Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Jak informowaliśmy kilka dni temu, Jacobsen od jakiegoś czasu rozważał zakończenie kariery skoczka narciarskiego. Oficjalną decyzję miał jednak podać dopiero podczas dzisiejszej konferencji prasowej.

Póki co, Jacobsen zdecydował się na rezygnację z miejsca w drużynie narodowej, a tym samym rezygnację ze startów zarówno w zawodach krajowych, jak i międzynarodowych.

- Bycie sportowcem ma swoje wady i zalety. Ostatnio jednak coraz bardziej mnie to męczyło. To nie jest ‘normalne’ życie, kiedy człowiek nie może w spokoju zrobić zakupów, bo ciągle go ktoś zaczepia, chce porozmawiać, albo wziąć autograf- wyjaśnił dzisiaj Norweg. –Skoki dały mi oczywiście dużo wspaniałych wspomnień, świetnie się bawiłem. Teraz jednak chcę ‘pobyć trochę w cieniu’.

Anders skarżył się ostatnio na brak motywacji do dalszych treningów, wyjazdów na zgrupowania czy walkę o miejsca na podium.

- Mam problemy z motywacją. Staram się jednak znaleźć tę iskierkę, która pozwalała mi wcześniej cieszyć się sportem. Skoki narciarskie są bardzo wymagającym sportem, każdego roku musisz być lepszy, niż byłeś w poprzednim sezonie. Do tego potrzeba naprawdę silnej woli i motywacji, której ja teraz nie mam- powiedział skoczek.

Na pytanie czy jest to tylko przerwa, czy definitywne pożegnanie ze sportem, Anders nie umiał jednak udzielić jednoznacznej odpowiedzi:

- Mamy bardzo wielu młodych, utalentowanych skoczków. Nie chcę nikomu zabierać miejsca w drużynie, kiedy nie chce mi się skakać. Mam jednak wystarczająco dużo wiary w siebie, żeby wierzyć, iż będę potrafił jeszcze kiedyś wrócić na skocznię. A wrócę, gdy będę na to gotowy.

W tym roku Anders został tatą, jego żona urodziła mu pierwsze dziecko, synka Isaka. Jacobsen nie ukrywa, iż również chęć poświęcenia się rodzinie leży u podstaw jego decyzji o zawieszeniu kariery.

- Świetnie jest wiedzieć, że jesteś przykładem dla wielu osób. Ale nie jest już tak fajnie, kiedy potrzeba godziny na wyjście do sklepu i kupienie chleba, bo każdy chce Ci pogratulować. I to Twoi sąsiedzi, którzy Cię znają od lat! Nie czułem się dobrze będąc na świeczniku, za dużo z tym było zamieszania. Chcę poświęcić więcej czasu rodzinie, synowi i żonie. Być zwyczajnym tatą- dodał na zakończenie konferencji w Ulevaal. - Podjąłem już decyzję, myślę, że jest słuszna. Ale o tym przekonamy się dopiero za jakiś czas.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« maj 2011 - wszystkie artykuły
Komentarze
@
Więcej tych wyników wklelic nie mogłeś ?
Myślisz, że te tasiemce ktoś czyta?
Tylko wydłużasz stronę
(09.06.2011, 08:16)
fan skoków85
XXIII.MŚJ:
Strbskie Pleso 2000-Karpacz 2001-Schonach 2002-Solleftea 2003: nie pojechał na MŚJ.
Razem: 0 startów 0 medali (0 0 0).
XXIV.ZIO:
Turyn 2006: nie pojechał na ZIO.
Vancouver 2010: 9. miejsce na K95 (1. wśród Norwegów) i 12. miejsce na K125 (2. wśród Norwegów) i 3. miejsce drużynowo (skakał jako czwarty).
Razem: 3 starty raz najlepszy wśród Norwegów 1 medal (0 0 1).
XXV.MŚ:
Val di Fiemme 2003-Oberstdorf 2005: nie pojechał na MŚ.
Sapporo 2007: 14. miejsce na K120 (3. wśród Norwegów), 2. miejsce drużynowo (skakał jako trzeci) i 7. miejsce na K90 (2. wśród Norwegów).
Liberec 2009: 17. miejsce na K90 (3. wśród Norwegów), 3. miejsce na K120 (1. wśród Norwegów) i 2. miejsce drużynowo (skakał jako czwarty).
Oslo 2011: K95: 15. miejsce indywidualnie (3. wśród Norwegów) i 2. miejsce drużynowo (skakał jako pierwszy) oraz K120: 9. miejsce indywidualnie (2. wśród Norwegów) i 2. miejsce drużynowo (skakał jako pierwszy).
Razem: 10 startów raz najlepszy wśród Norwegów 5 medali (0 4 1).
XXVI. MŚ w lotach:
Planica 2004-Kulm 2006: nie pojechał na MŚL.
Oberstdorf 2008: 10. miejsce indywidualnie (2. wśród Norwegów) i 3. miejsce drużynowo (skakał jako czwarty).
Planica 2010: 3. miejsce indywidualnie (1. wśród Norwegów) i 2. miejsce drużynowo (skakał jako pierwszy).
Razem: 4 starty raz najlepszy wśród Norwegów 3 medale (0 1 2).
(04.06.2011, 11:21)
fan skoków85
XIV.PŚ w lotach:
2002/2003-2005/200 6: nie startował.
2006/2007: 2. miejsce 252 pkt. (1. wśród Norwegów).
2007/2008: 4. miejsce 142 pkt. (2. wśród Norwegów).
2008/2009: 5. miejsce 220 pkt. (1. wśród Norwegów).
2009/2010: 5. miejsce 120 pkt. (1. wśród Norwegów).
2010/2011: 12. miejsce 100 pkt. (3. wśród Norwegów).
Razem: 5 razy sklasyfikowany 0 zwycięstw jedno 2. miejsce trzy razy najlepszy wśród Norwegów 834 pkt.
XV.FIS Team Tour:
2003-2008: FTT nie odbywał się.
2009: 1. miejsce dał 1545,6 pkt.
2010: 2. miejsce dał 1581,6 pkt.
2011: 2. miejsce dał 1018,4 pkt.
Razem: 3 razy dawał punkty do FTT 1 zwycięstwo dał 4145,6.
XVI.LGP:
2002- 2005: nie startował.
2006: 10. miejsce 0 zwycięstw 184 pkt. (2. wśród Norwegów).
2007: 18. miejsce 0 zwycięstw 114 pkt. (1. wśród Norwegów).
2008: 26. miejsce 0 zwycięstw 86 pkt. (2. wśród Norwegów).
2009: 8. miejsce 1 zwycięstwo 241 pkt. (1. wśród Norwegów).
2010: 65. miejsce 0 zwycięstw 13 pkt. (6. wśród Norwegów).
Razem: 5 razy sklasyfikowany 0 zwycięstw raz 8. miejsce 1 zwycięstwo w konkursach dwa razy najlepszy wśród Norwegów 638 pkt.
XVII.Udział w konkursach drużynowych w LGP i w PN:
2002: nie było drużynówek oraz nie dawał punktów do PN.
2003: nie startował w drużynówce oraz nie dawał punktów do PN.
2004: nie startował w drużynówkach oraz nie dawał punktów do PN.
2005: nie startował w drużynówce oraz nie dawał punktów do PN.
2006: 7. miejsce w Hinterzarten (skakał jako trzeci) oraz 2. miejsce w PN.
2007: nie startował w drużynówce oraz 10. miejsce w PN.
2008: 4. miejsce w Hinterzarten (skakał jako trzeci) oraz 5. miejsce w PN.
2009: 1. miejsce w Hinterzarten (skakał jako trzeci) oraz 1. miejsce w PN.
2010: 2. miejsce w Hinterzarten (skakał jako trzeci) oraz 4. miejsce w PN.
Razem: 4 razy startował w drużynówkach 1 zwycięstwo 5 razy dawał punkty do PN 1 zwycięstwo w PN.
XVIII.Puchar 4 Narodów:
2002-2005: P4N nie odbywało się.
2006: 33. miejsce 490,0 pkt. (6. wśród Norwegów).
2007: 40. miejsce 406,0 pkt. (2. wśród Norwegów).
2008: 44. miejsce 331,1 pkt. (4. wśród Norwegów).
2009: 22. miejsce 698,8 pkt. (3. wśród Norwegów).
2010: 43. miejsce 227,6 pkt. (3. wśród Norwegów).
Razem: 5 razy sklasyfikowany 0 zwycięstw jedno 22. miejsce ani razu najlepszy wśród Norwegów raz 2. u nich 2153,5 pkt.
XIX.COC:
2002/200 3: 215. miejsce 2 pkt. (20. wśród Norwegów).
2003/2004: nie startował.
2004/2005: niesklasyfikowany.
2005/20 06: 51. miejsce 109 pkt. (6. wśród Norwegów).
2006/2007-2010 /2011: nie startował.
Razem: 2 razy sklasyfikowany 0 zwycięstw jedno 51. miejsce ani razu najlepszy wśród Norwegów raz 6. u nich 111 pkt.
XX.Letni COC:
2002: niesklasyfikowany.
2003-20 04: nie startował.
2005: 93. miejsce 5 pkt. (8. wśród Norwegów).
2006-2009: nie startował.
2010: 100. miejsce 11 pkt. (11. wśród Norwegów).
Razem: 2 razy sklasyfikowany 0 zwycięstw jedno 93. miejsce ani razu najlepszy wśród Norwegów raz 8. u nich 16 pkt.
XXI.FC:
2002/2003 -2004/2005: FC nie odbywało się.
2005/2006: 53. miejsce 95 pkt. (6. wśród Norwegów).
2006/2007-2010 /2011: nie startował.
Razem: 1 raz sklasyfikowany 0 zwycięstw jedno 53. miejsce ani razu najlepszy wśród Norwegów raz 6. u nich 95 pkt.
XXII.Letni FC:
2002-2004: LFC nie odbywało się.
2005-2010: nie startował.
Razem: 0 razy startował 0 pkt.
(04.06.2011, 11:20)
fan skoków85
Kariera Andersa Jacobsena:
I.Data urodzenia:
17 lutego 1985.
II.Pseudonim:
Ni e znam.
III.Klub:
Ringko llen Skiklubb.
IV.Trener osobisty:
Gjermund Lunner.
V.Pierwszy skok:
1992.
VI.Debiut w reprezentacji:
2003.
V II.Debiut w PŚ:
Kuusamo 2006.
VIII.Pierwsze punkty PŚ:
Kuusamo 2006
IX.Rekord życiowy:
230,5 metra w III serii MŚL w Planicy 2010.
X.PŚ:
2002/2003 -2004/2005: nie startował.
2005/2006: niesklasyfikowany.
2006/20 07: 2. miejsce 4 zwycięstwa 1319 pkt. (1. wśród Norwegów).
2007/2008: 6. miejsce 1 zwycięstwo 827 pkt. (3. wśród Norwegów).
2008/2009: 8. miejsce 0 zwycięstw 661 pkt. (1. wśród Norwegów).
2009/2010: 7. miejsce 1 zwycięstwo 557 pkt. (1. wśród Norwegów).
2010/2011: 19. miejsce 0 zwycięstw 344 pkt. (5. wśród Norwegów).
Razem: 5 razy sklasyfikowany 0 zwycięstw jedno 2. miejsce 6 zwycięstw w konkursach trzy razy najlepszy wśród Norwegów 3708 pkt.
XI.Udział w konkursach drużynowych PŚ i PN:
2002/2003-2005/2006: nie startował w drużynówce oraz nie dawał punktów do PN.
2006/2007: 2. miejsca w Willingen (skakał jako trzeci) i w Lahti (skakał jako trzeci) oraz 2. miejsce w PN.
2007/2008: 1. miejsca w Willingen (skakał jako czwarty) i w Planicy (skakał jako drugi) oraz 2. miejsce w PN.
2008/2009: 5. miejsce w Kuusamo (skakał jako czwarty), 2. miejsce w Willingen (skakał jako czwarty), 4. miejsce w Oberstdorfie (skakał jako czwarty), 3. miejsca w Lahti (skakał jako czwarty) i w Vikersund (skakał jako czwarty) oraz 1. miejsce w Planicy (skakał jako trzeci), oraz 3. miejsce w PN.
2009/2010: 7. miejsce w Kuusamo (skakał jako trzeci), 2. miejsca w Oberstdorfie (skakał jako trzeci) i w Willingen (skakał jako trzeci) oraz 1. miejsce w Lahti (skakał jako czwarty) oraz 2. miejsce w PN.
2010/2011: 2. miejsca w Kuusamo (skakał jako trzeci), w Oberstdorfie (skakał jako drugi) i w Lahti (skakał jako trzeci) oraz 2. miejsce w PN.
Razem: 17 razy startował w drużynówkach 4 zwycięstwa oraz 5 razy dawał punkty do PN 0 zwycięstw w PN cztery 2. miejsca w PN.
XII.TCS:
2002/2003 -2004/2005: nie startował.
2005/2006: niesklasyfikowany.
2006/20 07: 1. miejsce 961,9 pkt. (1. wśród Norwegów).
2007/2008: 9. miejsce 943,2 pkt. (2. wśród Norwegów).
2008/2009: 6. miejsce 1027,9 pkt. (1. wśród Norwegów).
2009/2010: 10. miejsce 927,5 pkt. (1. wśród Norwegów).
2010/2011: 10. miejsce 830,7 pkt. (2. wśród Norwegów).
Razem: 5 razy sklasyfikowany 1 zwycięstwo trzy razy najlepszy wśród Norwegów 4671,2 pkt.
XIII.TN:
2003-200 5: nie startował.
2006: niesklasyfikowany.
2007: 19. miejsce 620,1 pkt. (4. wśród Norwegów).
2008: 9. miejsce 818,7 pkt. (3. wśród Norwegów).
2009: 15. miejsce 861,2 pkt. (1. wśród Norwegów).
2010: 17. miejsce 784,2 pkt. (2. wśród Norwegów).
2011: TN nie odbywało się.
Razem: 4 razy sklasyfikowany 0 zwycięstw jedno 9. miejsce raz najlepszy wśród Norwegów 3084,2 pkt.
(04.06.2011, 11:20)
ranny ptaszek
Mnie już wcale nie dziwi fakt, że niektórzy kończą kariery, odkąd wprowadzili ten dziwny przelicznik za wiatr, który faworyzuje tylko wybrańców, niektórzy tracą chęci i motywacje do skakania.
Jak może nie tracić chęci ? Na MS, skaoczył w pierwszej serii najdalej a i tak był drugi, bo notami Austriak go przegonił.
Dziwna ta punktacja za te wiatry, i dziwnie jakoś to Austriak przez cały sezon na tym najwięcej korzystał, nie wygrał by KK, gdyby nie punkty za wiatr i noty za styl często zawyżane.
Wielu traci chęci bo widzą co się dzieje w tym sporcie.
A w przyszłym roku jeszcze więcej zrezygnuje.
Tylko ślepy nie widzi jak sprytnie w pierwszej serii notami za wiatr ustawiają wyniki.
Dziwne, że jeszcze się tym nikt nie zajął.
(02.06.2011, 08:14)
skoczek
Jacobsen podjął najgorszą decyzję w życiu wiele osób chciałoby być na jego miejscu.Rezygnuje ze sportu a przecież mógłby wiele osiągnąć.
(01.06.2011, 20:42)
Jurek
@Redakcja

Andreas Vilberg kończy karierę. Napiszcie newsa.
(01.06.2011, 18:49)
@
@piotr

Powtórzę to za kolegą niżej !
W,A,R,A od Małyszowych pieniędzy i wara od jego życia.
Kapewu ?
A w 2012 roku, szlag cię trafi, zaręczam ci, bo Małysz po Dakarze będzie dalej jeżdził, wbij sobie do tego łba, że to jego druga pasja i dla ciebie on z tego nie zrezygnuje.
(01.06.2011, 18:26)
piotr186
A Adam Małysz nas okłamywał bo mówił po igrzyskach że jeszcze nie podjął decyzji o zakończeniu kariery, ba twierdził nawet że o tym nie myśli!! A jak zakończył karierę to stwierdził że decyzja zapadała już po Igrzyskach olimpijskich...

To jak to nazwiesz?? W momencie kiedy Adam Małysz twierdził ze decyzji nie ma ona już była podjęta!!

Podobnie było z R-a-j-d-a-m-i
W momencie kiedy Adam Małysz twierdził że nie ma takiego tematu jak r-a-j-d-y on już miał podpisaną umowę na jeżdżenie!!!

Jak to nie jest okłamywanie to co to jest???
(01.06.2011, 15:16)
piotr186
Jaro

Radzę czytać ze zrozumieniem.

Jest różnica pomiędzy zarabianiem przy okazji robienia czegoś a robienie czegoś dla pieniędzy.

W przypadku Adama Małysza mamy do czynienia raczej z tym drugim.
(01.06.2011, 15:10)
piotr186
@

Ty się ośmieszasz. Zobaczymy w styczniu 2012 roku kto się będzie śmiał.
(01.06.2011, 15:08)
Jaro
Niektórzy "ludzie" (bo inaczej się ich nazwać nie da...) chyba chcieliby, żeby Małysz już nic nie robił, nic nie zarabiał, a najlepiej jeszcze poszedł mieszkać pod most, bo ZDRADZIŁ, ZDRADZIŁ NAS, KIBICÓW. Jeśli teraz Małysz zarobi chociaż zlotówkę, to jest to już - uwaga, padnie straszliwe słowo - KOMERCJA.
Takim kolesiom mogę powiedziec tylko tyle: w-a-r-a wam od pieniędzy drugiego człowieka.

PS - a właściwie dlaczego o tym mówimy w artykule o Jacobsenie?
(01.06.2011, 12:34)
@
@daf

I masz rację w 100%-ntach.
(01.06.2011, 12:05)
daf
@.
A kto to jest Majewski?

Mnie to ani ziębi ani grzeje, że ktoś się gdzieś reklamuje. To, że gaże np. dla aktorów są takie a nie inne, to poniekąd nasza wina, bo gdybyśmy nie oglądali filmów, to nikogo nie byłoby stać na opłacenie takich pensji. A skoro już idziemy na film, to akceptujemy taki stan rzeczy w całości, choćby nam się to nie podobało.
Małysz na swoje nazwisko pracował wiele lat, przebijał się z naprawdę dużej zapaści, w jakiej były nasze sporty zimowe (w sumie to generalnie nadal jest, sukcesy skoczków i Kowalczyk tylko zaciemniają obraz) i nie mam nic przeciwko, że teraz odcina kupony od swojej nie tylko popularności, ale też pracy.
(01.06.2011, 11:05)
@
@Piotr

Wiesz, ze ty od dawna sie ośmieszasz ?
80% ludzi, którzy jadą w Dakarze to amatorzy.
I ty na prawdę sądzisz, że przez 10 lat Małysz tyle zarobił na tych skokach, że już do końca zycia nic nie musi robić?
I czy ty nie rozumiesz słów, które on w kółko wypowiadał, że jedzie w tym rajdzie aby przeżyć przygodę, spełnić się w innej roli i samo dojechanie do mety będzie sukcesem ?
Wciskasz mu w usta słowa jakich nigdy nie mówił, w dodatku wciąz jesteś mądrzejszy od niego i wiesz lepiej czego on chce i co miał by robić i co będzie po Dakarze.
Co będzie po Dakarze to się okaże, może będzie dalej kierowcą rajdowym a może wróci do skoków w jakims innym charakterze, my tego nie wiemy ani pewnie on też obecnie, nie.
Żadnych słów twoich nie wspomnę bo to co ty wypisujesz od dawna na ten temat to są jedne wielkie bzdury i paplanina.
Ja w każdym razie nie widzę go w roli kogoś kto macha chorągiewką na wieży jakimś naszym zawodnikom, nie po to osiągnął takie sukcesy w tym sporcie aby tylko machać jego stać na coś więcej, póki co jest nadal sportowcem ale twój mały rozum tego nigdy nie ogarnie.
(01.06.2011, 08:23)
piotr186
@

Raczej żaden amator nie jedzie Dakaru bo go lubi raczej jeźdzą dla reklamy, dla kasy i w celach komercyjnych.

Jeśli Adam Małysz musi tak zarabiać na życie jak twierdzisz to powinien raczej dalej skakać bo więcej na skokach zarobiłby niż męcząc się na Dakarze.

Pewnych rzeczy nie zrozumiesz wiec nie będę się produkował zęby ci tłumaczysz.

Po Dakarze zobaczymy kto będzie miał rację. Ja czy ty. Ale jeszcze wspomnisz moje słowa....
(31.05.2011, 23:00)
piotr186
@

No nie śmiesz mnie, Skoki narciarskie to wprawdzie nie piłka noża. Ale i tak Adam Małysz zarobił tyle za te ponad 10 lat że już do końca życia nie musi pracować
(31.05.2011, 22:54)
@
@Piotr

A nie przyszło ci do głowy że człowiek nadal musi zarabiac na życie ? utrzymac dom, rodzinę i poziom do jakiego wszyscy się przyzwyczaili aby żyć ?
I jeśli chce nadal uprawiać sport bo jak sam podkreślał jest sportowcem a przy tym nadal zarabiać, to co w tym złego ? czy on ciebie okrada? nie ! On znowu trenuje. Masz jakieś do niego żale, pretensje nie wiadomo o co ?
Kogo okłamał ? mnie, nie.... dobrze robił, że wcześniej nie trąbił na lewo i prawo co będzie robił, po drugie musiał mieć gwarancje sponsorów czy z nim nadal zostaną, kiedy podpisał po sezonie stosowne umowy wtedy powiedział co zamierza...
Co tobie do jego życia i co robi i jak zarabia ? jesli się realizuje w tym co lubi i przy tym zarabia to co w tym złego ? Mogłeś tego spróbować a teraz nie jęczeć, też byś miał sponsorów.
Jęczysz i narzekasz jak stara baba na Małysza, daj mu spokój wreszcie.Co cię to obchodzi co robi to jego życie...
(31.05.2011, 22:39)
piotr186
@

Nie am pretensji ze Adam Małysz zakończył karierę ani nawet o to że się zajął Rajdami, ale o to mam żal ze okłamywał nas kibiców i nie tylko kibiców.

No i nie ma powodu żeby ukrywać ze za startami Adama Małysza w rajdzie Dakar stoją względy Komercyjno - (to ze strony jego teamu) - finansowe (to ze strony Adama Małysza).

Sam Adam Małysz to przyznał ...
(31.05.2011, 19:38)
@
@Piotr

A nie przyszło ci do głowy, że to Szymon Majewski zabiegał o Adama ? Pojechał nawet do Chorwacji na jego trening aby coś nakręcić, to nie Adam zabiega o niego tylko odwrotnie .
I nie przyszło ci do głowy, że on chce nadal się spełniac jako sportowiec ? Skoki już zakończył i zrobił to tak jak chciał, nikt do niego nie może mieć o nic pretensji a już na pewno nie o to, że nie był na szczycie tego sportu i sam ciągnął ten wózek przez wiele, wiele lat.Nie uważasz, że teraz nalezy mu się coś od życia niż skocznia narciarska?
Przyjmij do wiadomości, ze Małysz to świetny i wybitny były skoczek narciarski powinieneś się cieszyć i być mu wdzięczny za to, ze przez wiele lat miałeś co oglądać w telewizji zimą i latem a teraz czy tego chcesz czy nie jest kierowcą rajdowym i tym akurat może być nawet do 50-tki, wiesz czemu ? bo on tego chce a jego rodzina jest z nim.
(31.05.2011, 18:34)
polonus
To już jest jakaś epidemia. Zeby tego pandemią nie nazwać. kolejny Norweg skończył karierę. Vilberg.
(31.05.2011, 14:19)
piotr186
Polonus

Adam Małysz to jednak skoczek narciarski. Przede wszystkim. Żadnym kierowca rajdowym nie jest i nigdy nie będzie.
(31.05.2011, 14:00)
Polonus
Co by nie powiedzieć, Jacobsenowi należy się małe podsumowanie. Zapraszam do siebie na blog.
I zejdźcie juz z tego Małysza. To nie portal sportów motorowych:)
(31.05.2011, 10:37)
piotr186
@

Wmawianie wszystkim zazdrości (bo jest czego zazdrościć - poważnych obrażeń które w wyścigu Dakar są niemal nie nieuniknione zwłaszcza jak chodzi o kompletnych amatorów a do tego upał i spartańskie warunki uff naprawdę zazdrość z tych powodów aż zżera...)

Sądzę raczej ze to ty najbardziej zazdrościsz Małyszowi (choć nie ma czego). i Dlatego to wmawiasz wszystkim innym.
(31.05.2011, 10:22)
piotr186
@

"Kropka"< br>
Ma rację, po co Małyszowi udział w "Szymon Majewski show" po co to to jeżdżenie samochodem?? tylko w jednym celu - dla kasy. A żeby to mieć to trzeba bywać w mediach.

Gdyby Adam małysz naprawdę chciał mieć święty spokój to siedziałby w domu oraz pozostały przy skokach narciarskich.
(31.05.2011, 10:16)
@
@...

Małysz się pcha do mediów ? ciebie chyba nie źle pogięło.
On teraz ma totalny luz wreszcie od mediów, teraz dopiero wie, ze żyje, nikt od niego niczego nie wymaga, nie oczekuje.
Małysz sam się nigdzie nie pcha, robi to na co ma ochotę, a jak jest nadal sportowcem, bo jest to normalne, że będzie na zdjęciach ze swoim teamem.
Chiałbyś zasuwać takim "samochodzikiem " co ? No niestety, Bozia nie dała ci pewnych talentów i musisz się z tym pogodzić a nie zazdrościć jemu, że nadal robi to co lubi.
(31.05.2011, 09:02)
@
Nie rozumiem dlaczego moj komentarz został usunięty ?
Co to ma być ? nie mozna tutaj wyrazić swojego zdania publicznie ?
Za komuny tez tak było ale te czasy dawno minęły, przynajmniej tak mi się wydawało.
Więc powtórzę, Jacobsen okazał się zwykłym mięczakiem, ma słabą psychikę jak dziecko.
To nie jest charakter zwycięzcy więc lepiej niech sobie da spokój ze skakaniem.
(31.05.2011, 08:57)
.
@daf
A widziałeś jego ostatni występ u Majewskiego? Chcesz powiedzieć, że takie coś dodaje mu splendoru?
Na pewno da się sporo zarobić i pokazać ludziom ale to cos na kształt reklamy podpasek.
(31.05.2011, 07:26)
daf
@.

To miała być prowokacja?
(31.05.2011, 01:07)
spiderman
Spadek zainteresowania? To niech się wybierze nie mówiąc nikomu do jakiegoś miasta na rynek albo do centrum handlowego i zobaczymy reakcje ludzi.
(30.05.2011, 22:46)
.
Po zakończeniu kariery będzie rozpoznawalny w otoczeniu jako sąsiad a nie jako gwiazda.
Popatrz co się dzieje z Małyszem. Taka gwiazda a już teraz sam musi zabiegać o zainteresowanie. Co chwila foto z samochodzikiem no i co chwila pcha się do mediów, czyli widocznie zaczyna odczuwać spadek zainteresowania swoją osobą.
(30.05.2011, 21:15)
HKS
@Piotr186

Gottwalda widzę "przyjąłeś", także odpowiem Ci o Hannu, który nie kończy kariery. Każdy kibic kombinacji wie, że słynął (i słynie) ze spalania się na wielkich imprezach. Przed IO w Turynie wygrał kolejno siedem konkursów PŚ i wrócił bez indywidualnego medalu. Co ciekawe jak nie spalił się na skoczni, to spalił się w biegu, także to 4 miejsce na IO to i tak dobry wynik, aczkolwiek szkoda, że nie zdobył medalu.

Owszem w tym sezonie skoki i biegi szły mu jak krew z nosa, ale mówiłem o bezpośrednim powrocie. Wrócił do PŚ i startował sobie piąte przez dziewiąte, trochę olewawczo (robił też jakiś kurs szybowcowy) i zajmował takie miejsca: 2,1,1,17,2,1 oraz 4 i 13 miejsce na IO. Czy to są złe miejsca? Jak dla mnie to jest powrót przez duże P.

I podtrzymuje swoje zdanie, że Gottwald i Manninen pokazali, że spokojnie można wrócić do dobrego poziomu, jak się tylko znajdzie motywację.
(30.05.2011, 21:10)
spiderman
No i co on myśli, że jak zakończy karierę to nie będzie rozpoznawalny? Będąc sportowcem musi się liczyć z tym, że zawsze będzie zaczepiany i pytany o autograf czy zdjęcie, nawet wiele lat po zakończeniu kariery. Chyba że wyjedzie do Afryki, wtedy może będzie mieć z tym spokój.
(30.05.2011, 21:03)
piotr186
HKS

No nie wiem, Manninen to akurat
zaliczył powrót w stylu Ahonena.....

Manninen także zajął 4 miejsce na IO w Vancouver. w PŚ tez się nie wyróżniał.

w pierwszym sezonie Manninen był w PŚ 8 a w drugim sezonie już tylko 39.. właściwe skopiował drogę Ahonena na dno...

Ale Manninen w przeciwieństwie do Ahonen już po powrocie wygrał konkurs PŚ (w liczbie 3).

Tak więc obu Finom się nie wiodło po powrocie , choć Manninen jeszcze chyba nie skończył kariery.
(30.05.2011, 20:48)
piotr186
Polonus

Nie koniecznie, Jacobsen jest sporo młodszy od Ahonena ( 26 lat wobec 32 Ahonena kiedy pierwszy raz zakończył karierę). W jego przypadku powrót np. po roku może się udać.
(30.05.2011, 20:42)
Bobby
Jak czytam niektórych ludzi wypowiedzi to juz wiem, że dzisiejszy świat zmierza ku zagładzie.

Nie ma jaj, nie będzie na szczycie, nie to nie sramto, i kogo to obchodzi? Powiedział co czuł , zrobił jak chciał, jego decyzja, rodzina najważniejsza to jest to. Gdyby Małysz tak postąpił to co miałbym go kamieniami obrzucić? Córka to nawet swojego ojca nie zna, no może z telewizji. Taki przykład i oczywiścnie nie bierzcie go na 100% poważnie, musze to zaznaczyć, gdyż rozumiem w dzisiejszym świecie trochę cynizmu sprawia, że ludzie zamiast myśleć walą lapsusy i obrażają drugiego.

Pozdrawia m.
(30.05.2011, 20:38)
......
Andreas Vilberg tez odchodzi.
(30.05.2011, 20:32)
HKS
@Polonus

Może nie skoki ale kombinacja - Felix Gottwad, Hannu Manninen. po powrocie zdecydowanie kariera przez duże K. Uważam, że nie ma reguły.

@Lukasz Kaczmarek

Bardziej znany niż M.Pudziankowski? No nie wiem. Takie stwierdzenie zaryzykował, bym w kontekście Northuga, ale na pewno nie w kontekście jakiegokolwiek skoczka.

Zawiesił (w domyśle skończył) - źle, jakby klepał bule skacząc bez motywacji - też źle. Najlepiej jakby się nie rodził, bo na świat powinni przychodzić tylko herosi. Każdy sportowiec ma prawo do niezależnej decyzji i on sam, a nie kibice z Polski wie lepiej co zrobić w takiej sytuacji.
(30.05.2011, 18:21)
Łukasz Kaczmarek
Fan Sinkoveca,

Jacobsen jest bardziej znany w norwegii niż M.Pudzianowski w Polsce.
Nie porównujmy skoków w Norwegii do tych w Polsce bo wiadomo że w Nordii 70% interesuję się biegle skokami lub biegami.
(30.05.2011, 18:07)
Polonus
W skokach takie coś jak zawieszenie nie występuje. To jest praktycznie koniec jego kariery. Przynajmniej tej przez duże "K". Jak wróci będzie skakał jak Ahonen. Gorzej, bo Ahonen miał większy talent.
Miał niezbywalne prawo do takiej decyzji. Jego życie i jego kariera. Kibice mogą żałować (jedni) i sobie z niego pokpiwać (drudzy). Jacobsen jest osobą publiczną i musi się z tym pogodzić. Moim osobistym zdaniem jak miał się męczyć tak jak w ostatnim sezonie to lepiej, ze skończył. Był niewątpliwie bardzo dobrym skoczkiem. I sympatycznym. Na pierwszy szereg jednak zdecydowanie nie zasłużył. Ja bym nie tyle pisał o jajach, co o charakterze. tacy goście nie dochodzą do szczytu. Ale nie każdy też musi być Małyszem czy Schlierenzauerem.
(30.05.2011, 17:48)
hehehehe
Ciekawe czym spłodził syna ;)
Jak wiadomo córke można mieć z partenogenezy ale do spłodzenia syna trzeba być prawdziwym facetem z jajami :)
(30.05.2011, 17:14)
piotr186
Fan Sinkoveca

Wyjątkowo się z tobą zgadzam.:)

Masz rację Jacobsen nie ma jaj.
(30.05.2011, 17:02)
sympatyk Andersa
Anders to prawdziwy mężczyzna. Na pierwszym miejscu stawia rodzinę.
Jeśli naprawdę skoki bedą go ciągnęly, to wróci. W końcu aż do 22 roku życia trenował sam dla siebie (pracując przy okazji i nie pobierając stypendiów) i potrafił dojśc do takiej formy , że pokonał wszystkich.
Jeśli go znudzi codzienne zycie to wróci, jeśli nie to będzie skakał dla własnej przyjemnoścvi jak to robi Rok Benkovic
(30.05.2011, 16:28)
uskotko
Widać, że nigdy nie byłeś w Norwegii. Cóż.
(30.05.2011, 16:18)
Fan Sinkoveca
Przecież on wygaduje oczywiste bzdury. Na pewno nie jest bardziej popularny w Norwegii niż np. Hula w Polsce. A wyobraźcie sobie, że Hula stoi w kolejce do warzywniaka i cała ulica z piskiem rzuca się mu do stóp po autografy, albo fanatycy stoją mu pod balkonem z banerami, czekając aż wyjrzy przez okno. Przecież to niedorzeczne.
Wystarczy posłuchać jego głosu, żeby wiedzieć, że tak naprawdę on nie ma jaj. Użala się nad sobą i trąbi o tym końcu kariery od co najmniej roku. Myślał, że będą go błagać na kolanach, żeby został, a tu okazuje się, że jest zupełnie inaczej.
Przykładem dla wielu osób? Nie wiem w czym przykładem miałby być dla mnie Jacobsen? Psucia skoków w drugiej serii? W tym był mistrzem. Co najwyżej może być przykładem tego, jak na coś zapracować, a potem to spartolić.
"Nie chcę nikomu zajmować miejsca w drużynie...". Tak się wypowiada dorosły facet, sportowiec? Nie mam pytań.
(30.05.2011, 16:17)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Nie czułem się dobrze będąc na świeczniku - Jacobsen zawiesza karierę
Nie czułem się dobrze będąc na świeczniku - Jacobsen zawiesza karierę

Nie czułem się dobrze będąc na świeczniku - Jacobsen zawiesza karierę

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich