Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Czy dla Adama Małysza ma znaczenie walka TVP z Polsatem o transmisje skoków? Ma. I to całkiem duże. Związane to jest z reklamami i sponsoringiem. "Reklamy na strojach sportowców są warte tyle, ile dadzą sponsorzy. Na kwotę zapisaną w kontrakcie ma wpływ wiele czynników. O transmisje skoków w przyszłym sezonie w szranki z TVP stanie Polsat. To, kto wygra, będzie miało znaczący wpływ na sponsorów" - mówi Tomasz Redwan, ekspert w zakresie marketingu sportowego w Polsce.

W ostatnich latach telewizja już nie zalewała nas reklamami z Adamem Małyszem. Związane to było zapewne z obniżką formy mistrza. Czy teraz powrót na szczyt będzie oznaczać wyższe kontrakty i kolejny reklamowy atak? Najwięcej kontraktów reklamowych Małysz podpisał po sukcesach w sezonie 2000/2001. Potem nastąpiło lekkie uspokojenie i działalność marketingowa ograniczyła się w zasadzie do pokazywania Małysza w strojach z logo sponsorów. Według wrocławskiej firmy Expert Monitor, zajmującej się sportowym marketingiem, umieszczenie małej reklamy na rękawie kombinezonu Adama Małysza kosztowało w 2003 roku aż 916 tysięcy złotych. Ile może być warte teraz, po kolejnych wielkich sukcesach? Jak wygranie przez którąś z walczących stacji telewizyjnych praw do transmitowania pucharowych zmagań przełoży się na konktretny zysk dla mistrza? A jak się to przełoży na zadowolenie z jakości przekazu telewizyjnego dla zwykłego Kowalskiego? Zobaczymy...
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« kwiecień 2007 - wszystkie artykuły
Komentarze
Hermiona
Szaranowicza mogę skomentować... Przede wszystkim zmienne nastroje(niekontrolowane wybuchy radości po nostalgiczne wzdychanie), perfekcyjna znajomość życia prywatnego skoczków(przytaczanie tychże faktów nie wtedy , gdy trzeba),porównania nie z tej ziemi, polot maniaka... Ech...smutne skoki bez pana Włodzimierza
(14.01.2008, 12:13)
karol
Skoki beż koment. Szaranowicza to tak jak zima bez śniegu, jak róża bez kolców, jak terroryzm bez Osamy... :)
(21.11.2007, 15:59)
lilcia
916tysięcy za nalepkę na rękawie! o stary! =P
(15.04.2007, 15:36)
Karolka
nie no ja nie chce skoków w polsacie... wrr... tvp ma je transmitowac!!! buu... realnie... ja osobiście nie znoszę polsatu (chociaz filmy sa tam fajne) przeciez u nas (w Polsce) skoki sa tak popularne że czołowa telewizja (w tym przypadku tvp) powinna je pokazywać! A gdyby (nie daj Boże) straciły na oglądalności ( i popularności) można je zrzucić na coś pobocznego...[jak polsat(w 1-szej kolejnosci bo polsat to też wielka telewizja)tvpsport czy inne...] heh...pozdrawiam i mówię głośno !!!NIE PRZENOŚCIE NAM SKOKÓW NA POLSAT!!! *** ^TVP^
(15.04.2007, 14:16)
hudy
niewazne kto pokaze wazne aby adam skakał jak najdalej
(15.04.2007, 11:40)
kATIE
Nie nie i jeszcze raz nie!!! Polsat się nie nadaję!!!
(14.04.2007, 16:06)
Elmander
Lepsze skoki są i będą w TVP1. Polsat to stacja komercyjna i jeżeli ma przeprowadzać transmisje, to będziemy musieli nastawić się na ogrom reklam nie tylko w przerwie między seriami ale i podczas samych zawodów. Poza tym Polsat nie ma "specjalistów" od skoków (mam na myśli naszych znakomitych komentatorów Włodzimierza Sz., Stanisława S.), bo jeżeli skoki mają być komentowane przez Borka czy Kołtonia, to nie wiem co z tego będzie. Porównać to będzie można tylko do pamiętnych transmisji meczów el.LM prowadzonych przez TVN, gdzie "komentatorzy" nie znający się zbytnio na futbolu próbowali zrobić wielkie widowisko... Ale to tylko moja opinia na temat Polsatu. Przecież jeśli się postarają i zlikwidują te reklamy oraz parę innych niepotrzebnych rzeczy to może być nawet fajnie.
(14.04.2007, 13:22)
finomanka
a tak w ogóle to ja wolę TVP1 :D
(14.04.2007, 00:11)
finomanka
haha. No tak,lepiej teraz ludzie bierzcie się za reklamę, bo jak wygra po raz piąty puchar świata to już się z kasą nie wyrobicie!
(14.04.2007, 00:11)
ewka@
szczerze mówiąc byłabym za TVP może to ten strach przet tym jak to by było z polsatem...ludzie nie lubią tego czego nie znają...mogę tylko dumać ! i cóż wydumam? nic nie wiesz dopóki nie sprawdzisz na własnej skórze...
(12.04.2007, 19:51)
konder
Polsat i tylko Polsat.TVP z Szaranowiczem to cierpienie dla mych uszow.
(12.04.2007, 12:41)
gucio xxx
Może to ja czegoś nie rozumiem ale... po co ta kłutnia... Przecież jedni i drudzy mogą transmitować skoki.
(12.04.2007, 11:42)
juzer
polsat chce miec jak najwiecej kasy ale ta wojne wygraje bo maja za prezesa miliardera solorza-zaka niestety :(
(12.04.2007, 11:38)
Jasiek
@PHL
Dzięki.
(12.04.2007, 09:24)
Dota
TVP walczcie o swoje!!! błagam!!! załamię sie jesli polsat bedzie transmitował skoki!!!;(;(;( Ja TVP GÓRĄ!!!
(11.04.2007, 22:33)
Julka
To nie chodzi o fachowe komentowanie tak do końca. Chyba każdy z nas zna się trochę na skokach. Sami powiedzcie czy nie lepiej słuchać porywającego "Leeeććć" Szaranowicza niż smętnych rzeczy komentatorów z eurosportu?
(11.04.2007, 22:31)
fan skoków
@wspomnień czar
No, też nie dawno to wspominałem, z tego co pamiętam to 7. zawodnik też blisko. Wtedy błysnął Ammann. A II seria stała na wysokim poziomie.
(11.04.2007, 21:27)
fan skoków
@daf
W sumie też prawda. Ale są ludzie którzy by lepiej komentowali. To jest pewne.
(11.04.2007, 21:24)
wspomnień czar
wiem, ze troche nie na temat, ale dzis sobie przegladalem wyniki z 2002 roku i tak z rozzewnieniem wspominalem ten magiczny sezon Malysza i Hannawalda; i taki maly fakt z historii - wyniki 1 konkursu z Engelberga - alez bylo ciasno w czolowce: 6 z 7 w 1 punkcie
(11.04.2007, 18:45)
Xellos
Oczywiscie ze TVP...bo Polsat mam za sniegiem, niech pomysla lepiej nad poprawa sygnalu naziemnego :)
(11.04.2007, 17:56)
PHL
@Jasiek
Nie ma sprawy, ale dopiero jutro. Dzisiaj się nie wyrobię ;)
(11.04.2007, 17:56)
offca
A dlaczego nie może być tak, że np Polsat mógłby transmitować kwalifikace???
(11.04.2007, 17:54)
@g@
TVP!!! mam pytanie Gracie czy nie gracie???:):):):):):)A POLSAT do przodu czy się cofacie??? no oczywiście że się wycofacie bo z was to są buraki
(11.04.2007, 17:26)
dawid
Pytanko!!! Czy Eurosport będzie pokazywał LGP 2007? A może tvp1??? Za odpowiedz z góry dzieki
(11.04.2007, 17:11)
krwisty
walther-bingo tak wygladaja mniej wiecej wszystkie przekazy(nie etylko sportowe) w komercyjnych telewizjach.dobre to bylo ha ha ha
(11.04.2007, 16:55)
@g@
I o to chodzi Dla Adama ma tez to duży wpływ bo kto go będzie później oglądał.Jak TVP wygra z durnym POLSATEM to Małysz będzie sie cieszył z jeszcze dużej popularności jaką miał dotychczas.Ja jestem za TVP.A wtedy TVP duzo zyska.
(11.04.2007, 16:50)
Walther
Wyobrażam już sobie skoki w Polsacie... Dwóch panów ociekających żelem do włosów przy plastikowym stoliku wymalowanym w słoneczka pod skocznią uśmiecha się do nas niczym Kurzajewski. Obok nich grono zdziadziałych ekspertów: Fortuna, Siderek, Nadarkiewicz i pisarz Jerzy Pilch, bo z Wisły. Za chwilę przenosimy się do II studia - pod skocznią w Warszawie. Tam kucharz Sowa gotuje dla nas specjały kuchni fińskiej (gdy konkurs jest w Kuusamo, Lahti, Kuopio itd.), norweskiej (Lillehammer, Trondheim), przyrządza oscypki (Zakopane) i tak dalej. Po powrocie do studia I słyszymy typy wszystkich ekspertów i przekomarzanie się między sobą prowadzących, że to "ja mam rację, a właśnie że ja.". Po dłuugim bloku reklamowym zaczyna się transmisja od skoku 25 zawodnika. Romek Kołtoń obwieszcza nam, że prowadzi reprezentant Australii i rozprawia na temat wyższości piłki nożnej nad skokami, od czasu do czasu powie, co dziś zepsuło się w bolidzie Kubicy i porówna co 5 skoczka do jakiegoś piłkarza. Gdy już ma skakać Adam Małysz - nagle transmisja jest przerywana "Wydarzeniami Flesz" gdzie ładna pani, lub mniej ładny pan obwieszcza nam, że wybuchł Pałac Kultury, terroryści zaatakowali kurnik w podbiałostockiej wsi, urzędnicy oszukali 5-letnie dziecko, a Kaczor Donald obchodzi swoje 50. urodziny. Potem kolejny 10-minutowy blok reklamowy. Po powrocie do studia krótki komentarz zupełnie nie na temat i informacja, że Adam Małysz wygrał. Potem przenosimy się na rynek do Wisły - gdzie pan Iwanow rozmawia z panią Janeczką od cukierni "U Janeczki". W tle cieszy się gromada kibiców z biało-czerwonymi polsatowskimi chorągiewkami. Na tym przerywany jest program, bo nadeszła godzina na emisję "Pierwszej miłości". Do widzenia państwu.

Broń nas Panie Boże przed Polsatem.
(11.04.2007, 16:48)
daf
@tomek
Teoretycznie to i TVP może je dać do swojego kanału sportowego. A wiesz dlaczego tego nie zrobi? Bo straci kupę kasy za reklamy. Z tego samego powodu nie zrobi tego także Polsat, TVN czy ktokowiek, przynajmniej póki pomularność skoków w Polsce jest jaka jest.
(11.04.2007, 16:40)
tomek
NIE NIE NIE !!!
tylko nie to !!!
Polsat pewnie da te skoki do jakiegos polsatu sport i z oglądania skoków będe miał nici ;(
dobrze, że się TVN nie włączył do wyścigu, bo też bym sobie nie pooglądał...
(11.04.2007, 16:30)
maciej
JA wole TVP bo znając Polsat to zrobi reklamy w czasie skokóww
(11.04.2007, 16:26)
krwisty
a oto moj mail na tak profilaktycznie jakby ktos mial jakies pytania (by nie zasmiecac nimi strony) robert.wojska@interia.pl
(11.04.2007, 16:21)
krwisty
ja mam taka propozycje dla was :kto napisze krotka charakterystykei podsumowanie naszego "ulubionego"komentat ora Wlodka Szaranowicza temu wysle osobiscie widokowki z orginalnymi podpisami SIMONA AMMANNA i GEORGA SPATHA,ktore dostalem ostatnio od redakcji za wygrana w konkursie komentarz miesiaca.Ja juz nimi oko nacieszylem i chce sie podzielic nimi z wami.CZEKAM NA FAJNY OPIS WLODKA SZARANA.pozdrawiam was Robert
(11.04.2007, 16:14)
daf
@PHL
Ale właśnie o to chodzi - skoro Szaran jest w TVP, a ludziska domagają się komentarza nie-fachowego a emocjonalnego, to nie ma lepszego kandydata niż Zimoch :).

@indor
Sno pek może i przynudza, ale przynajmniej wie co mówi.
(11.04.2007, 16:14)
Jasiek
@PHL
Jak masz tego więcej, to wyślij mi Maila (E - Mail pojawi się, jak klikniesz na moje imię).
(11.04.2007, 16:01)
krwisty
a moze tak skoki w tv TRWAM???:-))))))i ksiadz dyrektor w roli fachowca od "skokow"he he
(11.04.2007, 15:59)
PHL
Tomasz Zimoch zamiast Szaranowicza to byłaby zamiana siekierki na kijek. Nie wiem jak komentuje skoki, przypuszczalnie nie myli się tak często jak Pan Włodek, ale pamiętam jego relacje w radiu z piłkarskich MŚ 2006. To była poezja a'la Szaranowicz, ale do kwadratu! Dla przykładu dwie frazy:
- "A ten Murzynek Johnson biega tam, choć na razie przypomina mi bardziej adwokata z kryminałów Grishama niż zmieniającego się w groźnego drapieżnika piłkarza"
- "Szanse Amerykanów topnieją tak, jakby rozłożyć worek cukru i gdyby padał deszcz"
Mam tego więcej, jest równie ciekawie ;)
(11.04.2007, 15:46)
adagio28
Ja tez jestem za TVP. I to pod każdym wzgledem. A jak to niech ich TVN wyprzedzi - gdzie dwóch się bije....
(11.04.2007, 15:41)
martula
nie wiem jak tam POLSAT by pokazywal skoki, ale siatkowke pokazuje lepiej niz TVP=]
(11.04.2007, 15:15)
indor
@daf @uskotko
To pokażcie mi lepszego komantatora od Szarana??
Snopek - nudzi
Miklas - usypia
Rudziński - komentuje monotonnie
Chruścićki - myli się nie gorzej od Szarana

W Polsce NIE MA komantatora skoków, który komentowałby fachowo i jednocześnie emocjonalnie. Trzeba wybierać - niestety.

Jeśli mają zastapić Szarana, to kimś naprawdę dobrym - a na razie takiego nie widzę. Nie zmienia to faktu, że bardzo bym chciał, żeby się znalazł - bo Szaran dochapał się do skoków po sukcesach Adama - i to jest fakt niezaprzeczalny. Był dobrym komentatorem LA, ale zaczął rozmieniać się na drobne - i teraz komentuje wszystko - od skoków, przez LA, nożną - aż po pytanie na śniadanie. A jak już ktoś wcześniej pisał - jak coś jest do wszystkiego..
(11.04.2007, 15:08)
indor
Zimoch?? Nie żartuj. Nie trawie tego gościa.
(11.04.2007, 15:02)
daf
Wyjątkowo zgadzam się z uskotko - Szaranowicz jest takim samym specem od skoków jak Szpakowski od kajaków (pamiętam, że komentował kajakarstwo na IO w Barcelonie'92) !!! Na ostatnie Igrzyska na szczęście udało się ściągnąćKajetana Broniewskiego, to przynajmniej komentarz miał sens...
(11.04.2007, 14:06)
daf
@fan skoków
No cóż, na dobrą sprawę, to w Polsce fachowców od F1 ze świecą szukać. Trzeba sobie jasno powiedzieć, że do niedawna był to w Polsce sport niszowy.

@Zula
Znaleźć fachowców od skoków? Przecież to nie jest trudne zadanie. Skoro TVP wytypowała do komentowania skoków Szaranowicza, to przecież może to robić każdy, bylemy potrafił przykuć uwagę do tego co mówi :)
Mam nawet cichego faworyta - Tomasza Zimocha z Polskiego radia - mógłby sobie dorabiać w Polsacie jako fuszka :)))
(11.04.2007, 14:03)
uskotko
@Zula.
A od kiedy to niby Wl.Sz. jest specjalista od skokow??? Od czasow Adama Malysza??? Wl.Sz. jest specjalista od wszystkiego - co przeklada sie na "od niczego"...
Skoki z TVP!!! Dokadkolwiek!
(11.04.2007, 13:58)
fan skoków
@daf
Piłkę nożną może mają dobrą ale F1 to tragedia. Na TV4 też tak było, a to co wygadywali ostatnio w po Sepang to się w głowie nie mieści.
(11.04.2007, 13:19)
haliee
jedni i drudzy zapłacą, więc w czym rzecz? I nadal twardo stoję po stronie TVP. Chociaż widzę, że części z Was marzy się oglądanie transmisji zawodów z 10 przerwami na reklamę... ;]
(11.04.2007, 13:18)
Zula
@daf
Ja nie mówię, że Polsat ma złych komentatorów. Szczerze mówiąc nie wiem, bo nie oglądam na Polsacie żadnego sportu. Chodzi mi o to, czy znajdą fachowców od skoków. Poza tym sama dyskusja między seriami mnie nie intersuje za bardzo. Mnie interesowałaoby bardziej kto i jak będzie komentował same skoki, bo jak to ma być taki powolny komentarz jak na Eurosporcie to ja dziękuję bardzo.
Poza tym, mogę iść o zakład, że skoki polecą na Polsacie Sport. Z prostej przyczyny- bo to program sportowy, a zwykły Polsat zazwyczaj puszcza tylko najważnijesze imprezy. A zwykły konkurs PŚ takim wielkim wydarzeniem nie jest. Wierzcie mi, że Polsat będzie wolał puścić "Pierwszą miłość" niż skoki.
Fakt jest jeden. TVP mają wszyscy, a Polsatu nie. I tu boli. Ale nie mnie, bo ja mam i TVP, TVP Sport, Eurosport, Polsat, Polsat Sport. Przy wygranej Polsatu będę musiała tylko zaniechać oglądania skoków u dziadka.
Ale i tak wolę TVP. No chyba, że Polsat mnie kiedyś zaskoczy ....:)

@PHL
Su per zestawienie. Kundziu Mundziu jest najlepsze:)
(11.04.2007, 13:12)
Jarek__92
Ja nie chce polsatuuu!!! Przyzwyczaiłem sie już do szarana. i jego pomyłkom. Ale on stwarza tak niesamowitą atmosfere że oglądanie na TVP`1 to sama przyjemność!

Pewn ie gdyby polsat wyygrał (odpukać), to w trakcie transmisji robiliby przerwy na reklamy (tak jak podczas relacji z F1) co 5 minut.
(11.04.2007, 13:08)
krwisty
no niby tak ludzie...polsat niby bardziej profesjonalny,niby bardziej sprawiedliwy w ocenach,niby bardziej zaangazowany w sport...ale ryzyko tez duze ze reklamy zdominuja przekazy i jak mowi przedmowca wszystko pojdzie w polsat sport...i tu bez dekodera lezymy...czemu zmieniac to co moze nie najlepsze ale poprawne i dostepne dla wszystkich?mam tak samo jak wy wiele zarzutow do tvp.ale wole pozostac przy nich bo sie juz sprawdzili w relacjach ze skokow,a na nowe eksperymenty z innymi stacjami patrze krytycznie bo ryzyko naprawde duze.
(11.04.2007, 12:59)
daf
@PHL
Dobry wybór. Zwłaszcza pierwsze czwórka jest odjazdowa!

@Zula
Jeśli rozpatrywać od strony fachowości speców od transmisji sportowych, to jednak TVP nie dorasta Polsatowi do pięt! Studio w trakcie MŚ w siatkówce (z zaproszonymi Wójtowiczem, Gościniakiem czy Boskiem) to prawdziwy majstersztyk. Studio piłkarskie prowadzone przez "lalę" Borka wespół w zespół z "szeleszczącym" Kołtoniem - rewelacja. Gmocha dla mediów też odkrył Polsat na potrzeby MŚ w Korei. Naprawdę trudno się oprzeć wrażeniu, że redakcja sportowa Polsatu no porządni fachowcy. A zatem od tej strony przeniesienie relacji do Polsatu może dać tylko korzyści. Jedyne ryzyko, to że transmisje pójdą na Polsat Sport. I tyle będziemy skoki widzieli.
(11.04.2007, 12:43)
fanka_austrii
nienawidze kiedy szaranowicz komentuje. i tak ogladam na eurosporcie. szaran obraza zawodnikow, np. schlierenzauera w zakopanem.
(11.04.2007, 12:29)
M
Skoki powinny zostać w TVP!!! Jestem pewna że jak je Polsat wykupi to za jakiś czas zrobią tak że będą one tylko na Polsacie Sport, a nie każdego stać na dekoder...
(11.04.2007, 12:09)
Zula
Ja bardzo często oglądam skoki z dziadkiem u niego w domu. Niestety on nie ma Polsatu, a nie sądzę, żeby kupił specjalnie dekoder czy założył kablówkę. U niego tylko TVP nas ratuje. TVP mają wszyscy, a Polsatu nie każdy. To powinno się też wziąść pod uwagę.

Co do Hellera zgodzę się, że ma kiepski repertuar pytań, Kurzajewski też nie lepszy.

Dlaczego Tajner komentuje? Bo kiedyś skakał, bo był trenerem skoczków, bo jest prezesem PZN, zna się na rzeczy i jest z pewnością lepszy niż w studiu Monika Pyrek czy Robert Kubica. Lepeij niech komentuje niż jakby się miał wtrącać do pracy Lepistoe.
(11.04.2007, 12:06)
PHL
Jak można nie lubić skoków w TVP? Przez cały sezon notowałem wpadki i bon moty red. Szaranowicza - oto subiektywny wybór piętnastu najlepszych. Zwolennicy skoków w Polsacie - przeczytajcie i zastanówcie się: czy chcielibyście stracić takie coś ;))
15. "Czy wielka góra wyzwoli moc zwycięstwa Adama Małysza?" (Planica)
14. "Ależ to jest stary lis!!!" (Hoellwarth, Lillehammer)
13. "Okabe przegrał prawie ze wszystkimi - dziesięciu skakało i jest dziesiąty" (Neustadt)
12. "Tam jest masakra jeśli chodzi o eliminacje" (w kadrze Austrii, Willingen)
11. "Po wielu latach szukania dziwnych dróg w życiu, zdecydował się Lappi na studia w Rovaniemi i dostał ten dar od św. Mikołaja" (Oberstdorf, TCS)
10. "Guido Landert się rozsypał podczas turnieju" (Bischofshoffen)
9. "Nicole - nowa fizjoterapeutystka w drużynie niemieckiej" (Oberstdorf, TCS)
8. "Słychać w torach ten szum lodowy" (Lillehammer)
7. "Czesi w powietrzu wyglądają naprawdę dobrze" (Klingenthal)
6. "Uciekło mu kolano" (upadek Ipatova, Planica)
5. "Nisko jechał, z klatką piersiową na kolanach" (Bodmer, Klingenthal)
4. "Heung Chul Choi z miejsca Kundziu Mundziu w Korei" (Oberstdorf, TCS)
3. "Tak pięknie fruwał między nartami" (Janda, Lillehammer)
2. "Grabiami próbowano nadać temu charakter lodu porąbanego" (o przygotowaniach zeskoku, Lillehammer)
1. "Po lądowaniu walczył jeszcze o życie, ale sędziowie dość litościwie to ocenili" (Korniłow, Lillehammer)
(11.04.2007, 11:59)
adamo
@nanciaz
Klepiesz bzdury takie ze raza po oczach.Widac ze nie ogladales transmisji sportowych w polsacie co sie specjalnie nie dziwie z reszta, bo kto woli komerche to woli tvp koscielna Korzeniowskiego.Otoz oswiadczam ci ze polsatowi nigdy nie zdarzalo sie przerywac jakiejs transmisji sportowej reklamami i nigdy sie na nie nie spozniali.A ty tu klepiesz madralo o jakichs glupkowatych serialach i 20 minutowych tasiemcowatych reklamach bez ladu i skladu.Szaranowicz rzeczywiscie kibicuje Malyszowi i kibicuje tylko jemu niestety.A Heller to tylko obrazac skoczkow potrafi swoimi glupimi pytaniami (patrz Stoch).
(11.04.2007, 11:55)
krwisty
tak jak pisalem juz kiedys...nie przenoscie nam stolicy do krakowa ...nie przenoscie nam skokow do polsatu:-)kibic- bo wczesniejszy prezes pzn nie byl bylym trenerem i wspoltworca sukcesow malysza tak jak tajner...a co ci tak przeszkadza w komentowaniu tajnera?to ze zawsze wierzy w adama jego forme i ze jest zawsze spokojnej mysli jezeli chodzi o jego kariere?co moze fortuna ma stanac i komentowac obok kurzajewskiego?wystarczy ze nie raz w studiu siedzi i gada jako super fachowiec ktoremu cudem udalo sie wygrac kiedys zloto i to przez jeden skok,a reszte kariery przechulal w barach..juz ja tam wole tajnera ale to tylko moje subiektywne zdanie.
(11.04.2007, 11:53)
nanciaz
Nie lubię Polsatu bo tam dla nich najważniejsze są tylko reklamy. Kiedy zaczyna się jakiś program, to oni już się cieszą, bo za chwilę będą mogli wstawić jakieś reklamówki o jogurtach, czy tam jakichś super środkach do czyszczenia toalet itp. Moim zdaniem to na żywo sobie skoków nie pooglądamy, bo oczywiście w tym czasie będzie leciał program np. "Jak oni śpiewają" czy coś w tym rodzaju, albo "Rodzina zastępcza". No, chyba że zamiast reklam to wtedy będą wciskać po dwa skoki, ale i na to bym nie liczyła bo bez reklam to oni żyć nie potrafią. A bardzo mi będzie brakować Szaranowicza, który tak pięknie dopinguje naszego Adasia w locie, który tak się cieszy, gdy padnie skok najdłuższy w konkursie. No i oczywiście pan Maciej Kurzajewski to w pewnym sensie jakby duch tych skoków, i pan Bartosz Heller, który zawsze prowadzi ciekawe wywiady... Echhhhh, można by jeszcze długo wymieniać. Będzie mi bardzo tego brakowało. Proszę, Polsacie drogi, nie odbieraj nam tej przyjemności. Pleaseeeeeeeeeeeeeee!!!
(11.04.2007, 11:25)
kibic
Tak, tak, w tvp pewnosc byla zwlaszcza jak puszczali zawodnikow od 20-stki w 2-giej serii bo teleexpress i reklamy lekow mialy wyzszosc.I kto powiedzial ze transmisje nie beda na polsacie otwartym, mam juz dosc Szaranowicza i jego ciaglych wpadek.A Tajnera jeszcze bardziej.Wpycha sie wszedzie i co Malysz zdobedzie to musi sie wypowiedziec Tajner.Dlaczego on nie odejdzie w koncu z wizji? Tak tvp nie moze sie pogodzic ze on nie jest juz trenerem skoczkow czy co?Wiadomo ze jest prezesem ale wczesniejszego jakos prezesa pzn nie widywano na wizji a Tajner to jest wszedzie juz.
(11.04.2007, 11:16)
Zula
Jeśli wygra Polsat to będzie oznaczało koniec pana Włodka. Boże a to taki fajny komentator!!! Choć plecie czasem , że aż człowiek ze śmiechu tarza sie po dywanie to on jednak potrafi podnieść atmosferę. Jak on ryczy jak skacze Adam to ja prawie ląduję telemarkiem przed telewizorem razem z zawodnikiem. Coś wspaniałego!! A Val di Fiemme w wykonaniu Szaranowicza to był majstersztyk!!! Dla mnie to będzie strata jeśli wygra Polsat.
Ale pożyjemy, zobaczymy ...
(11.04.2007, 11:16)
Labrador
Jak umieszczą na głownym polsacie to wole Polsat, bo bez Szaranowicza...
(11.04.2007, 11:04)
Zula
Ja mam kablówkę, ale niech tak Polsat wrzuci sobie skoki na dekoder. Już widzę jak moi rodzice lecą i kupują mi ten dekoder, żebym mogła skoki pooglądać. Aż sie za nimi kurzy normalnie.
Poza tym nie wszyscy na kablówce nawet mają Polsat, prędzej TVN. Ja mam jedno i drugie na całe szczęście, ale znam osoby, które nie mają wcale. I co one maja zrobić?
(11.04.2007, 10:55)
Fanka
@ Zula
Właśnie, niech na ten temat wypowiedzą się osoby, które satelity lub kablówki nie posiadają i liczą się z tym, że ich (z różnych względów) mieć nie mogą. Zatem dla nich utrata skoków w TVP oznaczać będzie rozstanie się z tą dyscpliną sportu.
(11.04.2007, 10:30)
Zula
A ja wolę TVP. Polsat mnie razi strasznie. Mają piłkę i siatkówkę, po co im skoki, a poza tym czy oni maja jakiś komentatorów.
Z jednej strony jest mi to obojętne, byle skoki były transmitowane, ale czy w Polsacie będą transmitowane o każdej porze (czy tylko zostana nam powtórki), i czy Polsat sobie skoków nie rzuci na dekoder. A kto nie ma dekodera ten ma problem. Min. ja taki problem miałąbym. Wiadomo Eurosport nie zawsze puszcza skoki jak lecą live. Jednak tVP, jaka była, taka była, ale człowiek mial pewność, że skoki polecą.
Niech zostanie po staremu.
Polsat zwęszył trochę wiecej kasy i większą oglądalność i już zamarzyli o skokach.
(11.04.2007, 10:03)
Pio
Wole polsat
(11.04.2007, 09:57)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Transmisje skoków, a wpływy dla Małysza
Transmisje skoków, a wpływy dla Małysza

Transmisje skoków, a wpływy dla Małysza

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich