kibicmagic_91 napisal/napisala
daf napisałeś "Sa zawodnicy, którzy na krokwi zawsze skacza źle. Do nich nalezy Żyła. I sa tacy, który z reguły skacza na niej bardzo dobrze. Na przykład Miętus czy Murańka." Murańka rok temu jkao 13 czy 14 latek skakał i co?? Myślisz, ze wciągu roku jako 15 latek umocnił swoja psychike,, zeby oddać skoki na pierwszą 30?? Bo jesli wystawia sie dzieciaków to chyba tylko po to by awansował do "30" konkursu albo dla pośmiewiska jak w ubiegłym roku z Murańka. Zawody krajowe na których wielu Polaków przekracza granicę 120 m a zawody PŚ gdzie bardziej doświadczony od Murańki Stoch ma problemy z 120 metrem to jednak ale różnica.
STOP dzieciakom w PŚ.
Czlowieku takiego Muranki nie wystawia sie dla posmieliska tylko po to zeby sie oskakal na PŚ, dzieki temu w przyszlosci bedzie lepiej przygotowany psychicznie
(15.01.2009, 21:13)
Żanetaw telewizji pokazywali jak Schlieri wysiadał z samochodu w Zakopanem. To już zgłupiałam. xD
(15.01.2009, 14:45)
Polonus@magic 91
Stop dzieciakomw PŚ? Ciekawa koncepcja. ja bym wolał raczej, zeby wsród komentarzy nie było tych dziecinnych. Pisanych wszystko jedno czy przez dzieci czy przez dorosłych.
To samo w skokach. nie wiek ma decydować tylko forma. A jak piszę, ze Muranka na Krokwi skacze dobrze "z reguły" to nie znaczy, ze zawsze. trzeba umiec czytać. Muranka był juz na Krokwi seniorskim wicemistrzem kraju, zajął tez 3 miejsce w MP. Ma tu na koncie skok 135m. To, twoim zdaniem, nie upowaznia do tego, zeby napisać, że tu dobrze skacze?
Żyła skacze tu natomiast zawsze źle. Na MP i na PŚ. I tyle.
(15.01.2009, 14:11)
kbic skokówDla tych, którym nie chce się czytać całości: z numerem 1 Śliż, 2- Kubacki, 3- Miętus, 4- Kot, 5- Żyła, 6- Hula, 21- Bachleda, 22- Rutkowski, 26- Stoch i 41 to Adam Małysz.
(15.01.2009, 13:18)
kibic skokówDobre wiadomości: Na liście startowej jest tylko 59 zawodników, co oznacza, że po kwalifikacjach odpada tylko 9. A biorąc pod uwagę, że jest 10 Polaków, już jednego mamy w konkursie!!!
(15.01.2009, 13:16)
bahtarszkoda że Gregora nie będzie popatrzałbym sę na jego długie skoki
(15.01.2009, 12:42)
gierobakNie możliwe,żeby gregor czy Loitzl nie pojawili się w Zakopanem,bo są w czołówce pucharu Świata i na pewno nie będą chcieli stracić kolejnych punktów do Ammana.
(15.01.2009, 12:34)
dafZa dwie i pół godziny treningi, a my ciągle tylko listę nieobecnych komentujemy. Może w końcu senior Nadarkiewicz raczy ogłosić listę OBECNYCH?
A na marginesie - w sprawie Austriaków wyszedł albo na oszusta, albo na idiotę...
(15.01.2009, 12:29)
magic_91sorki masz racje to nie twoje słowa przytoczyłem, zmyliło mnie, bo pod nickiem głównym jest napis daf i stąd moja pomyłka
W tym roku równiez Klimek spaliłby sie psychicznie, ale go nie ma w kadrze:)
(15.01.2009, 11:01)
dafPamiętajmy, że Klimek w ubiegłym roku skakał pod dużą presją, którą wywarł (niechcący?) jego ojciec lamentując w mediach, że Klimka trenerzy olewają i domagając się startu. Oczywiście wszystkożerne media szybko to podchwyciły i Tajner wystawił ostatecznie Murańkę dla spokoju. A chłopak się po prostu spalił psychicznie. I tyle.
(15.01.2009, 10:47)
dananatak się niektórzy wymądrzają że dzieciaki nie powinny skakać na Wielkiej Krokwi, a to niby gdzie i kiedy mają nabierac doświadczenia jeżeli nawet u nas w kraju sie im tego zabrania. To jadyna dla nich okazja. a nawiasem mówiąc nie mamy chyba tak wielu orłów więc niech sie wprawiają. Jestem pełna uznania dla wyczynów Klimeczka prawda że w ubiegłym roku się nie popisał. ale czy doświadczeni skoczkowie zawsze osiągaja świetne wyniki a On przynajmniej się czegoś uczy.
(15.01.2009, 09:55)
kibic skokówA tak w ogóle to podaję mój ranking:
1. Adam Małysz
2. Kamil Stoch
3. Piotrek Żyła
4. Łukasz Rutkowski
5. Marcin Bachleda
6. Maciek Kot
7. Rafał Śliż
8. Stefan Hula
9. Krzysio Miętus
10. Kuba Kot
(....)
(15.01.2009, 09:51)
kibic skokówJEST JUŻ SKŁAD NA ZAKOPCA!
Jest już skład na Zakopane (onet podał)! Oto i on:
Adam Małysz, Kamil Stoch, Piotr Żyła, Stefan Hula, Łukasz Rutkowski, Marcin Bachleda, Krzysztof Miętus, Jakub Kot, Dawid Kubacki, Rafał Śliż. Rezerwa: Maciej Kot, Tomasz Pochwała.
Myślę, że w pierwszym składzie brakuje przede wszystkim Maćka Kota, który wg mnie MUSIAŁ się tam znaleźć i to, że go tam nie ma, to porażka. No i nie wiem, co w rezerwie robi Pochwała- niech on już kompromituje jedną dyscyplinę, np.: kombinację norweską, a drugą już zostawi w spokoju! Jego miejsce powinni zająć młodzi: Grzesiu Miętus, Klimek Murańka, Kamil Kowal, Andrzej Zapotoczny, Dawid Kowal. Ale żeby w pierwszym składzie był Maciek Kot!!!
(15.01.2009, 09:46)
daf@magic_91
chyba coś pokręciłeś - przytoczyłeś wypowiedź @Polonusa a nie moją. Innymi słowy - kogel-mogel...
(15.01.2009, 09:28)
??Właśnie,Austriacy mają jutro dojechać.
(14.01.2009, 22:29)
daf@F.
Przyjechali? Dopiero co w wiadomościach trąbili, że Austriacy przyjadą jutro tuż przed oficjalnym treningu...
(14.01.2009, 20:23)
fanjak myślicie kto wygra ja stawiam na schmitta
(14.01.2009, 19:24)
magic_91daf napisałeś "Sa zawodnicy, którzy na krokwi zawsze skacza źle. Do nich nalezy Żyła. I sa tacy, który z reguły skacza na niej bardzo dobrze. Na przykład Miętus czy Murańka." Murańka rok temu jkao 13 czy 14 latek skakał i co?? Myślisz, ze wciągu roku jako 15 latek umocnił swoja psychike,, zeby oddać skoki na pierwszą 30?? Bo jesli wystawia sie dzieciaków to chyba tylko po to by awansował do "30" konkursu albo dla pośmiewiska jak w ubiegłym roku z Murańka. Zawody krajowe na których wielu Polaków przekracza granicę 120 m a zawody PŚ gdzie bardziej doświadczony od Murańki Stoch ma problemy z 120 metrem to jednak ale różnica.
STOP dzieciakom w PŚ.
(14.01.2009, 19:14)
F.Ja już pewna jestem:)
Bo juz przyjechali, nie ma Morgena, Gregor, jest.
Ogolnie nie będzie 6 ciu zawodników z czołówki.
A Morgen trenuje, bo forma mu uciekła gdzieś.
(14.01.2009, 18:15)
kibic skokówOby ta wysoka forma Adasia przyszła.
(14.01.2009, 17:33)
milkazawsze zawody w Polsce były czymś pięknym dla skoczków, wszyscy chętnie przyjeżdżali z powodu miłej atmosfery... coś się zmieniło teraz... ale i tak tam będę :)
(14.01.2009, 17:33)
Skoczek120Schliri o Wolfgi raczej nie opuszczą, gdyż są w bardzo wysokiej formie. Morgi musi trochę potrenowac w samotności, bo jego forma wyraźnie spadła. Mam nadzieje, że nieobecnośc Finów postawi wyżej naszych Polaków. Liczę również na dośc wysoką formę Adasia.
(14.01.2009, 16:50)
xxx@kibic skoków
Przecież to nie było do Ciebie, tylko do @F.
@mały
Koch i Kofler też nie wystartują
(14.01.2009, 16:18)
małyjednak z Astryjaków nie wystartuje tylko Morgenstern. Przyjedzie Schlierenzauer i Loitzl :-D Ciekawe jak Polacy się zaprezentują??
(14.01.2009, 15:12)
daf@Polonus
Jedyna (niewielka wprawdzie) przeszkoda jest taka, że tych trzech nazwisk nie ma we wstępnym (dwunastoosobowym) zgłoszeniu do konkursu. Więc może się nie odważy...
A Pochwała zdaje się znalazł sobie inny sposób podróżowania po świecie [kombinacja norweska] - konkurencja w kraju znacznie mniejsza [łatwiej się do kadry załapać], zainteresowanie też [nikt na specjalnie wynikami się nie przejmuje], a wycieczki równie atrakycjne jak dla skoczków... Kto wie, może i Tonio teraz biega po Beskidzie Śląskim w poszukiwaniu wydolności do przebiegnięcia dystansu w KN.
(14.01.2009, 14:58)
kibic skokówJestem pewien tego, co piszę. Już przy składzie dominowali młodzi: był Rutkowski, Kot, Miętus, Kubacki, a w rezerwie dwa Kowale i Murańka. Więc nie wiem, o co ci chodzi.
(14.01.2009, 14:02)
xxx@F.
To może Ty się najpierw upewnij,a potem pisz,co?
(14.01.2009, 13:59)
kibic skokówW 100% popieram kibicca!!! Tylko bez wzmianki o Długopolskim, który w żadnym wypadku nie może być wielkim! Ale Jakuba Kota BARDZO lubię i również uważam, że można mu dać szansę i niech powalczy, pouczy się. Jakub Kot to niewyobrażalnie wielki talent. Dlatego ja wyrzucam oldbojów, a dałbym do składu takich skoczków jak np.: Kuba Kot, Dawid Kowal, Kamil Kowal, Dawid Kubacki. Ale mimo wszystko Śliż ma potencjał. On zawsze miał potencjał, tylko nikt nie potrafi go wykorzystać! Rafał jest takim niespełnionym talentem, a mógłby być wielki!
(14.01.2009, 13:54)
kibic skokówBŁAGAM! Tylko nie Tajnery, Pochwała i Długopolski! Oni jeszcze skaczą? Jeśli Polacy chcą COKOLWIEK osiągnąć, to nie mogą wysyłać DO ZAKOPANEGO takich skończonych nielotów, jak Wojtek i Tomisław Tajnerowie, Krystian Długopolski, czy Tomek Pochwała! Ja nic do nich nie mam, ale akurat to jest BARDZO ZŁY pomysł! Ci emeryci to lotnicy inaczej! Niech tylko ich nie wysyłają! Już wolę wysłać Murańkę, Zapotocznego i całą kadrę C na czele z zawodnikami z Lotos Cup, oni przynajmniej się czegoś nauczą, rozwiną, powalczą! Ale W ŻYCIU NIE WZIĄŁBYM NA ZAKOPANE TAJNERÓW, POCHWAŁY, CZY O ZGROZO DŁUGOPOLSKIEGO!
(14.01.2009, 13:50)
kibiccA Jakub Kot? Może jemu trzeba dać szanse? Zamiast Śliża którego tu wywołujecie.Idąc tym tropem powołajmy jeszcze Długopolskiego, on może wielki być tylko gdzieś zniknął.Jakub Kot dwa razy na podium ostatnio fis cup i chociażby dlatego zasługuje na szanse i zdziwię się jeśli tej szansy nie dostanie.To samo Dawid Kowal.Nawet kosztem Huli gdyż jestem głeboko przekonany że ci dwaj gorzej od niego nie skaczą.Stawiajmy na młodych w końcu,nie mogą wiecznie skakać na 90metrowych skoczniach gdy ich równieśnicy poczynają sobie już dosyć dobrze na mamutach.A stare sprawdzone do bólu lisy pokroju Sliża czy Bachledy niech skaczą w PK.
(14.01.2009, 13:49)
Polonus@daf
Sa zawodnicy, którzy na krokwi zawsze skacza źle. Do nich nalezy Żyła. I sa tacy, który z reguły skacza na niej bardzo dobrze. Na przykład Miętus czy Murańka. To tez musi byc jakaś przesłanka dla trenerów.
Ale nauczony doswiadczeniem z poprzednich lat czekam na kolejne genialne personalne pociągnięcia Tajnera.
Chciałem tylko z lekka napomknąć, ze oprócz branych pod uwagę przez kibiców kandydatów do występu, prawo do startu mają również: Tajner, Pochwała i Długopolski.
W dobie tatalnie mizernej postawy obecnej kadry Prezes może dojść do wniosku, że należy skorzystac ze starych, sprawdzonych-niesprawdzonych lisów. Nie zdziwiłbym sie specjalnie. Przecież wielokrotnie wracał do tego rozwiązania. nie martwiąc się zupełnie o sensowne uzasadnienie. Więc dlaczego niby teraz musiałby to szerzej uzasadniać?:)
(14.01.2009, 13:31)
kibic skokówŁeeee... No to już jest wredota. Niby wszyscy tak kochają to Zakopane i na każdym kroku powtarzają, że ,,jest tu taka niesamowita atmosfera", a jak przychodzi co do czego, to nikt nie przyjeżdża. Bo dlaczego nie będzie Hautamaekiego, Larinto, Olliego, Morgensterna, Schlierenzauera, Loitzla, Jacobsena i Romoerena? No dlaczego? Bo im się nie chce? A przecież wszyscy to Zakopane tak uwielbiają! Chociaż z drugiej strony jeśli nawet nie przyjedzie czołówka, to Polacy będą mieli nieporównywalnie większe szanse zaistnieć. Być może Małysz wskoczy do ,,10", a punkty PŚ zdobędzie kilku naszych reprezentantów. Typuję, że skład Polaków będzie wyglądał tak: Małysz, Stoch, Żyła, Bachleda, Rutkowski, Kot, Hula, Miętus, Śliż, Kubacki. Ja dałbym szansę Śliżowi. Ale założę się, że trener postawi na młodych, twierdząc, że Rafał gdzieś zniknął. Śliż może być wielki, ale trzeba mu dać szansę. A więc w rezerwie (za Śliża lub Kubackiego) dwa Kowale- Dawid Kowal i Kamil Kowal. Klimek Murańka jest w moim rankingu 13. To jednak nie pora wysyłać go JESZCZE na PŚ. Za dwa lata OK, ale teraz- rok temu oddał trzy najsłabsze skoki i tyle go było. Nie ma szans na wejśćie do konkursu. Jeśli nie będzie Austriaków wygra Ammann, a Małysz będzie 7. Jeśli Austriacy przybędą, wygra ktoś z trójki Ammann- Schlierenzauer- Loitzl i takie będzie podium, no a Małysz będzie gdzieś tak pod koniec ,,10". Mam bardzo twarde wymagania i twierdzę, że aby było dobrze, do konkursu z 10 musi wejść 6-7 Polaków. No a w drugiej serii widzę 4-5 biało- czerwonych.
(14.01.2009, 13:29)
daf@magic_91
To było rok temu.
@F.
Chyba się mylisz co do Austriaków. Za bardzo wierzysz Nadarkiewiczowi, który dla promocji gotów byłby przysiąc, że będzie dwóch reprezentantów Zimbabwe...
(14.01.2009, 13:28)
magic_91daf Murańka popisał sie w ubiegłym roku zajmując raptem ostatnie miejsce w kwalifikacjach i jak dobrze pamiętam to oddał skok 88m To jest dzieciak i niech skacze ze swoimi rówieśnikami a nie z poważnymi seniorami. Takie jest moje zdanie na temat dzieciaków w PŚ
(14.01.2009, 13:06)
F.Najpierw się upewnijcie a potem piszcie i siejcie panikę.
Austria zamelduje sie w pełnym składzie.
Zabraknie tylko niektórych Norwegów i jednego Fina.
(14.01.2009, 12:51)
dafJa tam za Rosjanami, Francuzami i Japończykami bym nie płakał - poziomu i tak za wiele nie podniosą, a bez wątpienia urwią miejsca w "30-tce" naszym skoczkom...
Norwego wie, mimo że osłabieni, to ze znanymi nazwiskami, więc moim zdaniem mała strata. Nieco większa w przypadku Finów (w sumie to najbardziej żałuję Hautamaekiego - przyjedzie jego starszy substytut).
Austriacy jeszcze się jasno nie określili, ale w tym sezonie jak chyba w żadnym wcześniejszym w ich kadrze jest ogromna różnica między najlepszymi a rezerwami. Brak więc Loitzla, Schlierenzauera, Morgensterna czy Kocha to bardzo duże osłabienie składu.
Ciekawe jaka będzie ostatecznie ta lista startowa...
Co do naszych - realne szanse na wejście do konkursu głównego i tak ma maksymalnie 6 skoczków, więc wystawianie 10 to jak już ktoś słusznie zauważył raczej forma nagrody i liczenie na fuksa.
Ta szóstka to Małysz, Stoch, M. Kot, Rutkowski, Bachleda (na Krokwi na ogół skacze przyzwoicie) i Żyła. Ciekaw jestem co pokaże Hula - on ma największe szanse być siódmym. Młodzi chyba niestety za słabi, w dodatku spalą się psychicznie.
Spośród dzieciaków mimo wszystko dałbym szansę Murańce - to jego skocznia i gdzie jak nie tu - ma szansę się nieźle pokazać. Miętus w Japonii wypadł słabo, ale czy konkursy w środku nocy to dla takich dzieciaków wiarygodna wykładnia formy? Kubackiego najwyraźniej rozregulowano na dobre. Więc kto? Zapotoczny?
Po treningu Obertrener zdecyduje, ale wielkiego pola manewru nie ma...
(14.01.2009, 12:30)
jakubekcos za cos. mam nadzieje ze z 4 Polaków zapunktuje
(14.01.2009, 11:57)
kalwados jaka wygrana małysza, bedzie dobrze jak bedzie w drugiej dziesiątce
(14.01.2009, 11:49)
kibiccDziś będzie już lista kto będzie a kto nie.Radzę powstrzymać emocje już bo widzę bazgrolenie ciągle na ten sam temat.Mnie interesuje forma Małysza po tych treningach u Lepistoe.Jak będzie lipa to ciekawe co na to sztab trenerski, zgonią na Lepistoe a Kruczek wyjdzie na bohatera.
(14.01.2009, 08:58)
pencJa to myslę że Austria przyjedzie w mocnym składzie, nawet z Morgim choć pewnie by chciał odpocząć, Polacy pewnie będą w składzie: Małysz, Żyła, Hula, Bachleda+ grupa krajowa( kot, stoch, rutkowski, kubacki,murańka i miętus)
(14.01.2009, 08:56)
najmądrzejszySuper ! Rosną miejsca Polaków na dobre miejsca w 50 - tce !!
(14.01.2009, 07:10)
xxxZ Austriaków na 100% nie będzie Kocha.Nie wiadomo jak z resztą
(13.01.2009, 23:05)
:)Może jaki Urbanc zas podium zaliczy ;)
(13.01.2009, 22:45)
nannerlA ja słyszałam, że to plotki i że ma nie być tylko Jacobsena i Olliego.
(13.01.2009, 22:37)
JPW2Moze Adas sie odrodzi w Zakopcu
(13.01.2009, 22:24)
JPW2co oni tak opuszczaja
(13.01.2009, 22:20)
jasiek96To Ammann będzie miał zdanie ułatwione. No
chyba, że Adaś włączy się do walki...
(13.01.2009, 21:31)
Madziula232Oby Austryjacy byli w pelnym skladzie... Jak Gregor chce odrobic strate punktow skoro bedzie tak opuszczal konkursy...
(13.01.2009, 21:12)
uskotkoI tak Austriacy będą w pełnym składzie,, muszą być!!!
(13.01.2009, 20:46)
olislawaale coś tu nie gra, bo w tv mówili że Austriacy właśnie jadą (@Nastazja popieram Cie) i że Ammann nie jedzie. A tutaj wszystko na odwrót... no a w zgłoszonym składzie do konkursu jest niby że jadą i jedni i drudzy ;P to o co tu w końcu chodzi? jadą czy nie?:D
(13.01.2009, 20:43)
NastazjaCiekawa jestem czy to co tu piszą o Austriakach to prawda, bo choćby w telewizji twierdzą, że do Zakopanego jadą.
Cóż pożyjemy zobaczymy...
(13.01.2009, 20:25)
kostekw wiadomosciach na tvp 1 mowili, ze Austra bedzie w pelnym skladzie.
(13.01.2009, 20:24)
cobra11Może szanse polaków tym sposobem są większe, ale konkurs będzie mnniej emocjonujący,chociaż zostało wielu skoczków którzy zapewnią nam wiele emocji, mowa np.o austriakach lub szwajcarach, no i oczywiście polacy.
(13.01.2009, 19:45)
dafto Chedal chyba podium zaliczy.
(13.01.2009, 19:37)
Żanetahaha oni se chyba jaja robią
(13.01.2009, 19:33)
eMkaHm... w zgłoszonych składach Austriacy są w komplecie: http://tzn.com.pl/
Ale nie wiem na ile jest to prawdziwe :]
(13.01.2009, 19:32)
tomasmoże nie wygrana adama ale podium jak najbardziej może dogoni nykennena w ich ilości w PŚ
(13.01.2009, 19:06)
grześ sikorkano i dobrze że nie przyjadą :))
(13.01.2009, 19:05)
AdrianosPisze się dużo o nieobecnych a może tak słówko o obecnych. Chodzi o polaków. Jaki skład?
(13.01.2009, 19:04)
adusZwiekszaja sie szanse Adama na wygraną :)
(13.01.2009, 19:04)
SkiJumpersuper. dla mnie w takim razie nie ma sensu tego konkursu ogladac. ale zycze TVP zeby Malysz wygral, bo wtedy co nastepny konkurs beda krzyczec, ze znow jest w formie itp ... dla wyjasnienia - jestem wielkim fanem Adasia, to co zrobil jest wielkie, dla mnie nie potrzeba juz jego zwyciestw, on juz zrobil to co mial, najpewniej po tym jak Malysz zakonczy kariere TVP przestanie emitowac transmisje skokow ... i wtedy sie okaze jaki to jest "popularny" sport wsrod polakow. smutna prawda, ale zostanie Eurosport ... i wlasnie, TVP tak atakuje tymi wywiadami skoczkow, i oni mowia jak to kochaja Zakopane, trenerzy z reszta tez. a teraz sie okazuje jak jest naprawde, pretekst Liberca jest slaby, bo miesiac czasu jeszcze, w tym Vancouver. a dla niedowiarkow - w Predazzo Malysz wygral 2 zlota, a forme zbudowal w ... tydzien.
(13.01.2009, 19:01)
NastazjaNa Polaków chyba nie ma co specjalnie liczyć, najwyżej trochę na Małysza. Ale jak nie pojadą do Zakopanego najlepsi skoczkowie z Austrii, Norwegi i Finlandii to konkurs będzie nudny :( Prawdopodobnie wygra Amman i jedynie umocni się na pozycji lidera Pucharu świata.
Byle by tylko Austriacy pojechali...
(13.01.2009, 19:00)
TOTTITak sie podniecaja tym Zakopanem a tu najwieksze gwiazdy sezonu moga sie nie pojawic. Bez Schlieriego i Morgiego, glownych wedlug mnie faworytow do zwyciestwa, i Loitzla, Ollego, Hautamaekiego, Jacobsena itd. Powariowali chyba, konkursy w Zakopanem przez to nie beda zbyt atrakcyjne niezaleznie od atmosfery na trybunach, skoro tylko Ammann i Schmitt z tych najlepszych maja pojechac. Przynajmniej to zwieksza szanse Adama a Schmitta na zwyciestwo bo on moze pokonac Ammanna, zwlaszcza ze Simi nigdy w Zakopanem wybitnie nie skakal i zreszta od pewnego czasu notuje znizke formy.
(13.01.2009, 18:55)
kostekchce widziec to pole do popisu....
(13.01.2009, 18:48)
marce93ja się osobiście cieszę z takiego rozwoju sytuacji ;)
Polacy mają pole do popisu ;)
(13.01.2009, 18:45)
kasikoby tylko schlierenzauer,loitz no i morgenstern przyjechali :(( bo inaczej to nie bedzie konkursu bo pewnie ammann wygra eee aja tak nie chce;(((
(13.01.2009, 18:42)
EwelciaNoo, to będzie szansa na to, że nasi wbiją do dziesiątki :D A Adaś na podium ;D I może wreszcie wygra Schmitt^^
(13.01.2009, 18:40)
kostekczy wiadomo juz cos o innych druzynach, np. Francuzi, tudziez Wlosi?
(13.01.2009, 18:23)
kasikszkoda tylko ze nie bedzir jacobsena ;(( a tak to moze byc ,no i super ze po tak długim czasie japnczycy do nas przyjada :)
(13.01.2009, 18:20)
lilciano co oni sobie w kluki lecą? tak się zawsze zachwycają, cieszą itd. a tu co?! Nie no masakra jakaś po prostu - Japońcy przyjeżdżają w końcu, to reszta sie nie wybiera!
(13.01.2009, 18:09)
prawie_jak_eksperteeee prędzej niż my to wygrają Francuzi albo Niemcy a najpewniej to Ammann :)
(13.01.2009, 18:03)
John(ny)No to szansa dla polaków:)
(13.01.2009, 17:52)