Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

W środę "Wiadomości" TVP poinformowały, że Łukasz Kruczek może być już pewny, że od przyszłego sezonu poprowadzi kadrę narodową polskich skoczków. Kruczek dotychczas był asystentem Hannu Lepistoe. "Myślę, że jego doświadczenie i wiedza są już odpowiednie. Teraz brakuje tylko decyzji zarządu PZN" - powiedział Apoloniusz Tajner. Ostatecznie nazwisko nowego trenera zostanie ogłoszone 28 marca.

Wyborem zaskoczony jest Hannu Lepistoe. "Gdy ja obejmowałem polską kadrę, ustaliłem z szefem związku, że Łukasz ma się kilka lat ode mnie uczyć, żeby potem mnie zastąpić. Widocznie uznano, że ten moment właśnie teraz nastąpił. Chyba jednak trochę za szybko. (..) Skoro po tym jak mnie pogoniono pan Tajner mówił, że moim następcą będzie znany zagraniczny trener i padały naprawdę poważne nazwiska, to jak mam oceniać teraz wybór Łukasza Kruczka? Jest to dla mnie oczywiście spore zaskoczenie. (..) Łukasz kiedyś na pewno będzie dobrym trenerem, bo chce się uczyć i rozwijać. Ale pozostaje pytanie, czy już teraz będzie w stanie samodzielnie prowadzić polskich zawodników, czując olbrzymią presję ze strony mediów i kibiców. Jeśli rzeczywiście zostanie pierwszym trenerem, to podejmie się bardzo trudnego zadania".
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« marzec 2008 - wszystkie artykuły
Komentarze
Klimkofan
Kruczek myśli dobrze i co z tego
I tak na PK (czytaj wycieczki) pojedzie kadra T&T.
Rok temu wszyscy gęby wycierali sobie zwiekszeniem limitów w CoC i co wyszło .
Centra szkolenioowe (czytaj kadra T&T) obstawiły intratne wyucieczki - zmarnowały 10 startów w Japonii i USA ,nie puszczono Mateji, Huli Żyły i Klimka do Kanady i zaprzepaszczono limity.
Czy w sezonie 2008/9 bedzie inaczej?
Dalej będą istniały pseudo Centra Szkoleniowe ,o startach(czytaj wycieczkach) kadry T&Tdalej bedzie decydował Apoloniusz a nie aktualna forma zawodników,
tylko Małysz bedzie o rok starszy ,a znowu paru juniorów widząc prywte i nepotyzm nadtrenera zrezygnuje z uprawiania skoków!
(29.03.2008, 11:49)
Pudzian
Ci co twierdzą, że forma Małysza "sprzed lat" kiedy to zdobył trzy kule, chyba nie za bardzo znają się na sporcie. Przede wszystkim ta forma to zasługa jego i sztabu trenerskiego z poprzednich lat, a nie z czasów trenera Tajnera, jego zasługa to utrzymanie tej formy i chwała mu za to, lecz napewno nie on ją wypracował. Co do Kruczka to zapewne jest zbyt mało doświadczony, era Małysza powoli dobiega końca i działacze powinni pomyśleć o młodych skoczkach, którzy są w kadrze, jeśli Łukasz Kruczek zostanie trenerem to niestety kończy się dla polskich skoków nadzieja, że inni skoczkowie choć w jakimś stopniu GODNIE zastąpią Adam. SZKODA!!!
(26.03.2008, 19:23)
Ktoś
Czytałam, że Kruczek będzie trenerem, ale tylko taki który będzie puszczał skoczków...A trenować będzie Apoloniusz Tajner ; ) Wychodzi na to, że tak naprawdę trenerem będzie Tajner, a Kruczek będzie z Polskimi skoczkami jeżdził i małam chorągiewką...
(25.03.2008, 14:16)
Maniolo
Chciałbym bardzo aby wybór Lukasza przyniósł
pozytywne efekty.Być może zacieśnienie współpracy pomiędzy wszystkimi kadrami naszych skoczków do tego się przyczyni.Mówił o tym A.Tajner.
Ciekawie mówił również trener kadry juniorskiej pan Celej.Otóż istotne według niego jest to aby w PK skakała konkretna grupa zawodników zdobywając jak najwięcej punktów i przyczyniając się w ten sposób do możliwości startu coraz to większej ilości zawodników.Zrobili to w tym sezonie Czesi i dobrze na tym wyszli.
Pierwsze wyniki polityki kadrowej pana Tajnera i PZN poznamy już podczas letniej GP.Obyśmy nie byli zmuszeni do szukania nowego trenera tuż przed sezonem zimowym.
Mimo, że nie wierzę w sukcesy z Kruczkiem jako trenerem dla dobra polskich skoków i kibiców życzę mu powodzenia.
(25.03.2008, 13:57)
Fan
szkoda słów....jak PZN bedzie z roku na rok zmienial trenera to wiele sie spodziewac nie mozna..;/
(23.03.2008, 07:37)
zero tolerancji
Oby sie Kruczkowi jak najwcześniej noga powinęła i bezmyślni działacze PZN może wreszcvie zatrudnią normalnego trenera i przestana bawić sie najlepszymi w Polsce skoczkami. Eksperymentowac to sobie moga ze swoimi synalkami, a nie z Małyszem czy innymi skoczkami!
(22.03.2008, 19:49)
michal
apoloniusz tajner niech zostanie trenerem polskiej kadry a kruczek asystentem prosze
(22.03.2008, 19:39)
fan skoków
Ktokolwiek zostanie trenerem to każdy PRAWDZIWY KIBIC polskich skoczków musi go wspierać, a nie przekreślać na starcie, w końcu każdemu z nas zależy żeby temu trenerowi się udało nawet jeśli to będzie Kruczek, a zwłaszcza jemu się przyda wsparcie jako debiutantowi w roli trenera. Mam nadzieje że każdy fan naszych weźmie to sobie do serca:))
pozdrawiam wszystkich fanów skoków
(22.03.2008, 17:42)
NIE!!!!
wielkie NIE dla kruczka!!!
(22.03.2008, 15:13)
timantti
to wszystko ladnie brzmi, ale mam jednak wrazenie, ze to taka pokazowka: taaaki sztab bedzie ze skoczkami pracowal i bedzie fantastycznie. a tak naprawde to sa jakies uklady i ukladziki i nie dobro polskich skokow jest tu na pierwszym miejscu.
(22.03.2008, 12:43)
Wojciech
@prawda

Tak, to prawda, to się zaczęło od Mikeski, ale Tajner to potem podtrzymał, wiedział, ze tylko tak mozna osiągnąc sukces i udało się.
(22.03.2008, 10:13)
Wojciech
Blecharz nie wróci do skoków, już nigdy, nie chce mieć nic współnego ze skokami a może nawet z samym Tajnerem.
Natomiast bedzie inny psycholog, który juz współpracuje z Kamilem i Stefanem, to Wódka, tak się nazywa.
Ma wrócić prof.Żołądż i to bardzo dobra wiadomośc, bo to głównie od niego bedzie zależało kto jak ma trenować.
Kruczek tylko bedzie wykonawcą juz ułożonego planu treningowego.
Tajner ?
Gdyby nie on stworzył ten cały sztab kiedyś, to Adam nie podniósłby sie z dołka, w który wpadł i chciał zakonczyć karierę, to Tajner powołał sztab ludzi, którzy doprowadzili Adama do Mistrzostwa i zdobycia 3-ech kul.
Natomiast jedna porazka to taka, że Tajnerowi nie udało się przekonać pozostałych wtedy zawodników do współpracy z psychologiem, reszta uznała, że go nie potrzebują.
I do dziś drużyny nie mamy.
(22.03.2008, 10:11)
prawda
@cannacos tam
Team zaczął montować Mikeska a nie Tajner! Sam Mikeska sie kiedyś na ten temat wypowiadał.
A moc Małysza wzięła się nie z pracy Teamu, ale z morderczych ćwiczeń za czasów Mikeski, sztab tylko pomógł dłużej tę moc utrzymać. Reszta skoczków za czasów Mikeski nie przykładała sie tak jak Małysz do treningów i dltaego nigdy nawet nie zbliżyli sie do osiągnięc Małysza. I jak widać cały sztab im w tym nie pomógł! Czyli cały sztab tylko utrzymywał "status quo" a nie wprowadził Małysza w formę, bo jakby tak było, to i reszta by często w 10 lądowała!
(22.03.2008, 07:33)
daf
@cannabinol
Ok, tylko że wówczas genialnie skakał tylko Małysz - Skupień i Mateja całkiem się posypali (niezły sezon 2000-01 był raczej tylko "niejako z rozpędu"). Rutkowski kariery nie zrobił, bo sobie popijał (w sztabie był znakomity ponoć psycholog, a nie udało się jakoś do Mateusza dotrzeć). Popijanie wśród skoczków do wcale nie incydentalne przypadki (ostatnio najgłośniejsze Bystoela i Olliego), a jednak im daje się jakoś szanse... Tylko u nas ten purytanizm...

Moim zdaniem, jeśli Kruczek miałby dostać do pomocy Blecharza, Żołądzia i Szturca (jako trenera Wiślaków - Małysza, Żyły i Śliża), to nie bardzo sobie potrafię wyobrazić, że miałby się w to jeszcze mieszać Prezes. A niestety prawdopodobnie będzie się mieszał, bo po to wybrał swojego protegowanego, żeby mieć na wszystko wpływ
(22.03.2008, 06:13)
cannabinol
a ja myślę podobnie jak Wojciech - jeśli wróciłby sztab z Żołądziem i Blecharzem na czele, to nie ma znaczenia kto będzie machał chorągiewką i wywiadów udzielał. i jeszcze jedno. wieszacie psy na Tajnerze, ale to właśie on ten team kiedyś zmontował i to właśnie za jego kadencji jako trenera działało to najlepiej. nic dwa razy się nie zdarza (niby) - ale spróbować warto. może właśnie ten sztab trenerski, ten "Małysz team", który kiedyś działał, zrealizuje jakiś dwuletni cykl, który spowoduje że Adam będzie w najlepszej swojej dyspozycji na igrzyskach. czy to wystarczy na wygraną? nie wiadomo.
może właśnie nie będzie wcale tak źle.
(22.03.2008, 02:37)
Aleksio
ciekawe co to bedzie w nastepnym sezonie??
(22.03.2008, 00:41)
marmi
hej: masz rację, sam się zgłosił! Kto wie, może i reszta jest prawdą, wcale bym się nie zdziwił :(
(21.03.2008, 23:08)
Denis
Ten pomysł mi sie osobiście bardzo podoba jak i przeraża ponieważ Kruczek choć jako skoczek zbytnich sukcesów nie odnosił(no dobra żadnych sukcesów) to jako drugi trener troche pracował i nabrała doświadczenia (zły skoczek to nie znaczy zły trener) dodatkowo zostanie powołany specjalny sztab pracujący nad formą zawodników co pomoże napewno w odnoszeniu dobrych rezultatów a sam Kruczek będzie mógł lepiej dotrzeć do zawodników(nie ma bariery językowej) jaki jest obeznany w "między narodowym świecie skoków" jednak obawiam sie że może być on kąpletnie sterowany przez niejedno myślny związek i mieć mało do powiedzenia jako trener a co może mieć tylko złe skutki- taka marionetka
(21.03.2008, 22:38)
hej
@marmi
Błąd, Horngacherowi nikt nic nie zaproponował! Horngacher sam sie zgłosił! Potem Tajner nie chciał odbierać telefonów od niego! A tego Kuttina to może sam Tajner wymyslił! Może Horngacher tylko odrzucił wciskanego mu na asystenta Kruczka!
(21.03.2008, 19:04)
marmi
Wiecie co jest najgorsze? Otóż w tym roku jak wiadomo mamy duży ruch na rynku trenerskim a Tajner i spółka nawet nie zaproponowali nikomu z zagranicy (poza Horngacherem) posady trenera naszej kadry! Nie mieliśmy więc nawet szansy na dobrego trenera, skoro Horngacher chciał wziąć Kuttina, którego z kolei nie znosi Tajner...
(21.03.2008, 16:37)
alunia
Nie wybiorą Tommiego Nikunena i potem jak sie okaże, że Kruczek nic nie pokaze to bedą żałowac ze go nie wzieli!!!
(21.03.2008, 16:22)
Kasandra
Już chyba lepszym rozwiazaniem byłby trener Kadry A Adam Małysz ,przynajmniej młodzi by sie czegoś od mistrza nauczyli
(21.03.2008, 12:37)
Kasandra
Obym się myliła?
Kruczek bedzie biegał za Małyszem (ale jeśli Mu nie zaszkodzi to na pewno nie pomoze).
A pozostali w kadrze A de facto będą bez trenera!
(21.03.2008, 12:35)
fankaa skokow
Porazka osobista porazka ten to dopiero nic nie umie teraz to dopiero bedac latac,ale jak bażanty,czyli beznadziejne ,bo bazanty zle lataja hehe,wiec GOOD LUCK!!!Lepszy juz by byl Tommi Nikunen tak Go skrzywdzic mowia ,ze chcieli Tomma Nikunena w ogole byl brany pod uwage ,a nawet sie Go nie zapytali,bo im to dynda mysla , ze Adam i innni to maszyny do wygrywania!!!
(21.03.2008, 10:31)
lilcia
Jak najbardziej można się zgodzic z wypowiedzią Lepistoe i dodac nasze Polskie "między wierszami" ...
(21.03.2008, 10:13)
Wojciech
I pomysleć, że niektórzy z was tak zwalniali trenera Lepistoe, a nie przyszło wszystkim do głowy, że trenerem może zostac Kruczek:)

Ale czytajcie uwazniej wszystkie doniesienia i informacje,
Kruczek bedzie tylko wykonawcą, nawet nie bedzie układał planu treningów, jesli zatrudnia cały sztab ludzi, fizjologa i psychologa i biomechanika, to nie Kruczek bedzie ich trenował.
Na to własnie liczy bardzo Adam, on doskonale wie, że w takim układzie może tylko pomóc prof.Żołądż, to on układał treningi kiedyś i to dzięki niemu Adam sie podniósł w sezonie olimpijskim za Kuttina, gdzie na koniec wygrał zawody.
Więc nie martwcie się na zapas bo Kruczek bedzie tylko machał chorągiewką.
(21.03.2008, 10:02)
Krzysiek
dajcie szanse MATEJ może on będzie dobrym trenerem
(21.03.2008, 08:49)
Krzysiek
noto nasze skoki cofną się o kilka lata do tyłu jestem espertem do spraw skoków i powiem tylko tyle w marcu 2009 roku będzie dyskusja kto będzie nowym trenerem kadry i to tusz przed olipiadom. To poco odwoływali lepiste
PZN będzie manipulował kruczkiem z tylniego siedzenia.!!!
(21.03.2008, 08:46)
Alternatywy 4
Kruczek trenował ich 4 lata! I czego dokonał? Przeciez to tylko Kruczek trenował te resztę poza Adamem (przynajmniej za czasów Lepistoe, który nie bywał na treniongach kadry A). Jaki "postęp" zrobiła druzyna od czasów Kutina i Horngachera, to chyba widać!
Kruczek w nagrode za beznadziejna prace i beznadziejne umiejętności trenerskie zostaje trenerem kadry A.
Czy to nie Tajner potrzebuje psychologa? A może wręcz psychiatry?
(21.03.2008, 07:41)
Orlo
Ale nie załamujcie się ludzie. Będzie dobrze!!! Skoro jak był Lepistoe i było źle to teraz jak będzie Kruczek (czyli jego asystent) to musi być lepiej. No przecież to logiczne!!! I o co wam sie tu wogule rozchodzi...
(20.03.2008, 23:20)
Orlo
Uwielbiam tę polską "logikę"...
Ta jner i Kruczek jak Putin i Miedwiediew...
(20.03.2008, 23:16)
Sadzio105
Przede wszystkim kruczek nie był dobrym skoczkiem nigdy.
(20.03.2008, 22:36)
gorzej?
znaczy kto na trenera? Może Rubik? :P
(20.03.2008, 22:17)
kasiunia_156
wiecie mogło być gorzej ;-)
(20.03.2008, 21:58)
mięsista
właściwie to najbardziej szkoda nie Adama (on sobie zawsze poradzi), ale młodych chłopaków, którzy powinni pracować z kimś naprawdę zasłużonym i z doświadczeniem. Kruczek może i bedzie miał świeże spojrzenie, jest Polakiem więc może odnajdzie się jakos w polskich realiach, ale co z wyczuciem i doświadczeniem porządnego trenera, na którego chlopaki zasługują?!
(20.03.2008, 21:46)
mięsista
wywalili hannu po to by zatrudnić łukasza.... to jakas paranoja! jesli uwazają, ze lukasz będzie lepszy od hannu to ciekawe, czego od niego oczekują. chyba się rozbeczę :(
(20.03.2008, 21:37)
Józia
Widocznie Tomisław musi dorobić do kolejnej bryki, którą rozwali na zakręcie. Małysz powinien szybko zmienić obywatelstwo, a reszta kadry na bezrobocie. Chca jeździć za granicę? To niech idą do biura podróży i sobie kupią bilet. Tajner to najgorsze co się może Kruczkowi przydażyć. Nikt mądry nie zgodziłby sie na jego kontrolę
(20.03.2008, 21:15)
Jaro
Po Lepistoe Kruczek? I niby ma być lepiej? Już to widzę...
(20.03.2008, 21:15)
Obergruppenfuhrer
to już jest koniec.
(20.03.2008, 20:20)
myszka55.sabcia
sadzio a przede wszystkim Tomislaw i Wojciech T:///
ja sie ludze jeszcze ze to nieprawda://
(20.03.2008, 19:49)
Sadzio105
No to wracają dawne czasy.Only skupień,małysz i mateja
(20.03.2008, 19:43)
Żaneta
No mówiłam, że jeśli z Polski to Kruczek.
(20.03.2008, 18:12)
ekspert
Kruczek trenerem kadry=koniec polskich skoków=Adam pozostanie bez złotego medalu Igrzysk Olimpijskich
(20.03.2008, 17:19)
myszka55.sabcia
tragedija, tragedija i jeszcze raz tragedija... teraz to juz polskie skoki spadna na samiusienkie dno... z calym szacunlkiem do kruczka ale jakie on ma doswiadczenie czu umiejetnosci zeby brac taK odpowiedzialne stanowisko? zadnych.......szkoda tylko malysza bo to prawdopodobnie 2 ostatnie lata skakania, jakze wazne z punktu widzenia olimpiady... no i mlodych zawodnikow....a tak to znowu zaczna sie wycieczki dla Tomislawa i Wojciecha T..i dla innych "zasluzonych":///

PS wybierajac Kruiczka kierowali sie pewnie tylko tym, ze beda mogli nim "rzadzic", tak naprawde bedzkie mial malo do powiedzenia....a jak sezon bedzie jeszcze gorszy od tego to zwala na Kruczka, ze zdecydowal brak doswiadczenia.....zalosne...
(20.03.2008, 16:46)
lena
o nieeeeee to Małysz mógłby Kruczka trenować a nie na odwrót
(20.03.2008, 15:59)
Cuki_94
Miejmy nadzieję, że tak nie będzie. Oczywiście, nic nie mam do polskich trenerów. Z tego co mówił Hannu Lepistoe Kruczek nie jest tak bardzo doświadczonym trenerem. Jeśli to prawda, że to on będzie prowadził polską kadrę i mu coś 'nie wyjdzie', to naprawdę szkoda mi będzie tych wszystkich młodych skoczków.
A gdzie te zagraniczne nazwiska? Heloł! Panie Tajner! Jeśli naprawdę mówiono o kimś z zagranicy, to dlaczego chcecie to za wszelką cenę ukryć przed mediami, przed nami?! Jedno wielkie oszustwo.
A wg mnie najlepszym kandydatem na trenera polskiej kadry jest Tommi Nikunen :))
(20.03.2008, 15:36)
xxx
To już nawet nie jest śmieszne.To jest żałosne!
(20.03.2008, 15:11)
haliee
mam nadzieję, że to tylko jakiś ponury żart;/ w każdym razie do 28 marca nie zamierzam nerwów tracić na takie brednie. a tak btw: Przegląd Sportowy kilka dni temu pisał (z tego, co mi wiadomo), że pewną posadę ma Nikunen... ha ha ha;/
(20.03.2008, 14:50)
revolutionist
To już koniec polskich skoków... żal mi jedynie wszytskich polskich talentów, które za sprawą niekompetencji i egoizmu PZN na czel za panem Tajnerem, niszczą wszystko!!! POMOCY! co tu się woogóle dzieje? hello!
POZDRAWIAM PANA A. TAJNERA
(20.03.2008, 14:40)
fan skoków
Coś nie chce mi się uwierzyć żeby Kruczek był w stanie poprowadzić kadrę samodzielnie przy takim doświadczeniu i właśnie o to chodzi "ojcu dyrektorowi" polskich skoków, łatwo będzie mógł nim manipulować, bo nie ma innego racjonalnego wyjaśnienia wzięcia Kruczka. Inna kwestia że to może tylko zniszczyć karierę Kruczkowi, gdy będzie miał więcej doświadczenia. A jak coś nie pójdzie to będzie jak w tym kabarecie o wyborze piłkarzy na MŚ 2006: Listkiewicz: Paweł jak odniesiesz sukces to pamiętaj komu go zawdzięczasz, a jak będzie porażka to usuniesz się w cień.
(20.03.2008, 13:57)
Tootiki
jasne, i taki Nikunen by przyszedł pod kontrolę Tajnera:/ samobójcą nie jest...
(20.03.2008, 13:54)
Apoloniusz
Co wy mówicie Tomek to nadzieja naszych skoków tylko że jest bez formy to samo z drugim Tomkiem. Zobaczycie ze nasza kadra z T.Tajnerem , T.Pochwałą , R.Śliżem i Ł.Kruczkiem osiągnie sukces.
(20.03.2008, 13:48)
n
no to na tym kuniec polskich skoków
(20.03.2008, 13:24)
Eesti
No to w przyszłym sezonie będziemy emocjonować się rywalizacją z Kazachstanem.

Apoloniusz "Wiaterek-Na-Skoczni" ; Tajner przeszedł samego siebie. Owszem, widziałem Kruczka w roli trenera reprezentacji, ale najwcześniej po Vancouver.
Skoro Lepistoe, który wyprowadził na szczyt Nykaenena, odnosił sukcesy z Austriakami i Finami oraz odwalił kawał dobrej roboty we Włoszech, nie poradził sobie z prowadzeniem naszej kadry, to Kruczek cudów tym bardziej nie dokona.
I znowu przyjdzie nam słuchać jak Tajner bajdurzy, że wkrótce w Polsce będziemy mieli problem bogactwa, 48. miejsce Kamila Stocha to tylko nieszczęśliwy zbieg okoliczności, zaś Adam Małysz sięgnie lada moment po piątą Kryształową Kulę.
(20.03.2008, 13:08)
Kama fanka Bernara
No niee..... To już jest koniec polskich skoków. A ja przez malutką chwilę wierzyłam że a nóż widelec weźmie nas taki Nikunen..... Chyba młodzi Polacy będą musieli obywatelstwo zmienić np na norweskie czy austriackie żeby coś osiągnąć..... Nie mówię że Kruczek chce źle ale przy jego braku doświadczenia pan TAJNER będzie nim dyrogował...... Porażka i tyle.....
(20.03.2008, 12:57)
timantti
Nie mowie, ze polski trener = zly trener.
Obawiam sie jednak, ze Kruczek jest na tyle mlody i niedoswiadczony, ze bedzie marionetka wspominanej juz spolki T&T. Bo cos takiego nawet Tajner mowil, ze chce osoby, ktora bedzie honorowala decyzje PZNu czyli robila tak jak oni sobie zazycza. Byc moze Kruczek, mlody, abitny, chcacy sie uczyc i rozwijac (o czym mowa w artykule), jakby dali mu sie wykazac cos by zdzialal. Tyle tylko, ze on bedzie skrajnie zalezny od PZN. Wypuszczaja go od razu na gleboka wode, swiadomi, ze bedzie sie dostosowywal do ich decyzji, bo sie bedzie bal. presja, odpowiedzialnosc.
mam wrazenie, ze polskie skoki jak sie rusza z miejsca, to tylko do tylu.
(20.03.2008, 12:48)
Apokalipsa
No ładnie.....widać że po Hannu ,teraz to już tylko apokalipsa . Zawsze z wielką fascynacją czekałem na nowy sezon, ale teraz nie wiem czy będzie sens w ogóle to oglądać. Mimo wszystko dalej będę wiernie kibicować Małyszowi i Stochowi. Tylko czemu i za co taki cios w plecy?? Chyba nie pozostaje mieć innej nadziei jak ta że nasza kadra jakoś to przetrzyma:( Pozdrawiam wszystkich zawiedzionych.
(20.03.2008, 12:38)
on
Witam! Jeżeli Łukasz Kruczek będzie trenerem polskich skoczków, to będzie można mieć nadzieje, ze nasza kadra Polski bdzie dżo zdobywała punktów w konkursach inwidualnych i drużynowych. ,, PZN myśli o zagranicznym trenerze...'', a TP poinformowały, że trenerem będzie Pan Kruczek. Coś nie jest tak. Czy POlacy beda w pierwszej 30 w PŚ w następnym sezonie? Czy druzyn Polski będzie w najlepszej 8?? Zobczymy od listopada! :)
(20.03.2008, 12:36)
Paranoja
Ludzie to jakaś paranoja jest osoba która ladowała cały czas na buli ma trenowac wielkiego mistrza Adama...Mogli wziąć Nikunena który az 6 lat prowadził Finów.Teraz Nikunen pujdzie do Kazachów i oni beda lepsi od nas.Hannu pujdzie do szwedów i oni tez nas rozwalą.A Kruczek nam przyniesie najgorszy sezon od 15 lat i sie skoncza skoki w polsce tak jak to sie stało w innych ekipach np. Kanadzie i USA.
(20.03.2008, 11:58)
brrrrr
No to od przyszłej zimy na skoczni będziemy ogladądac ponownie wschodzące gwiazdy skoków Tomisława Tajnera jednego oprócz Małysza z najlepszych polskich szkoczków.Jego sukcesem bedzie zapewne wejscie do konkusu:D żal.pl
(20.03.2008, 11:34)
oburzona
skoro już popełniać zbiorowe morderstwo to czemu od razu całej kadry?? może i Łukasz Kruczek byłby dobrym trenerem skoków, ale... na nartach wodnych
a jeżeli już nie ma być zagraniczny trener to niech chociaż Małyszowi dadzą szansę trenować z najlepszymi. przecież Primoz Peterka trenował z naszymi pod opieką Pavla Mikeski. a Adam mógłby przejść pod opiekę np. Kojonkoskiego...
a poza tym gdzie są ci zagraniczni trenerzy, którzy byli chętni rozpocząć współpracę z naszą kadrą?? przecież każdy z nich byłby lepszy od Polaka...
po prostu szkoda słów...
(20.03.2008, 11:24)
Zula
Boże, miej w opiece polską kadrę i trenera. Łukaszowi będzie trudno teraz, na kazdym kroku będą go rozliczać, patrzeć czy na każdy ruch. Współczuję mu trochę, ale mam nadzieję, że okaże sie dobrym szkoleniowcem. Życze mu tego.
(20.03.2008, 10:59)
Bobby14
Dobry wybor hehe :D nie no moze jakis cud bedzie i Kruczek zrobi super kadre , zdobedziemy Puchar Świata znajdziemy mnostwo dobrych mlodych skoczkow ktorzy zdobywaja punkty PŚ , pojedziemy na MŚ i zdobedziemy zloto a na IO wygramy druzynowke !! A potem obudzimy sie i ...zejdziemy na ziemie ;]
(20.03.2008, 10:47)
Apoloniusz
Ni poto tyle lat inwestowałem w Tonia tomasza P.,nie po tro A.Herrowi pokazałem 4 litery aby teraz jakieś młokosy( Miętus,Kot czy Kowal) popierane przez Lepistoe w kadrze "A" się szarogęsiły!
W reprezentacji kraju bedą skakać nie najlepsi tylko Ci co ja ich desygnuje a w pierwszej kolejności kadra T& T!!
PS.
A Mateja i Skupień niech mi się już na skoczni nie pokazują bo mi tylko plany psują!
(20.03.2008, 10:41)
PLANET
Aha, przy takim trenerze mozemy juz sie pozegnac ze JAKIMKOLWIEK medalem Malysza w Vancouver. O zlocie - w ogole, cos takiego juz istnieje tylko w wyobrazni wiadomo-kogo z PZN (nie che mowic, bo przeklenstwa mi sie narzucaja). Jesli stanie pare razy na podium albo wygra konkurs albo dwa, to bedzie naprawde sukces przy takim 'autorytecie' trenera-rowiesnika. Pogodzmy sie z tym, ze Malysz juz nieoficjalnie zakonczyl kariere, a latwiej bedzie nam znosic kolejne dwa lata...
(20.03.2008, 10:24)
PLANET
Krotko i kolokwialnie w kwestii wyboru akurat TEGO trenera i nie zatrudnienia Nikunena albo Schoedlera (i zwolnienia przede wszystkim Lepistoe): ZAL.PL
(20.03.2008, 10:19)
Klimkofan
Nepotyzmu i prywaty Apoloniusza ciąg dalszy.
Czy naprawdę pomysły rodzinne "centra szkoleniowe dla pociotków" nikogo nie irytują?
Czy rówieśnicy Gregora I Koty,Mietusy,Cieślary,Kowale i Klimek Murańka muszą być tłemm dla kadry T&T?
(20.03.2008, 10:18)
Henio
PO CO kRUCZEK?
Tylko po to , aby Kadra T&T mogła bez problemu korzystać z biura poderóży PZN -TRAVEL --APOLONIUSZ i zaliczyć atrakcyjne wycieczki i starty w krajach zamorskich kosztem młodszych o 10 lat i dalej skaczących mlokosów z Zakopca i Wisły!
Paranoja
(20.03.2008, 10:14)
bolek
znakomite posunięcie - przede wszystkim tani ambitny trener. Taki Kuttin czy Lepistoe tak trenowali nasze wschodzące gwiazdy typu Stoch, Hula czy Żyła, że przez wielu wyśmiewany dziadek Robert Mateja nie ma większych problemów w zdobyciu kolejnego srebra MP. Skoki za trenerów zagranicznych osiągnęły dno więc Kruczek choćby chciał to już nic nie spieprzy. Wstyd, ale ja nie znalazłem w statystykach sezonu w którym Polska w Pucharze Narodów byłaby 10 - nawet w latach gdy nie było Małysza było lepiej.
(20.03.2008, 10:11)
Józia
Łukasz nie rób tego! Zniszczą ci karierę! Tajner naknoci, a będzie na Ciebie. Niech sobie poszukają jelenia gdzie indziej.
Hannu jest najmądzrejszym człowiekiem w tym całym cyrku PZN.
p.s. Muszę to napisać - Tajner to człowiek bez honoru, powinien się wstydzić pokazywać w telewizji
(20.03.2008, 10:10)
martinoz6
Ja tak czułem! To najlepsze rozwiązanie dla Prezesa Tajnera. Tajner będzie rządził, miał na wszystko wpływ, ale jakby co nie wyszło to wtedy nie on, tylko Kruczek. Ja już znam te jego cwaniackie zagrywki!!!
(20.03.2008, 10:01)
L.
No cóż, być może technicznie sobie poradzi, ale jest taka presja że będzie miał przerąbane, zwlaszcza że mam wrażenie że niezależnie od trenera reszta naszej kadry by jak na razie nie zabłysla. A teraz bedzie odpowiedni kozioł ofiarny, zobaczycie za rok będzie: To jednak byl bład, nasza kadra nie jest w formie bo trening byl nieodpowiedni :P
(20.03.2008, 09:50)
DK
Dlaczego Kruczek co nie mam na świecie innych bardziej sławnych trenerów. Siedzą w tym PZN i mądrują zamiast szukać trenera z doświadczeniem i autorytetem. Szkoda słów..
(20.03.2008, 09:30)
ami_unusual
TRAGEDIA! TRAGEDIA! I tyle.
(20.03.2008, 09:19)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Kruczek trenerem kadry
Kruczek trenerem kadry

Kruczek trenerem kadry

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich