Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Janne Ahonen, zajmując w dzisiejszym konkursie na skoczni K90 trzecie miejsce, wywalczył dla swego kraju pierwszy medal podczas Mistrzostw Świata w Oberstdorfie. Dokładnie cztery lata temu, 19 lutego 2001, Ahonen zdobył brąz w MŚ w Lahti - do tej pory uważa swój ówczesny występ za porażkę. Brąz na skoczni Schattenberg traktuje jednak jako sukces: "Po wydarzeniach ostatnich trzech tygodni ten medal smakuje naprawdę wspaniale" powiedział po konkursie. "Różnice w czołówce były bardzo niewielkie". Do zwycięzcy, Roka Benkovica, stracił 7 pkt, ale już do srebrnego medalisty, Jakuba Jandy, tylko pół. Pół żartem, pół serio można powiedzieć, że o to może mieć pretensje tylko do siebie, albowiem przegrał z Jakubem ocenami za styl. Z drugiej strony Bjoerna Einara Romoerena wyprzedził zaledwie o jeden punkt.

Po pierwszej serii, w której lądował na 97. metrze, Ahonen zajmował - ex aequo z Risto Jussilainenem - miejsce tuż za podium. Wspominając poprzednie występy Fina na wielkich imprezach, podczas których był niemal etatowym bywalcem czwartej lokaty, można się zastanawiać, czy i tym razem jego umysłu nie nawiedziła wizja pecha. "Po pierwszej serii byłem prawie pewien, że zdobędę medal, jednak dziewięć punktów to na skoczni normalnej dużo" przyznał po zawodach. Dziewięć punktów tracił właśnie do Roka Benkovica, ale podium nie było daleko - zaledwie o 2,5 punktu, albowiem o tyle wyprzedzał Fina Jernej Damjan, zaś o kolejne 1,5 był Bjoern Einar Romoeren. Ahonen nie pomylił się wiele w swych prognozach - skokiem na odległość 92 metrów wyprzedził obu zawodników, ale jednak uległ Jandzie (który po pierwszej plasował się na siódmym miejscu).

Ahonen zdobył brąz, jednakże pozostali Finowie zawiedli częściowo oczekiwania i znaleźli się w drugiej dziesiątce. Risto Jussilainen, który podium miał w takim samym zasięgu jak Ahonen, w drugiej serii skoczył zaledwie dwa metry bliżej aniżeli kolega, otrzymał 4,5 punktu mniej i spadł już na 11. miejsce! Ścisk w tabeli wskazuje na bardzo wyrównany poziom rywalizacji. "Nikt chyba nie wierzył, że po pierwszej serii mogę być czwarty" powiedział Jussilainen. "W drugiej oddałem dobry skok i uważam, że gdyby nie warunki, byłbym wyżej w klasyfikacji. Jestem jednak zadowolony. Moje skoki konkursowe były najlepsze ze wszystkich na tej skoczni." Jussilainen dodał ponadto, że zawsze bardziej odpowiadały mu większe obiekty, toteż po dzisiejszym, dobrym występie z optymizmem patrzy na konkursy na skoczni K120.

Pewną niespodziankę sprawił Matti Hautamaeki, plasując się na miejscu 17-tym - i tym samym ulegając w rywalizacji starszemu bratu. Jussi Hautamaeki zajął 15-tą lokatę - a to dzięki wspaniałemu skokowi 95,5 m, który był największą odległością drugiej rundy. Bracia Hautamaeki przyzwyczaili nas raczej do odwrotnych rozstrzygnięć - tak zresztą było na półmetku: Matti dziesiąty, Jussi - dopiero dwudziesty siódmy! "Po wyjściu z progu wiedziałem, że nic z tego nie będzie" skomentował swój występ młodszy z braci. Starszy przyznał: "Pomógł mi co prawda wiatr, ale i tak jestem zadowolony."

W niedzielę na tejże samej skoczni odbędzie się rywalizacja drużynowa. Wiemy już, że ekipa Kraju Tysiąca Jezior wystąpi w tym samym składzie, co w konkursie indywidualnym, w którym łącznie uzyskali 974,5 punktu, tracąc w ośmiu skokach do Norwegów pięć punktów, ale trzecich Austriaków wyprzedzili już o 15,5. Trener Tommi Nikunen postanowił nie zmieniać grupy, więc Tami Kiuru będzie musiał na swoją szansę jeszcze poczekać. Finowie zapowiadają, że będą walczyć o zwycięstwo, a Janne Ahonen stoi przed wspaniałą szansą zdobycia złotego krążka na oczach syna i żony, którzy towarzyszą mu w Niemczech.

Na koniec mała refleksja. Szyki faworytom dzisiejszego konkursu pomieszał zdeczka wiatr, jednak zdecydowaną przesadą jest twierdzić, że medale zdobyli zawodnicy nie zasługujący na nie. Zarówno Benkovic, jak i Janda oddali piękne skoki, a różnice w czołówce były naprawdę minimalne. Czy Janne Ahonen czuje się nieco zawiedziony, zwłaszcza po swojej fenomenalnej dominacji w pierwszej połowie sezonu, która pozwoliła mu wygrać Turniej Czterech Skoczni, 12 zawodów w Pucharze Świata i pobić przy okazji kilka rekordów? Fin do Oberstdorfu przyjechał po długiej i ciężkiej chorobie, deklarując, że chce zdobyć medal, a nie liczy się dla niego kolor i liczba. Fińska ekipa już podczas treningów i kwalifikacji zwróciła jednak uwagę na fakt, że na skoczni Schattenberg wraz z zachodem słońca zapada cisza. "Zastanawiam się, czy zawody nie mogły się odbyć godzinę później. Wówczas nie byłoby problemów z jednakowymi warunkami dla wszystkich" powiedział Ahonen. Sam jednak ze swego występu może być zadowolony, gdyż poradził sobie najlepiej ze wszystkich faworytów dzisiejszego konkursu. A medal to medal. Tym optymistycznym akcentem zakończę.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« luty 2005 - wszystkie artykuły
Komentarze
volkania
100-krotne brawa dla Janne ! hura!
(23.02.2007, 16:46)
Krak
a więc wyjaśniam (choć wiem, że i tak nikt mi nie odpowie, ale trudno): w owym artykule bawiono się we wróżbitę i przepowiadano, że Ahonen może wygrać wszystko. Może zostałem źle zrozumiany, ale od początku chodziło mi o zdanie problematyczne (może), a nie apodyktyczne (musi).
Wprowadzonych w błąd przepraszam.
(21.02.2005, 11:16)
Clio
Krak - przedtem twierdziłeś coś innego. Nie uważasz, że Twoje wypowiedzi się cokolwiek rozmijają? Mieć szanse a mieć coś zrobić to dwie różne rzeczy. Ty nie widzisz różnicy???

No, to współczuję.
(20.02.2005, 22:05)
Jan Maria Kuniurka
Janne Ahonen i tak rządzi forever!
(20.02.2005, 21:58)
Krak
@uskotko - był taki jeden artykuł, w którym mówiono, że Ahonen ma szansę wygrać wszystko (czyli T4S, dwa złote medale indywidualnie na MŚ i Puchar Świata). A jak nie czytałaś (albo nie pamiętasz) to się nie wypowiadaj.
@Claire - nie wiem doprawdy czym miałbym obrażać Clio. Ale jak rozumiem dla Ciebie samo napisanie, że Ahonen jest faworyzowany, już jest obrazą. Cóż... podobne nastawienie było w ZSRR za Stalina. Tam też nikt złego słowa nie mógł powiedzieć na Wodza, bo inaczej jego tekst był wycinany... Pojmujesz aluzję?
(20.02.2005, 17:48)
Claire
Krak nie uważam, żeby było tak strasznie dużo artykułów o Janne i o Finach. Owszem jest sporo ale bez przesady, wkońcu Janne jest Liderem w klasyfikacji generalnej! Jak ci się przejadł to nie czytaj tego,a później nie pisz głupich komentarzy. Co do Clio to wiele słów może ranić i nie obrażaj Jej więcej. I nie rób z niej idiotki, bo nie jest!!!A, że lubi Ahonena to ma do tego prawo!!!
(20.02.2005, 16:35)
Jagaciarz
Ale "Póchar " wygra:):):)- jak mi brakuje tych wpisów Fanki Janne Ahonena.
(20.02.2005, 15:31)
uskotko
biedni sfrustrowani "kibice", którzy są zawiedzeni i zawistni, że Ahonen był na podium, a ich faworyci nie... :P

Krak, jakoś nie przypominam sobie, by ktokolwiek - poza nawiedzonymi jasnowidzami w komentach - pisał, że Ahonen wygra w sezonie wszystko. Chyba pomyliłeś serwisy, bo ten nigdy nie "wróżył".
(20.02.2005, 15:12)
...
:)
(20.02.2005, 14:52)
Krak
@Claire
To nie jest tak, że ja Ahonena nienawidzę, tylko po prostu już mi się "przejadł". Bo nie ukrywajmy, że ogromna część artykułów jest albo o nim, albo o Finach (czyli głównie o Ahonenie).
Oczywiście, że o Ahonenie trzeba pisać, ale zachowajmy jakiś umiar. Niedługo dojdzie do tego, że Redakcja zacznie przeprowadzać bezpośrednie relacje z porannej toalety "Fenomenalnego Janne Ahonena". Ludzie, opanujcie się!

PS - A cóż ja takiego wulgarnego i szokującego "na" Clio napisałem, że się mam zastanawiać?
(20.02.2005, 14:41)
Claire
Niektórzy są niedorośli poprostu. Co wam przeszkadza, że Clio pisze o Janne wkońcu to jej działka i jest Redaktorką i może o tym pisac. A jak komuś się to nie podoba to niech nie czyta. A teraz do Kraka:zastanów się wczesniej niż coś napiszesz na Clio!!!I jak coś Ci nie pasuje to nie czytaj jej artykułów i nie komentuj!!
(20.02.2005, 14:30)
Krak
dobra dobra Clio - wszyscy wiedzą o co chodzi. O ostentacyjne faworyzowanie Ahonena. Rozumiem, że go lubisz/szanujesz/kochasz(?), ale nie popadajmy w przesadę.
Kolejny przykład. Kiedyś był na tej stronie artykuł o Ahonenie (nie pamiętam, kto był jego autorem), w którym wróżono, jakoby Janne miał jako pierwszy skoczek wygrać wszystko w jednym sezonie. Teraz już wiemy, że WSZYSTKIEGO nie wygra, ale jakoś nikt się nie garnie do skomentowania tego faktu. Niewygodna prawda? Hmm...
(20.02.2005, 14:16)
nika
@ miśka
Z tym wiatrem to argument Kurzajewskiego i Apolla.
"Pozdro" dla wszystkich "katowanych" Janne Ahonenem! Wyluzujcie się troszeczkę!!! :))))))))
(20.02.2005, 14:08)
Asia S.
@aska
przeciez nika nie mowi o milosci. ojoj...kolejne mlode "fanki"
dobrze powedziane: NIE nadinterpretuj.
(20.02.2005, 14:04)
Clio
Jestem Clio - to tak do tych, którzy mają problemy z czytaniem. Albo z rozumiemiem. Albo ze wzrokiem. Albo ze wszystkim naraz - co niestety w naszym kraju bardzo powszechne (choć w żaden sposób nie dyskryminuje ludzi o słabszym wzroku).

Tyczy się to również Kraka - pozostawię Twoją wypowiedź bez komentarza. Pozostawiam również Tobie interpretację mojego niusa. Dziwne natomiast, że nie napisałeś, że najpewniej słowa o warunkach na skoczni włożyłam Janne Ahonenowi do ust. No i chyba nie powiesz - w odróżnieniu od setek ludzi, którzy już się zdążyli tu wypowiedzieć na ten temat - że wczorajszy konkurs wygrali faworyci??? Stwiedzenie oczywistego nie jest niczym przyjemnym i nie lubię tego robić, niemniej jednak jest oczywistym - ale po co od razu się czepiać? Nie rób ze mnie idiotki.
(20.02.2005, 14:03)
Krak
Redakcja po raz 100000 udowodniła, że liczy się dla nich WYŁĄCZNIE Ahonen. Dowody? Ależ proszę...
Zakończył się pierwszy konkurs najważniejszej imprezy sezonu, a co oni robią? A umieszczają oddzielny artykuł o ahonenie, zupełnie ignorując np. Jandę, czy wreszcie Benkovica (jakoś nie zauważyłem odzielnych mateirałów o tych zawodnikach). Nie mam nic przeciwko, aby medalistom MŚ poświęcić więcej miejsca, ale na Boga WSZYSTKIM, a nie WYBRANYM!!!
Zastanawiające jest też nastawienie Clio. Dotychczas nie zauważała warunków na skoczni. Jak wygrywał Ahonen, to było to dla niej OCZYWISTE. A teraz przegrał i zaczęła pisac o wietrze, który "zdeczka" namieszał. Jak Roarowi warunki przeszkodziły wygrać w Trondheim, to jakoś wszystko było ok.
Tjaaaa nie ma to jak obiektywizm.

PS - już czekam na relację z konkursu drużynowego. Ciekawe czy Finlandia jako JEDYNA doczeka się własnego artykułu?
(20.02.2005, 13:56)
Miśka
I właśnie tak robie:)
Szkoda ze Selene nie włacza się do dyskusji, byłaby wtedy ciekawsza i bardziej prawdziwa.
Pozdrowienia dla wszystkich fanów Selene
(20.02.2005, 13:55)
LL
@Miśka
Nie uważam, że to tylko dla maniaków Janne.Dlatego napisałam, że możesz po prostu omijać artykuły o nim.Skoro jest tu dla Ciebie wiele innych interesujących to czytaj właśnei te.
:)
(20.02.2005, 13:49)
nika
AAA więc jest także coś innego niż Ahonen??? Sama to przyznałaś.Więc o co masz pretensje?/
Możesz także pisać własne artykuły i przesyłać do redakcji. Tak jak np.Mariusz, notabene wielki fan Adasia.Snow też pisze i także kibicuje Adamowi.Więc nie pisz,że tu nikt nie ma prawa głosu, bo jesteś niesprawiedliwa w ocenach.
(20.02.2005, 13:48)
Miśka
LL uważasz, że ta stronka istnieje już tylko dla maniaków ahonena? Nie mam zamiaru jej pomijać, bo podobają mi się inne artykuły, innych autorow i na temat inny niż BOSKI JANNE
(20.02.2005, 13:41)
LL
Hm...mi nikt nie płaci.Uważam, że jak coś się nie podoba to możecie po prostu omijać artykuł albo nawet całą stronkę!
(20.02.2005, 13:37)
Miśka
W przeciwieństwie do Ciebie ja nie usprawiedliwiam realisty tak jak ty Selene. A jak uważasz, że tylko kilku osobom przeszkadza ta nadmierna wiedza to sobie przeczytaj komentarze i zobaczysz ilu jest zadowolonych a ilu nie. Pewnie, że są inne stronki, także bardzo ciekawe, choć do tej pory uważałam, że ta jest najlepsza. Ale neistety od momentu pojawienia się Selenę kibice innych skoczków nie mają prawa głosu.
(20.02.2005, 13:36)
nika
A czy tobie płaci realista??
Ja wyrażam swoje zdanie, wolno mi.
Widzisz i znów te subiektywne odczucia... Jak dla mnie i dla wielu innych nie jest za dużo.
Są jeszcze inne strony dotyczące skoków.Pozdrawiam
(20.02.2005, 13:31)
Miśka
Nika czy Selene płaci Ci za obronę, bo bronisz jej jakby była twoim idolem. Wiesz trudno jest nie wyłapać informacji o Ahonenie, bo pojawiaja sie ze zbyt dużą częstotliwością.
(20.02.2005, 13:28)
nika
@ Asiu
Czy to było do mnie?? A czy ty dziecino umiesz czytać i nie robić przy okazji nadinterpretacji?? Jeśli dla Ciebie to przesada to nie czytaj artykułów poświęconych Janne. Clio kiedyś napisała(tak chyba ona) ,że wszyscy anty fani Ahonena mają dziwną manierę wyłapywania tylko tekstów dotyczących jego.Dziwne...
A blo g nie jest mi potrzebny, by wyrażać moją sympatię do zawodnika. A Ty masz jakiegoś blo ga??
Zawsze możesz założyć konkurencyjną stronę,paru niezadowolonych pewnie się ucieszy.
(20.02.2005, 13:23)
aska
jestem z tobo miska
(20.02.2005, 13:19)
aska
przepraszam pomyslilam sie zaloz sobie blo ga razem z selene
(20.02.2005, 13:18)
Miśka
A co mam zrobić jakbym chciała poczytać o zdobywcu srebrnego medalu?? Iść sobie stad?? Bo chyba to mnie czeka jak będę miała dość finów. Żeby nie było to osobiście ja nic do nich nie mam, nawet im kibicuję, ale co za dużo to niezdrowo. Byle selene nie zatruła się swoim ulubieńcem...
(20.02.2005, 13:18)
aska
a nie uwazasz ze to juz przesada?? ahonen juz tak nie wygrywa. a jak tak kochasz ahonena to zaloz sobie blo ga razem z ahonenem
(20.02.2005, 13:17)
japonka
Juz wole japoncow i koreanczykow od tego Ahonena!!!
(20.02.2005, 13:15)
aska
ZABRAC PRAWO SELENE BANOWANIA I WYRZUCANIA Z CZATU!!!
(20.02.2005, 13:14)
nika
@ Anka @miśka
2 pozycje niżej i 2 wyżej są artykuły nie związane z Janne. Możecie poczytać.Także ciekawe.
(20.02.2005, 13:14)
nika
@ Asia S
To prawda, nie powiino być się zapatrzonym w jedną osobę, właśnie. Więc oddajmy należny szcunek temu ,który wygrał. Kibicuje Janne,ale do głowy mi nie przyszło umniejszać rolę i niewątpliwy sukces Benkovicia , tylko dlatego,że moje sympatie są inne.Większość fanów Finów szanuje w równym stopniu wszystkich zawodników. Sport jest piękny, bo nieprzewidywalny, a gdyby było zawsze tak jak my oczekujemy, to straciłby cały urok.
Dla mnie to podium też mogłoby wyglądać inaczej, ale czy ja i ktokolwiek mamy na to wpływ? Nie, więc ze stoickim spokojem trzeba przyjąć taki a nie inny wynik i czekać na następny konkurs. :)
(20.02.2005, 13:11)
Anka
Miśka ma racje. Selene mysli tylko o sobie. O nikim innym nie pisza tylko o Ahonenie ktory wcale nie jest najlepszy. A jesli Selene ususnie te dwa koemntare to znaczy ze jest samolubna
(20.02.2005, 13:10)
Miśka
A może byście tak zmienili nazwę stronki na "Ahonen jest najlepszy"? NIe wątpię, że Selene to się bardzo spodoba. Pewnie zaraz zniknie mój kometarz za wspomniane wczesniej Selene. Skoro to jest stronka o skokach to piszcie o wszystkich, a nie tylko o Ahonenie. Nie każdy chce czytać tylko o nim. Ale skoro Selene go uwielbia, to inni muszą cierpieć!!!
(20.02.2005, 13:07)
Asia S.
WKURZAJA MNIE TAKIE KOMENTARZE FANKA AHONNENA ITP. LUDZIE NIE BADZCIE ZAPATZRENIW W JEDNA OSOBOE; PRAWDZIWY KIBIC POTRAFI PRZYZNAC WYZSZOSC INNEMU SPORTOWCOWI. JA PRZYZNAM ZE NAJBARDZIEJ ZAWSZE WIEZRE W ADAMA ALE WIEM ZE WCZORAJ TROSZKE ZAWALIŁ SKOK. NIE MA CO SIE SPRZECZAC BO WIADOMO ZE TE MISTZROSTWA I TAK SA NIE SPRAWIEDLIWE. DMUCHALISMY POD NARTY TYM NAJLEPSZYM ALE NIEMIECKI WIATR BYL SILNIJESZY. DLA MNIE PODIUM POWINNO SKLADAC SIE Z ADAMA, AHONNENA I 3 SKOCZKA (Roar Ljoekelsoey, Matti Hautamaeki, Martin Hoellwarth, Thomas Morgenstern LUB Janda.)
OBY PIATEK POSZEDŁ SPRAWIEDLIWIE.
(20.02.2005, 13:01)
Charisma
@nika
dobrze powiedziane
@realista
a w pierwszej serii Adam skacząc w tych samych warunkach co Janne miał gorszy wynik
(20.02.2005, 12:43)
nika
@ realista
Nie wiem czy wiesz ,że MŚ składają się z 2 serii. I na wynik końcowy maj wpływ skoki zarówno z I jak i zII. A przypminam,że Adam skoczył znacząco krócej w I niż np. Ahonen,Benkovic. To prosta matematyka, nie wiem czemu szukasz dziury w całym.
(20.02.2005, 12:38)
Lucas K
już mam dosyć ciągłego wychwalania finów itp. Ta strona za dużo miejsca poświęca Janne Ahonenowi, ciągle głosząc peany na jego cześć. Ma prawo mi się to nie podobać, droga redakcjo.
(20.02.2005, 12:36)
realista
polemizowanie z fińskim towarzystwem nie ma sensu
w 2 serii Adam skacząc w tych samych warunkach skoczył dalej od pięciu "lepszych" od niego
(20.02.2005, 12:31)
Himena
@LL
Chodzi mi o skok, był krótszy, tylko miał lepsze noty!
(20.02.2005, 12:27)
Himena
@LL
Janda... niewiem!
(20.02.2005, 12:26)
nika
@ LL ,@ Himena
Polemizowanie z realistą nie ma sensu.On jest nieustępliwy w swoim zacietrzewieniu. Przecież wg. niego cała 5 przed Małyszem miała farta.
(20.02.2005, 12:23)
LL
@Himena
Jakto Janne I Georg lepiej skakali od Jandy?Może Jakub też miał farta, że zajął drugie miejsce???
(20.02.2005, 12:20)
Himena
@realista
Jand skoczył gorzej od Janne i Speatha
(20.02.2005, 12:17)
nika
Janne, mam nadzieję,że będzie lepiej na K-120. Chociaż brązowy medal to przecież także świetny wynik.i wcale nie uważam,żeby to była porażka.
A Rokowi należą się gratulacje, wkońcu jest Mistrzem Świata i nie ważne czy ktoś mówi ,że fartem czy nie.
(20.02.2005, 12:11)
realista
@aho
drugi był janda więc był lepszy to oczywiste
(20.02.2005, 11:45)
Himena
@uskotko
Zgadzam sie z Tobą!
@indor
Trochę, a raczej strasznie przesadziłeś! Chyba nie myślisz że Adaś jest taki tempy że butów, sobie nie umię wiązać?! Ahonen nie jest od niego gorszy! Po wczorajszym występie jest od niego lepszy!
@realista
Porażka? Po chorobie? Chyba Ci się coś w głowie pomieszało! A Ahonen zdobędzie medal w ekipie i osobno! Tak samo jak Matti, Risto i Jussi! Mam nadzieję że Finlandia sobie poradzi i wygra - skakała bym ze szczęścia!
(20.02.2005, 11:42)
MAM POMYSŁA
może by tak uaktualnić sondę?
(20.02.2005, 11:41)
LL
Hehe!Chodziło mi tylko o czołówkę.:)Wybił się chłopak!Nie można mu tego odbierać.:)
Pozdrawiam!:)
(20.02.2005, 11:37)
aventia
na skoczni k 120 janne bedzie pierwszy, risto drugi, matti trzeci a jussi czwarty, hehehehehehe :)))) choc do szczescia wystarczy mi janne na pierwszym miejscu:)
(20.02.2005, 11:10)
LL
Hej!Przecież nikt Wam nie broni pisać tekstów o innych sportowcach.Myślę, że jakby były dobre to może miałyby szansę na pojawienie się na stronce!A przynajmniej czytajcie uważnie artykuły.Czy nasi już zdobyli jakies medale żeby o nich pisać??Janne zdobył medal dla Finlandii i jest skoczkiem, a to daje prawo redakcji zamieszczania tego tekstu na stronce o skokach!!!
Jedna rzecz do Clio!Różnica między Jakubem Jandą a Rokiem była spora.

(wydaje mi się, że Janne mówił raczej o tych, którzy mieli szansę na podium, ale jednak jej nie wykorzystali - że tam był ścisk. Rok rzeczywiście był niemal poza zasięgiem :))
(20.02.2005, 11:03)
Jagaciarz
@indor-Z tymi butami to przesada i to nielekka.
Tez wolalbym Adama przed Ahonenem,ale po co od razu pisac takie bzdury.
Wielka szkoda,ze Ahonen wczoraj nie wygral,myslalem ze w sytuacji po 1szej serii da spokojnie rade.
I takim sposobem z moich 3 faworytów-Adam,Ahonen,Romoere n tylko 1 zapunktowal:(.

@Fanka J.A.-dlaczego juz nie piszesz,ze Janne wygra "Póchar"?
(20.02.2005, 10:51)
Madzka
Nie przepadam zbytnio za Ahonenem. Brava dla Roka!
(20.02.2005, 10:35)
aho
@indor - na dzien wczorajszy Ahonen byl 3 a Malysz 6
@realista - faktem jest ze Ahonen i Speath skoczyli 1.5m dalej niz Janda
(20.02.2005, 10:34)
indor
Dlaczego nie ma tu słowa o występie Polaków i o występie człowieka, który broni 2 tytułów MŚ??
Jakoś konkurencja potrafiła napisać taki artykuł??
I widać można tu pisać, co się chce i niedługo Clio będzie pisała o nowych gaciach Ahonena. I nie piszcie - jak nie chcesz to nie czytaj, bo mnie to denerwuje, że na polskiej stronie o skokach narciarskich faworyzuje się zawodnika, który na dzień dzisiejszy mógłby Adamowi buty wiązać.
(20.02.2005, 10:28)
realista
najlepiej sobie poradził Jakub Janda z faworytów
Ahonen dziś nie zdobędzie złotego medalu tylko ekipa fińska
(20.02.2005, 10:21)
Jarek Gracka
Pisać o każdym zawodniku z osobna to można, ale w pucharze. Artykuł o brązie dla aktualnego lidera PŚ jest jak najbardziej na miejscu.
(20.02.2005, 10:18)
TAMI
RagingBull moze jakby nasi chlopcy troche czesciej pokazywali jakikolwiek poziom a nie podpoziom to byloby o czym pisac
(20.02.2005, 09:49)
realista
przecież trzecie miejsce przy takiej dominacji w Pucharze Świata to kompletna porażka
(20.02.2005, 09:01)
marek
Napiszcie cos o Polakach i jego występach a także o Jandzie i srebrnym medalu.Troche więcej o Polakach prosze.Mam nadzieje ze ten komentarz nie ejst na tyle "chamski" że go też wytniecie.
(20.02.2005, 08:26)
RagingBull
@TAMI
Buahahaha, pewnie ze redakcja pracuje bardzo dobrze, tylko dlaczego jakoś unikają pisania newsów o polskiej drużynie...???
(20.02.2005, 08:16)
TAMI
RagingBull redakcja pracuje bardzo dobrze, a jak ci nie pasuje to sam zaloz serwis o skokach, zapewne bedzie idealny buahahaha
(20.02.2005, 02:34)
RagingBull
DO REDAKCJI SNC
Dziś odbył sie pierwszy konkurs MŚ.....więc dlaczego nie ma newsa o występie polskiej drużyny?? Czyżby jakiś nowy zawodnik z Norwegii, wyniki CoC, czy puchar kobiet były ważniejsze od wyników naszej reprezentacji w Obersdorfie ? Redaktorzy odpowiedzialni za newsy o polakach - weźcie sie w końcu do roboty !!
PS - ten koment jest jak najbardziej zwiazany z newsem, więc prosze go nie usuwać !!
(20.02.2005, 01:09)
aska
po jakiego ten artykul czy tutaj juz nikt tego nie sparwdza i kazdy pisze co chce . szkoda ze nie ma artykuly srebro dla jandy, albo 6 miejsce dla malysza , nie wogole opiszecie akrykuly 0d 1 do 30 kazdego z osobna.
(20.02.2005, 01:07)
RagingBull
No to teraz Clio juz mi nie powie że wiatr nie ma znaczenia w skokach :):) Nic dziwnego że przgrał z Jandą notami za styl, bo Janda skacze obecnie najlepiej stylowo ze wszystkich zawodników. Ciekawie sie zapowiada konkurs drużynowy. Finowie mają szanse na medal, ale o złoto będzie im bardzo cieżko. A "fenomenalnemu" Jaśkowi życze jak najlepiej, bo jeśli chodzi o indywidualne osiągnięcia na MŚ, to do wyników naszego Orła z Wisły jeszcze duuuużo brakuje...:):):)
(20.02.2005, 00:20)
...
Po wyjściu z progu wiedziałem, że nic z tego nie będzie...

Właczył wsteczny i wysunął podwozie?? :)
(19.02.2005, 23:32)
retxeD
@Dexter - kto Malysz?
(19.02.2005, 23:26)
biedronka
Ja tez sie zgadzam, bez sensu...

w koncu dominowal przez tyle czasu, to byloby DZIWNE gdyby nie zdobyl zadnego medalu,
Weisfflog "efekt Schumachera"
(19.02.2005, 23:24)
uskotko
jasnowidze się znaleźli. pewnie ci sami, co mówili, że Adam obroni tytuł. brawo Janne!

poza tym to nie jest artykuł o brązie Ahonena, tylko o występie Finów w konkursie. Od wczoraj wchodzicie na tę stronę, że nie wiecie, że po każdych zawodach ukazuje się taki??? Buahahahaha.

Pozdrawiam!
(19.02.2005, 23:21)
Dexter
Zgadzam sie z przedmówca. Po co dawac taki artykul
Na K120 NA PEWNO NIE ZDOBEDZIE MEDALU!!! ha!
(19.02.2005, 23:14)
A po co dawać taki oddzielny artykuł o brązie Ahonena to bez
No ciekawe jak spisze się na K 120
(19.02.2005, 23:09)
Claire
Janne po chorobie jest odmieniony i pełen zapału. Jestem pełna podziwu dla niego, że po takim okresie choroby zdobył od razu medel:D
(19.02.2005, 23:07)
Claire
JANNE JEST MISTRZEM I WYGRA ZA TYDZIEŃ ZOBACZYCIE:p
(19.02.2005, 23:06)
aa xxx
Ja tam wierzyłam, że Risto da radę.
Tadam.
(19.02.2005, 23:04)
Fanka Janne Ahonena
Janne Ahonen jest najlepszy wygra na durzej skoczni i bedzie miał złoty medal.
(19.02.2005, 23:04)
Claire
JANNE ON PARAS!!!
(19.02.2005, 22:57)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Brąz dla Janne Ahonena!!! (aktualizacja)
Brąz dla Janne Ahonena!!! (aktualizacja)

Brąz dla Janne Ahonena!!! (aktualizacja)

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich