Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Współtwórca największych sukcesów polskich sportów zimowych, profesor Jerzy Żołądź wraca do pracy z kadrą naszych skoczków. Po tym jak kilka lat temu Polski Związek Narciarski podziękował fizjologowi i psychologowi sportowemu za współpracę, forma Adama Małysza zaczęła spadać. Teraz, w kryzysie doceniono ich zasługi, dlatego kurator PZN - Apoloniusz Tajner zaproponował powrót profesorowi.

Z tej decyzji niezadowolony jest główny trener naszej kadry - Heinz Kuttin. Austriak uważa, że pomoc nie jest mu potrzebna, ale polecenie Tajnera wykona. "Pierwsze korekty są już wprowadzone. Jerzy Żołądź zostanie konsultantem, ale na zawody, czy zgrupowania nie będzie jeździł. Trenerzy mają się z nim sami kontaktować" – oświadczył Tajner.

"Nie ma mowy o żadnych zmianach w programie treningowym. Wszystko dobrze działa! Jasne, zadzwonimy do profesora Żołądzia, porozmawiamy, spytamy o opinię, ale myślę, że i tak nic się nie zmieni. Mam tego wszystkiego serdecznie dość. To całe zamieszanie odbiera mi, a przede wszystkim zawodnikom, radość ze skoków" - grzmiał Kuttin, który nie krył zdenerwowania. Jak oznajmił, o powrocie profesora do kadry dowiedział się ostatni...

"Starałem się przekonać Heinza do wpółpracy z profesorem Żołądziem. Mam nadzieję, że zrozumiał. Jeśli nie, to trudno. Nie odpuszczę jednak. W końcu to związek płaci Kuttinowi. Powinien słuchać przełożonych" – skwitował słowa trenera Apoloniusz Tajner.

Miejmy nadzieję, że Kuttin zrozumie, że nie jest alfą i omegą, a każda pomoc jest dobra. Szczególnie kogoś tak doświadczonego w pracy z Adamem Małyszem jak prof. Żołądź.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« styczeń 2006 - wszystkie artykuły
Komentarze
S.A.Omir
Zawsze warto wrócić do doświadczeń i ludzi, którzy doprowadzili do sukcesu. Przy tym trzeba zastanowić się, czy warto było wprowadzać jakieś radykalne zmiany w tamtym okresie.
(13.01.2006, 09:48)
Fanka z....
@ Squeal

Oj , dlaczego wszędzie węszysz przekręty ??
troche więcej wiary i optimizmu ,
juz gorzej być nie może , tylko lepiej ,
gdyby nie bylo jakiejkowlwiek szansy , na to żeby Adam mógl wskoczyć na pudlo podczas IO ,
to profesor nigdy nie podjalby się tego zadania ,
teraz opracuje specjalny plan zajęć dla Adama ,
tak jak to zrobil juz kiedyś ,
i wedlug tego plany Aam będzie dalej trenowal , wlasnie o tym czytam ,
dlaczego z góry mówić o przegranej lub , że cos jest nie mozliwe ,
chlopcy , jest takie przyslowie , dopoki pilka w grze , wszystko jest mozliwe ,
tylko odwrotnie , dopóki narty w powietrzu ..........


(11.01.2006, 17:04)
daf
@Squeal
Z ta glupota to chyba przegiales.
Powiedz mi, jakie masz przeslanki, zeby byc przekonanym, ze Kuttin dobrze przygotuje Malysza do IO? W ubieglym roku niepowodzenia w TCS i PS (slaby start) byly bagatelizowane, bo "najwazniejsza impreza w tym roku sa Mistrzostwa Swiata w Oberstdorfie". Tymczasem jak bylo w Niemczech - widzielismy - slaby start Malysza na skoczni normalnej i beznadziejny druzyny na duzej. Jaka mamy gwarancje, ze na IO historia by sie nie powtorzyla?
Inna sprawa, ze na drastyczne kroki nalezalo sie decydowac albo latem, albo wcale (tylko kto mial to zrobic, skoro za Prezesem lazil prokurator i chlopina mial inne zmartwienia na glowie niz Malysz i spolka). Wiec zgadzam sie z Toba, ze na miesiac przed IO nalezalo juz dac spokoj Kuttinowi (co najwyzej zabronic wyjazdu Malyszowi na MS na Kulm) - niech robi co chce.Problem w tym, ze raczej z medalem na IO i tak i tak mozemy sie pozegnac (no chyba, ze "zalatwi go nam Justyna Kowalczyk).
(11.01.2006, 15:44)
Squeal
"Gratulacje więc za zatrudnienie Żołędzia przez A.Tajnera.Przecież mógł powiedzieć po klęsce na IO ja byłem mocny a Kuttin jest słaby..."

No. A teraz będzie mógł powiedzieć po klęsce na IO "tak się staraliśmy, ale Kuttin nie chciał naszej szczerej pomocy", a jak się IO udadzą "no tak, nasze działania przyniosły efekt, udało się uratować słabnącą formę Adama". Wszystkie przypadki obstawione, zawsze wyjdzie na jego. A w dodatku jeszcze udało mu się kompletnie wyprowadzić Kuttina z równowagi. Brawo.

Nie rozumiem tylko, dlaczego tak entuzjastycznie do tych przekrętów podchodzą kibice. Znaczy rozumiem, ludzie są głupi. Ale żeby aż tak?!?
(11.01.2006, 14:59)
fan skoków
@Fanka z Poznania
Masz rację. Zresztą skoro mu tak dobrze szło w kadrze B to może tam współpracować z Horngacherem- jeśli obaj będą chcieli zostać.
pozdrowienia
(11.01.2006, 12:47)
Mar100
Kiedyś pewien piłkarz opowiadał mi, że strzela się na bramkę trochę na ślepo.Raz pędzisz, strzelasz a piłka idzie gdzieś w niebo.Innym razem piłka wpada w samo okienko i chwalą cię za formę, wybierają do 11-ki kolejki.Myślę że i najwięksi trenerzy do końca nie wiedzą skąd się wzieła wspaniała forma ich zawodników, albo słaba postawa, albo dobra postawa części kadrowiczów ale beznadziejna innych.Dlatego sport powinien korzystać z osiągnięć nauki.Gratulacje więc za zatrudnienie Żołędzia przez A.Tajnera.Przecież mógł powiedzieć po klęsce na IO ja byłem mocny a Kuttin jest słaby...Ekipy poszczególnych państw mają wogóle speców z wielu dziedzin.Czemu nasi zawodnicy nie mają kogoś do smarowania nart?A psycholog?Przecież to po wypadkach na skoczni potracili się Mateja,Pochwała,Kowal...Tak naprawdę nie wiadomo co da tych parę metrow więcej równie wytrenowanym zawodnikom.
(11.01.2006, 11:27)
Fanka z ........
@ fan skoków

z tego wniosek jest tylko jeden , Kuttin nadaje się do trenowania tylko juniorów ,
bo kiedy ma doczynienia z kadrą "A" i takim zawodnikiem utytulowanym jak Adam , to jego szare komórki wydolnościowe odmawiaja posluszeństwa , i wyniki mamy takie jakie mamy ,
czyli żądne z kadrą "A " a i trenowanie Adama przez dwa lata nie przynioslo nam , Polsce żdnego medalu z MS

@swissair

tak to prawda o czym mówisz , mieliśmy piękny sztab szkoleniowy , który wyniósl nam zawodnika na najwyższe stopnie podium MS i po medale na Igrzyskach ,już nie wspomnę o 3 krysztalowych kulach ,
pytasz dlaczego nie bylo czy nie ma więcej tych zawodników ?
ano , dlatego ,żę tylko jeden zawodnik poświęcil się bez reszty temu sportowi , Adam blysnąl ogromnym talentem lecz gdyby nie byl poparty jego ciężką pracą sądzę,że nic by z tego nie wyszlo , postanowil dojść do czegoś w życiu , i poświęcic się temu bez reszty , osiągnąl bardzo duzy sykces przy pomocy wspanialego sztabu szkoleniowego , który w tym pomagal ,
inni zawodnicy wtedy stwierdzili, ze nie potrzebny im psycholog i raczej nie korzystali z ich uslug ,
wydaje mi się,że to świadczy o klasie zawodnika ,
a może poprostu talentu do uprawiania tego sportu im brak ??
Jednak nie można zapominać, żę nawet sam mistrz ma cos za uszami , nie ma ludzi bez skazy ale każdy uczy się na wlasnych blędach ,
Adam mógl stanąc tak "okoniem" za calym sztabem kiedy ich wywalono , lecz tego nie zrobil publicznie , natomiast w ubieglym sezonie , bronil austryjaków jak lew ,
ale sądzę,że to również go czegoś nauczylo.
Ja na jego miejscu , poslalabym do diabla takiego , menadżera który zarobilby na mnie przez 4 lata ok.18 mln zl.szlag chyba by mnie trafil.
Jakoś o nim nic ostatnio nie slychać , zapadl się pod ziemię .


(11.01.2006, 10:24)
Fan Adama
2000/2001, 2001/2002, 2002/2003 - bliska współpraca z dr Blecharzem.
2004/2005 - konsultacje z dr Wódką, zakończone przed MŚ.

Refleksje nasuwają się same.
(11.01.2006, 08:55)
kor
kuttin nie ma szans z uczeniem i trenowaniem skoków ja myśle że jerzy żołodź powinien się tym zająć i tak ma być jak ja powiedziałem żołądź i kuttin się nie lubią ale muszą się polubić bo jak nie to wywalą kuttina ja bym tak wolał i to moja rada
(11.01.2006, 08:51)
marmi
rob: Blecharz nie chce być przywrócony, podejrzewam, że Tajner próbował...
(11.01.2006, 03:24)
fan skoków
@dul997
Masz trochę racji.
@mmm_kraków
Jeśli tak jest rzeczywiście jak piszesz (poprostu nie o wszystkim słyszałęm) to przynajmniej tu Włodarczyk był po dobrej stronie. Trzeba pamiętać że wyrzucanie Federera zterroryzował Małysz.
@piotr
Powinieneś dodać że Mateja miał przebłyski. Z fizjologiem się nie zgadzam.
@swissair
Nie zgadzam się że nie mamy materiału. Nawet z Matei i Skupnia mogli być naprawdę dobrzy skoczkowie (tteoretycznie nadal mogą być) i był taki okres kiedy obaj się mieścili w pierwszej "30" PŚ w sezonie 2000/2001, a przed MŚ w Lahti zajmowali miejsca w PŚ: 28.Mateja, 31.Skupień tylko wtedy wszyscy narzekają że nie są w czołówce, ponarzekali a potem już nawet tego nie mamy i takie wyniki przyjęlibyśmy z wielką chęcią. Jak to się mówi: doceniamy coś dopiero wtedy, gdy tego brakuje.
@Fanka z Poznania i sabcia
Kuttin nic nie wniósł? Tu się niezgodzę. Chyba zapomnieliście o MŚJ ze Strynu. Przecież to on stworzył: M.Rutkowskiego, Hulę, Stocha i Kowala. Za jego kadencji nawet zaczął chwilowo jakoś skakać W.Tajner. Trzeba też pamiętać że na 1 period z powrotem mieliśmy 5 skoczków. W tej kwestii nie zgadzam się z wami.
Smutne że PZN wyciąga rękę do Kuttina i próbuje go jakoś jeszcze ratować tym fizjologiem, a Kuttin nie przyjmuje pomocy. Podobną sytuację skoczkowie mieli z psychologiem bodajże Wódką i jak pamiętamy nic to nie dało. Ja osobiście straciłem zaufanie do Kuttina po tej całej zamieszaninie tego lata ze Skupniem i już zaufania nie wróciło. Zmieniać trenera już oczywiście nie ma sensu bo to tylko pogorszy sytuację. Zastanawiałem się czy nie zrobić to co zrobili rok temu z Zupanem Słoweńcy czyli sprowadzić trenera na ziemię, może by pomogło.
pozdrowienia
(11.01.2006, 00:41)
rob
Szkoda ze Blecharza nie chca przywrocic.
(10.01.2006, 21:24)
Glon
Prawda opisana została w "Przeglądzie": http://media.wp.pl/kat,19511,w id,8148141,wiadomosc.html?rfba wp=1136923140.006
(10.01.2006, 21:06)
Skoczko-fan
Powiem to zartem : Malysz sie starzeje , nie ma sily , wzrok mu sie psuje i nie widzi gdzie ma "trafic w prog".
(10.01.2006, 20:17)
Raff
masz dość trafne spostrzeżenia @spiderman
(10.01.2006, 19:43)
sabcia
@dul997
jesli malysz wygra to bedzie to jego zasluga:PP
@spiderman
zgadzam sie kutin to psychopata... bo dlaczego nie chce przyjac do ekipy doswiadczonej osoby ....
uwaza sie za nie wiem kogo.. a tak naprawde to nic dobrego jak narazie nie wyniklo z jego pracy....
(10.01.2006, 19:30)
spiderman
Po przeczytaniu tego newsa stwierdzam, iż Kuttin to psychopata...
(10.01.2006, 19:05)
BaraG
W końcu!!!
Super, fanatstycznie, genialnie!!!:):):)
(10.01.2006, 18:34)
swissair
Fanka, Ty jestes entuzjastka, a ja realistka. Tak wiec bedzie trudno sie pogodzic, ale podyskutowac mozna. Nikt nie ujmuje na tytulach i zaszczytach panu profesorowi , moze byc nawet noblista, ale czy mozesz mi powiedziec, czemu zaden inny polski skoczek nie osiaga nawet w polowie takich rezultatow jak Adam ? Mowimy tu o fizjologu, bo podobno Mateja i Skupien nie chcieli korzystac z pomocy Blecharza, albo im to nic nie dalo, takie sa plotki, prawdy nie znam. Ja nie jestem zupelna pesymistka i oczekuje rezultatow od Sliza, bo mi sie podobal na TCS.
(10.01.2006, 17:51)
Fanka z .....
U nas jest już wiele utalentowanych skoczków ,
mlodych , czy tego naprawdę nie widać ??
wlasnie dla tych utalentowanych mlodych , trzeba między innymi stworzyć caly sztab ludzi ,
którzy bedą wspólpracować ze sobą i może nie odrazu ale za 4 , 5 lat ,
będziemy mieli nie jednego takiego Malysza , ale kilku ,
ale na to potrzeba i czasu i takich ludzi , jakich mieliśmy jeszcze dwa lata temu.
WQtedy można mówić o sukcesach.
Póki co , mamy narazie Malysza i to glównie jemu trzeba pomóc , bo tylko jego stać na medal na IO ,
Żolądż mówi wyraznie ,że gdyby nie widzial szansy na powodzenie , nie podjąlby się tego zadania teraz ,
ale widzi mozliwość , żeby Adam walczyl o medal w Turynie ,
zwróćcie uwagę ,że Żolądż to bardzo wukrztalcony i madry czlowiek i doskonale wie co mówi i robi.
(10.01.2006, 17:33)
Fanka z....
@ Piotr

ale pleciesz bzdury ,
nawet nie chce mi się tego komentować ,
paplasz trzy po trzy i tyle.
Ty ślepcze jeden ,
zauważ , że obecnie Janda otacza się wlasnie takim sztabem i zobacz jakie ma wyniki , skacze jak zaczarowany ,
ale ich trener w porównnaniu z naszą alfą i omegą ,
nie stroni od fachowców a wręcz z nimi wspólpracuje i zauwaz, ze nie tylko Janda zaczyna skakać bardzo dobrze .
Kuttin mysli po Austryjacku , ja chyba mogę pokusic się o stwierdzenie , po jego wypowiedziach , a czytalam ich wiele ,
że chyba tą butność i dominację wyniósl z dzieciństwa ,
i do dziś myśli,że nikt nie może mu nic narzucić , a to tak nie jest.
Jak narazie nie mamy w skokach nic , pod jego przewodnictwem .
(10.01.2006, 17:27)
swissair
@Piotr, masz duzo racji, z malymi "ale" zgadzam sie. Po prostu nie mamy materialu na ten sport, teraz podoba mi sie Sliz, bo skacze na luzie, no ale czas pokaze. Mozna zatrudnic 100 osob a wyniki nie drgna . Kto jak kto ale Niemcy juz na pewno maja znakomity sztab fizjologow i innych naukowcow, a Schmittowi nie daja rady pomoc. Roznia sie od nas jednak iloscia dobrych zawodnikow i nie musza lamentowac i wzywac opatrznosc do pomocy :)
(10.01.2006, 17:24)
Fanka z .....
Widze, ze niektórzy nie wiedzą , na czym polega rola fizjologa ,
to fizjolog ustala , co i jak i w jakim okresie przygotowawczym można u zawodnika zastosować element silowy , w wypadku skoczków to praca na silowni ,
w nieodpowiednim okresie , przepracowane godziny ,
mogą dać taki rezultat jaki moglismyoglądac ostatnio u Adam , totalna obniżka formy , niby zawodnik czuje , ze wykonuje wszystko dobrze , ale odlecieć z progu daleko się nie da.
Nasi zawodnicy przepracowali przed sezonem wiele , wiele , godzin na silowni , trener poprostu na tym się nie zna najwidoczniej , zrobil to w zlym momencie i czasie ,
teraz są tego efekty ,
Co może zrobić fizjolog? Przede wszystkim zatrzymać ciężki, atletyczny trening, jakiemu poddawany był skoczek. Czasu pozostało niewiele, ale nie jest za późno. - Najważniejsze, że grupa znowu jest skonsolidowana, we wszystkich wstąpiła nowa nadzieja. Ostatnie cztery tygodnie przed startem są najważniejsze .
Kuttin mial się za znawcę , fizjologa i psychologa w jednym , a na sukces zawodnika sklada się caly sztab , który sklada się z trenera , fizjologa i psychologa , niestety do żadnego z nich Kuttina nie dalo się przejonać a bląd w okresie przygotowawczym , sprawil odwrotną reakcję organizmu zawodnika.
Teraz POLO dal nakaz , i bardzo slusznie , powinien jeszcze nakazać aby Żolądż jeżdzil z zawodnikami na zawody .
(10.01.2006, 17:16)
Polak
Bardzo dobry pomysł z panem Zołądziem. Tylko bardzo szkoda że PZN tak późno wpadł na ten pomysł. Bo na kilkanaście dni przed IO to to raczej i tak naszym nie pomoże. Może na następny raz nasz związek narciarski powinien sie bardziej zastanowic co wuprawia zwalniając tak doświadczonych ludzi jak pan Zołądź !!
(10.01.2006, 16:23)
daf
@piotr
Ale naplotles...
Zawodnik ma trenowac czesto i sumiennie, ale nawet jesli bedzie cwiczyl najlepiej jak umie, to ze zlym planem treningowym (albo wogole bez planu) guzik z tego bedzie.
Akurat rola fizjologa w treningu jest niepodwazalna.
Mozna dyskutowac, czy kazdy potrzebuje psychologa, ale fizjologa jak najbardziej - nie kazdy organizm powinien byc poddany identycznemu rezimowi treningowemu (obciazenia, powtarzalnosc, itp.) i wlasnie fizjolog powinien pomagac w ustalaniu indywidualnych planow treningowych.
(10.01.2006, 16:06)
adam
Kutin musi odejc po skonczeniu sie tego sezonu naleprzy trener to Tajner poniewaz to on zdobył wszystkie sukcesy a Kutin nic jak było na miszczostwach swiata w Oberzdorwie mił wygac a nie wygrał Kutin musi odejść a fizjolok i psycholok sa potczebni w naszej kadrze skoczkó narciarski
(10.01.2006, 16:01)
Arek
A ja myślę, że gdyby Tajner odszedł, to by dopiero było spoko!
(10.01.2006, 15:50)
piotr
Odczepcie się wszyscy od Kuttina, koleś robi dobrą robotę jak na swoje pole manewru, w ubiegłym roku Małysz otarł się o podium klasyfikacji generalnej PŚ, a za Tajnera był 10.

Kuttin przyszedł z Austrii na wieś (do Polski) i ciężko mu się odnaleźc wśród prostaków jakimi jest niestety większośc Polaków, a na pewno uparci Górale, którzy to obracają polskimi skokami narciarskimi.

Sukcesy Małysza nie zostały prawie w ogóle wykorzystane na sukces młodych zawodników, a mamy już 5 lat "Małyszomanii". W kadrze skaczą dalej oldboye: słaby Mateja i kompletne beztalencie Długopolski.

Kuttina zatrudniono, by znaleźc sobie kozła ofiarnego, w końcu, kto się nie nada bardziej niż obcokrajowiec. W latach ok. 96-98 był Mikeska, Małysz był 7 i 10 w PŚ i po jednym nieudanym sezonie całą winę zwalono jak zwykle na trenera. W Austrii jak kiepski sezon miał Widhoelzl, to zastępował go Hoellwarth i odwrotnie, a u nas zdarzył się cud Małysz i trudno miec do trenerów pretensje, że Mateja nie staje na podium gdy ciężkie dni ma Małysz.

W rzeczywistości trener ma małe pole manewru przy doświadczonych zawodnikach, bo co może pomóc z odległości 50-100 m?? Najbardziej w skoku liczy sie odbicie, a to z kolei zależy od tego czy zawodnik trenuje dostatecznie często i wydajnie czy nie. Żadna głębsza filozofia. A bajki z fizjologami itp. są rzeczywiście dobre dla Szaranowicza i spółki.

Reasumując: jak nie będzie dużo skoczków (a na nich trzeba miec kasę), to nawet 10 Kojonkoskich i 100 Blecharzy nie pomoże.
(10.01.2006, 15:45)
klonik
Nie rozumiem takiego podejścia Kutina, czy on nie widzi że nie jest w stanie przygotować Małysza nawet na TCS a co dopiero na IO
(10.01.2006, 15:38)
franek
BARDZO DOBRZRE ŻE ŻOŁĄDŹ WRACA. NAJLEPIEJ BYŁOBY GDYBY EKIPA Z CZASÓW SUKCESÓW ADAMA WRÓCIŁA. WTEDY NA PEWNO MAŁYSZ WRÓCIŁ BY DO SWOJEGO DAWNEGO LATANIA.
(10.01.2006, 15:25)
FRANKLIN
GDYBY TAJNER NIE ODSZEDŁ WSZYSTKO BYŁO BY SPOKO
(10.01.2006, 15:23)
sds
Znowu PZN chce odwrócic uwagę od najważniejszych problemów polskich skoków. Wszyscy się w zarządzie żrą o pieniądze i to jest jedyny problem. Nie ma pieniędzy na nowe skocznie i młodych zawodników. Ilu jest w Polsce regularnie trenujących skoczków w wieku 15-17 lat? Uzbiera się 10? Wątpię. W Austrii czy w Niemczech będzie ze 100 co najmniej i potem mają odpowiednie wyniki. W Polsce pojawił się jeden talent Małysz i jego wyniki tylko w bardzo niewielkim stopniu są zasługą psychologa czy fizjologa, a nawet trenera. Małysz sam wie o wiele lepiej od wszystkich co ma zrobic, by lepiej skakac, inni mu tylko przeszkadzaja, zamiast stworzyc spokojne warunki do skakania.
(10.01.2006, 15:18)
Dżymek
@malysz51
No coś mi się też tak zdaje
(10.01.2006, 14:56)
Bystoelka
Jezu kuttin zastanów się... na stronie *****
pisało że kuttin zrobił wieeeeeeeeelką aferę z tego powodu że dowiedział się o tym ostatni... palantonia...
(10.01.2006, 14:37)
daf
Taaa...
Teraz po IO bedzie jak kiedys powiedzial "Bobo" Kaczmarek (trener pilkarski): "zwycieza caly dom dziecka, a po porazce jedyna sierota jest trener".
I niestety zabiegi Tajnera dadza taki efekt, ze po porazce znowu nie bedzie winnych, odpowiedzialnosc sie rozmyje i kazdy bedzie zwalal wine na innego. Bo ja jakos nie wierze, niestety, w cudowne "przebudzenie" Malysza (obtm sie mylil !)
(10.01.2006, 14:21)
Dżymek
Tajner bardzo dobrze mówisz. A Ty Kuttin jak nie chcesz Żołądzia to ja Ciebie też nie chce. Wyjazd z kadry A do kadry B
(10.01.2006, 14:14)
mmm_krakow
@czita
Akurat Włodarczyk był PRZECIW zatrudnianiu Kuttina!!!
Jak nie wiesz, to nie zabieraj głosu!!!

No i co??? Krętacz Włodarczyk chciał dobrze dla polskich skoków:
- zatrudnić Lepistoe a nie Kuttina 2 lata temu
- po zeszłym sezonie - wywalić Federera i Kuttina...
No, ale on siedzi w pace, a Federer na wolności!
(10.01.2006, 13:58)
dul997
I jeszcze jedno pytanie, czyich rad, pomysłow idt. ma w tej chwili słuchać Adam Małysz, trenera? psychologa? czy dyrektora sportowego PZN? co jesli trener bedzie mial inna wizje przygotowan niz PZN, po której stronie w tym konflikcie ma stanąc Małysz ??

pointa: jak Małysz zawiedzie na IO to nie bedzie wina tylko Kuttina, ale wszystkich tych którzy sie wpieprzaja
(10.01.2006, 13:43)
dul997
A jak Małysz wygra na ZIO, ja sie pytam, czyja to będzie zasługa Żołędzia, Kuttina, czy Tajnera ?
(10.01.2006, 13:38)
marmi
Teksty Kuttina są porażające. Zaczynam wierzyć w teorię spiskową, że jego zadaniem było wyeliminować naszych skoczków jako konkurencję a w szczególności Małysza. Czy jakiś inny trener kadry na świecie tak się zachowuje, udaje człowieka renesansu, alfę i omegę??? Jego wypowiedzi można "przetłumaczyć" tak: skoro mnie zmuszono to będę konsultował się z fizjologiem, ale i tak nic nie zmienię bo ja wiem najlepiej, będę więc "stawał okoniem" tej narzuconej współpracy. Także całe staranie Tajnera (przynajmniej u niego wreszcie widać, że chce coś poprawić a nie jak poprzednio ciągle tylko "słodził")może być o kant d. rozbić :(
(10.01.2006, 13:35)
Magda
tego kuttina trzeba zamknac w kaftan! zalezy mu tylko na kasie.
p.TAJNER I STARA EKIPO WRACAJCIE!
RATUJCIE POLSKIE SKOKI!
(10.01.2006, 13:12)
Farr
Kuttin chyba postradał zmysły
(10.01.2006, 13:00)
indor
@goku
Nie śmieszny, tylko żałosny :((
(10.01.2006, 12:35)
slonzok
A JO JUZ DOWNO PISOŁEK ZE CZA WYCIEPAC KUTTINA NA ZBITY PYSK NIYCHCE WSPÓŁPRACOWAC TO WON !!! ŁASKI ZODNYJ NIY ROBI!!!
(10.01.2006, 12:24)
sabcia
a juz sie bardzo cieszylam ze profesor żołądz wrócil...
co to ma byc fizjolog nie bedzie jezdzil na zawody!!! to smieszne !!! konsultacje telefoniczne (hahah) dlaczego nie moze jezdzic na zawody??!!!
kuttina wypowidzi sa do .....
"To całe zamieszanie odbiera mi, a przede wszystkim zawodnikom, radość ze skoków" -ciekawe co na ten temat zawodnicy..... czy ktorys sie cieszy z nieudanych skokow?:PP
zastanawia mnie rowniez to ze kiedys marcin bachleda NIE CHCIAL!! z nim trenowac...<CIEKAWE
"...Nie odpuszczę jednak....Powinien słuchać przełożonych"(A.Tajner) --->>BRAWO!!!
(10.01.2006, 12:02)
Squeal
Fajnie. Nie ma to jak kopać dołki w "dobrej wierze".

Jak coś, o dziwo, wyjdzie - no, wiadomo, doktor Żołądź swoimi magicznymi mocami to sprawił!

Jak będzie dalej, jak jest - no, wiadomo, zły Kuttin nie dopuszcza nikogo do skoczków.

Pocieszam się tylko tym, że Polowi na czele związku będzie wygodniej, niż na wieży trenerskiej, więc na najgorsze szans nie ma.
(10.01.2006, 11:50)
daf
"To całe zamieszanie odbiera mi, a przede wszystkim zawodnikom, radość ze skoków" - taaa, juz widze jak Malysz rozpacza... baranim bekiem Kuttina.
(10.01.2006, 11:36)
mmm_krakow
Fizjolog na telefon???

Nie, to już zakrawa na kabaret!
(10.01.2006, 11:23)
eee
a jaką Adam ma radość ze skakania, kiedy nie odnosi sukcesow, a spoczywa na nim tak ogromna presja spoleczenstwa??
(10.01.2006, 11:19)
goku
śmieszny jest ten Kutin
(10.01.2006, 10:41)
tajfun
Nareszcie jakaś sensowana decyzja, ale Małysz i tak powinien zostać odseparowany od Kuttina i ćwiczyć z Wujkiem, Żołądziem. Czakamy jeszcze na dr Blecharza.
(10.01.2006, 10:40)
ran
TAK JEST! NIE JESTES ALFA I OMEGA PANIE KUTTIN!!! CHYBA ZALEZY CI NA TWOICH POOPIECZNYCH I ICH DOBRYM SKAKANIU?! NO CHYBA ŻEBY NIE.....
(10.01.2006, 10:04)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Żołądź wraca do kadry!
Żołądź wraca do kadry!

Żołądź wraca do kadry!

Kalendarium
Andreas Kuettel
Dziś urodziny obchodzą:
Miran Tepes (1961)
Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich