Zaloguj się
Kalendarz zawodów
2
3
4
5
6
9
10
11
12
16
17
18
19
23
24
25
26
30
grudzień 2024
Najbliższe zawody
07.12.2024, godz. 03:30
Zhangjiakou HS-106
ICoC K

Znamy już skład na finałowe konkursy Pucharu Świata w Planicy. Do Słowenii Łukasz Kruczek zabierze tych samych zawodników, którzy występowali w Lahti, Trondheim i Oslo.

W składzie będa zatem rekordzista Polski w odległości - Piotr Żyła, Kamil Stoch, Krzysztof Miętus, Maciej Kot oraz debiutanci na skoczni mamuciej - Olek Zniszczoł i Klimek Murańka.

W Planicy nie wszyscy nasi skoczkowie wystapią dwukrotnie. Finałowe, niedzielne zawody mają bowiem formułę, w której mieści się czołowa trzydziestka klasyfikacji Pucharu Świata. Musieliby zatem z powodzenie przejść czwartkowe kwalifikacje i uzyskać czołowe rezultaty w piątkowych zawodach, co raczej przy debiucie nie wchodzi w grę.

W sobotę odbędzie się konkurs drużynowy.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« marzec 2012 - wszystkie artykuły
Komentarze
Pawmak
No to mają trolle, Kot 200,5, zakład bym wygrał...

A jednak sobie poradzili nasi debiutanci w 1. skoku - Zniszczoł 6. odległość! I wszyscy super latają - dobrze że zostawili skład, a nie dali np. Byrta.
(15.03.2012, 10:27)
Pawmak
Podobno na 100% miało nie być Loitzla, na 90 Hildego... Dezinformcja jaka na angielskiej wikipedii ;)) A Hocke i Romoeren też są. Prevca nie ma, chociaż po upadku się szykował zdaje się.

No to w ruskiej kadrze tylko Korniłow został ze stałych. Już nawet Wasiljewa odsunęli.
(14.03.2012, 23:47)
Adam N
Lista startowa na Planicę - w sobotę będzie drużyna USA [Frenette, Lamb, Johnson + kombinator B. Fletcher] i Włoch [de Crignis uzupełnił skład].
Rosjanie przywieźli Czadajewa!
(14.03.2012, 21:25)
Polonus
@marmi
Bezskutecznie próbuję się z Tobą skontaktowac drogą e-mailową. Zmieniłeś adres? Daj znac, bo żywcem nie mogę Ci czegoś przesłac.
(14.03.2012, 19:56)
Skład Słoweńców na Planice
Kranjec
Tepes
Damjan
Sinkovec
Hvala
Dezman
Judez

Pungertar
Ziga Mandl
Hrgota
Pikl
Pograjc
Naglic
(14.03.2012, 17:46)
Pawmak
No tak, ale miało być 31, chociaż nawet nie było grupy krajowej słoweńskiej. Może Damjana tak potraktowali, bo był najniżej, ale był poza "40" i skakał.

Byrt był w tym sezonie tylko na mamucie w Tauplitz, ale bywał tylko w piątej dziesiątce, a Kot w trzeciej i czwartej. A co do formy, to Kot ma chyba szczytową teraz.
(14.03.2012, 15:45)
andbal
@Pawmak
W ubiegłum roku było 30stu zawodników wystepujacych w ostatnim konkursie w Planicy, ponieważ Hocke zrezygnował.
(14.03.2012, 15:18)
Pawmak
"30" z całego PŚ, ale w kolejności chyba odwrotnej do miejsc w lotach będą skakać... Trochę dziwne jak na finał, ale loty to loty, powinni być konsekwentni, jak już taką kolejność wprowadzili.

W Planicy w finale nigdy nie było tak, żeby co najmniej 31 nie skakało, bo są jeszcze dodatkowi Słoweńcy, więc po pierwsze nie wszyscy zapunktują, po drugie dlatego Hvala może jednak wystąpić :/
Co do składu Polaków, to jest optymalny. Myślę, że Hula też by sobie poradził, Byrt raczej też, Kłusek nigdy nie latał, więc nie wiadomo. Zniszczoł i Murańka też nie, ale są w lepszej formie. Trzeba mieć nadzieję, może akurat ktoś się okaże lotnikiem. Z tym że jak dzisiaj nie ma żadnych treningów, a jutro już o 11:00 kwalifikacje, to trochę marna okazja do zapoznania się z mamutem, więc nawet przyszli lotnicy mogą nie mieć udanego debiutu.

A Żyła to ma dużą szansę wyprzedzić Koivurantę, bo nie traci tak dużo, a w lotach jest dużo lepszy.
(14.03.2012, 14:58)
kzez1986
Chyba trener nie miał wielkiego wyboru. Kot i Żyła ostatnio nieźle skakali. Klimek i Zniszczoł to na razie zawodnicy bardziej na K90, chociaż Klimek wchodził do 30-tki, więc nie jest najgorzej z nim. Raczej dobrze, że będą mieli szansę skakać na mamucie. Chyba, że Byrt, ale też nie wiem czy by coś więcej osiągnął. Ciekawe czy utrzymamy kwotę 6 zawodników na LGP. Myślę, że największym zagrożeniem dla Zniszczoła w wRL może być Jaka Hvala. Brakuje mu tylko 4 punktów do najlepszej 55-tki WRL, a dobrze skacze. W niedzielę raczej nie wystąpi. Zależy więc od soboty. Fajnie by było tylko aby finał PŚ nie był loterią, tylko żeby była ładna walka o podium, szczególnie Ito z Kofflerem. Chociaż w Planicy to często były kłopoty.
(14.03.2012, 14:38)
Samo
@KIBIC
Z Ciebie taki kibic .
Gdybyś cośkolwiek wiedział o skokach to wiedziałbyś, że kto w niedzielę wystartuje to punkty ma, kwestia tylko ile.
(14.03.2012, 12:39)
Samo
@Pawmak 13.03.2012, 21:02
Popieram!
Nie wiem ile można tłumaczyć, bo żadne argumenty nie trafiają, tylko Kot nielot i Mateja be.
Można kogoś nie lubić, ale na Boga trzeba docenić to co dobre i szacunek się należy. Jak na polskie warunki Mateja był dobrym skoczkiem a i Kot w tym sezonie sprawuje się dobrze. Byrt od Kota w tym sezonie na mamutach dostał baty, a argument, który niektórzy tu podnoszą, że Byrt był wtedy bez formy to co najmniej śmieszny. Kiedy w poprzednich latach Maciek nie punktował nikt nie usprawiedliwiał Go, że teraz on bez formy, ale jest ok tylko heja po Maćku, tak teraz walnijcie się w pierś i Maćkowi dajcie spokój zasłużył sobie.
Jeszcze raz powtórzę czy komuś się podoba czy nie Maciek Kot na dzień dzisiejszy jest trzecią siłą polskich skoków!























(14.03.2012, 12:32)
KIBIC
A co was tak ochodzi kto wystartuje w Niedziele.Jak by nie bylo i tak nasi poza Stochem i moze Zyla nie maja szans na punkty w Niedziele.A juz napewno nie Kot.Licze przynajmniej ze w Niedziele w finale konkursu Stoch swoj rekord poprawi.Choc i w Piątek ale pewnie wtedy jury nie pozwoli.Szanse na punkty maja jedynie juniory moze Mietus a poza tym Stoch i Zyla oczywiscie.A Kot nawet z huraganem pod narty nie skoczy wiecej niz 180 metrów.
(14.03.2012, 12:31)
andbal
@Fanka
Na sjp w komentarzach był cytowany przepis FISu.
Oto jego przedruk:
""If the final of the World Cup is carried out as a Ski Flying event, only the present
top 30 ranked competitors of the current World Cup standings may start at
the last individual competition day. If the host nation has less than four athletes
within these 30, it is entitled to enter up to four in addition." Nic się nie zmieniło od zeszłego sezonu. Cały czas pisze o klasyfikacji PŚ a nie lotów"
(14.03.2012, 11:15)
d
Zgadzam się daf myślę że powinny być rozgrywane konkursy 30 PŚ i 30 PŚ W LOTACH .
(14.03.2012, 10:31)
daf
Z tą "30-tką" PŚ to w sumie nie do końca dobry pomysł, bo większość zawodów w sezonie jest na skoczniach wielkich - niekoniecznie więc w czołówce są dobrzy "lotnicy". Wydaje się logiczne, aby finał sezonu (w takiej formule) był rozgrywany na skoczni o rozmiarze odpowiadającym większości skoczni.
(14.03.2012, 09:35)
daf
@Fanka
Stawiam na 30 wg PŚ. Ostatecznie to finał całego cyklu a nie tylko cyklu lotów.
(14.03.2012, 09:31)
Fanka
Czy ktoś się może orientuje, czy w niedzielnym konkursie w Planicy skacze "30" wg PŚ czy PŚwL? A potem pozostanie tylko się zapłakać, że już koniec sezonu.
(14.03.2012, 08:22)
spiecki9
to był najlepszy skład jaki można by było wystawić na tą chwilę. A Maciek Kot także zasługuje na występ tym bardziej że ostatnio osiągał dobre wyniki na skoczniach skandynawskich
(14.03.2012, 01:40)
OjciecMarek
@Pawmak
Na stronie słoweńskiego związku narciarskiego jest już skład, Laniska brak, zresztą trudno się dziwić, przecież on jeszcze nawet 16 lat nie skończył, ostatni przypadek tak młodego debiutu na mamucie miał miejsce 13 lat temu (Matej Uram), o ile się nie mylę. Bardzo młodo latanie zaczynali Ito i Morgenstern, ale aż tak młodzi nie byli. Słoweńcy nie muszą ryzykować, bez niego i tak mają mocną ekipę.
(13.03.2012, 23:41)
Pawmak
Evensena nie Velty. E tam, wystarczy że tę "30" zrobili w ostatnim konkursie. I tak kontrowersyjnie, chociaż ciekawie.
W Planicy to może ten Laniszek wreszcie wystąpi. Mają okazję Słoweńcy grupę krajową wystawić. Tyle tych talentów mają teraz, co wygryzły np. Meżnara i Pikla z kadry. Jeszcze brat Prevca pewnie za jakiś czas dojdzie. Mogą groźni być w przyszłych sezonach, wystarczy żeby 1-2 juniorów się rozwinęło i ustabilizowało i będzie druga Austria.
(13.03.2012, 23:21)
sdf
Szkoda że nie ma zasady że do Planicy jedzie tylko najlepsza 50 PŚ (w tym przypadku zmiana na 51 zawodnika, z powodu końca kariery Velty) w nagrodę za cały solidnie przepracowany sezon.
Przynajmniej na koniec sezonu przyjechaliby tylko najlepsi
(13.03.2012, 22:52)
Pawmak
Mateja był akurat lotnikiem i to dobrym dosyć. A Kot ostatnio w ciągu 8 dni był dwukrotnie 12. w konkursach PŚ. Przedtem jego najwyższe miejsce to było 18., a przed tym sezonem w ogóle punktów nie zdobył, a teraz jest tak wysoko w PŚ. To ciągłe pieprzenie Kot-nielot w kontekście tych faktów i ogromnych postępów to jest kompletna groteska jakaś i to ile osób tak "uważa", makabra... A nawet w Vikersund Kot nie psuł skoków w drużynówce i zakwalifikował się do "40" w indywidualnym.
A Byrt też do 200 nie doskoczył nigdy, a końcówkę zeszłego sezonu chyba lepszą miał niż teraz. A że Kot w ten weekend zaliczy 200, to bym się założył.
(13.03.2012, 21:02)
biedrek
może w niedzielę wsytąpi trzech polaków jak rok temu Małysz Stoch Hula a w tym Stoch Żyła może Kot
jakby wyprzedził w generalce z trzech to kto wie
(13.03.2012, 21:00)
fff
Prędzej murańka będzie na podium niż kot będzie miał 6 miejsce :x
(13.03.2012, 20:51)
Gooffi
To że muranka i zniszczoł na mamucie mnie nie dziwi ...Dziwi mnie po co Kruczkowi ten nielot(kot) ?! Już tyle razy wysepował na tych mamutach i ani razu nie skoczył powyżej 190m,raz miał farta zapounktować bo inni słabo skoczyli...Kot to jest nasz drugi Mateja
(13.03.2012, 20:46)
OjciecMarek
@piotr186
Ten krytyczny nielot zajmował miejsca w dziesiątce na wszystkich mamutach poza Vikersundbakken, Jandzie ta sztuka udała się tylko na Kulm. O Wolfgangu od sezonu 2008/2009 śmiało można powiedzieć, że na mamutach jest tak samo dobry, jak na dużych skoczniach
(13.03.2012, 20:08)
piotr186
Rekord życiowy lotizla to 213,5 metra a Fettnera 200 metrów.
(13.03.2012, 20:06)
piotr186
OjciecMarek

Loitlz to akurat taki sam krytyczny przykład nielota na mamucich skoczniach jak Janda.

(13.03.2012, 20:04)
Polonus
Niestety nawet trzy pierwsze miejsca w piątkowym konkursie, wszystko jedno w jakiej konfiguracji, trójki Miętus, Zniszczoł, Murańka nie dają żadnemu z nich awansu do zawodów niedzielnych. Wobec powyższego, ze względów taktycznych, muszą dac wygrac pozostałej trójce Polaków:)
(13.03.2012, 19:49)
klklk
Odnośnie Huli rok temu, przypominam, że Hula wystąpił tylko dlatego, że w treningach przed konkursem były jakieś upadki. Bodmer chyba i Kasai jeśli dobrze pamiętam (ale może coś poplotłem) mieli upadki i kontuzje i się wycofali + kilku którzy nie przyjechali i Hula fuksem się załapał na kilkaset gratisowych franków, bo przypominam nawet 30 dostaje kasę - 100 franków nagrody :P
(13.03.2012, 19:43)
OjciecMarek
@piotr186
Postawienie na tej samej półce Loitzla i Fettnera to gruba przesada, Manuel w lotach nigdy nie był w dziesiątce i mimo, że trudno jest jakoś sensownie przełożyć wyniki z PK na PŚ, Wolfgang zdaje się być w lepszej formie. Co do Hilde, to Norwegowie nie błyszczeli ostatnio w PK, tak, jak na początku sezonu, w zasadzie jedynym, który mógłby zmienić kogoś w obecnym składzie, jest Robert Johansson.
(13.03.2012, 19:36)
niekot
Rafal Kot nigdy nie skakal,nawet amatorsko.
(13.03.2012, 19:08)
Pawmak
A tam, kolejna prowokacja. Już napisałem nt. Kota poniżej (15:45), nic więcej do dodania. A w skokach to chyba mało kto nie ma tradycji rodzinnych w skokach, więc wielu można przypisywać protekcję. Ciekawostka: przejrzałem ostatnie wyniki Lotos Cup i: dwóch Marusarzów, dwóch Skupniów, dwóch Długopolskich, Przybyła, Klimowski, Jarząbek...
A Rafał Kot to w ogóle skakał kiedyś?
(13.03.2012, 18:44)
leon
@KIBIC
nie ma wielu lepszych od M.Kota, jedzie bo ma świetny sezon
(13.03.2012, 18:34)
KIBIC
@karolinaa
A tobie o co lata?
Sama widzisz jak Kocur na mamutach sie meczy.Ale i tak jedzie bo tatus zalatwi wycieczke.Po wspanialym wystepie w Vikersund ja nie chce Kota widziec na mamucie.Promowanie na sile tego nielota kosztem lepszych nic dobrego skokom nie przyniesie.

Czemu nie mogli dac szansy Kluskowi? Najlepszy ostatnio w pucharze kontynentalnym, jak nie blokowal Hula bula to blokuje Kot i tak wiecznie.

(13.03.2012, 18:31)
kaban
pewnie ze względu na wyjście w powietrze, coś sprawia ze zaraz po wyjsciu wieszość zawodników zachowuje sie bardzo niespokojnie
(13.03.2012, 18:11)
piotr186
kabans

Nie przesadzałbym, choć fakt ze najpoważniejsze upadki na mamucich skmoczniach to właśnie w Planicy są... Tylko nei wiem czy dlatego ze Planica jest niebezpieczna czy dlatego ze w Planicy skacze się dużo częściej niż na innych mamucich skoczniach.
(13.03.2012, 18:08)
piotr186
W Oslo Maciej Kot skakał z numerem 18 czyli jako 33 skoczek w PŚ. A w kwalifikacjach z numerem 27 jako 35 skoczek klasyfikacji PŚ

Z wyżej klasyfikowanych w PŚ (i obecnych w Oslo) od Kota do konkursu nie awansował Hidle i Tepes.
(13.03.2012, 18:06)
kabans
planica jest chyba najprostszym mamutem wiec to chyba dobry moment na debiut na tego typu skoczniach. To ze jest tez najniebezpieczniejsza to juz inna sprawa
(13.03.2012, 18:04)
piotr186
OjciecMarek

Akurat ciągniecie Fettner na mamuta jest równie sensowne co ciągnięcie tam Loitzla... we dwoje babka wróżyła.

Co do hildego to nie sądziłem zę Norwegowie są aż tak zdesperowani ze muszą go brać na mamucią skocznie kiedy jest w kiepskiej formie...

Wszystko będzie jasne jak będzie zanana lista startowa na Planicę.
(13.03.2012, 18:01)
karolinaa
@kibic

Proszę, przeczytaj swój nick, a później 2 ostatnie zdania ze swojej wypowiedzi... :)
(13.03.2012, 17:15)
KIBIC
No to Stoch czy Zyla? Kto pobije rekord Polski? Oczywiscie jak pozwoli na to jury i warunki.
Mietus tez moze poprawic swoj rekord zyciowy bo ma dobre predyspozycje do latania, juniorzy wiadomo po nauke, moze ktorys z nich zaskoczy i okaze sie niezlym lotknikiem.A Kot jedzie tam jako turysta.Zamiast niego powinien byc w skladzie Byrt albo Klusek, a tak ten nielot bedzie znow meczyl nas swoim stylem lotu na 170 metrze.. no ale tatus mocne plecy posadke zalatwi.
(13.03.2012, 16:32)
OjciecMarek
@piotr186
Hilde będzie na 100%, info z jego strony internetowej. Wątpię, żeby Pointner ciągnął Fettnera na mamuta, już lepiej dąc szanse Loitzlowi, zasłużył sobie na to swoimi występami w PK. W brak Jandy też nie wierzę, w tym roku w końcu pobił rekord życiowy, więc na finałowych lotach raczej się pojawi.
(13.03.2012, 15:54)
Pawmak
Kot w Oberstdorfie skoczył 190, a mamut w Planicy jest większy. A jest w formie, więc jakby 190-200 skakał, to zapunktuje. Nawet w Tauplitz zapunktował. Vikersund mu nie pasi po prostu.
A ten brak Loitzla to potwierdzony? A np. Janda czemu by miał nie jechać? A jak Hildego (a zwłaszcza jak i Romoerena) ma nie być to kto wie, może jednak Jacobsen szansę raz dostanie...
(13.03.2012, 15:45)
kondabo
magiczny17- Kot ogólnie to nie umie latać na mamutach. Prędzej taką niespodziankę może spełnić Miętus a może nawet Zniszczoł. Ale prędzej myślę Miętus
(13.03.2012, 15:29)
magiczny17
A mi się wydaje że Kot ma spore szanse na start w finale oczywiście pod warunkiem że nie spadnie z tej lokaty jaką teraz zajmuje. Po pierwsze to może ktoś nie przyjechać, po drugie rok temu Hula jako 39 w generalce też jechał do Planicy tylko na piątek i sobotę a wystartował w niedziele mało tego wystartował nawet 40 skoczek generalki to znaczy że wszystko jest możliwe. A kto wie może Kot zaskoczy i zapunktuje w piątek i jeszcze kogoś wyprzedzi? Wszystko możliwe więc trzeba czekać najpierw na listę startową i wtedy będzie można mówić czy Kot wystartuje czy nie.
(13.03.2012, 15:18)
aaa
Kot nie ma szans. Musiałby w piątek 40 punktów natrzaskać co jest = 6 miejscu.... zabraknie Prevca i Hilde pewnie, więc nie ma innej możliwości... nie łudźcie się. Kot na mamuci lata 170 metrów, więc na miejsce w 30 nie ma co liczyć, a co dopiero w 6-ce.
(13.03.2012, 15:15)
piotr186
daf

Na 100% nie będzie Prevca, Loitzla na 90% hildego, może nie wystartuje Hocke, Nie wiem jak Romoren bo ostatnio nie skakał ale tez jest bardzo prawdopodobne ze go nie będzie...

To pogranicze ale jest duża szansa dla Macka Kota..
(13.03.2012, 15:11)
daf
Moim zdaniem szanse Maćka Kota na start w finale są tylko teoretyczne. Spośród 35 zawodników, którzy go wyprzedzają zabraknąć może Prevca, Hilde, Loitzla, Jandy, Romoerena czy Hocke. Szansa, że zabraknie ich wszystkich naraz jest niewielka (podobnie jak szansa, że zabraknie kogoś nie wymienionego).
Tak czy siak będziemy mieć dwóch zawodników, co i tak jest sukcesem mając na uwadze, że w tej dwójce nie ma Małysza.

Podoba mi się pomysł @Samo na podział obowiązków tak, aby każdy miał szanse skakać w dwóch konkursach. Inna sprawa, że akurat w Vikersund Żyła jedyne dobre skoki oddawał w konkursie drużynowym - aż szkoda nie wykorzystać jego "lotniczego" potencjału.
(13.03.2012, 14:45)
Pawmak
Zawsze jacyś dodatkowi Słoweńcy skaczą w finale, nawet bez punktów. A żeby Kot miał szansę, to musiałoby kilku nie być będących przed nim, a nie wiem, kogo tam może zabraknąć. Pewnie oprócz Prevca. Bo Loitzl - bez jaj, żeby go nie zabrać.
Co do debiutantów, to nigdy nie wiadomo, kto się okaże lotnikiem... Chyba że komuś najbardziej leży Willingen, to można się spodziewać predyspozycji ;)

Trochę a propos: nie wie może ktoś, od kiedy obowiązuje obecna klasyfikacja skoczni? Może od 1991? Bo wtedy na mistrzostwach Polski czy świata pierwszy raz skakano na K-116/120, a do 1990 jeszcze na K-70 - tzn. do 1990 K-70 to była już średnia, czy jeszcze normalna?
(13.03.2012, 13:10)
Samo
Oczywiście nikt z naszych oprócz Kamila i Piotrka na finał nie ma szans, dlatego dla pozostałej czwórki cel kwalifikacja do piątkowego konkursu i próba zapunktować. Ponieważ w drużynie mamy raczej 6 miejsce pewne (ponad 330 punktów przewagi nad Czechami) a wyższe nam już nie "grozi" to skoro tyle się mówi o nauce młodych to ich wystawiłbym na drużynowy konkurs. Kamil i Piotrek odpoczywają przed finałem. W ten sposób każdy miałby możliwość uczestniczenia w dwóch konkursach.
(13.03.2012, 13:05)
tomek43
W ostatnim konkursie nie ma kwalifikacji i dostaje się tam 30 najlepszych zawodników w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata.No,chyba,że będzie jakiś zawodnik ex axeo to będzie 31.
(13.03.2012, 12:44)
aaa
nie wystartuje nawet jak się dostanie.
(13.03.2012, 12:32)
Kot musi powalczyć
żeby dostał się do 30 żeby wystartował w niedzielnym konkursie :P
(13.03.2012, 12:29)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Bez zmian w Planicy - Murańka i Zniszczoł na mamucie
Bez zmian w Planicy - Murańka i Zniszczoł na mamucie

Bez zmian w Planicy - Murańka i Zniszczoł na mamucie

Kalendarium
Eddie Edwards
Dziś urodziny obchodzą:
Najbliższe zawody - szczegółowy program
6 grudnia 2024 (piątek)
10:00
PŚ Wisła
odprawa techniczna
11:00
CoC/ICoC Zhangjiakou
odprawa techniczna K/M
16:00
PŚ Wisła
oficjalny trening
18:00
PŚ Wisła
kwalifikacje
7 grudnia 2024 (sobota)
02:00
CoC/ICoC Zhangjiakou
oficjalny trening K
02:45
CoC/ICoC Zhangjiakou
seria próbna K
03:30
CoC/ICoC Zhangjiakou
konkurs ind. K
08:30
CoC/ICoC Zhangjiakou
oficjalny trening M
09:45
CoC/ICoC Zhangjiakou
seria próbna M
10:00
CoC/ICoC Zhangjiakou
konkurs ind. M
14:00
PŚ Wisła
seria próbna
14:00
FIS Cup Kandersteg
odprawa techniczna
15:05
PŚ Wisła
konkurs ind.
16:00
FIS Cup Kandersteg
oficjalny trening
17:00
FIS Cup Kandersteg
seria próbna
18:00
FIS Cup Kandersteg
konkurs ind.
8 grudnia 2024 (niedziela)
02:15
CoC/ICoC Zhangjiakou
seria próbna M
03:00
CoC/ICoC Zhangjiakou
konkurs ind. M
09:00
FIS Cup Kandersteg
seria próbna
09:15
CoC/ICoC Zhangjiakou
seria próbna K
10:00
CoC/ICoC Zhangjiakou
konkurs ind. K
Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Skoki narciarskie w TV
Najbliższe transmisje i programy
jutro
08:35
TVN24 Strefa kibica - zima
LIVE
jutro
10:15
TVP Sport Puchar Świata - PolSKI Turniej (Wisła+Szczyrk+Zakopane)
jutro
15:15
TVP Sport Puchar Świata, Wisła (studio)
LIVE
jutro
17:30
Eurosport w Player.pl Wisła | Studio + kwalifikacje do 1. konkursu, HS 134
jutro
17:45
TVP Sport Puchar Świata, Wisła - kwalifikacje (#1)
LIVE
jutro
17:55
TVP1 Puchar Świata, Wisła - kwalifikacje
LIVE
jutro
18:00
Eurosport w Player.pl Wisła | Kwalifikacje do 1. konkursu, HS 134
jutro
19:05
TVP1 Puchar Świata, Wisła - kwalifikacje (studio)
LIVE
jutro
19:05
TVP Sport Puchar Świata, Wisła - kwalifikacje (studio)
LIVE
jutro
23:42
TVN24 Strefa kibica - zima kroniki
LIVE
transmisje ze skoków
najbardziej aktualny program TV »
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Sonda
Kto wygra PŚ 2024/2025?
Polak
Niemiec
Austriak
Słoweniec
Japończyk
Norweg
Szwajcar
zawodnik z innego kraju
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich