Adam Małysz jest jednym z najbardziej popularnych skoczków na świecie. W związku z tym, kiedy odnosi sukcesy rośnie zainteresowanie jego osobom wśród sponsorów i speców od marketingu. Ze sponsorowania naszego skoczka zrezygnowała w tym roku Poczta Polska, która powiększyła stan konta Adama o 1.5 mln złotych. Sprzedażą reklam na powierzchni kombinezonów zajmuje się Jacek Kisielewski - prezes Fan Sportu w Wiśle. Według jego badań wartość Małysza nie spadła, mimo słabszych skoków latem. Ciekawiący jest fakt, ile zajmują reklamy. Otóż każdy profesjonalny skoczek może sprzedać sponsorom 350 cm kwadratowych poświęconych na reklamy, 50 centymetrów kwadratowych przeznaczonych jest na kask, a 300 na kombinezon. Na Małyszu zostało jeszcze 100 centymetrów wolnego miejsca... :-)
Poczta Polska wycofała się ze sponsoringu Małysza, a jego najgroźniejszy rywal, Sven Hannawald zyskał nowego reklamodawcę. W listopadzie podpisał kontrakt do 2004 roku z firmą Sonax, produkującą kosmetyki samochodowe. Sonax będzie jego głównym sponsorem. "Na brak pieniędzy nie narzekam. Większe kłopoty przysparza mi sprzęt. Na najbliższy trening w Skandynawii zabiorę więc moje stare narty. Obawiam się, że te nowe wyprodukowane w zakładach Rossignola nie będą pasować do mojego stylu skakania" - powiedział Hannawald.

Podopieczni trenera Reinharda Hessa rozpoczynają w najbliższych dniach trening w Skandynawii. Gdzie? - nie chcieli zdradzić. Polacy także jadą na półwysep, ale nie są aż tak tajemniczy. Cel - szwedzka skocznia Gaelivare. W kadrze Apoloniusza Tajnera zmieściło się siedmiu zawodników: Adam Małysz, Robert Mateja, Wojciech Skupień, Marcin Bachleda, Tomasz Pochwała, Tomisław Tajner i Grzegorz Śliwka. Zaplanowano po 50-60 skoków każdego zawodnika.