Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

W poniedziałkowy wieczór czasu polskiego rozpoczął się ostatni konkurs skoków na Olimpiadzie w Vancouver. Do drużynówki zgłoszono 12 ekip. Polacy liczyli na dobry występ Małysza i spółki.

W pierwszej grupie z 17 belki najdalej poszybował Wolfgang Loitzl - 138 metrów. Daleko latali też Michael Neumayer 137 metrów i Matti Hautamaeki 133,5 m. 129 metrów uzyskał Stefan Hula, co dawało Polsce 4 miejsce z niewielką przewagą nad Japonią, Czechami i Norwegami.

Wyniki po I kolejce
 
kraj
 
punkty
1
Austria
Austria
140.4
2
Niemcy
Niemcy
135.6
3
Finlandia
Finlandia
129.8
4
Polska
Polska
122.2
5
Japonia
Japonia
122.1
6
Czechy
Czechy
121.2
7
Norwegia
Norwegia
118.4
8
Francja
Francja
111.0
9
Słowenia
Słowenia
109.2
10
USA
USA
92.4
11
Rosja
Rosja
90.6
12
Kanada
Kanada
72.0


W drugiej grupie skoki nie były tak dalekie. Najlepszy był Kofler - 132 m, a drugi Koudelka 131 m. Czesi przesunęli się na 4 miejsce. Łukasz Rutkowski uzyskał 123 m i spadliśmy na 7 miejsce. Austriacy umocnili się na prowadzeniu, przed Niemcami i Finami.

Wyniki po 2 kolejce
 
kraj
 
punkty
1
Austria
Austria
266.5
2
Niemcy
Niemcy
255.9
3
Finlandia
Finlandia
250.1
4
Czechy
Czechy
245.5
5
Norwegia
Norwegia
236.9
6
Japonia
Japonia
235.5
7
Polska
Polska
230.6
8
Słowenia
Słowenia
223.9
9
Francja
Francja
223.0
10
Rosja
Rosja
212.7
11
USA
USA
203.5
12
Kanada
Kanada
136.8


Po 3 grupie Austiracy powiększyli znów przewagę. Morgi poszybował na 135,5 metra. Także daleko lądowali Evensen (131,5 m) i Prevc (132 m). Stracili Finowie po występie Kalle Keituri, który uzyskał tylko 123 metry. Podopieczni Vaetaeainena mieli tylko pół punktu przewagi nad Czechami. Kamil Stoch lądował na 126,5 metra i Polska zajmowała niebezpieczne - 8 miejsce. Austria wyprzedzała Niemców (Schmitt 128 m) i Norwegię.

Wyniki po 3 kolejce
 
kraj
 
punkty
1
Austria
Austria
402.4
2
Niemcy
Niemcy
375.8
3
Norwegia
Norwegia
363.6
4
Finlandia
Finlandia
358.5
5
Czechy
Czechy
358.0
6
Japonia
Japonia
353.9
7
Słowenia
Słowenia
351.0
8
Polska
Polska
346.8
9
Rosja
Rosja
313.8
10
Francja
Francja
301.8
11
USA
USA
239.8
12
Kanada
Kanada
203.4


W najsilniejszej grupie znów najlepszy był Austriak. Schlierenzauer poleciał na 140,5 metra, co było najlepszym wynikiem 1. serii. Austria dzieki temu miała kolosalną przewagę nad Niemcami mimo skoku Uhrmanna na 135 metr. Nieźle zaprezentowali się też Kasai (133,5 m), Jacobsen (138,5 m), Olli (134 m) i Adam Małysz (136,5 m). Polak przesunął naszą reprezentację na 6. miejsce.

Wyniki po I serii
 
kraj
 
punkty
1
Austria
Austria
547.3
2
Niemcy
Niemcy
509.3
3
Norwegia
Norwegia
504.0
4
Finlandia
Finlandia
490.2
5
Japonia
Japonia
484.7
6
Polska
Polska
484.0
7
Czechy
Czechy
477.4
8
Słowenia
Słowenia
472.2
9
Francja
Francja
419.8
10
Rosja
Rosja
414.1
11
USA
USA
340.0
12
Kanada
Kanada
294.6


Drugą serię rozpoczął Antonin Hajek skokiem na 135 metrów! Dzięki temu Czesi awansowali na 6 miejsce, Dobre skoki oddali Ito (133,5 m), Matti Hautamaeki (130 m), Neumayer (136,5 m), ale najlepiej spisał się Loitzl - 138,5 m. Stefan Hula skoczył przyzwoicie - 127,5 metra i nadal mieliśmy nadzieję na 5 miejsce.

Wyniki po 5 kolejce
 
kraj
 
punkty
1
Austria
Austria
689.1
2
Niemcy
Niemcy
644.0
3
Norwegia
Norwegia
621.1
4
Japonia
Japonia
615.5
5
Finlandia
Finlandia
613.7
6
Czechy
Czechy
611.4
7
Polska
Polska
602.5
8
Słowenia
Słowenia
574.3
9
Francja
Francja
419.8
10
Rosja
Rosja
414.1
11
USA
USA
340.0
12
Kanada
Kanada
294.6


W kolejnej odsłonie 135,5 metra uzykał Roman Koudelka i naciskał Norwegów i Finów. Happonen i Hilde nie dali jednak szans Czechowi skacząc po 139 metrów. Tyle samo uzyskał Andreas Wank. Andreas Kofler praktycznie przypieczętował zwycięstwoa Austrii 142 metrowym skokiem, ale z lądowaniem na 2 nogi. Łukasz Rutkowski lądował na 127,5 metra. Polska była siódma.

Wyniki po 6 kolejce
 
kraj
 
punkty
1
Austria
Austria
827.7
2
Niemcy
Niemcy
785.7
3
Norwegia
Norwegia
762.8
4
Finlandia
Finlandia
755.9
5
Czechy
Czechy
745.8
6
Japonia
Japonia
737.6
7
Polska
Polska
721.0
8
Słowenia
Słowenia
698.6
9
Francja
Francja
419.8
10
Rosja
Rosja
414.1
11
USA
USA
340.0
12
Kanada
Kanada
294.6


Przedostatnia grupa skakała z 16 belki. Hlava nie spsisał się najlepiej - 126 metrów i Czesi mogli zapomnieć o medalu. Od skoku Stocha zależało czy nawiążemy walkę o czołowe lokaty. Polak poleciał bardzo daleko - 134,5 metra i odrobiliśmy trochę punktów do Czechów i Japończyków (Tochimoto 132 m). Kalle Keituri zrehabilitował się za słąby pierwszy skok. 132 metry dawało nadal szansę na walkę o brąz z Norwegami. Evensen lądował na 129,5 metra. Swój skok zepsuł Martin Schmitt - tylko 122 metry i Niemcy stracili sporo punktów. Mimo tego nadal mieli przewagę nad Norwegią i Finlandią. Morgi bez wysiłku uzyskał 135 metra.

Wyniki po 7 kolejce
 
kraj
 
punkty
1
Austria
Austria
962.7
2
Niemcy
Niemcy
892.3
3
Norwegia
Norwegia
884.9
4
Finlandia
Finlandia
882.5
5
Japonia
Japonia
864.2
6
Czechy
Czechy
860.1
7
Polska
Polska
853.6
8
Słowenia
Słowenia
816.6
9
Francja
Francja
419.8
10
Rosja
Rosja
414.1
11
USA
USA
340.0
12
Kanada
Kanada
294.6


Oststnią odsłonę ropoczął Robert Kranjec - 139 metrów. Słoweńcy jednak skazani byli na 8. miejsce. Adam Małysz mógł dać nam 5 miejsce. Musiał jednak polecieć dużo dalej niż Janda i Kasai. Wiatr zaczął dawać znać o sobie i Polaka zdjęto z belki. W końcu Adaś poleciał na 139,5 metra. Jakub Janda uzyskał tylko 129 metrów i Czesi znaleźli się za Polakami. Kasai jednak nie dał się pokonać. 140 metrów dało Japończykom 5 miejsce w zawodach.
Rozpoczęła się walka o srebro i brąz. Harri Olli znów stanął pod presją. Fin podobnie jak Adam musiał zejść z belki. Miał za dobry wiatr z przodu. To nie pomagało w koncentracji. W końcu odbił się i poszybował na 134,5 metra. Wszystko zależało od znakomitego dziś Jacobsena. Norweg jeszcze dłużej czekał na oddanie skoku. Puszczono przed nim nawet przedskoczka. Jacobsen poleciał na 140,5 metra i Norwegia miała medal!
Michael Uhrmann miał bardzo trudne zadanie. Po zepsutym skoku Schmitta nie spodziewał się, że to od niego będzie tak dużo zależało. Wytrzymał jednak presję, a odległość 140 metrów dała Niemcom srebrny medal! Skok Schlierenzauera był czystą formalnością. Vice lider Puchar Świata uzyskał rewelacyjne 146,5 metra. Skok co prawda podparł, ale i tak był najlepszym zawodnikiem dnia. Austria miał przewagę nad Niemcami pomad 70 punktów! Polska zajęła 6. lokatę.

Wyniki końcowe
 
kraj
 
punkty
1
Austria
Austria
1107.9
2
Niemcy
Niemcy
1035.8
3
Norwegia
Norwegia
1030.3
4
Finlandia
Finlandia
1014.6
5
Japonia
Japonia
1007.7
6
Polska
Polska
996.7
7
Czechy
Czechy
981.8
8
Słowenia
Słowenia
958.8
9
Francja
Francja
419.8
10
Rosja
Rosja
414.1
11
USA
USA
340.0
12
Kanada
Kanada
294.6

Nieoficjalne wyniki indywidualne
Wyniki końcowe
 
zawodnik
kraj
odl. 1
odl. 2
punkty
1
Gregor Schlierenzauer
Austria
140.5
146.5
290.1
2
Anders Jacobsen
Norwegia
138.0
140.5
285.8
3
Wolfgang Loitzl
Austria
138.0
138.5
282.2
4
Adam Małysz
Polska
136.5
139.5
280.3
5
Michael Uhrmann
Niemcy
135.0
140.0
277.0
6
Noriaki Kasai
Japonia
133.5
140.0
274.3
7
Thomas Morgenstern
Austria
135.5
135.0
270.9
8
Michael Neumayer
Niemcy
137.0
136.5
270.3
9
Andreas Kofler
Austria
132.0
142.0
264.7
10
Harri Olli
Finlandia
134.0
134.5
263.8
11
Robert Kranjec
Słowenia
129.0
139.0
263.4
12
Janne Happonen
Finlandia
128.5
139.0
262.5
13
Andreas Wank
Niemcy
128.5
139.0
262.0
14
Tom Hilde
Norwegia
127.5
139.0
260.2
15
Roman Koudelka
Czechy
131.0
135.5
258.7
16
Antonin Hajek
Czechy
129.0
135.0
255.2
17
Matti Hautamäki
Finlandia
133.5
130.0
253.3
18
Daiki Ito
Japonia
129.5
133.5
252.9
19
Johan Remen Evensen
Norwegia
131.5
129.5
248.8
 
Kamil Stoch
Polska
126.5
134.5
248.8
21
Peter Prevc
Słowenia
132.0
127.5
245.1
22
Shohei Tochimoto
Japonia
128.0
132.0
245.0
23
Jakub Janda
Czechy
128.0
129.0
241.1
24
Stefan Hula
Polska
129.0
127.5
240.7
25
Mitja Meznar
Słowenia
126.5
131.0
239.0
26
Taku Takeuchi
Japonia
125.5
129.5
235.5
 
Anders Bardal
Norwegia
128.0
127.0
235.5
28
Kalle Keituri
Finlandia
123.0
132.0
235.0
29
Łukasz Rutkowski
Polska
123.0
127.5
226.9
30
Lukas Hlava
Czechy
125.0
126.0
226.8
31
Martin Schmitt
Niemcy
128.0
122.0
226.5
32
Primoz Pikl
Słowenia
124.0
119.5
211.3
33
Pavel Karelin
Rosja
129.5
 
122.1
34
Emmanuel Chedal
Francja
127.5
 
118.0
35
David Lazzaroni
Francja
125.0
 
112.0
36
Peter Frenette
USA
124.5
 
111.1
37
Vincent Descombes Sevoie
Francja
125.0
 
111.0
38
Ilja Rosliakov
Rosja
119.5
 
101.1
39
Dimitry Ipatov
Rosja
118.5
 
100.3
40
Nicholas Alexander
USA
119.0
 
100.2
41
Anders Johnson
USA
115.5
 
92.4
42
Stefan Read
Kanada
114.0
 
91.2
43
Denis Kornilov
Rosja
114.5
 
90.6
44
Alexandre Mabboux
Francja
108.5
 
78.8
45
Mackenzie Boyd-Clowes
Kanada
105.0
 
72.0
46
Eric Mitchell
Kanada
102.0
 
66.6
47
Trevor Morrice
Kanada
101.0
 
64.8
48
Taylor Fletcher
USA
88.5
 
36.3

Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« luty 2010 - wszystkie artykuły
Komentarze
Quavertone
@qazik17

Co do Stocha to nie mylisz się, właśnie tak dokładnie jest.
(25.02.2010, 08:24)
qazik17
Takie drużynowe trio ;)
(24.02.2010, 13:01)
qazik17
@jandalf

Jak tak to ok. Ja cię źle zrozumiałem. Myślałem, że odliczyłeś noty liderów każdej z drużyn...
(24.02.2010, 13:01)
jandalf
@qazik17

Małysz zdobył 138 pkt w I kolejce. Rutkowski 108 pkt. Zakłam że Miętus zdobyłby 103 pkt. Więc mielibysmy 35 mniej.
(24.02.2010, 12:11)
sagnol32
qazik17 ale ty ogarnięty jesteś. przecież za małysza ktos by skoczył przecież, oczywiście nie tak dobrze jak adaś i dlatego napisał żę strata około 35 pkt co jest może trochę przesadzone. a nie 135 pkt. myśl synek troche
(24.02.2010, 10:32)
qazik17
@jandalf

"miel ibyśmy ok. 35 punktów mniej ale awans byłby"

Chyba 135?
(24.02.2010, 09:41)
jandalf
Gdyby nie było Małysza ..
Ołolaboga co by to było, klęska i wogóle dno ...

A może nie byłoby tak źle? Może byłoby spokojniej?
Jest Małysz i wokół kadry jest szum medialny. Dziennikarze więcznie ich oblegaja i jęczy "kiedy będzie lepiej, czemu było źle, itd itp". Każdy wywiad jest taki sam. Chlopaki sa pod ciągłym obstrzałem, brak im spokoju.
Niech dziennikarze przestaną wszystkich porównywac do Małysza.

Tym co się pytają o Małysza polecam inne pytania:
co by byo gdyby Norwegowie nie ieli Jacobsena?
(byliby na 7 miejsca ...)
co by było gdyby Japończycy nie mieli Kasai ?
(byliby za nami)

i jeszcze jedno: bez Małysza tez awansowalibyśmy do drugiej serii, mielibyśmy ok. 35 punktów mniej ale awans byłby.


pozdr
(24.02.2010, 09:32)
qazik17
A ja zauważyłem taką zależność kilkarazy:
Gdy Małysz nie startował w konkursie LGP to Stoch wygrał a na drugi dzień zajął 5(?) miejsce. Gdy tylko Małysz wrócił Stoch zszedł na swój poziom (20-10).
Czy mi się wydaje, czy Stoch się peszy z powodu Małysz, i pozycja lidera w kadrze motywuje go do lepszych skoków?
(24.02.2010, 00:14)
Bobby
Ktoś tutaj zauważył, że co kolejne Igrzyska to mamy mniejszą stratę punktową do medalu tak..i że ścisk jest co raz większy tak.., tylko trzeba też zauważyć, że inne reprezentacje również idą do przodu, a z kolei po stracie Małysza ( w końcu kiedyś skończy tą karierę prędzej, czy później) to będzie katastrofa. Bo, czy ktokolwiek wierzy w to na dzisiejszy dzień oczywiście, mówimy o teraźniejszości, a nie o marzeniach przyszłości, a więc , czy ktokolwiek wyobraża sobie awans naszych orzełków do II serii konkursu drużynowego bez owego naszego mistrza?
(23.02.2010, 23:58)
fan skoków
@Paweł Stawowczyk
Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Najlepiej i jedno i drugie :-)
Po kolei:
1.Nie mówiłem, że będzie medal, mówiłem że jest szansa na medal.
2.To, że nasi spartolili 4 skoki to już nie moja wina. Ciężko wszystko przewidzieć, taki jest sport.
3. Nie żałuję tego co wtedy napisałem, bo nikogo nie obraziłem, a stwierdziłem jedynie fakt, a rzeczywistość stała się inna. Jakby był jeszcze 1 konkurs bym mimo to zaryzykował jeszcze raz to stwierdzenie.
4.A gdzie jest Słowenia, która miała walczyć o medal?? Straciła 37,9 pkt. tylko, że do naszej reprezentacji, a nie do medalu, więc jeśli chcesz być konsekwentny, to musisz tutaj też się przyznać do błędu.
pozdrawiam
(23.02.2010, 22:49)
skok
ciesze sie z srebra Niemców :))))
bravo!!! ;))))))))) gratki;)
i szkoda Polaków ;P
a co do austriaków to ten schlirenzauer nie ma klasy i tu nie chodzi o skoki bo świetnie skakał ale o jego zachowanie jak ja go nie znosze boshhh ... takto nie przeszkadzają mi pozostali austriacy ;)
(23.02.2010, 20:38)
cobra11
Komentatorzy i dziennikarze z TVP wszyscy tacy sami. Ja chcę Eurosport!!
(23.02.2010, 18:35)
castorama
A ja tam Włodka lubie słuchać najbardziej z wszystkich komentatorów TVP;) Chociaż ciągle się myli i krzyczy, ale przynajmniej jest ciekawiej.A jak komentuje ktoś inny to usypiam i mam ochote wyłączyc głos i postawić na sam widok.

Co do tego wywiadu to rzeczywiście bardzo chamski. Nie lubie tego dziennikarza, on nie powinien rozmawiać ze skoczkami i ich demotywować. żal
(23.02.2010, 18:22)
qazik17
@Evill
"Polacy tracą do Czechow 602,5 punkta"

Szaran owicz to Włatca Przecinkuff.;) Ja już wolę słuchać tych głupawych komentarzy Bodzia chruścickiego na Eurosporcie, niż wywodów Włodka na TVP, a Seller i Pawianowicz to już w ogóle pałę przeginają z tymi "wywiadami" po skokach naszych Orłów...
(23.02.2010, 18:04)
Evill
@daf
Ja też nie mogę po prostu nie mogę Włodka sluchać. Zbiera mi się na wymioty po prostu. Wczoraj ja oglądałem na eurosporcie, kumpel z roku na TVP i podobno było "Polacy tracą do Czechow 602,5 punkta". Jezu...
@jandalf
Może i idzie ta statystyka w gorę, ale jak nie będzie Malysza wrócimy do 200 punktów. Taka jest prawda, on to trzyma, reszta to niestety zapchajdziury.

Gratul acje dla zwyciezców.
(23.02.2010, 16:56)
daf
@Bartt
Zgoda.
Pewnie zaraz się pojawią głosy, że nie wykorzystujemy koniunktury popularności Małysza. Ale przecież dwie dekady temu mieliśmy również świetnego skoczka (no nie aż tak, ale jak na nasze warunki jednak coś osiągnął) - Piotra Fijasa i po nim była chyba największa zapaść w historii naszych skoczków. Wystarczy wspomnieć, że gwiazdami naszej kadry byli Jan Kowal (lider), Zbigniew Klimowski i Bogdan Papież. Przy dobrych wiatrach skakali na poziomie dzisiejszego Bachledy, Żyły czy Długopolskiego. Teraz kadra jest znacznie liczniejsza, nieźle rokuje i w dodatku faktycznie jest bliżej czołówki. Miejmy tylko nadzieję, że trend zostanie podtrzymany przez kolejne 10 lat, a efekty na pewno przyjdą.
A niezależnie od wszystkiego - PZN powinien się jak najszybciej przeprosić z Horgacherem, bo gość odwalał naprawdę kawał dobrej roboty. Kuttin z juniorami w sumie też.
(23.02.2010, 15:51)
Bartt
Problemem polskich skoków nie jest brak talentów. Problemem jest to, że nasi skoczkowie, jakkolwiek utalentowani by nie byli (a są wcale nie mniej niż młodzi Słoweńcy czy nawet Niemcy) sprawiają wrażenie jakby byli jakimiś dziećmi specjalnej troski. Już nie wspominam o tym że nie widać u nich niezbędnej do odnoszenia sukcesów "mentalności zwycięzców". U nich nie widać ŻADNEJ mentalności! Jeśli już to mentalność pięcioletniego upośledzonego dziecka. Sorry, wiem że to ostre słowa, ale naprawdę można niekiedy odnieść takie wrażenie. Im nie jest potrzebny psycholog, im jest potrzebny psychiatra!
(23.02.2010, 15:20)
jandalf
200-100-56-34
Co to za liczy?
To ilość punktów jaka na kolejnych igrzyskach dzieliła nas od strefy medalowej. Jak widać jesteśmy coraz bliżej. Różnice w skokach się zminiejszają. 4 lata temu byliśmy niby miejsce wyżej (przewaga nad 6tym zespołem - 1 pkt!). Teraz jesteśmy oczko niżej, ale punktowo bliżej. Nie wolno tego niezauważać. W skokach coś się ruszło, zawodnicy sa bliżej czołówki, mają wyższe umiejętności. Gdyby tak jeszcze potrafili sie lepiej mobilizować ... . Gdyby ktos potrafił im w tym pomóc.
Ten medal naprawdę był realny, ale przy pełnej mobilizacji i nastawieniu.
(23.02.2010, 14:09)
daf
I na koniec - proszę nie odbierać personalnie - niechże wreszcie ktoś coś zrobi z tymi powtarzającymi się komentarzami, bo to obciach, że strona od strony technicznej zamiast coraz lepsza - jest gorsza (nie wspominam już o tym, że łatwiej jednak czyta się czarne litery na białym tle niż na odwrót - nie przypadkiem cała Europa ma białe tablice rejestracyjne i nas też do tego "zmusili").
(23.02.2010, 13:41)
daf
A co do konkursu - już wczoraj rano złościłem się, że dziennikarscy pajace znów nakręcają sobie koniunkturę dmuchając balon, który na pewno pęknie. Ta ich źle pojęta wiara w umiejętności naszych zawodników robi im więcej szkody niż pożytku. Ale dopóki najważniejsza będzie OGLĄDALNOŚĆ, nie widzę szans na zmiany...
(23.02.2010, 13:39)
daf
Szczerze mówiąc oglądałem konkurs na Eurosporcie (jak tylko usłyszałem, że Szaranowicz komenuje konkurs na średniej skoczni, tak Igrzysk na TVP nie oglądam do dziś.
Z tego co tu piszecie wynika, że naszym pseudo-dziennikarzom brakuje nie tylko wiedzy, ale i taktu. Żałość, no ale cóż poradzić, skoro co lepsi odchodzą do konkurencji - zostają tylko weterani, których nikt nie chce i cieniasy (z tych samych powodów).
(23.02.2010, 13:36)
Fanka
@ Bobby
Bo gadać jest najłatwiej. Przypomina mi się myśl Pana Marcina Dańca o Adamie (chyba to było po SLC 2002 r. - ale łebka za to nie oddam): Adam jest zupełnie jak nie-Polak: Mało mówi, dużo robi.
Kwintesencja i esencja osoby Adama po prostu.
(23.02.2010, 13:26)
cobra11
no, mogło być o wiele lepiej. Brawo dla Austrii, ale to nic szczególnego wygrać z takimi zawodnikami. Brawo dla Niemców wcale bym nie powiedział że moga tak wysoko zajść. Bardzo dobre skoki Morgiego wreszcie nie było presji. Niepotrzebnej z resztą.
Nasi poza Małyszem to słabo. Hula jeszcze OK. Stoch już przy takim doświadczeniu nie może pozwalać sobie na błędy. Rutkowski porażka. Moze trzeba było postawić na Miętusa. Tak jak powiedział Blanik trzeba być zawziętym, a ten wywiad z Rutkowskim to jak bym tak poszedł i go walnął to i no raz. "Nooo niee uddałłooo sięęęęęęę" Stęka. Jak Małysz odejdzie to klapa? "Nie no nie można tak mówić" Jak nie można, taka jest prawda z takim podejściem to my możemy jedynie zeskok ubijać.
(23.02.2010, 13:25)
daf
@uskotko
Że 134 i 134,5m to zawalony konkurs? W nieoficjalnej indywidualnej był 10, najwyżej z Finów.

Równie dobrze możnaby postawić tezę, że Polakom konkurs zawalił Małysz, bo w ostatnim skoku konkursu nie skoczył 160m, które dawało szanse na medal, bo przecież kto jak kto, ale Małysz powinien tyle skoczyć...
(23.02.2010, 13:23)
Bobby
Tak..Stoch wiedziałby co odpowiedzieć, tylko czemu on jest mocny tylko w gębie?
(23.02.2010, 13:18)
badi
Szkoda że ta hiena z tvp nie zapytała o to Stocha.Chciałbym widzieć jego riposte i mine tego dizennikarzyny bo Stoch nie dałby sobie w kasze dmuchać i napewno wiedziałby co odpowiedzieć na to żenujące pytanie.To jest inny typ człowieka niż Rutkowski, potrafi tupnąć na dziennikarzy,zaprotestować itp.Mogła by być wtedy mała afera w tvp i dobrze.Może skończyły by sie te głupawe wywiady i fałszywa miłość dziennikarzy do skoków.

@Eowe
Po wiedział że trzeba w nich wierzyć że nie będzie tak źle.Coś w tym stylu.Delikatnie zwrócił mu uwagę a patrząc na Rutkowskiego to i tak tą odpowiedzią zaskoczył.
(23.02.2010, 11:29)
Eowe
Co odpowiedział Rutkowski temu dziennikarzynie? Nie wiem bo oglądałem na Eurosporcie. :p
(23.02.2010, 11:14)
Jaro
@1988weronika
Zgadzam się. To pytanie tego... hmm... dziennikarza (?) było zwyczajnie chamskie. Ok, nie skakali najlepiej, ale żeby ich tak od razu dołować? Tak w twarz rzucić, że są słabi? Ja rozumiem, że Małysz narobił apetytu, ale bez przesady. Było oczywiste, że Austria zniszczy konkurencję, a Niemcy, Norwegia i Finlandia powalczą o pozostałe miejsca. Nie oczekiwałem medalu drużynowego i nie jestem rozczarowany.
(23.02.2010, 10:28)
badi
A TVP tradycyjnie dała popis.Trwa walka o medale i gdy skakali Jacobsen i Uhrmann oni pokazują wywiad w Małyszem.Przypominam wcześniej nagrany.Nie mogli dać wywiadu po zakończeniu konkursu? I te wywiady w trakcie zawodów i słowa w kierunku Rutkowskiego dziennikarzyny "że nie dadzą rady gdy Małysz skończy karierę" a Rutkowski go nieźle zgasił.Mimo że tradycyjnie skakał przeciętnie i ma dalej ambicje dziaciaka w przedszkolu to musze przyznać mi zaimponował Rutkowski tą wypowiedzią.Igrzyska te oceniam ze strony widza jako w wykonaniu przez tvp marne i kompromitujące.Tradycyjnie z resztą.Szaranowicz taki sam czyli gadający głupoty i wydzierający sie na całe gardło.Te nędzne wywiady z naszymi orłami w czasie konkursu, czyli małpowanie Niemców i RTL-u wyjątkowo im nie wychodzi.I to już od dawna.Goście w studiu podobnie, może poza Blanikiem który coś mądrego potrafił powiedzieć reszta to sie zachowywała jak małpy w cyrku.Kurzajewski i Heller byli klaunami jak zawsze.I słówko jeszcze do Szaranowicza, czy kiedykolwiek ten dziad oderwie sie od koryta? Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść, on i Szpakowski stare dziady blokują miejsce innym w tvp, co to do setki będą nam puchły uszy z ich komentarzem? No Szaranowicz nadszedł chyba ten moment żeby sie pożegnać.Bo liczba wpadek i błędów jest tak ogromna że ludzie robią sobie z tego polewke a sam dziennikarz sie poprostu kompromituje.I to od paru lat.I żadne opowieści i poematy jego tego nie zmienią.
(23.02.2010, 10:26)
1988weronika
Ja wam powiem dokladnie co należy zrobić z tą całą sytuacją w polskich skokach: Należy zacząć od nas ludzi którzy wiecznie narzekają i chcą więcej i więcej !!!
Najbardziej zdenarwowal mnie wywiad który na TVP oglądalam podczas skoków, a mianowicie był to wywiad z Łukaszem Rutkowskim i reporter zamiast choć trochę pochwalić, że jednak Łukasz poprawił skok to mówi mu:" Musicie prosić Małysza żeby pojechał z Wami do Soczi bo tak nie macie żadnych szans" ( tak mniej wiecej oświadczyl) i jak mają miec jakieś szanse skoro reporterzy w nich nie wierzą a mało tego robią wszystko żeby ich wiara była jeszcze mniejsza!!!???
I druga sytuacja po 2 skoki Małysza, reporter( ten sam oczywiście)podchodzi do Małysza i mówi mu:" Tylko na ciebie można liczyć, znów wybawiłeś nasz zespół , dzięki tobie to 6 miejsce"... Jak o może tak mówić po pierwsze sam małysz nie skakał, dlaczego zapominacie o Stefanie Huli, który oddał 2 moim zdaniem równe skoki, Rutkowski także( nie zapominajmy ze Łukasz brał udział w IO pierwszy raz bo w indywiodualnych startował zamiast niego Krzysiu Miętus), a dlaczego nikt nie pochwalił Kamila Stocha ( może 1 skok mu nie wyszedl ale za to 2 byl moim zdaniem fenomenalny) przecież on skoczyl 134,5 czyli tylko o 0,5 metra był gorszy od Thomasa Morgensterna !!! Ale tacy już sa polscy dziennikarze i od nich trzeba zacząć !!!
Zreszta jak ktos oglada tak jak ja kazde skoki to wie ze jak Małyszowi nie wychodził to także zamiast go wspierac mieli do niego pretensje!!!
Więc jeśli jakis reporter/dziennikarz/ komentator to czyta to niech wyniesie cos z tego co tu napisalam !!!
Zacznijmy doceniać naszych wszystkich sportowcow a nie wiecznie słyszy sie tylko 3 nazwiska na tych igrzyskach: Kowalczyk, Małysz i Sikora ( A GDZIE POZOSTALI!!!)
(23.02.2010, 10:01)
Mój podpis
Ten kokurs był straszny, jedyna dobra rzecz to koncówka - walka pomiędzy Niemcami ( po tym jak Schmitt trochę zawalił skok to nic nie było pewne) Norwegami i jeszcze trochę.. Finami... reszta... cóż ;-)
(23.02.2010, 09:17)
jandalf
Nasi skakali dobrze, ale żeby zdobyć trzeba skakac świetnie. Medal trzeba wywalczyć, wygryść, wspiąć się na wyżyny. A tych wyżyn nie było, no były chwilami.
Hula 1 - świetny, 2 - tylko poprawny
Rutkowski - 1 poprawny, 2 - dobry
Stoch - 1 poprawny, 2 - świetny
Małysz - 1 i 2 prawie świetne

2 świetne, 2 prawie świetne -to za mało
trenerzy musza się nad tym zastanowić. Jak zrobić tak aby nasi skakali w zawodach druzynowych tak jak Niemcy. Oni naprawdę walczyli: Neumayer, Wank i Uhramnn wspięli się na wyzyny. Oni medal wywalczyli i oni zawsze tak walczą.

(23.02.2010, 08:59)
Fanka
Szkoda Polaków, szkoda Finów (gdyby nie kontuzja Janne na pewno mieliby medal). Brawo Austria i Niemcy, z medalem Norwegów niestety muszę się pogodzić.
(23.02.2010, 08:13)
kuba
w wynikach indywidualnych pomyliliście karelina z Korniłowem
(22.02.2010, 23:34)
Harri_Olli_the_best
jednak jest jak jest ;)
(22.02.2010, 22:49)
Harri_Olli_the_best
tak teraz sie zastanawiajac... gdyby wczoraj byly takie warunki jak dzis to by podium zupelnie naczej wygladalo , jestem tego pewnien .
(22.02.2010, 22:49)
Jadwiga
Ucieszyły mnie dzisiaj te dalekie skoki Gregora Schlierenzauera, zarówno ten pierwszy, stuczterdziestoipółmetrowy, jak i drugi, stuczterdziestosześcioipółm etrowy. To było wręcz niewiarygodne.
(22.02.2010, 22:44)
Maite
Uskotko- 'Pastuch' skakał dzisiaj równo, zawalłby jak by skoczył na 100 metrów. Finowie mieli szanse na medal, ale albo Harri skoczyłby ok. 145 metrów, albo Jacobsen zawalił.
(22.02.2010, 22:25)
Gitarrio
Szkoda, że dopiero 6 miejsce naszych, ale dobre takie, niż pierwsze od końca:D
Także gratuluję w miare dobrych odległości naszych skoczków:)
No podium fajne, ale bardziej pasowałaby tam Finlandia na 3 miejscu, czego niestety nie dane mi było dziś obejrzeć... Cóż trudno się mówi. Gdyby nie kontuzja Aho, finowie mieliby brąz na pewno. Następnym razem będzie lepiej:)
(22.02.2010, 22:24)
lukas909
Brawo Japonia!! Gdyby nie to,ze w drugiej rundzie drugiej serii pod koniec serii wszystkim tak wialo pod narty i Happonen, Wank i Hilde skoczyli po 139, to Japonia miala by medal:) Ale i tak 5miejsce jest bardzo dobre.
Pokazali wszystkim swoja klase:D:D Wszyscy typowali ich na 8 miejsce,a tu nic
(22.02.2010, 21:54)
Martuśka
Takie podium był do przewidzenia od Klingenthal ew. Willingen. Najbardziej zaskoczyli mnie (niestety niepozytywnie) Słoweńcy, liczyłam na 4 - 5 m-ce, z kolei nie sądziłam, że Japończycy się wydźwigną.
Ot i zamknęliśmy naszą część Igrzysk.
(22.02.2010, 21:48)
wiatrołąp
wybaczcie, ale skrypt dodawania komentarzy kuleje tutaj od dawna
(22.02.2010, 21:47)
wiatrołap
Najwieksza porazke na tych igrzyskach w skokach narciarskich poniosla TVP z tragiczna forma transmisji telewizyjnych, upychanie reklam w przerwie i przed zawodami to nic, najgorsza jest wataha pafianowiczow, hellerow i innych, ktorzy MUSZA przerwac nam ogladanie zawodow, bo najwazniejszi w zawodach sa nie ci co skacza, aktualna rywalizacja na skoczni, ale nasi biedni chlopcy ktorych trzeba szkolnie przepytywac, ciagnac za jezyk i jeszcze silic na oryginalnosc, bo wiadomo ze zawsze maja do powiedzenia z grubsza to samo. Apel do TVP DAJCIE SOBIE SIANA Z WYWIADAMI W TRAKCIE KONKURSU!!! Nikogo nie interesuje ze Hula mowi, ze skok mu wyszedl i byl lepszy, albo nie wyszedl bo krecily wiaterki, sami to widzielismy przed chwila! Szale przelal wywiad z Malyszem i do znudzenia pieprzenie o Soczi wiedy wazy sie walka o medale!!
(22.02.2010, 21:46)
ktokolwiek
W nieoficjalnych przestawił wam się Karelin z Kornilovem :P{
(22.02.2010, 21:40)
Paweł Stawowczyk
I gdzie jest FAN SKOKÓW? Musi mi przyznać rację :P Gdzie ten nasz medal? 33,6 punktu / 1,8 to jakieś 19 metrów...
(22.02.2010, 21:37)
Harri_Olli_the_best
@Paweł Stawowczyk

w 100% sie z toba zgadzam
(22.02.2010, 21:36)
Paweł Stawowczyk
Olli musiałby skoczyć 145 metrów żeby był medal... jest najlepszy z Finów dziś. Rzeczywiście zawalił na całej linii :P
(22.02.2010, 21:34)
Jarek Gracka
cóż, zwycięstwo Austriaków mnie nie uradowało, ale też specjalnie się nim nie przejąłem mówiąc krótko - a spodziewałem się niczego innego. Szkoda, że w sumie nie było większych niespodzianek (bo srebrny medal dla Niemców to de facto ŻADNA niespodzianka). Martwi też totalna niemoc na wielkich imprezach Finów i przede wszystkim - fakt, że znów na apetytach na nasz medal się skończyło - szkoda, wielka szkoda, bo naprawdę wierzyłem w chłopaków.

PS. Zauważyłem, że często w komentarzach pojawia się forma "Austryjak", chyba jednak poprawniej będzie "Austriak" :)
(22.02.2010, 21:34)
wojtekiki
4 dobre skoki - Małysz 2x, Stoch w 2. serii i Hula w pierwszej. Pozostale skoki ledwo poprawne. Małysz mial gorsze warunki w 2. serii, a Loitzl skakal z wyzszej belki, wiec znowu 2. miejsce tyle ze tym razem za Schlierenzauerem.
(22.02.2010, 21:27)
lofi
niewiem czego, ale strasznie mnie to złoto austyjaków mimo że było wręcz pewne, cieszy! brawo schlieri!
a co do polaków, to w drugiej serii nawet sie pokazali.dobiła mnie tylko wypowiedź między skokami rutkowskiego, gdzie oświadczył, że bez malysza sobie poradzą. smiechu warte jak narazie ;)
(22.02.2010, 21:26)
uskotko
Brawa dla Harriego - tym razem z ironią... Jak już Havu i Kalle się postarali, to Reniferowo-Pastuchowo zawaliło Finom medal, heh...
(22.02.2010, 21:22)
schmitt7
Dajcie spokoj Rutkowskiemu...to debiutant
(22.02.2010, 21:22)
paweł mendrok
po 1 skoku RUTKOWSKI i STOCH skompromitowali się !!!
(22.02.2010, 20:20)
Adam
oceny skoczkow wg mnie:
Hula-4+
Rutkowsk i-3+
Stoch-2 :(
Małysz-5
(22.02.2010, 20:09)
Harri_Olli_the_best
austria zloto :) super !
(22.02.2010, 20:06)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
ZIO: Austriacy deklasują rywali. Polska szósta.
ZIO: Austriacy deklasują rywali. Polska szósta.

ZIO: Austriacy deklasują rywali. Polska szósta.

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich