Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Arthur Pauli wygrał inauguracyjny konkurs Pucharu Kontynentalnego w fińskim Rovaniemi (HS-100). Reprezentant Austrii oddał skoki na odległość 95,0 i 94,5 metra i z notą 247,5 pkt wyprzedził zaledwie o dwa punkty Rafała Śliża (94,5 i 94,0 m). Na najniższym stopniu podium stanęli ex aequo Tom Hilde (94,0 i 92,5 m) i Mario Innauer (95,5 i 94,0 m).

W konkursie wzięło udział pięciu Polaków. Do 2. rundy, prócz prezentującego bardzo dobrą formę Śliża, awansował również Wojciech Skupień, który ostatecznie sklasyfikowany został na 18. miejscu (88,0 i 88,0 m). Pozostali Polacy wypadli słabo i nie zdobyli punktów w dzisiejszych zawodach. Tomasz Pochwała 82,0 m (92,0 pkt), zajął 48 miejsce, Wojciech Tajner 78,0 m (84,5 pkt) sklasyfikowany został na 57 pozycji, Tomisław Tajner 76,5 m (81,0 pkt) - 62 miejsce.

Dzisiejszy konkurs w Rovaniemi rozpoczyna zimowy edycję Pucharu Kontynentalnego w sezonie 2006/2007. Pierwotnie rozpoczęcie cyklu odbyć miało się w Harrachovie, jednak z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych konkursy zaplanowane na pierwszy weekend grudnia zostały odwołane.

Kolejne konkursy CoC odbędą się w najbliższy czwartek, piątek i sobotę, również na fińskiej skoczni w Rovaniemi.

 Klasyfikacja końcowa
 miejsce i skoczek odl. 1 odl. 2 punkty
  1. Arthur Pauli (Austria)
  2. Rafał Śliż (Polska)
  3. Mario Innauer (Austria)
  4. Tom Hilde (Norwegia)
  5. Risto Jussilainen (Finlandia)
  6. Joonas Ikonen (Finlandia)
  7. Kazuya Yoshioka (Japonia)
  8. Stefan Kaiser (Austria)
  9. Juha-Matti Ruuskanen (Finlandia)
 10.Henning Stensrud (Norwegia)
 11.Jon Aaraas (Norwegia)
 12.Balthasar Schneider (Austria)
 13.Harri Olli (Finlandia)
 14.Lauri Hakola (Finlandia)
 15.Jussi Hautamäki (Finlandia)
 16.Alan Alborn (USA)
 17.Bastian Kaltenböck (Austria)
 18.Wojciech Skupień (Polska)
 19.Stefan Thurnbichler (Austria)
 20.Jurij Tepes (Słowenia)
 21.Emmanuel Chedal (Francja)
 22.Tommy Ingebrigtsen (Norwegia)
 23.Jakob Grimholm (Szwecja)
 24.Mark Krauspenhaar (Niemcy)
 25.Andreas Wank (Niemcy)
 26.Aleksander Lasarovich (Ukraina)
 27.Yuumu Harada (Japonia)
 28.Alexey Korolev (Kazachstan)
 29.Andreas Aren (Szwecja)
 30.Benjamin Bourqui (Francja)

 31.Gregory Baxter (Kanada)
 32.Trevor Morrice (Kanada)
 33.Shohei Tochimoto (Japonia)
 34.Jan Mazoch (Czechy)
 35.Frantisek Vaculik (Czechy)
 36.Johan Erikson (Szwecja)
 37.Stefan Read (Kanada)
 38.Kenshiro Ito (Japonia)
 39.Morten Solem (Norwegia)
 40.Pekka Salminen (Finlandia)
 41.Julian Musiol (Niemcy)
 42.Volodymyr Boschuk (Ukraina)
 43.Mika Kauhanen (Finlandia)
 44.Lukas Kuban (Czechy)
 45.Christian Bruder (Niemcy)
 46.Evgeni Plekhov (Rosja)
 47.Ivan Karaulov (Kazachstan)
 48.Robert Hrgota (Słowenia)
 49.Tomasz Pochwała (Polska)
 50.Daniel Lackner (Austria)
 51.Roland Mueller (Austria)
 52.Kimmo Yliriesto (Finlandia)
 53.Anze Obreza (Słowenia)
 54.Remi Francais (Szwajcaria)
 55.Alexey Silaev (Rosja)
 56.Erik Simon (Niemcy)
 57.Wojciech Tajner (Polska)
 58.Nico Faller (Niemcy)
 59.Lukas Hlava (Czechy)
 60.Thomas Lobben (Norwegia)
 61.Mackenzie Boyd-Clowes (Kanada)
 62.Tomisław Tajner (Polska)
 63.Vitaliy Shumbarets (Ukraina)
 64.Kalle Keituri (Finlandia)
 65.Pavel Karelin (Rosja)
 66.Mitja Meznar (Słowenia)
 67.Illimar Parn (Estonia)
 68.Jere Kykkänen (Finlandia)
 69.Primoz Roglic (Słowenia)
 70.Alexey Pchelintsev (Kazachstan)
 71.Stanislav Oshepkov (Rosja)
 72.Asan Tahtahunov (Kazachstan)
 73.Jens Salumäe (Estonia)
 74.Damien Maitre (Francja)
 75.Andrei Balazs (Rumunia)
95.0
94.5
95.5
94.0
93.5
93.5
92.0
89.0
88.5
92.0
90.5
94.5
85.5
94.5
92.0
92.5
90.5
88.0
86.5
90.0
87.0
88.5
85.5
86.0
87.5
88.5
87.0
86.0
90.0
94.0

85.0
86.0
84.5
84.0
84.0
84.5
84.0
82.5
84.0
83.5
83.5
83.5
83.5
83.0
83.0
82.5
82.0
81.0
82.0
81.0
81.5
80.5
81.0
80.0
81.0
79.0
78.0
77.0
77.0
77.0
77.0
76.5
76.5
76.0
73.0
72.0
71.5
73.0
68.5
68.0
67.0
66.5
63.0
61.5
58.0
94.0
94.0
94.0
92.5
91.5
89.0
89.0
91.5
92.5
89.5
92.0
85.5
94.0
84.5
86.0
85.0
87.0
88.0
87.0
83.0
86.0
82.0
83.0
84.0
79.5
77.5
77.0
75.5
63.5
DNS













































247.5
245.5
241.0
241.0
234.5
230.0
229.0
229.0
229.0
226.5
225.0
224.5
223.0
222.5
220.5
217.0
215.0
214.5
212.0
210.0
207.5
202.5
201.0
199.5
197.5
189.0
188.5
185.5
160.0
122.0

101.0
101.0
99.0
99.0
98.5
98.5
98.5
98.0
98.0
97.5
97.0
97.0
96.0
96.0
96.0
94.5
94.5
92.0
92.0
91.0
91.0
91.0
91.0
89.0
88.5
86.5
84.5
83.5
83.0
82.5
82.5
81.0
81.0
79.5
72.5
71.5
70.0
68.5
64.0
62.5
56.0
54.0
47.0
44.0
36.5

Zobacz klasyfikację CoC »
Zobacz klasyfikację CRL »

Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« grudzień 2006 - wszystkie artykuły
Komentarze
struś
mogło by być lepiej
(15.12.2006, 14:16)
daf
@Fanka
Jak w tytule jednego z Bondów: "For your eyes only": 481529. ;-)
(15.12.2006, 09:15)
propozycja
Propozycja byla dla Waszego dobra glownie. A mnie nie zal, bo mam wlasne towarzystwo :P
(14.12.2006, 19:51)
Fanka
@ daf
To trzeba pomyslec o tej propozycji, jak ja wprowadzic w zycie. Pozdrawiam.
(14.12.2006, 17:25)
daf
Ok, jest już relacja live. Już skaczą od 13.30! Piotr Żyła na początek 88,5m. Przyzwoicie, ale raczej nie na pierwszą "30-tkę"
(14.12.2006, 13:48)
daf
O której w końcu jest dziś ten konkurs? Na stronie FIS-u podają serię próbną o 14.00 a pierwszą rundę na 15.00!

http://www.fis-ski.com/pdf /2007/JP/3032/2007JP3032SLR1.p df
(14.12.2006, 12:06)
daf
@Fanka
Mimo wszystko przyznam jednak, że propozycja @propozycji jest... hmmm... kusząca :P
(14.12.2006, 10:24)
Fanka
@ daf
Chyba trafiłeś w sedno.
@ propozycja
A ja, z wrodzoną skromnością, też składam propozycję: przeczytaj, co napisał typowicz (jeżeli to czyta, to pozdrawiam w tym momencie) pod artykułem o linku: http://www.skokinarciarskie.co m/newsy/pokaznews.php?news=479 1
czyli o zwycięstwie Schlierenzauera w Lillehammer.
(14.12.2006, 10:14)
daf
@propozycja
Boli, że nie uczestniczysz?
(14.12.2006, 09:54)
propozycja
@Fanka, @daf
A ja mam propozycję. Może tak wejdziecie na czat lub gg i przestaniecie portal zaśmiecać lukrowanymi słówkami?
(14.12.2006, 08:06)
Fanka
@ daf
No to może, w związku ze zbliżajacymi się Świętami, wprowadzimy amnestię, zakaz zniesiemy, a moja już w tym będzie łepetyna, by radzić sobie ze wszystkimi skutkami zgłoszonej właśnie propozycji :-).
(14.12.2006, 07:56)
daf
@Zula
No więc właśnie sukcesy w MŚ Juniorów dowodzą, że talenty MAMY, tylko je marnujemy! Szerzej o tym, bardzo konkretnie i słusznie, napisała @wiedzminka.
(13.12.2006, 21:49)
wiedzminka
Talenty to my mamy, tylko nie wiem czemu przeważnie w Wiśle. Problemem jest tylko, że je tracimy w wieku 14-15 lat. Młodziez z Wisły i okolic przez 8-9 miesiecy nie ma na czym skakać, bo w okolicy najwieksza skocznia igelitową jest bodaj K-50. Podczas gdy ich zakopiańscy rówieśnicy oddaja po kilkanaśnie skoków tygodniowo na skoczniach K-85 i K-120, to Wislacy skaczą na K-50 (no i "często" czyli 2 razy w miesiącu chyba) jeżdżą na skoki na inne skocznie.
Potem na zawodach widzimy te różnicę klas i porównywanie "kto ma większy talent", zapominając o tym kto ma blizej większa skocznie i kto na niej częściej skacze.
Mielismy wielki talent Pawła Słowioka. Widzimy, że chłopak juz drepcze w miejscu. Jest też - juz prawie 14 letni- Tomek BYRT. Czy jego czeka los jego starszych kolegów z klubu?
Może jego juz uratujemy, bo niedługo maja skończyć Szczyrk i Malinkę, ale czy uda nam sie uratować dla naszych skoków Pawła Słowioka i jego starszych 15-17 letnich kolegów?
(13.12.2006, 21:35)
Zula
Przepraszam, że pisze jedną wiadomość pod drugą.

Temat uważam za zamknięty. KAżdy ma swoje zdanie. Ja je wypowiedziałam i nie zmienie.
Pozdrawiam:)
(13.12.2006, 20:28)
Zula
Widzę, że trochę namieszałam:)))
@daf
Zgodzę się że Mateusz Rutkowski wygrywając MŚJ pokazał Morgiemu gdzie raki zimują. Ale ty mi powiedz, gdzie teraz jest Morgi a gdzie Mateusz??? Morgi to mistrz olimpijski a o Mateuszu prawie nic niesłychać. Schlierenzauer już wygrał zawody, a gdzie jest Łukasz czy Kamil (choć akurat ci dwoje pokazali się już z bardzo dobrej strony i akurat w ich przypadku pokładam nadzieję na przyszłe sukcesy). Jeszcze raz napiszę, nie mamy dziś (podkreślam na dzień dzisiejszy) w Polsce takich talentów jak Morgi czy Gregor, być może na razie.Być może nie mieli szansy się pokazać tak do końca. Czas pokaże czy ci młodzi zawodnicy pokażą, że również w PŚ będą sie liczyć.
@ciekawy
Znów kwestia Klimka. Klimek jest z rocznika 1994, Gregor 1990. Taka jest między nimi róznica. Wiekowa. Twoim zdaniem dwunastolatek powinien skakać w PŚ??? Myślisz, że trenerzy są takimi glupcami, żeby go posyłać na takie zawody??? Nigdy nie mówiłam, że Klimek nie jest dobry. On jest świetny i rokuje dobrze. Ale ... my nie jesteśmy w Austrii, tylko w Polsce. Gdyby zaczął odnosic sukcesy to społeczeństwo, prasa, media ogólnie zniszczyłyby go. Myślisz, że dwunastolatek jest na to gotowy i odporny??? Ja myślę, że nie. Dwa, trzy lata i Klimek z powodzeniem będzie startował w PK i wierzę, że z niezłymi wynikami.
Ludzie wy tutaj czasami piszecie tak jakby wam tylko zależało na wynikach i pierwszych miejscach. A gdzie dobro zawodników. Nie tylko te fizyczne, ale i psychiczne???
Wiem, że beznadziejna fostawa starszych zawodników denerwuje, ale proszę nie uciekajmy się do takichśrodków, bo to nic nie da, amoże wyrządzić szkodę.
(13.12.2006, 20:24)
daf
@wkurzony
Niestety "klasę" trzeba mieć, żeby móc trenować kadrę. Schedler widocznie takową posiada. Nie chcę tu dyskutować, czy wykształecenie na papierze jest potrzebne do prowadzenia kadry czy nie. Takie są przepisy i tyle.
(13.12.2006, 17:11)
wkurzony
Klasa nie klasa, osiągnięcia zerowe!
Ciekawe czy Szwajcar Schedler też ma jakąs tam klasę czy tylko talent?
(13.12.2006, 17:05)
daf
@wkurzony
Tylko czy ci trenerzy dzieciaków chcą/mogą pracować z kadrą? O ile mi wiadomo trenerów I klasy mamy bodaj zaledwie kilku.

@Fanka
Właśnie te "zawiasy" straszą. Jedno nieostrożne, może zbyt egzaltowane słowo i zakaz wróci, w dodatku bardziej surowy (wszak wykroczenie w trakcie zawieszenia wykonywania kary traktowane jest znacznie surowiej niż debiut).
(13.12.2006, 16:42)
Canton
Patrzcie na kanadyjczyków. 31, 32 , 36 i 60 miejsce. Byli blisko pkt. Szkoda troche że 16 letni najsłabszy z kanadyjczyków jest wyżej niż tajner.
(13.12.2006, 16:40)
wkurzony
@daf
Przyczyna tkwi w trenerach. Gdyby trenerzy utalentowanych juniorów mogli ich trenować i w późniejszym wieku, to sukces byłby murowany. A tak z rąk fachowców dostają się w ręce partaczy i jest jak jest!
(13.12.2006, 16:04)
Fanka
@ daf
Przecież zakaz został znacząco złagodzony, żeby nie napisać: zawieszony w obowiązywaniu. No to ode mnie: miłe pozdrowionka :-).
(13.12.2006, 15:52)
daf
@ciekawy
Zgadzam się, że to zaplecze, jednak na pewno nie jest to DNO !

@Fanka
Dzięki za wsparcie. Korci mnie, żeby coś miłego napisać, ale zakaz to zakaz... :-(
(13.12.2006, 15:49)
ciekawy
alborn i jones to nie śa cieniasy ale obiektywnie PK to jednak II liga i zawody dla małolatów!
(13.12.2006, 15:44)
Fanka
@ z
Popieram to, co napisal daf. Nie można lekceważyć zawodów PK, bo przecież często startują tam zawodnicy punktujący w PŚ. Pozwolę sobie np. przypomnieć oba konkursy (letnie wprawdzie) PK w Oberstdorfie w 2004 r. Pamiętasz może, kto je wygrał?
(13.12.2006, 15:24)
daf
@z.
Nie takie znowu dno, skoro daleko z tyłu są zawodnicy, którzy już w tym sezonie punktowali w PŚ (Keituri 29pkt., Aren 21pkt., Solem 16pkt.). Może więc bardziej wyważaj opinie.
(13.12.2006, 15:16)
daf
@Fanka
Pycha to, jak słusznie zauważyłaś, cecha charakteru. Błędem jest natomiast pozwolenie jej na ingerencję w pracę zawodową. Pozdrawiam wzajemnie.
(13.12.2006, 15:08)
z
widac po prostu poziom zawodow z tego cyklu....dno......skoro taki sliz dla ktorego kwalifikacja do konkursu PŚ jest sukcesem jest prawie najlepszy....
(13.12.2006, 15:08)
Fanka
@ daf
Oczywiście każdy ma prawo popełniać błędy - na niwie zawodowej i w życiu prywatnym. A na pewno jednym z najgorszych błędów jest pycha (to już nawet nie błąd, to cecha charakteru) i nieumiejętność wyciągania wniosków z poprzednich porażek. Pozdrowionka.
(13.12.2006, 14:48)
daf
Wychodzi mi więc na to, że trenerzy zajmujący się dziećmi i młodszymi juniorami to fachowcy, a ci pracujący z bezpośrednim zapleczem naszej kadry to cieniasy. Oczywiście to spore uproszczenie, bo nie wszyscy skoczkowie są objęci centralnym szkoleniem, a przecież ci nieobjęci też cudów nie wojują. Gdzie u licha jest przyczyna tego, że juniorzy nie przenoszą sukcesów do seniorów?
(13.12.2006, 14:39)
daf
@Zula
Wytłumacz mi wobec tego, skąd się biorą sukcesy naszych juniorów, które później nie przekładają się na sukcesy seniorów? Mateusz Rutkowski bił swego czasu osławionego już Morgiego jak chciał. Stoch medalu (może nawet mistrzostwa) rok później nie zdobył tylko przez upadek. Łukasz Rutkowski był bodaj czwarty. A więc? A więc moim zdaniem mamy talenty na miarę Morgiego czy Schlierenzauera, tylko nie potrafimy ich wyszkolić wtedy, kiedy wchodzą w najtrudniejszy dla skoczka okres - mutacji i gwałtownego rozwoju w wieku 14-18 lat.
Nie wspominam tu o ostatnich wyczynach naszych reprezentantów na MŚ dzieci - tu rzeczywiście za wcześnie na prognozy.
(13.12.2006, 14:36)
ciekawy
@ ZULa
ad vocem
Przyjmujac argumetację że Murańka za młody to 16-letni Gregor też jeszcze dzieciak i powinien skakać FC , no ew. w PK ale w PŚ to już na pewno nie powinien skakać--przecież może jeszcze urosnąć ,przytyć , A kryształową kulę zamist w tym sezonie może zdobyć za dwa może 3 lata?
(13.12.2006, 14:34)
Zula
Co do Klimka. Nie twierdzę, że nie umie skakać i nie nawiązałby rywalizacji w jakiś zawodach. On jest zwyczajnie za młody. Powinien spokojnie trenować a nie na chama pchać się na ważne zawody. Nie zastanawiacie się co będzie jeśli zacznie startować w zawodach rangi PŚ i PK i zacznie odnosić niezłe wyniki. Nie macie obaw, że to go może przerosnąć, że sodów uderzy mu do głowy??? JA mam te obawy, może nie potrzebnie. Ale nie chciałabym aby przedwczesny sukces odbił się źle na jego psychice. Kamil Stoch też jako dwunastolatek bodajże skoczył bardzo daleko na Wilkiej Krokwi i co od razu go nie posłali na PŚ. Przyszedł odpowiedni moment i wystartował. I ma niezłe wyniki. Klimek to dziecko, które łatwo idzie zmanipulować i zniszczyć, a ja bym tego nie chciała. MAłysz już niebawem skończy karierę i Klimka widzę jako jednego z kilku skoczków którzy powinni zająć jego miejsce, przynajmniej powinni próbować. Ale to jest kwestia kilku lat.
Co do trenerów. Oni zawsze chcą dobrze, ale dobrze wiemy, że nie wszystko tak do końca zależy od nich. W skokach nie ma miejsca na podchodzenie indywidualnie do każdego zawodnika, bo w kadrze musiałoby być z dziesięciu trenerów. To, ze czasem zawodnikom nie wychodzi to kwestia ich psychiki (co według mnie sprawdza się u Kamila Stocha) i talentu. Pewnie, że 12 miejsce Stefana Huli to był fuks. Takie były warunki i tak a nie inaczej zakończył się konkurs. Boże my nie możemy oczekiwać od tych młodych chłopaków, że wchodząc w świat PŚ zaraz zaczną wygrywać. Ktoś powie, że Morgi i Schlierenzauer tak potrafili. Tak, ale my w Polsce nie mamy takiego Morgiego. Nie mamy takich talentów. Tyle polskich nazwisk przewinęło się przez ostatnie 7 lat przez PŚ, a na stałe pozostało jedno. O czym to świadczy??? No niestety o tym, że nie mamy zawodników na miarę MAłysza. A ile lat musieliśmy czekać po Fortunie??? Mówię wam (i obym się mysliła)- długo po Małyszu nie będzie nikogo. To, że Klimek jest teraz dobry, to, że są inni młodzi skoczkowie rokujący nadzieje nie oznacza, że będą za parę lat w tak świetnej dyspozycji. Historia skoków już niejednokrotnie pokazała, że nie zawsze talent juniorski przenosi się na wiek seniorski.
Zawsze powtarza, obym się myliła i było tylko dobrze. Ale sami śledząc skoki widzicie, że różowo nie jest.
(13.12.2006, 14:19)
daf
@Fanka
To, że Kuttin popełniał błędy, w szczególności ten najgorszy - błąd pychy, jeszcze nie oznacza, że działał z premedytacją na niekorzyść naszych skoków. Wierzę, że po prostu starał się robić wszystko najlepiej jak potrafił (ostatecznie z juniorami sukcesy miał nieporównywalnie większe niż Fijas), a że się nie sprawdził, to inna kwestia. Dostał szansę w niemieckiej kadrze B i zobaczymy czy ją wykorzysta. A pole do popisu ma olbrzymie, bo u naszych zachodnich sąsiadów skoki toczą się po równi pochyłej wprost na samo dno (jak u nas 10 lat temu, po zakończeniu kariery przez Fijasa i Kowala).
(13.12.2006, 14:10)
Fanka
@ daf
Naprawdę uważasz, że trenerzy chcą dobrze? A czy "sićko dobzie" też tak chciał? To dlaczego, jeżeli we wszystkich teamach na wyniki skoczków pracuje caly zespół specjalistów: nie tylko trenerów, ale lekarzy, fizjologów, psychologów, on chciał być alfą i omegą? A przykre (co najmniej) skutki jego wszechwiedzy było widać w Oberstdorfie w ub. roku i w Pragelato w tym. To już nie te czasy - trenerów omnibusów. Lepistoe, będący w końcu o wiele większym autorytetem niż poprzednik, nie boi się współpracy ze specjalistami z innych dziedzin i pomału pojawiają się tego wyniki. A mam nadzieję, że będą lepsze.
(13.12.2006, 14:00)
daf
@Zula
W to, że trenerzy chcą dobrze, to ja nie wątpię. Mnie właśnie chodzi o tę drugą stronę medalu. Moim skromnym zdaniem stanowczo zbyt rzadko im ostatnio wychodzi (nie oceniam Lepistoe, bo za krótko jest z kadrą na rzetelne oceny). Można się wręcz pokusić o twierdzenie, że jak już coś wychodzi, to trąci to fuksem.
(13.12.2006, 13:48)
ciekawy
!@ zula
no właśnie- wcale nie za parę lat?
proszę precyzyjnie w temacie Klimka!!!
Już dziś może skakać w PK! !!!
Już za rok może skakać w PŚ!!!
(13.12.2006, 13:44)
Zula
Można się zastanawiać kto zasługuje na miejsce w kadrze na zawody PŚ, ale czy to ma sens. Prawda jest jedna, że tylko Małysz (niestety) na to miejsce zasłużył. Cała resztać ... no cóż zdarzają się im niezłe występy, nawet bardzo dobre, ale skąd mamy pewność, że jeśli zawodnik X wystartuje w PŚ z mizernym skutkiem nie wygra PK albo tak samo będzie daleko w klasyfikacji PK. Możemy sobie tylko gdybać. A co najważniesze trzeba ufać trenerom. Jacy by nie byli to na pewno chcą dobrze. A że im czasem nie wychodzi to już druga strona medalu. Inną sprawą jest też to, że niestety na dzień dzisiejszy nie mamy w kraju talentu na miarę Małysza (tylko nie piszczie mi o Murańce, bo dzieciak ma jeszcze parę lat przed sobą zanim go dopuszczą do seniorskich zawodów). No nie czarujmy się, ale jakby się reszta zawodników nie prężyła i nie wymyślała Bóg wie czego i tak MAłyszowi nie dorastają do pięt. Owszem, są zawodnicy którzy pokazywali już, że stać ich na finałowe serie, na dobre pozycje i dwa równe skoki. Ale to za mało. I jak widać czasem to również jest za mało na PK.
(13.12.2006, 13:26)
ciekawy
@Usia
Wyjęłaś mi z ust.
Też nie rozumiem dlaczego Rafał nie skacze w PŚ
W PK powinni skakać Marcin jeśli rzeczywiście jest w formie i Stefanek żeby na koniec okresu być w 50-tce!
(13.12.2006, 13:02)
daf
Wróżka miała już wiele kul (sezonów) i za każdym razem obiecywała coś więcej w kontekście startów skoczków, o któych mowa była wcześniej. Zmiana kuli (czyli kolejny nowy sezon) już nie ma sensu, trzeba pójść do innej wróżki. Może lepszej, która w tej samej kuli dostrzeże nei tylko KK Małysza, ale i medale MŚ i pudło TCS i co najważniejsze, wyraźny progres umiejętności reszty naszych skoczków. Pozdrawiam również (tudzież: wzajemnie).
(13.12.2006, 12:00)
Fanka
@ daf
Albo dać wróżce inną kulę? Może zobaczy w niej również kolejną Kryształową Kulę Adama? Pozdrawiam.
(13.12.2006, 11:43)
daf
@Glon
Dzięki. W takim razie w tabeli wyników powinno być raczej DSQ a nie DNS.

@Fanka
Z całym szacunkiem dla Twojej sympatii do Norów - dla mnie to są jednak ich problemy, stąd wobec zagrywek Kojonkoskiego mogę sobie pozwolić na chłodną ironię, ale nasze probelmy wywołują już u mnie nadczynność trzustki... :). Miałem nadzieję, że "młodzi, zdolni i utalenotowani" tajnerowie i Pochwała faktycznie czegoś się nauczyli przez ostatnie pół roku. A jednak nic z tych rzeczy. W zasadzie jedynie Tonio Tajner nieźle wypadł na jesiennych MIstrzostwach Polski i to mogło nieźle wróżyć. Niestety wróżkę najwyższa pora zmienić.
(13.12.2006, 11:26)
Wehrmacht
No, bardzo ladnie, no...
(13.12.2006, 11:06)
fan skoków
A może najpierw poczekajmy na wyniki, a potem krytykujmy. Zresztą nikt z nas nie był na tych treningach i nie wiemy jak to wyglądało.
pozdrowienia
(13.12.2006, 10:57)
max
Moje przewidywania sie sprawdzily ze tylko Skupien i Sliz mieli zapunktowac w konkursie.. po Pochwale malowanym talencie i po Tajnerach mozna bylo sie spodziewac ze nasz znowu nie zawioda.I udalo im sie to.
(13.12.2006, 10:48)
Fanka
@ daf
Wylewasz żółć? Jeżeli tak potrafisz się wczuć w sytuację w kadrze norweskiej (np. Henning kontra Sigurd), to tym bardziej widzisz, co się dzieje u nas. Tylko szkoda, że nasze opinie nie są w stanie nic zmienić i pomóc zawodnikom, których krzywdę widzimy.
(13.12.2006, 10:28)
Glon
@daf
Został zdyskwalifikowany.
(13.12.2006, 10:27)
daf
Czy ktoś wie, dlaczego w drugiej serii nie startował Francuz Bourqui - stracił szansę na spory łup punktowy, może nawet podium!
(13.12.2006, 10:12)
daf
Przepraszam, że zamiast cieszyć się z "pudła" Śliża, wylewam żółć, ale już mnie diabli biorą na te chore układy w PZN.
(13.12.2006, 10:10)
daf
Tajnerom już dziękujemy. Szkoda, że w rezerwie jest tylko jeden skoczek, więc jeden z nich i tak będzie musiał startować (z dwojga złego wolę już Tomisława oglądać na skoczni).
Jeśli nie odstawi jednego z nich na rzecz Żyły już w najbliższym konkursie to stracę do niego resztę szacunku. Bo w możliwości trenerskie już dość dawno przestałem wierzyć. Tak tak, wierzyć, bo wierzy się w coś, czego nie można udowodnić. Jakoś tak się dzieje, że zawodnik oddany pod jego "skrzydła" to jak kamień w błoto. Trzeba później naprawdę kupę czasu i cierpliwości, żeby go jakoś wydostać i jeszcze oczyścić.
(13.12.2006, 10:07)
Zula
Gratulacje dla Rafała.
Normalnie jak Bachleda będzie skakał źle w Engelbergu to chyba mnie trafi coś. Myślałam, że 4 zawodnikiem będzie właśnie Rafał, ale ostatecznie pojechał MArcin. A tu proszę, okazała się że Rafał prezentuje dobrą formę.
Oj, Marcin będziesz musiał nas mile zaskoczyć w weekend;))))))))
(13.12.2006, 08:22)
Fanka
Bardzo ślicznie, Rafał!!! Przynajmniej jeden z kolejnych konkursów musi być Twój!!!
(13.12.2006, 08:11)
Miki
Co się stało z Salumae i Lobbenem?Salumae zajmował takie miejsca , ale w PŚ, a Lobben to było odkrycie PŚ....
(13.12.2006, 08:04)
daf
Ja jestem ciekaw co takiego wyprawiał na treningach Bachleda, skoro to on a nie Śliż pojechał do Englbergu! Wychodzi na to, że powinien bez problemu zapunktować... No ciekawe.
(13.12.2006, 04:12)
fan skoków
Gdzie się podziały te czasy kiedy to Pochwała i Tajnerowie rządzili w naszej kadrze? A to przecież działo się jeszcze na początku sezonu 2003/2004, aż tyle przez te 2 lata się zmieniło.
pozdrowienia
(12.12.2006, 21:30)
Adriano
Brawo RAFAŁ!!! wiedziałem że prędzej czy później staniesz na podium i jestem pewien że wygrasz jeden z trzech pozostałych konkursów w Rovaniemi. SUPERRR!!!
(12.12.2006, 21:02)
uSIA
@Martyna
Nie wywalczy. Przeciez my mamy limit 2 a juz startuje 4 , najwyżej bedziemy opłacaĆ TYLKO JEDNEGO (TERAZ PŁACIMY ZA 2)
(12.12.2006, 21:01)
Martyna
Może wywalczy dodatkoe miejsce na T4S
(12.12.2006, 20:55)
Usia
Brawo RAFAŁ!
Skazany na banicję, udowodniłeś Lepistoe, że nie tam Twoje miejsce!
(12.12.2006, 20:49)
dul997
no to mamy pewną czwórkę na zawody w engelbergu..
(12.12.2006, 20:44)
uskotko
brawo, Rafał!
Tak trzymać!
Jeszcze 3 konkursy, forma najwyraźniej dobra, a skocznia leży... :)
Powodzenia!
(12.12.2006, 20:33)
fin
poprawka WYWALIC Z KADRY!!!A ZBITY P...K
(12.12.2006, 19:51)
fin
pochwale WYWALIC Z KADRY bo od kilku sezonów 0 przyszlosci w nim
(12.12.2006, 19:50)
Anika
Zacznijcie "zasypywać" komentarzami stronę PZN-u.
Najwyższy czas posyłać juniorów na PK.!!!
(12.12.2006, 19:49)
kuba
Skupień i Śliż są ok.,a reszta która tu startuje DNO
(12.12.2006, 19:38)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
CoC: Pauli wygrywa w Rovaniemi, Śliż drugi!
CoC: Pauli wygrywa w Rovaniemi, Śliż drugi!

CoC: Pauli wygrywa w Rovaniemi, Śliż drugi!

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich