TOTALbet - legalny polski bukmacher
Zaloguj się
Kalendarz zawodów
2
3
5
7
8
9
10
11
14
15
16
17
21
22
23
25
28
29
styczeń 2019
Najbliższe zawody
24.01.2019, godz. 14:00
Lahti HS-100
M¦J K ind.

Po skokach 44 zawodników konkurs Pucharu ¦wiata w Engelbergu został przerwany ze względu na złe warunki atmosferyczne. Opady ¶niegu się znacznie nasiliły, również wiatr nie okazał się pomy¶lny. Po kilkunastominutowej przerwie, jury zadecydowało o anulowaniu wyników serii.

TOTALbet - legalny polski bukmacher
Do końca serii pozostało już zaledwie 10 zawodników, z których 4 miało powtarzać swoje skoki. W¶ród nich znaleĽli się Lars Bystoel, Robert Kranjec, Thomas Morgenstern i Roar Ljoekelsoey. Do tego jednak nie doszło. Z dotychczas skacz±cych najlepsi okazali się Wolfgang Loitzl, Michael Neumayer oraz Noriaki Kasai. Austriak i Niemiec jako jedyni osi±gnęli punkt konstrukcyjny skoczni

Z Polaków zd±żyło skoczyć trzech zawodników. Wszyscy osi±gnęli podobne odległo¶ci, jednak w razie dokończenia serii na punkty mięli szansę jedynie Kamil Stoch i Wojciech Skupień.

Jutro na godzinę 13:45 zaplanowane jest rozpoczęcie niedzielnego i jak się okazuje, jedynego konkursu Pucharu ¦wiata w szwajcarskiej miejscowo¶ci Engelberg.

 Wyniki anulowanego konkusu
 miejsce i skoczekodl. 1punkty
  1. Wolfgang Loitzl (Austria)
  2. Michael Neumayer (Niemcy)
  3. Noriaki Kasai (Japonia)
  4. Rok Benkovic (Słowenia)
  5. Martin Koch (Austria)
  6. Jörg Ritzerfeld (Niemcy)
  7. Thomas Morgenstern (Austria)
  8. Simon Ammann (Szwajcaria)
  9. Janne Happonen (Finlandia)
 10.Andreas Kofler (Austria)
 11.Sigurd Pettersen (Norwegia)
 12.Georg Späth (Niemcy)
 13.Isak Grimholm (Szwecja)
 14.Tami Kiuru (Finlandia)
 15.Martin Höllwarth (Austria)
 16.Roar Ljoekelsoey (Norwegia)
 17.Dmitri Vassiliev (Rosja)
 18.Michael Möllinger (Szwajcaria)
 19.Kamil Stoch (Polska)
 20.Björn Einar Romören (Norwegia)
 21.Wojciech Skupień (Polska)
 22.Guido Landert (Szwajcaria)
 23.Martin Mesik (Słowacja)
 24.Marcin Bachleda (Polska)
 25.Jan Matura (Czechy)
 26.Joonas Ikonen (Finlandia)
 27.Primoz Peterka (Słowenia)
 28.Matti Hautamäki (Finlandia)
 29.Denis Kornilov (Rosja)
 30.Harri Olli (Finlandia)

 31.Primoz Pikl (Słowenia)
 32.Andrea Morassi (Włochy)
 33.Ondrej Vaculik (Czechy)
 34.Lars Bystoel (Norwegia)
 35.Stephan Hocke (Niemcy)
 36.Sebastian Colloredo (Włochy)
 37.Manuel Fettner (Austria)
 38.Dimitry Ipatov (Rosja)
 39.Daniel Forfang (Norwegia)
 40.Tsuyoshi Ichinohe (Japonia)
 41.David Lazzaroni (Francja)
 42.Jens Salumäe (Estonia)
 43.Alan Alborn (USA)
 44.Robert Kranjec (Słowenia)
 45.Radik Zhaparov (Kazachstan)
 46.Tommy Ingebrigtsen (Norwegia)
127.0
127.0
123.0
121.5
118.5
118.0
117.5
118.0
118.0
117.5
117.0
117.5
116.5
116.5
115.5
115.5
116.0
115.5
115.0
115.0
115.5
115.0
114.5
114.5
113.5
114.0
124.0
113.0
113.0
113.0

112.0
111.5
112.0
109.5
110.0
110.0
109.5
108.0
108.5
107.0
102.0
100.0
97.5
92.5
DNS
DSQ
118.6
115.1
110.4
107.7
100.8
100.4
100.0
99.9
99.4
98.0
97.6
97.5
97.2
96.7
95.4
95.4
94.8
94.4
94.0
94.0
93.9
93.0
92.6
92.1
91.8
91.7
89.7
89.4
88.9
88.4

87.6
85.2
85.1
84.1
84.0
84.0
83.6
79.9
79.8
78.1
65.1
65.0
55.0
46.5
DNS
DSQ
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« grudzień 2005 - wszystkie artykuły
Komentarze
fan skoków
@Fanka z Poznania
Nie zgadzam się z tob± w jednym że napewno 4 Polaków by punktowało. Piszesz że Janda sobie nie radził na treningach w tego rodzaju warunkach, a Małysz to co? Ani razu nie był w pierwszej "30". Wprawdzie konkursu nie widziałem ale nie rozumiem dlaczego pozwolono powtórzyć skok Morgensternowi skoro był 7 w momencie przerwania. Zgadzam się z tym że dobrze że robiono tego rodzaju treningi.
@mohawk
Kasai i Benkovic byliby niespodziank± popatrz na ich wyniki do tej pory w tym sezonie.
Ja osobi¶cie żałuję że konkurs przerwano, może gdyby nasi zapunktowali to by się wreszcie przełamali tak jak Japończycy w Willingen 2003, a nawet gdyby ten raz Małysz by niezapunktował to by mu się krzywda nie stała. Szkoda. Mimo wszystko gratulacje dla Loitzla za ten skok.
Mam pytanie, bo konkursu nie widziałem co się stało z Peterk±? Upadł? Że ma tak± nisk± notę mimo trzeciej odległo¶ci.
pozdrowienia
(18.12.2005, 11:32)
Fanka z.........
Ja równiez mam dzi¶ nadzieję , że zobaczymy znów dobre widowisko sportowe ,
i że nasi zawodnicy , pokaż± , ze nie s± gorsi od innych , musz± tylko uwierzyć w siebie a to dużo daje ,

wczoraj po odwolanym konkursie , nasza kadra , zrobila sobie mini tor , i w tych ¶nieżnych warunkach , ćĽwiczyli zjazd i odbicie , nie bylo to co¶ dużego , ale ludzie stali i patrzyli z jak± determinacja polacy ćwicz± i podziwem dla nich .
aTrwalo to ok.45 minut, potem poszli odpoczywać.
Zamiast leżeć do góry brzuchami , zrobili sobie mini imitację na , torach ,
bardzo dobry pomysl .
(18.12.2005, 10:41)
ujm
A może nawaliła szwajcarska precyzja. Podobno zabrakło paliwa do dmuchaw od¶nieżaj±cych tor.
(18.12.2005, 09:32)
DAWID
MAŁYSZ NA PODIUM BĘDZIE DZISIAJ
(18.12.2005, 09:03)
mohawk
@Fanka z....: Jest prawie że logicznie niemożliwe, żeby konkurs zakończył się niespodziank± na czołowych miejscach (choć to, rzecz jasna, kwestia oceny, co dla kogo jest niespodziank±), albowiem rozegranie drugiej serii było już wysoce nieprawdopodobne. Tak więc czołowe miejsca zajęliby w nim albo skoczkowie z pierwszej 'dziesi±tki' P¦ (którzy nie skakali), albo zajmuj±cy czołowe miejsca dotychczas - Loitzl, Neumayer, Kasai, Benković. Żadna z tych ewentualno¶ci nie byłaby tak naprawdę duż± niespodziank±.
--------------
Nawiasem mówi±c, my¶lałem i miałem nadzieję, że konkurs nie zostanie odwołany, a jedynie przełożony. Zdawał się to sugerować napis na ekranie telewizora - zamiast 'zwyczajowego' "Competition cancelled" było "Competition cancelled for today"....
(18.12.2005, 02:19)
uskotko
ja również.
(17.12.2005, 23:57)
Jagaciarz
@spiderman Też mi się tak wydaje w stosunku do Adama(choć pewno¶ci rzecz jasna mieć nie możemy)-ale z 2giej strony byłaby ciekawa i niespotykana sytuacja-3 naszych z punktami,a Adam np. koło 40 miejsca:).
A tak na poważnie mam :tylko nadzieję,ze jutro obejrzymy emocjonuj±cy konkurs z duż± liczba punktuj±cych Polaków,czego Wam i sobie życzę.
Dobranoc wszystkim.
(17.12.2005, 23:48)
spiderman
@Fanka z......
Gdyby dzisiaj pozwolono dokończyć tę serię skoków to Adam byłby na pewno na szarym końcu... W tych warunkach Małysz nie miałby szans, miałby najgorsz± prędko¶ć i skok na pewno nie przekraczaj±cy 100 m. Ciesz się, że odwołali konkursy, bo je¶liby został rozegrany to nie miałaby¶ za wesołej miny...
(17.12.2005, 23:23)
Jagaciarz
@Fanka z:Mi tez szkoda,że nasi nie zapunktowali,bo mieli ku temu ogromn± szansę,ale jednak pod koniec warunki były naprawdę fatalne i wyniki byłyby wypaczone.W sumie więc dobrze,że konkurs zakończono.Choc sam strasznie nie cierpię odwołań konkursów to dzisiaj jednak muszę Hoferowi przyznać rację.I nie zgodziłbym się całkiem,że to faworyzowanie,choć na pewno słabsi(w tym nasi) na odwołaniu dużo stracili.
(17.12.2005, 23:07)
Fanka z......
@ An

Ale ty mnie żle rozumiesz , czy mówię, ze Adam mial żle ??
przecież mówię wyrażnie , ze bylam za tym aby konkurs odbyl się do końca , w tym i Adam musial yb skakac w takich samych warunkach jak każdy.
Mnie nie chodzi tu o Adama , teraz ,
to oblęd i tyle , zeby przeprowadzac konkurs , niemalże do końca , a potem kiedy ma skakać ta czolówka , skladaj±ca się z finów , austryjaków i norwegów , ma jaies specjanle przywileje , bo tak to mozna odebrać ,
kto¶ dzi¶ w tym konkursie niezle by stracil , akto¶ może duzo zyskal , nie wiemy jak potoczylby sie do końca , bo nie dali nam takiej mozliwo¶ci obejrzenia tego spektaklu ,
ale jestem w stu procentach przekonana , ze dzis podium bylo by zaskoczeniem dla wszystkich , mógl konkurs zakończyć się tylko na jednej serii , ale móglbyć do końca.
Zreszt± jak czytam wypowidzi na innych portalach , mówi± dokladnie to samo , zawodnicy z Austrii i Norwegii s± traktowani lepiej , inaczej.A taknie powinno być, to jest sport i w każdych warunkach trzeba skakać , a jak już , to Hofer , nie powinien pozwolić wogole na dzisiejszy konkurs.
I nic by się nie wydarzylo.
Trenerzy innych ekip , też się oburzyli , wlasnie to czytam , na powtórki czwórki zawodników, i maja rację.
(17.12.2005, 23:00)
spiderman
A je¶li chodzi o skoczków którym nie pozwolono już w tej serii skoczyć to uważam, że z nich najlepiej by skoczył Ahonen, mógłby nawet ten konkursy wygrać. Na tej skoczni skacze ¶wietnie i jest chyba głównym faworytem do zwycięstwa w jutrzejszym konkursie, chyba, że będzie mieć słabe noty to może się okazać, że kto¶ go pokona :)
(17.12.2005, 20:36)
spiderman
Uważam, że tej czwórce skoczków należało pozwolić powtórzyć skok... Mieli naprawdę fatalne warunki i słabe prędko¶ci na progu. Bystoel się niemal nie wywrócił na progu... Uważam to za słuszn± decyzję i nie rozumiem niektórych z was, którzy się z t± decyzj± nie zgadzaj±...:/
(17.12.2005, 20:35)
spiderman
Dobrze, że ten dzisiejszy konkurs odwołali. I nie szkodzi mi tutaj nawet tych miejsc Polaków w "30". Wyniki konkursu byłyby zaskakuj±ce, słabi zawodnicy byliby w czołówce... Uważam, że nie miało sensu dokańczanie tej jednej serii i tak też sie stało. Trochę sobie skoków poogl±dali¶my, ale wyniki anulowano. Jak dla mnie było ok. Oczywi¶cie wolałbym aby konkurs został rozegrany w cało¶ci, ale się po prostu nie dało, a uważam, że nie miało by sensu dokańczanie tej jednej serii... Warunki już były tragiczne i nie zdziwiłbym się, gdyby Małysz w tych warunkach skoczył 80 m...
(17.12.2005, 20:31)
_An_
@spiderman
Z tego co wiem to jutro o 11 maj± się odbyć kwalifikacje do konkursu niedzielnego. Wydaję mi się, że to dobrze. Wielu dobrym zawodnikom (jak np. Jussilainen) szanse na udział w dzisiejszym konkursie zepsuły warunki. No i Robert będzie miał szanse wskoczyć do konkursu.
(17.12.2005, 20:29)
spiderman
No to teraz pytanie. Czy kwalifikacje rozegrane dzisiaj w Engelbergu będ± dotyczyły jutrzejszego konkursu, czy może jutro zostan± rozegrane kwalifikacje do drugiego konkursu, a wyniki kwalifikacji do konkursu pierwszego zostan± anulowane?
(17.12.2005, 20:26)
uskotko
@AAA.
"Imponował"?? To co - już Martin się tego intelektu pozbył? Lol.
(17.12.2005, 20:17)
AAA
SZARANOWICZ: "Martin Schmitt imponował swoim intelektem:)Amman to raczej taka maskotka Szwajcarii - czy jako¶ tak...hehehe dobre
(17.12.2005, 19:12)
El_Toro
A mi ta kontrowersyjna my¶l, o powtórce czterech skoków się spodobała. Tzn w zasadzie wystarczyłoby powtórzenie skoków Kranjca i Bystoela. Ale ogólnie, to czemu nie? Bo inni się czuj± rozgoryczeni:/ To niech "se" inni zobacz± jakie mieli warunki oni, a jakie tamci :)

Strasznie szkoda mi Grimholma... a miał szansę na punkty chłopak :( I to na sporo nawet :(
(17.12.2005, 18:54)
borsuk
Bł±d w prowadzeniu zawodów polegał na tym, że czasami robiono zbędne przerwy, a potem zabrakło dosłownie 10 minut na dokończenie zawodów. W tej przerwie przed skokiem Małysza trzeba było albo natychmiast oczy¶cić tory, pu¶cić przedskoczka i kontynuować zawody albo od razu dać sobie spokój. Podczas gdy jury debatowało i czekało na 4 zawodników powtarzaj±cych skoki, ¶niegu przybywało i było coraz gorzej. Ale wszystko byłoby do uratowania, gdyby zawody zaczynały się o 11 a nie 13.45. Wówczas - w razie potrzeby - byłby czas na przełożenie na póĽniejsz± godzinę. A tak wystarczy 30 minut przerwy i w najlepszym wypadku odpada druga seria, a najcze¶ciej anulowane s± całe zawody.
Co do powtarzania skoków przez 4 zawodników - Bystoel aż stracił równowagę na rozbiegu, Kranjec też miał bardzo nisk± prędko¶ć przy progu. Takie powtórki skoków już się zdarzały, więc ostatecznie można było podj±c tak± decyzję, tylko zamiast czekać aż zawodnicy wjad± na górę i rozpoczn± skoki przed Małyszem, mogliby skakać jako ostatni. Ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, szkoda tylko że "naszym orłom" i kilku outsiderom przeszły punkty P¦ koło nosa.
(17.12.2005, 18:23)
Roberto CECON
WŁODEK SZARANOWICZ: Adam Małysz, ostatni bohater romantyczny...
Oprawić w ramkę i zawiesić na ¶cianie! :)))
(17.12.2005, 18:23)
uskotko
zgadzam się z An. Po co robić od razu aferę i wszędzie dopatrywać spisku antymałyszowego? Ja mogę narzekać, że szkoda, że konkurs się nie odbył, bo Janne na pewno by wygrał, skoro to skocznia, na której czuje się doskonale - ale osobi¶cie uważam, że jednak dobrze się w sumie stało, bo wyniki byłyby wypaczone i pozostałby niesmak. Oby jutro było wszystko dobrze, a konkurs piękny :)
(17.12.2005, 18:21)
_An_
@Fanka
Owszem powtarzanie skoków przez Morgiego i Roara było przesad± - oni mieli jeszcze zno¶ne warunki. Ale nie powiesz mi, że nie widziała¶ co działo się z Larsem, jak zachwiał się już na rozbiegu. Je¶li pozwolono w kwalifikacjach na powtórzenie skoku Loitzlowi to tym bardziej powinno się tak± sam± możliwo¶ć dać Larsowi. Tak więc już nie przesadzajcie z tym "Jak to Ada¶ ma zawsze Ľle"
(17.12.2005, 17:41)
jopa
ten konkurs i jego prowadzenie to byla zenada HOFFER i TEPES musza odejs dla dobra skokow i FIS-u
(17.12.2005, 17:03)
Glon
Widzieli¶cie, że na koniec transmisji Adam skoczył? To był na pewno On!
(17.12.2005, 16:55)
Fanka z.........
Można by również wysnuć domysly , ze wyrażnie chodzi o to by Janda wygraywal zawody a Ahonnen zawsze byl w tej czolówce ,
powinni skakać , w takich samych warunkach jak reszta , na tym polega sport , i kropka.
(17.12.2005, 16:09)
Fanka z.........
Nie mam slów na to wszystko co dzi¶ dzialo się w Engelbergu.
Już nie chodzi mi o tę wariack± pogodę , ale warunki w jakich przyszlo skakać zawodnkom , byly fatalne , a jednak przeprowadzono zawody niemalże do końca .
Mówię niemalże , bo skandalem dla mnie jest to , że faworyzuje się austryjaków i norwegów , pozwalaj±c im powtarzać swoje niby nie udane próby ,
równie dobrze można bylo powtórzyć , caly konkurs /choć to paranoja/ ,
jestem ciekawa , czy jesli w tej grupce znalazlby się polak , czy Hofer pozwolilby mu na powtórzenie skoku , nie pamiętam , nigdy czego¶ takiego , choć w przeszlo¶ci byly duże przeslanki ku temu żeby pozwolić Adamowi na powtórzenie skoku , ale dobrze OK ,
te zawody powinny się odbyć do samego końca , w takich samych warunkach ,
choćby mialo się to skończyć na jednej tylko serii , dzi¶ kiedy bylo bardzo prawdopodobne , ze 4 polaków znalazloby się w 30-stce , to anulowno wszystko , jesli już tylu zawodników skakalo , z przerwami ale skakalo ,
to równie dobrze moglo się to odbywać dalej ,
sama jestem ciekawa jakby w tej sytuacji poradzili sobie Janda i Ahonnen i reszta .
Bo po wczorajszych treningach można by wywnioskować ,żę Janda nie odnajduje się w takich warunkach , ale taki jest sport ,
a tu wyrażnie faworyzuje się niektórych zawodników.Wszyscy pozostali trenerzy , powinni zlożyć oficjalny protest w tej sprawie ,tak być nie może.

(17.12.2005, 16:06)
ms
a czemu czworka miala powtarzac skoki?
(17.12.2005, 15:58)
Discipline
Syf! Akurat kiedy mój kumpel Isak Grimholm dostał się do finałowej trzydziestki.. Ale z drugiej strony lepiej będzie jeżeli wszyscy będ± skakać w podobnych warunkach
(17.12.2005, 15:36)
Dodaj komentarz
Jeste¶ niezalogowany!
Zaloguj się lub komentuj jako go¶ć
« regulamin komentowania »
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
P¦ w Engelbergu anulowany
P¦ w Engelbergu anulowany

P¦ w Engelbergu anulowany

Kalendarium
Ayuka Takeda
Najbliższe zawody
23 stycznia 2019 (¶roda)
17:30
M¦J Lahti
18:25
M¦J Lahti
19:45
M¦J Lahti
odprawa techniczna K/M
24 stycznia 2019 (czwartek)
13:00
M¦J Lahti
seria próbna K
14:00
M¦J Lahti
konkurs ind. K
16:30
M¦J Lahti
seria próbna M
17:30
M¦J Lahti
konkurs ind. M
25 stycznia 2019 (pi±tek)
02:00
P¦ Sapporo
odprawa techniczna
08:00
P¦ Sapporo
oficjalny trening
09:30
P¦ kobiet Rasnov
odprawa techniczna
10:00
P¦ Sapporo
kwalifikacje
11:00
P¦ kobiet Rasnov
oficjalny trening
12:00
M¦J Lahti
oficjalny trening K
13:00
P¦ kobiet Rasnov
kwalifikacje
transmisje ze skoków
najbardziej aktualny program TV »
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich Ogl±daj skoki w Eurosport Player - wszystkie kwalifikacje i konkursy LIVE
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Reklama
Skoki.tv - filmy o skokach narciarskich Blaster.pl - hosting, domeny, konta pocztowe, serwery wirtualne
Poznaj Skokinarciarskie.pl
Liczne tabele z rekordami
Najwięcej zwycięstw, najmłodszy triumfator... Zobacz rekordy i statystyki skoków narciarskich...
Sonda
Kto wygra klasyfikację P¦ 2018/2019?
Ryoyu Kobayashi
Kamil Stoch
Dawid Kubacki
Piotr Żyła
Stefan Kraft
Johann Andre Forfang
Robert Johansson
inny skoczek
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalno¶ci serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wył±czyć w ustawieniach Twojej przegl±darki internetowej.
Korzystaj±c z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przegl±darki.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2012 Benefaktor.com, 2012-2019 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich
Puchar ¦wiata 2018/2019 - zobacz kalendarz z godzinami rozpoczęcia konkursów »                         Typer: sezon 2018/2019 otwarty! Typuj, baw się, walcz o nagrody »                         Skoki w telewizji - zobacz, gdzie obejrzeć »                         Program zawodów - zobacz, kiedy i gdzie skacz± w najbliższym czasie »                        
ukryj »