Jak podaje pismo "Sport", wszystko wskazuje na to, że duet skoczków narciarskich Adam Małysz - Martin Schmitt opanuje niemieckie autostrady!
Bynajmniej nie jest to żadna pomyłka. Otóż do Edi Federera, menedżera Adama Małysza, zwróciła się niemiecka stacja telewizyjna RTL z propozycją wykorzystania image'u Polaka w wielkiej kampanii medialnej na rzecz skoków narciarskich. Miałaby to być naprawdę ogromna akcja, wręcz niewyobrażalna jak na polskie warunki. Na tydzień przed zawodami o PŚ w Neustadt (23 listopada) przy niemieckich autostradach pojawi się 6 tysięcy ogromnych billboardów z wizerunkiem Adama Małysza i Martina Schmitta. Hasłem kampanii RTL będzie: "Zimo, możesz się rozpocząć". Ponadto w stacji RTL emitowane będą spoty z udziałem dwóch najlepszych skoczków ubiegłego sezonu. Druga, podobnej wielkości akcja rozpocznie się przed jubileuszową, 50 edycją Turnieju Czterech Skoczni. Wspólna sesja zdjęciowa obu skoczków ma odbyć się 23 października w Kolonii.
Już teraz można się zastanawiać, czy para Małysz - Schmitt pokona duet kierowców Formuły 1 - braci Schumacherów, którzy w stacji RTL dominują latem. Trener kadry polskich skoczków stwierdził, że jest to wielki dowód uznania dla Adama Małysza. Natomiast sam zainteresowany powiedział, że jest bardzo zaskoczony propozycją. Niemniej Małysz czuje się zaszczycony tym, że będzie reprezentował i promował swój kraj.