Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
4
6
8
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
październik 2021
Najbliższe zawody
13.11.2021, godz. 10:30
Falun HS-100
FIS Cup K

Najbliższy sezon przyniesie prawdziwą rewolucję dla fanów skoków narciarskich. Rywalizację w Pucharze Świata będziemy mogli śledzić nie tylko w kanałach Eurosportu, ale również w stacji TVN!

Koncern Discovery, do którego należy m.in. Eurosport i TVN, na mocy umowy z Infront Sports & Media, posiada prawa do transmisji zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich przynajmniej do końca sezonu 2025/2026 (w pakiecie znalazły się również inne dyscypliny - na czele z narciarstwem alpejskim, biegami narciarskimi, kombinacją norweską). To wszystko, w połączeniu z prawami do transmisji z biathlonowego Pucharu Świata, XXIV Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie, sprawia, że ofercie Eurosportu dla fanów dyscyplin zimowych nie może żaden inny dostępny w Polsce nadawca.

Podobnie jak dotychczas wydarzenia na zimowych arenach będzie można śledzić w obu kanałach Eurosportu czy za pomocą internetowej usługi Player.pl, która powoli wypiera dotychczas znanego Eurosport Playera. Nowością jest fakt, iż zdecydowana większość zawodów Pucharu Świata w skokach będzie nadawana również w otwartej stacji TVN!

- Na pierwszym miejscu zawsze stawiamy polskich widzów i inwestujemy, aby pokazywać im najważniejsze wydarzenia sportowe świata! Od lat budujemy i rozwijamy portfolio praw sportowych, a dyscypliny zimowe zawsze zajmowały w nim szczególne miejsce. Jestem bardzo szczęśliwa, że w nadchodzących latach wszyscy Polacy będą mogli z zapartym tchem oglądać starty naszych skoczków w TVN, Eurosporcie i Playerze. Skoki to podstawa sportowej zimy, ale nasza propozycja dla widzów jest kompleksowa i gwarantuje tysiące godzin transmisji z wielu pasjonujących dyscyplin - powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, dyrektor Eurosportu w Polsce.

- W TVN mamy bezkonkurencyjną ofertę rozrywkową, świetne seriale, niedoścignione w swojej kategorii newsy, najlepszą telewizję śniadaniową, a teraz dodatkowo jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych tej zimy - skoki narciarskie. To historyczna zmiana w naszej ofercie programowej. Ucieszą się z niej widzowie naszego głównego kanału i wszyscy fani skoków w Polsce. Damy z siebie wszystko, by zobaczyli tę kultową dyscyplinę w niespotykanej dotąd odsłonie - podkreślił Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.

TVN będzie pokazywać tylko konkursy główne (poza odbywającymi się w Polsce - w Wiśle i Zakopanem; te transmitować będzie produkująca sygnał Telewizja Polska), natomiast kwalifikacje (podobnie jak wszystkie konkursy, włącznie z polskimi) będzie można oglądać w Eurosporcie.

Fakt, iż zawody PŚ będą transmitowane w TVN, oznacza, że właściciel praw spełnia ustawowy obowiązek o transmitowaniu tych konkursów w otwartej, ogólnodostępnej telewizji - tym samym nie jest już konieczne udostępnianie sygnału Telewizji Polskiej na zasadach sublicencji. Wszystko wskazuje więc na to, że oferta TVP w zakresie skoków będzie wyjątkowo okrojona (zawody w Polsce - nie tylko Puchar Świata, ale też Puchar Kontynentalny czy mistrzostwa Polski; do tego prawdopodobnie igrzyska w Pekinie i mistrzostwa świata w lotach w Vikersund - tych ostatnich zawodów nie pokaże z kolei Eurosport i TVN).
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« październik 2021 - wszystkie artykuły
Komentarze
Polonus
@M.
Rozumiem, że TVP była normalną telewizją w latach 1945-1989 oraz wtedy, kiedy obecna opozycja miała w rękach TVN, Polsat oraz wszystkie telewizje państwowe.
W konkursie na pierwszego idiotę PRL BIS wygrałbyś w cuglach.
(21.10.2021, 10:44)
Polonus
@fan Skoków 85
To zależy od tego, kto będzie komentatorem.
(21.10.2021, 10:38)
Pawmak
Tzn. tak, dla niszowej zapewne grupy nie mającej telewizora, to pewnie rzeczywiście.
(21.10.2021, 09:22)
Pawmak
Nie wiem, dla kogo gorzej. A tak jak przypuszczałem, Skórzyńskiego na skoki mają przerzucić.

"Fan ką" to Elsa na pewno nie jest... Pierwotnie to Spot, na twitterze potem jeszcze inne nazwy.
(21.10.2021, 09:21)
Arturion
A w ogóle to cały PŚ powinien być w publicznej, bo będzie tylko gorzej.
Obym się mylił.
(20.10.2021, 21:20)
Arturion
*kochani
(20.10.2021, 21:18)
Arturion
Ale, cochani, tyle naszego, co sobie teraz poszalejemy, w wkrótce wrócą redaktory i powycinaj a większość . ;-)
(20.10.2021, 21:18)
Arturion
@Paw
Elsa niejedno ma imię, ale na portalu obok. Czy była @Fanką? Chyba raczej nie, choć nie wykluczam.
(20.10.2021, 21:14)
Paw245 Rycerz Boga Avengers
ELSA przejrzełem cię jesteś tą fanką która lubi Niemców, a zwłaszcza Eisenbichlera.
(20.10.2021, 19:53)
Elsa
Podaj konkretny przyklad.
(20.10.2021, 16:21)
Arturion
A poza tym:
Jako @Łydka Gregora
też przesadzasz. :-)
(20.10.2021, 00:00)
Arturion
@Elsa
Każdą. Korporacja to kradzież.
(19.10.2021, 23:57)
Elsa
Jestem ciekawa serio, o co ci chodzi. Jaka korporacje miales na mysli? Czy tvn czy inna?
Czym innym jest kradziez, czym innym manipulacje, czy fake news jak profil szczepimysie, albo strona fakenews pl
(19.10.2021, 22:55)
Elsa
Wszystko jedno. Pisanie oskarzen, ze ktos okrada jest chamskie.
(19.10.2021, 22:52)
Arturion
@Elsa
Sorry, nie ten portal. Bez wyjaśnień. EOT
Tyle napiszę, że jestem z natury prawdomówny, więc jak nie robię akurat jaj, to mówię poważnie to, co jest.
(19.10.2021, 19:01)
Elsa
,,Skoro międzynarodowe korporacje, w tym medialne, nas okradają, to ja tylko dumam, co uczynić... ;-)"

Prosilabym jakis przyklad?
(19.10.2021, 18:09)
Elsa
Bo jest roznica ze starymi grami jesli chcesz pograc, a ich nie ma, a jest roznica krasc cos co jest legalne.
(19.10.2021, 18:07)
Elsa
kradziez streama to jest przestepstwo, mozna pobrac gre z chomika chocby, jesli nie ma jej na Steam, inaczej kupujemy, przyklad przygodowka So blonde, taka Syberie mam na Steam. Kupilbym gdyby bylo, bo wygodnie miec cyfrowo.

Sprawa Eurosport jest oczywista, nie pamiętam ile, ale jest Eurosport player, kilka razy kupilam, kilka nie, wtedy ogladalam u rodzicow w telewizorze na Eurosporcie, bo wlasnego telewizora od 10 lat nie mam.
(19.10.2021, 18:06)
Elsa
Obserwator: akurat lis zanim wystartowal ze swoim kanalem bardzo wiele lat w tvp przepracowal i glownie z ta stacja jest kojarzony.
Moim zdaniem nie bedzie osobnego komentarza, tylko będzie lecialo to co na Eurosport, tak jak tvp sport i tvp nadawali ten sam obraz
(19.10.2021, 18:02)
Pawmak
Ale demonizujecie prywatną stację... Manipulowaniem zdjęciami to zasłynęli ostatnio obecni ministrowie i to jest tragedia, podobnie jak kloaka stacji zwanej publiczną. W prywatnym TVN-ie jest pluralizm i profesjonalne dziennikarstwo - choć błędy na pewno też, ale to jest normalna stacja. A Lis akurat nie pracuje w niej od ponad 17 lat...
(19.10.2021, 10:36)
Paw245 Rycerz Boga Avengers
Pawmak w Archiwum nic nie miałem pisało że nic nie typowałem, może był jakiś problem z stroną, bo czasami mam problemy, ale teraz jest wszystko ok, a banialuków nie piszę, a naprawdę rozwalę ten TVN, bo jestem na granicy wytrzymałości.
(19.10.2021, 10:03)
Slawek
Czyli transmisji z skoków z Niżny Tagil nie będzie w TVP sport? dobrze zrozumiałem?
(19.10.2021, 02:32)
Obserwator
Cóż, smutna informacja. TVN darzę jeszcze większą nienawiścią niż obecne TVP. Propaganda tak samo szkodliwa, aczkolwiek podawana w ładniejszym opakowaniu i przez to niestety nadal skuteczna. TVP dozuje swoją z subtelnością nawalonego nosorożca, więc ewentualne skutki, to jedynie odczucie żałosności/politowania. O ile jednak TVP wali często bezzasadnie w inne kraje przedstawiając ich w negatywnym świetle, to naczelne pieski TVNu gnoją kwestie istotne dla mieszkańców Polski. Wrzucanie np. fake zdjęcia przedstawiającego dziewczynkę śpiącą w lesie przy granicy z Białorusią, a w rzeczywistości będącą starą fotką propagandową z konfliktu w Syrii, to właśnie klasyka w wykonaniu takich jak Lis (piję teraz do konkretnej jego wrzutki sprzed paru dni).

Podsumowując - TVP dla sportu mogę obejrzeć, wszak i tak dostaną kasę z podatków, więc nie upadną. Z TVN jest inaczej - oglądalność przekłada się na finanse w dużym stopniu, więc bojkot jest zasadny.
(19.10.2021, 02:21)
Arturion
Skoro międzynarodowe korporacje, w tym medialne, nas okradają, to ja tylko dumam, co uczynić... ;-)
(19.10.2021, 00:29)
xxx
@Arturion - niekoniecznie rozsądne jest chwalenie się zamiarem oszustwa czy kradzieży. ;) A tym jest korzystanie ze streamów.
(18.10.2021, 23:35)
Arturion
No i liczę też, że redakcja ogarnie ten Niżny Tagił, i resztę informacji... I, że wreszcie będzie można się skupić na TEJ stronie.
(18.10.2021, 00:09)
Arturion
Olać wszystko, choć liczę na darmowe streamy, bo nie mam zamiaru płacić cwaniakom.
(17.10.2021, 01:20)
Fdc
On napisal jakby caly puchar był w tvp
(16.10.2021, 21:00)
ela
nie ma mowy tvn
(16.10.2021, 19:02)
Pawmak
No ale bez grożenia, a że tamten użytkownik pisze różne banialuki, to wiadomo :P

Typer letni zarchiwizowany, ale bez klasyfikacji bocznych (z wyjątkiem FIS Cupu). Chyba zresztą i tak nie wszystkie były prowadzone.
(16.10.2021, 19:01)
Arturion
@Fdc
Są też w tvp - Mistrzostwa Polski, i w ogóle konkursy mistrzowskie, konkursy PŚ w Wiśle i Zakopanem, no i Igrzyska Olimpijskie
(16.10.2021, 18:21)
Fdc
Ja do rycerza
Kłamie, ze konkursy w tvp
(16.10.2021, 14:38)
Arturion
@Fdc
Masz czkawkę? Weź większy haust piwa. ;-)
(15.10.2021, 20:34)
Fdc
Widzisz Arturion trochę się pogroziło TVN, każdy chciał żyć i nie mieli innego wyboru, by konkursy odbywały się TVP,

O czym ty bredzisz? Konkursy sa w tvn
(15.10.2021, 13:48)
Arturion
@Paw245
Typery są sezonowo archiwizowane. MOżna obejrzeć i dawne typowania.
(14.10.2021, 20:04)
Rdew
O czym ty bredzisz
Kto pogrozil tvp
Konkursy tylko w tvn i eurosport
(14.10.2021, 19:22)
Rdew
Jestes uzależniony
Nie masz prawa grac w typerze
(14.10.2021, 19:22)
Paw245 Rycerz Boga Avengers
Widzisz Arturion trochę się pogroziło TVN, każdy chciał żyć i nie mieli innego wyboru, by konkursy odbywały się TVP, a redakcja już skasowała letni typer.
(14.10.2021, 08:16)
Arturion
@ela
I nie tylko.
(13.10.2021, 18:30)
ela
zimowe igrzyska olimijskie pekin
będzie w tvp sport 1 i 2
(13.10.2021, 18:29)
Arturion
@Laborre
He, he - jednak będą konkursy transmitowane przez TVP, tak że kto wie?
(12.10.2021, 19:47)
Laborre
Można dyskotowac wiele, nie wiadomo kto będzie komentował ale najwspanialsza wiadomość przed sezonem jest taka że nie usłyszymy juz komentarza Babiarza !!! :-) hurrraa !
(12.10.2021, 17:30)
skifan
Jeśli ktoś jest wredny, w związku z czym obrywa, lecz się dziwi, że tak jest, to jest też głupi. Pętaki z TVP spełniają to kryterium.
Pozdrawiam tutejszych sympatyków skoków narciarskich.
(12.10.2021, 15:05)
Pawmak
To jest chyba jedyny problem, ale raczej mało kto nie ma telewizora, a jak komuś zależy, to może płacić, nie majątek. Na pewno nie jest to kwestia "odbijania się na sporcie".
No ja też w pracy nie będę mógł oglądać, ale na szczęście rzadko jest PŚ w godzinach pracy :D Zresztą może są i jakieś zagraniczne streamy.
(12.10.2021, 09:53)
Arturion
@Pawmak
Ale TVN nie ma darmowych transmsji w internecie, TVP Sport miała!
Ja nie mam telewizora i nie chcę go mieć! To dla skoków mam kupić, czy płacić Playera?
(11.10.2021, 23:40)
Pawmak
I znowu z tym odbijaniem... Właśnie po to, żeby się nie odbijało, to będą to emitować w TVN, skoro nie sprzedają sublicencji.
(11.10.2021, 23:29)
Arturion
Nieważne. Discovery ma prawa od 2015 r. A zawsze odsprzedawali sublicencje TVP.
Dlaczego polityczka (bo nie polityka) ma się odbijać na polskich skokach?
Jestem za tym, by dorzucić z budżetu i produkować własny sygnał, także z większości CoC!
Ot, co. :-)
(11.10.2021, 22:49)
Pawmak
No właśnie - zacząłem pisać przed komentarzem poprzednika :)
(11.10.2021, 19:46)
Pawmak
I po co takie bzdury pociskać? Przecież to będzie z Eurosportu, tylko emitowane w TVN. Nie mylić z TVN24...
@ Jan
No i wyraźnie widać, że to była wyjątkowa sytuacja (sprzed ładnych paru lat) - stąd wyjątkowy komentarz.
(11.10.2021, 19:44)
Tomek
Widzę, że większość komentujących ma zerową wiedzę o rzeczywistości. To jest aż straszne.
Discoveer(czyli teżEurosport/TVN) od 'zawsze' realizuje transmisje z wszystkoch zagranicznych konkursów a tylko odsprzedawał sygnał TVP. Teraz zamiast do TVP sygnał pójdzie do TVN ale to nadal ten sam sygnał który był od zawsze, Ci sami operatorzy itd. Na TVN i Eurosport będzie w tym czasie lecieć to samo i ten sam komentarz, tylę, że na ES będą oczywiście kwali + jakieś studio itd.

A po tym co rząd próbował odwinać TVNowi to nie dziwne, że dziwnym trafem Ci się odegrali. A jak ktoś nie będzie oglądał ze względu na logo stacji to ma chyba IQ pantofelka.
(11.10.2021, 19:41)
Arturion
@Guttard
Tego właśnie się obawiam. ;-)
(11.10.2021, 18:54)
Guittard
Na komentarzu będzie Piróg i Jacykow, a w przerwie zamiast studia, wywiady z Martą Lempart i relacja z marszu KOD :V
(11.10.2021, 04:23)
Jan
@Pawmak
Nie przerywają na Eurosporcie skoków reklamami? No to patrz:
https://www.cda.pl/video/ 5172 524c
(11.10.2021, 04:20)
Arturion
A w ogóle to będzie tutaj relacja live, a obraz można wziąć skądinąd... ;-)
(10.10.2021, 23:50)
Pawmak
@ cba
Nie przerywają na Eurosporcie skoków reklamami...
(10.10.2021, 22:45)
Arturion
Mam nadzieję, że znajdą się darmowe streamy.
(10.10.2021, 22:26)
cha
to beda skoki przerywane reklamami co chwile
(10.10.2021, 21:37)
Pawmak
Babiarz to już raczej out ze skoków - pewnie będą komentować Szczęsny ze Snopkiem, a może Rasznov i Leleń z jednym z nich.
Snopek poza ostatnim sezonem (no i 2000/2001) to i tak mało które zawody komentował, więc jeśli te mu dadzą, to i tak tradycja zachowana :) On to najlepszy ze wszystkich (chociaż nazwiska nie do końca poprawnie mówił, no ale inni też).
(09.10.2021, 23:40)
Arturion
@Antylatex
No nie będzie, ale nie będzie też można posłuchać jego pozstałych wywodów.
Bo pewnie na te nieliczne zawody, które będą w TVP, go nie dopuszczą (jak i żadnego młodszego stażem od sprawdzonych przez lata).
(09.10.2021, 20:49)
Antylatex
Przynajmniej nie będzie trzeba słuchać wywodów Lelenia o tym co kto wrzucił w mediach społecznościowych
(09.10.2021, 20:28)
ela
tvn nie ma prawa robić skokó
narciaskich .
A tvp ma pawwo
(09.10.2021, 19:54)
Arturion
@Pardus
Ci z Eurosportu po prostu przeszkadzają w oglądaniu i nie zawsze są kompetentni. Ja najbardziej cenię Lelenia i Snopka. Będzie mi ich, nawet czasami i Babiarza ze względu na humor) brakować.
(09.10.2021, 19:23)
Pardus
@Vivo,

Oj chyba nigdy nie ogladales skokow na Eurosporcie, z Igorem Blachutem i Markiem Rudzinskim oraz ich studia...
No chyba ze pisales to sarkastycznie no to wtedy nawet smiesznie Ci wyszlo :)
(09.10.2021, 18:10)
Pawmak
Reklamy to są w przerwie - tak samo jak w TVP. Można odnieść wrażenie, że dla niektórych sam Kurzajewski w studiu stanowi sedno impulsu do rozwoju skoków i sukcesów Polaków...
(09.10.2021, 13:55)
Vivo
Początek upadku polskich skoków.. ja oglądałem dla atmosfery która TVP potrafiło zrobić wokół skoków.. szczególnie naszych polskich skoczków.. a teraz pasmo reklam.. to będzie rok skoków z TVN którego można oglądać na pewno nie będę... Za rok TVN przyjdzie na kolanach do TVP żeby odkupili skoki... Polski związek skoków też pewnie zobaczy jak sponsorzy odchodza
(09.10.2021, 10:37)
Pawmak
Tzn. działanie na rzecz rozwoju skoków polega na nieskończenie długich studiach w TVP Sport? I dzięki nim Polacy będą się garnąć do tego sportu? No nie brzmi to przekonująco...
(09.10.2021, 10:17)
Arturion
@Pawmak
Mi chodzi o zasady. Państwo ma niezbywalne obowiązki wobec obywatela: zapewnienie bezpieczeństwa, miski ryżu i igrzysk. Państwo, w tym przypadku jego agenda TVP, sprawdzało się dobrze w działaniu na rzecz rozwoju skoków (podobnie inna agenda - Lotos).
Międzynarodowy koncern medialny tylko skorzysta z popularności skoków, nic nie robiąc dla ich rozwoju. Zatem: po tym sezonie znów odstąpią sublicencję, ale tym czasie nastąpi odpływ "kibiców niedzielnych" (nie mylić z naszym wybitnym typerowiczem) i popularność skoków spadnie. Jak się nie [pojawi nowy Małysz, to i młodzież będzie mieć mniej motywacji do skakania wyczynowego.
Tylko tyle i aż tyle, Więc jestem za TVP, a zwłaszcza TVP Sport.
(08.10.2021, 23:23)
Pawmak
Nie wiem, czy kłamią - po prostu się nie patyczkują. Polsat może bardziej obiektywny, ale TVN bardziej profesjonalny. W TVP sport bardzo dobry, ale informacyjnie to kloaka niepowtarzalna (jedynie Ziemiec trzyma poziom w programach z politykami, może jeszcze Graczak nie taki tragiczny).

Z tym streamem w necie to jest rzeczywiście trochę problem, bo coraz mniej osób ogląda telewizję w ogóle. No ale trudno, może się przeprosi z telewizorem, kto chce oglądać i go jeszcze nie wypitolił.
(08.10.2021, 23:17)
Arturion
@TVN
Prawda. Ale szkoda sobie klawiaturę niszczyć...
(08.10.2021, 23:12)
TVN
Jak można mówić źle o TVP, jednocześnie nie widząc tego szamba w TVN? Ta stacja jest tak żenująca, że TVP przy nich to pikuś. Tak kłamią, że uszy bolą, a te ich "super" programy to nie wiadomo czy śmiać się czy płakać. Jedynie czasem jakiś fajny film puszczą...
(08.10.2021, 22:41)
Arturion
Do @Elsa
ukazało się to, co piszesz, tyle, że on i tak ci nie wierzy, bo jest, jaki jest. :-)
(08.10.2021, 20:14)
KKE
Ale TVN nie ma bezpłatnego streamu na www, jak TVP Sport, a np. ja od lat nie mam telewizora. Nadużycie!
(08.10.2021, 17:44)
ela
to są żarty tvp sport i tvp 1
(08.10.2021, 17:27)
razAdobrze
@Elsa Jakieś argumenty?

A proszę bardzo.
1. Festiwal piosenki w Sopocie. Jak przejęli w 2005, to doprowadzili do upadku. Później Polsat ratował markę, ale nie chciał mieć dwóch festiwalów w tym samym mieście w różnym czasie i zrezygnował. Potem miasto samo kombinowało i zrobiło miniwersję starego festiwalu. I teraz takie coś znowu jest nadawane w TVN. Nie wiem, do kiedy mają kontrakt.
2. Mecze Polonii Warszawa. Wzięli się za emisję meczów, kiedy klub był w rozkwicie. A później ...
3. Nagrody muzyczne Fryderyki. Przez 4 lata w TVP. Miały dużą popularność i prestiż. Wystarczył rok w TVN i się wszystko posypało.

To tak na szybko z pamięci.

Jak słyszę pana Miszczaka, który mówi - Damy z siebie wszystko, by zobaczyli tę kultową dyscyplinę w niespotykanej dotąd odsłonie. To zaczynam się bać, że będzie jak z festiwalem w Sopocie w 2005. Dużo gadania, mało rozrywki.
(08.10.2021, 15:54)
Pawmak
Spot, przestań.
(08.10.2021, 14:47)
Elsa
TVN czego się nie dotknie to ... popsuje (w sporcie i relacjach na żywo). Nie inaczej będzie ze skokami.

Jakies argumenty?
(08.10.2021, 14:04)
Pawmak
Naziemny multipleks jest chyba wszędzie dostępny, a jeśli nie jest, to chyba w naprawdę nielicznych miejscach. Na tymże stacja informacyjna jest niestety tylko jedna (dezinformacyjna), ale główny TVN jest. A co do PZN, to Tajner powiedział: "Nas interesuje jedynie to, by konkursy PŚ były transmitowane w kanale ogólnodostępnym".

A w ogóle to decyzja dotyczy na razie jednego sezonu. A z PŚ oprócz konkursów polskich TVP pokaże też rumuńskie.
(08.10.2021, 13:58)
razAdobrze
TVN czego się nie dotknie to ... popsuje (w sporcie i relacjach na żywo). Nie inaczej będzie ze skokami.
Może to i dobrze, że koniec pewnej epoki związanej z odchodzeniem pokolenia sportowców, którzy dali nam wiele radości, nie będzie pokazywany w stacji ... co by nie mówić państwowej.
Dla samego Związku decyzja Discovery oznacza kłopoty. Nie wiem jakie są umowy sponsorskie, ale będą odejścia. To nie ma wątpliwości.
Nie jestem fanem TVP, ale w Polsce nadal są rejony, gdzie odbiera się tylko TVP.
(08.10.2021, 12:53)
kibicniedzielny
@M.
Niedzielni widzowie są bardzo ważni.
(08.10.2021, 12:52)
Pawmak
Zgadza się, chociaż fakt, że w TVP Sport były ciągnące się w nieskończoność studia po zawodach, a w ostatnim sezonie dziennikarze TVP robili na youtub'ie III serię, ale to jednak było dla wąskiego grona Polaków. A skoki niezależnie od Małyszomanii i wszystkich sukcesów Polaków z ostatniej dekady i promocji i tak uprawiane są tylko w górach (przynajmniej na poważnie), więc na rozwój tego sportu wpływ wydaje się zerowy.

A taki Jakub Kot był ekspertem w TVP, ale przeszedł do Eurosportu - pewnie z powodu poglądów, bo ma bardzo ostro antyrządowe. Może i do TVN/Eurosportu przeniosą się inni eksperci, np. ojciec Kota. Chociaż tam to studio już się upodobniło dość mocno do tego z TVP.
(08.10.2021, 12:08)
M.
Przecież Europort i TVN mają tego samego właściciela. Będzie dokładnie to samo leciało na Eurosporcie, co na TVN. Po co sprzedawać sublicencję telewizji, która łamie wszelkie zasady moralne od kilku dobrych lat? Może i TVP przyczyniała się do promocji skoków, ale w czasach, gdy była normalną, niezależną telewizją. Ostatnie lata to już zainteresowanie siłą rozpędu i sukcesami naszych, Nie wydaje mi się, by skoki, nie tylko w Polsce, ale w każdym innym kraju mogły utrzymać zainteresowanie. Podobnie jak w piłce nożnej - widownia się starzeje, powoli umiera. Młodzi się interesują. Jak nawet piłką nożna, o wiele bardziej widowiskową, nie są w stanie się zainteresować, to co tu w ogóle mówić o skokach, postrzeganych jako sport dla starych Januszy. Na pewno na TVN będzie mniejsza widownia, bo sporo z tych oglądaczy nie dbała o to, co leci w TV, ważne jaki kanał był nastawiony, ale czy dla dyscypliny utrata takich niedzielnych widzów to powód do płaczu?
(08.10.2021, 11:50)
chris C
Opródz tego co w artykule, TVP zapewne pokaże Mistrzostwa Świata Juniorów w Zakopanem w marcu 2022...
(08.10.2021, 10:30)
ziomek
a na tvp1 i tvp sport będą transmisje?
(08.10.2021, 10:16)
Pawmak
@ Arturion
W artykule jest napisane, że najważniejsze imprezy (tylko nie TCS jak kiedyś) i nawet Kontynentalny (a propos promocji i rozwoju) będzie w TVP. Czy TVP finansowała skoki, to nie wiem, ale reklamy Eurosportu na sprzęcie niektórych skoczków są. Liczy się dostępność na ogólnodostępnym kanale - to nie będzie tak jak w Finlandii.
A jak TVN-owi się odechce, to już sublicencję TVP odsprzeda - wtedy już pewnie będą nią rządzić normalni ludzie.
(08.10.2021, 09:53)
Plokij
Super!
(08.10.2021, 09:41)
Alf
Grzywa

Nasza Polska telewizja woli dawać na antenie telenowele z Turcji Rosji i innych krajów a sport poszedł do kosza. Koncerty disco i powtórki Familiady. A o młodych zapomnieli...

Ja bym jeszcze dodał obrzędy katolickie. Jakaś abstrakcja. Na antenach TVP codzienne jakaś msza.
Miała być tv z misją a nie indoktrynacją ideologiczną..
(08.10.2021, 08:09)
Grzywa
Oglądalność TVP na pewno spadnie... U mnie ja stracą..
(08.10.2021, 08:06)
Grzywa
Nasza Polska telewizja woli dawać na antenie telenowele z Turcji Rosji i innych krajów a sport poszedł do kosza. Koncerty disco i powtórki Familiady. A o młodych zapomnieli...
(08.10.2021, 08:04)
szum
@Arturion
Że skoki narciarskie to sport narodowy numer dwa w Polsce? 15 lat temu może był. Dziś jest raczej tak

1. Piłka nożna - to oczywistość, dla wielu to nawet rodzaj religii, stylu życia. Futbolu nic nie zdetronizuje, bo to sport numer 1 przede wszystkim na świecie.

2. Siatkówka

3. Lekkoatletyka.

Wszyst kie te trzy sporty są powszechnie uprawiane w formie rekreacji, a do oglądania są ciekawsze niż skoki.
Polaków już znudziło patrzenie na 50 ludzi, którzy co weekend robią to samo. Odbijają się i lądują. Czasem ktoś się przewraca
(08.10.2021, 07:11)
fan skoków 85
Teraz komentarz po niewygranym konkursie przez Polaka będzie wyglądał tak: np. Kuusamo i 2. miejsce Stocha- wielka klęska polskich skoków narciarskich, polskiego państwa i rządu
(08.10.2021, 06:34)
Arturion
@Pawmak
Nie masz racji. Nie udzielenie tej sublicencji może zabić skoki w Polsce jako sport popularny. Stacja komercyjna będzie wyglądać zysków. Rozwój skoków w Polsce będzie mieć gdzieś. Całę lata sukcesów zawdzięczamy właśnie TVP (no i Małyszowi). Postawiono na skoki, rozpropagowano je. Discovery będzie skoki traktować jak każdy inny sport. Dopóki da się zarobić - OK. A jak strac popularność? Znajdzie się nowy "gorący" sport.
Tu nie chodzi o politykę, a o praktykę. Sport na wysokim poziomie może rozwijać i propagować tylko Państwo. A TVP jest jeszcze państwowa i robiła to dobrze. Będzie tylko gorzej.
Obym nie miał racji.
(08.10.2021, 01:06)
Tmtmtm
O Nie tylko nie oni.,...
(07.10.2021, 23:45)
Pawmak
@ hehe
Akurat sport w TVP nic wspólnego z propagandą nie ma i w nim nic się na gorsze nie zmieniło. Ale należało się jej dowalić za to, co odchrzania ogólnie od tych paru lat.
(07.10.2021, 23:37)
Pawmak
Na Eurosporcie też ostatnio robili rozbudowane studio i TVN jest tak samo dostępny jak TVP, więc bez przesady z tą promocją i odbiciem się na czymkolwiek.

To po 21 latach powrót do regularnego oglądania PŚ na Eurosporcie :D Tylko wtedy było skazanie na wersję obcojęzyczną. Ale TCS to TVP zawsze pokazywała.
Odkąd pokazywała wszystkie PŚ, to też z tradycji wolałem na TVP oglądać, ale tak po prawdzie to należało dać jej po nosie, nie ma problemu.
A bzdury o "lewactwie" bez komentarza...
(07.10.2021, 23:34)
hehe
Od kilku lat i tak w Eurosporcie ogladam, TVP sie wlacza tylko po to, by posmiac sie z propagandy.
(07.10.2021, 23:31)
Papao
Obojętnie gdzie ważne że będą. Rudziński będzie komentował to źle? Lepszy niż babiarz. Może to się okazać zmiana na plus. Nie panikujcie ludzie mają większe problemy.
(07.10.2021, 23:05)
Irek
Swoją drogą dlaczego TVN ma się opamiętać i udzielić sublicencji TVP?? Jak to pisze Kurski w komunikacie. Wiele lat Discovery miała prawa do transmisji i tak jest dalej tylko TVP nie za bardzo będzie miało co pokazać i tyle.
(07.10.2021, 22:02)
Irek
TVP teraz płacze ale tam to tylko niby "sukcesy" rządu itd., mieli sublicencję teraz już nie ma
(07.10.2021, 21:58)
Irek
Skoki w TVN będą komentować z pewnością Marek Rudziński i Igor Błachut, najlepszy komentarz z możliwych
(07.10.2021, 21:56)
Arturion
Oj komentatorzy. Amerykanie decyzją policzną właśnie najpewniej zabili nasz sport narodowy numer 2.
Jak nie będzie takiej promocji, jak w publicznej (od czasow Malysza), to polularność skoków spadnie, odejdą sponsorzy i chętni do uprawianie też. I wrócimy do czasów Bobaka, jak będziemy mieli szczęście. Nikt sskoczni nie będzie chcial budować... Itd.
Można TVP nie lubić, ale to właśne tej stacji (no i Małyszowi z Tajnerem 20 lat temu) zawdzięczamy sukcesy. Żadna komercyjna tego dźwigać nie będzie chciała.
Obym się mylił.
(07.10.2021, 21:17)
Pisiur
Oj jak dobrze :D, kurski moze puszczać wiecej discopolo dla plebsu xD
(07.10.2021, 20:44)
FanSkokow
TO ZNACZY ŻE W TVP JUŻ W OGÓLE NIE BĘDZIE SKOKÓW!!!???
(07.10.2021, 20:31)
Kshatri
Będzie tak nietypowo . TVP jest jaki jest, ale gdzieś przez naście lat człowiek się przyzwyczaił do skoków tam . Inna sprawa ciekawe jak TVN obsadzi komentatorów do konkursów, bo obecnie nie przypominam sobie, żeby mieli jakiekolwiek transmisje sportowe . No chyba, że obsadzą do tego Prokopa, chodź nawiasem mówiąc pewnie byłby lepszy od Babiarza
(07.10.2021, 20:24)
Grzywa
W naszej telewizji wciąż lecą same powtórki i filmy które znamy już na pamięć.. Nowości tylko na płatnych kanałach... Skoki były w TVP tyle lat tu chodzi tylko o kasę!!
(07.10.2021, 20:17)
Rycerz pawia
Do sbn: a dlaczego mieliby zakodowac? Po to kupili, a przeciez bylo zawsze na Eurosport
(07.10.2021, 19:50)
Quatrus is back!
@Skokola


TVN to kanał otwarty także oznacza to że Eurosport i TVN będą komentować komentatorzy z Eurosportu, czyli Rudziński, Błachut, Pieczatowski, a w studiu Merk
(07.10.2021, 19:18)
Paw245 Rycerz Boga Avengers
Masz rację grzywa stop telewizji tylko małpy robią jak to mówiła Malinowska z sklepu świat według kiepskich wyłączyć ją całkiem.
(07.10.2021, 19:12)
Grzywa
Gdy znikną skoki z anteny to najlepiej telewizor przez okno wyrzucić... Polska telewizja schodzi na psy..
(07.10.2021, 18:16)
buraczek
No i bardzo dobrze. Tych komentatorów z TVP nie dało się słuchać.
(07.10.2021, 18:14)
Arturion
Też uważam, że to dla skoków znacznie gorzej. Cóż przyjdzie jednak oglądać Eurosport, bo i panie pokażą i kwali.
(07.10.2021, 17:59)
.
Super, nie będą wreszcie musiał na internecie oglądać, co musiałem robić w ostatnich latach, żeby nie przekazywać jeszcze więcej pieniędzy na TVPiS
(07.10.2021, 17:17)
Ads
Dobrze, że nie telewizja Trwam
(07.10.2021, 16:56)
Skokola
Ciekawe kogo TVN da do komentowania. Skoro przejęli skoki to niech teraz pokazują też jak Panie skaczą. Nie zdziwię się jak dużo ludzi zrezygnuje z oglądania zimowych dyscyplin.
(07.10.2021, 16:35)
Paw245 Rycerz Boga Avengers
Czemu nie wyłączyli tego g... kiedy mieli czas, a to wszystko do picu sami TVP dali TVN by skłócić więcej ludzi.
(07.10.2021, 15:54)
hololomat
Super
(07.10.2021, 15:12)
Dodaj komentarz
Jesteś niezalogowany!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
« regulamin komentowania »
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Puchar Świata w skokach w Eurosporcie i TVN!
Puchar Świata w skokach w Eurosporcie i TVN!

Puchar Świata w skokach w Eurosporcie i TVN!

Najbliższe zawody
28 października 2021 (czwartek)
16:00
MP Zakopane
odprawa techniczna
17:00
MP Zakopane
oficjalny trening
18:30
MP Zakopane
seria próbna K
18:45
MP Zakopane
kwalifikacje M
20:00
MP Zakopane
konkurs ind. K
20:15
MP Zakopane
konkurs ind. M
29 października 2021 (piątek)
11:00
MP Zakopane
seria próbna (druż.)
11:45
MP Zakopane
konkurs druż.
12 listopada 2021 (piątek)
18:00
FIS Cup Falun
odprawa techniczna K/M
13 listopada 2021 (sobota)
09:00
FIS Cup Falun
oficjalny trening K
09:45
FIS Cup Falun
seria próbna K
10:30
FIS Cup Falun
konkurs ind. K
13:00
FIS Cup Falun
oficjalny trening M
14:00
FIS Cup Falun
seria próbna M
15:00
FIS Cup Falun
konkurs ind. M
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Reklama
Skoki.tv - filmy o skokach narciarskich Blaster.pl - hosting, domeny, konta pocztowe, serwery wirtualne
Poznaj Skokinarciarskie.pl
Najszybsi na progu!
W naszym serwisie klasyfikacja generalna Pucharu Świata pojawia się już niecałą minutę po ostatnim skoku...
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2021 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich