Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
czerwiec 2024
Najbliższe zawody
09.08.2024
Hinterzarten HS-109
FIS Cup M

Już w najbliższą niedzielę, 15 maja w Krakowie, na murawie stadionu przy ul. Reymonta dojdzie do spotkania Reprezentacji Artystów Polskich z Reprezentacją Skoczków Narciarskich. Całkowity dochód z meczu zostanie przekazany oddziałowi onkologicznemu Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Prokocimu oraz na cele Fundacji Art Sport. Honorowy patronat nad imprezą objął Prezydent Miasta Krakowa - prof. Jacek Majchrowski.

Spotkanie poprowadzi prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej - Michał Listkiewicz. Na oficjalnego trenera drużyny RAP powołany został były selekcjoner polskiej reprezentacji pan Jerzy Engel. Reprezentacja Skoczków będzie najprawdopodobniej budować swoją taktykę na boisku w oparciu o własne doświadczenie oraz rady Radosława Majdana, który będzie bramkarzem w drużynie Adama Małysza. (Ciekawe jaką rolę pełniła będzie Doda Elektroda?)

Niestety jest już pewne, że do Polski nie zawitają w tym roku Bjoern Einar Romoeren i Tami Kiuru. Skoczkowie, jako że są bliskimi przyjaciółmi, planowali wspólny przyjazd do Krakowa. Jednakże pobyt Romoerena w Stanach Zjednoczonych przedłużył się i aktualnie Norweg musi skupić się na odrabianiu zaległości w badaniach i próbnych testach jakie przeprowadzane są w ekipie przed rozpoczęciem przygotowań do nowego sezonu. Do ostatniej chwili Romoeren zwlekał z decyzją. Znany jest również powód nieobecności na meczu Mattiego Hautamaeki. Termin krakowskiej imprezy zbiega się ze ślubem starszego z braci Hautamaekich - Jussiego. Jutro będzie wiadomo czy na spotkaniu pojawi się inny znany zawodnik - Thomas Morgenstern, obecność Andreasa Goldbergera jest już pewna.

Organizatorzy zapewniają, że biletów na to interesujące spotkanie nie zabraknie, a obok wejściówek, uruchomiona zostanie również sprzedaż specjalnych zaproszeń do loży honorowej w cenie 50 złotych. Bilety będzie można kupić od wtorku (10 maja).

Poniżej zamieszczamy planowane składy obu drużyn:

Skład skoczków:
Adam Małysz, Heinz Kuttin i inni nasi kadrowicze + Veli-Matti Lindstroem, Akseli Kokkonen, Juha-Matti Ruuskanen, Kimmo Yliriesto, Andreas Kofler, Florian Liegl, Andreas Goldberger, Jakub Janda, Jan Mazoch, Sigurd Pettersen, Morten Solem, Robert Kranjec, Bine Norcic, Jernej Damjan, Andreas Kuettel, Nicolas Dessum, Emmanuel Chedal.

Skład artystów:
Olaf Lubaszenko, Cezary Pazura, Paweł Deląg, Michał Milowicz, Robert Janowski, Piotr Zelt, Maciej Dowbor, Marek Kościkiewicz, Tomasz Schiemscheiner, Wiesław Tupaczewski, Marcin Dorociński, Michał Chorosiński, Marcin Mroczek i inni.

Na najbliższy weekend przewidziane są jeszcze inne atrakcje. W sobotę obie drużyny pojawią się na Rynku Głównym na spotkaniu plenerowym, podczas którego będzie można zdobyć autograf czy zrobić zdjęcia ze swoimi ulubieńcami. Pobyt artystów i skoczków zbiega się również z krakowskim świętem studentów czyli Juwenaliami. Tak więc, przyjezdni będą mogli przy okazji wybrać się na koncert zespołu Kombii (13 maja), Hey (14 maja) a nawet na koncert kultowego dla fanów skoków narciarskich zespołu Sexbomba, który ma odbyć się 14 maja w ramach klubowej trasy koncertowej 18-lecia Sexbomby.

Wszystkie aktualności związane z meczem skoczków dostępne są na stronie www.mecz.krakow.glt.pl >>

Zobacz także naszą stronę o meczu: kliknij tu >>


autor: Janusz Kożusznik
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« maj 2005 - wszystkie artykuły
Komentarze
klaudia
Niemcy podobno zaczeli trenongi i dlatego ich nie bedzie :( a jak tak liczylam na Jorga Ritzefelda :( ale za to bedzie Kofi Kuettelus Goldi (prawdopodobnie :D ) Axu i Sigi :P
(14.05.2005, 10:45)
ania
czy bedzie ktorys z trenerow?
(11.05.2005, 10:49)
Meg
@Ktoś Tam
Najwyraźniej: "będzie nie" i wszystko wskazuje na to, że jednak w ostatniej chwili się wycofał (a może po prostu zapomniał potwierdzić;) ), aktualnie nie posiadam żadnych szczegółowych informacji i nie potrafię powiedzieć czy pojawi się na meczu czy nie, ale jest to raczej mało prawdopodobne...
(11.05.2005, 00:46)
ktosTam
wezcie napiszcie co jest grane,bo tu piszą,ze Goldi bedzie na pewno,a na innej stronce,ze prawdopodobnie Go nie bedzie....w co mam wierzyc?? ;] że bedzie nie.....:D
(10.05.2005, 19:43)
pola=saba=justka
A ja zupełnie nie rozumiem Ahonena zachował się poprostu po chamsku i tyle . Powoedział wprost że nie przyjedzie na mecz bo nie lubi grać w piłke. Coś mi sie wydaje że zdobywca kryształowej kuli nie darzy Adama zbytnią sypmatią !!!
Ale naprawde szkoda że nie będzie Bernara ( tak sie cieszyłam na to że przyjedzie a tu nic )
Totalna klapa .
Ale chyba będą mieć dobrego bramkarza ( o ile sie nie myle to Majdan w tamtym roku był w drużynie RAP )
ps.Ale sie rozpisałam :D
(10.05.2005, 18:19)
saba
Morgi pewnie sie chce tylko podlizać ale i tak lubie Morgiego
(10.05.2005, 18:15)
Kacha:)
No to szukuja sie bazbndziejene zawody.Jak Schmitt i Hanni mogli nie przyjechać.A Morgenstern tak się chwali,że ceni Adasia a tu totalna olewka.Co on sobie myślą??
(10.05.2005, 16:49)
iza
czy moze ktos wie dlaczego nie bedzie kogos z druzyny niemieckiej?
(10.05.2005, 16:40)
mmm_krakow
@Olla
Bo ma w domciu małe przedszkole :) Trzecie dziecię sie mu chyba już urodzilo :D
(10.05.2005, 15:20)
Olla
A ja wiem czemu nie bedzie Widelca ale nie wiem czy kogos to interesuje ;) Pozdrawiam
(10.05.2005, 14:52)
Kasia
prawda jest taka że redakcja konkurencji robi fajne wywiady ale jest nie taka sympatyczna i fajna jak ta :) jeśli wiedzą to i tak nie powiedzą bo wolą zatrzymać tylko dla siebie...no cóż ja nic na to nie poradze :/ i tak ledwo z nich coś wycisnęłam - a tu od razu mi powiedzieli..:/
(10.05.2005, 14:28)
madzia
ale pamiętajcie: HANNI i MORGI górą- oni są najlepsi:*
(10.05.2005, 13:11)
madzia
Jak dla mnie to ten mecz bedzie bez sensu, poniewaz nie bedzie Romoerena i Hanniego (ktory zakonczyl, prawdopodobnie, keriere) no trudno, ale i tak go bede ogladala... molego patrzenia=)
(10.05.2005, 13:09)
Bułka
Kiedy??
(10.05.2005, 08:01)
plotka
a kto wie JAKIE Simi ma problemy osobiste?? redakcja konkurencji sugeruje, ze wiedza :/ ale OCZYWISCIE beda milczec :/
(09.05.2005, 22:38)
Bułka
a kiedy bedzie wiadomo ?? ;)
(09.05.2005, 19:23)
Kasia
Dzięki Meg. Z tego co wiem Simi chyba nie podał powodu, przecież nie musi, ale ma pewne sprawy osobiste i problemy...Cóż :(
(09.05.2005, 18:25)
Meg
@Bułka
Na pewno NIE będą "siedzieć" cały dzień, dokładna godzina nie została jeszcze podana...

@Kacha --> Niestety jest już pewne, że do Polski nie zawitają w tym roku Bjoern Einar Romoeren i Tami Kiuru. Skoczkowie, jako że są bliskimi przyjaciółmi, planowali wspólny przyjazd do Krakowa. Jednakże pobyt Romoerena w Stanach Zjednoczonych przedłużył się i aktualnie Norweg musi skupić się na odrabianiu zaległości w badaniach i próbnych testach jakie przeprowadzane są w ekipie przed rozpoczęciem przygotowań do nowego sezonu. Do ostatniej chwili Romoeren zwlekał z decyzją. <---- fragment artykułu

@Kasia
Nie wiem dlaczego Simi odmówił. Na tyle na ile mi wiadomo to na pewno nie pojawi się w Krakowie, niestety.
(09.05.2005, 18:06)
Bułka
a to spotkanie na rynku w krakowie to o ktorej bedzie ?? oni tam beda siedziec caly dzien ?? :D
(09.05.2005, 17:53)
Karolajn
Stawy,a czego nie będzie Bernarda?? Przecież chciał przyjechać,a Simi będzie? A dlaczego druzyna artystów jest taka stara?No chyba nie ma aż takiego nizu demogr.w Polsce:(
(09.05.2005, 17:49)
kacha
A czego mojej ulubionej SEXBOMBY nie będzie???Dawać na ten mecz Berniego,bo przstane skoki oglądacć:( A ten Schmitt też by sie mógł pofatygować :)
(09.05.2005, 17:47)
LL
:((((((((((((((((((((((((((((( (((((((((((((((((
(09.05.2005, 17:16)
FINKA
A dlaczego nie będzie RISTO??? :(((((((((((((
(09.05.2005, 17:12)
Kasia
a Simi, a Simi będzie??? :P dlaczego go nie będzie??? :P a nie będzie go napewno??? :P
(09.05.2005, 15:57)
ja
GOLDI !!! jak super że będzie!!!
(09.05.2005, 15:37)
Stawy
kojonkoWskiego na pewno nie będzie, a Kojonkoski raczej nie przyjeżdża
(09.05.2005, 14:19)
maturzystka
czy miki kojonkowskiego nie bedzie? prosze o odpowiedz i to jak najszybciej!!!pleas!!
(09.05.2005, 13:38)
Liana
Dlaczego nie będzie Bernara???
Tak na niego liczyłam.
(09.05.2005, 13:35)
mmm_krakow
Tak to jest, jak sie ma do czynienia z branżą medyczną, że sie od razu wyłapuje takie "perełki". Po prostu sformułowanie "oddział dziecięcy szpitala onkologicznego w Prokocimiu" rzuciło mi sie w oczka, bo coś takiego fizycznie nie istnieje :)
Wielkie dzięki za korektę :)
(09.05.2005, 13:14)
Meg
@mmm_krakow
tak się kończy pisanie newsów w środku nocy ;) i nie "kogoś" pogięło tylko "Meg" :) ... poprawiłam
(09.05.2005, 12:53)
GoldiFanka
jak tam bedzie DODA to chyba nie wiem.....<hahaha>!!!:|:| :|:|
ale sie ciesze ze Goldi bedzie :D:D:D:D:D pozdro dla fanow Goldiego :D :D :D
(09.05.2005, 12:02)
Zły
Doda? Ona będzie robić za cichodajkę w szatni... akurat w czasie przerwy będzie można zregenerować swoje siły
(09.05.2005, 11:15)
=>justi<=
nie będzie Schmitta, ale lipa.
(09.05.2005, 11:14)
mmm_krakow
A Szpital Onkologiczny [Centrum Onkologii] jest przy ul. Garncarskiej, i jest to ścisłe centrum Krakowa, a nie Prokocim :D
(09.05.2005, 08:34)
mmm_krakow
Dziecięcy oddział szpitala onkologicznego w Prokocimiu?
Chyba kogoś pogięło i to zdrowo - aż szczypie w oczka, jak sie to czyta - Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Prokocimiu, jeśli już - i oddział onkoloegiczny :D
(09.05.2005, 08:31)
Lilly
To fajnie... w sobotę cały dzień na Rynku. Dzień pt. "Polowanie na skocznków" :D
(09.05.2005, 08:23)
Kasia
@redakcja
Fajny artykuł :D ale powiedcie prosze czy Simona na pewno nie będzie i może wiecie dlaczego odmówił???
(09.05.2005, 08:19)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Do meczu skoczków coraz bliżej
Do meczu skoczków coraz bliżej

Do meczu skoczków coraz bliżej

Kalendarium
Manuel Fettner
Dziś urodziny obchodzą:
Julija Srsen (1997)
Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich