infJuz nie jest w tak optymalnej formie jak na MP
(04.11.2006, 14:57)
ZulaZupełnie nie rozumiem dlaczego tak wszyscy "najzeżdzają" na Stefana Hulę? Przecież to jasne, że ten chłopak jest w tym momencie jednym z trzech najlepszych skoczków w Polsce i właśnie dlatego dostał powołanie do kadry A i pojedzie na pierwsze zawody PŚ. Być może nie jest to zawodnik, który błyszczy czy błyszczał wcześniej, ale dlaczego nie dać mu szansy? Tyle się mówi, że w Polsce musi ktoś zacząć zastępować Małysza, a jak trener chce wystawić kogoś w na konkursy to jest jakieś ogólnonarodowe niezadowolenie. Kto ma wegług Was pojechać? Ostatni zawodnik z MP?
Podkreślam: Hula to jeden z najlepiej dysponowanych zawodników w danym momencie więc jedzie na zawody. To raz. Dwa jest w kadrze A więc ta decyzja trenerów jest w pełni zrozumiała. Nawet jeśli się nie spisze (a wierzę, że będzie dobrze) w pierwszych konkursach, to pewnie zastąpi go ktoś inny. A po trzecie z decyzją trenerów nie powinniśmy dyskutować. Taką podjęli decyzję i koniec.
Powinniśmy dawać szanasę młodym zawodnikom zanim na ich miejsca (lub też nie) wskoczą juniorzy za parę lat.
(03.11.2006, 22:55)
Daria@Wehrmacht
No tak , w sumie też prawda to co piszesz ,
ale jaki obecnie mamy wybór w zawodnikach ?
narazie nie mamy żadnego i są to najlepsi zawodnicy jakich można wystawić w PŚ , chyba , że ktoś z kadry "B" zacznie dobrze skakac , osobiście licze jeszcze na Wojtka Skupnia on ma jeszcze mozliwości tylko niech zaleczy tę kontuzję , jest doświadczony ,
ja tak naprawdę nie weim jak dalej bedzie , podejrzewam , ze nikt z nas nie wie , co uczyny trener Lepistoe , ale z tego co wiem , on próbuje tworzyc u nas system szkolenia , który w przyszlości powinien przynieśc efekty , bo jak to się dzieje , że np: Austria co jakiś czas wystawia zawodnika już 16-sto letniego w PŚ , a my nie ?
a mamy przecież 16-sto latków , jednak w PŚ chyba nie dali by rady , psychicznie .
Może to co chce zrobić Lepistoe da jakies rezultaty w przyszlości ! Narazie nadal mamy tylko jednego zawodnika światowej klasy , na którego znów nasze oczy będą skierowane , już niedługo bo każdy z nas wie , że tylko on może osiągać bardzo dobrze rezultaty .
Zmarnowaliśmy być może całe popzrednie dwa lata z poprzednim trenerem , który nie zrobił dosłownie nic i doprowadził nawet Adama , ze zaczął spadać na bulę ,
uważam , te lata za stracony zcas , gdybyśmy mieli trenera o większym doświadczeniu , to te dwa lata być może już dziś dałyby efekty w postaci dobzre skaczących zawodników i nie tylko jednego ale kilku.
Mam nadzieję , że za jakiś czas tak , bedzie , póki co , czekam na 23 listopad juz na kwalifikacje , zobaczymy jak to sie potoczy tym razem.
Pozdrawiam!
(01.11.2006, 09:36)
Wehrmacht@Daria
Tak, od czerwca tylko nie uwazasz ze powinien teraz przejrzec wyniki polskich skoczkow np. z ostatniego sezonu i zwrocic uwage na to ze Stefek byl powolywany juz nie raz i jakos nigdy nie zajal normalnego miejsca (co sie Kamilowie juz zdarzalo) choc przed zawodami potrafil skoczyc, ale Stefanem rzadzi tylko przypadek. Na razie, a nie wiem jak bedzie za jakis czas. Ale ja osobiscie mu nie wroze nic nadzwyczajnego w nadchodzacym sezonie!
Pozdrawiam :)
(31.10.2006, 11:56)
DariaTrener jest bardzo inteligentny i napewno pomimo swoich lat , ma dobry wzrok :))
widzi , ze Stefan ma bardzo duże mozliwości , w dodatku to bardzo młody zawodnik jeszcze , dlaczego ma go skreślać ? bo ty tak sobie chcesz ?
Piec razy gorszy od niego jest Żyła i Bachleda , tu powinni sie zastanowić co oni robia w kadrze "A" i mam nadzieję , ze to sie zmieni , bo brać kase za samą przynaleznośc do kadry to trochę nie fair ,
jak się zacznie PS , wtedy bedzie można coś powiedzieć narazie nic .
A ten trener pracuje dopiero u nas na dobre od czerwca gdybyś zapomniał :)))
(30.10.2006, 19:01)
Wehrmacht@Daria
Hula moze sobie i teraz skacze dobrze ale zobaczysz ze jak sie zaczna konkursy na poziomie, czyli Puchar Swiata, a nie jakies tam MP (na ktorych jedni sie staraja, a jedni nie) to Hula zas zacznie prezentowac swoj dawny poziom czyli zero!!! Ten trener jest slepy czy tak malo inteligentny???
(30.10.2006, 17:23)
Daria@spiderman
Tak , poczekajmy , dajmy mu choć ten jeden sezon , na sprawdzian zobaczymy jaka bedzie końcówka :)
Każdy ma prawo na szansę ale nie zapominajmy , ze zawodnicy tez muszą dużo pracować .
Pozdrawiam !
(29.10.2006, 20:09)
spiderman@Daria
Więc poczekajmy z oceną trenera do zakończenia sezonu zimowego. Tylko żeby nie okazało się, że z "trenerem z najwyższej półki" nasi pozostali skoczkowie skakali jeszcze gorzej niż za Kuttina...
(29.10.2006, 20:04)
Daria@spiderman
Tak , to prawda co napisałes , zgadza się ,
sama zawsze się zastanawiam w czym rzecz , dlaczego tak się dzieje ,
ale ja sobie myśle tak ,
mamy zupelnie nowego trenera można by powiedzieć z tej najwyzszej półki , doświadczonego , odrazu nie jest wstanie każdego doprowadzić do takiej formy jaką ma Malysz , zresztą Adam , to jedyny diament w swoim rodzaju , nawet jak ma obnizone loty , to za jakiś zcas daje takiego kopa , że wskakuje na pudło ,
natomiast mówiąc tu o reszcie , każdy z nich ma jakiś talent w tym kierunku , ale nie każdy może pracuje tak bardzo ?
Myslę , że trudno teraz coś powiedzieć , chyba lepiej dac czas trenerowi do końca tego sezonu potem będzie można coś powiedzieć na temat jego pracy ale pamietajmy , że efekty nie zależą tylko od samego trenera ale i od zawodników.
Ja postanowiłam poczekac , na rozpoczęcie sezonu zimowego , zobacze jak bedzie sytuacja się klarować na skoczniach :)
Pozdrawiam!
(29.10.2006, 17:12)
KlimekA Klimek Murańka gdzie??Czemu Klimek nie startuje skoro świetnie skacze??Dyskryminują go bo jest za mały!
(29.10.2006, 16:39)
spidermanPoprzedni wpis kieruję do @Daria.
(29.10.2006, 12:35)
spidermanHula o mało nie został mistrzem Polski w skokach narciarskich na Wielkiej Krokwi. Tutaj racja. Ale przypomnij sobie, zdarzało już się, że Hula pokonał Adama, było to choćby w pierwszym konkursie o Puchar Doskonałego Mleka na Wielkiej Krokwi oraz choćby w konkursie LGP w Zakopanem 2005. A co było potem? W całym sezonie zimowym nawet nie zbliżył się poziomem do Adama. W zawodach krajowych nasi skoczkowie często potrafią dorównywać Adamowi. A dlaczego tak samo nie jest w Pucharze Świata?
W MP Adam skacze na ogół po 130 m, reszta też potrafi skakać daleko poza punkt K. W PŚ Adam również skacze te 130 m, ale reszta ma już spore problemy z doskoczeniem do punktu K, zdarza się to tylko sporadycznie. Wytłumacz mi dlaczego tak jest.
(29.10.2006, 12:34)
......poczekamy zobaczymy @daria
(29.10.2006, 00:31)
MartynkaCzemu nie ma nic napisane o wynikach Halloweenowych skoków w Szwajacarii???!!!
(28.10.2006, 22:32)
Patryk Zabrze 20przepraszam za błedy ort i int z poprzedniego komentarza ale pisałem to bedac wsciekły jak nigdy......
(28.10.2006, 18:15)
Patryk Zabrze 20ej dobra ludzie! zwruccie uwage na zdjecia z junorskich mistrzost Polski z tego lata! ten smarkacz który lansuje sie na Rumorena na kazdym zdjeciu pokazuje na swoj srodkowy palec!!! niech oddaje puchar Łukaszowi!! czuje sie urazony!! urazono moją godnosc Polske! godnosc moją i Wasza!!!
(28.10.2006, 18:13)
Daria@Wehrmacht
Ty ale bzdury piszesz , po co Stefan Hula w kadrze ???
ono skacze napewno ostatnio lepiej od Kamila , kadra mu sie należy omalo nie został Mistzrem Polski ,
Stefan poczynil własnie ostatnio duże postępy natomiast Kamil stoi w miejscu , na treningach skacze dobzre a jak przyjdzie do konkursu to nerwy go zjadają ,
ja bym sie zapytała , co Bachleda robi w kadrze "A" albo Zyła ??? który tak obniżył loty , że szkoda słów ,
ci dwaj akurat powinni sie doszlifować w PK a nie w PŚ , mam nadzieję , że wlasnie z tym coś trener zrobi ,
natomiast Stefan , ADam no i Kamil to jak narazie pewniacy , Kami ma problemy ale ten problem siedzi u niego bardziej w głowie chyba .
(28.10.2006, 17:48)
:)))ale czy w to co wierzysz jest dobre? hahaahah watpie :DD
(28.10.2006, 15:54)
magdalenkaJa też nie mogę się doczekać!!!Mam nadzieję,że ten sezon przyniesie nam wiele radości.Ufam trenerowi Leapistoe i myślę,że wie co robi.Kiedys w telewizji mowili, że Hanu ma na swoim trenerskim koncie ponad 60 medali olimpijskich i mistrzowskich a może po tym sezonie będzie ich więcej..?Na razie naszym skoczkom jest potrzebny odpowiedni trening i ogromna dawka spokoju.Patrzę optymistycznie na nowy sezon, trzeba wierzyć w to co dobre :)
(28.10.2006, 15:09)
Dingo@Anika
Ja też ni mogę się doczekać Kuusamo.
Wszyscy kibice skoków nie mogą.
(28.10.2006, 12:45)
wykrzyknikHula od zawsze byl dobry na MP. Na wlasnej skoczni. W Oberhofie bylo dobrze, fakt. Ale zima to bedzie powtorka reszty konkursow LGP w wykonaniu naszego reprezentanta.
(28.10.2006, 12:20)
WehrmachtPo co zas Hula w kadrze??? Jak zwykle nie dostanie sie do konkursu, a w najlepszym wypadku bedzie 49. w zawodach. Tylko czemu trener go powoluje? Choc Kuttin tez Hule powolywal, ale wszyscy widzieli ze nigdy z tego nic nie wyszlo. A Kamil i Adam to wiadomo ze musza byc. Choc przyposzczam ze z tym Hula to sie jeszcze cos zmieni do konca listopada!
(28.10.2006, 11:20)
AnikaJuż nie mogę się doczekać i dosłownie liczę dni do Kuusamo. Co do czwartego, to nie wiem jak Skupień, ale Mateja to raczej powinien dać sobie spokój. Już od dłuższego czasu nie pokazuje niczego ciekawego.
(27.10.2006, 20:32)
DariaAle nie sposób nie zauwazyć , że faktycznie te metody szkoleniowe są inne niż popzrednika ,
wtedy nasi byli tak przemęczeni siłą , że nawet Malysz wysiadł na TCS , ze nie wspomne o innych waznych imprezach ,
a najśmieszniejsze jest to , że Kuttin nie wiedział dlaczego Adam obniżył loty , ze musiał się wycofac z TCS ,
nigdy tego nie robił ,
a teraz ?
ten trener stawia na dynamike i technikę , siła i owszem ale w odpowiednim czasie bo niestety , tzreba wytrzymac ten galop przez 4 miesiące , ale wszystko z rozsądkiem ,
Jak skakał Adam ubiegłego lata ? prawie wcale , nawet Zakopane tak magiczne mu nie pomogło , slyszelismy za to zapewnienia Kuttina , ze do zimy bedzie OK i było ??? NIE bylo ,
tego lata Adam skakał jak natchniony , odzyskał świeżośc i błysk choć do startów letnich nie przygotowywali się specjalnie , a wygrał poraz 3 LATO ,
Stefan Hula zaczął skakać bardzo dobrze , omało nie został MP ,
oby ta forma utrzymała się do zimy ,
tym czwartym kto ? trudno powiedziec ale mamy w czym wybierac .
Ta zima może okazac się inna , lepsza w wykonaniu całej czwórki naszych .
(27.10.2006, 19:19)
pewniakWracają do formy: Śliż, Długopolski, Mateja i Żyła. To 4 zawodnicy, z których zimą będzie pociecha + trójka wymieniona przez Lepistoe. Reszta tylko na Krokwiach potrafi skakać i to tylko w MP.
(27.10.2006, 16:52)
DingoDobry wybór.Myślę,że 4 powinien być Śliż.Skupień był lepszy w mistrzostwach Polski,ale ogólnie Śliż jest lepszy.
(27.10.2006, 16:49)
pewniakDo PŚ jest miesiąc, Wasze wróżenie z fusów jest nic nie warte. Nasi "letni skoczkowie" nigdy zimą formy nie mają.
Skupień zima ma problem wejść do 50 PK a nie do 30 PŚ.
(27.10.2006, 16:47)
spidemanCzwartym na PŚ powinien być ktoś z trójki: Skupień, Śliż, Mateja. Reszta jest daleko z tyłu.
(27.10.2006, 15:14)
wykrzyknikjesli nie wezma wojtka to bedzie towielka niesprawiedliwosc! obiektywnie jest naszym czwartym zawodnikiem.
(27.10.2006, 15:09)
HenioSądząc po wynikach MP to raczej W.Skupień(dziwne ,że nie jest w kadrze" A)" powinien skakać w PŚ w kuusamo
(27.10.2006, 13:56)