fan skoków85Klasyfikacja medalowa Austriaków i Austriaczek, którzy stawali na podium konkursów drużynowych PŚ, LGP, ZIO, MŚ i MŚL:
1.Gregor Schlierenzauer 55 (31 15 9)
2.Thomas Morgenstern 54 (34 12 8)
3.Stefan Kraft 48 (12 16 20)
4.Wolfgang Loitzl 43 (21 10 12)
5.Michael Hayboeck 41 (10 11 20)
6.Andreas Kofler 36 (26 5 5)
7.Martin Koch 33 (19 9 5)
8.Andreas Widhoelzl 30 (11 9 10)
9.Martin Hoellwarth 25 (11 6 8)
10.Manuel Fettner 25 (10 5 10)
11.Stefan Horngacher 21 (6 6 9)
12.Andreas Goldberger 19 (5 6 8)
13.Chiara Kreuzer (Hoelzl) 14 (6 6 2)
14.Daniel Huber 14 (6 4 4)
15.Daniela Iraschko 14 (5 5 4)
16.Eva Pinkelnig 13 (5 5 3)
17.Philipp Aschenwald 13 (5 4 4)
18.Jan Hoerl 12 (8 3 1)
19.Marita Kramer 10 (6 1 3)
20.Jacqueline Seifriedsberger 10 (2 6 2)
21.Reinhard Schwarzenberger 9 (3 3 3)
22.Daniel Tschofenig 8 (4 1 3)
23.Andreas Felder 7 (3 3 1)
24.Ernst Vettori 7 (3 2 2)
Heinz Kuttin 7 (3 2 2)
26.Thomas Diethart 6 (2 2 2)
27.Manuel Poppinger 6 (0 2 4)
28.Clemens Aigner 5 (1 1 3)
29.Werner Rathmayr 4 (3 1 0)
30.Christian Moser 4 (1 2 1)
31.Florian Liegl 3 (1 0 2)
Lisa Eder 3 (1 0 2)
33.David Zauner 3 (0 1 2)
34.Sophie Sorschag 2 (2 0 0)
35.Julia Muehlbacher 2 (1 1 0)
36.Markus Eggenhofer 2 (1 0 1)
Markus Schiffner 2 (1 0 1)
38.Armin Kogler 2 (0 2 0)
39.Stefan Thurnbichler 2 (0 0 2)
40.Christian Nagiller 1 (1 0 0)
Arthur Pauli 1 (1 0 0)
Uhlrich Wohlgenannt 1 (1 0 0)
43.Hans Wallner 1 (0 1 0)
Hubert Neuper 1 (0 1 0)
Gunther Stranner 1 (0 1 0)
46.Richard Schallert 1 (0 0 1)
Franz Neulaendtner 1 (0 0 1)
Florian Schabereiter 1 (0 0 1)
Stefan Huber 1 (0 0 1)
Tschofenig awansował z 25. miejsca na 22. miejsce wyprzedzając: Kuttina, Vettoriego i Feldera; Michael Hayboeck umocnił się na 5. miejscu; Hoerl umocnił się na 18. miejscu; Kraft umocnił się na 3. miejscu.
(03.06.2023, 23:29)
fan skoków85Klasyfikacja medalowa Słoweńców i Słowenek, którzy stawali na podium konkursów drużynowych PŚ, LGP, ZIO, MŚ i MŚL:
1.Peter Prevc 40 (15 9 16)
2.Robert Kranjec 24 (9 5 10)
3.Jurij Tepes 21 (10 4 7)
4.Timi Zajc 19 (7 5 7)
5.Anze Lanisek 14 (5 4 5)
6.Ursa Bogataj 13 (4 6 3)
7.Jernej Damjan 13 (2 2 9)
8.Nika Kriznar 12 (3 6 3)
9.Domen Prevc 11 (3 3 5)
10.Ema Klinec 10 (2 6 2)
11.Jaka Hvala 7 (3 1 3)
12.Ziga Jelar 7 (2 3 2)
13.Anze Semenic 7 (2 2 3)
14.Spela Rogelj 7 (1 5 1)
Cene Prevc 7 (1 5 1)
16.Lovro Kos 6 (3 3 0)
17.Primoz Peterka 5 (0 2 3)
18.Nejc Dezman 3 (1 1 1)
19.Jure Sinkovec 3 (1 0 2)
20.Rok Benkovic 3 (0 1 2)
21.Jerneja Brecl 2 (0 2 0)
Katra Komar 2 (0 2 0)
23.Peter Zonta 2 (0 1 1)
Matjaz Pungertar 2 (0 1 1)
Tilen Bartol 2 (0 1 1)
Maja Vitic 2 (0 1 1)
27.Damjan Fras 2 (0 0 2)
28.Robert Hrgota 1 (1 0 0)
Andraz Pograjc 1 (1 0 0)
30.Igor Medved 1 (0 1 0)
Katja Pozun 1 (0 1 0)
Nika Prevc 1 (0 1 0)
Patrik Vitez 1 (0 1 0)
Maksim Bartolj 1 (0 1 0)
35.Robert Meglic 1 (0 0 1)
Matjaz Zupan 1 (0 0 1)
Urban Franc 1 (0 0 1)
Samo Gostisa 1 (0 0 1)
Jure Bogataj 1 (0 0 1)
Kos umocnił się na 16. miejscu; Domen Prevc umocnił się na 9. miejscu; Zajc umocnił się na 4. miejscu; Lanisek umocnił się na 5. miejscu.
(03.06.2023, 23:25)
fan skoków85Klasyfikacja medalowa Polaków, którzy stawali na podium konkursów drużynowych PŚ, LGP i MŚ:
1.Kamil Stoch 48 (14 17 17)
2.Piotr Żyła 41 (13 14 14)
3.Dawid Kubacki 40 (16 14 10)
4.Maciej Kot 29 (10 11 8)
5.Stefan Hula 10 (1 5 4)
6.Jakub Wolny 6 (4 1 1)
7.Adam Małysz 6 (1 1 4)
8.Andrzej Stękała 5 (0 2 3)
9.Klemens Murańka 4 (0 1 3)
10.Krzysztof Miętus 3 (1 1 1)
11.Aleksander Zniszczoł 3 (1 0 2)
12.Paweł Wąsek 3 (0 2 1)
13.Robert Mateja 2 (0 0 2)
14.Krzysztof Biegun 1 (1 0 0)
15.Łukasz Rutkowski 1 (0 1 0)
16.Łukasz Kruczek 1 (0 0 1)
Wojciech Skupień 1 (0 0 1)
Mateusz Rutkowski 1 (0 0 1)
Wojciech Tajner 1 (0 0 1)
Tomasz Byrt 1 (0 0 1)
Jan Ziobro 1 (0 0 1)
Żyła awansował z 3. miejsca na 2. miejsce wyprzedzając: Kubackiego; Wąsek umocnił się na 12. miejscu; Zniszczoł umocnił się na 11. miejscu; Stoch umocnił się na 1. miejscu.
(03.06.2023, 23:21)
fan skoków85Najlepsi w poszczególnych grupach:
Grupa I:
1.Tschofenig, 2.Żyła, 3.Kos, 4.Wellinger, 5.Johansson, 6.Imhof, 7.Nakamura, 8.Aalto, 9.Larson i 10.Nazarenko.
Grupa II:
1.Hoffmann, 2.Wąsek, 3.Hayboeck, 4.Tande, 5.D.Prevc, 6.Peier, 7.Nousiainen, 8.K.Sato, 9.Dean i 10.Muminov.
Grupa III:
1.Zajc, 2.Hoerl, 3.Forfang, 4.Eisenbichler, 5.Zniszczoł, 6.Ammann, 7.Palosaari, 8.J.Kobayashi, 9.Urlaub i 10.Tkachenko.
Grupa IV:
1.Granerud, 2.R.Kobayashi, 3.Lanisek, 4.Kraft, 5.Stoch, 6.Geiger, 7.Kytoesaho, 8.Deschwanden, 9.Belshaw i 10.Vassilyev.
(03.06.2023, 22:58)
marmiJa bym nic nie pisał na sprzęcie i nie pokazywał, ale to już z mojej natury wynika.
Jeśli zaś bym pisał to po polsku. Polacy z Polakami powinni porozumiewać się po polsku w każdej sytuacji. Niech sobie zagraniczni dziennikarze tłumaczą, jeśli odczuwaliby taką potrzebę. Pisanie po angielsku byłoby właśnie zagrywką marketingową. Co więcej angielski nie jest językiem ojczystym dla żadnego kraju liczącego się w skokach. Fakt, że np. na skoczni jest drugim językiem po kraju gospodarza jest kuriozalny. Powinien to być język kraju, z którego typowo najwięcej kibiców oprócz miejscowych się pojawia. Byłby to więc często polski, nic nie poradzę :)
(29.03.2023, 15:07)
skifan@ fortuna
Nie masz racji. Jest poprawne, chociaż to, co zaproponowałeś, też jest poprawne, lecz w nieco innym kontekście. A poza tym od razu zastrzegłem się, że dałem tylko propozycję napisu, że mógłby być inny.
Wreszcie i to, że Twój napis jest nieco dłuższy, a tu chodziłoby też o skondensowanie treści przekazu, żeby wydobyć dodatkowo jego moc.
Nie będę się jednak upierał i kruszył kopii.
(26.03.2023, 23:24)
marmiTak Pawmak pamiętam go. Nawet z nim kiedyś korespondowałem. Był całkiem ok dopóki się z nim zgadzałeś lol
(26.03.2023, 21:49)
PawmakNie było żadnej wycieczki z mojej strony, tylko nazywanie po imieniu tego, co trzeba było tak nazwać - niezależnie, przez kogo zostało zastosowane (użyłem tylko raz nicka, żeby było wiadomo, o jaką wypowiedź chodzi). Personalne były za to wyjazdy innych.
Był tu (już praktycznie zniknął) pewien użytkownik na "Pol.", który niemal zdania nie umiał napisać bez obrażenia kogoś, a teraz mamy wysyp z drugiej strony (ideologicznej, ale to tego samego rodzaju chamstwo). Cóż, wchodzenie na komentarze na jakkolwiek popularnych portalach nie jest dobre dla zdrowia i już raczej lepiej tego nie robić.
(26.03.2023, 20:26)
BroskiWłaśnie dlatego, że to nie jest ani artykuł, ani strona od takich tematów się nie rozpisywałem. Więc nie wyjeżdżaj tu Pawmak z brakiem argumentów, a jedynie sobie poczytaj na te tematy coś więcej i z różnych źródeł, zamiast po prostu buldoczyć o rzekomym chamstwie.
(26.03.2023, 17:05)
IceSkateWinterZgadzam się z @pawmak'iem. To nie jest miejsce do tego przeznaczone na takie spekulacje. Tym bardziej, że artykuł był o konkursie drużynowym, w którym jak wszyscy wiemy Kubacki nie występował więc o co tu chodzi? Jeszcze zrozumiał bym gdyby takie komentarze pojawiły by się pod tekstem poświęconym właśnie Dawidowi i jego żonie. A jak wiadomo Dawid sobie tego nie życzył więc uszanujmy to i wszystkie komentarze zostawmy każdy dla siebie. A jeśli ktoś sympatyzuje z Dawidem i mu kibicuje oraz sprzyja jego rodzinie, to niech ich wspiera, każdy na swój odpowiedni sposób, który uważa za słuszny i również niech pozostawi go dla siebie. Wszystko w tym temacie.
(26.03.2023, 16:33)
BroskiKwalifikacje się właśnie skończyły, a były one co najmniej dziwne. Oby Olek wykorzystał dar od Fettnera i w konkursie zaprezentował się jak wczoraj. Podobnie reszta naszych.
(26.03.2023, 15:02)
Mariusz2022W przyszłym sezonie są MŚ w lotach jak wiadomo tylko dwa konkursy medalowe. Można by w przyszłości dołączyć konkurs duetów. Co wy na to ???
(26.03.2023, 14:08)
M.Chyba niektórzy nie rozumieją, co znaczy zrobić coś pod publiczkę. To znaczy pokazać coś szerokiej publiczności, by wszyscy widzieli. Wyrazy wsparcia można przesłać w prywatnym smsie, nie trzeba tego robić pisząc na nartach czy kasku. Takie rzeczy robić się wyłącznie po to, by publiczność to zobaczyła, a nie osoba, której rzekomo się to wsparcie chce przekazać. Tyle.
(26.03.2023, 13:15)
Fan ekipy pod nartySzczęśliwych urodzin serwisu skokinarciarskie.pl dla redaktorów
mam nadzieje że ten serwis nie upadnie
Sto lat dla skokinarciarskie.pl
(26.03.2023, 12:25)
fortunaWe jump today jest błędne. Powinno być We are jumping today...
(26.03.2023, 12:16)
KraftusGdyby nie ten skaszaniony skok Domena, Słoweńcy biliby się o zwycięstwo
(26.03.2023, 11:52)
BroskiRycerz avenger, tak, administracja powinna usunąć pewne komentarze. Wszystkie twoje, spamerze.
Konkurs wyszedł naszym bardzo dobrze. Bez najsilniejszego ogniwa zająć 3 miejsce to bardzo dobry rezultat, choć przed ostatnią kolejką pozostaje jednak niedosyt, że jednak nie drugie, bo była na to ogromna szansa.
Austriacy równo i daleko, chociaż Hayboeck trochę przeciętnie i Kraft zepsuł drugi skok, ale spora przewaga im to uratowała.
Jestem pełen podziwu Słoweńców, że z jednym babolem na poziomie Kazachów zdołali się przebić na drugie miejsce. Są mega mocni.
Niemcy mieli dobry początek, ale im dalej tym przeciętniej i w sumie to Hoffmann wypadł u nich najkorzystniej.
Norwegom bardziej by się przydał Sundal, który jest w tym sezonie stabilniejszy od Tandego i Johanssona.
Brawo dla Szwajcarów, znów lepsi od zespołu z tradycyjnego top 6, chociaż paradoksalnie ich symbol szwajcarskiej stabilności, czyli Deschwanden prawie im ten wynik zawalił.
Ryoyu jest jak Małysz sprzed 20 lat. Sam ciągnie drużynę na maksimum 7 miejsce.
I bardzo mnie cieszy, że Finowie pokonali tym razem Jankesów, szczególnie że u siebie. Po Pallosarim widać dużą ambicję bo pomimo dobrych skoków nie był z nich zadowolony. Oby go to psychicznie nie wykończyło jak Kota.
Co do komantarza Jędraszewskiego to jest to ewidentny lans i mieszanie Kubackich do polityki. Jeszcze ich powierza opiece JP2 wokół którego też pojawiło się sporo kontrowersji ostatnio (choć o nich wiedziałem od jakichś 15 lat jak nie lepiej). Ale czego się spodziewać po mendzie z mafii.
(26.03.2023, 10:43)
PawmakAbp i niestety (można powiedzieć) metropolita, ale o Kubackim akurat niczego złego nie powiedział.
Co do ogólnie użycia określenia "klecha", to czego się spodziewać, skoro ten użytkownik może tutaj pisać, że modlitwa nic nie może pomóc, a zwrócić mu uwagi na ową prowokację to już nie można... Swoją drogą wczoraj napisał, że Polska zajmie 6. lub 7. miejsce i że bida - i po konkursie jeszcze mu nie wstyd.
Ze Słowenią to akurat przegraliśmy, więc zawalenie 1 skoku DP u nich akurat nic do rzeczy nie ma...
Imhof rewelacja. Może 5. Szwajcar z punktami? To by się zdarzyło drugi raz w XXI wieku, ale swoją drogą po prostu niezły talent. Na świecie go nie było w czasie pierwszych złot Ammanna na IO, a teraz obaj najlepsi w drużynie, której nawet Ryoyu nie pomógł pokonać Japonii.
(26.03.2023, 09:48)
Marcin81Jakoś nie przekonują mnie teorie, ze mieliśmy farta ponieważ kilku Niemców czy Norwegów (oraz Domen) zawalili skoki. Po pierwsze - zawalili, bo popełnili błędy a nie trafili na huragan w plecy, po drugie - skakaliśmy (jako jedyni) bez swojego najlepszego zawodnika, numeru 2 w PŚ. Słoweńcy skakali bez Jelara, Norwegowie bez Lindvika ale przecież nie są to liderzy swoich reprezentacji (przynajmniej nie w tym sezonie).
(26.03.2023, 09:09)
PN81Słoweńcy i Norwegowie spektakularnie zawalili, a Polacy najrówniej. I o to chodzi.
(26.03.2023, 07:47)
Mateusz22@skifan
Powiedział m.in. że Kubacki wielokrotnie dawał nam powody do radości, pokazując przy tym piękne oblicze człowieka wierzącego. I że kościół powierza rodzinę Kubackich szczególnej opiece św. Jana Pawła II - patrona rodzin. Więc jest to ewidentne nawiązanie do bieżącego sporu politycznego, co jest zupełnie nie na miejscu.
Jak np. miejscowy ksiądz z parafii, do której należy Dawid i Marta odprawia mszę w intencji jej zdrowia, to jest zupełnie naturalne, ale nie jak co by nie mówić, dosyć kontrowersyjna postać, która nie ma nic wspólnego ze sportem, nagle się interesuje życiem państwa Kubackich i jeszcze przy okazji ich nieszczęścia robi jakieś aluzje polityczne, próbując wykorzystać fakt, że Dawid jest religijny.
(25.03.2023, 23:54)
skifan@ Mateusz22
Nie słyszałem żadnej wypowiedzi klechy Jędraszewskiego na temat Dawida Kubackiego, ale może tu o to chodziło, że zawodnik przed każym skokiem znakiem krzyża manifestuje swoją wiarę. Nie ma w tym niczego złego. Może mu to pomaga? Możliwe też, że wiara pomaga mu w ciężkich chwilach, jakie cała rodzina teraz przeżywa? Zatem jest możliwe, że wypowiedzi klechy były stosowne.
To nie musial być niesmaczny lans. A może był? Trzeba byłoby znać treść, żeby to ocenić.
W takich sytuacjach z pewnością wymagana jest delikatność, bo można zranić delikatne uczucia. Lepiej dla wszystkich unikać tego.
I wspierać też delikatnie, ciepło, serdecznie.
(25.03.2023, 23:21)
marmiBardzo dobry występ Polaków trzeba powiedzieć a była nawet szansa na drugie miejsce. Do tego zabrakło nieco lepszego pierwszego skoku Żyły lub drugiego Stocha.
Oczywiście także dzięki temu, że Prevc i Tande spartolili po jednym skoku. Dokładnie mam na myśli, że skoki zepsuli, co zdarzyło się im także na treningu, bo warunki były dzisiaj jedne z bardziej sprawiedliwych w sezonie.
Austriacy wygrali, bo nie popsuli żadnego skoku, choć Hayboeck na tej skoczni zbyt dobrze nie skacze. Bardzo możliwe, że z Kubackim zamiast Wąska moglibyśmy ten konkurs nawet wygrać...
Niespodzianką jest dla mnie Hoffman, już samo jego wybranie do konkursu, choć niby w świetle treningów oczywiste. Głównie jednak to skoki na poziomie pozostałych Niemców, nic nie odstawał a nawet się wyróżniał. Zobaczymy jak sobie poradzi w indywidualnym jutro.
Najchętniej to bym oczywiście zobaczył jutro Kamila na podium. Łatwo nie będzie, bo spółka Granerud, Kraft i Lanisek wciąż w topowej formie...
(25.03.2023, 22:49)
Mateusz22@skifan
Dokładnie. Dawid pewnie nie chciał żeby robić z tego sensację i pisać na portalach plotkarskich, dając krzykliwe tytuły dla zwiększenia czytalności, ale na pewno miłe są dla niego życzliwe słowa wsparcia. Za gesty pod publiczkę można uznać np. wypowiedzi biskupa Jędraszewskiego, który nie ma nic wspólnego ze skokami ani bezpośrednio z Dawidem i na czymś takim próbuje się lansować. Ale naturalne jest, że koledzy z drużyny, którzy bardzo dobrze znają Dawida i pewnie też jego żonę, przekazaliby w takiej chwili jakieś ciepłe słowa. Na pewno zrobili to prywatnie i może uznali, że to wystarczy, ale myślę że taki gest w czasie zawodów też zostałby dobrze odebrany.
(25.03.2023, 22:22)
jamesbond007@M. Jelar jest chory, jutro też nie wystąpi.
(25.03.2023, 22:20)
KraftusNiemcy bez zawodnika który mógłby zrobić różnicę? Przecież skakali najlepszą trójką z ostatniego weekendu + dali Hoffmanna który miał świetne treningi, kto miałby im zrobić różnicę? Schmid który zaliczał średniawe skoki treningowe? A może Lisso czy Hamann?
To raczej kwestia że Niemcy też popsuli swoje skoki, Geiger pierwszy a Wellinger drugi. Reszta raczej zrobiła wszystko co w swojej mocy, ale dało im to jedynie 5 miejsce.
Niemniej taka ciekawostka - jeśli pod uwagę weźmiemy jedynie noty z II serii, okaże się że kolejność konkursu jest identyczna jak rozstrzygnięcie drużynówki na MŚ w Planicy, tylko ofc zamiast USA na 8. jest Finlandia. Trochę to świadczy właśnie o tym, jak bardzo namieszała I seria i ile my mieliśmy szczęścia, że udało nam się wtedy nie zepsuć ani jednego skoku.
(25.03.2023, 22:04)
skifan@ M.
Gdyby nasi skoczkowie na nartach napisali na przykład "We jump today" "for Marta and Dawid" i pokazali te napisy po skokach kamerzyście, to czy to byłoby nieuszanowanie prywatności, czy nie? Według mnie - nie. Ja rozumiem, że całkowicie uzasadniona i zrozumiała prośba Kubackiego o uszanowanie prywatności dotyczy tego, żeby nikt nie wściubiał nosa w sprawy prywatne, czyli w aktualny stan chorej żony i sytuację rodziny, szczególnie małych córek. Za wszystkie przejawy wsparcia natomiast wszystkim nasz skoczek podziękował. A taki napis (przykładowy, bo mógłby być przecież jakiś inny) byłby właśnie spokojnym i stonowanym przejawem wsparcia, a nie nachalnym, czy nawet agresywnym przejawem braku uszanowania prywatności.
I niby dlaczego mielibyśmy to uznawać za gest pod publiczkę? Według mnie byłby to prosty gest solidarności. Czy się mylę?
(25.03.2023, 21:08)
M.Przecież Kubacki prosił o uszanowanie prywatności. Szkoda że tak mało osób rozumie, co to znaczy. Cała seria artykułów na plotkarskich portalach, tutaj też zdziwienie, że nie było żadnych gestów pod publiczkę. Co za czasy.
Polacy z fartem dzisiaj, bo Niemcy bez zawodnika, który mógłby zrobić różnicę, a trenerzy z Norwegii i Słowenii dość szalenie postawili na zawodników, o których nie od dziś wiadomo, że jak będą mieli złe warunki, to skok zawalą totalnie. Z Jelarem Słowenia miałaby raczej spokojne zwycięstwo. W Planicy pewnie tę drużynówkę wygrają. Chociaż w klasyfikacji Pucharu Narodów pewnie już się nic nie zmieni.
(25.03.2023, 20:51)
Mateusz22Swoją drogą to myślałem że nasi wystąpią z jakimś specjalnym przesłaniem dla Dawida i Marty, typu jakieś napisy na nartach czy rękawiczkach, które by pokazywali po skoku. Np po upadku Tandego wszyscy się zaangażowali w gesty wsparcia
(25.03.2023, 20:42)
Arturion@solsar - że ktoś zawali, to też element sportu. W drużynówkach ważny.
(25.03.2023, 19:44)
Arturion@Krafus - chyba nawet same panie, prócz Bafii. Ale Ago nie jestem pewien... ;-)
No i Kjersti nie musi być Krystyną, bo może być Krystynem. Ale to raczej kobieta.
(25.03.2023, 19:43)
solsarWięcej farta niż umiejętności te 3 miejsce zawdzięczamy temu że zwiało Tandego i Johanssona, a u Niemców Geigera i Wellingera.
(25.03.2023, 18:51)
KraftusPunkty karne dla sędziów:
1. Ago Markvart (EST) - 9,5 pkt
2. Giovanna Comina (ITA) - 6 pkt
3. Kjersti Haugen Espelid (NOR) - 5 pkt
4. Petra Toivonen (FIN) - 3 pkt
5. Kazimierz Bafia (POL) - 2 pkt
Przyznano 51 not skrajnych, z czego żadna nie było bardzo skrajna, co cieszy. Ostatni raz taka sytuacja miała miejsce w niedzielnym konkursie indywidualnym w Willingen w tym sezonie. Brawo!
I czy mi się zdaje, czy patrząc po nazwiskach, dzisiaj większość składu sędziowskiego stanowiły panie...
(25.03.2023, 18:46)
skifanCzy to jest sukces? Owszem, umiarkowany.
Stanowczo nie doceniłem przed konkursem wybitnej zdolności naszych rywali do partolenia, jaka się dzisiaj obficie na skoczni ujawniła.
Trzymajmy mocno kciuki za rodzinę Kubackich.
(25.03.2023, 18:45)
Marcin81Ale sukces na prawdę duży, jako jedyny zespół skakaliśmy bez lidera.
(25.03.2023, 18:29)
Marcin81Szkoda, że Stocha ściągali z belki przed ostatnim skokiem. Warunki chyba nie były też tak dobre jak podał system bo skaczący zaraz po nim Kraft mial zmierzone sooro gorsze i skoczył jeszcze bliżej. Jutro Kamili powinien powalczyć o podium
(25.03.2023, 18:28)
aaaw ciemno bym brał przed konkursem
(25.03.2023, 18:21)
Tomek1982Sehr Gut!
(25.03.2023, 18:13)
Mateusz22Dlaczego w 2 serii nie skaczą od początku wg zajmowanych miejsc, tylko według listy?
(25.03.2023, 17:28)
Marcin81Świetnie nasi, a u Piotrka są jeszcze rezerwy. Obawiałem się tego konkursu ale chyba niepotrzebnie. Wiem, ze to dopiero półmetek ale widać u naszych potencjał, skoro nawet Zniszczoł i Wąsek nie zawalili. No i Kamil się odbudował, a ta skocznia mu odpowiada...
(25.03.2023, 17:12)