karoewa rak to idiotka ha ha ha !!!
(21.02.2003)
ankamałysz jest w dobrej formie na mistrzostwa świata więc je wygra!!!
(21.02.2003)
zulkamałysz jest w dobrej formie więc wygra opuchar świata!!!
(21.02.2003)
HanniTam mialobyc TVP a nie TCP (albo inna stacja relacjonująca skoki)
(04.01.2003)
HanniKuba to ze lubisz Janne i Maddina nie zmienia faktu że jesteś lamą. A co do wypowiedzi że Hanni nie rozdaje autografów to chyba jesteś ograniczony do tego stopnia że myślisz że jak w relacji TCP nie ma Svena rozdającego autografy to on ich wcale nie rozdaje... Ale chyba jesteś ciężkokapujący... A pozatym w Neustadt bylo pokazane jak się podpisuje na czapce SONAXa i na karteczkach... No ale ty chyba nie masz oczu... A co do zadufania to też bym się kłócił bo każdy wyraża jakoś radość ze zwycięstwa. Hanni to robi tak a nie inaczej i już. A przecież Małysz jak wchodził do ścisłej (Oberstorf 2000, Ga-Pa 2000, Innsbruck 2001, Bischofshofen 2001, a zwłaszcza w Ober i Gapa) też się cieszył "jak głupi" (to oczywiście przenośnia nie obrażającam Adama, ale pisze wytłumaczenie bo taki tępak jak Kuba23 mógłby to potraktować jako obrazę). Każdy się cieszy na swój sposób...
(04.01.2003)
Kuba23Przepraszam Kasia18 Nie gniewaj się!!
(03.01.2003)
kasia18a po co ci katalog publiczny???
(03.01.2003)
Kuba23niestety kasiu18 w gg nie działa katalog publiczny musisz poczekać - odezwę się napewno.
(03.01.2003)
zzaciWreszcie Małysz pokazał co umie, oby tak dalej!
(03.01.2003)
LilIthA czemu nikt nie mówi o weteranie skoków narciarskich-Andreasie Goldbergerze??? Facetjest taki sympatyczny i szkoda, że to nie on wygrał!!!
(03.01.2003)
kasia183183835
(03.01.2003)
Kuba23AHA HANNI naucz się czytać bo napisałem że lubię Shmitta i Ahonena.
(02.01.2003)
Kuba23Aha i nie wysyłaj nic Hanniemu - on nie jest interesujący. NAwet się wypowiadać nie umie. Dla mnie jest typowym Hannawaldem. Tylko czemu Polak nie kibicuje Polakowi tylko Niemcowi?
(02.01.2003)
Kuba23I jak chcesz ze mną o tym pogadać na osobności to czekam na twój numer gg obiecuję że się odezwę. Oczywiście nie musisz. Jak chcesz. Napisz numer - ja się odezwę.
(02.01.2003)
Kuba23Przepraszam Kasiu18 ponieważ nie chciałem cię urazić i nie o taką atrakcyjność mi chodziło!! Nie jestem przeciwko narodom ani żadnym zawodnikom!! Lubię wszystkich oprócz Hannawalda. On jest dla mnie przykładem dumnego zadufanego w sobie człowieka! Dlaczego nie rozdaje autografów jak inni? CZy będzie skakał dobrze, czy źle zawsze będę do takich ludzi źle nastawiony. Też myślę że Ahonen zgarnie puchar 4 skoczni i wcale mi z tym nie jest źle. Pomimo to zyczę Adamowi jak najlepszego wyniku bo kibicuję POLAKOM a nie tak jak Hanni Niemcom. Także nie mówię że nie jesteś ładna (chociaż cię nie widziałem) - chodziło mi o twoje wypowiedzi, że używasz takich słów żeby się popisać!! Dlatego nie denerwuj się!
(02.01.2003)
kasia18zgadzam się w całej rozciągłości z poprzedniczką!I ja też myslę,że Janne wygra tę całą zabawę...Jest w zbyt wysokiej formie,żeby sobie odebrac to zwycięstwo.Aczkolwiek po konkursie w Ga-Pa wszystko jest możliwe i już mnie chyba nic nie zaskoczy...
Pozdrawiam:-)
(02.01.2003)
Finnair'ovaO rany..., tyle tu wuypowiedzi, każda ma w sobie wiele racji. Ja piszę trochę późno, ale mam nadzieję, że te późne głosy też są czasem czytane. pan Szaranowicz jaki jest, taki jest ale na skokach to on się nie zna wcale i też jestem za tym, żeby wrócił Mklas. ma on też swohje grzeszki na sumieniu, ale to fachowiec od tej roboty. Druga sprawa: nie lubię Svena jako człoowieka, ale jako sportowiec ma mój szacunek. Szkoda tego skoku. Ale upadki się zdarzają, a ten konkurs to ich feeria. Trzecia sprawa to podpórka Aho i noty Hoelliego. Fin został tu ewidentnie skrzywdzony. Jestem Polką, życzę dobrze zawodnikom z naszego kraju, już nie mówię tu tylko o Małyszu, ale coś mi się wydaje,że Janne tą imprezę wygra i to się mu będzie należało. pozdrawiam noworocznie wszystkich kibiców skoków i POWODZENIA!!!
(02.01.2003)
HanniKuba jesteś frajerem i już. Nie lubisz Hannawalda jak większość polskich PSEUDOKIBICÓW, za to że wygrywa(ł) z Małyszem. Tak samo było ze Schmittem, tyle że Schmitt nie oberwał aż tyle co Hanni bo on tak naprawde nie wygrywał z Adamem tylko nawiązywał z nim walkę (chociaż Małysz w sezonie 2000/2001 nie miał sobie równych i Schmitt też z nim nie miał wtedy za bardzo szans),a był tak nielubiany przez PSEUDOKIBICÓW bo jest niemcem. Tacy jak ty to są kibice dla których skoki nie są sportem tylko pretekstem do tego żeby pokazać że Polska jest lepsza od innych krajów (w tym wypadku Niemcy). A Adam Małysz jest tylko zasłoną, która jako pierwsza pokazała wyższość nad niemcami (innymi krajami), a tacy jaktylko to wykorzystują i okazują swoje cechy (szowinizm). Dla ciebie skoki to nie jest piekne widowisko tylko podłoże do tego zeby pokazac swój szowinizm.
P.S.: Kasia18 ja bym chętnie obejrzał twoje fotki jak mozesz to przyslij hanni@op.pl
(02.01.2003)
kasia18Aha,przy pojęciu ksenofobii zapomniałam dodać,że taką postawę mozna odnalezć w języku potocznym,np.makaroniarze,SZKO PY,SZWABY,pepiki itp...
I chyba każdy kto czytał twoje wypowiedzi potwierdzi,że mam rację...
(02.01.2003)
kasia18Do Kuba23:
Ksenofobia-wrogość wobec innych narodów,uznawanie wyższości własnego narodu,brak tolerancji wobec innych nacji oraz obywateli krajów innych niż własny.
Szowinizm-skrajny nacjonalizm,bezkrytyczny stosunek do własnego narodu i jego obywateli,niechęć wobec wszystkiego co obce,nie wyłączając obywateli państ innych niz własny.
I co,czy teraz powiesz że posługuje się pojęciami których znaczenia nie znam???
A co do atrakcyjności to prosze Cie,podaj mi swojego maila lub numer gg,to Ci wysle pare moich zdjęć,żebyś nie gadał takich rzeczy.Czekam na meila:-)
(02.01.2003)
Kuba23Niech żyje Adam Małysz !!
(02.01.2003)
Kuba23proszę cię Kasiu18 niech nie będzie ci mie żal. Wicm co mówię i wcale nie jestem wrogo nastawiony do innych zawodników. Lubie na przykład Schmita i Ahonena. Ale nikt nigdy nie zmieni mojego podejscia do tego głupiego Hannawalda. I proponuje wipierw nauczyś się tych pojęć którymi piszesz a później oceniać. Zamiast się żalić nademną lepiej pomyśl nad sobą. Pewnie jesteś nieatrakcyjna i dlatego próbujesz się wykazać w inny sposób starając się pokazać jako mądra osoba. Niestety nie jesteś! Ale zgadzam się z tobą że każdy mysli co chce i co sam uważa za słuszne. Ja nienawidze Hannawalda! i twoje śmieszne podejście tego nie zmieni!!
(02.01.2003)
Maggietrzymam kciuki za Marcinka Bachlede :)
pokażesz jeszcze Marcin, co nie?
(02.01.2003)
edward nożycoręki=-MAŁYSZ NA PAPIEŻA!!!
(02.01.2003)
KeishaSpoko jesteście! Małysz jest cool to jasne Ze czasem mu się nie uda przeciez nikt nie jest doskonały. Poprostu powolutku powraca do świetnej formy. Jednak mimo wszystko najbardziej kocham Noriakiego !!! On jest zaj...... i już!!!
(02.01.2003)
aga16ja jestem polka i kibicuję oczywiście adamowi.
wiem jednak przecież że jest niezastapiony.niech inni troche ruszą
.. aha i lepiej dajcie spokój hannawaldowi.on też ciężko ćwiczy tak jak i inni.
WYLUZUJCIE!!!
(02.01.2003)
kasia18Do Hanni:
Nie przejmuj sie komentarzami Kuby23,po prostu szkoda zdrowia.Niestety,jego podejscia do Hannawalda ,jak i innych zapewne też,nie zmienisz,trzeba to zaakceptowac.Mi jest żal tego kolesia,bo jest szowinistą i ksenofobistą,ale takimi ludzmi nie warto sie przejmowac.Niech pisze co chce,i tak każdy wie swoje.
Pozdrawiam:-)
(02.01.2003)
Deggial vien JauntyNie twierdze ze niemieccy komentatorzy sa swieci, zreszta nie znam niemieckiego. Ale jakos nie chce mi sie wierzyc, zeby cieszyli sie z porazek innych zawodnikow, zamiast z sukcesow wlasnych. Ale powtarzam - moze sie myle. Nie wiem natomiast czy to automatycznie oznacza, ze Szaranowicz musi komentowac tak jak to robil ostatnio?
(02.01.2003)
sucharOpis konkursu ładny, ale ja bym wolał zamiast tego pełne wyniki z pierwszej serii - takie jak po Obersdorfie, a nie tylko pierwszą dziesiątkę.
No i nie ma jeszcze aktualnej punktacji PŚ :( Oby nie była błędna jak na Onet.pl gdzie Ljokelsoey ma 300 p. tak jakby w Ga-Pa zajął 3 a nie 4 miejsce.
(02.01.2003)
Kuba23Oj Hanni widzę że jesteś jeszcze głupszy(a) od tego showmenowskiego Hannawalda. Jak ci jest tak dobrze upodobniając się do niego nawet pseudonimem to wyjeżdzaj za zachodnia granice do Gebelsów i nie wracaj. Wisi mi jak komentuje Szaranowicz. Nic mnie to nie obchodzi. Ale wole żeby wygrywał Polak a nie jakiś Szwab i może sie to stać za wszelką cenę - nawet połamania się tego anorektyka. Żałuję że są wśród Polaków tacy idioci i pseudopatrioci jak ty "HANNI". Ja bym was na syberie powysyłał. Żałuję że nie mogę!!! Niech żyje nasz Polak - Małysz. A ty Hanni lepiej przerzuć się na komentowanie fascynujących partii w bierki albo w szachy bo na brydża jesteś za głupi(a).
(02.01.2003)
HanniKuba23...Ja bym na twoim miejscu nie chwalił się tak swoja inteligencją i poziomem jaki reprezentujesz mówiąc żeby Hannawald się połamał. Wątpie zeby komuś to imponowało, bo Szaranowicz w Ga-Pa też tak robił i jak się przyjrzysz to prawie wszyscy go tutaj "zjechali". Ty tymi słowami pokazałeś że jestes jeszcze gorszy od Szarego. No ale przynajmniej pokazałeś jaki jesteś inteligentny i jaki poziom reprezentujesz...
(02.01.2003)
FuxW sumie niema aż takiego powodu do radości. Małysz jak widać jest w zmiennej formie, raz na podium, raz poza pierwszą 10-ką. Mam nadzieję ,że konkursy w Innsbrucku i Bischofshofen będą należały już tylko do niego. Pozdro!!!
(02.01.2003)
kdszBrawo dla Adama. Mam nadzieje, ze po [ewentualnych] niepowodzeniach naszego skoczka, nikomu nie przyjdzie juz do glowy wypisywac glupot w stylu "Malysz sie skonczyl". Pozdrawiam
(02.01.2003)
StanleyPanowie!
To nie beer-schtube!
Cieszmy się a "ozdobniki" zostawmy sąsiadom zza zachodniej miedzy, którzy przechodzą cieżką lekcję pokory.
Tak to jest już w tym życiu, że smucić musi się ktoś by cieszyć mógł ktoś.
Po 15 i 13 miejscu nie było nam wcale do śmiechu. Wczoraj my dziś oni mają powody do bólu głowy i to wcale nie po szampanie, którego wypili w nocy za dużo. Ostrożnie by i nam bąble od sodówy nie poszły nosem i uszami...
(01.01.2003)
FortunaAdam ma szanse na wygranie konkursow w I´bruck i B´hofen (tak jak 2001) ale TCS chyba raczej wygra bombastyczny Ahonen. Dla mie Adam i tak zawsze bedzie Nr 1
(01.01.2003)
MarcinCBRI znowu szwab dał Adamowi najniższą notę. A tak poza tym to Hanni powinien się uczyć od Adama naszego mistrza
(01.01.2003)
!!!!!!!!!!!!!??? jesteś h..em, obsr..ym bachorem. Jak cie znajdziemy to będziesz. miał połamane rączki i nóżki więc lepiej nie wypowiadaj się na temat naszego mistrza.
(01.01.2003)
Marcin BachleddaRACJA kuba jak się szwab nie połamie,to ktoś go połamie.
(01.01.2003)
WIERNY I ODDANY SOSNNo i co mordy wam opadły nie? teraz prawdziwi kibice, a 2 dni temu? JESTEŚCIE DO DU...PUPY.
Tak jak i ten cały TVN!!!
(01.01.2003)
K@SP@Brawo Adam!!! byłem niedowiarkiem i myślałem że Małysz już niczego nie osiągnie.Brawo Brawo
Brawo!!!.OBY TEN ROK BYŁ TAK UDANY JAK POPRZEDNI, A NAWET JESZCZE LEPSZY.
Pozdrowienia!
(01.01.2003)
asus7Tak sie wszyscy oburzają na komentatora Szaranowicza jak w zeszłym roku na p. Miklasa. Wszyscy szalenie się oburzają za jakieś jedno zdanie. Aż się dziwię, że tak mało potrzeba, żeby się ludzie zagotowali. Według mnie Szaranowicz nie powiedział nic zdrożnego, a to że wyraził zdanie 3/4 Polaków... On powiedział to, o czym inni pomyśleli. Nie przepadam za Hannawaldem, ale nie czerpałam z jego upadku jakiejś satysfakcji. Tak się po prostu zdarza, komentator to skomentwał i też nie mam wrażenia, że z czymś przesadził. A co do tego czy się zna czy nie, to uważam, że się zna. Błędy zdarzają się każdemu w każdej pracy i trzeba na to przymykać oko. Trochę jesteśmy za surowi w ocenie i za bardzo gloryfikujemy komentatorów z zagranicznych stacji. Więcej wyrozumiałości, kibice! Pozdrawiam i życzę wielu sportowych emocji w 2003 roku.
(01.01.2003)
HekatonA co do Ahonena, to jestem pod wrażeniem! Jest w takiej formie, że mimo tego upadku jest moim głównym faworytem do wygrania tegorocznego Turnieju 4 Skoczni!
(01.01.2003)
HekatonTo prawda, że Niemcy mają znacznie więcej utalentowanych sportowców (a może raczej mają większe możliwości realizowania tych talentów), nie rozumiem tylko dlaczego dla niektórych wypowiadających się tutaj jest to powód do radości :(
(01.01.2003)
Kuba23Każdy kto nie cieszy się z upadku anorekgtyka Hannawalda i Ahonena jest po prostu idiotą i niech sie zastanowi co pisze! Mam nadzieje ze jak do zakopca przyjedzie to sie już cały połamie. Doradzam każdemu kibicować Małyszowi i nienawidzić tego show-mana Hannawalda!
(01.01.2003)
SettlerJa bym na waszym miejscu nie oceniał aż tak brutalnie szaranowicza. Wszystko to spowodowane było oczekiwaniem na (wreszcie) dobre miejsce Adama. Fakt - przy skoku Hannawalda mógł swoje "myśli" przekazać trochę delikatniej. Co do Ahonena, jestem pełen podziwu i oddaję mu pokłon za ten drugi skok i za całą postawę w tym sezonie.
P.S. "Deggial vien Jaunty" i inni niepokorni - pamiętajcie, Niemieccy komentatorzy też nie są aniołkami.
POZDRAWIAM WSZYSTKICH I DO ZOBACZENIA 18 i 19 W ZAKOPANE!!!
(01.01.2003)
Kuba23Każdy kto nie cieszy się z upadku anorekgtyka Hannawalda i Ahonena jest po prostu idiotą i niech sie zastanowi co pisze! Mam nadzieje ze jak do zakopca przyjedzie to sie już cały połamie. Doradzam każdemu kibicować Małyszowi i nienawidzić tego show-mana Hannawalda!
(01.01.2003)
GD_LukLOL, ale zrobiłem dwa błędy w słowie alkohol..hihihi..sami widzicie komentarze na gorąco są trudne:)))
(01.01.2003)
GD_LukZ szowinizmem to przesadziłeś. Niemcy też troche pokpiwali w czasie słabych skoków Adama w Obersdorfie - sam słyszałem w RTL. Szaranowicz nie jest najlepszy, osobiście wolę Miklasa. Nie może jednak redaktor z EUROSPORTU pan. Chróścicki mówić że Adam ma szanse na wygranie T4S jak tyle procent ile alkocholu jest w piwie w USA czyli około 1,5%, a na wygranie PŚ ma około 10% czyli tyle ile alkocholu w marnym winie. To są jego słowa dla stacji TVN. Uważam że porównanie, forma i kontekst po prostu niesmaczne albo mówiąc krótko sposób niemiłe dla naszego skoczka. Szaranowicza zaś poniosły nerwy i już. Hanniego zresztą też. Poszedł na całość, nic to nie dało, nie ma takiej siły wybicia i stało się. Szaranowicz trochę chyba się zapomniał - ale Peterce gratulował szczerze i nic nie mówił. Popełnia błędy ale to jest wszystko live - na skokach przyznaję, zna się słabo. Mówi bzdury ale język jego jest kulturalny i poza wyjątkami jest to poprawna polszczyzna. P. Sz. jest gwiazdą tvp - w sumie reprezentuje pewnien poziom. Poniosły go nerwy ale zawsze doceniał klasę skoczków którzy pokonali Adama. Pamietajmy że to wszystko nie takie proste - posłuchaj sobie komentarza Zimocha z meczu Widzewa o ligę Mistrzów:)))Dla mnie Zimoch to mistrzostwo świata. Wyłączam głos w tvp i podłączam radio, a tu tylko oglądam - jest super. Wiem że nie wiele daje intonacja głosu pana. SZ., która jest bardzo przyjemna ale byli o wiele gorsi. Komentowanie to nie taka prosta sprawa. Wiemy wszyscy ile zwycięstwa Adama znaczą dla nas wszystkich. Radzę jednak ( jeżeli mogę ) w tutejszych komentarzach nie używać inwektyw w stylu d...ek, a raczej posługiwać się faktami albo do nich się odnosić. Używając w/w sam pokazujesz niski poziom i na pewno nie uatrakcyjni to twojej wypowiedzi, pozdrawiam. Pisałem że będzie lepiej - ci co nie wierzą odsyłam do archiwum - nawet przewidziałem słabszą dyspozycję Hoellwarth'a::))
p.s.
nie martw sie Janne chyba wygra T4S
(01.01.2003)
Deggial vien JauntyWspanialy i emocjonujacy do ostatniej chwili konkurs. Jeden z najlepszych w tym sezonie. Do tego absolutnie ZENUJACY, CHAMSKI i SZOWINISTYCZNY komentarz p. Szaranowicza.
Plytkosc tego czlowieka jest po prostu przykra. On juz nawet nie potrafi zdenerwowac, po prostu przykro, ze taka osoba komentuje jakiekolwiek powazne zawody.
JAK MOZNA nie docenic wysilku, woli walki do ostatniej chwili i pracy jaka wlozyl w swoj skok Hannawald? Ja rozumiem ze ktos moze go nie lubic, ale wyraznie slyszalna w glosie p. Szaranowicza radosc z powodu upadku Hanniego to chamstwo. JAK MOZNA analogicznie cieszyc sie po WSPANIALYM, pelnym poswiecenia skoku Janne Ahonena (ktoremu nota bene kibicuje), kiedy zawodnik niemal upada, ale z najwyzszym wysilkiem ustaje skok?
Co to wszystko ma wspolnego ze sportowym duchem, z rywalizacja fair play? Zwrocmy uwage, jak zachowal sie Goldberger wobec Ahonena? Probowal go pocieszac, poklepywal po ramieniu, chociaz zarowno dla niego jak i dla kazdego innego bylo jasne, ze Ahonen w razie gdyby skoczyl bez podporki bezapelacyjnie wygralby.
Niestety, na takie gesty nie stac naszego Komentatora, ktorego slucha kilka milionow ludzi. Szaranowicz jest tak przepelniony zawiscia i wrecz obsesyjnym (sic!) uwielbieniem dla Malysza, ze nie jest w stanie w ogole dostrzec wysilku i trudu innych zawodnikow.
Nie ma sie co dziwic, ze potem odpowiednio uksztaltowani "ideologicznie" polscy pseudokibice, chamy, dresiarze i pseudopatrioci rzucaja we "wroga" kulkami sniegu, gwizdza itd.
Redaktor Szaranowicz nie jest w stanie pokojarzyc, ze gdyby nie Hanni, Ahonen czy Schmitt, sukcesy Adama Malysza bylyby NIC NIE WARTE? Bo czy jest powodem do dumy wygrac z kims duzo slabszym?
Janne Ahonen pokazal dzisiaj jak sie walczy - i przegrywa - z honorem. Pojecie to, podobnie jak elementarna kultura i oglada, jest niestety obce naszemu Komentatorowi.
Wstydu, jakiego taki ***** przynosi polskiej telewizji nawet nie warto komentowac. Mam nadzieje ze kierownictwo TVP pojdzie po rozum do glowy i zatrudni do komentowania skokow kogos po pierwsze na tych skokach sie znajace, a po drugie nie przepelnionego chorym szowinizmem i zawiscia. Chociaz z drugiej strony banda kolesi z Warszawy i tak bedzie sie wspierala do smierci i jeden drugiego za uszy wyciagnie.
Nadzieja bardziej realna jest taka, ze stacja Eurosport bedzie czesciej relacjonowala skoki na zywo, dzieki czemu p. Szaranowicz przynajmniej czesci z nas zostanie oszczedzony.
(01.01.2003)
Maggiesory ze nie na temat ale nie bedzie loga dla siemensow M35 ???
(01.01.2003)
ManJakHmmm....i gdzie sa ci co mowili:KONIEC MAŁYSZA ?!?Schowali sie jak widac..(chyba)
(01.01.2003)
szaryodwalcie się
(01.01.2003)
ViolaGoldi forever!!!
(01.01.2003)
oburzonyte znak zapytania!
to juz sie wstydzisz nawet imie, albo chociaz ksywe podac?
wezcie go zdejmijcie, wprowadzcie moderacje albo co jakis czas cenzurujcie takie bezsensowne wypowiedzi
(01.01.2003)
PawełA co do komentarzy to niektórzy tak dobrze znacie język niemiecki że wiecie wszystko co oni mówią.
Napewno na ZDF niemcy mają beznadziejnego fatalnego nieudacznika do piłki nożnej,który odzywa się raz na "godzine" swoim strasznie przymulonym głosem.
(01.01.2003)
maciekTego ??? to ignorujmy.Zostawmy to bez komentarza.
(01.01.2003)
MaggieGRATULACJE DLA JANNE AHONENA. CHYBA NIE BYŁ PRZYGOTOWANY NA TAK DALEKI SKOK, jednak jestem pełna podziwu dla niego. szkoda mi tez, ze sie wywalil. zaslugiwal na nagrode !
(01.01.2003)
AndrewSwoją drogą, wg Szaranowicza chyba wszyscy Finowie są z Lahti... Mówił: Matti Hautamaeki z Lahti... Arttu Lappi z Lahti... jakoś tak dziwnie się złożyło, że oni obaj skaczą w klubie Puijon Hiihtoseura...
(01.01.2003)
StanleyDo Haniego! W szachach też są lepsi?!!!
Gościu spadaj na własną stronkę. I tam sław pod niebiosa przewagę anorektycznych niemców.
To jest polska strona żadnen organ "piątej kolumny"
(01.01.2003)
HanniP.S.: Zgadzam się: niemcy nie mają takich komentatorów. HIHIHI :) Szary jest najlepszy zaden inny koment. z calego swiata nima z nim szans... :):):)):):):)P
(01.01.2003)
HanniEj ale bez kitu Szaranowicz STARA się zrobić z siebie jakiegoś znawce niewiadomo jak dobrego. Typ mało się zna i już. Nie da się dostrzec co złego zrobił dany zawodnik a on od razu któs sie wybije to SZary: tak jest spóźnił wybicie, za szybko się otworzył, itp. Tego się raczej nie da dostrzec czy spóżnił czy za wczesnie. Albo text na temat Artu Lappego: ZA DUŻO POWIETRZA WZIĄŁ NA SIEBIE - BUEHEHEHEHEHEHEHE. Co do KASI18 to dla mnie Sven zawsze będzie najlepszy i w Kuusamo też był lepszy od Małysza (zresztą i od wszystkich). MOJE ZDANIE...I JUŻ
(01.01.2003)
????????????K***a jakim cudem ten c***a sie dostał na podium??? powinien nawet do pierwszej 30 nie wleść!!! To jest poprostu h*j bez h**a!!!
(mowa o tym h**u z polski co znalazł sie dziś na podium)
(01.01.2003)
kasia18GD,racja,sumuje się noty z obu skoków i tu "Hanni" nie masz racji,bo Sven by z Adamem nie wygrał,nie wiem nawet czy byłby na podium. Zgadzam się,że Niemcy maja więcej utalentowanych sportowców niż my,ale mnie to jakoś nie boli,i pisanie takich rzeczy jest nie na miejscu.Przyjmij sobie do wiadomości, że nie da sie tak naprawde ocenić,kto lepszy,Hanni czy Adam.Skoki mają to do siebie,że raz jeden wygra za tydzień drugi. Chwała Adamowi,że zajął to drugie miejsce,mam nadzieje,że bedzie tak samo dobrze w następnych konkursach,ale jak powiedziałam,to nigdy nic nie wiadomo.Chwała Hannawaldowi,że jeszcze miesiąc temu spadał na bulę,a teraz skacze jak w zegarku,poza dzisiejszym dniem. Do czego zmierzam-nie można mówić,że Sven jest lepszy od Adama i na odwrót,po co sie tak kłócić,dzis jest lepszy jutro gorszy,oglądajmy to i sie delektujmy dalekimi skokami,dziś nie da sie przewidziec kto wygra a kto nie,kto lepszy kto gorszy!
(01.01.2003)
VSGKEj Ty, klient z nickiem Hanni :P Co Ty sobie myślisz, hę? :P Nie no żartuję, ale spoko, no zgadzam się z Toba po części, najeżdża polski naró na Hannawalda bezsensownie, ale to, że Niemcy są w prawie wszystkim lepsi od Polski, to bzdura :P Nie mają przecież tak wspaniałych komentatorów sportowych (:P), taki aktorów cudownych jak np. Boguś Linda (:P) i nie mieli ślubu w realiti szoł (:P) ;)))))))
(01.01.2003)
VSGKA i dodaję peesa, żeby sobie nikt nie pomyślał, że tr. Nieminen (buahaha) wg mnie (czyli w rzeczywistości Tommy N.) jest tr. Norwegów :P. Tak ni z gruchy ni z pietruchy z tym wypaliłam, bo mi się przypomniał ten tekst Szarego :P
(01.01.2003)
GD_Lukmimo tego że Sven skoczył 124 m i tak nie byłby lepszy od ADAMA który w konkursie w 1 -szym skoku był od niego lepszy o 3 m...Turniej to suma dwóch skoków ale w RTL nareszcie się skończyły te gadki o słabym Adamie. A co powie teraz trener austriaków? Adam nie wygra T4S ale pokazał że ma "balls" i to sie liczy.
(01.01.2003)
HanniDo KASIA18:
Nie wiem czy zauważyłaś ale Hanni może upadł ale skoczył 124m (DRUGA ODLEGŁOŚĆ KONKURSU). Przynajmniej Sven nie boi się ryzykować i stawiać wszystkiego na jedną kartę. Zresztą nie pierwszy raz (Salt Lake City K-120). I nie zrzędła mi mina bo Hanni skoczył lepiej od Adama jak by nie patrzeć. A poza tym Kóżajeski też jest bezczelny. Wszystkie wypowiedzi pod Hannawalda. Bo tu Hanni gorzej, tam Małysz lepiej od Hannawalda. Czemu nie powiedzial np. że lepiej na treningu od Ahonena. Chciał podkreślić, że polak lepszy od niemca. Ale polak nigdy nie będzie lepszy od niemca, bo trza spojrzec prawdzie w oczy i sobie powiedziec że Polska na arenie miedzynarodowej jest bardzo słaba i tylko Małysz i Korzeniowski ratują sytuację. A Niemcy? Prawie we wszystkim mają zawodnika który będzie w stanie wygrać.
(01.01.2003)
VSGKHiehie, nio fajnie, Adaś nasz kofany pokazał, że jest debeściak :) Jannego mi żal, bo chciał facet i chyba aż za bardzo (minę miał "I will kill you all i już nawet nie znienacka tylko od razu i z zimną krwią" :P). L...ee... nie chce skrzywdzić Roarka, więc po nazwisku nie powiem :P ale dobrze, dobrze skakał :D. Widać, że trener Nieminen (buahahaha, Szaranowicz kocham Cie za to :P) odwalił kawał dobrej roboty ;).
(01.01.2003)
AndrewHihi... rzeczywiście udało mi się szybko wrzucić tego newsa. ... szkoda, że Janne się wywalił :(. Ale został liderem TCS, udowodnił, że jest zawodnikiem wysokiej klasy. A poza tym pokazał, że jednak potrafi "ciągnąć" skok :D - już nie ma tej blokady psychicznej... Janne jest wielki! Wierzę, że wygra Turniej!
(01.01.2003)
:)Adaśśśśśśśśśśśśś hop Małyszszszszszszszszszszsz blik, brawo.
(01.01.2003)
blizzarAhonen gora!! chyba nikt w turnieju z nim nie wygra!! brawo adam
(01.01.2003)
robRtWiecie co mnie osobiscie boli? To, ze Polak nie cieszy sie tak naprawde z sukcesow swoich zawodnikow ale z porazek przeciwnikow. Szkoda bo Malysz skakal dzis naprawde dobrze ale dla niektorych wazniejsze jest to, ze Niemcy byli gorsi... Nie na tym polega kibicowanie...
(01.01.2003)
goldenPowiem tak: Szaranowicz dla mnie nadaje sie tylko do Koszykowki (kiedys komentowal NBA) i co najwyzej do Lekkiejatletyki. Z Ahonena wyraznie sie smial. Dla mnie Ahonen pokazal ze jest debesciak. Ciesze sie ze wygral Peterka poniewaz on swoje doswiadczenie ma i nie jest jakims tam mlokosem. Malysz pokazal tym niedowiarka ze "latac" umie i sie nei skonczyl jak niektorzy "znawcy" mowili. Narazie wraca do formy. Goldi pokazal ze red Bull dodaje szkrzydel :) On w koncu wygral 3 razy PS wiec samo to mowi sa siebie hehe Powodzenia PS: Malysz za 2 tygodnie bedzie wielki - pewnie na konkurs w zakopcu
(01.01.2003)
kasia18Chciałam tu sie odnieść do słów gościa o przezwisku "Hanni".Jeszcze niedawno pisałeś,że Adam powinien brać lekcje skakania u Svena.I co teraz powiesz???Zrzedła minka trochę co???Tylko z jednym sie z Toba zgadzam-Szaranowicz gorzej zrobic nie mógł,śmiać się tak bezczelnie z upadku Ahonena,choć to i tak jakieś nieporozumienie,bo to nie był upadek,ale dziś sędziowie bardzo różnie oceniali,szczególnie pan z Niemiec.Niestety nie mamy na to wpływu.Ja sie ogromnie ciesze z 2 miejsca Adama,dla mnie to miejsce po tych wszystkich wahaniach formy to i tak zwyciestwo:-) a Adam w końcu zamknie gęby wszystkim tym co w niego nie wierzyli!
(01.01.2003)
EnigmaNo Adam! Adam jest MISTRZEM!!! Przed tą niemcowatą publicznością =} Bravo!!! Bravo Adam!!!
A Hanni? :P
(01.01.2003)
GD_LukPisałem że będzie dobrze....bravo...Ahonen miał upadek podobnie jak podpórke w 1 seri Hoellwarth. noty dla niego skandalicznie wysokie, co zauważono w RTL. Skok gdzie dotknie sie podłoża a podłoża Dotknął Janne "pupą" i dlatego niskie noty. Teraz odszczekiwać wszystko niedowiarki z TVN!!! Zero praw do transmisjii ale za to tyle żółci że dla innych stacji wystarczy. Pozdrawiam was sceptycy z TVN - właśnie dlatego kocham sport bo jest nieprzewidywalny.
(01.01.2003)
MirekJane był dobry, ale przedobrzył. Upadek był ewidentny, dziwi tylko fakt, że ulgowo potraktowało jury Hoellwartha w pierwszej serii, to trochę wypacza takie zawody. Cieszmy się, że nasz champion is back!
(01.01.2003)
Ciri=DD
Hah, a co teraz powiedza ci blużniercy co to wieszczyli "koniec Małysza"? hę? =D
Hanni, zgadzam sie co do Szaranowicza. Fajfus.
I apropos... Hanniego to jednak troszke szkoda... ale upadek był pierwszorzędny ;]
(01.01.2003)
NatkaTo taki mini-chacik
(01.01.2003)
HanniSzaranowicz to jest fajfus. To co zrobil bylo szczytem. Tak bezczelnie cieszyc sie z podpórki Ahonena. To on powinien wygrać. Uważam ze dostal za niskie noty. Dlaczego potraktowano to jako upadek...??
(01.01.2003)
MaggieGRATULACJE DLA JANNE AHONENA. ADAM I GOLDI GÓRĄ
Szybki jesteś Andrew. Skończyły się dopiero co skoki, a tu już wiadomości :)
(01.01.2003)
Mattiabuuuu :( Biedny Jasiek... :( To on powinien wygrać :(
(01.01.2003)
StanleyWstrzymał słońce ruszył ziemię, polskie go wydało plemię...
Dementujemy informacje, że Kopernik była Niemką!
Red Bull to jest to!
(01.01.2003)
StanleyWstrzymał słońce ruszył ziemię, polskie go wydało plemię...
Dementujemy informacje, że Kopernik była Niemką!
Red Bull to jest to!
(01.01.2003)
-=mspx=-niech Adam leci daleko jak ptak
(01.01.2003)
SzarusiekGratuluje tak szybkiego i wyczerpujacego opisu, jestem pewien podziwu i wracajac do skokow.. mam andzieje, ze MAlysz w koncu pokaze na co go stac
(01.01.2003)
MattiaOjej... Andrew, podziwiam twoją szybkość :) Ja szczerze mówiąc, nie byłabym dzisiaj w stanie nawet po części tak błyszkawicznie dać takiego newsa...
(01.01.2003)
SzmergielW końcu siadł Hannawald. Jeeeeeeeeeest!!!
(01.01.2003)
philippeale szybko...
(01.01.2003)