Zaloguj siÄ™
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Anders Jacobsen zadziwia na skoczni w Garmisch-Partnekirchen. Tym razem wygraÅ‚ kwalifikacje skokiem na 139,5 metra. PokonaÅ‚ Kasaiego i Prevca.

W czołówce znaleźli siÄ™ też Kraft, Freitag i Freund.

11 miejsce zajÄ…Å‚ Piotr Å»yÅ‚a, 13-ty byÅ‚ Kamil Stoch, a 18-ty Dawid Kubacki. Awansowali także Klemens MuraÅ„ka i Aleksander ZniszczoÅ‚.

Dopiero 29-ty byÅ‚ Fannemel, który spóźniÅ‚ wybicie z progu (121 m).

W jutrzejszych zawodach nie zobaczymy Jana Ziobry, a także Eisenbichlera, Fettnera i Poppingera.

Ammann i Schlierenzauer odpuÅ›cili swoje skoki i bÄ™dÄ… startowali z wygranymi kwalifikacji w pierwszej serii konkursowej.

O dużym pechu może mówić Roman Koudelka, który byÅ‚by w czołówce gdyby nie dyskwalifikacja za zÅ‚y kombinezon. Czecha zobaczymy jednak jutro w konkursie, bo byÅ‚ w czoÅ‚owej 10-ce PÅš

Wyniki kwalifikacji
 
zawodnik
kraj
odl.
punkty
1
Anders Jacobsen
Norwegia
139.5
135.0
2
Noriaki Kasai
Japonia
135.0
130.8
3
Peter Prevc
SÅ‚owenia
133.5
126.9
4
Stefan Kraft
Austria
134.5
126.5
5
Richard Freitag
Niemcy
129.5
125.4
6
Severin Freund
Niemcy
134.0
124.1
7
Dimitry Vassiliev
Rosja
135.5
120.9
8
Michael Hayboeck
Austria
127.0
120.3
 
Rune Velta
Norwegia
128.0
120.3
10
Daiki Ito
Japonia
132.0
119.9
11
Piotr Żyła
Polska
127.0
119.1
12
Jernej Damjan
SÅ‚owenia
129.0
116.6
13
Kamil Stoch
Polska
126.0
115.8
14
Anders Bardal
Norwegia
125.0
114.5
15
Matjaz Pungertar
SÅ‚owenia
126.5
114.4
16
Phillip Sjoeen
Norwegia
126.0
114.3
17
Nejc Dezman
SÅ‚owenia
128.5
113.9
18
Dawid Kubacki
Polska
128.5
112.6
19
Thomas Diethart
Austria
126.0
112.2
20
Gregor Deschwanden
Szwajcaria
124.0
111.2
21
Jan Matura
Czechy
122.0
109.1
22
Taku Takeuchi
Japonia
127.0
108.7
23
Robert Kranjec
SÅ‚owenia
122.5
107.5
24
Michael Neumayer
Niemcy
123.5
106.9
25
Kento Sakuyama
Japonia
123.5
106.3
26
Marinus Kraus
Niemcy
118.0
106.0
 
Lauri Asikainen
Finlandia
119.5
106.0
28
Junshiro Kobayashi
Japonia
124.0
104.8
29
Anders Fannemel
Norwegia
121.0
104.3
30
Daniel Wenig
Niemcy
120.0
102.4
31
Vincent Descombes Sevoie
Francja
119.0
101.8
32
Daniel-Andre Tande
Norwegia
120.5
101.0
33
Andreas Wank
Niemcy
122.0
100.3
34
Andreas Kofler
Austria
116.0
100.1
35
Jakub Janda
Czechy
120.0
99.2
36
Stephan Leyhe
Niemcy
121.0
99.1
37
Davide Bresadola
WÅ‚ochy
121.5
97.8
 
Klemens Murańka
Polska
122.5
97.8
39
Johann Andre Forfang
Norwegia
118.5
97.5
40
Aleksander Zniszczoł
Polska
116.0
96.6
41
Anssi Koivuranta
Finlandia
121.5
96.5
42
Mikhail Maksimochkin
Rosja
119.5
95.6
43
Sami Niemi
Finlandia
117.0
93.1
44
Vladislav Boyarintsev
Rosja
116.0
93.0
45
Jarkko Määttä
Finlandia
114.0
91.5
46
Ronan Lamy Chappuis
Francja
113.0
90.7
47
Vladimir Zografski
Bułgaria
113.0
90.6
48
Nicholas Alexander
USA
114.5
89.6
49
Karl Geiger
Niemcy
115.0
89.5
50
Markus Eisenbichler
Niemcy
113.0
89.2
51
Paul Winter
Niemcy
112.5
88.5
52
Nicholas Fairall
USA
110.0
88.1
53
Reruhi Shimizu
Japonia
111.0
87.7
54
Anze Lanisek
SÅ‚owenia
116.5
87.6
55
Jan Ziobro
Polska
115.5
85.8
56
Ilmir Hazetdinov
Rosja
115.5
85.7
57
Manuel Poppinger
Austria
109.5
83.1
58
Federico Cecon
WÅ‚ochy
110.0
81.5
59
Daniele Varesco
WÅ‚ochy
109.0
79.0
60
Martti Nomme
Estonia
108.5
78.2
61
Manuel Fettner
Austria
111.5
77.6
62
Seou Choi
Korea Pd.
108.0
76.7
63
Nico Polychronidis
Grecja
110.5
74.6
64
Antonin Hajek
Czechy
107.0
74.4
65
Matthew Rowley
Kanada
104.5
73.8
66
Siim-Tanel Sammelselg
Estonia
104.0
69.3
67
Gabriel Karlen
Szwajcaria
102.0
65.7
68
Heung-Chul Choi
Korea Pd.
100.0
65.4
69
Marat Zhaparov
Kazachstan
100.0
63.5
70
Martin Hamann
Niemcy
98.5
63.1
71
Sebastian Bradatsch
Niemcy
100.5
62.5
72
Konstantin Sokolenko
Kazachstan
99.0
60.9
73
Tim Fuchs
Niemcy
97.0
51.7
74
Simon Ammann
Szwajcaria
DNS
DNS
75
Gregor Schlierenzauer
Austria
DNS
DNS
76
Roman Koudelka
Czechy
131.5
DSQ
77
Killian Peier
Szwajcaria
115.0
DSQ

Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« grudzieÅ„ 2014 - wszystkie artykuÅ‚y
Komentarze
costa9
Zawsze będą 3 ostatnie pary czołowych skoczków
(01.01.2015, 13:25)
fartek
@sdcsw
Nic dodać , nic ująć; -)
(01.01.2015, 12:43)
sdcsw
@qwerty
No niestety, gdyby był obowiązek startowania w kwalifikacjach dla wszystkich, to teoretycznie taki lider mógłby: a) skoczyć specjalnie krótko; b) skakać w nieprzepisowym sprzęcie (i DSQ); c) celowo się podeprzeć lub wywrócić; by w konkursie i tak skakać w jednej z ostatnich par. Takie ryzyko zawsze istnieje i nakaz startu w kwalifikacjach na niewiele by zdał.
(01.01.2015, 12:04)
fan skoków85
@nie wierze staremu kotowi
Ależ ty chłopie przesiąknięty propagandą. Jak ktoś jest poważny to taki bzdur nie pisze niezależnie od tego kogo popiera :-(
(01.01.2015, 11:51)
nie wierze staremu kotowi
A system ko jest nie sprawiedliwy i trzeba go jak najszybciej zlikwidować albo przynajmniej wyprostować.ten kto wygrywa kwalifikacje nie moze wpadać na lidera pucharu swiata.To jest dopiero wypaczenie .To tak jakby na wimbledonie w pierwszej rundzie dżokowić grał z federerem.całkowity bezsens.
(01.01.2015, 09:03)
fartek
@qwerty
Nie zgadzam sie z Tobą. 10 najlepsza może w dzień qualu iść sobie na ryby czy gdzie tam chce.A system ko byl niesprawiedliwy i będzie. Za duzo jest fuksow w 2 serii.
(01.01.2015, 03:40)
qwerty
@fartek. W TCS właśnie nie powinno być przywileju opuszczenia kwalifikacji, jedynie czołowa 10 miałaby ten przywilej kiedy oddany skok nie dawał kwalifikacji to zostają dopuszczeni do konkursu, ale skok powinien być oddany a nie ojszczany i cwaniakowanie z miejscami
(01.01.2015, 00:54)
fartek
@alucard
Jak nie może tak byc skoro jest;-)
A Ci uprzywilejowani, wywalczyli to sobie w dotychczasowych konkursach.Nie skacza quali bo chca wyeliminowac, zdeprymowac rywala oraz co ważne mieć podobne warunki.Zasluzyli na to, żeby nie musiec skakac qual.Tak jak w tenisie sa rozstawieni .W piłce sa koszyki itd.Ty to byś chcial wszystkich dsq i niech skacze muranka i jemu pdobni
(31.12.2014, 23:36)
alucard
Nie może być po prostu takich przywilejów, że sobie czołowa 10 nie skacze w kwalifikacjach ponieważ to jest turniej w który każdy powinien wywalczyć kwalifikacje. Owszem, wchodzi w puchar świata ale obowiązują go inne zasady czyli system KO i LL. W takim wypadku nie może być przywileju nie klasyfikowania się na zasadzie omijania skoku, a jeśli już mogą to zrobić niech lądują w połowie stawki i skaczą na samym początku.
(31.12.2014, 22:29)
dvsw
@alucard
TCS nie jest osobnym turniejem. Wchodzi w skład PŚ, podlega regulaminowi PŚ i jest punktowany jak każdy konkurs PŚ. Problem z kwalifikacjami może denerwować, można zaistniałe tym sytuacje krytykować - ale żeby takie rzeczy pisać? Nie przesadzaj...
(31.12.2014, 21:52)
fartek
Powinno to, powinno tamto.Zorganizujcie wlasny turniej wg swoich zasad i nikt tego nie będzie oglądać. Szkoda na Was czasu.
(31.12.2014, 20:39)
Jarek Gracka
@ Polonus
jako, żem za stary z jednej strony by tańcować, a z drugiej strony za młody odpisuję :)
Cenzorów nienawidzę na poziomie organicznym, jam krytykant nie cenzor i tyle :)
(31.12.2014, 20:20)
alucard
@Polonus ładne dopełnienie tego co miałem na myśli, dzisiaj nawet Koudelka kwalifikował gdyby nie przywileje. TCS jest osobnym turniejem i nie powinny obowiązywać tutaj zasady pucharu świata, każdy powinien być równy.
(31.12.2014, 20:19)
fartek
Ale o to chodzi właśnie, by wywierać presję na rywalu , a gdy mu się przydazy slabszy skok odpada Ci grozny rywal.Sport polega na eliminowaniu przeciwnikow by wygrac.
(31.12.2014, 19:49)
fan skoków85
Albo właściwie nie koniecznie opłaca się wygrać kwalifikacje, w Innsbrucku 2006 Stoch był 2. w kwalifikacjach, a w parze trafił na Uhrmanna, który nie skakał. W parze oczywiście Stoch przegrał, a że nie skoczył już tak dobrze jak dzień wcześniej to odpadł. W ten sposób niesprawiedliwość systemu KO nie polega na pechowych przegranych, a tym że z 5 najlepszych przegranych robi się 2-3.
(31.12.2014, 19:31)
fartek
Kwalifikowa ma się 40.Jesli 5 ostatnich par mialoby być tak mocnych, to tylko lepiej. LL jest dla skoczkow ktorzy swietnie skoczyli a system by ich wykonczyl.Jesli ktoś odpuszcza qual to znaczy że chce walczyć i pokonywac rywali o podobnych umiejetnosciach i nikogo sie nie boi.LL nie jest dla slabiakow którzy sie slizgaja.
(31.12.2014, 19:28)
fan skoków85
@Jarek Gracka
Też nie lubię czytać w kółko o Hannawaldzie na prochach i oszukańczych złotych medalach Ammanna- rzecz jasna olimpijskich, bo dla mnie nie jest mistrzem świata, czemu to chyba każdy wie kto widział tamten konkurs w Sapporo. Jeszcze było o nieprzepisowym sprzęcie Schmitta z TCS 2012/2013.
Ale na temat polityki również z Polonusem się zgadzam.
A co do skoczków z "10" odpuszczających kwalifikacje również się zgadzam, a przynajmniej w TCS. 25 zwycięzców par i tylko 5 przegranych echodzi do II serii, ostatnia furtka dla tych co się nie powiodło w parze. I co?? Oberstdorf: 3 z "10"+ Stoch i pozostało właściwie jedno do obsadzenia, tylko Vassiliev miał szczęście. A jeśli połowa "10" odpuści kwalifikacje, to co?? Przegrywasz parę- odpadasz. Jeśli ma być system K.O. to taki, żeby przegrany miał realną szansę na awans, a nie pod warunkiem, że pokona światową czołówkę. Nie wiem ile było konkursów, w których w ostatniej parze nie było kogoś nie muszącego się kwalifikować, wiem, że w Innsbruku 2005: ostatnia para była Ammann-Ahonen, ale akurat Ammann był tuż za "15" więc musiał się kwalifikować, więc mamy już 1 przykład.
(31.12.2014, 19:18)
Pawmak
Jeśli ktoś jest byłym fanem jakiejś ideowej partii, to znaczy, że ma poglądy ;) To także koliberna partia, tyle że bardziej radykalna. Jeśli jednak ktoś pisze o zbrodniczości, to rzeczywiście na tym podobieństwa się kończą i różnica zdań także na temat skoków jest powiedziałbym czasem naturalna.
(31.12.2014, 19:16)
Polonus
Tak dla porządku tylko. Trzy zdania tylko, bo tańcować idę.
Panie Gracka. Może by tak mniej tekstów cenzorskich, a więcej autorskich? Cenzorów tośmy w swojej historii wystarczająco dużo mieli. Choćby wśród '"etycznych i faktycznych".
(31.12.2014, 19:15)
fartek
@Jacek Gracka
No ten Polonus to naprawdę jakis nawiedzony i regulamin będzie zmienial;-) Nie podoba się -jest mnóstwo innych sportow i mniej skomplikowanych.
(31.12.2014, 18:57)
Jarek Gracka
Polonus zaś swoje kocopały pisze, zamiast zająć się statystykami co umie, ewentualnie polityką lub etyką, bo opinię o rządzących Polską mam taką samą.
Ale nie powinien pisać ohydnych pomówień. Złapał Pan Hannawalda na prochach? Jak tak to super, trzeba było zgłosić, jak nie to jest coś takiego jak DOMNIEMANIE NIEWINNOŚCI, słyszał Polonus, czy nie słyszał? Właśnie takie "domniemanie winy na podstawie domysłów" jest charakterystyczne dla rządzących etycznych zbrodniarzy, a jeszcze bardziej dla zbrodniarzy etycznych i faktycznych z lat 1949-89, nie idźmy tą drogą.
A z innej strony - nie po to jest się w "10" PŚ, by musieć w kwalifikacjach skakać.
(31.12.2014, 18:20)
Polonus
@alucard
Zgadzam się w tym sensie, że nie powinno być przywilejów dla aż tylu skoczków.
Można się zgodzić na to, by nie musiała się kwalifikować, powiedzmy, pierwsza piątka, niech będzie szóstka. Ale 10-tka/ Co to takiego zrobił w tym sezonie Schlierenzauer żeby być zwolniony z eliminacji? Wygrał konkurs, w którym jednym wiało w plecy, innym pod narty?
A odpuszczanie kwalifikacji w systemie Ko to jest zupełna paranoja. nie chcesz skakać w kwalifikacjach to nie przyjeżdżaj na Turniej. Zapoczątkował to będący non-stop na prochach Sven Wypalony Hannawald i tak to się już kreci z 15 lat. Ammany i inne Germany robią z tym co chcą, a reszta musi się na to wszystko potulnie zgadzać. Przepis pozwalający w systemie KO na odpuszczanie kwalifikacji powinien byc, ze skutkiem natychmiastowuym, zniesiony. Albo rybki albo akwarium. Chcecie systemu Ko - proszę bardzo. Ale wtedy nie ma żadnych świętych krów. wszyscy muszą uzyskać kwalifikację. A nie jakiś nowy narciarski "system argentyński'. Jedni wszystko, inni psińco.
(31.12.2014, 18:04)
alucard
Nienawidzę tego odpuszczania skoków. Na TSC nie powinna się liczyć generalka. Przez to odpuszczanie i skakanie silnych par inni przyzwoicie skakający nie mają szans wejść jako LL bo 90% szans, ze obaj wejdą do drugiej tury. Także życzę jutro i Ammannowi i Schlirenzauerowi spektakularnych porażek. Ammann już się doigrał na ostatnim konkursie.
(31.12.2014, 17:45)
Polonus
@DragonL
Skoro mnie tu i tam czytasz, to powinieneś wiedzieć, że ja nie prezentuję swoich poglądów politycznych. Co najwyżej etyczne. Ponieważ ci, którzy teraz Polską rządzą to etyczni zbrodniarze, to jestem przeciw nim. Ale to nie znaczy, że jestem za kimkolwiek innym.
A wybory? Zawsze należy wybierać (naj)mniejsze zło. W tym sensie, owszem, mam poglądy.
pozdro
(31.12.2014, 17:32)
Polonus
@Pawmak
Toteż napisałem, że "powinno się", a nie "ma".
W związku z zaistniałą sytuacją 2 stycznia powinna się zebrać odpowiednia sekcja FIS i w tym zakresie zmienić regulamin.
Koudelka jest tu zresztą zwykłym pretekstem. chodzi o czystość i przejrzystość zasad. Gdyby to samo spotkało w zeszłym sezonie Stocha też bym tak napisał.
(31.12.2014, 17:25)
DragonL
Polonus, Pawmak
Wtedy na 100% Schlieri wiedział, że go zdyskwalifikują, bo jakby nie, jak wszystko mu sie odpinało, ale chciał skoczyć i za to szacun, chociaz go nie lubię.
Pawmak
No mam nadzięje, zwłaszcza, że T4S Ci zwykle idzie, a mnie i Glonowi raczej mniej;) Pozdrawiam przy okazji mistrza - kolegę Glona;)
(31.12.2014, 17:23)
Polonus
@garet
WyjÄ…tkowo ciekawy punkt widzenia. I taki na wszystko otwarty. Tolerancja przede wszystkim!
(31.12.2014, 17:18)
Pawmak
@ Polonus
Schlierenzauer po prostu wolał wtedy skoczyć niż nie skoczyć. Inaczej by po prostu nie wystartował, więc na jedno by wyszło. Wątpię, żeby realnie wierzył, że go nie zdyskwalifikują, bo jaka była sytuacja, wszyscy widzieli. I to była jedyna taka sytuacja, wyjątkowa.

Co do zasady z "10", to tu mamy normalną różnicę zdań i nie będę się wykłócał. Choć biorąc pod uwagę, że Koudelka w Oberstdorfie akurat sobie Q odpuścił, w związku z czym dla niego nie jest to wielki problem, tym bardziej nawet rozumiem Twoją argumentację. Trudno mi jednak zakładać, aby ktokolwiek chciał oszukiwać, chociaż w sumie w konkursie też tak może być i wtedy koniec. Jak Hannawalda prowadzącego po I serii w Niemczech zdyskwalifikowali, to już każdego mogą. Nie wykluczam, że w tej sprawie możesz mieć nawet rację, ale akurat w przypadku Koudelki obowiązujący regulamin niewątpliwie trzeba było zastosować.

Z PRJG to tylko dowód na to, że z tymi 180 stopaniami to przesada, bo mógłbym mieć dużo "gorsze" poglądy ;) Jestem konserwowy, tylko daleki od radykalizmu politycznego. Ze światem i stronami mocy to była przestrzelona uwaga, bo po złej to tylko trolle chcą być.

@ DragonL
No też na to liczę. Cóż, powoli idzie wspinanie się do góry, bo albo w miejsca nie trafiam, albo akurat nad kimś się zastanawiam ale nie wytypuję, a on jest w "5". Także pechowo na razie.
(31.12.2014, 17:15)
DragonL
Czytam Cie i tu i tam, stÄ…d wiem;)))
(31.12.2014, 17:09)
Polonus
@DragonL
Znasz moje poglÄ…dy polityczne?
No bo chyba na podstawie tych paru zdań w komentarzach niżej, nie uważasz, ze je poznałeś?:)
(31.12.2014, 17:08)
garet
Jesli Amman i Schliri nie skakali to teżpowinno bbyć dsq.Powinni zrobis qual obowiazkowy i wtedy mozna sie czepiac czecha.W skokach kombinowali i beda kombinowac panie Polonus;-)
(31.12.2014, 17:03)
DragonL
Polonus
jesteś mi bliski skokowo, szkoda, że nie politycznie;)
(31.12.2014, 16:50)
DragonL
3 główne typowania ostatnio: lato/zima/lato cały czas 4 miejsce w generalce teraz musze powalczyć [Lato 2013 moze było 5te miejsce, ale nie pamietam, szkoda, że pomimo obietnic adminów dalej nie ma archiwum;)]
(31.12.2014, 16:48)
Polonus
@Pawmak
Co do PRJG to nie będę się wypowiadał, bo nie miejsce.
Co do Peiera to zasada nie jest ta sama jak w przypadku zepsutych skoków. To znaczy nie powinna być. Tak samo jak nie powinno się zabierać immunitetu posłowi z powodu przejechania kury sąsiada. Ale z powodu przejechania zony sąsiada - to i owszem. Czujesz różnicę?
Co do Austriaków. Sprawdzali, bo był donos innych ekip. I było tak ewidentnie jak ze Schlierenzauerem kiedyś na mamucie w Kulm. Wtedy się nie da udawać, że się nie widzi i nie słyszy.
(31.12.2014, 16:47)
DragonL
Hahah ok. Glon juz szaleje, misiek180 tez blisko 10tki, _Stilic_, korus, ja czekam na Ciebie i godnÄ… walkÄ™ w typerze;)
(31.12.2014, 16:45)
Pawmak
Nigdy nie obstawiłem go na zwycięzcę, ale do "5" jak najbardziej go typuję, często m.in. na 2. miejsca. W tym sezonie jeszcze mi się nie zdarzyło go typować, ale jak będzie trzeba, to wytypuję. Ponieważ ze względu na obniżenie przez niego lotów i jednak już parę lat startów na razie mnie tak nie irytuje jak kiedyś, więc nie wykluczam, że i na zwycięzcę przyjdzie mi go typować, jak będzie się zanosiło.
(31.12.2014, 16:42)
DragonL
Pawmak
z ciekawości Cie zapytam, bo mnie to nurtuje;) Ktos powiedział, ze w ogóle nie obstawiasz Schlieriego w typerze [ja tez jestem antyfanem, nawet kiedys mnie za to zbanowano na tym portalu za niego chociaz nie pisałem takich tekstów jak sporo hejterów na Polaków]. Krótko mówiąc czy obstawiasz Schlieriego, bo ze 2 razy mi z punktów wynikało, że tak, a była plotka, że tak go lubisz, że nie typujesz do piatki;)
(31.12.2014, 16:35)
Pawmak
@ Polonus
Nieprawda, z tymi 180 stopniami to przesadziłeś ;) Inni Cię dużo mocniej, częściej i dosadniej krytykowali. Nie lubię spisków i hejterstwa i tyle. PS. Nawet byłem w PRJG, ale fakt, już jej nie popieram za bardzo (choć kibicuję). Schlierenzauera czy Morgensterna też zawsze byłem antyfanem.

