Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Już jutro o 13:45 rozpocznie się trzeci konkurs Turnieju Czterech Skoczni, tym razem skoczkowie goszczą w Innsbrucku. Kolejność startu zawodników i pary do systemu KO ustaliły dzisiejsze kwalifikacje. Poniżej prezentujemy pełną listę startową, chcielibyśmy zwrócić Wam uwagę na najciekawsze pojedynki.

Robert Mateja w ósmej parze zmierzy się z Alanem Albornem. Amerykanin nie jest w swojej najwyższej formie, tak więc Polakowi nie będzie trudno zakwalifikować się do drugiej rundy.

Drugą "polską" parą będzie pojedynek numer 19. Tutaj walczyć o awans będzie dwóch zawodników z teamu Red Bulla - Andreas Goldberger i Adam Małysz.

W odróżnieniu od poprzednich konkursów, będziemy mieli tylko jeden pojedynek między zawodnikami z tego samego kraju - mowa o Słoweńcach (Peter Zonta i Rok Benkovic).

Zwycięzca kwalifikacji Janne Ahonen zmierzy się z podwójnym mistrzem olimpijskim z Salt Lake City Simonem Ammannem.

 Lista startowa
 numer i skoczek
  1. Daniel Forfang (Norwegia)
  2. Hideharu Miyahira (Japonia)
  3. Henning Stensrud (Norwegia)
  4. Veli-Matti Lindström (Finlandia)
  5. Nicolas Dessum (Francja)
  6. Risto Jussilainen (Finlandia)
  7. Kazuyoshi Funaki (Japonia)
  8. Lars Bystoel (Norwegia)
  9. Balthasar Schneider (Austria)
 10.Andreas Küttel (Szwajcaria)
 11.Sigurd Pettersen (Norwegia)
 12.Martin Schmitt (Niemcy)
 13.Akira Higashi (Japonia)
 14.Maximilian Mechler (Niemcy)
 15.Alan Alborn (USA)
 16.Robert Mateja (Polska)
 17.Tami Kiuru (Finlandia)
 18.Florian Liegl (Austria)
 19.Maksim Anisimov (Białoruś)
 20.Dmitri Vassiliev (Rosja)
 21.Morten Solem (Norwegia)
 22.Reinhard Schwarzenberger (Austria)
 23.Peter Zonta (Słowenia)
 24.Rok Benkovic (Słowenia)
 25.Wolfgang Loitzl (Austria)
 26.Alexander Herr (Niemcy)
 27.Dimitri Ipatov (Rosja)
 28.Noriaki Kasai (Japonia)
 29.Michael Möllinger (Szwajcaria)
 30.Georg Späth (Niemcy)
 31.Tommy Ingebrigtsen (Norwegia)
 32.Michael Uhrmann (Niemcy)
 33.Primoz Peterka (Słowenia)
 34.Daiki Ito (Japonia)
 35.Jernej Damjan (Słowenia)
 36.Andreas Widhölzl (Austria)
 37.Andreas Goldberger (Austria)
 38.Adam Małysz (Polska)
 39.David Lazzaroni (Francja)
 40.Martin Höllwarth (Austria)
 41.Stephan Hocke (Niemcy)
 42.Thomas Morgenstern (Austria)
 43.Robert Kranjec (Słowenia)
 44.Jakub Janda (Czechy)
 45.Martin Mesik (Słowacja)
 46.Roar Ljoekelsoey (Norwegia)
 47.Andreas Kofler (Austria)
 48.Matti Hautamäki (Finlandia)
 49.Simon Ammann (Szwajcaria)
 50.Janne Ahonen (Finlandia)
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« styczeń 2005 - wszystkie artykuły
Komentarze
Trak
@SMOŁYSZ_TOFIK
Ani Mru Mru - The Best - pozdrawiam!!!
(03.01.2005, 11:41)
Ankka
Małysz vs Goldberger. Biedny Goldi :-((( Życzę Adamowi jak najlepiej, ale nie mam nic przeciwko, żeby Andi przypomniał sobie jak kiedyś to on nie dawał szansy rywalom ;-p
(03.01.2005, 08:07)
janek
gdzie jest dlugopolski /???
(03.01.2005, 01:50)
SMOŁYSZ_TOFIK
Adaś Małysz THE BEST! jestem z Tobą na dobre i na złe . Nie guzdraj sie chłopie !! hehe mały żart . Janne skacz jak skaczesz i like you . Bjorn weź się z garść bidulo . Pozdrówka dla wszystkich prawdziwych kibiców skoków narciarskich i dla Ani Mru Mru!!!
(03.01.2005, 00:47)
marmi
@marluk
Taa, nawet jeśli Simi osiągnie nagle formę z IO to Aho wejdzie jako lucky looser...
(02.01.2005, 23:13)
sae
Ahonen przekupił wszystkich skoczków, żeby gorzej skakali.
(02.01.2005, 22:46)
JA
@marluk - to nic nie da. Ahonen i bez nart skoczy dalej :-)
(02.01.2005, 22:45)
marluk
wszyscy czytelnicy portalu trzymają jutro mocna za ammiego harry pottera zeby puknął ahonenka i pokazał hoferowi, zę lepiej skakać z tej samej belki
(02.01.2005, 22:37)
Walter Hofer
Daję wszystkim redaktorom podwyżkę 500% i każdemu dodatkowo premię w postaci samochodu służbowego PF126 Combi, aparatu cyfrowego Druh. Pozostałe koszty (zkwaterowanie, posiłki, dojazd, sprzęt reporterski) w/g umowy należy finansować z własnych oszczędności w walucie kraju, w którym odbywa się konkurs.
(02.01.2005, 22:36)
Adam
Mattia, to czy będzie Ci miło, gdy zakończy się jak to określasz "spór" nie ma tu absolutnie żadnego znaczenia.
Roztrząsać bowiem będziemy interesujące nas kwestie i bardzo dobrze, bo stopień żarliwości dyskusji jest miarą zainteresowania tym sportem i znaczenia, jakie dla nas ma!!
Pozdrawiam.
(02.01.2005, 22:17)
Clio
@Mattia - też tak myślę. Za te nędzne grosze (no bo co to jest 1000 CHF na 30 osób w redakcji i jeszcze po odjęciu podatku??? To już lekarze lepiej zarabiają.) nie opłaca się nam narażać na takie straty moralne. Walter będzie musiał zrezygnować z kolejnego futra dla żony :D
(02.01.2005, 22:13)
Mattia
Jaki sens ma ta cała nagonka? I do kogo w końcu macie pretensje, bo się zaczynam gubić. Do jury, że skraca rozbieg i "krzywdzi" Małysza? Do Ahonena, że ta zmiania wyszła mu na dobre? Czy do nas (czyt. redakcję), że nie kibicujemy jedynie Małyszowi, ale również Ahonenowi i innym zawodnikom?
Co do skracania rozbiegu: jestem kategorycznie przeciwko! Coś takiego można stosować w przypadku normalnych konkursów, ale nie w przypadku tych rozgrywanych systemem KO! Jeżeli organizatorzy boją się, że najlepsi sobie coś zrobią, to niech od razu puszczają wszystkich z niższej belki.
W przypadku dzisiejszego konkursu ta zmiania, wbrew temu, co wielu tu wypisuje, przysłużyła się najbardziej Austriakom (nie Ahonenowi - on tak czy tak byłby wysoko, z resztą jemu to pewnie rybka - i tak wejdzie do konkursu ;)). W końcu gdyby nie to mogli by być dość daleko ;)
Kolejna sprawa: co do czepiania się redakcji. Dotyczy to również mnie, więc chcę coś wyjaśnić. Każdy z nas jest również kibicem skoków narciarskich, mamy swoich ulubieńców, swoje typy, tak samo jak wy. Jednych lubimy bardziej, innych mniej. Moglibyście czasem okazać trochę zrozumienia. My nie wyzywamy was za to, że np. kibicujecie panowi XYZ, jeśli my go nie lubimy, itd. Ja dla przykładu jestem duszą i ciałem za Finami i tego nikt i nic nie zmieni :) Ale to nie zmienia faktu, że Małysza podziwiam i również bardzo się cieszę, gdy zajmuje dobre miejsca. Podobne podejście ma jeszcze kilka osób z redakcji. Naprawdę prosiłabym o zakończenie tego sporu - jest po prostu bezsensowny. Będzie mi bardzo z tego powodu miło :)

@Clio
A jak :D A niby skąd byłyby pieniądze na prowadzenie strony, wyjazdy itd.? W końcu sami za nie nie płacimy hahaha
Ale szczerze mówiąc, to trzeba będzie podwyższyć stawkę... To, co my tu przeżywamy przez nich zasługuje na wyższą rekompensatę :P
(02.01.2005, 22:02)
y
@Pawlak
nie chce mi się z tobą gadać,,,,
(02.01.2005, 20:52)
y
tyle tyko, że to pewnie i tak nic nie da...
(02.01.2005, 20:49)
y
@wszystkich
jak informuje inny portal polka ekipa złożyła protest....bravo!
(02.01.2005, 20:45)
statystyk
Gdyby taką symulację przeprowadzić dla konkursu w Ga-Pa w drugiej serii zabrakłoby Schmitta. Ciekawe czy wobec nie spełnienia wymagań Rohweina (miejsce w ,,30'') Schmitt znalazłby się w składzie reprezentacji Niemiec na Innsbruck i Bischofshofen. Cóż, ,,efekt motyla'' :).
(02.01.2005, 20:24)
Pawlak
@y
przeczytales/as do konca moj komentarz? nie sadze, bo gdybys dostrzegl te slowa....
"jednak juz dla samej widowiskowosci regulamin w takich przypadkach musi zostac zmodyfkiowany"
(dodam, ze brak widowiskosci wiaze sie z zanikiem zasad fair play)

..to Twoj wpis nie ma sensu:
"może wreszcie redakcja załapie, że te zmiany belek są strasznie nie fair"
(02.01.2005, 20:09)
ja
redakcjo załatw zeby jutro wygral Adam, przecież wszystko możesz :P
(02.01.2005, 19:59)
y
@statystyk
o, bravo...!
może wreszcie redakcja załapie, że te zmiany belek są strasznie nie fair
(02.01.2005, 19:54)
statystyk
Ad. zmiana belki startowej w kwalifikacjach, a wyniki konkursu.

Przeprowadziłem następującą symulację: przyjąłem, że w Oberstdorfie zmieniono długość najazdu w kwalifikacjach dwukrotnie (pierwsza zmiana, podobnie jak to miało miejsce w Innsbrucku przed skokiem 13 zawodnika PŚ). Następnie zestawiłem pary 1. serii konkursowej wg powstałego tym sposobem, nowego klucza. Ta niewielka, kosmetyczna wydawałoby się zmiana przyniosła następujące rezultaty:

4 zawodników, którzy wystąpili w Oberstdorfie w drugiej serii nie znalazłoby się w ,,30'': Kuettel, Ingebrigtsen, Anisimow, Pieper.
Weszliby do ,,30'' natomiast: Schneider, Widhoelzl, Higashi i Krauspenhaar.
(02.01.2005, 19:49)
y
janne akurat nie jest winny temu, że jury robi takie przekręty, ale...będzie mu głupio jak się okaże, że wcale nie jest najlepszy, tylko sędziowie ułatwaili mu występy...
(02.01.2005, 19:49)
abc
o realista sie pojawił ze swoim błyskotliwym komentarzem, skąd tyle nienawiści, w twoim telewizorku skacze chyba tylko Ahonen, bo tylko o nim piszesz
(02.01.2005, 19:44)
ZET
A ja jestem w redakcji i (żeby udowodnić, że serwis nasz nie zwraca się w stronę popierania Janne Ahonena, tyle tylko, że dyskutują z Wami akurat jedynie Redaktorzy "od Finów") uważam, i mówię otwarcie, że pokrzywdzili Adama naszego złotego :(((( nie mam nic do Ahonena, a Szerlokiem nie jestem i nie wiem kogo oskarżać, za te kombinacje (może Norwegów? ;P), szkoda tylko, że trener Kuttin nie wycofuje Adasia z kwalifikacji, byłby święty spokój. Jak było widać w Oberstdorfie, to chyba dobre rozwiązanie. Pozdrawiam obie strony dyskusji :)))
(02.01.2005, 19:36)
Goldifan
halo, czyżbyście jednak poszli trenować bieganie?:):):)
(02.01.2005, 19:28)
Goldifan
adam!!!
(02.01.2005, 19:24)
Goldifan
sprawdzam tylko czy znów mnie wytniecie...
więc: janne!!!
(02.01.2005, 19:21)
Ewoyn
@pierwiosnek - popieram!
(02.01.2005, 19:16)
realista
ahonen jest zerem
boi się przegrać
nawet jak wygra nie osiągnie tego uczciwie
late good bye ahonen...
(02.01.2005, 19:08)
olcia
No ! Nieźle wymiata po niemiecku!
(02.01.2005, 18:39)
Sienek
Dobra spokojnie, juz mi wszystko jedno ktory malysz skacze od konca -wazne aby w koncu skoczyl 2 razy w konkursie tak jak na treningach i w kwalifikacjach to ahonen bedzie bez szans- jutro widze duze szanse - 3 konkurs TCS -do 3 razy sztuka, poza tym malysz skacze w 7 parze od konca z nr 7 jako 13 zawodnik od konca-moze te 2 liczby okaza sie szczesliwe- jedno jest pewne -2 dobre skoki ponad 130 m i bedzie pozamiatane, a swoja droga-zauwazyliscie jak on juz sie po niemiecku rozgadal?
(02.01.2005, 17:53)
Goldifan
@krak
o, masz przerąbane, też cie wycinają:)
(02.01.2005, 17:51)
elril
dziwne ze nikt nie protestowal tak zajadle, kiedy to inny zawodnik byl na topie....
@abc - podpisuje sie obiema rekami! to jest chore!
@ Clio :*
(02.01.2005, 17:47)
Villka
no coz... Romoerena znowu nie ma, wiec jestem zmuszona trzymac kciuki za Malysza... :))))))
(02.01.2005, 17:45)
Goldifan
@krak
dokładnie
(02.01.2005, 17:40)
abc
@Goldifan
czy ja piszę, że były. Uważam, że powinny być usuwane
(02.01.2005, 17:40)
Goldifan
@abc
ależ z tego co wiem, nie było ani jednego wulgaryzmu
(02.01.2005, 17:38)
abc
@Goldifan
uważam, że wszystkie posty obrażające skoczków oraz użytkowników strony jak też zawierające wulgaryzmy powinny być usuwane
(02.01.2005, 17:36)
Anga
:)
(02.01.2005, 17:33)
Clio
płacą nam. FIS codziennie przelewa na nasze konto 1000 CHF za bronienie ich zasad na łamach naszego portalu, jeśli musicie już wiedzieć. Bo przecież rzeczywiście bronimy ich zasad, które są krzywdzące dla naszego rodaka. Za kasę sprzedalibyśmy własne matki, o idolu narodowym nie mówiąc.
(02.01.2005, 17:29)
mario
MOŻE SIĘ MYLĘ ALE W GA-PA TEŻ ZROBILI ŹLE NA NIEKORZYŚĆ MAŁYSZA
ŁAPÓWKI ???
(02.01.2005, 17:28)
kasia
Jeśli obniżają już belkę to powinni dla całej pierwszej piętnastki PŚ. Takie jest moje zdanie.
(02.01.2005, 17:25)
Sasza
Panowie dlaczego Adam jest pokrzywdzony? I tak wszystko bedzie zalezalo od tego jak skoczy a nie kto jest jego rywalem. A lepiej, ze skacze dalej, bo moglby miec obciazenie psychiczne jakby wygral te kwalifikacje
(02.01.2005, 17:18)
Długopolski
A dlaczego nie obniżono rozbiegu o jedną belkę przed MOIM skokiem?
(02.01.2005, 17:05)
Natalie
O boshe... módlcie się żeby Kiuru źle skoczył!!! Mysle ze Florian teraz ma lepsze szanse na wygranie w tej parze niż wtedy kiedy skakał z Hoellwathem... FLOREK TRZYMAM ZA CIEBIE KCIUKI!!! I tak ładnie skoczył w kawalifikacjach... Głupio że Hocke bedzie z Morgim skakał bo wolę osobiście zeby Hocke w tej parze wygrał co jest nierealne. Ha! Adaś z Goldim! Dwie legendy... zobaczymy która okaże się lepsza...
(02.01.2005, 16:59)
pierwiosnek
->Andrew: W pierwszym treningu Małysz skakał z tej samej belki co Ahonen. W drugiej - z wyższej, ale jednak dalej. A jednak przed skokiem Małysza (mimo wcześniejszego dalekiego skoku Widhölzla) nie zmieniono belki: zdrowie Małysza nie było w tym momencie istotne? Inni zawodnicy nie zagrażali tej dwójce na treningach, a jednak mimo słabych skoków (Höllwarth na przykład) będą skakać w końcu stawki, co dla skoczków ma BARDZO DUŻE znaczenie (tak przynajmniej mówią, a ja nie mam powodu im nie wierzyć). NIezależnie od faktycznych przyczyn kwalifikacje były wypaczone, nie pierwszy raz zresztą :/ Oby Małysz się tym nei przejął i jutro dobrze skoczył :)
(02.01.2005, 16:59)
Pawlak
@y
a mi nie chodzi konkretnie o Adama - ale skoro dzisiaj to on wlasnie jest poszkodowanym regulaminem - bo tak mozna powiedziec - to wlasnie do niego odwoluje sie w tym przykladzie, rowniez dobrze moglbym tu napisac, ze kibice np. Morgensterna mogliby czuc sie poszkodowaniu, gdyby to on byl na miejscu Polakaw kwalifikacjach nie ma koniecznosci rozgrywania serii od poczatku po zmianie belki bo przeciez ostateczne wyniki nie decyduja o przyznawaniu punktow, jak to ma w konkursie glownym - a wiadomo, ze zmiana belki wiaze sie z opoznieniami, co - jesli jest tylko konieczne (czyt. w kwalifkacjach) jest nie stosowane.... :|
(02.01.2005, 16:55)
y
@Andrew
Na dzisiejszym treningu skali z tej samej belki...
(02.01.2005, 16:54)
Kamilosek
z belką to przeginają
(02.01.2005, 16:52)
y
@ Andrew
Co ty wypisujesz? Aby słabsi skakali dalej??? Czyli Adam jest ten słabszy bo skakał z wyższego rozbiegu??? buhahahah!
To nie atrakcja tylko wypaczanie wyników.
Też wolałabym aby nie przesuwano rozbiegu, wtedy Adam skoczyłby 133,5, Janne może 1m dalej, ale by nie ustał i po zwycięstwie...
(02.01.2005, 16:52)
Andrew
@y - tak się składa, że Adam pokonywał Janne, ale skakał z dłuższego rozbiegu :] A co do drugiej części Twojej wypowiedzi, to nie będę komentować - Ty i tak nie zrozumiesz, a osoby zorientowane w skokach same będą potrafiły dostrzec w tym bezsens :)
(02.01.2005, 16:51)
a,r,
A i 13 nie jest wcale pechowa. Mam temn nr. w dzienniku od kilku lat i moja średnia przekracza 5,5 ( ile dokóładnie to nie powiem). Poza tym zawsze mam ten numer na egzaminach i olimpiadach, a efekty są dobre. także Adas nie przejmuj sie , bo wbrew pozorom 13 to nadzwyczaj szczęsliwa liczba i da sie polubic ten nr.
(02.01.2005, 16:51)
asssia r.
Szkoda, że Adaś startuje z Goldim. Chociaż całym sercem jestem za Adasiem, bo przeciez to Polak, to bardzo lubie Goldiego. Jedyna nadzieja w tym, że Goldi będzie Lucky loserem, czego zycze mu serdecznie. Szkoda mi tez Ammana bo patrząc realnie jego szanse w porównaniu z Ahonenem sa znikome. Pozdrawiam wszyskich :) Duża buzia
(02.01.2005, 16:48)
y
@Andrew
Tak się składa, że to Adam na treningu pokonywał Janne, z tego wynika, że to przed nim powinni obniżyć belke, bo to on teoretycznie mógł skoczyć najdaleja ale jakoś nikt się nie martwił tym, że to Adam może się przewrócić. A to, że Janne nie może ustać skoków to tylko jego problem. Widać są lepsi.
(02.01.2005, 16:47)
Andrew
@y - choćby dla podniesienia atrakcyjności kwalifikacji (aby ci słabsi zawodnicy skakali dalej)

Aczkolwiek wolałbym, żeby nie skracano rozbiegu - wtedy nie byłoby wątpliwości...

Poza tym nie rozumiem, dlaczego wszyscy tak się przejmują kwalifikacjami... Jestem pewien, że skoczków to w ogóle nie obchodzi...
(02.01.2005, 16:46)
J. W. Stalin
Odnośnie Redakcji - nie wypowiadacie się, bo "oczywiście Janne Ahonen" (skąd my to znamy... ech) skorzystał na przekrętach jury.
Po drugie: @pierwiosnek - popieram zmiany, są bardzo słuszne.
Po trzecie: wszystkich sędziów, Hoffera, ich rodziny, Ahonena i rywali Małysza dać pod ścianę Łubianki i rozstrzelać. Zawsze miałem słabość do metod komunistycznych.
(02.01.2005, 16:46)
y
@Pawlak
O rety, tu nie chodzi o Adama, ale o sterowanie kwalifikacjami. Skoro w zawodach można się obejść bez zmiany belki, to czemu w kwalifikacjach nie?
(02.01.2005, 16:42)
pierwiosnek
->Andrew: Gdyby zmieniono belkę TYLKO dla Ahonena, to uzasadnić byłoby to łatwo (jest w niesamowitej formie, skacze bardzo bardzo daleko), ale zrobiono inaczej. Mało tego: Przed Małyszem był jeden bardzo długi skok (130m), Małysz na treningach pokazywał, że potrafi skakać bardzo daleko, a jednak w tym momencie jury o zdrowiu zawodników nie pomyślało, dopiero później :/
P.S. Faktycznie, napisałam "Hoffer", a powinnam "jury"
(02.01.2005, 16:41)
pierwiosnek
->Pawlak: a ja właśnie rozmawiam z pewnym fanem Ahonena, któremu bardzo nie podoba się zmienianie belki i wypaczanie wyników kwalifikacji, więc trochę niesłusznie generalizujesz. Bo NORMALNI kibice wolą, gdy wyniki są jak najbardziej obiektywne i uczciwe, a nie wypaczone (niezależnie czy to wypaczenie jest na korzyść, czy na niekorzyść ich idola). Nota bene kibicuję zarówno Ahonenowi, jak i Małyszowi (choć temu drugiemu bardziej:)), a w dodatku uważam, że to nie Ahonen najbardziej zyskał na tej zmianie belki, a stracił nie tylko Małysz...
(02.01.2005, 16:39)
Andrew
@pierwiosnek - uzasadnienie jest bardzo proste: jury nie chciało narażać Janne Ahonena na upadek - gdyby skakał z dłuższego rozbiegu i na dodatek powiał mu wiatr pod narty mógłby polecieć zbyt daleko...

@y - skoro przenikasz mój umysł, co udowodniłaś/udowodniłeś ostatnim komentarzem, to nie muszę się wypowiadać...

Zauważyłem dziwną tendencję do obwiniania za wszystko Waltera Hofera. Chciałbym przypomnieć, że jury konkursu jest pięcioosobowe (dyrektor cyklu, asystent dyrektora, delegat techniczny, asystent delegata i szef konkursu) i to ta piątka podejmuje decyzje większością głosów. Poza tym o skrócenie rozbiegu mogą wnioskować sami zawodnicy czy trenerzy... Dziwię się, że Kuttin tego nie robi...

[ironia]Aha, chciałem jeszcze dodać, że jestem oburzony decyzją jury! Specjalnie obniżyli belkę dla Janne Ahonena, żeby nie mógł polecieć dalej i pobić rekordu skoczni Małysza! Sędziowie sprzyjają Małyszowi![/ironia]
(02.01.2005, 16:37)
Pawlak
"punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia" ;-)
wiadomo, ze kazdy kibic Malysza po zmianie belki bedzie mial co najmniej pretensje do sedziow z tego powodu - i nie ma co sie dziwic; z kolei kazdy fan Ahonena bedzie uwazal wrecz przeciwnie* - jednak juz dla samej widowiskowosci regulamin w takich przypadkach musi zostac zmodyfkiowany

*wypowiedz neutralna - nie faworyzuje zadnego skoczka ;-)
(02.01.2005, 16:34)
y
@Andrew
Redaktorzy się nie wypowiadają, bo wiedzą, że czytelnicy znów mają racje.I niech tak zostanie!
(02.01.2005, 16:27)
pierwiosnek
Ciekawa jestem jak Hoffer uzasadniłby decyzję o obniżeniu belki PO skoku Małysza (bo jeśli chodzi o bezpieczeństwo zawodników to ewentualnie mógł to zrobić PRZED) :/ Dla mnie zmienianie belek w kwalifikacjach do KO jest chore, wbrew opiniom niektórych MA ZNACZENIE i MOŻE (choc nie musi) wypaczyć wyniki konkursu.
Czy nie byłoby sensowniej (i uczciwiej) uprościc przepisy i np.:
-niech kwalifikacje będa obowiązkowe
-niech nie będzie można zmieniać belki w ich trakcie
-niech kolejność w kwalifikacjach odpowiada odwrotności kolejności startu w konkursie
Z jednej strony skończyłyby się kombinacje (startować-nie startować), z drugiej możnaby uniknąć kontrowersyjnych decyzji sędziowskich.
Ale to nie ode mnie zależy (a szkoda :):):) )
(02.01.2005, 16:25)
to znowu ja :)
No to chociaż przyznajcie że dzisiejszy drugi numer z belką był bez sensu, wystosujcie oficjalne pismo do ambasady Austrii i narysujcie na stronce browara dla zdenerwowanych kibiców ;)
(02.01.2005, 16:23)
Jaro
dwóch najbardziej utytułowanych skoczków (obecnie skaczących) w jednej parze - Adam i Goldi. Wow, ale będzie.
(02.01.2005, 16:23)
obiektywny
Drogi Adamie Małysz dałby sobie radę również z takimi skoczkami jak Mesik, Kofler czy Ammann. A Mateja z Ingebrigtsenem czy Peterką (zakładam że Hoellwarth nie zbłaźniłby się tak jakby skakał z 12 belki - choć organizatorzy jednak pewności nie mieli i woleli wpuścić go kuchennymi drzwiami)
(02.01.2005, 16:21)
Andrew
Redaktorzy nie będą się wypowiadać, bo i tak zostaną zbluzgani :]
(02.01.2005, 16:18)
:)
A co dzić do powiedzenia mają szanowni redaktorzy? Numer z belką znów jest ok? I to że znów Hoelwarth okazał się lepszy od Adasia?
(02.01.2005, 16:15)
Karola
e tam może nie zwróci uwagi, ze jest 13 :)
(02.01.2005, 16:08)
Adam
Sądzę, iż obaj nasi reprezentanci są zdecydowanymi faworytami swoich pojedynków.
Jeśli Mateja przegrałby z Albornem, byłaby to wielka sensacja!
(02.01.2005, 15:58)
Fajter
Niestety Adam i nie uniknął pechowej 13 w tym roku. Będzie skakał 13 od końca. Fakt ten dodatkowo pewnie osłabi jego psychikę.
(02.01.2005, 15:55)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Innsbruck: Małysz kontra Goldberger (lista startowa)
Innsbruck: Małysz kontra Goldberger (lista startowa)

Innsbruck: Małysz kontra Goldberger (lista startowa)

Kalendarium
Andreas Kuettel
Dziś urodziny obchodzą:
Miran Tepes (1961)
Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich