oski@zur555
Co konkretnie masz na myśli?
(17.02.2012, 07:34)
zur555Tajner sobie sam strzelił w pięty jeśli chodzi o dodatkowy konkurs.
Po tym co zrobił PZN w tym roku FIS powinno zabrać nawet PS z Zakopanego.
(17.02.2012, 07:24)
Jasiek96@kibic
Co musi się wydarzyć żeby Polska utrzymała limit? No w tej sytuacji jaką mamy to chyba cud.
(16.02.2012, 22:43)
kibicMoje pytanie o limicie wciaz aktualne.Co musi sie wydarzyc zeby Polska utrzymala limit 6 w ostatnim periodzie sezonu?
(16.02.2012, 21:28)
OjciecMarek@Mario
Na PK w Iron Mountain regularnie przychodzi publika rzędu kilku tysięcy, w sezonie 2009/2010 nawet ustanowiono tam rekord frekwencji w sezonie PK (9500 ludzi). Biorąc pod uwagę, jakie "tłumy" zjawiły się w Lillehammer na PŚ, można by się zastanawiać, czy nie lepiej zrobić tournee po Ameryce, niż kisić skoki tylko w Skandynawii.
(16.02.2012, 21:00)
NikiDo Risen
Nie oczekuje tłumów.
Najchętniej jak by wszystkie konkursy były w Austrii i Niemczech + Oslo, Zakopane, Planica
(16.02.2012, 20:40)
Mario@Znawca
Po co mieli by robić w stanach czy w kanadzie.Oni nawet w pierwszej 30 nie są.Nikt by nie przyszedł,bo nie ma komu kibicować(chodzi o ameryke)
Austria ma koflera czy mrogiego i resztę
Norwegia ma hilde bardala i bardzo dobrą drużyne.
My mamy stocha
A Niemcy freitag cyz freund.Dlatego im si, to nie oplaca
(16.02.2012, 20:37)
Matiusmarek: co ty mowisz powiedz mi to czemu Kamil Stoch jest 4 w PŚ?
wiec nie gadaj głupot
(16.02.2012, 20:34)
Matiusale to jest dziwne przeciez wiedzieli ze bedzie we środe i czwartek wiało to mogli zrobic we etorek konkurs zamiast tych kwalifikacji
(16.02.2012, 20:32)
OjciecMarek@Niki
"Rekord to 9.500 osób w Iron Mounain."
Z wywiadu z Horstem Tielmannem dla bekutschi.com:
berkutschi. com/pl/front/news/show/860
To tyle na temat braku zainteresowania skokami w Stanach.
Nie zapominajmy też o tłumach, które pojawiły się na uniwersjadzie w Erzurum, dlaczego tam nie organizuje się konkursów?
(16.02.2012, 20:23)
RisenW Szwecji i Estonii oczekujesz tłumów skoro w Finlandii i Japonii jest pusto? :D Poza tym, w Val di Fiemme i Lillehammer też szczątkowe ilości, a nieodłączny element PŚ, w przyszłym roku w tym pierwszym odbędą się MŚ.
Gdzie jest spora publika to Austria, Niemcy, Engelberg, Zakopane, Oslo i Planica.
(16.02.2012, 20:10)
kasa misiu kasaA kto z Was wyłoży kasę na organizacjhę konkursów w tych miejscach?
Słyszeliście żźe Polacy odwołali PŚ w kombinacji norweskiej? Powodem był brak kasy.
Taka sytuacja w skokach jest w USA, Kanadzie i kilku innych krajach. Podejrzewam, że i w Wiśle (za mało biletów można sprzedać).
Niemcy i Austriacy kasę od sponsorów mają, więc dlatego mają tyle konkursów. Tak samo corocznie męczymy się z Kuusamo chociaż o tej porze świetne warunki sa w Pragelato. Ośrodek w Kuusamo jednak kasę na organizację ma a Włosi jej nie mają
(16.02.2012, 20:08)
NikiDo Znawca
Możesz o takim czymś zapomnieć;) Skoki są tam organizowane gdzie są kibice. Skoki narciarskie to jest biznes. Według mnie Sapporo powinno zostać wykluczone z kalendarza, jak widzieliśmy ile było tam kibiców.
"To był nowy start z nową koncentracją, dzięki czemu mogę opuścić Willingen w dobrym nastroju. Chciałbym, aby tylu kibiców było na zawodach u mnie w Sapporo - powiedział Daiki Ito."
Sam Ito przyznał że chciałby tyle kibiców ilu było w niemieckim Willingen.
Według mnie Kussamo także powinno zostać wykluczone. W Kusammo to może sobie druga liga skakać.
Mamy 5 periodów( nie licze lata). Według mnie 1 period (Konkursy Finlandiax2, Norwegiax2, Szwecjax2, Estoniax2), 2 period TCS, 3 period (Włochyx2, Szwajcariax2, Polskax2) 4 period - turniej lotów na trzech skoczniach(Auxtriax2 Loty, Niemcyx2 Loty, Czechyx2 Loty),
5 period Turniej Skandynawski (Lahti, Oslo, Vikersund) oraz finał Słowenia (Planica)
(16.02.2012, 19:56)
@Samokwalifikacje moglyby byc zamiast serii probnej przed konkursem w takim wypadku
(16.02.2012, 19:49)
Scoopdo Znawcy
CHodzi tu bardziej o kase!
Niemcy i Austria tylko się liczy dopóki, dopóty na szczycie władz będzie Hofer i reszta!
Miały byc dodatkowe konkursy w Polsce?
A no miały być, ale na obietnicach się skończyło (dla nie wtajemniczonych, chodziło o konkursy w Wiśle).
Twój pomysł jest naprawdę dobry, ale prędzej mi kaktus wyrośnie niż na coś takiego pójdzie FIS
(16.02.2012, 19:48)
marekzawiodłem się na stochu, jest w fatalnej dyspozycji i jeszcze te jego głupie komentarze w tv. ŻENADA ! ! !
(16.02.2012, 19:47)
QucekPopieram pomysł Znawcy
(16.02.2012, 19:19)
ZnawcaTrzeba się zastanowić nad tym czy warto organizować zawody pś tylko w Europie. Wiem że jest Sapporo ale to troszkę mało. Sezon dzieli się na 6 periodów, czemu by nie podzielić go na to że każdy period ma inny kontynent. Np. 1 period ma Europa Północna, 2 wiadomo TCS, 3 Europa środkowa 4. Europa wschodnia (zakopiec, soczi, niżny nowogród), 5. Azja(sapporo, peyong chang, Yabuli, Ałmaty, Tchaykovsky) 6. Ameryka Północna (Salt lake city, whistler, calgary, lake placid itp.) plus finał w Planicy. Wtedy ryzyko złych warunków jest mniejsze bo zawody nie są rozgrywane blisko siebie.
(16.02.2012, 19:09)
MatiusSamo : mogliby tak zrobić
(16.02.2012, 19:04)
Antek99faktycznie macie blad z rekordami krajów
(16.02.2012, 18:29)
eksperttutaj jest błąd:
http://www.sk okinarciarskie.pl/index.php?a= rekordy&b=index&typ=lo ty&style=1
rekord rumunii wynosi 119,5m i należy do Tudora. Skoczył tyle w Titisee Neustadt w tym roku :)
(16.02.2012, 17:17)
MaestroJa natomiast uważam, że zmian w kalendarzu nie powinno być na łapu capu.
Czy są w ogóle na to jakieś procedury? Dyrekcja Pucharu robi to w sposób jak najbardziej subiektywny, jedne zawody odwołując, inne skracając, przenosząc, odwlekając. Czasami naprawdę brak w tym logiki.
(16.02.2012, 16:43)
SamoPewnie na Klingenthal położono już krzyżyk. Zastanawiam się czy nie można by jutro do południa rozegrać konkursu na k-120 w Oberstdorfie a popołudniu kwalifikacje na mamucie lub do południa konkurs na k-120 i zrezygnować z kwalifikacji a w niedzielę dopuścić wszystkich zawodników do konkursu
(16.02.2012, 16:06)
kibicMam pytanie/
Co musi sie stac zeby Polska mogla wystawic 6 skozkow w ostatnim periodzie?
Bo wtedy na bank sie by ten limit przydal gdy juniorzy juz beda po Mistrzostwach.Slyszalem zeby tak sie stalo to Kasai nie moze zapunktowac.Albo Byrt cos punktow zdobyc ale jak wiemy nie wystapi na mamucie..
(16.02.2012, 15:40)
dobra decyzjaDobrze, że odwołali i nie było lotów "na Mazocha" lub kopii Iron Mountain
(16.02.2012, 15:38)
magiczny17do Mszostus
Ja bym wolał jednak przegapić dobry wynik Kamila dlatego że on tą skocznię lubi i gdzie ma wygrywać jak właśnie nie tutaj?
Powinny gdzieś zrobić konkurs dodatkowy ale znając Fis to raczej nie zrobią.
A co do tego żeby zrobić zamiast drużynówki indywidualny to to nie wchodzi w grę. Fis Team Tour to turniej drużynowy to już szybciej mogą wywalić indywidualny niż odwrotnie.
(16.02.2012, 15:23)
Bartt@ Mszostus
Chodzi mi ogółem o Puchar Świata, czymże jest ranga FIS Team Tour w stosunku do rangi całego Pucharu?...
@xyz
Może i masz rację, niech będa 3 konkursy w Planicy!
(16.02.2012, 15:19)
MszostusBartt waga konkursów indywidualnych jest mniejsza od drużynówki, z konkursów drużynowych liczy się 8 skoków z indywidualnych tylko wyniki dwóch najlepszych skoczków. Szkoda, że odwołali te zawody ale przynajmniej nie przegapiłem dobrego wyniku Kamila;)
(16.02.2012, 15:13)
xyz1@ Bartt
Więc powtarzam jeszcze raz: Najlepsze rozwiązanie w tym momencie, to 3 konkursy indywidualne w Planicy, bez uszczerbku dla idei FIS Team Touru. Natomiast konkurs drużynowy w Planicy, praktycznie nie będzie miał znaczenie dla końcowej klasyfikacji w Pucharze Narodów (Austriacy mają w tym momencie zbyt dużą przewagę).
(16.02.2012, 15:07)
BarttNo i co z tego że FIS Team Tour? Przecież indywidualne konkursy też się liczą do klasyfikacji drużynowej tego Touru. A w końcu waga konkursów indywidualnych jest o wiele większa niż drużynówek, więc jak dla mnie można byłoby "poświęcić" jedną z nich, byleby indywidualnych było tyle, ile ma być.
(16.02.2012, 14:56)
Paweł StawowczykNie można zrobić zamiast druynówki bo to FIS Tem Tour. Ciebie nie obchodzą drużynówki, ale ja lubię je oglądać.
(16.02.2012, 14:53)
BarttJa bym tam zrobił 2 indywidualne w Oberstdorfie KONIECZNIE, nawet kosztem drużynówki... Drużynówki nikogo nie obchodzą!
(16.02.2012, 14:37)
Matiusźle ze odwołali
(16.02.2012, 14:17)
xyz1Najlepsze rozwiązanie w tym momencie, to 3 konkursy indywidualne w Planicy.
(16.02.2012, 13:58)
Skoczek120To było do przewidzenia. Aura w tamtym rejonie raczej nie poprawi się do końca tygodnia, więc dzisiejszy konkurs był tylko pobożnym życzeniem. Mam nadzieje, że z Oberstdorfu także nic nie wyjdzie, hehe... ;)
(16.02.2012, 13:15)
FankaSkrzywdzony w kwalifikacjach puszczeniem w złych warunkach (tak czytałam na tej stronie) Vegard Sklett nie stracił punktów. Dobra wiadomość. No i szczęśliwie, że nie czekano, aż ktoś powtórzy skok J. Mazocha z Zakopanego 2007.
(16.02.2012, 13:03)
nzgowPozdrawiam zagorzałych fanów skoków narciarkich z Kuciej
(16.02.2012, 12:28)
nzgowNiezły rekord mógł paść.
(16.02.2012, 12:26)
nzgowStoch faforyt !!!
(16.02.2012, 12:25)
Jaro-32,3... hmm to chyba jakiś rekord?
(16.02.2012, 12:16)
nonoStrach jakby na takie warunki jak Descombes trafił np Fannemel lub nawet Romoeren
(16.02.2012, 12:05)
aaa... szkoda Punkty Byrta i Kota przepadły..
(16.02.2012, 12:01)