Co do Peiera, to zasada jest dokładnie taka sama, jak w przypadku zepsutych skoków. Bo idąc dokładnie tym tokiem, to czemu jak ktoś z "10" zepsuł, to skacze w konkursie? Albo mamy "10" uprzywilejowaną, albo nie. A jak ktoś słyszał o celowym oszukiwaniu i sprawdzaniu czujności sędziów, to proszę bardzo, chętnie się dowiem o takim przypadku. W PK ostatnio jakimś dziwnym trafem akurat wszystkich Austriaków zdyskwalifikowali, więc raczej wszystkich sprawdzali.
(31.12.2014, 16:13)
Sven
Brawo dla Jacobsena tylko czy nieza późno ta forma?
(31.12.2014, 16:04)
Skoki Narciarskie
@Kamil

Jest na urlopie, spędza miło czas na Ibizie
(31.12.2014, 16:04)
mc15011
@Kamil
Przedwcześnie zakończył karierę z powodu problemów finansowych.
(31.12.2014, 16:02)
fartek
Ale Peier nie byl w 10! A 10 jest uprzywilejowana!/Jak Amman moze nie skakac to Koudi chciał skoczyc kombinezon nie taki i za kare na koniec listy.Proste? Co innego gdyby to byl konkurs.
(31.12.2014, 16:01)
Kamil
Ej tak z innej beczki. Co się dzieje z tym Estończykiem co rok temu nawet nieźle skakał Kaarelem Nurmsalu?
(31.12.2014, 16:01)
polonus
@Paweł
No to mamy consensus.
ja też nie mam pewności, że zrobił to celowo. Ale to nie powinno mieć żadnego znaczenia. Po prostu. powinni być tak samo traktowani jak reszta.
@Pawmak
Ty, jak zwykle, musisz mieć zdanie o 180 stopni odmienne od mojego. Na przyszłość umówmy się, że nie będziesz komentował moich wypowiedzi. Chyba, ze koniecznie musisz informować świat, że ty jesteś po dobrej stronie mocy. jak zawsze zresztą.
(31.12.2014, 16:00)
kaari090121rr
Ej bo juz się pogubiłam.. Koudelka będzie w końcu jutro skakał czy nie?
(31.12.2014, 15:57)
Polonus
@Paweł Stawowczyk
Uważam zatem, że skoro zdyskwalifikowano Peiera i nie może on skakać w konkursie to, ponieważ zdyskwalifikowano Koudelkę, on również nie powinien móc startować w konkursie.
i nie wydaje mi się, żeby to miało coś wspólnego z teoriami spiskowymi.
Podobnie jak wymienienie paru znanych nazwisk w poprzednim komentarzu. no chyba, że każde zwrócenie uwagi na pewne odchylenie od ideału tychże wymienionych to element teorii spiskowej. Wtedy oczywiście przepraszam, szczerze żałuję i postanawiam się poprawić.
(31.12.2014, 15:55)
fartek
@Polonus
To że będzie jutro skakal , sam sobie wypracowal wynikami w poprzednich konkursach.Nikt mu 10 za nic nie podarowal.Nie pij wiecej; -)
(31.12.2014, 15:53)
Pawmak
Co to znaczy, że coś czyimś zdaniem powinno być? Regulamin powinien być przestrzegany i koniec. Jeśli chciał oszukać (co naprawdę trudno przypuszczać), to ukarany został przecież trafieniem na mocnego rywala.
(31.12.2014, 15:52)
Paweł Stawowczyk
@Polonus: zgadzam się z Tobą w kwestii wyeliminowania Koudelki z konkursu, ale nie sądzę, żeby zrobił to celowo. Jakiś błąd ktoś popełnił i tyle.
(31.12.2014, 15:51)
mc15011
@Skoki Narciarskie
Ten wcześniejszy komentarz był napisany przed przesunięciem. Bo Koudi został najpierw przesunięty na ostatnie premiowane awansem miejsce 50. Potem został przesunięty wyżej bo jest wyżej sklasyfikowany w PŚ od Ammanna i Schlierenzauera którzy w kwalifikacjach nie startowali.

Oczywiście Koudelka będzie skakać z Prevcem....
(31.12.2014, 15:51)
DragonL
Polonus, ja z innej opcji politycznej, ale trochę, a nawet dużo racji masz;)
(31.12.2014, 15:49)
Polonus
@tak w ogóle
W tego typu sytuacjach nie powinno się dzielić zawodników na tych z 10-tki i resztę. facet złamał ewidentnie przepisy i powinien, tak jak każdy inny, za to odpowiedzieć. tak jak poseł w określonych sytuacjach zrzeka się immunitetu tak skoczkowie, jeśli ich działania budzą wątpliwości, też powinni być pozbawiani przywileju. bo skąd ja wiem czy on nie bał się jutro skakać w parze z kimś z czołówki i dlatego nie poszedł śladem Ammanna? Że chciał skakac w podobnych do czołówki warunkach ale bez ryzyka odpadnięcia w pierwszej serii? Akcja powinna rodzić reakcję. W takiej sytuacji jedyną rozsądną reakcją jury powinno być pozbawienie Koudelki możliwości udziału w jutrzejszym konkursie. A nie, że sobie będzie czujność sędziów sprawdzał. ja wiem, że regulamin jest inny. Dlatego należy go zmienić i od jutra robić jak piszę.
(31.12.2014, 15:45)
fartek
Polonus
Nie za wczesnie na szampana;-)?
(31.12.2014, 15:41)
Bartek
@Polonus
To nie Hell's Kitchen gdzie można wymyślać koalicje i teorie spiskowe
(31.12.2014, 15:35)
Bartek
@Robson
Może w Sapporo Rowley zdobędzie punkty.Podobnie Amerykanie
(31.12.2014, 15:34)
Paweł Stawowczyk
@Polonus: Uważasz zatem, że to celowe działanie Koudelki? Spiskowa teoria znów daje znać o sobie...
(31.12.2014, 15:34)
Polonus
@autor
Ciekawe postawienie sprawy.
Facet kombinuje ze strojem, okłamuje rywali, a Ty piszesz, że "może mówić o dużym pechu". to tak jak te żony Drzewieckiego i janowskiego w Ameryce jak te futra kradły. mogły mówić o dużym pechu, bo je ktoś nakrył. Albo Sienkiewicz, Belka i Sikorski u Sowy w lokalu. Sami pechowcy.
(31.12.2014, 15:33)
Paweł Stawowczyk
@Dawid nie redakcja, tylko ja :P Za szybko wszystko. Przepraszam za błąd.
(31.12.2014, 15:30)
Robson
Szkoda Rowley,a :((((((((
(31.12.2014, 15:30)
Skoki Narciarskie
mc15011

nie pisz bzdur kolego

Koudelka bedzie skakac z Prevcem
(31.12.2014, 15:28)
mc15011
Widzisz Koudi co narobiłeś??? Przez twoje DSQ mamy 2 pojedynki polsko-polskie w jednym konkursie. Po raz pierwszy w historii startu Polaków w TCS....
(31.12.2014, 15:26)
Bartek
Zdyskwalifikowany został Peier ale on i tak nie miał szans na awans bo był daleko
(31.12.2014, 15:24)
Dawid123456
@redakcja
Ale żeście się skompromitowali, publikując początkowo informację o tym że Koudelka miałby jutro nie wystartować w konkursie..
(31.12.2014, 15:22)
Bartek
Fakt mój błąd.Sorki
(31.12.2014, 15:21)
Andy007
No właśnie, serwis się pomylił to już jest okej. ;)
(31.12.2014, 15:21)
kuba92
Koudelka jest w 10 PŚ więc nie mogą go wyrzucić z konkursu.
(31.12.2014, 15:21)
MarQ
Jest lista startowa i Koudelka jest na niej, proszę nie pisać nieprawd.
(31.12.2014, 15:20)
fartek
Zyla -zniszczol
Stoch-murankaKubacki-wank
Po dsq koudelki
(31.12.2014, 15:20)
Robson
@Bartek

Roman jest w 10 PŚ więc będzie skakać prawdopodobnie z Jacobsenem. Alexandera nie będzie w konkursie. Redakcjo, poprawcie ten błąd
(31.12.2014, 15:20)
ktos
Czyli mamy 2 pojedynki polsko-polskie :)
(31.12.2014, 15:19)
MarQ
LOL jakim cudem Koudelka nie wystartuje?!

PrzecieÅ ¼ on byÅ‚ zakwalifikowany wiÄ™c mogÄ… sobie dyskwalifikować, kiedyÅ› byÅ‚a podobna sytuacja i zdyskwalifikowany zawodnik wystartowaÅ‚.
(31.12.2014, 15:19)
Bartek
poprawka do mojego komentarza
Alexander będzie walczył z Prevcem (niefart)
(31.12.2014, 15:18)
Dami102
Uno momento. Chcecie mi powiedzieć, że nie będzie jutro Koudelki w tym artykule? Miał pewna kwalifikacje...
(31.12.2014, 15:18)
kasztelan
Sry, Stoch będzie skakać z Murańką
(31.12.2014, 15:18)
oleinar
@kasztelan

A nie Stoch vs Murańka?
(31.12.2014, 15:18)
Andy007
Przecież Koudi jest w "10" pucharu świata, to wg mnie wskakuje na 48 miejsce w kwalifikacjach, ze względu, że jest wyżej od Ammanna i Schlierenzauera w Pucharze Świata.
(31.12.2014, 15:18)
PrzekrojonyArbuz
Przecież Koudelka będzie jutro skakał.
(31.12.2014, 15:17)
kasztelan
@BartuÅ›
Przeciez Koudelka nie musiał się kwalifikować, będzie skakać z Prevcem
(31.12.2014, 15:17)
mc15011
@Bartek
Koudi będzie skakać z Jacobsenem. Jeśli dostał DSQ to będzie skakać z ostatnim numerem startowym.
(31.12.2014, 15:17)
M.
Jeśli nie teraz Jacobsen ma wrócić do formy to już nigdy nie wróci chyba. Ta skocznia mu leży. Jutro musi udowodnić, że dzisiejszy dzień nie był przypadkowy.
(31.12.2014, 15:16)
Bartek
Podobno Koudelka został zdyskwalifikowany (najprawdopodobniej).W jego miejsce najpewniej z Jacobsenem będzie walczył Nicholas Alexander.
(31.12.2014, 15:15)
Amelia
@Bartek
Jak skoczy rak jak dzisiaj to go pokona
(31.12.2014, 15:15)
demiks
KOUDELKA DSQ
(31.12.2014, 15:14)
kasztelan
Pary po DSQ Koudelki
Żyła - Zniszczoł
Stoch - Bresadola
Kubacki - Wank
Bardal - Murańka
(31.12.2014, 15:14)
Bartek
@Skoki Narciarskie
Jeszcze większe gdyby Kubacki pokonał Descombes Sevoie.Dawaj Vincent wygraj z tą boazerią.
(31.12.2014, 15:13)
Amelia
@kzez1986
Kamil jest po kontuzji i skacze rewelacyjnie
Zamień sie z nim i zobaczymy jak byc skoczył. Kamil jest po 2 operacjach nie zapominajmy sie
(31.12.2014, 15:12)
mc15011
@kzez1986
Właśnie lepiej trafił. Leyhe to jest inna liga niż Kraft, także tu nie ma wątpliwości kto wejdzie do 30...
(31.12.2014, 15:12)
Skoki Narciarskie
Ale by były jaja jakby Murańka pokonał Żyłe
(31.12.2014, 15:11)
DragonL
No i pięknie Polacy;) Chyba jednak Kruczek wymieni Kłuska za Ziobrę
(31.12.2014, 15:09)
kzez1986
Już mamy jednego Polaka w 2 serii, choć jeszcze nie rozpoczął się konkurs :) Stoch znowu pechowo. Leyhe jest niezły. Ale do pokonania.
(31.12.2014, 15:09)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
TCS: Jacobsen wygrywa kwalifikacje, 5-ciu Polaków w konkursie, Koudelka zdyskwalifikowany!
TCS: Jacobsen wygrywa kwalifikacje, 5-ciu Polaków w konkursie, Koudelka zdyskwalifikowany!

TCS: Jacobsen wygrywa kwalifikacje, 5-ciu Polaków w konkursie, Koudelka zdyskwalifikowany!

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na staÅ‚e »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich