciarskie w TV
Najbliższe transmisje i programy
20.11.2024
10:00
Eurosport w Player.pl Oberstdorf | Mężczyźni HS 137
20.11.2024
11:00
Eurosport w Player.pl Garmisch-Partenkirchen | Mężczyźni HS 142
6.12.2024
11:05
TVP Sport Skoki narciarskie - Puchar Świata - PolSKI Turniej 2024 - podsumowanie
6.12.2024
15:15
TVP Sport studio - skoki narciarskie - Puchar Świata, Wisła
LIVE
6.12.2024
17:45
TVP Sport skoki narciarskie - Puchar Świata, Wisła - kwalifikacje
LIVE
6.12.2024
17:55
TVP1 Puchar Świata, Wisła - kwalifikacje
LIVE
6.12.2024
19:05
TVP1 Puchar Świata, Wisła - kwalifikacje (studio)
LIVE
6.12.2024
19:10
TVP Sport studio - skoki narciarskie - Puchar Świata, Wisła
LIVE
6.12.2024
23:40
TVP Sport Skoki narciarskie - PŚ, Wisła - kwalifikacje
7.12.2024
06:35
TVP Sport Skoki narciarskie - PŚ, Wisła - kwalifikacje
transmisje ze skoków
najbardziej aktualny program TV »
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Sonda
Kto był największym objawieniem lata 2024?
Paweł Wąsek
Alex Insam
Artti Aigro
Valentin Foubert
Tate Frantz
Julijan Smid
Szymon Byrski
Łukasz Łukaszczyk
Niki Humml
inny skoczek
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich