Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne Hörmann - ciepło i bezpieczeństwo w Twoim domu
Zaloguj się
Kalendarz zawodów
3
4
5
6
7
10
11
12
13
14
17
18
19
20
24
25
26
27
luty 2020
Najbliższe zawody
28.02.2020, godz. 17:30
Lahti HS-130

Adam Małysz, skoki narciarskie, Zakopane – te hasła pojawiały się najczę¶ciej podczas Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, które odbyły się w dniach 24-26.listopada 2004r. Trzydniowa konferencja naukowa odbyła się po raz trzeci. Impreza ta cieszy się dużym zainteresowaniem w¶ród ludzi nie tylko polskiego sportu.

Zakłady bukmacherskie przez internet | Fortuna - Legalny Bukmacher
Jak wiadomo, naszym najbardziej rozpoznawalnym produktem medialnym jest obecnie Adam Małysz. To on przyci±ga sponsorów, to powierzchnia jego kasku, kombinezonu i nart jest jednym z najdroższych miejsc reklamowych. W czym tkwi siła marketingu w sporcie i jak najlepiej promować sportowców opowiadali zaproszeni do Poznania go¶cie.

O tym jak ogromn± siłę maj± skoki narciarskie w Polsce wiedz± wszyscy. Co, a raczej kto wpłyn±ł na tak± popularno¶ć tej dyscypliny też wiedz± wszyscy. Jak zatem wykorzystać skoki do wypromowania się? Badania wykazały, że najchętniej ogl±danym programem tego roku była styczniowa transmisja konkursów Pucharu ¦wiata w Zakopanem. Zwykły widz siedz±cy przed telewizorem nie zdaje sobie sprawy jak istotna rolę maj± wszelkie reklamy pojawiaj±ce się przed, po i w przerwie programu. Przygotowanie do transmisji, odpowiednie ustawienie kamer w stosunku do rozmieszczonych na skoczni reklam ma ogromny wpływ na cał± organizację zawodów.

Jednym z go¶ci konferencji był Matthias Pietza - wiceprezes i dyrektor generalny firmy IMG w Niemczech, która jest organizatorem Turnnieju Czterech Skoczni i konkursów Pucharu ¦wiata w Niemczech. Matthias Pietza opowiadał o przygotowaniach do zbliżaj±cych się Mistrzostw ¦wiata w Narciarstwie Klasycznym w Oberstdorfie, których również jest organizatorem. Przedstawiaj±c projekt marketingowej organizacji mistrzostw, Matthias Pietza starał się udowodnić, że reklamy s± jednym z najważniejszych elementów widowiska sportowego. Ogromn± rolę odgrywaj± loga pojawiaj±ce się na czapkach czy opaskach. Wszyscy kojarz± Adama Małysza czy Apoloniusza Tajnera w czapce z logiem sponsora. O tym, że taka reklama ma siłę przebicia na rynku marketingowym przekonywał podczas swojej prelekcji Matthias Pietza.

Marketing sportowy, którego nie brakuje w skokach narciarskich jest coraz ważniejszy w sporcie. W obecnych czasach rola sponsora i mediów w promowaniu sportu odgrywa nadrzędn± rolę. Nie bez powodu organizatorzy Dni Marketingu Sportowego wyróżnili Puchar ¦wiata w Zakopanem jako jedn± z najbardziej medialnych i marketingowych imprez roku 2004. Dzięki odpowiedniemu marketingowi można bardzo dobrze wypromować sportowca, kraj z którego pochodzi i firmy które go sponsoruj±. To czy zamierzony efekt udało się osi±gn±ć pokazuje czas. Przykład Adama Małysza i współpracuj±cych z nim firm pokazał, że można odnie¶ć marketingowy sukces, trzeba tylko wiedzieć w kogo i jak zainwestować, a korzy¶ci odnosz± sponsorzy i sponsorowani.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« listopad 2004 - wszystkie artykuły
Komentarze
MAŁYSZ TO MISTRZ
MAŁYSZ TO MISTRZ
(27.11.2004, 13:27)
Giem
@Dora... może miał pokazać, że marketing sportowy zaczyna się rozwijać również w Polsce? Co prawda "gwiazd międzynarodowych" mamy do¶ć mało, ale wreszcie co¶ zaczyna się dziać w tym segmencie... poza tym generalnie w Polsce sport jest do¶ć skromnie "reklamowany" więc nie ma się co dziwić, że oprócz kilku WIELKICH nazwisk (a przede wszystkim wła¶nie Małysza), w swoich strategiach marketingowych firmy nie uwzględniaj± "oddziaływania przez sport" (nie mówi±c już o posiłkowaniu się gwiazdami sportowymi w kampaniach reklamowych). Takie konferencje jak ta w Poznaniu s± potrzebne, raczkujemy jeszcze w tej sferze marketingu, a warto to zmienić... Nie ma wielkiego sportu bez wielkiego marketingu sportowego (vide: futbol, piłka nożna, tenis etc etc etc)
(27.11.2004, 11:01)
Ewka
Ja akurat jestem wdzięczna za ten artykuł, bo gdyby nie on, nie dowiedziałabym się, że owa konferencja się odbyła.
Pozdrowienia dla redakcji.
(27.11.2004, 10:51)
Dora
no wła¶nie, nie wiem co miał wnie¶ć ten artykuł, żadnych konkretów...
(27.11.2004, 10:40)
Dodaj komentarz
Jeste¶ niezalogowany!
Zaloguj się lub komentuj jako go¶ć
« regulamin komentowania »
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Jak sprzedać Małysza
Jak sprzedać Małysza

Jak sprzedać Małysza

Kalendarium
Georg Spaeth
Dzi¶ urodziny obchodz±:
Jon P. Sandaker (1974)
Najbliższe zawody
28 lutego 2020 (pi±tek)
12:30
P¦ Lahti
odprawa techniczna
14:00
P¦ Lahti
oficjalny trening
16:00
P¦ Lahti
kwalifikacje
17:30
P¦ Lahti
konkurs ind.
29 lutego 2020 (sobota)
09:00
CoC Rena
odprawa techniczna
10:30
CoC Rena
oficjalny trening
11:30
CoC Rena
seria próbna
13:00
CoC Rena
konkurs ind.
15:00
P¦ Lahti
seria próbna
16:00
P¦ Lahti
konkurs druż.
1 marca 2020 (niedziela)
09:00
CoC Rena
seria próbna
10:15
CoC Rena
konkurs ind.
14:00
P¦ Lahti
kwalifikacje
15:30
P¦ Lahti
konkurs ind.
2 marca 2020 (poniedziałek)
20:00
M¦J Oberwiesenthal
odprawa techniczna
transmisje ze skoków
najbardziej aktualny program TV »
Reklama
Zakłady bukmacherskie przez internet | Fortuna - Legalny Bukmacher Ogl±daj skoki narciarskie w Eurosport Player - wszystkie kwalifikacje i konkursy LIVE Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Reklama
Skoki.tv - filmy o skokach narciarskich Blaster.pl - hosting, domeny, konta pocztowe, serwery wirtualne
Sonda
Kto wygra klasyfikację Pucharu Narodów w sezonie 2019/20?
Polska
Niemcy
Austria
Japonia
Słowenia
Norwegia
Szwajcaria
inny kraj
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalno¶ci serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wył±czyć w ustawieniach Twojej przegl±darki internetowej.
Korzystaj±c z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przegl±darki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będ± przetwarzane wył±cznie w celu identyfikacji użytkowników pisz±cych komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomo¶ci drog± mailow± itp. i nie będ± w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2012 Benefaktor.com, 2012-2020 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich