Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne Hörmann - ciepło i bezpieczeństwo w Twoim domu
Zaloguj się
Kalendarz zawodów
3
4
5
6
7
10
11
12
13
14
17
18
19
20
24
25
26
27
luty 2020
Najbliższe zawody
28.02.2020, godz. 17:30
Lahti HS-130

"Wiem, że zabrakło skoczkom startuj±cym na końcu nie tylko szczę¶cia, ale mieli też niezbyt sprzyjaj±ce warunki - tor stopował no i wiał wiatr z tyłu. Ich szanse były zatem nikłe na dobre wyniki" - wyja¶niał Walter Hofer. Na pytanie, dlaczego zawodów nie przerwano, dyrektor Pucharu ¦wiata odpowiedział, iż będ±c zmuszonym do przeprowadzenia zawodów, w którym bierze udział 67 zawodników, w takich warunkach atmosferycznych, zawsze będzie tak, iż jedni będa mieli mniej szczę¶cia, a inni więcej, niemożliwe jest oczekiwać, że przez godzinę będ± się utrzymywały takie same warunki dla wszystkich zawodników.

Zakłady bukmacherskie przez internet | Fortuna - Legalny Bukmacher
"W czasie 25 lat, które pracuję w tej branży, nie do¶wiadczyłem tak naprawde regularnych zawodów. Zawsze wpływ będ± miały jakie¶ czynniki zewnętrzne. Mieli¶my nadzieję, iż pogoda się trochę poprawi i umożliwi nam przeprowadzenie drugiej rundy, ale w końcu zdecydowali¶my, że to nie ma sensu. Wyczerpali¶my nasze możliwo¶ci".

Tymczasem, ani zawodnicy, ani też trenerzy nie podzielali zdania Hofera:

"Je¶li uznawać takie zawody, to co¶ jest nie tak - one powinny być odwołane!" - stwierdził Mistrz Olimpijski Thomas Morgenstern, który zaj±ł 22. miejsce, a ubiegłoroczny zwycięzca Turnieju Czterech Skoczni Janne Ahonen dodał: "Jestem szczę¶liwy, że bezpiecznie wyl±dowałem. Zawody powinny być przerwane po 20 skoczkach!".

Trenerowi austriackiemu, Alexandrowi Pointnerowi, w końcu było wszystko jedno: "Nie będę tracił energii na analizę wyników i tego co tu zaszło. Jestem szczę¶liwy, że nie doszło do żadnego upadku, gdyż warunki były nie tylko złe, ale niebezpieczne. Doszło do kilku naprawdę groĽnych sytuacji. Naprawdę szkoda, iż te zawody będ± punktowane, ale szczególnie szkoda mi skoczków, którzy mieli taki start. Nie jest to dobra podstawa na resztę sezonu".

Nie inaczej inaugurację skomentował szef ekipy słoweńskiej, Vasja Bajc: "¬le się dzieje, skoro za wszelk± cenę FIS chce przeprowadzać zawody i to przeważa nad zdrowym rozs±dkiem. To prawie cud, iż żadnemu z zawodników nic się nie stało i wszyscy s± cali. Nigdy nie brałem udziału w takich zawodach!".
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« listopad 2006 - wszystkie artykuły
Komentarze
Canton
@ważniak
Welch, Schwall , Dessum i Stainauer zakończyli już kariere.
(27.11.2006, 14:46)
Wehrmacht
Po wypadku Morgensterna w Kuusamo 3 lata temu, zawody byly pozniej w trakcie sezonu odwolywane regularnie, bo wszyscy jakos wtedy mieli tak na wzgledzie bezpieczenstwo skoczkow, a pozniej sie zapomnialo. I teraz bedziemy musieli niestety chyba poczekac na nastepny czyjs wypadek :/ zeby znow przestano rozgrywac konkursy za wszelka cene, tylko ze to znow nie potrwa dlugo. A takie konkursy sa nie tylko niebezpieczne (co jest tu najwazniejsze), ale i beznadziejnie niesprawiedliwe, co to duzo gadac...wszyscy i tak wiedza, o co chodzi.
(27.11.2006, 11:34)
fan skoków
@ważniak
Oczywi¶cie na podstawie Kuusamo wypowiadać się, ale jednak inaczej bym obstawił:
Finlandia: Lappi i Lindstroem zamiast Jussilainen i Olliego
Niemcy: Ulmer I Schmitt zamiast: Musiola i Uhrmanna
Norwegia: Pettersen i Bardal zamiast Ljokelsoeya i Romoerena
Włochy: Colloredo zamiast Chiapolino
Słowenia: Pikl zamiast B.Zupana
Czechy: Koudelka zamiast Ł.Hlavy
Szwajcaria: Moellinger zamiast Steinauera.
pozdrowienia
(26.11.2006, 20:18)
PATUNIA1410
ehhh... Ten konkurs powinien sie nie odbyc... Byl nie fer play do ostatnich zawodnikow... Ale i tak najlepsi pokaza co potrafia :P
(26.11.2006, 19:16)
Canton
¦mieje się teraz z jednego. Keituri i Hakola s± w piętnastce Pucharu ¦wiata, ale do Norwegi raczej nie pojad±. Bo finowie maj± tylko 6 miejsc.
(26.11.2006, 17:20)
Sigurd
Powtarzam jeszcze raz, że konkurs w Kuusamo to był skandal i błazenada!
@Nika
Sorry, pomyłka. Masz rację.
Ada¶! Ada¶! Ada¶! Sto lat! Sto lat!
(26.11.2006, 16:33)
Daria
Ci zawodnicy otrzymali swoje miejsca w prezencie od organizatorów,
gdyby startowali wszyscy w miarę w normalnych warunkach , to sytuacja byłaby inna , w±tpię czy to oni byliby w trójce.

Pozatym już czas na wymiane tych dwóch Panów Hoffera i Tepesa , te lata pracy daj± się Hofferowi we znaki ,
jesli nic nie widzi i nie słyszy pomimo urz±dzeń , które nosu w uchu , w ręce i bog jeden jeszcze wie gdzie ,
to ¶wiadczy o tym , że powinien zmienić pracę.
Inaczej bedziemy ogl±dać komedie zamiast czystej rywalizacji gdzie zwycięż± tylko umiejętno¶ci zawodnika.
(26.11.2006, 16:01)
ważniak
skład na zawody druzynowe według mnie
Ausria:Gregor Schlierenzauer,Thomas Morgenstern,Andreas Kofler,Andreas Widhoelzl
Finlandia:Janne Ahonen,Matti Hautameki,Risto Jusilajnen,Harri Olli
Niemcy:Michael Uhraman,Georg spaeth,Michael Neumayer,Julian Musiol
Norwegia:Roar Liokelsey,Anders Jacobsen,Lars Bystoel,Bjorn Ejnar Rumoren
Polska:Adam Małysz,Stefan Hula,Piotr Żyła,Kamil Stoch
Rosja:Illa Roslijakov,Dmitri Vasiliev,Denis Korniov,Dmitri Ipatov
USA Alan Alborn,Clint Jones,Brian Welch,Tommy Schwall
Japonia: Noriaki Kasai,Takanobu Okabe,Daiki Ito,Taku Takeuchi
Korea Południowa: Hueng Chu Choi,Yong Chik Choi,Hyun Ki Kim,Chil Gu Gang
Kazachstan: Radik Zhaparov,Ivan Karaulov,Nikolay Karpenko,Asan Tachmatunov
Białoru¶: Maksim Anisimov,Petr Chaadaev,Alesander Svetlov,Dimitri Afanasenko
Włochy:Stefano ciapolino,Andrea Morassi,Alessio Bolognani,Marco Beltrame
Francja Emmanuel Chedal,Vincent Descombes,Nicola DEssum,David Lazzaroni
Kanada:Stefan Read,Gregory Baxster,Dominik Bafia,Greame Gorhamm
Czechy: Jakub Janda,Jan Matura,Antonin Hajek,Lukas Hlava
Słowenia:Robert Kranjec,Primoz Peterka,Rok Benkovic,Bine Zupan
Szwajcaria:Andreas Kuittel,Simon Amman,Guido Landerd,Marco Steinuer
Szwecja: Johan Erikson,Andreas Aren,Isak Grimholm,Olek Grimholm
(nie dałem Rumuni,Węgier,Chin,Ukrainy,Est oni i Bułgarii poniewwaz nieznam po 4 zawodnikow

(26.11.2006, 15:51)
dominika:)
Dobra, teraz czekamy z niecierpliwo¶ci± na Lillehammer. Pamiętajmy także o urodzinach Adasia. To już za tydzień:)
(26.11.2006, 13:35)
...
@Sigurd
masz racje.......
(26.11.2006, 12:46)
MRR
witam wwszystkich serdecznie mam male pytanko jezeli jest ktos zorientowany wczoraj cos wspominali ze skoki moga sie odbyc dzisiaj z rana z tego co sie orientuje to ich nie bedzie ale moze ktos ma inne informacje???Z gory dziekuje za odpowiedz
(26.11.2006, 12:31)
Nika
@Sigurd
Jaki medal? podium chyba, bo z tego co wiem to w konkursach P¦ medali nie ma:)
(26.11.2006, 12:14)
Sigurd
@chucho
Masz rację W. Hofer jest nienajlepszy na soim stanowisku. Przez niego i innych "EKSPERTÓW" Małysz, Ahonen, Ljoekelsoey i wileu innych straciło cenne punkty. Małysz jest w formie jak na takie warunki daleko uci±gn±ł, a gdyby wiatr był równy, mógłby zdobyć (a raczej miałby pewny) medal.
(26.11.2006, 11:58)
@chucho
Pan Hoffer może powinien zaj±ć się organizacj± pucharu gry w szachy lub warcaby - jest szansa że tam nikt nie ucierpi.
(26.11.2006, 10:51)
sokczek
gdzie podziala sie wieloletnia tradycja skokow, przeciez ten piekny sport mogl sie stac w ten weekend obrazem nieszczesc skoczkow. FIS widocznie nie opiekuje sie swoimi zawodnikami, gdyz wystawia je na takie niebezpieczenstwa. Ja ciesze sie ze zadnemu zawodnikowi sie nic nie stalo bo to co widzialem pod koniec konkursow to byla masakra.
(26.11.2006, 10:35)
dobra rada
¦smieszna ta reklama Waszego portaliku. Dam
@lit, @aek
Wam dobra radę pozbdĽcie sie dzieci i zapro¶cie do pisania newsów dorosłych , to portal stanie się popularniejszy. Dzieci tylko o¶mieszaj± każdy portal. Kto chce czytać "newsy" pisane przez kilkulatków , no i kto im uwierzy? Nawet jak kilkulatek pisze prawdę, to człowiek czuje sie obrażony, że jest nie serio traktowany!
(26.11.2006, 07:54)
lit=aek
Odwołany Puchar Kontynentalny w Harrachovie ! Co się dzieje, że każdy konkurs odwołuj± :P
(26.11.2006, 07:40)
lit=aek
Wiadamo już, że niedzielnych zawodów nie przeprowadza organizatorzy P¦ w Kuusamo ... pozostaje nam czekać na Lillehammer... Normalnie skandal to co się działo w Kuusamo ...
(26.11.2006, 07:22)
Znawca
a ja uwazam, ze zawodnicy, ktorzy byli w pierwszej trojce konkursu nie znalezli sie tam przypadkiem, nie ma co gadac. nie ma co podzielac zdania pana szarnowicza z telewizora i zadawac po raz setny pytania: w ktora strone ida skoki? nie uwazam, zeby konkurs byl przeprowadzony w staranny i idealny sposob, na tej podstawie wyciagam wniosek, ze i dzis (a.k.a wczoraj) mogl sie odbyc. za duzo szumu o nic. gratuluje zwyciezcom, jestem dumny ze stefana i przeciwny tego typu artykulom :) spinajcie sie, czesc, pozdrawiam
(26.11.2006, 00:12)
Daria
A co tu takie bzdury się wypisuje !!!

Hoffer i Tepes , to s± .............. to słowo zachowam dla siebie.
Dzi¶ warunki byly lepsze niż wczoraj , mogły odbyc się zawody zamiast kwalifikacji choć 1 seria i na tym koniec.
Żenada i tyle.
(25.11.2006, 22:51)
Ponura
@hehe
a z reszta tak zadko udzielam sie na forum ze czasami chyba mi wolno. Nie???
(25.11.2006, 22:46)
Ponura
i nie nabijam sobie komentarzy:((((((((((((((

(25.11.2006, 22:39)
Ponura
nie jestem:((((
(25.11.2006, 22:35)
hehe
@Ponura
Rozumiem, jestes autorka newsa i nabijasz sobie komentarze :(
(25.11.2006, 22:32)
Ponura
@hehe
nawet sobie juz sobie pomarzyc nie mozna odrazu sprowadzja czlowieka na ziemie :/
(25.11.2006, 22:18)
Ponura
moze troche kultury.... nikomu tu nie odbilo i kazdy wie ze jutro skacza KN... ale mi nowina...
Dobranoc
(25.11.2006, 22:14)
hehe
Ludzie odbiło Wam ? Jutro nie ma zawodów! Jutro skacz± tylko kombinatorzy norwescy!
(25.11.2006, 22:06)
Ponura
nie mam pojecia czy tvp bedzie je trasmitowac chyba ze na swoim nowym kanale TVP SPORT ktorego nie mam:)
no chyba ze Eurosport
(25.11.2006, 22:04)
pawel
tez mam taka nadzije a jak sie odbeda to kolo której i czy tvp bedzie transmitować
(25.11.2006, 21:59)
Ponura
Moim Ľródłem byłam dominika:)
ale ja mam taka cicha nadzieje ze te zadowy sie odbeda
(25.11.2006, 21:46)
pawel
ja jednak mysle że będa i bede czekal bo skad Wy to mozecie wiedziec chociaz perwie maci swoje zrodla ale chyba to co piszcie to nie jest na 100%
(25.11.2006, 21:43)
Ponura
Podobne nie... :((((((((((((((((((((((((((((( (((((((((((((((((((((((
tak przynajmniej pisze dominika
(25.11.2006, 21:34)
pawel
no co sa jutre te zawody czy nie?
(25.11.2006, 21:24)
Ponura
@dominika:)
dziex za informacje:) szkoda ze nie bedzie tych zawodów...
pogoda wygrała
(25.11.2006, 21:14)
dominika_skoczek
Poprawka: meteorolodzy.
(25.11.2006, 20:40)
pawel
no to spoko tam jest atmosfera a te punkty i zawodnicy punktujacy to w sumie mało znani zawdnicy albo zawodnci sredni jak np Landert lub Hula
(25.11.2006, 20:39)
dominika:)
Informacja dla wszystkich zainteresowanych: przeczytałam na jednej z konkurencyjnych stron, że dzisiejsze zawody nie s± przełożone na niedzielę. Podobno meterolodzy zapowiadaj± na jutro bardzo silny i porywisty wiatr. Szkoda:/
(25.11.2006, 20:38)
PoNuRa
No własnie ciekawe czy te zawody jutro beda???
Mogłyby byc tylko w jakis normalnych warunkach :\
(25.11.2006, 20:22)
dominika:)
Powiedzcie mi, kiedy ma być informacja, czy dzisiejsze zawody przeniesiono na jutro?
(25.11.2006, 20:16)
lubudubu
Kaczy polegało to na tym ze pierwsi zwadonicy mieli sprzyjajacy wiatri skakali w granicach 140 metrów. Natomiast czołowa 15 pucharu ¶wiata miała bardzo złe awrunki. A były one tak złe że jak udało sie przekroczyc 100 metrów to był to wielki wyczyn
(25.11.2006, 20:05)
KaCzY
ehhh, ja nie widzialem zawodów w TV bo siedzialem na wykladach..:/ ale z Tego co pisz± i z Waszych komentarzy wynika..ze faktycznie nie powinny byc zaliczone te zawody...ale nie wiem dokladnie jak bylo bo nie ogladalem...ale mam nadzieje ze taka sytuacja sie nie powtorzy ! pozdrawiam !
(25.11.2006, 19:15)
małyszka
jednym słowem to była błazenada ha ha ha ha!!!1
(25.11.2006, 18:49)
Murcyk
było trochę głupio bo jednak pierwsza 15 ostatniego sezonu nie znalazła się w ogóle w 20 pierwszego konkursu.
(25.11.2006, 17:59)
Dodaj komentarz
Jeste¶ niezalogowany!
Zaloguj się lub komentuj jako go¶ć
« regulamin komentowania »
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Echa wczorajszego konkursu
Echa wczorajszego konkursu

Echa wczorajszego konkursu

Kalendarium
Georg Spaeth
Dzi¶ urodziny obchodz±:
Jon P. Sandaker (1974)
Najbliższe zawody
28 lutego 2020 (pi±tek)
12:30
P¦ Lahti
odprawa techniczna
14:00
P¦ Lahti
oficjalny trening
16:00
P¦ Lahti
kwalifikacje
17:30
P¦ Lahti
konkurs ind.
29 lutego 2020 (sobota)
09:00
CoC Rena
odprawa techniczna
10:30
CoC Rena
oficjalny trening
11:30
CoC Rena
seria próbna
13:00
CoC Rena
konkurs ind.
15:00
P¦ Lahti
seria próbna
16:00
P¦ Lahti
konkurs druż.
1 marca 2020 (niedziela)
09:00
CoC Rena
seria próbna
10:15
CoC Rena
konkurs ind.
14:00
P¦ Lahti
kwalifikacje
15:30
P¦ Lahti
konkurs ind.
2 marca 2020 (poniedziałek)
20:00
M¦J Oberwiesenthal
odprawa techniczna
transmisje ze skoków
najbardziej aktualny program TV »
Reklama
Zakłady bukmacherskie przez internet | Fortuna - Legalny Bukmacher Ogl±daj skoki narciarskie w Eurosport Player - wszystkie kwalifikacje i konkursy LIVE Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Reklama
Skoki.tv - filmy o skokach narciarskich Blaster.pl - hosting, domeny, konta pocztowe, serwery wirtualne
Poznaj Skokinarciarskie.pl
Raporty specjalne - wszystko w jednym miejscu
Zainteresowała Cię tematyka najnowszego artykułu i chcesz wiedzieć więcej? SprawdĽ nasze raporty specjalne...
Sonda
Kto wygra klasyfikację Pucharu Narodów w sezonie 2019/20?
Polska
Niemcy
Austria
Japonia
Słowenia
Norwegia
Szwajcaria
inny kraj
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalno¶ci serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wył±czyć w ustawieniach Twojej przegl±darki internetowej.
Korzystaj±c z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przegl±darki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będ± przetwarzane wył±cznie w celu identyfikacji użytkowników pisz±cych komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomo¶ci drog± mailow± itp. i nie będ± w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2012 Benefaktor.com, 2012-2020 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich