Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Dzisiejsze zawody w Harrachowie podzieliły los konkursów Pucharu Świata kobiet w Falun i Pucharu Kontynentalnego w Niżnym Tagile. Z powodu bardzo silnego wiatru rywalizacja drużynowa została odwołana.

Wcześniej organizatorzy poinformowali o anulowaniu serii próbnej, kilkukrotnie próbowali też przesuwać rozpoczęcie potencjalnego konkursu.

Według pierwotnego programu zawodów drużynowy konkurs o mistrzostwo świata w lotach narciarskich miał rozpocząć się o 14:00, z kolei na 12:30 zaplanowana była seria próbna.

Zawody odwołano jednak bardzo silnego wiatru - podmuchy osiągały siłę kilkunastu metrów na sekundę. Wiało tak mocno, że rozciągnięte wzdłuż zeskoku osłony zostały zerwane...
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« marzec 2014 - wszystkie artykuły
Komentarze
ew
@fax ale obejrzyj skok nagilera i tepesa i powiedz ktory byl blizej ustania
(17.03.2014, 13:35)
fax
Miało być 5 konkursów, Planica w ostatniej chwili powiedziała, że nie da rady (bodajże w połowie października) i poprosiła o przeniesienie na Bloudkovą. Więc nic wielkiego w kwestii lotów się nie dzieje tak naprawdę
(17.03.2014, 12:09)
Jaro
Loty w ogóle tracą na znaczeniu. W tym roku mieliśmy całe dwa konkursy i dwie serie tak zwanych "MŚ'. Gdzie te piękne czasy, gdy zawodnicy bili się o Małą Kryształową Kulę? Teraz czytam, że Kulę dostał Prevc. Serio? Puchar za DWA konkursy? To brzmi jak kiepski żart.
(17.03.2014, 11:45)
Radziecka Inwersja
W ZSRR to bula przeskakuje Hulę :)
(17.03.2014, 09:54)
fax
I w Kulm i w Harrachovie najdluższy skok (nieustany) to 220 (Nagiller i Tepes)
(17.03.2014, 09:33)
PN
Ciekawe jaka dzisiaj jest tam pogoda. W Poznaniu nadal wieje.
(17.03.2014, 09:26)
DragonL
pp
dlatego ciężko dyskutować, o tym co jest większe, bo to i tak zależy od profilu skoczni, dlatego w Kulm można skoczyć dalej niż na Czertaku ( i niezależnie od rekordu), dlatego też w Planicy można skoczyć dalej niż w Obersdorfie - łukasz
(16.03.2014, 21:50)
Ustroniok
Właśnie wróciłem, było wyśmienicie :)
(16.03.2014, 21:48)
pp
zastanawiam sie tylko nad skiflugschanze w obesdorfie hs 213 letalnica hs 215 czyli 2 metry roznicy pomiedzy tymi skoczniami a w obersdorfie rekord 225.5 a w planicy 239 potraficie rozwikłac ta zagadke ktora mnie od dłuższego czasu nęka?
(16.03.2014, 21:41)
łukasz
kulm k185 hs200

Čerťák k185 hs205
(16.03.2014, 21:35)
R
Obie są takie same...
(16.03.2014, 21:17)
DragonL
można by się kłócić, ale nie to jest tematem
(16.03.2014, 20:58)
@DragonL
Kulm jest najmniejsze.
(16.03.2014, 20:54)
DragonL
Jaro
to taka skocznia, że każdy skok powyżej 200m to wielki skok, (to jest najmniejszy mamut), a po drugie, kto miał niby skakać w wietrze, który ptakami rzucał o ściany?
(16.03.2014, 20:49)
to chyba normalne
nie powinno cie to dziwic, w koncu to portal o skokach, a nie byle pudelek, gdzie mozesz chlapac co popadnie...
...mistrzostw a storpedowane, lotow nie zaznalismy, ale bywalo jeszcze gorzej
(16.03.2014, 19:57)
Jaro
Ojejku ilu tu nagle "znawców", co to pamiętają skoki sprzed lat, że ho ho. Dla mnie to były beznadziejne mistrzostwa. Dwie serie, gdzie łącznie mieliśmy trzy skoki na dwusetny metr lub dalej. To mają być loty? Bez żartów. Plus jeszcze odwołane dwie serie w sobotę i konkurs drużynowy dziś. No naprawdę zaznaliśmy tych lotów.
(16.03.2014, 19:41)
drwal
Oby wiatr nie przeszkodził ogranizatorom ostanich już w sezonie konkursow w Planicy,ale jak na razie prognozy są raczej optymistyczne.
(16.03.2014, 19:28)
aderg
Zostały już tylko 4 konkursy pucharowe tej zimy, 2 panów ind., druż. i 1 pań ind. Smutne...
(16.03.2014, 18:40)
barnaba
Organizacja lotów zawsze była trudna. Kiedyś wprawdzie wiatr mniej przeszkadzał, bo skakano stylem klasycznym, a skocznie były mniejsze. Za to notorycznie przerywano konkursy i rozpoczynano serie od nowa (bo nie istniała możliwość zmiany długości rozbiegu w czasie serii).

PS. Wiele lat temu rozgrywano w lotach trzy serie, z czego do klasyfikacji liczyły się wyniki dwóch- taka ciekawostka.
(16.03.2014, 18:03)
m
Jeśli ktoś mówi, że to były najgorsze MŚ w historii to znaczy, że innych nie oglądał. Proste.
(16.03.2014, 18:02)
oj bywalo jeszcze gorzej...
...dla tych co uwazaja te mistrzostwa za najbardziej beznadziejne w historii proponuje obejrzec najpierw wszystkie poprzednie zanim sie wypowiedza, w Vikersund na ten przyklad w 2000 roku wszystko przeciagnelo sie do poniedzialku i dopiero od rana w poniedzialek przeprowadzono blyskawicznie trzy serie konkursowe, skaczac z niskich belek, zeby juz nie przerywac serii, jak ktos poleci za daleko i nie musiec ich od nowa powtarzac, wiec byly to bardziej skoki niz loty i przy garstce widzow pod skocznia, bo wszyscy po weekendzie wyjechali z Vikersund...
...a w Harrachowie to tez nie novum, tam juz byly podobne mistrzostwa, kiedy przez dwa dni wiatr rzadzil i juz nie poskakano...
...wiec zanim powiesz najgorsze jeden z drugim rzuc przynajmniej okiem co sie dzialo kiedys...
(16.03.2014, 17:55)
ITALY
W Vikersund 2012 też były dwie serie i tam były cyrki.

W Harrachovie dwie serie przebiegły sprawiedliwie i szybko.
(16.03.2014, 17:38)
ITALY
Ja się nie zgadzam!

Konkurs indywidualny był sprawiedliwy w porównaniu do MŚwLotach z Vikersund 2012.
(16.03.2014, 17:37)
Jaro
Kto się zgodzi, że to były najbardziej beznadziejne MŚ w historii? Jeśli to ma tak wyglądać, to naprawdę lepiej zrezygnować z lotów. Szkoda nerwów.
(16.03.2014, 17:24)
hjhgj
To jest głupie. Przez tyle lat skoki były normalne i piękne. Odkąd Hofer i spółka przejęli władzę, zniszczyli tą piękną dyscyplinę.Co nie długo wymyślą, że będą skakać na metrowych nartach..............
(16.03.2014, 16:36)
prezes
Konkurs drużynowy został przeniesiony do Deluxe Ski Jump.
Wyniki zostaną ogłoszone dzisiaj o 18:15.
(16.03.2014, 16:35)
MWac
@Skoczek120
Tak, dokładnie 21 konkursów odbyło się w sezonie 2000/2001. Szkoda, że wtedy nie przesuwano odwołanych zawodów na inne skocznie, bo wtedy Adam był w świetne formie ( choć jako jedyny w historii wygrał ponad połowę konkursów w sezonie - 11 z 21)
(16.03.2014, 16:10)
Skoczek120
@michal456

małe masz pojęcie o historii skoków narciarskich. Jedyne zawody, jakie odwołano, to tak na prawdę Kuusamo... ten konkurs został jednak przełożony do Lahti, gdzie w wyniku tego mieliśmy dwa konkursy. ;) Oświecę Cię i powiem, iż w sezonie dominacji Adama Małysza, jeszcze w 2000 roku w grudniu, odwołano kilka konkursów, przez co sezon był zdecydowanie krótszy (bodaj 21 konkursów)... ;)
(16.03.2014, 15:29)
mc
Dzisiaj ogólnie w prawie całej Europie wieje więc nie jest to wina Harrachova. Aczkolwiek Harrachov ma pecha do pogody podczas zawodów. Przez ponad tydzień w Harrachovie była piękna bezwietrzna pogoda, niestety na dwa dni zawodów przyszło załamanie. W przyszłym sezonie zawody w Czechach powinni spróbować zrobić w Libercu. Nie wiem czemu na tej skoczni już od dłuższego czasu nie ma zawodów. Bo w projekcie kalendarza na następny sezon są dwa konkursy w Harrachovie na dużej skoczni 7 i 8 lutego.
(16.03.2014, 15:28)
Skoczek120
@Wlosi po prostu ruszyli glowa...

Co z tego, skoro i tak żaden z ich zawodników nawet punktu nie powącha w Planicy... ;)
(16.03.2014, 15:24)
Andy
Jedne wielkie pośmiewisko, niech anulują całe te MŚ...
(16.03.2014, 15:22)
Skoczek120
Niezła parodia... ;) Te mistrzostwa są wypaczone. ;)
(16.03.2014, 15:22)
kzez1986
Za rok są MŚ w Falun. Stąd już niedaleko do Norwegii, więc po skończonym skakniu na MŚ w Falun można by przenieść się do Vikersund i rozegrać drużynowe MŚ w lotach.Chyba by było wygodnie.
(16.03.2014, 15:03)
kzez1986
Teoretycznie mogliby w zamian za ten konkurs jakiś zorganizować. Oczywiście nie byłoby to przełożenie o pół roku, a zorganizowanie innych zawodów w zamian za te, tak jak w PŚ. W tym sezonie nie bardzo jest czas, więc drużynowe MŚ w lotach w przyszłym sezonie to teoretycznie jest możliwe rozwiązanie.
(16.03.2014, 14:52)
dgsd
@drużynowka:
To nie mozliwe, ale chociaż mielibyśmy medal.
(16.03.2014, 14:52)
mariusz1234z
Szkoda że odwołali, bo w typerze mogłem powalczyć o pierwsze miejsce w klasyfikacji MŚ w lotach bo podobno miała być taka klasyfikacja.
(16.03.2014, 14:48)
lola
beznadziejny weekend ze skokami naszczescie za nami. a piatkowe podium? niezbyt mi sie podoba oprocz 2 miejsca Bardala. Anders zyczy jeszcze wielu takich sukcesow ! :*
(16.03.2014, 14:48)
dfs
przesadziłem, że oficjalna - jest na razie nieoficjalna, mam znajomego w sztabie reprezentacji Polski
(16.03.2014, 14:45)
Michał0489
Tak, przełożyli konkurs o ponad pół roku.. Już to widzę.
(16.03.2014, 14:43)
kzezs1986
@dfs Możesz podać źródło skoro to oficjalna wiadomość?
(16.03.2014, 14:41)
John Cena
@dfs
jak na jesien
?
(16.03.2014, 14:40)
Pawmak
@ krzez1986
Wiadomo, że nie, ale przełożyliby o kolejny dzień i rozegrali choćby jedną serię rano. Jak nie w poniedziałek, to we wtorek itd. :P
(16.03.2014, 14:38)
John Cena
@drużynówka
Jasne........
(16.03.2014, 14:33)
dfs
drużynówka na jesień - oficjalna wiadomość (niewiadomo jeszcze gdzie)
(16.03.2014, 14:32)
drużynowka
Podobno, suma not skoczków z konkursu indywidualnego ma być wynikiem drużynówki.
(16.03.2014, 14:29)
Wlosi po prostu ruszyli glowa...
...Wlosi byli madrzy i wyczuli pismo nosem, ze sie druzynowka nie odbedzie to po co sie mieli zglaszac (?) i czekac dwa dni, zeby doczekac oficjalnego odwolania, a tak mogli juz po piatkowym skakaniu sie zwijac, proste...
...mozna ich nawet nazwac moralnymi zwyciezcami mistrzostw z pogoda, jako jedyni nie dali sie jej zwiesc i po prostu z nia wygrali, a teraz z cieplych pieleszy moga sobie patrzec jak wszyscy sie pakuja po dwoch dniach czekania...
(16.03.2014, 14:25)
ghuj
W Harrachovie nie powinno być zawodów!Niech zrobią osłonę.
(16.03.2014, 14:23)
kzez1986
@Pawmak

Przy wietrze 20 - 30 m/s nie rozegraliby i indywidualnego. Na siłę to można by przy średnim wietrze 5 m/s, z przerwami, ale nie takim jak dziś.

@szulcu

W Polsce też się zmieniło o 180 stopni. W piątek prawie lato, a dziś u mnie spadł śnieg, nie mówiąc o deszczu i wietrze. Po prostu mamy zmiany klimatu i jest coraz więcej anomalii. Będą coraz większe problemy z zawodami, bo w zimie mamy coraz więcej cieplejszych dni i i coraz więcej anomalii, co nie zmienia faktu, że z Harrachovem zawsze były problemy.

Albo powinni zrezygnować z zawodów na tej skoczni, albo ją zadaszyć.

W przyszłości kalendarz może być ustalany spontanicznie. FIS będzie się zbierać w poniedziałek - wtorek co tydzień i kierując się dostępnymi prognozami i aktualnymi warunkami dotyczącymi śniegu na bieżąco podejmować decyzję gdzie w następny weekend rozegrać zawody. Logistycznie to oczywiście masakra, ale przy wzrastającej ciągle liczbie anomalii i zmianach klimatycznych niedługo może nie być innego wyjścia.
(16.03.2014, 14:21)
DragonL
netteris
tylko już nie ma kto skakać, bo wszystkie ekipy na lotnisku, a niektóre juz w powietrzu;)
(16.03.2014, 14:19)
DragonL
prezes
to zbuduj mamuta na hali, jaki problem LOL
(16.03.2014, 14:17)
mądryś
ej to co wcale níe będzie konkursu druzynowego?
(16.03.2014, 14:17)
Michał0489
netteris, to nie aktualne.
(16.03.2014, 14:17)
netteris
Na TVP INFO w dolnym pasku pisze, ze Konkurs Druzynowy jest przelozony na godzine 15:00, wiec jakas szansa moze jest
(16.03.2014, 14:16)
prezes
Dlatego niektóre skocznie powinny być w halach.
(16.03.2014, 14:13)
Pawmak
No, jednak konkurs drużynowy to nie indywidualny. Indywidualny to rozegraliby na siłę, jak kiedyś w Vikersund.
(16.03.2014, 14:08)
Michał0489
Kruczek wczoraj powiedział, że nie ma opcji przełożenia drużynówki na poniedziałek. A drużynówkę przed chwilą odwołali ;)
(16.03.2014, 14:05)
szulcu
Aż się wierzyć nie chce jak pogoda mogła się tak drastycznie zmienić o 180 stopni z piątku na sobotę a później na niedzielę! W ten weekend być może nawiedził całą Europe jakiś straszliwy front atmosferyczny z opadami deszczu, silnym wiatrem (a raczej huraganem) i ochłodzeniem. Nie jestem znawcą prognozy pogody, ale jedno jest pewne: ten front przybył w najgorszym możliwym momencie. Gdyby on był dopiero od początku następnego tygodnia, to odbyłyby się wszystkie planowane serie bez większych przeszkód.
W ogóle to ten sezon pod względem warunków atmosferycznych jest jednym z najokropniejszych, przynajmniej w tej dekadzie. W zawodach PŚ tylko w Kuusamo i Sapporo panowały "stricte" zimowe warunki, a w pozostałych panowała aura jesienno-wiosenna.
(16.03.2014, 14:05)
kzez1986
Kto to wymyślił tę nazwę. Nazwa Diabelska góra więc i diabelski wiatr.

No jest ostateczna decyzja o odwołaniu. Ciekawe czemu nie przełożą aż warunki się poprawią. To MŚ w końcu. Ciekawe czy IO też by odwołali jakby cały czas wiało?
(16.03.2014, 14:04)
MWac
@ marmi @ fax
Racja, pozostaje tylko mieć nadzieję, że któryś z rosyjskich oligarchów sypnie trochę grosza na mamucią skocznię w Rosji:) (w miejscu gdzie warunki są bardziej znośne niż na Czarciej Górze)
(16.03.2014, 13:51)
DragonL
Część ekip juz wyjechała z Harrachova
(16.03.2014, 13:50)
pieerzyk
no nie wytrzymam, tyle czekania na loty na mamutach i znów lipa, nigdy więcej żadnych mistrzostw w harrachowie!!!
(16.03.2014, 13:48)
kazik
Możemy odnosić się tylko do warunków w tym roku, przecież jeśli u nas porządnie zima trzyma to i w kwietniu na W. Krokwii można by zawody zrobić. Można by rzec, że kalendarz zawodów powinien być elastycznie dopasowywany do aktualnych warunków, co wiadomo nie jest możliwe, gdyż jakiś terminarz i porządek musi obowiązywać. Jeśli ktoś wpadnie na pomysł jak to uporządkować, powinien dostać narciarskiego nobla :)
(16.03.2014, 13:47)
JA
WŁOSI BOJĄ SIĘ SKOMPROMITOWAĆ
(16.03.2014, 13:38)
Pawmak
Konkurs chyba musi się odbyć, choćby jutro rano i jedna seria, bo to jednak mistrzostwa.

Czemu nie startują Włosi, skoro wzięli czwórkę?
(16.03.2014, 13:36)
ITALY
Okazuje się, że szef Pucharu Świata też niespecjalnie lubi Kuusamo i chętnie by się go pozbył. Dlaczego więc Kuusamo wciąż straszy? - To ten przeklęty termin. W Europie nie ma jeszcze śniegu. Niemieckie Kingenthal, które zaczęło sezon, magazynowało go od roku. A tam śnieg i mróz są pewne - tłumaczy Tajner.- Nie ma chętnych na ten termin. Za rok pewnie znowu się tam zobaczymy - kończy.
(16.03.2014, 13:32)
Skyjumping99
Ten idiotyczny wiatr! -,-
(16.03.2014, 13:30)
michal456
to jest najgorszy sezon skoków narciarskich bo 20% zawodów zostało odwołanych
organizatorzy sami nie wiedzą jak się mają bo przez to odwoływanie to się robi sport jako nudny i bez sensu
(16.03.2014, 13:29)
ITALY
@wujas wojtas

W ten weekend zawody w Europie nigdzie by się nie odbyły. Nie ważne czy te MŚwLotach były by w Oberstdorfie, Vikersund czy Tauplitz!!!


Plan icy nie napisałem bo jest w przebudowie teraz!!!
(16.03.2014, 13:25)
wujas wojtas
Nie, nie jestem nowicjuszem w skokach. Oglądam zawody regularnie od 1998 roku, od igrzysk w Nagano. Po prostu szukam różnych rozwiązań, bo obecna sytuacja w PŚ jest daleka od właściwej. Ciekawi mnie, skąd wiesz, że Sapporo chce zawody akurat w styczniu? Podaj mi jakiś dowód, link, cokolwiek. Coś, co wyklucza możliwość negocjacji z nimi.

Z tym cesarzem bez komentarza.
(16.03.2014, 13:15)
kzez1986
@Michał0489

To MŚ można odwołać? Przecież ktoś te medale musi dostać. Piszesz, skoczkowie spakowani. Chyba powinni przekładać może na jutro, może wtorek, aż się uda. To przecież MŚ, a nie PŚ. Zawody PŚ to na pewno by odwołali. Chyba, że np. te MŚ przełożą w całkiem innym terminie np. po Planicy.
(16.03.2014, 13:12)
drakuchan
Moim zdaniem mamy już taka technike ze dawno powinni jakos zabezpieczac te skocznie przed zbyt silnym wiatrem czy deszczem i śniegiem.Chodź by wysokie wiatrochrony na kilka albo kilkanascie metrów zaraz za progiem do polowy zeskoku no i zadaszenie nad rozbiegiem żeby chronic tory.Powinno to w dużym stopniu pomóc
(16.03.2014, 13:12)
fax
Ludzie, serio nie odróżniacie Mistrzostw Świata od Mistrzostw Świata w Lotach? Może jeszcze MŚWL na Wielkiej Krokwii? Prawda taka jak już marmi napisał, jest pięć mamutów na świecie i więcej zapewne nie będzie. Jeżeli w ogóle reaktywują Ironwood to jako HS 140. Innym krajom budowanie nowego kolosa się nie opłaca, bo albo je mają, albo ich na to nie stać. Jedyny, który teoretycznie mógł się na taką inwestycje porwać - czyli Rosja - wykosztował się na Soczi. Wątpie, żeby mimo potencjału finansowego w takie coś pakowali się Kazachowie czy Japończycy. Więc sorry. Za 2 lata Tauplitz, za 4 pewnie Obersdtorf, za 6 Planica i tak to się kręci i będzie kręcić
(16.03.2014, 13:06)
xxx
ale ktoś może mi powiedzieć czemu co roku leci się do Japonii? (w większość zawodników nie leci nawet). popularność skoków znikoma tam, warunki dość kiepskie. co powoduje, że co roku odbywają się tam zawody?
(16.03.2014, 13:03)
xxx
dokładnie. fajnie jest się wymądrzać, jak się ogląda skoki w domu, przez telewizorem. niech rosyjscy skoczkowie zaczną skakać lepiej, to pewnie i do Rosji PŚ zawita. niech pojawi się jakiś geniusz skoków z USA, to możliwe że i tam się poleci skakać.
(16.03.2014, 13:01)
ITALY
@wujas wojtas

Widać że jesteś nowicjuszem w skokach. Niżny Tagił jest za rok w kalendarzu. Zawody są zaplanowane na grudzień 2014.

Sapporo nie chce zawodów w grudniu. Japonia chce w styczniu zawody!

Napisz do cesarza Japonii i go przekonaj. Może Cię posłucha???
(16.03.2014, 13:00)
marmi
Ludzie, chyba zapominacie, że jest 5 skoczni mamucich na świecie... MŚwL odbywają się na nich po kolei, skocznie te trzeba jakoś utrzymać, co przecież kosztuje a na każdej jest tylko jeden weekend (tylko zawody PŚ i MŚwL są na mamutach) skoków raz na 2-3 lata. Poza tym ze względu na swoje położenie Harrachov może liczyć na dużą widownię, co oczywiście jest bardzo ważne w kontekście powyższego.
Nie bardzo widzę, co można by tu zmienić, może bardziej elastyczne terminy uwzględniające pogodę, ale to z kolei rodzi poważne problemy logistyczne, w tym dla kibiców.
Jeśli chodzi o konkursy na dużych skoczniach to także pamiętajcie o sprawach finansowych i widowni. Konkursy organizowane w Azji raczej nikomu się nie opłacają, bo ze względu na różnicę czasu będą w kiepskim czasie antenowym a więc stosunkowo mało da się zarobić na prawach do transmisji a kibiców też mało przyjdzie, bo Kazachstan, Rosja czy Korea potęgami w skokach nie są a na kibiców z Europy nie ma raczej co liczyć (jacyś chętni na bilety lotnicze np. do Kazachstanu? :)
(16.03.2014, 12:58)
Michał0489
A wiatr w Harrachovie osiąga prędkość 100 km/h. Nie ma żadnych szans na rozpoczęcie konkursu. Skoczkowie są już spakowani w hotelach, ale nie mogą odlecieć, bo muszą czekać na oficjalne potwierdzenie informacji. Także i Wy nie traćcie swojego czasu siedząc przed komputerem i czekając na informację ;)
(16.03.2014, 12:54)
Michał0489
Ludzie, w Iron Mountain nie ma mamuta, tylko w Ironwood! :)
(16.03.2014, 12:49)
mc
A ktoś wiemu czemu w Libercu nie ma Pucharu Świata od dłuższego już czasu? Może by tam spróbować.
(16.03.2014, 12:47)
wujas wojtas
W Sapporo wtedy jest śnieg. I w Niżnym Tagile albo Czajkowskim. Można zorganizować takie dwa weekendy serią w listopadze/grudniu i nikt by nie narzekał. I nie opuszczał tych zawodów, jak to ma zawsze miejsce na tydzień czy dwa przed wielką imprezą.
(16.03.2014, 12:44)
ITALY
Kuusamo będzie raczej na zawsze bo gdzie w listopadzie początkiem grudnia w Europie jest śnieg?

Klingenthal w tym sezonie magazynowało rok śnieg i ich było stać!

Reszty nie stać na taki termin kiedy jest Kuusamo.

DragonL tutaj racja z twoimi słowami: "no i akurat dzisiaj to konkursu nie dałoby się rozegrać prawdopodobnie nigdzie w Europie, przykład: odwołane zawody w Falun (Szwecja), Niżnym Tagile (Rosja)"
(16.03.2014, 12:39)
xxx
W Niznym Tagile tez konkurs odwołano. A wymieniając nazwy skoczni nie wymieniliście mamuta. W Iron Mountain jest, ale nieczynny. Jak miałyby odbyć się tam Mistrzostwa?
(16.03.2014, 12:29)
DragonL
hmm
to akurat zły przykład tam wieje zawsze podobnie jak w Harrachovie;)
wujas wojtas
masz dużo racji Harrachov to nieporozumienie, ale to mistrzostwa w lotach, a te skocznie co wymieniłeś to nie bardzo są mamutami, no i akurat dzisiaj to konkursu nie dałoby się rozegrać prawdopodobnie nigdzie w Europie, przykład: odwołane zawody w Falun (Szwecja), Niżnym Tagile (Rosja)
(16.03.2014, 12:29)
hmm
To jest koniec Harrachova. Dajcie np. Iron Mountain szanse lub inne skocznie. Tutaj jest konkurs raz na 6 lata.
(16.03.2014, 12:23)
alucard
Oczywiście nikt nie znał prognozy pogody żeby przesunąć turniej o dzień dwa wcześniej.
(16.03.2014, 12:22)
wujas wojtas
Jest tyle ciekawych miejsc, w których można by rozgrywać mistrzowskie imprezy, a które nie mogą się doczekać na swoją kolej. Zamiast tego ciągnie się za uszy takie Kuusamo czy Harrachov, gdzie wiecznie są problemy. Wywalić to i otworzyć furtkę dla nowych kierunków. Courchevel, Niżny Tagil, Czajkowski, Ałma Ata, Kranj, nawet Liberec. Byle nie miejsca, gdzie można z góry założyć, że będzie bryndza. Tyle lat doświadczenia i dalej swoje.
(16.03.2014, 12:18)
MrCharismaCC
Żegnajcie mistrzostwa...
(16.03.2014, 12:11)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
MŚ Harrachov: Konkurs drużynowy odwołany
MŚ Harrachov: Konkurs drużynowy odwołany

MŚ Harrachov: Konkurs drużynowy odwołany

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich