Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
25
26
27
28
29
30
31
lipiec 2022
Najbliższe zawody
23.07.2022
Wisła HS-134
LGP

Aż 78 skoczków zostało zgłoszonych do dzisiejszych kwalifikacji do konkursu w Kuusamo. Wśród nich zobaczymy pięciu Polaków. Z numerami 22 i 23 skakać będą Marcin Bachleda i Krystian Długopolski, jako czterdziesty odbijać od belki będzie się Kamil Stoch. Roberta Mateję zobaczymy z 49 numerem, a Adama Małysza z 75.

Pierwsze oficjalne treningi rozpoczną się o godz. 16:00 (dwie serie). O godz. 18:00 skoczkowie będą rywalizować o wejście do jutrzejszego konkursu. Miejmy nadzieję, że wszystkim naszym reprezentantom uda się wejść do czołowej pięćdziesiątki.

 Lista startowa
 numer i skoczek
  1. Arttu Lappi (Finlandia)
  2. Lauri Hakola (Finlandia)
  3. Harri Olli (Finlandia)
  4. Juha-Matti Ruuskanen (Finlandia)
  5. Stefan Read (Kanada)
  6. Evgeni Plekhov (Rosja)
  7. Volodymyr Boschuk (Ukraina)
  8. Manuel Fettner (Austria)
  9. Guido Landert (Szwajcaria)
 10.Isak Grimholm (Szwecja)
 11.David Lazzaroni (Francja)
 12.Jure Sinkovec (Słowenia)
 13.Petr Chaadaev (Białoru¶)
 14.Jens Salumäe (Estonia)
 15.Martin Mesik (Słowacja)
 16.Tommy Schwall (USA)
 17.Alan Alborn (USA)
 18.Ivan Karaulov (Kazachstan)
 19.Primoz Pikl (Słowenia)
 20.Maksim Anisimov (Białoru¶)
 21.Jaan Juris (Estonia)
 22.Marcin Bachleda (Polska)
 23.Krystian Długopolski (Polska)
 24.Joonas Ikonen (Finlandia)
 25.Veli-Matti Lindström (Finlandia)
 26.Jan Mazoch (Czechy)
 27.Radik Zhaparov (Kazachstan)
 28.Clint Jones (USA)
 29.Emmanuel Chedal (Francja)
 30.Antonin Hajek (Czechy)
 31.Tsuyoshi Ichinohe (Japonia)
 32.Ildar Fatchullin (Rosja)
 33.Dimitry Ipatov (Rosja)
 34.Kalle Keituri (Finlandia)
 35.Nicolas Dessum (Francja)
 36.Hiroki Yamada (Japonia)
 37.Janne Happonen (Finlandia)
 38.Denis Kornilov (Rosja)
 39.Anders Bardal (Norwegia)
 40.Kamil Stoch (Polska)
 41.Kimmo Yliriesto (Finlandia)
 42.Takanobu Okabe (Japonia)
 43.Martin Koch (Austria)
 44.Jussi Hautamäki (Finlandia)
 45.Robert Kranjec (Słowenia)
 46.Jan Matura (Czechy)
 47.Akira Higashi (Japonia)
 48.Andreas Kofler (Austria)
 49.Robert Mateja (Polska)
 50.Martin Schmitt (Niemcy)
 51.Primoz Peterka (Słowenia)
 52.Tami Kiuru (Finlandia)
 53.Jörg Ritzerfeld (Niemcy)
 54.Daniel Forfang (Norwegia)
 55.Michael Möllinger (Szwajcaria)
 56.Alexander Herr (Niemcy)
 57.Simon Ammann (Szwajcaria)
 58.Michael Neumayer (Niemcy)
 59.Sigurd Pettersen (Norwegia)
 60.Rok Benkovic (Słowenia)
 61.Wolfgang Loitzl (Austria)
 62.Andreas Küttel (Szwajcaria)
 63.Noriaki Kasai (Japonia)
 64.Jernej Damjan (Słowenia)
 65.Björn Einar Romören (Norwegia)
 66.Daiki Ito (Japonia)
 67.Risto Jussilainen (Finlandia)
 68.Georg Späth (Niemcy)
 69.Lars Bystoel (Norwegia)
 70.Michael Uhrmann (Niemcy)
 71.Andreas Widhölzl (Austria)
 72.Thomas Morgenstern (Austria)
 73.Jakub Janda (Czechy)
 74.Martin Höllwarth (Austria)
 75.Adam Małysz (Polska)
 76.Matti Hautamäki (Finlandia)
 77.Roar Ljoekelsoey (Norwegia)
 78.Janne Ahonen (Finlandia)
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« listopad 2005 - wszystkie artykuły
Komentarze
Jaro
@daf
jeśli chodzi o poczucie humoru, to na mnie możesz liczyć : ) Chętnie śmieję się ze wszystkiego
A Ahonen niech tak nie szaleje, bo następnych razem zawiozą go nie do szpitala, a do kostnicy
(25.11.2005, 16:23)
daf
@chary
240 nie ustal, a 250 mialby ustac ??? Hahaha, fantasta z tego Ponurego Fina.
(25.11.2005, 09:46)
mmm_krakow
@uskotko
Jak tak chcesz sie licytować, to znajde ci w archiwum arty, gdzie w komentach same "ochy" i achy" pod adres Ahonena, a o Małyszu - same bluzgi :)
Bo masz najwyraźniej mocno wybiórczą pamięć :D

Tyle że chwilowo nie mam ochoty na kłótnie :P
(25.11.2005, 08:00)
fan skoków
@chary888
Nie wiem czy by nie był kaleką po takim skoku?
@Fanka z Poznania
Dość dziwna sytuacja o której napisałaś. Dobrze że poprosili o sprawdzenie tych kombinezonów.
Co do listy startowej: kto to jest Plekhov, czemu nie ma Vassilieva. Szkoda że nie ma Kokkonena najwyraźniej z jego formą rzeczywiście jest źle. Mimo wszystko trochę jestem zaskoczony bieobecnością Funakiego.
pozdrowienia

(Axu skakał jako przedskoczek z numerem C )
(24.11.2005, 21:27)
chary888
Wywiad jest w Bravo Sport, cytuje:
Bravo: Podczas zawodów zamkniecia sezonu w Planicy skoczyles 240 metrow, ale nie ustales skoku czego ci zabraklo?
Ahonen: Powinienem byl skoczyc o wiele dalej. Przestraszylem sie odleglosci i skrocilem ten skok. Po prostu za szybko wylondowalem a moglo byc 250 metrow.

Nie wiem czy to mozliwe zeby ustal 250 metrow???
(24.11.2005, 20:18)
fanka skoków
Polacy muszą być w pierwszej dziesiątce
(24.11.2005, 18:59)
daf
No i proszę, jednak można się dogadać ;)
@Jaro, fajnie, że wpadłeś we "właściwą tonację" bo już zaczynałem wątpić w poczucie humoru ludzików z SNC :)
A co do przechwałek Ahonene :) - to musi nieźle wyglądać - peany na swój temat z marsową miną na twarzy :)))
(24.11.2005, 18:56)
ola
gdzie ten wywiad?
(24.11.2005, 18:33)
chary888
Wlasnie przeczytalem wywiad z Ahonenem, ciekawe...lubi sie przechwalac:)
(24.11.2005, 18:02)
uskotko
gratuluję dyskusji na poziomie.
(24.11.2005, 17:47)
chary888
Chociaz nie bywam tu czesto to,jednak dzieki sprzeczce troche sie ozywilem, bylo fajnie:)))
(24.11.2005, 17:42)
Jaro
@chary
a mnie przeciwnie - uwielbiam te sprzeczki słowne : )
a nie ma sprzeczki bez odmiennych poglądów
(24.11.2005, 17:33)
chary888
@Jaro
Denerwuja mnie po prostu takie komentarze ze nie wolno kibicowac innemu skoczkowi.
(24.11.2005, 17:28)
Jaro
@daf
no zobacz, on nadal nie rozumie : )
(24.11.2005, 17:23)
chary888
Nie wiem kto tu sie wpienil bo coś ostro sfolgowaliscie:))) Gdzie obozy smierci??? Gdzie Syberia??? @daf kibicem napewno jestem lepszym niż Ty, nie wysylam bynajmniej ludzi ktorzy im kibicuja na syberie:))) Ależ jestescie smieszni:))))
(24.11.2005, 17:22)
daf
@Jaro
A za dzieciaka strasznie sie spienil... :)
Jesli to nie dzieciak, to... cos okropnego, az strach pomyslec ;)))
(24.11.2005, 17:07)
Jaro
@chary
może nie zauważyłeś, ale moja wypowiedź zawierała dużą dawkę ironii. No, ale cóż... trzeba mieć w główce coś więcej niż szum, żeby to zrozumieć... Ironia, trudne słowo...
(24.11.2005, 16:50)
daf
@spiderman
Ja typuje, ze kwalifikacje przeloza na jutro przed konkursem, a dzis tylko treningi... Za kilka godzin wszystko bedzie jasne.
(24.11.2005, 16:43)
daf
@chary
To nastepnym razem przed wejsciem na ta strone zjedz cos lekkiego, zebys jednak nie puscil pawia.
Powiadasz, ze kibicujesz tylko Malyszowi? Oj, to kiepskim jestes kibicem... sportu. To co, jak Malysz nie skacze, to nie ogladasz zawodow? Heh, teraz to juz pewnie piana na buzke wystapila... :)))
(24.11.2005, 16:42)
chary888
@daf
Czlowieku kogo ty tu nazywasz dzieciakiem, najpierw sie zastanow a potem pisz bo od twoich tektow sie zygac chce.A co do @Jaro (nastepnego inteligenta) nie jestem fanem Ahonena. Kibicuje tylko Malyszowi, ale nie rozumiem jak bym mogl zabronic komus kibicowania innym skoczkom, takich ludzi jak wy powinno sie wieszac na haku.
(24.11.2005, 16:35)
spiderman
Najważniejsze pytanie dzisiejszego dnia:
Czy kwalifikacje do pierwszego konkursu PŚ w Kuusamo zostaną dzisiaj rozegrane?
(24.11.2005, 16:35)
daf
@Jaro
No moze nie zaglady... :) Lepiej pracy. :) Przynajmniej bedzie z nich pozytek jak popracuja ku chwale naszej Ojczyzny ;)
(24.11.2005, 16:29)
Jaro
@daf
na sybir? tylko???
my "nacjonaliści" żądamy obozów zagłady dla fanów Ahonena!
(24.11.2005, 16:27)
daf
poz tym... za tekst "musle ze Janne Ahonen dzisiaj wygra" to na sybir a nie wiezienie i wyjscie za kaucja...
Rzeczywiscie - pelno tu dzieciakow, ktorzy wszystko traktuja smiertelnie powaznie, ze czasem nie wiadomo co pisac, zeby sie towarzystwo nie poobrazalo...

(24.11.2005, 16:25)
Jaro
uwaga! uwaga!
nareszcie!!! wojna małyszomanów z finomanami rozpoczęta! Do booooojuuuuuu!!!
(24.11.2005, 16:24)
daf
@chary
a co ty wiesz o komunie?
(24.11.2005, 16:13)
chary888
@daf
Dlaczego jesli ktos napisze prawde to pojawiaja sie teksty typu "gratuluje rozwoju intelektualnego" itp. Wychodzi na to ze zazdroscisz @uskotko inteligencji bo czytajac twoje wypowiedzi mam watpliwosci czy ty jestes inteligetny. Gdyby naszym krajem zadzili ludzie tacy jat to gdybym szedl sobie ulica i powiedzial do kolegi "musle ze Janne Ahonen dzisiaj wygra", to wsadzili by mnie za kraty i wypuscili dopiero za wplaceniem kaucji 100 000zl. Ludzie opamietajcie sie to jest wolny kraj nie komuna!
(24.11.2005, 16:10)
pietras
oby Adam dostal sie do 15 no chociaz do 20 to bede zadowolny bo mam obawy,ze jego forma jest beznadziejna :(
(24.11.2005, 15:55)
Walther
Myślę, że 50. miejsce zajmie Guido Landert.
(24.11.2005, 15:41)
daf
@uskotko
"Tylko że ja wolę spędzać czas przyjemniej, aniżeli siedzieć niczym pająk w pajęczynie i tkać sieć" - a jednak siedzisz i tkasz z nami, tylko ze po swojemu.
I tak pod rozwage: w ktorym fragmencie moich postow "wyczytalas", ze zycze innym polamania nog ??? A w tym, ze "nasi gora" nie widze nic zdroznego...
(24.11.2005, 15:39)
uskotko
@mmm.
No i widzisz, znów to robisz: rzucasz przykład na udowodnienie całej swej tezy. Mam wyciągnąć z archiwum teksty na poparcie swojej? Możesz być pewna, że będzie ich znacznie więcej. Tylko że ja wolę spędzać czas przyjemniej, aniżeli siedzieć niczym pająk w pajęczynie i tkać sieć. (a co mnie dziś tak wzięło na porównania??) I jest mi z tym znacznie lepiej.
(24.11.2005, 15:31)
uskotko
@daf.
No właśnie nie, nie myli. Patriotyzm jedno, a rzucanie niepochlebnych uwag pod adresem ludzi, którzy kibicują innym, to zupełnie co innego. Tak samo oglądanie sportu i uważanie, że nasi GÓRĄ, a inni niech najlepiej nogi połamią. Zastanów się - o czym to świadczy? Ja wolę oglądać zawody i zachwycać się scenerią, każdym skokiem, każdym z tych niesamowitych ludzi i czerpać niekłamaną przyjemność z całości dyscypliny, a nie wchodzić do pokoju na skoki Małysza i wściekać się, gdy nie wygrał. Tak samo nie wchodzę do pokoju na skoki Ahonena czy Finów, wyprowadzę Cię z błędnego mniemania. Patriotyzm, to dbanie o ojczyznę i rodaków - by dobrze się w tym kraju wszystkim żyło. Nie prześladowanie pobratymców za to, jacy są. Taka jest moja osobista opinia.
(24.11.2005, 15:26)
mmm_krakow
@uskotko
Skleroza???
A słynna "Pani Póchar" to ci się chyba zapomniała :))))))
Ona małyszofanką raczej nie jest :))))))
(24.11.2005, 15:21)
daf
Nie bardzo rozumiem co wspolnego ma ze soba kibicowanie swoim z rzucaniem krzeslami na stadionie, ale jak juz wspomnialem, spostrzezenie pochodzi od kogos, kto intelektualnie przerasta mnie o lata swietlne, wiec mam chyba prawo zapytac?
I drugie pytanie - czy fakt kibicowania w sporcie "naszym" to to samo co antysemityzm i tzw. "polityczny nacjonalizm"? Czy to nie za mocne porownanie?
Ktos tu myli patriotyzm z nacjonalizmem... chyba, bo moge sie mylic, moge, nie?
(24.11.2005, 15:18)
kibic
Nacjonalistyczni fani Malysza tak? To w takim strona powinna sie pojawic tez w innych wersjach dla piszczacych finofanek, martino(sveno)nofanek i normalnych ludzi.
(24.11.2005, 15:17)
uskotko
@mmm.
Chyba znów opacznie przeczytałaś wypisane poniżej teksty. Jak na razie to małyszomani wypisują niepochlebne teksty pod adresem Ahonena. Lupę? Okulary? Rozdzielczość 450x600? (zakładając, że taka jest) Otwarty umysł zdolny zjednoczyć się z rytmami wszechświata...? :)))
(24.11.2005, 15:16)
daf
@uskotko
Gratuluje rozwoju intelektualnego. Przerastasz wszystkich o dwie glowy. No i oczywiscie otwartego umyslu, zdolnego pojac wszystkie zawilosci tego swiata...
(24.11.2005, 15:08)
mmm_krakow
Niech finofanki kibicują, ale nie walą tekstów "Gdy Ahonen wraca, Małysz sie przewraca" :P
(24.11.2005, 15:05)
daf
@Fanka
Moze powinni zmienic krawca ? :)))
(24.11.2005, 15:05)
uskotko
@daf.
Taki z Ciebie nacjonalista?
Kto by chciał rządzić ludźmi Twojego pokroju? Chyba tylko im podobny.
Trzymanie za swoimi - to nie wojna, chłopie, to sport - to dopiero przejaw niedojrzałości. Może gdybyś miał szansę dojrzeć i rozwinąć się (niestety, nie wszystkim jest to dane - niektórzy zatrzymują się na pewnym etapie i dalej ani rusz), zrozumiałbyś, że pasjonowanie się sportem nie polega na pyskówkach i rzucaniu krzesełkami w innych kibiców (patrz piłkarskie stadiony i fora internetowe).
Jak widać, mamy różne opinie w kwestii tego, co jest dojrzałością. Wyrazy współczucia.
Także tym, którzy padają ofiarą Twoich przekonań. Nacjonalizm straszna rzecz.
(24.11.2005, 15:03)
mmm_krakow
To, że może być różnica, to jest normalne - bo podaje sie wymiar z określonego dnia, a od tego czasu można przytyć lub schudnąć. Poza tym, kombinezon ma w srodku piankę, a zszywanie dwóch [czy więcej] warstw materiału [w dodatku różnych] naraz wcale nie jest takie proste. :D

@Fanka
---ale jak to mozliwe , że dostali kombinezony żle uszyte , wcześniej nie wiedzieli???---
Dooobre pytanie :)))) Nie mogli sami zmierzyć?
(24.11.2005, 15:02)
daf
@uskotko
co "NORMALNEGO" jest w tym, ze polscy kibice trzymaja kciuki za finskiego buraka zamiast rodzimych skoczkow?
Jesli juz jestes taka "zgodna z duchem sportu" jak @Fanka , to kibicuj wszystkim skoczkom po rowno, a nie jednemu Ponuremu Jankowi...
(24.11.2005, 15:02)
mmm_krakow
@andball
Eeej, pisałam ze 2 z trójki: Fettner, Koch, Thurnbichler :D
Ale jako "czwartego do brydża" w drużynie, to nie za bardzo go widze :D
No chyba że wreszcie sobie przypomniał jak sie skacze :D
(24.11.2005, 14:58)
Fanka z ....
To wszystko jest nic w porównaniu z ta informacja ;
Wczoraj trenerzy polskiej kadry poprosili przedstawicieli FISu-u (w tym również słynnego Słoweńca Miran Tepeša) o skontrolowanie stanu kombinezonów naszych skoczków. Trenerzy chcieli uniknąć tym samym kontroli w czasie zawodów, kiedy to od decyzji sędziów nie ma już odwrotu. Jak się okazało, praktycznie żaden z nowo otrzymanych kombinezonów nie spełniał wymaganych norm.

"To niemożliwe!"; wykrzyknął Krystian Długopolski, kiedy okazało się, iż jego strój jest za szeroki aż o 10 cm. Również kombinezon Adama Małysza nie jest dobry, lecz w jego przypadku tylko o 1 cm.
"Wielkiego problemu nie ma. Kłopoty to mieliśmy rok temu, kiedy zamówiliśmy kombinezony idealnie pod wymiary zawodników i okazały się za krótkie. Teraz celowo trochę przesadziliśmy, a i tak w niektórych przypadkach jest na styk"; wyjaśnił trener Heinz Kuttin.
Inną sytuację ma natomiast Marcin Bachleda, którego problemem jest zbyt niska przepuszczalność kombinezonu. Zakopiańskiemu „Diabłowi” na konkursy w Kuusamo pozostał tylko jeden strój.

Teraz najważniejsze zadanie stoi przed trenerem Łukaszem Kruczkiem, który spędzi dwie bezsenne noce na poprawianiu kombinezonów swoich zawodników. Nie będzie jednak miłą z tym problemów, bowiem nauczony doświadczeniem wozi na każde zawody małą maszynę do szycia

Ale numer , trener w roli krawca ,:))
ale jak to mozliwe , że dostali kombinezony żle uszyte , wcześniej nie wiedzieli???
(24.11.2005, 14:43)
Blue Air
Napiszcie, kto waszym zdaniem wygra kwalifikacje. No wiem, ze Adam, ale drugie miejsce ?
(24.11.2005, 14:41)
andbal
@mmm
Kocha nie brałaś pod uwagę.
(24.11.2005, 14:37)
Radek
@Beliar
Hoelwarth bedzie oczywiście 4-ty :)
(24.11.2005, 14:33)
mmm_krakow
@Henio
Celem "makaronierich" najprawdopodobniej jest sam Turyn :D
(24.11.2005, 14:24)
Fanka z.......
Wszystkim zawodnikom , bez względu na narodowośc ,
ja życzę wspanialych chwil na skoczniach świata ,
to dzięki nim , mamy wspaniale widowisko co roku i możemy przeżywać , chwile szczęścia i radości ,
a nieraz trochę rozczarowań ,
ale jak to w sporcie bywa , jest to różnie ,
bardzo się cieszę , że rozpoczyna się sezon skoków narciarskich :)))))
(24.11.2005, 14:21)
Fanka z ....
Zawody stoją nadal pod znakiem zapytania ,
ze względu na topniejacy śnieg , narazie , nie da się skakać ,
więc trudno powiedziec , czy wogóle się dzis cos odbędzie , temp.się podniosla do 2 stopni w plusie,
a jesli sie odbędą ,
to życzę naszym , dużego wiatru pod narty :))
dalekich skoków , i bezpiecznego lądowania .
Nasi chlopcy maja bardzo realne szanse , aby w komplecie dostac się do 50-tki ,
nasi do przodu !!!
(24.11.2005, 14:18)
uskotko
Żenada. SNC powinna pojawiać się w dwóch wersjach: dla nacjonalistycznych "fanów" Małysza i dla pozostałych, NORMALNYCH ludzi.
(24.11.2005, 14:16)
andbal
@fudżin
Najlepiej na fisie. patrz linki.
(24.11.2005, 14:06)
andbal
Zawodnicy z 19 państw.
(24.11.2005, 14:04)
Fudżin
Gdzie na internecie można bedzie obejrzeć relacje LIVE??
(24.11.2005, 13:59)
Beliar
Powiem tak: Ahonen zwija manatki, Lyokelsoey sie chowa, Hautamaekiemu narty sie polamia, Hoelwarth bedzie w 3-ej dziesiatce, a Malysz... a Malysz odda dwa dobre skoki :D
(24.11.2005, 13:48)
Kuban fan Małysza
Trzymam kciuki już za Adasia i ekipe na treningach
16 00
(24.11.2005, 13:45)
Henio
Jest pełna obsada. Zczołówki brak tylko Wasiliewa, i Norwegów Stensruda i Ingebrigstena.
A także słabiutkiego ostatnio Funakiego.
@mmm-k
Znowu Włosi olewają PŚ?
A moze są w dalszym ciągu niezbyt mocni?
(24.11.2005, 13:23)
Prophet
Cos czarnowidze te zawody dzisiaj, chyba piatek rano, pogoda jest fatalna.
(24.11.2005, 13:22)
kibic
No i znow sie zaczyna... napad finofanek:/
(24.11.2005, 13:20)
Andrzej
Adam Małysz wygra w piątkowie zawody.
Janne Ahonen może wziąc urlop na ten sezon
(24.11.2005, 13:06)
Dzymek
@daf
Może i masz rację ale nie życz mu znowu tak źle.Niech Ahonen będzie 5 miejsc niżej od Małysza, który mogłby być pierwszy.W końcu to sezon olimpijski i Małysz ma skakać dobrze:).
(24.11.2005, 13:03)
daf
@Kuban
:) Troche za ostro, ale idea sluszna :)
(24.11.2005, 12:53)
daf
@uskotko, @Kinga - takie z was kosmopolitki? Mam nadzieje, ze nigdy nie bedziecie rzadzic naszym krajem, bo sprzedacie go za czapke gruszek.
kibicowanie skoczkom innych krajow, podczas gdy w tych samych zawodach skacza Polacy to naprawde chyba przejaw dzieciecych fascynacji...
To ja powiem inaczej - oby Janne przegral nawet z Dlugopolskim!
(24.11.2005, 12:52)
mały
Adam przezwycięży nieżyczliwą Mu skocznię i wygra w Kusamo.Życzę Mu wiatru pod narty!!!
(24.11.2005, 12:38)
Adam
1-sze zawody w Kuusamo juz niedlugo wiec mozna sie pobawic w typowanie:
1.Jakub Janda
2.Adam Malysz
3.Bjoern Einar Romoren
------
12.Kamil Stoch
18.Marcin Bachleda
27.Robert Mateja
(24.11.2005, 12:34)
Kinga15111
Janne do boju!!!:)
oby tylko warunki pozwoliły rozpocząć zawody...
(24.11.2005, 12:28)
uskotko
Powodzenia, Janne! :) Fani życzą Ci pomyślności :)))
A dla wszystkich: również udanych zawodów :) Niech zacznie się show :)
(24.11.2005, 12:19)
Glon
Oby tylko aura dopisała!
(24.11.2005, 12:19)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
78 skoczków na starcie w Kuusamo
78 skoczków na starcie w Kuusamo

78 skoczków na starcie w Kuusamo

Kalendarium
Anssi Koivuranta
Dziś urodziny obchodzą:
Robert Valentin Tatu (1996)
Brian Wallace (1993)
Przekaż 1% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Poznaj Skokinarciarskie.pl
Rankingi i kwoty startowe
Ilu zawodników może wystawić Polska w nadchodzących zawodach? Sprawdź kwoty startowe!
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2022 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich