Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

TVP, współtwórczyni "Małyszomanii", już od sezonu 2008/2009 może stracić prawo do transmisji skoków narciarskich. Marian Kmita, szef sportu w Polsacie przyznał, że jego stacja prowadzi zaawansowane rozmowy z zagranicznymi pośrednikami odnośnie kupna praw telewizyjnych do Pucharu Świata na 3 lata, począwszy od sezonu 2008/2009.

Sezon 2007/2008 to ostatni, na jaki TVP ma jeszcze zawarty kontrakt. Potem jej prawa wygasają. Czy to oznacza, że pożegnamy się z komentarzami Włodzomierza Szaranowicza? Czy nie będziemy oglądać wywiadów Bartosza Hellera, tego nie tylko zdolnego dziennikarza, ale i znanego popularyzatora języka poskiego wśród zagranicznych skoczków? Czy znana postać dziennikarska zajmująca się skokami, jaką jest niewątpliwie Maciej Kurzajewski, nie będzie już z nami podczas kolejnych transmisji z konkursów Pucharu Świata? Robert Korzeniowski, szef sportu TVP, mówi, że tak łatwo nie odpuści... Sytuacja nie jest jeszcze przesądzona, zwłaszcza, że prawa do całego sezonu PŚ leżą w gestii kilku zagranicznych pośredników. Która stacja wygra?
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« kwiecień 2007 - wszystkie artykuły
Komentarze
Przem
Czy w Polsacie Czy w jedynce zawsze skaczą takie same brzdynce.
(13.04.2007, 20:20)
marta
moim zdaniem to glupota przenosic skoki do Polsatu!!!od kiedy pamietam byly i beda w TVP1!!i niech tak zostanie bo skoki w Polsacie to pomyla i nie to samo!!
(08.04.2007, 22:43)
benek
masz racje krwisty :P
(07.04.2007, 20:11)
Magia :D
LUCY i tego sie właśnie obawiam !! Drażniło mnie już to jak w czasie skoków pojawiał się mały kwadracik w górnym rogu w którym pokazywano wywiady z naszymi skoczkami :D
Ja na przykład lubie oglądać skoki od początku do końca od skoku pierszego zawodnika do ostatniego :D Pozdrawiam wszystkich i życzę wesołych Świąt Wielkanocy Buziaki :**
(06.04.2007, 14:37)
Grochowski
Ja wolał bym TVP!!!
(05.04.2007, 18:17)
Lucy
Rany Boskie, tylko nie polsat!!! Może to tylko taka zagrywka, żeby kibice zatęsknili za Szaranem i spółką-))

@Magia :D
popieram Cię w pełni, ale chyba nie liczysz, że w tym komercyjnym obrzydlistwie będzie lepiej! Przecież oni dadzą TYLKO reklamy i najwyżej skoki 10ciu najlepszych...
(05.04.2007, 14:19)
Magia :D
HEJ DROGIE KOLEŻANKI I KOLEDZY !! Najlepiej zróbmy tak napiszmy co nam sie podoba a co nie w transmitowaniu skoków narciarskich przez TVP1 może to do nich trafi , przeczytaja dokonaja z mian wilk bedzie syty i owca cała :D Heh oczywiście jak zakupia prawa do transmisji jak ich Polsat nie ubiegnie:D Wiec mi osobiście nie podoba sie spżnianie na serie 1 i 2 co spowodowane jest za duzą ilościa reklam :D Po co puszczają tyle reklam ? Po drugie niech sobie komentują przed rozpoczęciem serii ale niech pokazują przy okazji to co dzieje sie poza skocznia przygotowania zawodników itp. a nie tylko Kurzajewski na wizji i ten jego zmieniający się ton i barwa głosu :D Buziaczki :**
(05.04.2007, 13:33)
MilkyGirl
Tylko nie polsat! Skoki dalej w TVP, Szaran jest fajny, hehe smieszne komentarze wali czasami, a posat to tylko komercha i beda nas tak zasypywali reklamami, ze penie nieraz konkurs zaczniemy ogladac od trzeciego skoczka, bo beda musiali zdazyc puscic wszystkie reklamy. nie nie nie...
(05.04.2007, 12:16)
slimak macius
...dla ciebie to chyba wszystko jest super, ech co za czasy
(05.04.2007, 11:53)
Ewela:)
Polsat jest komercyjna i nie nadaje sie do niczego
(05.04.2007, 10:54)
Ewela:)
Nie wyobrazam sobie oglodania transmisji skoow narciarskich przez stacje polsat.Nie maja w polscie tak superowych dziennikarzy jak w TVP jest Maciej Kurzajewski czy Bartosz Heller(ktory robi fajne humnorki z skoczkami -mowia po polsku)czy Maciej Jabłoński choc nawet Szaranowicz choc czasami gada JAKIES DZIWNOSCI ALE JEST OK.Ale Szaranowicza gadki maja swoje uroki.I to jest to w tym wszystkim.Super dziennikarze super studio super goscie tak jak Szczesny-super!!!Wiec TVP do walki fani nie wyobrazaja sobie ogldania skokow narciarskich przez Polsat ktory w ogole nie ma pojecia o skokach.nawet jak sa to robia jakas wznianke w sporcie ze Adama zajal cos tam ale nic wiecej.Polsat jest do kitu.TVP:) jest the Best!!!
(05.04.2007, 10:52)
krwisty
nie przenoscie nam stolicy do krakowa...nie przenoscie tez skokow do polsatu.......
(05.04.2007, 09:07)
krwisty
a tak powaznie to ja bym skoki zostawil tak jak sa....i z taka obsadą.Co z tego ze pan Wlodek ma juz lekka demencje starcza i tak jak moja babcia pamieta doskonale wydarzenia z przed pol wieku albo lepiej,a zapomina np.co dzialo sie wczoraj...ja uwielbiam moja babcie i pana wlodka tez polubilem nawet za te jego wpadki.Kurzajewski....moja ciotka kupila kiedys reprodukcje znanego obrazu Podkowinskiego pt.szał.wisi ten kicz juz u niej 30 lat i tak sie do niego wszyscy przyzwyczaili ze nie wyobrazaja sobie ze kiedys go nie bylo(podobnie jest z kurzajewskim-idzie sie przyzwyczaic:-))a co do bartosza to wydaje mi sie najbardziej kompetentny...brawo za propagowanie polskiego jezyka.Jest jeszcze Apoloniusz co by tu o nim dobrego napisac hmmm...zauwazyliscie ze przestal sie farbowac?:-)))))))))))))
(05.04.2007, 09:00)
lilcia
Moim zdaniem TVP1 należy się możliwość transmisji..nie wiem nawet dlaczego - po prostu - kwestia przyzwyczajenia! Tyle lat są z kibicami...
A polsat niech się postara i więcej meczów Ligi Mistrzów transmituje! ;)
A poza tym - to by oznaczało skoki bez Szaranowicza! ;)
(05.04.2007, 08:55)
nebbia
tylko niech W..kurzajewski odklei sztuczny usmiech, a przyklei (może byc na butapren) czubek na swojej fryzurce, bo czasem mu zbytnio odstaje....no i niech częściej gada DO rzeczy....
(05.04.2007, 08:43)
krwisty
mam pomysl ...skoki narciarskie w telewizji TRWAM....co wy na to..?:-)))))
(05.04.2007, 08:42)
czteroglowy czy siedmioglowy tam bylo nizej wyzej ?
reasumujac lysa pala szaranowicz- do polsatu,kurzajewski-do TVN-u i wtedy TVP moze dawac skoki...
(05.04.2007, 08:37)
gadzet
I ma być tak jak z siatkówką było!? Połowa meczów na Polsacie Sport - a przecież nie każdy ma ten kanał. To w końcu kosztuje!
Zastanowiliby się -
Polsat >nad tym, czy jest sens walczyć o coś, z czym wczesniej nie mieli bezpośrednieg o kontaktu (prowadzenie, komentowanie zawodów PŚw skokach), a TVP >nad tym, czy ludzie na prawde chcą oglądać "tyle kiełbas" przed skokami (co wiąże się ze spóźnianiem na transmisje).
Jeśli TVP na prawde chce wygrać tę bitwę - musi już zacząć walczyć, bo Polsat jest dobry w "chomikowaniu" kasy z wszystkiego co tylko możliwe.
(04.04.2007, 22:56)
timantti
no, TVN ma chyba jeszcze dluzsze reklamy niz polsat, ale przynajmniej nie wyglupiaja sie z podkupowaniem praw do transmitowania skokow.
ktos mowil, ze jest jeszcze eurosport, ale tam nie zawsze sa transmitowane na zywo. zdarzylo sie, ze byly np. kilka godzin pozniej..
ja naprawde wole chlopieca milosc Kurzaja do Szczesnego, monotonny glos Tajnera i Szaranowicza, ktory jednemu skoczkowi daje kilka nazwisk (chociazby Bardal - bordal, bardol, bardal..).
ogolnie poza reklamami i dennymi serialami nic do Polsatu nie mam.. ale jesli chodzi o transmisje skokow mowie zdecydowane NIE! juz drugi raz pod tym artykulem..
(04.04.2007, 21:36)
anka
zaloze sie ze polowa transmitowana byla by w polsacie sport w takim razie skladam protest do tych co nie mja tyle szczesi\cia (a przde wszystkim) pieniedzy by miec taki luksus jak telewizja kablowa...
(04.04.2007, 21:27)
Grossinho
proste...
TVP chce podkupic zuzel u nowych kierownictw ligi to polsat chce w zamian podkupic skoki... A znając zycie to polsat nadal bedzie transmitowal zuzel a TVP skoki ;)
(04.04.2007, 20:45)
michael
powiem krótko, POLSAT TO KOMERCJA , TO JEST STACJA TYLKO DO ZARABIANIA PIENIĘDZY NIC WIECEJ SIE NIE LICZY. JAKBY SKOKI MIALYBY BYC TRANSMITOWANE PRZEZ TĄ STACJĘ TO STARCILY BY CALY UROK.CO PRAWDA DAWNO POLSATU NIE OGLĄDALEM BO MNIE TEN PROGRAM DOLOWAŁ , ALE OSTATNIO SOBIĘ POMYŚLAŁEM ZE MOZE COŚ WKONCU SIĘ ZMIENILO NO WIĘC PROBOWALEM OBEJRZEC JAKIS FILM WIECZOREM NO I CO SIĘ STAŁO??? NIE UDAŁO MI SIĘ JESZCZE OGLĄDNĄĆ ŻADNEGO FILMU DO KOŃCA BO OCZYWIŚCIE TE SPOTY REKLAMOWE ROZBIJAŁY MNIE TOTALNIE. BO JAK SIĘ TYLKO ZACZYNAŁY REKLAMY TO OD RAZU PILOT W RĘKENO I INNY PROGRAM NA CHILĘ SIĘ WŁĄCZALO NO I JAK JUŻ OGLĄDA SIĘ GO Z PÓŁ.GODZINY TO JUŻ ZAPOMINA SIĘ O FILMIE W POLSACIE .A JAK PRÓBOWAŁEM BYĆ TWARDY I NIE PRZELACZAĆ PROGRAMU NO TO OCZYWIŚCIE ZASNĄŁEM - BO JAKI NORMALNY CZŁOWIEK WYTRZYMA TYLE REKLAM. WIĘC KATEGORYCZNIE MÓWI.Ę NIEEEEEEEE DLA POLSATU. TA TV POTRAFI TYLKO EMITOWAĆ REKLAMY NO I NIECH TO ROBIĄ JAK NAJDŁUZEJ BO JA ICH JUŻ NIE OGLĄDAM A SKOKI NIECH ZOSTAWIĄ W SPOKOJU(NIECH NIE BIORĄ SIĘ ZA RZECZY KTÓRYCH NIE POTRAFIĄ
(04.04.2007, 20:45)
pychotka
tylko nie to !!! TVP 1 walcznie o swoje prawa. Ja sie załamie uwielbiam skoki a niestety Polsatu NIE MAM!!! ludzie zróbcie cos z tym......... tak byc nie moze
(04.04.2007, 20:39)
DJH
No reklamy w Polsacie to normalna szopka, jak beda przerywac transmisje i wtykac to w czasie konkursu no to porazka :(. Nie wiem czy ktos widzial ostatnią walke chyba Adamak w Polsacie - bylo tak 1 runda siadaja do naroznikow no to bach 2 reklasmy i 2 runda zas siadaja i zas 1 reklama itd. Z calej tej walki to jedna wielka szopka była :(
(04.04.2007, 19:58)
fan skoków
Po doświadczeniach w oglądaniu F1 na TV4 i Polsacie to już wolę Szarana od Skubiszewskiego i Borowczyka, znając ich to niedługo usłyszmy że dosłownie wszyscy skoczkowie naraz skaczą, a przez pół sezonu będą mówić zamiast Morgensztern: Morgensten. Gdyż dopiero pod koniec ich debiutanckiego sezonu nauczyli się wymawiać nazwisko Coultharda (a niezłe hece wyprawiali z wymawianiem tego), a błędy robili 10000.. razy gorsze od Szarana.
(04.04.2007, 19:27)
XL
oby tvp1 się BARDZO postarała o to,żeby kupić prawa do tramsmisji zamiast POLSATU!na polsacie same reklamy,nuda,beznadzieja i trzzzzzz... w kablówce!TVP-bądżcie TVP i ukradnijcie prawa beznadziejnemu polsatowi!!! Dobrze,że oprócz tego jest jeszcze EUROSPORT...
(04.04.2007, 18:49)
Canton
Niestety ja jakoś nie wyobrażam sobie skoków w Polsacie . Bo co to byłoby gdyby studio o skokach prowadził piłkarski ekspert . To byłaby kompr omitacja . Zresztą Polsat jakby kupił prawa do skoków to nie byłoby tego raczej w Polsacie Głównym , a Polsacie Sport . Co tam znając ich to przeniosą jeszcze głębiej do Polsatu Sport Extra . Zresztą Polsat nie ma tego co jest niezwykle cenne - materiałów archiwalnych . To jest właśnie dużą siłą TVP .
Ile konkursów skoków w Historii pokazał Polsat ? Dwa . Na uniwersjadzie 2005 . A TVP Co prawda Szaranowicz , Kurzajewski i Heller rzeczywiście pojęcia wielkiego o skokach nie mają . Ale gdzie mają ? W Eurosporcie raptem dwóch ludzi " zna " się na skokach . A próbowano tam i trzeciego - podzcas kfalifikacji w Zakopanem , ale jak on komentował . Imię , Nazwisko , Odległość , imię , nazwisko , odległośc i tak w kółko zanudzał widzów . W Gazetach też wielu specjalistów od skoków nie ma .
Więc raczej , nie trzeba patrzeć czy skoki będą w TVP czy w Polsacie , a trzymać kciuki , żeby w TVP pojawił się jakiś nowy komentator skoków . Bo zostali tylko Szaran i Snopek . Bo Miklas zrobił transfer do Biatlonu . Tyleże specjalnie na dobre mu to nie wyszło . Snopek również popełnia błędy . Tak jak Szaran . Tyle że Snopek nie potrafi mimo lekkiego braku wiedzy zrobić " show " jak robi to jego bardziej doświadczony kolega .
Wielkim plusem Szaranowicza jest znajomość z legendami skokow , znajomość histori skoków . A oczywiście minusów ma znacznie więcej . Choćby ostatni dotyczył sezonu 2003/04 gdzie Szaran w Planicy mówił , że : pod koniec sezonu 03/04 Ljokelsoey zwyciężył dwukrotnie w Planicy i stracił do niego 10 punktów . Tylko po pierwsze końca sezonu nie było wyjątkowo w Planicy , a był w Oslo . A po drugie Ljokelsoey wygrał co prawda w tym sezonie zawody w Planicy , tyle że były one w lutym , a nie na koniec sezonu .

A według mnie nie jest problemem to , że nie dano do obejrzenia kilku skoków drugiej serii . Było przełączyć w tym czasie sobie na Eurosport jak ja zrobiłem . Co prawda zdarzało to się często ,ale tu nie ma problemu .

Podsumuwując o ile jedna niespodzianka w telewizjach polskich już się stała - przeniesienie Kapitana Klossa do TVN , o tyle drugiej raczej już nie będzie . Skoki zostaną w TVP . Bo jeżeli przeniesiono by do polsatu to na tym odziwo straciłyby dwie strony . I TVP - bo straciłoby swój wielki produkt , a Polsat miałby problemy z powtórzeniem tego co zrobiło TVP . Polsat zostałby wyśmiany za te emisje . Więc skoki zostaną w TVP na pewno .
(04.04.2007, 18:02)
myszka55.sabcia
tak czytam wasze posty i jednak doszlam do wniosku ze wole tvp:)..jakos mozna zniesc szarana:D
(04.04.2007, 17:26)
haliee
heh, teraz się okaże która stacja ma więcej kasy :P Ale skoki bez Szarana? Nie, stanowczo odpada. TVP do boju!!! :D
(04.04.2007, 17:26)
dikon
widze, ze wszyscy tu narzekaja na TVP, na pomylki Szaranowicza, glupie gadanie Tajnera i narcyzowata postac Kurzajewskiego.Trzeba jednak pamietac, ze w duzej mierze to oni tworza sportowy nastroj, dzieki nimi mozna sie poczuc (chociaz po czesci) jak pod skocznia.Oczywiscie zgadzam sie, ze wychwalanie w nieskonczonosc Malysza i przedwczesne przepowiednie o jego przymusowym zwyciestwie sa meczace, ale zdecydowanie wole je od 20 minutowych reklam na Polsacie i pozbawionych chumoru komentatorow, ktorzy probuja udowodnic jakimi to oni sa znawcami skokow, a jakies marne zarciki obnizaja ich jakze wysoki poziom inteligencji.Przyzwyczailam sie juz do ,,rozluznionych'' relacji ze swiata skokow i trudno byloby mi wlaczyc w sobotnie i niedzielne popoludnie telewizor nie na jedynke, a na Polsat, ktory nigdy nie uwazalam za stacje z autorytetem.Spikerzy uwazaja sie tam za ineligentow, ktorym w rzeczywistosci sloma z butow wystaje.Ani nie zartuja, ani nie sa powazni,chca byc kims, ale sa dziennikarskim nikim.Zreszta skoczkowie rozpoznawaja juz polskich dziennikarzy i bardzo sie lubia, nie wiadomo jak byloby z nowymi.Trzymam kciuki za TVP!
(04.04.2007, 17:20)
@g@
bujajcie się w obłokach frajerzy z POLSATU
(04.04.2007, 17:10)
@g@
POLSAT!!! jeżeli nawet zdejmiecie te reklamy to i tak nikt was nie będzie oglądąc bo nie macie takie komentatora jak Szaranowicz.Może wam zazdrość zżera cooo...przyznajcie się.Pożegnajcie się z.......wszystkim.ach szkoda już gadać
(04.04.2007, 17:09)
AM13
Jak POLSAT wykupi te prawa do transmisji to będziemy oglądać jakieś 20min skoków, a reszta to reklamy!
Ale chyba TVP nie sprzeda bo przecież też mają dużo kasy z tych transmisji, no to zrobiliby głupote jakby z niej zrezygnowali.
(04.04.2007, 17:01)
@g@
ja już od samego początku mówiłam że zamiast skoków to będzie 30min. reklam.Ja sobie takie coś to se wypraszam.Nie mam zamiaru czekać jak ta głupia kiedy zaczną się skoki tylko oglądać 100 razy tych samych reklam.Bożeeee....kto wymyślił te reklamy.Nich sobie POLSAT nie myśli że będzie skoki transmitować>Niech się wypchają.Mało mają reklam do transmitowania jeszcze tutaj skoki wpychaja.Niech transmituję ta stacja co od dawna je transmituje,a nie zamieszanie robi.I tyle mam do powiedzenia:):):)
(04.04.2007, 17:01)
timantti
ja jednak wole, zeby zostalo tvp1. narzekam, a jakze!, jak pan Wlodek sie myli, jak wrzeszcza, ze bebenki w uszach pekaja kiedy Malysz skoczy dobrze, jak maja problemy z dzwiekiem lub/i obrazem, kiedy spozniaja sie na druga serie. Ale jednak brakowaloby mi spogladajacych na siebie ukradkiem Kurzajewskiego i Szczesnego, ktorzy wygladaja na zakochanych w sobie nastolatkow. Poza tym jakby mieli nadawac na posacie sport, to bylabym niepocieszona. i te przeklete reklamy.. Heh, teraz nie jest idealnie, ale jednak wole znane zlo..
(04.04.2007, 16:59)
adagio28
*500 seriali
(04.04.2007, 16:51)
adagio28
Hahaha jeszcze czego!! Polsat i skoki - niedoczekanie!! =/ 500 i nagle na czas reklam włączą transmisję heh! =/ TVP - trzymam za was kciuki! ;***
(04.04.2007, 16:51)
Mipoc
Tam w Polsacie byłoby jescze mniej drugiej serii (nawet całej pierwszej może nie być bo 15 minut reklam przed pierwszą serią)a jeszcze takie numery wywiną : a więc przerwa w pierwszej serii zapraszam na reklamy.Przy połowie skoków a co do szaranowicza to Snopek to jest taka porażka, że lepiej nie mówić. A w Polsacie to mają fachowców od czyszczenia butów zawodników choć w TVP mogli by zamiast Tajnera innego trenera bo oni z Szaranowiczem zawsze gadają 90% o Młodych czy coś w tym stylu, a na dodatek kłamią a 10% na zawody. A co do reszty to na przykład Kurzajewskito jak Małysz skoczy dobrze to zawsze on wychwala w niebogłosy ten skok a jak Ahonen np. skoczy świetnie to mówi: No niezły skok Ahonena. A to Hellera to może być. Więc najlepiej taki trener np.Szturca no żeby był jednocześnie i dobrym trenerem i dobre poglądy miał, a do tego by się przydał z eurosportu komentator.A szaranowicz mógłbybyć prezenterem choć wolałbym jakiegoś innego.Czyli podsumowując jednak wole TVP bo w polsacie i reklamy ciągle by były i ekspertów dziadowych mają.
(04.04.2007, 16:50)
Jaro
@uskotko
Ciekawe czy będziesz tak wiwatować na cześć Polsatu, jak pan Solorz umieści skoki na jakiejś (ekstra płatnej, rzecz jasna) platformie sportowej. I wówczas będzie krótka piłka - chcesz oglądać skoki, to kup dekoder...
(04.04.2007, 16:46)
@g@
buuu.POLSAT do kitu niech sie poda do dymisji albo coś w tym rodzaju i TVP wygra hahaha.......i co łyso dla nich bedzie TVP będzie lepsza od POLSATu w transmisji jakiegokolwiek sportu haha....
(04.04.2007, 16:46)
@g@
Eee.... tam POLSAT to nie jest tak jak TVP.W TVP chociaz są emocje i o wiele lepszy komentator.TVP górą!!! POLSAT rurami!!!
(04.04.2007, 16:42)
uskotko
nie wiem, czy Polsat będzie lepszy od TVP, ale trzeba spróbować WSZYSTKIEGO!!! Od TVP nic gorszego skoków spotkać nie może... Cza-du, Pol-sat! Cza-du, Pol-sat!
(04.04.2007, 16:35)
Monia_=)
Nie tylko nie polsat ta denna stacja ;/;/ tam nie bedzie szaranowicza !!Nie ja się nie zgadzam !!!
(04.04.2007, 16:29)
Dona
Polsta nie sie goni, wszystko by chcieli ja sie załoze ze jakby nie daj Boze to oni transmitowali skoki to ogladalnosc by spadła...jestem za tvp1!!!
(04.04.2007, 16:21)
Emily
mimo że niektórzy narzekają na Szaranowicza, ale według mnie to on w połowie tworzy tą sportową atmosferę.. tylko nie polsaaaat!
(04.04.2007, 16:17)
Emily
eee...czy nie może zostać tak jak jest?! na pewno większość z nas woli słuchać Szaranowicza niż jakiegoś innego o bceco faceta. Dla mnie np. to już nie będą to emocje.. a chodzi mi właśnie o komentatora. Niech TVP się lepiej postara, żeby żaden polsat nie transmitował zawodów, inna sprawa, że TVP ma chyba każdy ;] a polsat nie.
(04.04.2007, 16:15)
Krystian
Szaranowicz jest najlepszy.Tak samo jak Adam.
(04.04.2007, 16:08)
zadowolona
No to może wreswzcie zobaczymy całą druga serie oraz LGP.
No i najważniejsze zero Szaranowicza i Kurzajewskiego i mam nadzieję, że zero Tajnera na antenie!
(04.04.2007, 15:47)
@g@
jeszcze mam jedna wadę do POLSATU za długie reklamy między przerwami, a one są dłuższe niż jakiś półgodzinny program zamiast skoków będziemy ogładać 15min. przerwy i tyle będzie z oglądania
(04.04.2007, 15:41)
@g@
wolę TVP chociaż tam lepiej komentują w sumie POLSAT ma już tam sportów do przeprowadzania.Na POLSACIE dają późniejsze sporty a na TVP sa wcześniej,niech oni robia sobie co chcą,który z programów będą transmitować skoki,ja sie przyzwyczajiłam do TVP i nie mam zamiaru zmieniać kanał na inny.Niech se oni to wybiją to z głowy
(04.04.2007, 15:37)
pomidor
No nie wątpliwie Polsat zamienia się w coraz to większą stację sportową. Ale ja jednak nie chciałbym ujrzeć studia skoków narciarskich w Polsacie. Myślę, że byłoby to za sztywnie prowadzone, choć nie mówię, że w TVP jest lepiej :) Jednak przyzwyczaiłem się do TVP. To co, że jeśli Adam zająłby 30 miejsce po pierwszej serii i Kurzajewski powiedziałby z uśmiechem że wierzy w to, że Adam będzie na podium. Ale mam nadzieję, że jeśli Polsat kupi licencję, to skoki będą pokazywane na zwykłym Polsacie, a nie na Polsacie Sport.
(04.04.2007, 15:25)
ciocia chrum-chrum
kogoz to on nie obrazil,najgorsze jest to,ze po swych glupawych wypowiedziach,nie stac go na zadna refleksje,przechodzi do porzadku dziennego jak gdyby nigdy nic,poza tym zupelnie olewa tych,ktorzy nie sa gwiazdami i wyraznie mu zaburzaja jego wizje,harri olli raz byl harrim olli,a juz w 2.serii ollim harri,a w oslo w niedziele,gdy dobrze skoczyl lapiacy niezla jak na niego forme-lazzaroni,postanowil niejako zartem zaznaczyc,ze Francuz zafundowal sobie troche radosci i przynajmniej przez chwile bedzie sie cieszyl prowadzeniem,a to juz dla niego cos czyli niejako zrownal go zrazu z kims a la eddie edwards,tymczasem lazzaroni prowadzil bardzo dlugo i ostatecznie zajal bardzo wysokie 10.miejsce,czego juz szaranowicz nie zdazyl zauwazyc,wiadomo-hotel,nocleg, kolacja,jakis raucik z establishmentem,a w nastepnym konkursie Francuz znow byl dla niego kopciuszkiem
(04.04.2007, 15:18)
Jasiek
O, nie...
(04.04.2007, 15:11)
mcmacix
O rany! Polsat ma mieć skoki! Już wole Szarana, Kurzajewskiego, Hellera, choć muszą zmienić swoje podejście do Małysza i całej reszty (wiadomo o co chodzi). A poza tym doskonale znany problem TVP to spóźnianie się na 2.serię. Wszyskim to dokucza. Ale co bedzie w Polsacie? 20 minut reklam! Co to ma być?! I jeszcze przerwy co kilka skoków, bo też trzeba puścić reklamy! Ale by był kabaret...

PS. Czy ktoś z redakcji mi powie, kiedy wyniki konkursu Budujemy Skocznie?
(04.04.2007, 15:07)
obserwator
Owszem, ale juz z tego uwielbienia do Adama, zdolal obrazic kilka lat temu Kuettela,Wasiliewa,Koflera,Hau tamekiego (slynne te jego slowa " Nie mozee tego skoczyc HAutameaki") ostatnio przyczepil sie tez Kocha w sobotnim konkursie w Planicy.JAk widac nie mial Szaran racji,bo ci wymienieni przeze mnie skockzowie sa ze scislej swiatowej czolowki a nie jak on wczesniej uwazal.A ta jego radosc jak cieszyl sie z upadku Ahonena.Troche obiektywizmu a nie zanizania skoczkom poziomu i skazywanie z gory na porazki w przyszlosci.
(04.04.2007, 15:00)
ciocia chrum-chrum
te okrzyki szaranowicza sa na pokaz,wczesniej ich nie bylo,ale widocznie dostal polecenie,ze ma byc szol,no to sie drze,ale ten jego przepity,bezplciowy ryk jak dostaje spazmu budzi tylko niesmak i jest nienaturalny
(04.04.2007, 14:58)
szwajcarka
O nie, a ja nie mam polsat sport, a pewnie tam będą pokazywać... Wolę TVP
(04.04.2007, 14:50)
dominika_austria
O NIE! Tylko nie to! Polsat, jako prywatna telewizja, ma ciągle reklamy! Narzekacie na Szaranowicza. To, że popełnia lekkie pomyłki, moim zdaniem, nie jest ważne! Przecież to dzięki jego okrzykom radości pamiętam poszczególone skoki Adasia. Jego szczęście ze zwycięstwa Polaka udziela się także kibicom przed telewizorami! Mam nadzieję, że zostanie tak jak jest:D
(04.04.2007, 14:47)
obserwator
Baardzo dobrze ! W pelni popieram poscig polsatu, moze skonczy sie w koncu zawsze i wszedzie faworyzowanie przez tvp Malysza.Moze skoncza sie te szopki i Kurzajewski ktory caly czas opowiada tylko o Malyszu zapominajac o innych takze Polakach.Zatrudnic do Polsatu Rudzinskiego z Eurosportu, jakiegos mlodego do pomocy uczacego sie komentatora.Wole juz zdecydowanie to niz wpadki 1000-czne Szaranowicza, faworyzowanie Malysza i obnizanie umiejtnosci innych skoczkow przez niego, i spoznianie sie na drugie serie ciagle przez zalosne reklamy i zapowiedzi serialowe.Tvp zrobila z tej dyscypliny Malyszomaniakalna szopke.Nie to zebym nie kibicowal Malyszowi, owszem kibicuje mu ale kibicuje tez innym nie tylko jemu.Moze bedzie tak obiektywnie jak na Eurosporcie.
(04.04.2007, 14:32)
adi16
Lepiej niech POLSAT
może nie będzie tych pomyłek SZARANOWICZA
(04.04.2007, 14:29)
Magia :D
Nieważne gdzie ważne że wogólebędą !!:D I to przez następne 4 lata jupi !! xD Myśle że taka rywalizacja obu stacji dużo wniesie nowego np. wywiady z zawodnikami co może przyciągnąć dużo fanów(czyt. fanek ;D) i dać dużą oglądalność albo coś w stylu RTL to było by super !!:D
(04.04.2007, 14:21)
czteroglowy bazant z nyiregyhazy
...czyli reasumujac wywalic szaranowicza i kurzajewskiego (nierealne-jestesmy skazani na obu dozywotnio) do polsatu na przyklad i skoki moze dawac wtedy TVP....
(04.04.2007, 14:08)
czteroglowy bazant z nyiregyhazy
szaranowicza czy kurzajewskiego pozegnam z radoscia i ulga,bo to sa sportowi ignoranci i *****i,a na dodatek ten pierwszy jest *****,a drugi *****,ktory zwraca tylko uwage,czy mu kogucik na glowie czasem nie oklapl i czy krawat kolorystycznie pasuje do garsonki,a juz najmniej go obchodzi,kto ile skoczyl... tyle tylko,ze w polsacie z fachowoscia jest jeszcze gorzej,tam to dopiero sa same wyzelowane i wystrugane w kogucika pionki,ktore najmniej uwagi zwracaja na to co mowia... nie wyobrazam sobie skokow z komentarzem krzysztofa wanio albo bozydara iwanowa
(04.04.2007, 13:59)
PHL
Ciekawe, gdzie POLSAT chce zmieścić te skoki. Mają już polską ligę siatkówki, koszykówki, Formułę 1, kilka europejskich lig piłkarskich i chyba jeszcze żużel. Mniejsza o F1, bo ze skokami nakładają się tylko w marcu, ale reszta? Wszystkie te rozgrywki są zwykle w weekendy w godzinach popołudniowych, a POLSAT ma tylko dwa kanały sportowe. Chyba że w ogólnodostępnym zrobią jakiś popołudniowy blok sportowy, ale to raczej nierealne. W każdym razie konflikty godzinowe byłyby nieuniknione, tym bardziej że skoki lubią się przedłużyć (wiatr, zmiana belki itd.).

Kibicuję TVP. Skoki bez W.Szaranowicza to brzmi jak ponury żart ;)) Nie będzie "fajterów" i "feelingu"? To byłoby gorsze niż koniec świata:)) A do Macieja Kurzajewskiego ze sztucznie przyklejonym uśmiechem i Bartosza powiedz-coś-po-polsku Hellera też można się przyzwyczaić.
(04.04.2007, 13:45)
myszka55.sabcia
ja juz nie wiem co gorsze..tvp czy polsat:P
(04.04.2007, 13:39)
johnnywalker
Myśle że TVP 1 powinna powalczyć o prawa do transmisji skoków w następnych sezonach. Zajmują się przecież tym sportem nie od wczoraj, ludzie się przyzwyczaili, znają dziennikarzy, znają formułę transmisji. Fakt TVP 1 nie jest doskonała w tym co robi( zbyt długie reklamy, legendarne już wpadki pana Włodzimierza Sz., problemy z dźwiękiem itp.) ale niewątpliwie ma to swoje uroki ;). Nie mam nic do Polsatu ale obawiam się , że mogliby wywinąć brzydki numer (taki jak podczas MŚ Korea -Japonia), a w najgorszym razie można się podziewać reklam co drugi skok.
(04.04.2007, 13:19)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Walka Polsatu i TVP o transmisje skoków
Walka Polsatu i TVP o transmisje skoków

Walka Polsatu i TVP o transmisje skoków

Kalendarium
Andreas Kuettel
Dziś urodziny obchodzą:
Miran Tepes (1961)
Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich