Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Po nieudanym Turnieju Czterech Skoczni, coraz więcej pretensji Polacy mają do trenera, Łukasza Kruczka. Stefan Hula i Dawid Kubacki ani razu nie punktowali w tym sezonie, a Piotr Żyła wyraźnie stracił formę. Pozostali nasi reprezentanci są w jeszcze słabszej dyspozycji. Jedynym jasnym punktem w połowie sezonu jest Kamil Stoch, który jednak wspaniałe skoki przeplata słabymi.

Do nagonki przyłączył się złoty medalista olimpijski w skokach narciarskich, Wojciech Fortuna, który skrytykował na łamach "Sportu" Łukasza Kruczka. - Nie licząc Kamila Stocha, reszta polskich zawodników znalazła się w trzeciej lidze. Cofnęli się. Dlaczego? Moja odpowiedź jest taka: Kruczek plus Hula równa się bula. (..) Szkoda mi tych chłopaków. Żyła póki trenował z Janem Szturcem, osiągał bardzo przyzwoite wyniki. Im dłużej jest przy Kruczku, tym gorzej dla niego. Reszta prezentuje poziom trzeciej ligi. Polakom potrzebny jest trener z autorytetem, taki jak Hannu Lepistoe. Trener, który wie, o co chodzi. Kruczek z Klimowskim to mogą w Łabajowie trenować, a nie kadrę A. Taka jest moja opinia - stwierdził mistrz olimpijski z Sapporo.

W podobnym tonie wypowiedział się o występie Biało-Czerwonych na Turnieju Czterech Skoczni Mika Kojonkoski, słynny trener z Finlandii. - Najbardziej rozczarowali mnie Polacy - stwierdził.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« styczeń 2012 - wszystkie artykuły
Komentarze
piotr186
daf

W takim razie od początku sezonu Żyła trenował pod okiem Kruczka i sukcesy Żyły idą na konto Kruczka a nie Szturca.
(13.01.2012, 18:41)
daf
@piotr186
Powtarzasz to jak mantrę. Sęk w tym, że jakoś nie wierzę, że na zgrupowaniach w Ramsau czy na treningach w trakcie TCS Żyła wypełniał plany treningowe nakreślone przez Szturca...
Coś mi wygląda to raczej na wykonywanie jakichś innych planów treningowych, których skutki są, jakie są...
(12.01.2012, 22:37)
Krzys
@protector
Jeśli w latach 70 faktycznie było 2wóch skoczków na podium to przepraszam.
Chodziło mi o pokazanie tego iź w ostatnich powiedzmy 15-20 latach nie było tak dobrych wyników jak teraz. W ostatnich nastu latach był tylko Małysz i wielki sukces jak inny polski skoczek wszedł do 30. Teraz do tej 30 wchodzi już 3, 4 zawodników co według mnie jest jakimś sukcesem Kruczka bo on jest trenerem - a na rozliczanie go poczekajmy do końca sezonu i wtedy będziemy mogli powiedzieć czy zmienić trenera czy nie.
(12.01.2012, 21:39)
piotr186
Sprawa jest prosta skoro zwyżka formy Żyły to zasługa Szturca to tka samo musi być z obniżka formy. Skoro na tym samym planie treningowym Szturca Żyła osiąga i szczyt i doła swojej formy to jest to zasługa i i winą tego samego człowieka - Jana Szturca o ile to on trenuje Żyłę...
(12.01.2012, 20:53)
Polonus
@forma
Dochodzisz do absurdu. Dziennikarz to zawód. Oni wszyscy wykonując zawód piszą za kasę. I ci, którzy piszą za Kruczkiem, i ci, którzy gardłują przeciw.
Ja, na przykład, napisałem u siebie na blogu oczywiście przeciw Kruczkowi. Wcale bym się nie obraził jakby która gazeta chciała mi to wydrukowac i za to zapłacic. Problem w tym, że żadna się nie kwapi:)
(12.01.2012, 18:39)
Talar
spiecki9:
1.Ja nie pie.. w przeciwieństwie do ciebie..

2.Nie mówię o LGP

3. Rzeczywiście nie wiem.. Cieszę się, że ty wiesz :)

4. Małysz zawdzięcza sukcesy przede wszystkim swojemu talentowi i niewyobrażalnej pracy jaką włożył by być najlepszym, a także silnej psychice.. Trenerzy ( Szturc, Tajner, Mikeska, Lepistoe) też się do tego sukcesu przyczynili i może nie zrozumiesz, ale moim zdaniem Adam bez ich wskazówek nie zdobyłby tego, co zdobył, ale to tylko moje zdanie.. nie przejmuj się

5. Ja mam mniejsze pojęcie, ale cieszę się, że chociaż ty masz większe..:)

(12.01.2012, 16:51)
forma
Gdy piszemy my-kibice każdy lekceważy. Gdy wypowie się Mistrz Olimpijski cały świat słucha. Słucha, powtarza i komentuje.
I na szczęście żaden polski służalczy dziennikarz piszący na zlecenie (za kasę) nie jest w stanie tego zamieść pod dywan.
(12.01.2012, 14:25)
Iceman
No trudno nie przyznać panu Wojciechowi racji w pewnych aspektach. Kruczek nie jest najlepszym rozwiązaniem dla naszych skoczków. Słusznie zauważył coraz gorszą formę Żyły, żałosną wręcz dyspozycję Huli oraz chimerycznego Stocha. Ale tu nie żadnego rozwiązania, sam trener nie jest w stanie wiele zdziałać bez chęci zawodnika. Żaden tu Kojonkoski nie pomoże, on nie jest żadnym cudotwórcą. Norwegowie radzą sobie bez niego, a oni z Miką byli świetną ekipą tylko do złota Bystoela. Później byli tylko nierówni Jacobsen, Bardal i Hilde. Takiej ekipy jak z 2004 już nie skompletują. Fortuna jednak nie powiedział niczego nowego, on sam nie jest żadnym nadzwyczajnie inteligentnym gościem. Taki Tomaszewski polskich skoków, tylko narzeka i tak w kółko, pełen jadu dla wszystkich choć z panem Janem nieraz musiałem się zgodzić. W Polsce są utalentowani skoczkowie, ale niestety tutaj się marnują. Gdyby były one tak rozwijane w Austrii jak u nas to Schlieri, Morgi nigdy nie byliby tu gdzie są teraz. Murańka już dawno otrzymałby szansę gdyby był Austriakiem, ale niestety reprezentuję kraj, który boi się postawić na młodszych. Po tym roku konieczne są zmiany, nie tylko kadrowe ale może też dotyczące prezesury. Czy za Tajnera polskie skoki wykonały jakikolwiek znaczący postęp? Taka perełka jak Małysz nie zdarza się nigdy, Stoch jeszcze ma czas, ale musi być właściwych ludzi przy sobie, bo on jedyny w tej chwili jest w stanie utrzymać na poziomie tą dyscyplinę.
(12.01.2012, 12:37)
spiecki9
@daf zgoadzam się z tobą co do wypowiedzi piotra

@Luk jeśli chodzi o bachleda to już od samego początku było wiadomo że z tego skoczka nic nie będzie. Nie dlatego że nie zdobywał punktów, czy też odwrotnie ( bo nawet na początku był 11 w Kuusamo), ale poprostu ten skoczek nie miał talentu
Ale pomijając Bachledę to nie pisz że w Polsce nie ma dobrych skoczków. Kubacki akurat moim zdaniem potrzebuje dobrego trenera dzięki któremu może nie zaczął by odrazu wygrywać, ale skakać na poziomie czołowej "10". W Polsce jest wielu dobrych skoczków, ale niestety mafia ządzi.

@Talar przestań mówić o chamskim zachowaniu Fortuny, bo wreszcie ktoś powiedział prawdę. A co takiego osiągnął Kruczek jako trener.??? Mówisz o LGP??? T o może dzięki panu Kruczkowi??? Chyba widze że nie wiesz w jakim kraju mieszkasz i nie wiesz co się dzieje w skokach po za skokami:) A może Sukcesy Małysza to dzięki świetnemu Prezesowi panu Apoloniuszowi Tajnerowi??? Tajner i Kruczek są od brania pieniędzy i od niczego więcej. Takie pojęcie o skokach co oni mają, to każdy z nas ma, a ciekawe czy też nie większe.
(12.01.2012, 00:52)
niestety
Żaden supertrener niczego by nie zmienił z dnia na dzień ani nawet z sezonu na sezon. Moim zdaniem kwestia leży, podobnie jak w naszej rodzimej piłce, w działaczach i tych ich wszystkich związkach. Tu nie chodzi o talenty naszych skoczków, bo przecież w czasach takiej popularności tej dyscypliny u nas do skoków lgną tysiące albo i więcej dzieciaków i na pewno nie jeden utalentowany się znajdzie. Trenerów też mieliśmy przecież ze światowej półki (nie mówie oczywiście o Kruczku) i żaden nie był w stanie nic zdziałać, a odchodząc otwardzie krytykowali te wszystkie PZNy itp. Inną sprawą jest to jak ewidentnie Kruczek się nie nadaje na trenera naszej kadry, czego najlepszym przykładem jest Żyła i jego zadowalające efekty póki nie wrócił pod skrzydła Kruczka.
(12.01.2012, 00:48)
Talar
Polonus:
A jakież to argumenty przedstawił Wojciech Fortuna .?
Jedyne co powiedział, to, że wszystko jest do du.., wszyscy to oszuści i nieudacznicy, czyli to co zwykle mówi.. Jest mistrzem olimpijskim i za to należy sie mu szacunek, ale na pewno on innych nie szanuje..
Jak to oczywiste jest, że Stoch niewiele Kruczkowi zawdzięcza .? Oczywiste .? I do jakich trenerów mają wracać zawodnicy ''miedzy zawodami'' .? Mają do kogo wracać .?
Kruczek nie ma żadnych sukcesów jako trener kadry .?
Chyba w tym sezonie
(11.01.2012, 22:15)
Talar
Polonus:
A jakież to argumenty przedstawił Wojciech Fortuna .?
Jedyne co zrobił to powiedział, że wszystko jest do niczego i wszyscy to oszuści, albo nieudacznicy..
Równie dobrze ja mogę powiedzieć, że jest przypadkowym mistrzem olimpijskim i na dodatek nadętym burakiem i to też będzie argument .? nie mam zamiaru czcić go w nieskończoność skoro zachowuje się chamsko, a już szacunku do innych w ogóle nie ma.. Jak to oczywistym jest fakt, że Stoch niewiele Kruczkowi zawdzięcza .? Oczywistym .?
I do jakich trenerów mają zawodnicy wracać ''między konkursami''..? Mają do kogo wracać .?
A Kruczek nie ma żadnych dokonań, jako trener naszej kadry .? Chyba w tym sezonie
(11.01.2012, 22:09)
Luk
Nie wiem dlaczego piszecie, żeby trenerem był Mika Kojonkoski. On by nic nie zdziałał. Popatrzcie na Norwegów, na początku kadencji Miki skakali wyśmienicie, ale już po roku 2008 i ostatnio skakali wręcz fatalnie. Więc Mika nie jest cudotwórcą. A poza tym do skoków trzeba mieć TALENT, a większość polskich skoczków po prostu go nie posiada. Kojonkoski nie utworzyłby z Kubackiego czy Bachledy wygrywającego skoczka....... w ogóle wyobrażacie sobie Bachledę trzymającego w Planicy w ręku Kryształową Kulę? :)
(11.01.2012, 22:00)
kibic
zmiana trenera jest konieczna tylko celebryta polo tajner na to nie pozwoli jeśli stoch będzie w pierwszej 10 a nawet 15. HANNU POWRÓĆ!!!
(11.01.2012, 21:47)
Polonus
@forma
Chyba jako 70-ta.
Na 50 startujących:)
(11.01.2012, 20:40)
forma
Piotr nie ma pojęcia o trenowaniu. Biedak nie wie że każdą formę można zniszczyć w kilka treningów "pompowania siły" w okresie startowym, oraz brak odpowiedniej regeneracji po konkursie.
Najświeższy przykład. Gdyby Wieretelny kazał Justynie w sobotę 5 razy wbiec na Alpe Cermis( w ramach treningu) to w niedzielę dotarłaby tam jako 7-8.
(11.01.2012, 18:39)
daf
@piotr186
Ależ babola palnąłeś... Zapomniałeś sobie, że zwyżka formy u Żyły jest po treningach ze Szturcem. Obniżka - z Kruczkiem. Przypisywanie winy Szturcowi za obniżki formy Żyły to demagogia...
(11.01.2012, 18:10)
kibic
moj skład na mamut;Stoch,Żyła,Kot,Byrt,Ku backi odkod jest w PŚ nigdy nie skakal na mamucie.
(11.01.2012, 17:46)
Polonus
Kruczek, wzorem swojego mentora, nigdy nie miał pomysłu na kadrę.
(11.01.2012, 17:20)
Polonus
@piotr 186
Pomyśl chwilę zanim co napiszesz.
(11.01.2012, 17:18)
fan skoków85
Nawiasem mówiąc jakoś nie przypominam sobie, żeby ktoś w zeszłym sezonie mówił, że im dłużej Żyła jest przy Kruczku tym lepiej skacze. A prawda jest taka, że po przyjściu do PŚ zaczął Piotrek lepiej skakać. A w pierwszej części sezonu co najwyżej średnio skakał. Fakt regularnie punktował w COC, no ale na miejscach podobnych do późniejszych w PŚ przegrywając czasem co najwyżej z przeciętniakami.

Nie stety obawiam się, że Kruczek stracił pomysł na naszą kadrę i to chyba jeszcze w zeszłym sezonie poza Stochem.
Wydaje mi się, że przydałby się ktoś kto by wstrząsnął tą kadrą. Bo jeśli po dostaniu opieprzu w przerwie konkursu drużynowego nasi nagle sobie przypomnieli, że umieją skakać. To o czymś świadczy, zwłaszcza o zawodnikach:-(
(11.01.2012, 16:43)
HKS
@piotr186

Oczywiście to zasługa Szturca, dlatego Szturc nie jest trenerem reprezentacji Polski i może, a nie MUSI tak jak Kruczek. Nikt Kruczkowi nie kazał wywalać Żyły z kadry. Mógłby go sobie cały czas trenować.

A układy w PZN są oczywiście chorę.
(11.01.2012, 16:37)
kibic
co do wypowiedzi Wojtusia o Kruczku to ma on oczywiscie racje.
I Wojtus nie musi od razu byc trenerem jest kibicem tak jak inni i ma prawo do krytyki i wyrazania swojego zdania.Wojtek bardzo dobrze podsumowal tym rownaniem cala sytuacje.
Kruczek sie nadaje ale trenowac amatorow pokroju Krzysztofa Lesniaka a nie skoczkow profesjonalistow.
I te jego treningi przed mamutem na skoczni sredniej.Co to za metody? nie mozna bylo juz poskakac na duzej, nawet na wiekiej Krokwii, chyba ze tam nie ma sniegu itp.Pewnie 2 miejsca dzis trzyma dla swoich pupili bo Kruczek mysli ze dzis na treningach blysna jeszcze.A jak nie to pewnie nikogo nie dowola bo gdziez to Byrt czy inny skoczek smieja lepiej skakac od Huli..
(11.01.2012, 16:22)
Aoutter
Mika Kojonkowski ratunku!!!
(11.01.2012, 15:31)
Przemek
Wolałbym już jakiegoś Fina albo Niemca bądź Austriaka.
Do naszej kadry powołany powinien być specjalista ze swoim sztabem.
Więc Panie Apoloniuszu, za te pieniądze niech pan najmie speca.
(11.01.2012, 15:31)
piotr186
Polonus

Obniżka formy Zyły to zasługa Szturca, Skoro sukcesy Piotrka idą podobno ona konto Szturca to porażki też.
(11.01.2012, 15:26)
spiecki9
@forma Trenują w Szczyrku po to aby się później tłumaczyć że żaden nie wszedł do "30" bo nie umieli się tak nagle przestawić na mamuta:)
(11.01.2012, 13:30)
spiecki9
to już mateja mógłbybyć lepszym trenerem bo gdyby miał go kto przypilnować to zostałby świetnym skoczkiem. Niestety ale jest Polakiem i zapowiadający się na dobrego skoczka został zapamiętany jako ten który psół ważne skoki w drużynówce...Teraz się z niego każdy śmieje, ale tak naprawdę kiedyś zapowiadał się na lepszego skoczka od Małysza. Adam miał trochę więcej szczęścia i był też nastawiony inaczej psychicznie. Robert często mówiono że się bał skoku. Gdyby został objęty odpowiednimi ludźmi to mógłby być dobry
(11.01.2012, 13:27)
spiecki9
popieram Fortunę. Co ma ich Kruczek nauczyć??? @Jaro na takie zainteresowanie w skokach jakie jest w Polsce, wkład, Konkursy dla młodych różne puchary, to Polacy powinni być koło Austriaków najlepsi. Może w Polsce są beztalencia??? Jak by Stoch był Austriakiem to by już 3, 4 lata temu bił się o Puchar Świata, a kto wie czy by go nie wygrał. Mateusza Rutkowskiego napewno nikt by tak nie zostawił i nie zmarnował się jak w Polsce. Murańka- czy będzie coś z tego skoczka??? Wątpie, chociarz ma może jakiś talent. Co ich nauczy Pan Kruczek który przez całą swoją karierę skoczka został zapamiętany przezemnie jako zwycięzca uniwersjady, i że ze 3, 4 razy znalazł się pod koniec "30".
(11.01.2012, 13:21)
Jaro
Po pierwsze, jak to "cofnęli się"? Polskie skoki zawsze były "cofnięte", tyle że czasami pojawia się talent - Marusarz, Fijas, Małysz, teraz Stoch. I tyle. Nie ma cofania i przypływów, są po prostu ziarna pośród plew.
Po drugie, pan Fortuna przypomina mi trochę niejakiego bramkarza Tomaszewskiego, który wszystko wie najlepiej.
(11.01.2012, 12:54)
forma
Ja proponuję na loty nie wysłac nikogo. Po co skoro mamy mamuta w Szczyrku! Tam przecież mozna kadrę na MŚL świetnie przygotować!
Skoro przed Kulm trenuja na K-95, to już wszystko jasne kto na mamuta się nadaje. Prawda?
Ciekawe czy te treningi na skoczni mnormalnej przed startem na mamucie to tyko wyraz głupoty Kruczka czy efekt "świetnego przygotowania" Wielkiej krokwi oraz Malinki?
Na treningu w Szczyrku znów może "eksplodować " forma Bachledy i nasz małobłyskotliwy sztab wpadnie na pomysł że najlepsi na skoczni normalnej będa latali najdalej na mamucie.
(11.01.2012, 11:53)
Mr. Kilof
No to miarka sie przebrała, jak już obcy trener zwracał uwagę na "naszą" złą predyspozycję to już woła o pomstę do nieba!
Kruczek powinien jednak zrezygnować, albo brutalniej; zostać wyrzuconym!
(11.01.2012, 11:36)
daf
Zgadzam się, że w tym sezonie do ugrania jest jeszcze tylko medal MŚL. I pod tym kątem należałoby się przygotowywać - wysyłanie trzech zawodników do Kulm to walkower. Jeśli rzeczywiście forma naszej kadry dołuje, to niech jadą ci, którzy nie mieli jeszcze okazji na poważnie sprawdzić się na mamucie (choćby Zniszczoł) - a nuż okaże się, że któryś z nich ma "dryg" do lotów...?
Kranjec może na skoczniach normalnych i wielkich spadać na bulę. Ale przychodzą loty i zawsze się liczy.
(11.01.2012, 11:29)
kibic
Sklad na loty:
Pewniacy to Stoch,Zyla i Kot, dzis zostanie wybrana pozostala dwojka.
W prawdzie pisza na portalach ze byc moze Kruczek zabierze tylko trzech zawodnikow ale mam nadzieje ze to sie nie sprawdzi i jednak limit wystawimy.Blyby to blad to trenowanie tylko pod Zakopane.Bo loty sa najwazniejsza impreza w tym sezonie i tam powinni Polacy wystawiac caly dostepny limit.Znowu betonowy PZN i Kruczek sa zdania ze to Zakopane jest najwazniejsza impreza w tym roku.Licze ze zabierze jeszcze Byrta i moze Muranke na te loty.Poza tym Kruczek musi szukac czwartego na loty zawodnika, dlatego wysylanie tylko 3 zawodnikow do Kulm bedzie powaznym bledem.No chyba ze trzyma to 4 miejsce dla Stefanka, i chce go jednak wepchac na te loty jesli tak jest to tylko smiech politowania w strone Kruczka i tego PZN-owskiego betonu.
(11.01.2012, 10:52)
Polonus
Oczywistym jest fakt, że Stoch i Żyła bardzo niewiele zawdzięczają Kruczkowi. Jeśli już, to raczej obniżkę formy. Widoczną szczególnie w przypadku Żyły.
I jeszcze o tych głosach bijących w Fortunę. Ludzie złoci! Trochę szacunku dla czyichś dokonań. To jest mistrz olimpijski. Do niedawna jedyny zimowy w historii Polski! To co robił poza skocznie howno kogo obchodzi. Czy Nykaenen ma nie być najlepszym skoczkiem w historii przez to, że pił, bił żonę i rzucał się na ludzi z nożem? Jaki to argument, że Fortuna jest (jeśli w ogóle jest, bo w to wątpię) pijakiem? Argumenty to przedstawił Fortuna. Kruczek nie ma na koncie, jako trener, żadnego de facto sukcesu. Porażek i klęsk za to - bez liku. Pozabierał trenerom klubowym zawodników i trwoni ich talent. jak Tajner koniecznie chce, żeby to kruczek machał chorągiewką na PŚ to niech go zrobi chorążym, a nie selekcjonerem. A między konkursami niech zawodnicy wrócą do trenerów. Wtedy i Tajner będzie zadowolony i my, bo wyniki będą na pewno lepsze.

(11.01.2012, 10:21)
daf
Ok, odpowiedzmy sobie zatem na pytanie, kto w takim razie zyskał pod trenerskim okiem Łukasza Kruczka?
Bo wyniki wskazują na wyraźny progres w globalnym poziomie skoków, jednak jakby się dokładniej przyjrzeć genezie uzyskiwania tej poprawy to sprawa jest mocno zagmatwana.

Nie zapominajmy, że całkiem zmarnowano obu braci Rutkowskich (o ile Mateusz kłopoty zaczął mieć jeszcze bodaj za Kuttina, o tyle Łukasza można chyba wrzucić na sumienie Kruczka). A przecież obaj swego czasu kreowani byli na trzecią siłę naszych skoków (po Małyszu i Stochu).
(11.01.2012, 10:16)
forma
No i jakoś nikt nie zauważył podstawowego faktu, że forma Stocha wzrosła odkąd zaczał trenować w klubie AZS Zakopane czyli tez u Długopolskiego. No ale cicho sza. lepiej o tym nie mówić, prawda?
A jeśli rzekomo Stoch nie korzysta z pomocy Długopolskiego, to niby po co ta szopka ze zmianą klubu? Przecież Poroniec go wychował, więc chyba dla kaprysu nie przepisał sobie "łatki" klubowej.
(11.01.2012, 08:55)
forma
Jest wyjątkowa bezczelnościa przypisywanie jakichkkolwiek wyników Zyły zasługom Kruczka.
Kruczek wywalił Żyłę z kadry. Żyła juz drugi rok trenuje indywidualnie ze Szturcem i jak kacze świetnie jest zabierany na PŚ.
A co z Hulą? Dlaczego jemu Kruczek nie "pomógł"? A no rozwiązanie ejst proste. Huli nie ma kto pomóc w jego klubie. Pamiętacie jak hua zmienił klub na Zakopiański? Chyba to by AZS Zakopane. Czyżby tam potrenował z Długopolskim?
Potem zaczął skakać duzo lepiej. Niestety by zbyt naiwny i z powrotem wrócił do byłego klubu i mamy co mamy, czyli spadanie na bulę. Stefan zmądrzej! Poszukaj trenera, który zna się na swojej pracy i potrafi Cię tak przygotować byś przynajmniej regularnie wchodził do 20 PŚ.
(11.01.2012, 08:30)
fan
Ma rację bez dwóch zdań.
Zyła na początku sezonu skakał świetnie bo przygotowywał się ze Szturcem odkąd przeszedł pod skrzydła Kruczka ma kłopoty, taki z Kruczka trener jak z mysiej **** kaptur.
Układy w PZN nie nadal są inaczej już dawno wykopali by Kruczka ze stanowiska on nawet nie ma ambicji żeby samemu zrezygnować.
Jadą na Stochu, który też się gubi przy kruczku.
(11.01.2012, 08:28)
Polonus
@redakcja
Drugi wpis podpisany "Polonus"(jeśli dobrze liczę to ósmy komentarz od dołu) nie jest mój. Z tego tytułu proszę o usunięcie go spod kreski.

już jest tomek43
(11.01.2012, 05:58)
Koval
Był Lepistoe, był Kuttin a Hula bule dalej ugniata. On najlepszy sezon miał za Kruczka podobnie jak Zyła. Z Maćka Kota mówię wam, że powinien być dobry zawodnik. On ma potencjał na poziomie powiedzmy Kuettela(Zreszta dziadek Lepistoe też go w nim widział i nie ma w tym przypadku). Może wybiją się kiedys Muranka, Byrt, Zniszczoł. Stoch poskacze parę lat na wysokim poziomie i przyjdzie kryzys i wtedy nie wuem czy bedzie go kim zastapic. A kryzys przyjdzie na pewno. Ale z Kruczka to ja bym kozła ofiarnego nie robił. To się zaczyna dużo głębiej niż on sięga. Tu cały system trzeba zmienić, a nie Kruczka. Dajcie mu czas już jednego takiego wyrzuciliście, który jak byłby do dziś to mielibyśmy lepsze wyniki. Niestety, ale Kuttin już nie wróci, więc nie wyrzućmy teraz Kruczka.
(11.01.2012, 01:24)
Ayana
@Bk
Wydaje mi się, że Kojonkoski my nie wytrzymał z naszymi "działaczami" i sam by się poddał. Chociaż nie powiem, trenowanie naszej kadry mogłoby być wyzwaniem :D.
(10.01.2012, 23:57)
daf
@piotr186
Osiągnął więcej, bo ma grupę chłopaków, którzy mają pojęcie o skokach. W czasach Tajnera takie pojęcie miał tylko Małysz i (nieco mniejsze) Mateja ze Skupniem. Reszta to było głębokie tło. Z pustego to i Salomon nie naleje. Sztuką jest mieć pełne i nie porozlewać. A Kruczek jak na razie więcej rozlewa niż napełnia...
(10.01.2012, 22:56)
Protector
@Duch Fana Sinkoveca
Maciej Kot i Dawid Kubacki w LGP 2010, Hula w zeszłym sezonie, Żyła na początku tego sezonu mieli wyniki, a więc stać ich na lepsze skoki, więc bbyły wyniki. Ktoś źle ich przygotował. Austriacy nie mają takich obniżek formy...

@Krzys
Z tego co pamiętam, to w latach późnych 70-tyvh mieliśmy dwóch Polaków na podium PŚ w Zakopanem
(10.01.2012, 22:27)
piotr186
OjciecMarek

Wróżka jesteś???
(10.01.2012, 22:23)
piotr186
A propos jak jest z kadencyjnością prezesa PZN-u?? bo Polo Tajner jest już prezesem od 5 lat..
(10.01.2012, 22:22)
piotr186
daf

Co od Kruczka - pracuje z kadra 3,5 roku i osiągnął więcej niż wszystkie Tajnery, Kutiny i Lepistoe razem wzięci (jeśli oczywiście pominąć osiągnięcia Małysza)

Nie bronię Kruczka (błędy były) ale na rozliczenia przyjdzie czas po sezonie. Po tym sezonie będzie najlepszy czas żeby ew. zmienić trenera - następy sezon jest przedolimpijski a potem olimpijski sezon...
(10.01.2012, 22:22)
OjciecMarek
@daf
Żeby ich forma osiągnęła apogeum pod koniec lutego, to ja bym się nawet nie obraził - przynajmniej czekałyby nas ciekawe mistrzostwa świata w lotach i juniorski czempionat. Problem w tym, że szczyt formy nie pojawi się pod koniec lutego, a pod koniec lipca i to jest problem, który od wielu lat się naszym powtarza.
(10.01.2012, 22:21)
piotr186
daf

Chore układy w PZN-e?? chyba teraz są zdrowe, chore to były za Włodarczyka...

Co od Fortuny - gdyby dawał uwagi w stylu - patrzcie jak ja zmarnowałem karierę wy uczcie się na moich błędach to ok. Ale Fortuna występuje zawsze w roli pierwszego zbawcy polskich skoków. A jego opnie i prognozy w 90% się nie sprawdzają.

Pewnie Wojciech Fortuna się cieszy ze Małysz nie zdobył złota IO bo ciągle Fortuna może uchodzić za tego jedynego i wyjątkowego....
(10.01.2012, 22:19)
daf
Moim zdaniem w polskich skokach jest teraz duży potencjał, wielu skoczków ma "papiery" na skakanie na takim poziomie jak Stoch lub Żyła z początku sezonu. Niestety potencjał ten nie jest wykorzystywany, bo kolejny rok z rzędu apogeum formy nasi skoczkowie pewnie osiągną pod koniec lutego i latem... W sam raz aby zatrzeć fatalne wrażenie po TCS i na kolejny rok odroczyć dyskusję o tym, kto powinien być pierwszym trenerem naszej kadry.
(10.01.2012, 22:03)
daf
@Krzys, mona piotr186
Chrzanicie. Akurat w roku 1972 Fortuna skakał całkiem nieźle. Fakt, że złoto zdobył szczęśliwie, ale to nie był tak całkiem człowiek znikąd.

A może właśnie to, że przepił swoją karierę pozwala mu na wiarygodną ocenę? Nie siedzi w chorych układach PZN-u więc mówi co myśli, a nie chrzani banały jak Tajner, który na dodatek często jest proszony, aby być sędzią we własnej sprawie.
(10.01.2012, 22:00)
Krzys
Panie Fortuna daj pan se na luz, bo jak pan wie to nigdy nie było tak dobrych skoczków, jak teraz. Łukasz jest moim zdaniem dobrym trenerem, za jego czasów mamy tak dobre wyniki, Stoch i Żyła byli w 1szej 10 PŚ. Powiedzcie w których czasach było 2wóch skoczków w 1szej dziesiątce?? -nigdy, był tylko Adam i to też miał słabsze sezony. Nie zapominajcie o LGP - jak szło naszym zawodnikom. Jeszcze jedno pytanie mam - Panie Fortuna co pan zrobił w skokach, że zabiera Pan głos ?? jeden podmuch wiatru i nic więcej.
(10.01.2012, 21:34)
leon
Nigdy nie mieliśmy tak utalentowanego pokolenia jak teraz, mimo braku braci Rutkowskich którzy z róznych przyczyn zawiesili kariery, trener powinien mieć lepsze wyniki, bo po odejściu Małysza zainteresowanie skokami wśród dzieci i młodzieży będzie coraz niższe
(10.01.2012, 21:18)
Adam N
Oczywiście można mieć pretensje do Kruczka, szkoda tylko, że Fortuna robi z siebie guru polskich skoków. W rzeczywistości to fuksiarz porównywalny z Urbancem. Tyle, że on wygrał IO, a nie konkurs Pucharu Świata.
(10.01.2012, 21:18)
skoczek
Kruczek nic nie zrobi jeśli nie ma zawodników!!! Pogudźmy się z tym że polskie skoki oprucz Małysza nie istniały i nie będą istnieć do czasu następnego następcy Adama!!
(10.01.2012, 21:00)
tomek43
Mógłbym ogłosić strajk przeciwko Kruczkowi,bo i Stoch miał słabe skoki.W Licherchamer był 48,a w Obersdorfie 23.Przecież sam pamiętam rok 2001,kiedy skoczył w Planicy 101.0m. i jeszcze na dodatek upadł.
(10.01.2012, 20:40)
kot
fortuna ma racje kruczek powinien byc zwolniony zle sie dzieje w polskich skokach uważam że potrzeba nam trenera z zagranicy
(10.01.2012, 20:12)
Duch Fana Sinkoveca
A kiedy niby ta reszta dobrze skakała? Nie nadają się i tyle, trener tu wiele nie da, chyba, że trener z najwyższej półki, ale wtedy trzeba by obniżyć pensję prezesowi Tajnerowi, który ma jakieś 90 IQ. Jak był Lepistoe to wyniki były gorsze, przecież to można sprawdzić.
(10.01.2012, 19:59)
nirwana
Ja proponuję pozostawić Kruczka jeszcze na 5 lat. Da sobie rade z resztą pokłosia Małyszomanii (roczniki 90-te) i zrówna ich z bulą i wreszcie nastąpi w skokach polskich spokój. Zostaniemy z niczym jak na początku lat 90-tych. I o to chodzi!
Wszak według filozofii Pana Tajnera "Trenować każdy może ..."
(10.01.2012, 19:25)
piotr186
Jak zwykle gość plecie trzy po trzy. Sam przepił swoja karierę to nie ma prawa innych krytykować.
(10.01.2012, 19:21)
Polonus
Słowo "nagonka" nie jest chyba najbardziej odpowiednie. Mnie "nagonka" kojarzy się z sytuacją, kiedy zarzuty wobec kogoś są zupełnie niesłuszne, wręcz z palca wyssane. W wypadku Kruczka trudno pisac czy mówic o czymś takim, nieprawdaż?
No bo kto jest winny, że przez cztery lata pod rząd większośc polskich reprezentantów skacze jak przez okno? Sprzątaczka w PZP-nie? Wg mnie niekoniecznie.
(10.01.2012, 18:37)
Labrador
Ostatnimi wynikiami zniechęciłem się do Kruczka, ale Fortuna to naprawdę jest troszkę... ograniczony. Gada takie rzeczy, że się czytać nie da. To są teksty i opinie na poziomie osoby, która dwa lata się skokami interesuje. Przechodząc dalej... Jak Żyła skakał dobrze to była to zasługa Szturca, a jak skacze źle, to już wina Kruczka? Przecież to już z założenia jest głupie. Albo Żyła to podopieczny Szturca i za porażki też Szturca rozliczamy, albo jest podopiecznym obydwu i obrywają obydwaj. To takie trudne? Dla SLD-owca Fortuny zapewne tak. A i autorytet typu Lepistoe... No, Lepistoe wielkich wyników niestety z naszymi skoczkami nie osiągnął, argument bez sensu.
(10.01.2012, 18:31)
Bk
trenerem Polski powinien być Kojonkoski
(10.01.2012, 18:12)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Fortuna: Kruczek i Hula równa się bula
Fortuna: Kruczek i Hula równa się bula

Fortuna: Kruczek i Hula równa się bula

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich