Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
czerwiec 2022
Najbliższe zawody
23.07.2022
Wisła HS-134
LGP

Na godzinę 17.00 czasu miejscowego zaplanowane były w Kuusamo dwie serie treningowe skoków. Już wiemy, że nie dojdą do skutku z powodu złych warunków atmosferycznych. Odwołane zostały już poranne treningi kombinatorów norweskich i zagrożone są zarówno treningi, jak i konkurs kwalifikacyjny skoczków. "Sytuacja pogodowa jest zła. Staraliśmy się wyprodukować jak najwięcej śniegu, jednak jeszcze tydzień temu panowały tu temperatury +10 stopni" powiedział Jari Piirainen z Fińskiego Związku Narciarskiego. W południe odbyło się zebranie decydentów w sprawie losów inauguracji pucharu świata w skokach.

"Zawodnicy oddali do tej pory bardzo mało skoków na śniegu, a ta skocznia należy to największych na świecie. Choć mówimy o najlepszych skoczkach świata, nawet oni nie są jeszcze gotowi skakać w warunkach ekstremalnych. Nie chcemy zaraz na początku sezonu żadnych kontuzji" mówi Reed Zuehlke, delegat techniczny FISu. "Śnieg na skoczni jest miękki, jednak wieczorem przekonamy się, czy da się na nim skakać" dodaje Zuehlke. Również dyrektor Pucharu Świata, Walter Hofer, uważa, że nie można na tym etapie rezygnować: "O 16-ej podejmiemy decyzję, zaś ewentualne skakanie rozpocznie się najwcześniej o 18-ej".

W tej chwili wiemy już, że pierwsze skoki treningowe skoczkowie oddadzą dopiero o 19-ej (18-ej czasu polskiego). Seria kwalifikacyjna planowana jest po serii treningowej, około godziny 20-ej.

Temperatura w Kuusamo sięga aktualnie +1*C i dopiero w sobotę ma spaść poniżej zera.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« listopad 2005 - wszystkie artykuły
Komentarze
Fryc
Na naszej stronie zapraszamy do relacji LIVE (www.live.skokinarciarskie.pl) z treningów, kwalifikacji oraz konkursów głównych !
(25.11.2005, 10:28)
fan skoków
@kubaa
Zapomniałeś że na niektórzy zawodnicy są razem na jednym miejscu.
Teraz to fajnie się czyta tego rodzaju komentarze że na pewno dziś nie będzie kwalifikacji i treningów czy transmisji na eursporcie, gdyż jak wiadomo to wszystko było. Zaczynam patrzeć z optymizmem na jutrzejszy konkurs.
pozdrowienia
(24.11.2005, 21:48)
paweł mikul
@spiderman
no masz racje ta magiczna godz.to 17.20,ale transmisja zaczyna sie o 17.10:P:P
mam jednak nadzieje ze zawody sie odbędą i będziemy pełni podziwu dla ADASIA i reszty cudaków:)pozdro
(24.11.2005, 21:17)
Jane AHONEN
TY KUBA nie bądź taki przemądżały
(24.11.2005, 20:24)
ziuuu
ja nie trace nadzieji i wpatruje sie w eurosport! a noz o 20-stej wszyscy odetchniemy z ulgą!
(24.11.2005, 19:29)
pietras
tak jak przypuszczalem >Adam cienizna
(24.11.2005, 18:58)
fanka skoków
myślałam,że na eurosporcie już nie dadza skoków
(24.11.2005, 18:54)
fanka skoków
Czekałam na skoki a tu...niespodzianka kwalifikacje dopiero o około 20-stej
(24.11.2005, 18:53)
kubaa
1. Robert Kranjec (Słowenia) 134,5m
2. Thomas Morgenstern (Austria)130,5 m
3. Martin Koch (Austria) 130m
. Anders Bardal (Norwegia) 130m
. Jens Salumäe (Estonia) 130m
. Primoz Peterka (Słowenia) 130m
- - - - - - - -
34. Krystian Długopolski (Polska) 113m
50. Robert Mateja (Polska) 105m
55. Adam Małysz (Polska) 103m
60.Marcin Bachleda (Polska) 101m
74.Kamil Stoch (Polska) 82m
(24.11.2005, 18:51)
paw98
i co jest trening rozpoczał sie juz?
(24.11.2005, 18:10)
Royal
na www.royalexperts.com juz oferuja typy na skoki "head to head". wiec jutro konkurs ma sie rozpoczac normalnie po 17-tej.
(24.11.2005, 17:55)
gilardinho
nie ma sie co łudzić.kwalifikacje niestety beda odwołane
(24.11.2005, 17:53)
Aśka
Hm..przed chwilą patrzyłam na program w Eurosporcie i zamiast dzisiejszej sesji kwalifikacyjnej jest zupełnie coś innego. Dziwne... kwalifikacje (wg telegazety Eurosport) przewidziane są na jutrzejszy dzień na godz. 18:45
(24.11.2005, 17:40)
fgfg
xD ale lamyy!
(24.11.2005, 17:09)
spiderman
Wiecie co, jeśli dzisiaj nie będzie kwalifikacji to stacja Eurosport ich na pewno nie pokaża, ale za to może pokazać transmisję live z pierwszego treningu o ile rozpocznie się o godzinie 18:00 :D
(24.11.2005, 16:49)
daf
Wlasnie na onecie wyczytalem, ze kwalifikacji nie bedzie dzis na pewno
(24.11.2005, 16:46)
spiderman
Wyniki z treningu zawsze można śledzić na stronie fis-ski.com. Mam nadzieję, że dzisiaj też będziemy śledzić wyniki treningów :D
(24.11.2005, 16:46)
bdg
jest jakas strona w internecie gdzie beda podawane wyniki treningu na zywo??
(24.11.2005, 16:44)
spiderman
@Sienek
Nie zapominaj, że jest jeszcze stacja Eurosport2 :D Więc gdyby kwalifikacje zostały rozegrane to może będą transmitowane na żywo jak nie w stacji Eurosport to w stacji Eurosport2! ;)
(24.11.2005, 16:18)
Kubaa
@Joni
Tam powinny(powinno) być co najmniej -20 stopni stopni(po co 2 razy??) celzja(celsjusza),bo miesiąc temu było tam -24 stopnie(stopni).No i mniejszy wiatr

(24.11.2005, 16:05)
Joni
Tam powinny być co najmniej -20 stopni stopni celzja,bo miesiąc temu było tam -24 stopnie.No i mniejszy wiatr
(24.11.2005, 15:59)
Kubaa
no może troche za wysoko:) ale kto wie?? to jest początek sezonu mogą miec lepszą formę tutaj to moze nawet mateja wygrac zawody:P
(24.11.2005, 15:54)
zuza
DO REDAKCJI czy wystapia polscy zawodnicy w fis cup w ten week?prosze o odpowiedz
(24.11.2005, 15:53)
kibic
To u nas sniegi mrozy a jesien sie jeszcze nie skonczyla a tam na dalekiej polnocy problem ze sniegiem i z ujemna temperatura? Co sie na tym swiecie porobilo..
(24.11.2005, 15:53)
kubaa
@Kunboh
prawda jest taka : małysz był dobry ale przyszły lata i on już nigdy nie będzie dobry. za raz zacznął się kłopoty z kondycją itd., a w poprzednim sezonie dobry to miał tylko początek, a później, aż szkoda gadać.
(24.11.2005, 15:52)
BAR
Ja bym wyniki obstawił tak jak Kubaa tylko że Ammann i Benkovic za wysoko są :)
(24.11.2005, 15:48)
pietras
------------------------
23.A.Małysz
47.M.Bachleda
68.R.Mateja
71.K.Stoch
73.K.Długopolski


jak Adam bedzie w 15 to bedzie bardzo dobrze(przynajmniej tak mi sie wydaje)
(24.11.2005, 15:48)
Kuriboh
Czemu jesteście tacy sceptyczni co do Małysza? :/ Wesdług mnie będzie on w pierwszej trójce, jeśli nie wygra zawodów! Trzeba pamiętać, że w tamtym roku miał 3 miejce pod względem liczby wygranych konkursw PŚ (wygrał 4). Poza tym w tamtym roku w PZN było pełno przekrętów i machlojek: specjalnie podtruwano Małysza, aby źle skakał i namawiano go do zmainy barw. A wtedy gdy się im to nie udało Adam pokazał klasę. :)
(24.11.2005, 15:42)
Kubaa
Pierwsza dziesiątka kwalifikacji:

1.Ahonen
2.Hautamaeki
3.Benković
4.Ammann
5.Ljoekelsoey
6.Widhoelzl
7.Janda
8.Spaeth
9.Bystoel
10.Neymauer
- - - - - - - - - -
13.Małysz
36.Bachleda
52.Mateja
54.Stoch
74.Długopolski
(24.11.2005, 15:38)
daf
A co do samego konkursu - Szaloner Hofer tak latwo sie nie podda aurze i zrobi wszystko, zeby choc jedna seria sie odbyla... Najwyzej ustawi rozbieg na 1 belce startowej zeby zamknac usta oponentom, ze skakanie w takich warunkach stanowi zagrozenie dla zdrowia zawodnikow... ;)
(24.11.2005, 15:30)
Glon
@Ekspert
Szczególnie Wassiliew, którego nie ma na liscie startowej.
(24.11.2005, 15:29)
daf
@ekspert
Zapominasz, ze w kwalifikacjach najlepsi czesto skacza z obnizonego rozbiegu, wiec... przemysl to jeszcze, zwlasza w kontekscie Wasiljewa.
A co do samego komkursu, to chyba jednak na dzis Ahonen i Janda sa poza zasiegiem (zwlaszcza Hoellwartha). Bedzie super, Jak Malysz zalapie sie do "10" a jeszcze choc dwoch naszych do "30"...
(24.11.2005, 15:27)
Sienek
spiderman niestety musze cie zmarwtic, jesli kwalifikacje sie odbeda pozniej to eurosport ich nie pokaze-od 20:45 leci na zywo puchar uefa wiec nie ma sznas
(24.11.2005, 15:27)
spiderman
@paweł mikul
Nie możemy się doczekać magicznej godziny, ale 17:20 nie 17:10 :P A tak w ogóle to nie wiemy czy konkursy się odbędą :(
(24.11.2005, 15:23)
spiderman
@Ekspert
Ja myślę, że tylko 2-3 skoczków znajdzie się w najlepszej "10" kwalifikacji z podanych przez ciebie zawodników ;P Na pewno tak nie będzie wyglądać pierwsza dziesiątka kwalifikacji.
(24.11.2005, 15:18)
super ekspert
@ eksperta
Wasiliewa nie ma na liście startowej .Raczej trudno mu bedzie wejść do pierszej dziesiątki?
(24.11.2005, 15:16)
paweł mikul
Specjalnie sie zwalniam jutro z pracy o 16.00,aby zobaczyć wielki sport,oraz inauguracje:(przerwa trwała ok 8 miesięcy,wiec wydaje mi sie że każdy kibic nie może sie doczekać jutra i tej magicznej godziny 17.10:)pozdrawiam
(24.11.2005, 15:15)
spiderman
Tylko, żeby się nie okazało, że w ten weekend skoków narciarskich oglądać nie będziemy :(
Na razie czekamy na dalszy rozwój wypadków...
(24.11.2005, 15:12)
uskotko
@Ekspert.
Super. Janne znów czwarty... :/
Pozdrawiam! ;)
(24.11.2005, 15:10)
Ekspert
Jeślij kwalifikacje sie odbedą to mysle ze pierwsza 10 bedzie taka:

1.Janda
2.Hoellworth
3.Morgenstern
4.Ahonen
5.Hautameaki
6.Liokelsoey
7.Małysz
8.Wasilliew
9.Stoch
10.Romoren
(24.11.2005, 15:06)
Seba
wszyscy jestesmy wyglodniali skokow ,wiec teraz nalezy zabawic sie w optymistow i powtarzac jak mantre stare powiedzonko "zle dobrego poczatki" ;)
(24.11.2005, 15:04)
spiderman
Nie możemy być zadowoleni z przebiegu sytuacji w Kuusamo. Sytuacja dobra nie jest. Już wiemy, że treningi nie rozpoczną się o godzinie 16:00 tylko najwcześniej o godz. 18:00. Czyli kwalifikacje zostaną rozegrane dużo później. Ciekawe co w tej sytuacji zrobi stacja telewizyjna Eurosport?! Już wiadomo, że będzie musiała przełożyć transmisję z kwalifikacji do konkursu PŚ (live). Tylko czy przez to będzie transmisja czy też nie? Myślę, że Eurosport postara się o transmisję live z kwalifikacji do pierwszego konkursu PŚ sezonu 2005/2006.
(24.11.2005, 15:04)
Mario98
Czemu w tym roku zima nas zawiodła??? Pytam czemu???
(24.11.2005, 14:48)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Niepomyślne wieści z Kuusamo (aktualizacja)
Niepomyślne wieści z Kuusamo (aktualizacja)

Niepomyślne wieści z Kuusamo (aktualizacja)

Przekaż 1% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Poznaj Skokinarciarskie.pl
Rankingi i kwoty startowe
Ilu zawodników może wystawić Polska w nadchodzących zawodach? Sprawdź kwoty startowe!
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2022 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich