Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Turniej Skandynawski już za nami. Ostatni konkurs obfitował w niespodzianki, z dramatem Adama Małysza na czele. Zawody rozgrywane w trudnych warunkach wygrał Simon Ammann - to jego drugie zwycięstwo w PŚ w tym sezonie. O ile po Ammannie można było się spodziewać zwycięstwa, to miejsca na podium Martina Kocha i Mattiego Hautamaekiego są pewnym zaskoczeniem. Oto, co powiedzieli po konkursie najlepsi skoczkowie zawodów i nowy-stary lider PŚ Anders Jacobsen.

Simon Ammann:
Skok, który dziś oddałem, należy do trzech najlepszych prób w tym sezonie. Dziś czułem się bardzo pewny siebie - w przeciwieństwie do dnia wczorajszego, czułem moc w nogach. Podczas dzisiejszego konkursu nie zwracałem uwagi na warunki atmosferyczne, zaryzykowałem. Konkurs był bardzo trudny, ze względu na trudny wiatr. Z mojego punktu widzenia mój skok był jednak naprawdę bezpieczny - nie czułem żadnego zagrożenia, ale to dlatego, że od początku miałem idealne noszenie.
Aktualnie jestem bardzo pewny siebie, nawet w takich warunkach, i mogę iść na całość ze swoimi skokami. Jeśli chodzi o warunki, to wiem że rzeczywiście było ciężko. Mój kolega z drużyny, Andreas Kuettel, nie miał szans. Opowiadał mi, że bardzo dobrze trafił w próg, ale wiatr na progu po prostu go wcisnął. Z kolei Adam miał dzisiaj dużo szczęścia - takie rzeczy mogą zdarzyć się każdemu z nas. Albo ufasz sobie i swoim umiejętnościom, albo po prostu oddajesz bezpieczny skok na 100 metrów, żeby nic się nie stało.
Jako zwycięzca cieszę się, że odbył się dzisiejszy konkurs. Z drugiej strony konkursy w Norwegii, zarówno ten w Lillehammer, jak i ten na Holmenkollen, odbyły się w złych warunkach. Zwłaszcza tory najazdowe były w tragicznym stanie. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca, zwłaszcza na zawodach w Norwegii. Publiczność tutaj jest świetna, a my, skoczkowie, chcemy dać im dobry show. Mówiłem już, że FIS zrobiła kawał dobrej roboty, ratując tory. A na takiej imprezie jak ta ważne jest, by zawody były bezpieczne. Ludzie pracujący tu przy torach powinni - tak jak wielu innych - podróżować i zobaczyć jak inni pracują nad preparacją torów. Cieszę się, że została poruszona ta kwestia i zaczyna się coś dziać w tym kierunku.
Mój sezon oceniam jako bardzo dobry, zwłaszcza występ na Mistrzostwach Świata. A trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata to najwyższe, jakie kiedykolwiek zajmowałem. Cieszę się już na loty narciarskie, które odbędą się w Planicy. Chcę się tam dobrze bawić i dobrym stylu zakończyć sezon.

Martin Koch:
Sądzę, że mój dzisiejszy skok był dobry. Oczywiście miałem szczęście, za to wczoraj mi tego właśnie zabrakło. Jestem naprawdę szczęśliwy, skakałem tu naprawdę dobrze. Już kilka razy zająłem miejsce na podium i bardzo starałem się o wygraną, ale Simon był lepszy. Koncentruję się zatem na lotach, które odbędą siew następny weekend.
Ostatniego lata dużo trenowałem i myślę, że tym treningom zawdzięczam swoje dobre występy w tym sezonie. Miałem niezły start, potem niestety zachorowałem, a teraz znowu się rozkręcam.

Matti Hautamaeki:
Miałem dziś dużo szczęścia. Było jak było, warunki były dla mnie dziś bardzo pomyślne. Było trudno, jedni mieli więcej szczęścia, a inni niestety mniej.
Ten sezon należy do najgorszych w mojej karierze. Oczywiście cieszę się, że mimo wszystko stanąłem na podium.
Cieszę się już na Planicę, gdzie już nieraz udało mi się wygrać. Bardzo lubię tam skakać.

Anders Jacobsen:
Oczywiście bardzo się cieszę, ale to nie jest właściwy sposób, by odzyskać koszulkę lidera. Adam miał naprawdę złe warunki, ale przed nami jeszcze trzy konkursy i na końcu wygra najlepszy.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« marzec 2007 - wszystkie artykuły
Komentarze
jacek
W planicy wygra Małysz!
(22.03.2007, 18:52)
quiq
hehe w planicy nigdy dla Adama zbyt dobrze nie szlo, najwazniejsze zeby byl przed Jacobsenem, ale kto wie ;)
(20.03.2007, 19:54)
fanka_austrii
och ale ty szwajcarka jestes zabawna. ha ha ha
(20.03.2007, 19:00)
szwajcarka
Kowal mowi: "bedziemy mieli jeszcze niejednego Małysza". Jak się postara i bedzie mial synka, to owszem:P
(20.03.2007, 18:52)
mk
do Kowal
Zauwaz,że przed sukcesami Małysza i w Polsce skoki były dyscyplina niszowa i w skali globalnej nadal taka pozostają:)w sumie istnieja tylko w europie i to nie we wszystkich krajach.Poza Polska,Niemcami,Austria,Finlan dia,Norwegia,Szwajcarią,Rosj ,ewentualnie Czechami i Francją o Małyszu nikt nie słyszał:)We Włoszech to dopiero po Predazzo w 2003 sie o nim dowiedzieli:)A oprócz Europy to tylko Japonia..
(20.03.2007, 17:17)
Kowal
Do Mk

nikt nikomu nie broni zostać piłkarzem,leć na boisko,na trenig,wyjedź zagranicę,siedź na ławie i trzep kasę,ale to nie takie łatwe,żeby w piłce dużo zarabiać trzeba sie wybić.Poza tym to najlepsza obok skoków narciarskich dyscyplina sportowa,a przede wszystkim najbardziej opłacalna i niezwykle popularna,niestety skoki mają się do piłki nożnej jak np.Rostliakov do Małysza pod względem popularności,no w Polsce jest z tym lepiej,skoki są bardzo popularne,ale jednak są napewno za piłką nożną,ale to i tak dobrze,bo piękna Futbolu nie przebije żadna dyscyplina(chyba,że skoki),ale tak jak mówię dobrze,że skoki narciarskie stały sie u nas w kraju tak popularne,może dzięki tej popularyzacji,znajdą się pieniądze na inwestowanie w tę deyscyplinę i będsziemy mieli jeszcze niejednego Małysza,czego sobie,wam i skoczkom życzę.
(20.03.2007, 15:27)
szwajcarka
Ej, Gonia, ja lubię Małysza podobnie jak większość innych skoczków! Kilku się lubi bardziej, kilku mniej, ale jakby porównać, to Adam będzie na wysokiej pozycji :P
Ja doceniam zasłużonych skoczków, a Adam do takich należy z pewnością! Śmiem nawet twierdzić, że jest genialny!
Ale i tak mam skrytą nadzieję, że w Planicy będzie drugi, a wygra Thomas :P
(20.03.2007, 07:26)
Flaurus
PLANICA = ADAM MAŁYSZ I WSZYSTKO JASNE:)))
(20.03.2007, 01:48)
mk
Za tak ciężka prace,która wykonuje Adam nalezy mu sie jeszce więcej kasy!Bo patrząc na zarobki innych sportowców,to Adam choc najlepszy,nie jest wcale najlepiej opłacany.A przecież skoki to taka trudna i niebezpieczna dyscyplina.A tacy piłkarze,to chocby przesiedzieli na ławce rezerwowych pół sezonu,to kasy wezmą więcej od adama(zwłaszcza w ligach zagranicznych:)w mysl zasady"Czy się stoi czy sie leży xxx tysięcy się należy...":)A kto dalej zazdrości Adamowi,niech się pocieszy faktem,że Robert Mateja nie zarabia więcej niz większość naszego zazdrosnego społeczeństwa,bo żyje tylko z 900zł.stypendium olimpijskiego i chyba nawet pisał do ministra,żeby mu chociaż na 1000 podwyzszyli...:)Bo wygrane w PK to "groszowe sprawy":)Dobra,nie mówmy wiecej o kasie...:))
(20.03.2007, 01:46)
Fin
Oj będzie sie w planicy dzialo! ! !
(19.03.2007, 23:22)
Gonia
Anders! To jest świetny człowiek naprawdę. I mądry. Strasznie go lubię i z każdymi zawodami coraz bardziej.
A szwajcarka ma rację z jechaniem po fankach, obie coś o tym wiemy... ośmieliłyśmy się lubić kogoś poza nim a wręcz bardziej od niego. I powygłupiać się trochę, czego niestety większość nie zrozumiała.
(19.03.2007, 22:53)
nanciaz
@Bobby14 Mógł nie puszczać ale gdyby nie puścił to skok by się nie liczył...
(19.03.2007, 22:09)
nanciaz
Adaś wygra, za daleko już zaszedł... Ten ostatni skok to był pech i szczęście za razem... Cieszę się, że mamy takiego zawodnika. Mało tego. To nie zawodnik, ale króóóóóóóóóóóóóó óóóóól !!! "King is Back"!!! Uważajcie wszyscy na Adasia, bo to jeszcze nie koniec z jego strony.!!!
(19.03.2007, 22:03)
SDRTGN
Blagam wszyscy polacy i chyba caly swiat poza orwegami chce aby Adaś stal sie znow krulem swiata
(19.03.2007, 20:57)
szwajcarka
Wiem, że nie skacze tylko dla kasy... ale na pewno bierze ją pod uwagę. Ale nie można mówić, że skacze dla kibiców...
Dla tych wszystkich, co nie widzieli, jak co niektórzy zjeżdżają fanów innych skoczków niż Małysza: cieszcie się, bo naprawdę nie ma na co patrzec...
(19.03.2007, 19:14)
Moonna
wygra najlepszy i tyle... :)) Planica bedzie fajna.
a potem koniec sezonu;((
(19.03.2007, 19:10)
Feny
Szwajcarka, Ty chyba czytać nie umiesz. Ja jakoś nie zauważyłam, żeby ktoś tutaj jeździł po Jacobsenie czy innym skoczku lub jego fanach.
A wracając jeszcze do zarobków Adama czy innego skoczka: należą im się te pieniądze które zarabiają. Przecież oni na nie ciężko pracują. Każdy zazdorści pieniędzy, ale nie każdemu chciałoby się tak trenować jak tym skoczkom. W swoich domach są przecież gośćmi. A dla większości z nich skoki to jedyny zarobek. Więc niech zarabiają jak najwięcej. Poza tym wątpie, żeby taki Adam skakał tylko dla kasy. Równie dobrze mógłby zakończyć kariere, inwestować na giełdzie czy sprzedawać swoje gadżety, ale wymyślić inny biznes. Facet ma marzenia i je spełnia, po prostu.
(19.03.2007, 18:52)
Eesti
Anders to w porządku gość. I nie wnoszę tego jedynie po wypowiedziach nt. Adama.
(19.03.2007, 18:50)
szwajcarka
Lepiej tak nie mow, bo zaraz Ci zarzuca, ze jestes jakims glupim fanem i swiata poza ni mnie widzisz (wiem cos o tym)...
Oni toleruja tylko komentarze o Małyszu...
PS: mi tez podoba się jego postawa...
(19.03.2007, 18:20)
Kowal
Jacobsen to wporządku gość,lubię go.Po pierwszym konurskie w Oslo pogratulował Adamowi,teraz mówi,że w ten sposób to nie jest właściwie odzyskiwać koszulkę lidera.Pozdro Anders.
(19.03.2007, 17:38)
szwajcarka
No, fakt, ludzie, uczcie się od Małysza!!!
(19.03.2007, 17:11)
bogpusław
skok Adama w Oslo powinien być zapisany jako materiał instruktażowy dla młodych skoczków jak należy bronić się przed upadkiem...
(19.03.2007, 16:45)
Fanka
@ Canton
I jak to ładnie powiedziano w jednym z komentarzy w TVP (o konkursie na średniej skoczni w Sapporo), będzie to kropka niezwykłych gabarytów.
(19.03.2007, 16:04)
szwajcarka
tymonek, oczywiścei, że zazdroszczę Adamowi klasy i chyba każdy mu zazdrości, bo każdy chciałby być tak dobry, jka on...
Ej a mam pytanko: czemu krytykujecie Tepesa a nie Hofera??
(19.03.2007, 16:01)
Canton
No właśnie wygra najlepszy . Już koniec tych wypowiedzi trenerów czy skoczków . Niech się martwią o siebie , a nie o Adama . Małysz musi postawić już jedynie kropkę nad z .
(19.03.2007, 15:46)
agata
jak sam jakobsen mówi wygra najlepszy czyli ...???

ADAM MAŁYSZ oczywiscie
(19.03.2007, 15:24)
Wawianka
Gratulacje dla Małysza,za zachowanie zimnej krwi,za trzeźwe i racjonalne myslenie..za opanowanie.Szacunek dla Jacobsena za skromnosc,za pokonanie własnej słabości,za wiarę w sprawiedliwą walkę.Szukanie winnych niedzielnego zdarzenia nie ma sensu-to i tak nic nie zmieni-a wywołuje lawine dyskusji,donikąd nie prowadzących.Warto skupic sie na tym,co będzie.Nie wiem,czy maja sens jakiekolwiek spekulacje:kto,kiedy i dlaczego..bo jak widac,skoki narciarskie mogą zaskakiwac...i to bardzo...ja każdemu zycze sukcesu-bo zarówno Małysz jak i Jacobsen ciężko pracowali cały sezon..Zawisc do niczego jie prowadzi,więc poczekajmy do zakończenia sezonu...
(19.03.2007, 15:13)
Linka
Zgadzam się z Myszka:))Masz 100% racji-szkoda,że niektórzy nie chcą zrozumiec pewnych oczywistych faktów!!!Ale to juz ich problem..każdy interpretuje jak mu wygodnie-a to,że oszukuje sam siebie,to juz inna sprawa.
(19.03.2007, 15:05)
Fanka
Ja uważam, że Ahonen w tej wypowiedzi wykazał się wyjątkową kulturą i opanowaniem. Ja nazwałabym tego faceta zupełnie inaczej, ale nie chcę dostać bana. :-). (pkt 1 Regulaminu)
(19.03.2007, 14:46)
Feny
Od Tepesa zależy zdrowie i ŻYCIE zawodników. W tej chwili on naraził życie Małysza. I nie chodzi tu tylko o niego, ale o wszystkich skoczków, bo każdemu innemu mogło się to przydarzyć. jak widać upadek Mazocha z Zakopanego nic nie nauczył Hofera i Tepesa, ważniejsze są dla nich pieniądze z reklam i transmisji niż zdrowie i życie zawodników. Opanują się chyba dopiero kiedy któryś ze skoczków się zabije.
(19.03.2007, 14:42)
Emily
w 100% zgadzam się z Ahonenem, który swoimi czasy powiedział, że Tepes to idiota.
(19.03.2007, 14:29)
Krakowianka
Do myszka55.sabcia jakby Małysz wygrał to znaczyloby ze Tepes dał mu pozwolenie na lot w dobrym momencie..eh!bo od Tepesa bardzo duzo zalezy!Więc troche gadasz glupio
(19.03.2007, 14:10)
myszka55.sabcia
jeszcze kilka slow na temat Tepesa...wszyscy mowia ze to jego wina..
mysle
ze gdyby malysz wygral to nikt ani slowem nie wspomnialby o tym ze tepes jest niesprawiedliwy!! ludzie ochloncie!! a gdy chcieli odwolac konkurs w lilehamer to wszyscy mowili ze to spisek, ze chca zabrac malyszowi szanse na wyprzedzenie jacobsena...wszedzie szukacie jakischs spiskow.. to co sie stalo wczoraj moglo spotkac kazdego innego skoczka !!! czy wy myslicie ze tepes zrobil to specjalnie??!!odbylo sie wiele takich konkursow gdy faworyci ladowali na buli a adam byl wysoko.i jakos wtedy nikt nie mowil ze konkurs nie powinien sie odbyc, ze wyniki musza zostac anulowane czy zeby powtarzac konkurs.. i nie mowcie ze tepesowi nie zalezy mu na zdrowiu zawodnikow!!..jak wogole mozna tak myslec...
(19.03.2007, 12:45)
tymonek
Szwajcarko! Z Twojej wypowiedzi wynika, że zazdrościsz Adamowi kasy. To, że dużo już zarobił i jeszcze zarobi to wynik jego ciężkiej pracy i ludzi, którzy mu w tym pomagają. Życzę Adamowi jeszcze wielu wygranych i niech zarobi jak najwięcej. Mnie, mojej rodzinie i wielu, wielu ludziom dostarczył niesamowicie dużo radości i wzruszeń. Dziekuję mu za to bez względu na to czy robi to dla pieniędzy czy nie.
(19.03.2007, 12:43)
myszka55.sabcia
@kristoverus_
piatek 15.30
sobota 10.00
nie4dziela 11.00
(na podstawie programu w telegazecie:=.
(19.03.2007, 12:38)
konder
To juz go kolanko nie boli? A tak marudzil po 1-szym konkursie w Oslo i teraz nagle ozdrowial.
(19.03.2007, 12:11)
Girly girl
@Fanka
No tym komentarzem wygrasz w tym miesiacu konkurs na najlepszy komentarz ;) Pikny po prostu...
(19.03.2007, 12:11)
Boy
Andersie nie zdobedziesz Kuli ale pamietaj ze drugie miejsce to tez sukces!!! I to wieli!!!
(19.03.2007, 12:07)
emila17
Zbliża się ostatni weekend w Planicy. Myślę,że Adam Małysz pokaże wszystkim jak się naprawdę skacze i jak się dąży do prawdziwego zwycięstwa, do czwartej kryształowej kuli, która będzie świadczyć o jego wielkim doświadczeniu i ogromnej mocy w nogach. Ostatnie wydarzenie w Oslo wprawiło mnie w wielką rozpacz gdyż myślałam,że Adamowi coś się stanie jednak na szczęście dzięki jego mistrzowskim umiejętnością wyszedł ztego bez szwanku.
(19.03.2007, 11:21)
kb
kristoverus zajrzyj tu: http://www.planica.info/index. php?i=2&l=3
(19.03.2007, 11:21)
kristoverus_
POTRZEBUJĘ PILNIE GODZIN ROZPOCZĘCIA WSZYSTKICH 3 KONKURSÓW W PLANICY!

( z góry dzięki)
(19.03.2007, 11:00)
MaW
oj zaHULAł Małysz zaHULAł, aż Mu ŻYŁA wyszła...
(19.03.2007, 10:17)
nana
do szwajcarki: moja droga jeżeli Adam chce pokazać, że jest najlepszy i tylko tak myśli to śmiem twierdzić, że inni chcą tego samego. I Amman też. Mówi, że miał szczęście to prawda, ale Simon zadaj sobie jedno podstawowe pytanie Jak JA poradził bym sobie W TAKICH warunkach. I nie mam wątpliwości, że razem za mną są ci co piszą o nie powodzeniu Adama i wiedzą, że Adam jest najlepszy klasa, doświadczenie, sukcesy. Inni w czołówce mogą sobie pomarzyć a Jacobsen szczególnie bo drugiego takiego jak Adam nie ma, nie było ( w dzisiejszych czasach) i nie będzie, bo Adam jest wielki " King is back"
(19.03.2007, 10:13)
Jasiek
Baaaaaaaaaaaaardzo mądre słowa Andersa.
(19.03.2007, 10:01)
Morgi
Anders Jacobsen:wygra najlepszy czyli Adam
(19.03.2007, 09:36)
Fanka
Adasiu, ten Twój wczorajszy skok - po było jedno z mich najkoszmarniejszych przeżyć, odkąd oglądam skoki. Od razu przypomniało mi się Zakopane i wypadek Janka Mazocha oraz Kuusamo i nieszczęście Morgiego. I śmiem twierdzić, że Twoje mistrzostwo objawiło się nie w tym złotym medalu w Sapporo, nie w tych 3 kolejnych wygranych PŚ (czego oczywiście Ci gratuluję i z czego niezwykle się cieszę), ale w tym, że za tydzień znów będziemy mogli podziwiać Twoją piękną walkę z Andersem o Kryształową Kulę. Bezpiecznych skoków (a raczej dalekich i pięknych lotów) Wam życzę!!!
(19.03.2007, 08:54)
fan skoków
@mk
Chyba nienajdokładnie oglądałeś Sapporo, bo Koch pojechał jako jeden z 6 Austriaków. Wystąpił na Okurayamie, gdzie zajął 9. miejsce przed Schlierenzauerem. Mimo że nie był najgorszym z Austriaków i zajął wysokie miejsce został zastąpiony w dalszej części MŚ, razem z drużynówką przez Loitzla.
(19.03.2007, 08:04)
szwajcarka
tymonek, Adam, owszem, "chciał to zrobić dla tysięcy swoich rodaków", ale przede wszystkim chciał to zrobić dla siebie... nie można robic z niego takiego bohatera, bo on za swoje skoki dostaje kupę kasy i założę się, że na tym zależy mu najbardziej, poza tym to on zbiera laury, a nie my i to on stoi na podium... A jeśli podczas skoku mysli o tłumach, to na pewno nie myśli "skoczę, żeby zrobić wam przyjemność", tylko "skoczę, żeby wam pokazać, jaki jestem dobry".
(19.03.2007, 07:26)
lzk
Adam Małysz na skoczni Oslo-Holmenkolen odał ostani skok w Pucharze Świata dotego w jakim wykonaniu, Oczywiscie bedą tam jescze skali ale ro nie bedzie cyrk Waltera Hofera. Szkoda tej skoczni że ją wysadzą jak by niemilei miejsca gdzie indziej nowej postawic pewnie obawiją sie króla Holmenkollen A. Małysza
(19.03.2007, 01:02)
Mika
No niestety okazalo sie ze norweska organizacja skoköw narciarskich jest kiepska - przyklad Lillehammer i Oslo - najazd skoczni nie byl odpowiednio przygotowany - brakowalo srodka chlodzäcego najazd.
Ceramika dziala bez zarzutu w Letnim Grand Prix przy duzo wyzszych temperaturach, a dlaczego nie w marcu - oto jest pytanie.
(19.03.2007, 01:01)
kabumek
>ekspert: A może gdyby się królowi zimno nie zrobiło, to była by i druga seria?
(19.03.2007, 00:47)
ekspert
Cieszy obiektywna reakcja norweskich mediów na ten skandal w Holmenkollen oraz wypowiedź Jacobsena.

Myśle jednak że niepotrzebna jest w Norwegii ta monarchia, bo zawody może nie byłyby na siłę przeprowadzane gdyby nie przybycie rodziny królewskiej - no i Hofer musiał zapewnić show, niestety... po prostu w takiej sytuacji nie wypadało odwołać konkursu
(19.03.2007, 00:41)
Karampuk
Do Planicy pojedzie Olek i jego tam zaden wiatr nie zniscczy.
(19.03.2007, 00:34)
kabumek
@cube: Jak by były te siatki to może by go nie zdmuchnęło.
Właśnie przeczytałem, Małysz podobno powiedział, że ta kontuzja Jacobsena to chyba bajka. I od razu mi się przypomniało, że po pierwszym konkursie w Oslo Jacobsen trzymał się za prawe kolano, a wcześniej Szaranowicz mówił o kontuzji lewego. Ale może coś mi się pokiełbasiło. A i na Szarana warto wziąć poprawkę :)
(19.03.2007, 00:25)
cube
dla mnie sprawa jest prosta - Adam zbyt dobrze wyszedl z progu i polecial ponad siatki chroniace przed wiatrem ;-) 3may sie Adam! Prawdziwi kibice zawsze z Toba!
(19.03.2007, 00:05)
Mika
Adam wez przyklad od Simka, lec röwno i prosto - u Simka narty w ogöle sie nie telepiä, jak u ciebie podczas lotu - to trzeba koniecznie poprawic - oczywiscie pomocne sä kliny na pietach, ale mimo to jeszcze narty sie telepiä - za mocno.
(19.03.2007, 00:03)
kabumek
Mi się wydaje, że Tepes puścił Małysza od razu bo chciał żeby mieli z Jacobsenem równe warunki, ale wiatr był tak zmienny, że było to niemożliwością. W tym przypadku, jak już, to chyba pretensje należało by mieć do Hofera, bo to on przerywa konkurs (chyba, nie znam się;). No i jak zobaczył co się dzieje, to przerwał, bo kto inny skończył by jak Mazoch. Ale najpierw musiało się stać, nie mógł przewidzieć.
Z kolei jak by przerwał konkurs wcześniej, bez rozstrzygnięcia, to też by komuś nie pasowało (zawłaszcza najważniejszym - sponsorom).
@mk: ad3. Nie tylko Stoch. Hula i Żyła też. Obydwie sytuacje wyjątkowe, w obydwu Małysz poza 30. Stoch w poprzednim sezonie, jak mnie pamięć nie myli, był raz lepszy od Małysza w warunkach bardziej porównywalnych.
Tak to jest w tych loteryjnych konkursach. A mteorolodzy już straszą, że pszyszły rok ma być jeszcze cieplejszy.
(18.03.2007, 23:56)
Karlson z dachu
Rzeczywiscie nie kazdy skoczek by sie ztego wybronil - tu Adam zachowal zimnä krew - tylko zeby nie byl w nastepstwie zbyt ostrozny w Planicy.
(18.03.2007, 23:53)
Karlson z dachu
Sorry - poprawka.
Norweski wiatr zdmuchnä dekarza z dachu - zeby tylko tak
nie bylo w Planicy.
(18.03.2007, 23:39)
marmi
Bobby14: trener nie odgrywa żadnej praktycznej roli przy puszczaniu zawodnika. Może niby zabronić zawodnikowi skakać podobnie jak on sam może zejść z belki zamiast ruszyć po rozbiegu ale to oznacza po prostu dyskwalifikację... Jaki więc miałoby to sens, zwłaszcza że podczas najazdu wiatr był prawdopodobnie normalny?
(18.03.2007, 23:01)
Aha
Kiedyś miałem coś podobnego gdy skakalem jako młodzik. U mnie skonczylo sie wypadkiem (niegroznym, bo malutka skocznia) i porzuceniem tej dyscypliny dla biegówek, które pokochałem. Wg mnie Adam prócz szczescia wykazal sie spokojem, który w takiej sytuacji zazwyczaj przegrywa z "wizją" wypadku. U mnie wtedy było odwrotnie ;).

Brawo i jeszcze raz brawo. Dla mnie Adasiu pokazałeś klasę! Będzie ostro w Planicy.
(18.03.2007, 22:16)
mk
fan skoków-1)Koch nie wszedł do druzyny,bo tata Mario Inauera jest Dyrektorem Austriackiego Związku Narciarskiego,a mozna było wziąść tylko 5 skoczków,nie?:)
2.Respec t dla Andersa za zachowanie fair play i norweskich gazet za obiektywne oceny konkursu
3)Brawa dla Kamila Stocha,po raz drugi w karierze lepszy od Małysza:)(to była wyjatkkowa sytuacja,ale liczy sie fakt:)
(18.03.2007, 22:14)
buba
Nie piszcie ze poszedl na calosc bo dzis bylem na zawodach w pslo widzialem wszystko jak adam byl na progu sam poczulem wiatr a potem zobaczylem jak adamem zuca na wszystkie strony dokladnie bylo widac ze nie jest to doswiadczenie np:stefana huli a adama malysza a jak adama malysza to oznacza ze wielkie~!!!
(18.03.2007, 22:10)
fan skoków
@Bobby14
Mógł go nie puszczać oczywiście, ale takich sytucaji gdy jakiś trener mógł nie puszczać swojego skoczka było tysiące. Ja osobiście nigdy nie widziałem żeby trener przy zapalonym zielonym światełku kazał nie skakać swojemu skoczkowi.
Ja osobiście straaaaaaaaaaaasznie żałuję że nie wygrał Koch, żal mi Kocha bo najpierw nie wszedł do złotej drużyny choć powinien- on nie ma szczęścia na 3 drugi raz w składzie na drużynówkę wielkiej imprezy został pominięty przez trenera. Miałem nadzieję że on jeśli nie Małysz będzie prowadził po I serii niestety Harry Potter okazał się lepszy. Ale najwyraźniej obaj lubią tę skocznię.
(18.03.2007, 22:04)
Mipoc
@Sielu
W planicy Małysz jescze nigdy nie wygrał ale nigdy nie oznacza zawsze a pozatym warto by się pokusić o Małą kryształową kule i rekord polski
(18.03.2007, 22:00)
tymonek
Adam chciał skoczyć jak najlepiej i najdalej. Chciał to zrobić dla tysięcy swoich rodaków na skoczni i milionów przed telewizorami. Szczęście, że calo wyszedł z opresji. Chylę przed nim czoło.
(18.03.2007, 21:59)
JAWIEM
JEGO GENIUSZ GO URATOWAL - ALE CHYBA POSZEDL ZA OSTRO NA CALOSC, TRUDNO POWIEDZIEC.
(18.03.2007, 21:50)
Radek007
Brawa dla Adama.Dzisiaj mieliśmy 2 zwycięzców Amman wygrał konkurs a Adam wygrał z wiatrem gdyby w te warunki trafił jakiś młodzik to zapewne skończyło by się to tragicznie.Jestem pełen podziwu dla Jacobsena spójrzcie na jego wypowiedź!
(18.03.2007, 21:49)
Bobby14
sorry ludzie ale tepes pozwolil na skok ale nasz trener mogl nie puszczac nie?
(18.03.2007, 21:45)
Tomek
Moje zdanie jest takie: Tepes nie lubi polaka, wreszcie ktos to zauwazy porzadnie i wywalo go z pracy ;)adam mimo wszystko pokazał klase ratujac sie w skoku, pamietajmy ze on zawsze wysoka lata, to była bardzo trudna sytuacja
(18.03.2007, 21:33)
mk
I znowu Tepes chciał dokuczyc Adamowi,ale tym razem to zagrażało jego zdrowiu(Adama niestety nie Tepesa:)Adam po mistrzowski i z tym sobie poradził,ale ja osobiście mam juz dość takich "atrakcji"dostarczan ych adamowi przez Tepesa co jakis czas....:(
(18.03.2007, 21:30)
szwajcarka
Bez przesady, nie można mówić, że Małysz przeżył dramat, bo dla mnie to było ogromne szczęście... jeśliby tak na to patrzeć, to codziennie jakiś skoczek przeżywa dramat, którego tak nie nagłaśniamy...
(18.03.2007, 21:25)
Gonia
No mnie też się tak wydaje, że Adam za mocno chciał walczyć po prostu. Czasem ktoś skacze za ostro.
(18.03.2007, 21:24)
haliee
dokładnie - wygra najlepszy ;D Czyli bedzie dobrze :)
(18.03.2007, 21:18)
Sielu
Ten konkurs to była parodia , wogole powinien sie nie odbyć skoro takie warunki panowały, Adam jest WIELKI , wykazał sie wysokim doświadczeniem co pomogło mu uniknąć upadku . Jestem pewien ze jesli Velikanke przygotują i nie bedzie wiatr sprawiał figli to Małysz pokaże na co go stać . Z całego serca mu tego życze !!! To będzie lot po kule !
(18.03.2007, 21:02)
Natalia
Odniosę się do wypowiedzi Simona Ammanna.. Adam poszedł na całość, widać było po wyjściu z progu, że chciał zaatakować rekord skoczni, przypieczętować swoją władzę na niej. I wiadomo jak się to skończyło.. Dużo szczęścia, dziękować tylko Bogu..
(18.03.2007, 20:58)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Anders Jacobsen: Wygra najlepszy
Anders Jacobsen: Wygra najlepszy

Anders Jacobsen: Wygra najlepszy

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich