Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Po zawodach w Zakopanem poznaliśmy skład męskiej reprezentacji Polski na kolejne konkursy Pucharu Świata oraz na mistrzostwa świata w Oberstdorfie. Niespodzianek nie ma...

W zaplanowanych na drugą część przyszłego tygodnia zawodach Pucharu Świata w Rasnowie zobaczymy tę samą siódemkę Polaków, która startowała dziś w Zakopanem - mimo że pojawiały się rozważania, czy niektórzy z naszych reprezentantów nie powinni zamiast tego skupić się na spokojnym treningu w kraju.

Do Rumunii pojadą zatem Kamil Stoch, Dawid Kubacki, Piotr Żyła, Andrzej Stękała, Klemens Murańka, Jakub Wolny i Paweł Wąsek.

W Rasnowie wystartują również nasze panie, jednak ich skład zostanie potwierdzony zapewne w najbliższych dniach.

Program zawodów w Rasnowie przewiduje rozegranie konkursu indywidualnego mężczyzn, dwóch konkursów indywidualnych kobiet oraz zawodów drużyn mieszanych. Rywalizacja będzie toczyć się od czwartku do soboty.

Jednocześnie Michal Doležal ogłosił skład reprezentacji Polski na zbliżające się wielkimi krokami mistrzostwa świata w Oberstdorfie - i tutaj także brakuje zaskoczeń. O medale w każdym konkursie będzie walczyć czterech (lub pięciu - w przypadku konkursu indywidualnego na obiekcie normalnym) zawodników z tej grupy: Kamil Stoch, Dawid Kubacki, Piotr Żyła, Andrzej Stękała, Klemens Murańka i Jakub Wolny.
Puchar Świata Rasnov
17 lutego 2021 (środa)
19:00odprawa techniczna
18 lutego 2021 (czwartek)
8:00oficjalny trening (kobiety, dwie serie)
9:30kwalifikacje (kobiety)
10:30konkurs indywidualny kobiet
12:30oficjalny trening (mężczyźni, dwie serie)
14:30kwalifikacje (mężczyźni)
19 lutego 2021 (piątek)
9:30seria próbna (kobiety)
10:30konkurs indywidualny kobiet
13:15seria próbna (mężczyźni)
14:15konkurs indywidualny mężczyzn
20 lutego 2021 (sobota)
8:30seria próbna (drużyny mieszane)
9:45konkurs drużyn mieszanych
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« luty 2021 - wszystkie artykuły
Komentarze
jb
Są już listy startowe. Doszli Rosjanie - Klimow, Trofimow, Maksimoczkin, Purtow, oraz Zografski. U Kazachów Wasiliew zamiast Tkaczenki. Włochów i Estończyków nie ma. Łącznie 48 zawodników + Mitrofan do miksta.
(17.02.2021, 20:08)
jb
@Tomek Skoro zdecydowali się wysłac juniorów (pewnie w nagrodę za dobrą postawę na MSJ), to pozostały im do obsadzenia dwa miejsca. I Fettner, i Wohlgennant punktowali w zawodach PS (a Wohlgennant był lepszy od Schiffnera w COC), a skoro nie jadą na MS, to trudno im odbierać prawo startu. A Schlierenzauer podobno wkurzył Widhoelzla słabą postawą w PS i ten chętnie by go w ogóle nie wystawiał. Więc wybór był tylko między Fettnerem a Schiffnerem.
(17.02.2021, 18:52)
Tomek
Dziwna sprawa z Schiffnerem, gość miał świetny weekend w PK w weekend a Austriacy nie posłali go do PŚ nawet gdy jedzie tam rezerwowa kadra. O co kaman? Podobnie z Gregorem, cała trójka z Fettnerem mieli dobry weekend a pojechał tylko Fettner.
(17.02.2021, 18:37)
jb
Czyli na razie potwierdzone:
Polska - bez zmian,
Austria - Bachlinger, Tschofenig, Medwed, Haagen, Woergoetter, Fettner, Wohlgennant,
Norge - Granerud, Johansson, Tande, Lindvik, Haare,
Niemcy - bez zmian,
Słowenia - Cene Prevc, Bartol, Jelar, Presecnik,
Japonia - bez zmian,
Szwajcaria - Ammann, Deschwanden, Peter,
Francja - Batby, Foubert,
Ukraina - Kaliniczenko, Marusiak,
Kazachstan - Tkaczenko, Muminow,
Rumunia - Cacina (+ Mitrofan w mikście).
Bez Finów, Czechów, Kanadyjczyków i USA. Na razie niepotwierdzone Włochy (małe szanse), Estonia, Bułgaria i Rosja. Czyli na razie 44 zawodników, maksymalnie może być 53. Oraz 9 drużyn w mikście.
(17.02.2021, 18:25)
jb
Bedą w Rasnovie Ukraińcy - Kaliniczenko i Marusiak.
(17.02.2021, 18:16)
Gary
@jb
Zografski raczej będzie skakał w Rysznowie, bo ma blisko jak nigdzie indziej, a do tego tu jest normalna skocznia czyli coś bardziej dla niego.
(17.02.2021, 16:26)
jb
Krzak jednak nie jedzie na COC - choć wczoraj już startował w Lotos Cupie (gdzie był zdecydowanie najlepszym z naszych).
(17.02.2021, 14:38)
MariuszLindvik
@Tomek - Forfang w najbliższych dniach będzie trenować w Trondheim, aby jak najlepiej przygotować się do mistrzostw świata w Oberstdorfie. Jak czytamy słowa trenera Alexandra Stoeckla na łamach strony Norweskiego Związku Narciarskiego, 25-latek ma niedługo wykonać ostatni w kierunku rywalizacji na najwyższym poziomie i potrzebuje teraz większej liczby skoków, niż podczas konkursów w Rasnovie.
(17.02.2021, 14:02)
Tomek
A co z Forfangiem? Koronawirus, kontuzja czy jakiś szlaban od związku? Nic nie słychać a w żadnej kadrze go nie ma.
(17.02.2021, 13:55)
jb
Skład Norge na Rasnov: Granerud, Johansson, Tande, Lindvik, Haare.
I na Brotterode po korektach: Ringen, Pedersen, Eriksen, Heggli, Ladehaug, Braathen.
(17.02.2021, 13:29)
Tomek
@Italiano
Jeśli na PK wysłali Cecona, Galiani i Morodera to można zakładać, że do Rasnova jedzie Bresadola i Insam, jak zwykle na PŚ zresztą. Co do MŚ nie mogę znaleźć żadnej informacji, ale zapewne dobiorą dwójkę z tych z PK(wg mnie Cecon i Moroder) żeby uzbierać skład na drużynówkę.
(16.02.2021, 23:23)
Italiano
Jak z Włochami na mś i rasnov ktoś wie?
(16.02.2021, 23:06)
jb
Rasnov aktualizacja.
W rumuńskim mikście wystąpi jednak Mitrofan. Feldorean jedzie do Brotterode.
(16.02.2021, 19:24)
As
@jb dzięki za info
(16.02.2021, 18:11)
jb
@As Learoyd kontuzjowany, w tym sezonie nie wystąpi.
(16.02.2021, 17:59)
jb
COC Brotterode:
Polska - Zniszczoł, Pilch, Kot, Hula, Krzak,
Austria - Schiffner, Rainer, Resinger, Steiner, Kahofer, Leitner + 1,
Niemcy - Freitag, Baer, Siegel. Maerkl, Raimund, Sell,
Norge - Ringen, Pedersem, Haare, Eriksen, Buskum, Ladehaug,
Japonia - Junshiro, Iwasa,
Słowenia - Masle, Hafnar, Bombek, Mogel,
Finlnadia - Alamommo, Kavilo, Pohjola,
Francja - Contamine, White,
Włochy - Cecon, Galiani, Moroder,
Szwajcaria - Schuler, Hauswirth, Kindlimann,
Kazachstan - Diewiatkin, Tursunżanow, Krawcow,
USA - Belshaw, Gasienica,
Turcja - Bedir, Cintimir, Gungen, Ipcioglu (może wystąpić 3),
Rumunia - Mitrofan, Spulber, oraz zgłoszony także Feldorean.
(16.02.2021, 17:58)
As
@jb wiesz co się dzieje z learoydem przecież jest młody i jeszcze pare sezonów temu punktował
(16.02.2021, 17:50)
jb
Rasnov, aktualizacja:
Rumunia - Cacina, do tego jeszcze ktoś w mikście, prawdopodobnie Feldorean,
Prawdopodobnie także bez USA, Kanady i Włochów. Mają raczej być Kazachowie, w składzie jak w Zakopanem. Nie wiadomo, co z Estończykami i Zografskim, oraz tradycyjnie Rosjanami.
Na razie wychodzi mi 44 zawodników, jeśli dojdą Rosjanie, Estończycy i Bułgar, to maksymalnie 51 zawodników.
(16.02.2021, 17:40)
jb
Obersdorf:
Polska - Stoch, Kubacki, Żyła, Stękała, Wolny, Murańka,
Słowenia - Lanisek, Pavlovcić, trójka Prevców, oraz jeden z dwójki Bartol-Jelar,
Austria - Kraft, D. Huber, Hayboeck, Aschenwald, Hoerl + 1,
Japonia - obaj Kobayashi, obaj Sato, Nakamura,
Finlandia - Aalto, Kytoesaho, Nousiainen, Maettae, Pohjola,
Rosja - Klimow, Nazarow, Korniłow, Sadriejew, Mańkow, Purtow,
Kanada - Boyd-Clowes, Soukup,
Szwajcaria - Ammann, Deschwanden, Peter, Schuler,
Francja - jak na MSJ.
(16.02.2021, 17:31)
As
@mes03 poczytaj komentarze jb pod tym postem tam pisał składy austriaków,słoweńców,franc uzów ,nowegowie bez zmian niemcy też a japońcy prawdopodobnie w najsilniejszym składzie(może dojść iwasa albo j.kobayashi za ito)polaków skład pewnie znasz kazachowie niewiadomo czy pojadą.Mam nadzieje że polacy będą skakać lepiej niż w zakopanem.
ps.inne reprezentacje których niewymieniłem na rasnov w najsilniejszych składach.Pozdrawiam
(16.02.2021, 17:24)
jb
Rasnov, potwierdzone:
Polska - bez zmian,
Austria - Bachlinger, Tschofenig, Medwed, Haagen, Woergoetter, Fettner, Wohlgennant,
Niemcy - bez zmian,
Słowenia - Cene Prevc, Bartol, Lelar, Presecnik,
Japonia - bez zmian,
Szwajcaria - Ammann, Deschwanden, Peter,
Francja - Batby, Foubert.
Prawdopodobnie bez Finów i Czechów. Norge prawdopodobnie najsilniejszy skład, nie wiadomo, co z Markengiem.
(16.02.2021, 17:22)
Mes03
Może ktoś podać wszystkie składy na MŚ w Oberstdorfie i PŚ w Rasnovie?
(16.02.2021, 17:10)
jb
Ostatni zawodnik austriacki na Rasnov to jednak Wohlgennant (mimo że wcześniej wskazywano na Schlierenazauera). Czyli skład: Bachlinger, Tschofenig, Medwed, Haagen, Woergoetter, Fettner, Wohlgennant.
Co ciekawe - Fettner debiutował w PS, gdy żadnego z juniorów jeszcze nie było na świecie. ;)
Do Brotterode mają jechać: Schiffner, Rainer, Resinger, Steiner, Kahofer, Leitner, ostatni jeszcze niepotwierdzony, ale prawdopodobnie Schliri.
(16.02.2021, 16:41)
jb
@As Chińczycy siedzą skoszarowani w Laiyuan i trenują. Na jednym z treningów Song Qiwu pobił rekord Chin uzyskując 141,5 metra (na skoczni 140 m). Nie planują występów w żadnych zawodach w tym sezonie.
(16.02.2021, 02:26)
jb
U Słoweńców atakuje koronawirus. Wszyscy z ostatniego składu na COC (oprócz ozdrowieńca Cene) zostali skierowani na kwarantannę. Aktualny skład na Rasnov: Cene Prevc, Bartol, Jelar, Presecnik. Ze składu na Brotterode wypada Grilc.
Szwajcaria: Ammann, Deschwanden, Peter.
Austriacy ogłosili, że w Rasnovie ma wystąpić cała piątka z MSJ. Wcześniej awizowali Fettnera. Czyli cała pierwsza reprezentacja nie startuje.
(16.02.2021, 00:27)
As
@jb masz jakieś informacje na temat jak radzą sobie chińscy skoczkowie?
(15.02.2021, 20:29)
jb
Dla miłośników egzotyki w skokach: Serb Stevanović został zgłoszony do zawodow FIS Cup w Villach.
(15.02.2021, 17:58)
marmi
@italianista
Ty na podstawie fałszywych przesłanek wyciągasz jeszcze bardziej fałszywe wnioski. Dodatkowo swoje opinie przedstawiasz jako fakty.
Kolejny "trener" lepszy na odległość od profesjonalistów, szkoda w ogóle czasu na polemikę...
(15.02.2021, 17:35)
jb
Austriacy potwierdzają start Tchofeniga, ale nie wiadomo, czy będzie obok czy zamiast Bachlingera.
@Paw245 Rumuni twierdzą, ze otrzymali zgloszenia od 18 reprezentacji - ale to łacznie męskich i żeńskich (wiadomo, że np. Szwedzi męskiej nie przysyłają).
(15.02.2021, 17:01)
Paw245 Rycerz Boga Avengers
17 plus Chiny.
(15.02.2021, 15:45)
Paw245 Rycerz Boga Avengers
Jak dobrze pójdzie to będzie z 16 krajów, mam nadzieję że Kanada będzie, oraz Szwedzi i Kazachstan.
(15.02.2021, 15:45)
jb
Kolejne składy na Rasnov:
Francja - Batby, Foubert.
(15.02.2021, 15:16)
italianista
Jeszcze dla uzupełnienia mojego twierdzenia: skoczkowie nie powinni dostać złamanego grosza na rozwój dyscypliny, dlatego że tracą formę z dnia na dzień (przykład między pierwszym a drugim dniem w Titisee-Neustadt, zupełnie jakby w sobotę i niedzielę pojedli i popili). Np. Stoch w sobotę skacze dobrze, a w niedzielę tragicznie albo na odwrót. Najlepszym Polakiem w ostatnich tygodniach jest w zasadzie Stękała, który ma mocne odbicie, ale w locie w środkowej fazie traci całą odległość, bo narty kieruje za bardzo do góry, a przy lądowaniu odjeżdża mu narta (tak stracił zwycięstwo w Zakopanem). To jak to świadczy o Stochu i reszcie, że skoczek, który był poza kadrą przez kilka lat, teraz mimo takich błędów robi najlepsze wyniki? I jak to świadczy o sztabie trenerskim, że mają w d... detale u Stękały, które odbierają mu punkty, lokaty, miejsca na podium? Jest to w tym momencie jedyny poza Kubackim skoczek, który w polskiej kadrze potrafi się mocno odbić. Reszta przelatuje próg bez odbicia. Poprawić mu fazę lotu i lądowanie, to może walczyć w przyszłym roku o medale indywidualne na igrzyskach. Na mistrzostwa świata już raczej nie ma czasu na zmianę techniki lotu, ale niech chociaż zrobią coś z tym lądowaniem. Irytujące jest też to, że pzn przy aprobacie rządu organizuje do poziomu zwymiotowania skokami zawody pucharu świata w Polsce. Nie ma to żadnego przełożenia na poziom skoków w Polsce ani wyniki pierwszej kadry. Jest za to wywalaniem pieniędzy na spektakl. 6 a może nawet ok. 10 konkursów w sezonie w Polsce - przecież tym można zwymiotować.
(15.02.2021, 13:30)
italianista
Nie zgadzam się, żeby zimowy olimpizm w Polsce był zdominowany przez skoki narciarskie. Polska ma drużynę "starców" i po przyszłorocznym sezonie olimpijskim kadra się rozsypie. Juniorzy nie istnieją. I to już w zasadzie od rocznika 1994. Wyjątkiem byli Pilch i Kastelik, tego drugiego zniszczył Małysz, żeby ten pierwszy miał jednego rywala mniej w seniorskiej kadrze. Ale Pilch to średnia skala talentu. Natomiast tragicznie skaczą obecni juniorzy. Widać to było w fis cupie. Narty postawione na sztorc, jakby skakali stylem klasycznym. Norwegowie odskoczyli reszcie świata niebotycznie jeśli chodzi o standaryzację wykonania skoku. Wzorem jest Johansson - świetny skoczek. Wg mnie najrozsądniej byłoby całe pieniądze przeznaczane przez Tajnera na skoki skierować zamiast tego w takie dyscypliny jak biegi, narciarstwo alpejskie i snowboard. Mam nadzieję, że ta kadra upadnie, bo zabiera środki na rozwój innym dyscyplinom. Biegi, narciarstwo zjazdowe, biathlon, łyżwiarstwo szybkie, short track, snowboard. W to powinno się inwestować. Oby już po przyszłorocznych igrzyskach nastąpiło przewartościowanie.
(15.02.2021, 13:10)
marmi
Moja opinia.
Wyjazd kadry A do Rasznowa słuszny a 1 konkurs drużynowy mikst także dla urozmaicenia dobry pomysł. Komu się nie podoba niech nie ogląda.
(15.02.2021, 12:40)
fan skoków i żużla 886
@As
Kamil świetny skoczek najlepszy w historii razem z Adamem ale Dolezal dobry trener bo młodzież posunęła się do przodu
(15.02.2021, 11:30)
KX
Stanowczo nie zgadzam się, że miksty są głupie. Pomijając właśnie aspekt współpracy męsko-kobiecej o czym już było wspomniane, mikst w PŚ przygotowuje do tych na IO i MŚ, a dodatkowo będzie zapewne ciekawszy niż niejeden konkurs indywidualny lub drużynówka - jest możliwość, że będzie więcej drużyn i większa różnorodność. W mikstach nie ma jak u mężczyzn, że jest ustalone, że jest TOP6 reprezentacji żelaznych i zwykle Japonia/Słowenia na 5 i 6 oraz, że wiadomo kto odpadnie. Będzie zapewne walka o podium, TOP6 i wejście do drugiej serii, a dobrze wypaść lub w ogóle wystartować mogą na przykład Francja, Włochy i Kanada, Rumunia. Mam nadzieję, że nie będzie odpuszczania tylko zobaczymy liczną obsadę. Dodatkowo na skoczni normalnej mocni mogą być inni zawodnicy niż zwykle
(15.02.2021, 11:15)
As
@dowszystkich !polska ma najlepszą kadrę z wszystkich drużyn mówię o kadrze a mamy stocha,kubackiego,żyły.Takie go drugiego zawodnika jak stoch dolezal nie będzie trenował,Kamil Stoch to najlepszy zawodnik w historii,dolezal nie jest w stanie ustawić forme żeby wygrywał konkurs za konkursem a kamil jest w stanie to zrobić tylko trener też musi dorzucić swoje 5 groszy a dolezal tego nie zrobił,dolezal ma zaszczyt trenować takiego zawodnika jak stoch.Do dolezal to dojdzie dopiero jak kamil skończy karire albo prezes zwolni dolezala że mógł odnosić sukcesy nawet wyższe od horngachera i wygrywać wszystko co jest możliwe,Ale żeby byc takim trenerem trzeba umieć podejmować ważne decyzje i czasami jak jest żle zrobić krok w tył żeby póżniej zzrobić dwa do przodu i to odróżnia dobrych trenerów od wybitnych niestety doleżla należy do tej pierwszej grupy, według mnie dolezal jest dla nich za łagodny jak jest dobrze to chwali ale jak jest żle to nie umie powiedzieć pare słów ostrych które uświadomią zawodnikowi co żle zrobił i to właśnie odróżnia dolezala od horngachera.Dolezal podjął ZŁA DECYZJĘ POWINIEN POTRENOWAC Z KAMILEM A NIE NIC NIE ROBIĆ I ROZŁOŻYĆ RECE I BYĆ BEZSILNYM DOLEZAL MÓGŁ DZIAŁAĆ OD RAZU KIEDY BYŁA OBNIŻKA FORMY STOCHA ANIE NIC NIE ZROBIĆ DO DZIŚ I NIE ZAPOWIADA SIĘ ŻE TO ZROBI dopiero po mś to do niego dojdzie ale będzie za póżno...
(15.02.2021, 11:03)
As
@Kibic zgadzam się
(15.02.2021, 11:02)
KIBIC
@lol

Myślę że może 10/11
(15.02.2021, 10:48)
Rudixon
@As
Czy te 95% komentujących to jacyś eksperci, trenerzy? Wydaje mi się, że nie. Większość komentujących to tylko kibice. Moim zdaniem decyzja o wyjazd do Rasnova jest jak najbardziej trafna, ponieważ jest to jedyna normalna skocznia w kalendarzu PŚ, co jednocześnie może być testem formy przed zbliżającymi się MŚ. Efekty odpuszczania zawodów (tak jak przed MŚwLT w Planicy) doskonale widzieliśmy. A co do Stocha: to on ma jakiś priorytet, że tylko on musi coś poprawić, dlaczego sam Stoch ma trenować? Jeśli już kogoś byśmy wysyłali na trening to wszystkich, a nie samego Stocha. Poza tym on w skokach osiągnął prawie wszystko i jeśli nie zdobędzie indywidualnie żadnego medalu to nie będzie to jakaś katastrofa, zważając, że ma już prawie 34 lata! Mi się wydaje, że powoli trzeba zacząć wprowadzać juniorów (Habdas, Jojko, inni...) do PK oraz czasami nawet do PŚ.
(15.02.2021, 10:22)
Lol
Jak myślicie ile będzie drużyn w druzynówce na MŚ
(15.02.2021, 10:06)
KIBIC
Mimo że lubię Kamila to i tak myśle że powinien nie jechać do Rasnova tylko potrenować na chillku
(15.02.2021, 09:44)
As
@do wszystkich!
spójrzcie na wszystkie portale o skokach 95% komentujących uważa decyzje dolezala za złą nie wiem czym kierował się dolezal podejmując tą decyzje, jest już po mś dolezal nie potrenowal ze stochem i to zrozumie ze zrobił bląd dopiero po mś
(15.02.2021, 08:37)
historyk
zawodnicy którzy by mogli jeszcze skakać roczniki 1986 mateusz rutkowski .1988 dawid kowal ,łukasz rutkowski. 1990 jakub kot, kacper skrobot. 1991 krzysztof mietus, andrzej zapotoczny, jan ziobro. 1992 Adam cieślar, dawid kanik,artur kukuła, paweł słowiok. 1993 Tomasz byrt, andrzej gąsienica, bartłomiej kłusek, grzegorz miętus. 1994 krzysztof biegun, stanisław biela. 1995 adam ruda. 1996 przemysław kantyka, łukasz podżorski, 1998 dominik kastelnik. 1999 bartosz czyż, dawid jarząbek, damian skupień. A wymieniłem naj bardziej znanych
(15.02.2021, 07:53)
KKE
Eurosport wywiad z Doleżalem robił bez przerwy na hymn Norwegii i to gdy tuż za plecami mieli bez czapek ich ekipę. Nieładnie!
(15.02.2021, 07:06)
Gary
Potępiacie w czambuł decyzję o starcie naszych najlepszych zawodników - myślę, że niekoniecznie macie rację. Nie wierzę, że start w Rumunii im zaszkodzi, nie wierzę, że w tak krótkim czasie, w ciągu tych kilku można by jakoś zasadniczo odbudować formę. Zresztą tak naprawdę siedzą w Polsce prawie 2 tygodnie, ile mieliby tu jeszcze siedzieć? Przed TCS nic nie zapowiadało sukcesu Stocha, a jednak wygrał. Więcej wiary, panowie!
(15.02.2021, 01:05)
Slawek
Administrator robi cenzurę i usuwa komentarze które są nie na temat, właściwie szkoda pisać.
(14.02.2021, 23:49)
Danek
Skład najmocniejszy i jedyny jaki mógł być . Ta nasza 4 od dłuższego już czasu to byli pewniacy a Klimek i Kuba od czasu do czasu też pokazują dobre skoki więc wybór nie zaskakuje .
(14.02.2021, 23:49)
As
@kibic fan zografskiego mówie o latach kalendarzowych
(14.02.2021, 22:50)
kibic (fan Zografskiego)
Przeciez Stoch tez mial przerwe, koncowka Kruczka byla fatalna. Ale Malysz jest poki co lepszy bo ma wiecej medali srebrnych z glownych imprez.
(14.02.2021, 22:49)
As
@Sławek zgadzam się każdy ma rózne opinie na temat najlepszego zawodnika na świecie prosze ciebie spójrze że prez 11 lat jest na szczycie a jednak adam miał pewne przerwy .Co do drugiego to się zgadzam że jak polska nie zdobędzie medali to powiemy papa dolezalowi i dolezal powinien trenowac koziska i polaska a nie stocha bo jest za słabym trenerem widać że brakuje doświadczenia i osobowości na taką reprezentacje jaka jest polska
(14.02.2021, 22:45)
Slawek
As

Dla mnie to jednak lepszym zawodnikiem zostanie Małysz a nie Stoch.
Obyśmy się mylili w kwestii pesymistycznej MŚ, i żeby było dobrze. Jak by tak jednak nie było to Doleżal będzie trenował nie Stocha a Cestmira Koziska i Viktora Polaska. Wątpię żeby Małysz nie zrobił zmian jak nie będzie medali.
(14.02.2021, 22:35)
As
@do wszystkich!
spójrzcie na wszystkie portale o skokach 95% komentujących uważa decyzje dolezala za złą nie wiem czym kierował się dolezal podejmując tą decyzje, jest już po mś dolezal nie potrenowal ze stochem i to zrozumie ze zrobił bląd dopiero po mś
(14.02.2021, 22:28)
Mati
@Sławek
Tak, był na pewno kiedyś w Lillehammer, chyba w sezonie 12/13
(14.02.2021, 22:23)
As
@kibic fan zografskiego każdy przecież w fisie pełno debi*li .
(14.02.2021, 22:20)
Slawek
kibic (fan Zografskiego)

400 punktów za zwycięstwo do podziały między paniami i facetami itd. W ogóle był już taki konkurs mix w PŚ?
(14.02.2021, 22:12)
kibic (fan Zografskiego)
Pewnie po polowie rozdziela wyniki. Co za glupi pomysl z tym mikstem! Zwyciestwo w tym dziwolagu bedzie rowne dwom wygranym indywidualnym?
(14.02.2021, 22:06)
Slawek
kibic (fan Zografskiego)

Bo taki mix będzie też na MŚ. Pewnie dlatego.
(14.02.2021, 21:58)
marmi
Tak, punkty po połowie, jak łatwo się domyślić...
(14.02.2021, 21:57)
As
@Sławek dokładnie polska ma najlepszą kadrę z wszystkich drużyn mówię o kadrze a mamy stocha,kubackiego,żyły.Takie go drugiego zawodnika jak stoch dolezal nie będzie trenował,Kamil Stoch to najlepszy zawodnik w historii,dolezal nie jest w stanie ustawić forme żeby wygrywał konkurs za konkursem a kamil jest w stanie to zrobić tylko trener też musi dorzucić swoje 5 groszy a dolezal tego nie zrobił,dolezal ma zaszczyt trenować takiego zawodnika jak stoch.Do dolezal to dojdzie dopiero jak kamil skończy karire albo prezes zwolni dolezala że mógł odnosić sukcesy nawet wyższe od horngachera i wygrywać wszystko co jest możliwe,Ale żeby byc takim trenerem trzeba umieć podejmować ważne decyzje i czasami jak jest żle zrobić krok w tył żeby póżniej zzrobić dwa do przodu i to odróżnia dobrych trenerów od wybitnych niestety doleżla należy do tej pierwszej grupy, według mnie dolezal jest dla nich za łagodny jak jest dobrze to chwali ale jak jest żle to nie umie powiedzieć pare słów ostrych które uświadomią zawodnikowi co żle zrobił i to właśnie odróżnia dolezala od horngachera.Dolezal podjął ZŁA DECYZJĘ POWINIEN POTRENOWAC Z KAMILEM A NIE NIC NIE ROBIĆ I ROZŁOŻYĆ RECE I BYĆ BEZSILNYM DOLEZAL MÓGŁ DZIAŁAĆ OD RAZU KIEDY BYŁA OBNIŻKA FORMY STOCHA ANIE NIC NIE ZROBIĆ DO DZIŚ I NIE ZAPOWIADA SIĘ ŻE TO ZROBI dopiero po mś to do niego dojdzie ale będzie za póżno...
(14.02.2021, 21:57)
Slawek
Lelo

Chyba po połowie punkty dla kobiet i mężczyzn.
(14.02.2021, 21:52)
Slawek
gosc525

W Szczyrku też mają małą. Po co do Rumuni jadą?
(14.02.2021, 21:43)
Lelo
Czy wyniki z konkursu drużyn mieszanych będą liczyć się do pucharu drużynowego kobiet czy pucharu drużynowego mężczyzn?
(14.02.2021, 21:42)
Slawek
As

Zgadza się, to zła decyzja Doleżala. Dowie się pewnie o tym po MŚ. I my też, niestety.
(14.02.2021, 21:41)
As
@jb wiesz jakie kwoty startowe dla tych słąbszych drużyn i ile drużyn będzie na mś?
(14.02.2021, 21:33)
kibic (fan Zografskiego)
Czyli Zajc pokutuje za to co odwalil na MS. Ciekawe w jakim miejscu bylby teraz, gdyby nie ta afera.
(14.02.2021, 21:30)
Paw245
A kogo postawić w typerza, ja bym dał Kubacki, Kobayashi, Pavlovcić, Stękała, Granerud.
(14.02.2021, 21:26)
jb
@kibic Ale Hrgota już ogłosił skład na MS - bez Zajca. Jadą Lanisek, Pavlovcić i trójka Prevców, a o ostatnie miejsce walczą Jelar i Bartol.
(14.02.2021, 21:15)
jb
Kolejne wieści: Niemcy i Japończycy bez zmian.
(14.02.2021, 21:13)
kibic (fan Zografskiego)
@jb:
Moze dojsc Zajc, dzisiaj mu nie wyszlo ale to nie jest ogor wiec moze zdazyc z forma.
Co do wyjazdu do Rumunii to bylyby obawy o rozregulowanie ale to im nie grozi, bo i tak forma jest kiepska:)
(14.02.2021, 21:10)
jb
@As Wstępnie ma być podstawowy skład, ale to jeszcze niepotwierdzone.
@kibic Co do Słoweńców, to obok będących obecnie w dobrej formie Laniska i Pavlovcicia są chimeryczni bracia Prevcowie. To już bardziej na Austriaków bym postawił.
(14.02.2021, 21:01)
Paw245 Rycerz Boga Avengers
Lepiej Gumisie skaczą od nich, niech się zrobią napój magiczny.
(14.02.2021, 20:54)
As
@jb a masz jakieś informacje na norwegów?
(14.02.2021, 20:49)
kibic (fan Zografskiego)
Pamietam, ze jak naszym nie szlo to jechali potrenowac na srednia skocznie do Ramsau. W Rasnovie skocznia jest podobnej wielkosci.
Co do MS to kiepsko to widze bo kadra bardzo chimeryczna a lider w najwiekszym kryzysie. Norwegowie i pewnie Slowency poza zasiegiem w druzynowce. Zostaje walka o braz.

A co ja tu widzebw Rasnovie? Konkurs mieszany? A coz to za D.U.R.E.N wpadl na taki poroniony pomysl?
(14.02.2021, 20:48)
jb
Są pierwsze informacje nt. składow na Rasnov.
Słoweńcy wysyłają drugi skład, a do Brotterode jadą juniorzy. Skład: Cene Prevc, Jelar, Bartol, Justin, Semenić, Kos. Cene nawet mimo nieobecności w Brotterode powinien obronić zwiększony limit.
Austriacy też nie wysyłają najlepszych. Mają być Fettner, Schlierenzauer i Bachlinger.
Włosi: Insam, Bresadola.
Prawdopodobnie bez Finów.
(14.02.2021, 20:33)
MAJ0R
Widzę na tej stronie więksi eksperci od całego polskiego sztabu. Taką decyzję podjęli nie bez powodu, zobaczymy jak to wyjdzie.
(14.02.2021, 20:23)
Hej
Na Mistrzostwach będą chyba jacyś zaprzyjaznieni że sztabem kontrolerzy skoro Dolezal odważył się zabrać dyskwalifikowanych Zyle i Stekale
(14.02.2021, 20:19)
Hrab
A czy przypadkiem na skoczni normalnej nie bedziemy mogli wystawic 5 zawodnikow? Ze względu na to ze Kubacki broni tytułu.
(14.02.2021, 20:16)
gosc525
Mam wrażenie, że naszym skoczkom rośnie forma, gdy nie są w Polsce, a spada, gdy skaczą u siebie :)
W Rasnovie skaczą na skoczni normalnej, co może być dobrym przetarciem przed mistrzostwami, a mniejsza skocznia często pomaga wyeliminować błędy techniczne.
Poza tym, nasi odpuścili PŚ by trenować u siebie przed lotami i efekty nie były zadowalające.
(14.02.2021, 20:15)
Ja nie wiem
Trenowanie teraz nic nie da, ustawisz rozbieg, skoczysz na hs, a potem jedziesz na mistrzostwa i sie dziwisz, dlaczego rozbieg tak nisko, trzeba szukać formy przez starty, nie ma wyjscia
(14.02.2021, 20:08)
As
dolezal podjoł zła decyzje powinien spokojnie potrenowac ze stochem zeby poprawic pozycje najazdowa i inne rzeczy a nie jechac na pś to nic nie zmieni może byc tylko gorzej jak stoch bedzie skakał słabo a nie walczyc o medale to będzie wina dolezala ze nie pojechał z nim potrenowac i ze nie umiał go dobrze przygotować na mś
(14.02.2021, 20:01)
Dojczboy
I bardzo dobrze, że nie opuszczają prestiżowego PŚ dla nic nie znaczących konkursów
(14.02.2021, 19:58)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Znamy skład męskiej reprezentacji Polski na PŚ w Rasnowie i MŚ w Oberstdorfie
Znamy skład męskiej reprezentacji Polski na PŚ w Rasnowie i MŚ w Oberstdorfie

Znamy skład męskiej reprezentacji Polski na PŚ w Rasnowie i MŚ w Oberstdorfie

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich