marmiO ale tu dużo komentarzy zniknęło, a tyle się ludzie naprodukowali :D
Tyle, że nie na temat, więc popieram. Ja bym tam jeszcze usunął co poniektóre na temat ale bez sensu...
Niestety nie mogłem oglądać konkursu, ale sam fakt oglądania w wynikach Polaków mnie cieszy :-)
Dawid i Piotrek coś słabo, ale temu pierwszemu się dziecko urodziło jak słyszałem, więc gratulacje!
Świetnie Kamil i Andrzej, ten drugi skok to (patrząc na wyniki) rewelacja pod każdym względem!
Pogrom Niemców drużynowo, tylko 3 w II serii, no i większość z 4tej dziesiątki to spodziewałbym się w II serii. Czesi zapaść, Koudelka to zdaje się po kontuzji, ale nie wiem czy jeszcze jakieś skutki odczuwa a mimo to skacze czy jest w tak słabej formie po prostu. Na moje oko to powinien się wycofać i coś potrenować, bo rywalizowanie z Francuzami, Kanadyjczykami, Włochami czy planktonem niemieckim za plecami beznadziejnych kolegów z drużyny to chyba nie jest to o co mu chodzi...
(30.12.2020, 18:49)
PawmakNa szczyty durnoty i trollingu szkoda czasu i przydałyby się działania moderacyjne.
Szkoda pierwszych dwóch, co odpadli. Ammann tak się cieszył po skoku i pewnie mu do głowy nie przyszło, że nie awansuje... Foubert i Bresadola nie wytrzymali, ten drugi nawet przegrałby z Soukupem w parze, gdyby patrzeć na wyniki - tyle że jako para skakaliby w mniej lub bardziej innych warunkach.
A w "50" żadnego Czecha...
I Bułgaria kolejnym krajem z punktami w tym sezonie. Teraz największe szanse do dołączenia miałby Kazachstan, gdyby zaczął starty. A jak nie, to najwyżej Francja, gdyby Foubertowi podwiało.
Mam nadzieję, że od Ga-Pa już będzie 4 Finów, bo inaczej to byłby brak słów, a tak to może i lepiej, że jeszcze postartowali w PK wcześniej Nousiainen i Maeaettae.
(30.12.2020, 13:41)
fan skoków i żużla 886nie ma co Geiger miał zdecydowanie najlepsze warunki ale Kamil poradził
sobie 2 w gorszych warunkach BRAWO
(30.12.2020, 08:18)
skifanSezon jest bardzo nieregularny ze względu na zakażenia i kwarantanny, więc trzeba bardzo ostrożnie podchodzić do wszelkich porównań. Niektóre rzeczy są jednak niewątpliwe. Należy do nich wysoka forma Andrzeja Stękały. Dotychczas tylko w jednym sezonie zdobywał punkty PŚ. Było to w sezonie 2015/2016. Zdobył wówczas łącznie 105 punktów zajmując 34 miejsce w klasyfikacji końcowej. W obecnym sezonie już ustanowił swój rekord pod względem liczby punktów PŚ zdobytych łącznie w konkursach indywidualnych. Brawo! Zobaczymy, co będzie dalej i jak to się skończy. Gdyby sądzić po obecnej formie, to miejsca w czołowej "10" na koniec sezonu nie można byłoby uznać za mrzonkę. Trzymajmy mocno kciuki za naszego zawodnika.
(30.12.2020, 04:01)
Arturion@Jane
Powinien dać. Wyciągnięto za uszy Biślę i Deschwandena. Zamiast nich powinni być Fin i Ammann właśnie.
(30.12.2020, 03:31)
Janę AhonęPrzykre jest to że Ammann tak się stoczył że cieszy się że skoku który de facto nie daje awansu do top 30
(30.12.2020, 03:27)
Tarach Krzysztof Według mnie Kamilowi zabrali w drugim skoku kilka metrów Tak jak przed kilkoma laty Piotrkowi Żyle
(30.12.2020, 02:25)
Tarach Krzysztof Organizatorzy robią wszystko aby Polacy nie wygrywali a do tego dokładają się polscy sędziowie obniżając oceny naszych a podwyzszajac Niemcom wedlug zasady Sikorskiego, po co mają wygrywać Polacy jak mogą Niemcy. Że teraz Ci polscy sędziowie nie boją się wracać do domu, tylko kto ma im to uświadomić
(30.12.2020, 02:22)
skifanKolejny raz się potwierdziło, że obrzydliwe manipulacje to specjalność Niemców. Widzieliśmy to dzisiaj kilka razy. Przed konkursem i podczas niego.
Jeszcze przed konkursem odbyła się, przypominam, konferencja prasowa z udziałem sekretarza lokalnego komitetu organizacyjnego. Osobnik ów stwierdził, że jeśli chodzi o wyniki testów Murańki, to trudno zrozumieć, co się stało. Bezczelny typ. Najpierw manipulowali, a potem zleceniodawca skomentował, że nie wie, co się dzieje. Skopać tyłki byłoby właściwą reakcją na tę łajdacką prowokację.
Brawa dla naszych działaczy, głównie dla Adama Małysza, za niezłomną postawę wobec szajki oszustów.
(30.12.2020, 00:20)
MarcinSzkoły zawsze będą szkopami , zero honoru brak kręgosłupa moralnego ...
(29.12.2020, 23:06)
AsdNo tak, jakby Kamil był "pupilkiem" sedlaka to by wygrał prawda @Hej XD
(29.12.2020, 21:43)
MuminovTimLudzie dajcie spokój już z tymi swoimi teoriami. I Stoch o Geiger skakali daleko i pięknie ,dziś ten drugi okazał się nieco lepszy a w kwestii skoków tutaj nigdy nie bedzie sprawiedliwości bo na pogodę nie ma sie wpływu. Możemy tylko sie cieszyć że Kamil dobrze zaczał i teraz może być juz tylko lepiej ,zapowiada się ciekawa walka w nowy rok. Brawo Endriu i kolejny konkurs w top 10 oraz 14 pozycja w PŚ co by to było gdyby wskoczył do pierwszej dziesiątki o byśmy mieli czterech naszych
(29.12.2020, 21:43)
HorusTrochę statystyk:
40 - tyle miejsc na podium mają Polacy w T4S po dzisiejszym konkursie. Składa się na to 8 zwycięstw, 13 drugich miejsc i 19 miejsc trzecich.
73 - tyle miejsc na podium w konkursach indywidualnych PŚ ma Kamil Stoch. Czyli dogonił Weissfloga. Piętro wyżej czekają Nykaenen i Morgenstern (po 76).
100 - tyle miejsc na podium w PŚ ma Stoch, jeśli doliczyć mu konkursy drużynowe. Kolejni w tej klasyfikacji wśród Polaków są Małysz (96) i Kubacki (40).
250 - tyle miejsc na podium w konkursach PŚ ma reprezentacja Polski (liczę zawody indywidualne i drużynowe).
A mogło tego nie być, gdyby nas wykluczyli z Oberstdorfu...
(29.12.2020, 21:37)
MalaczewixMiejmy nadzięję że karma wróci podczas austryjackiej części turnieju, a niemcy będą traktowani na równi z innymi a nie wywyższani przez sędziów. Tylko zeby nie było juz za poźno
(29.12.2020, 21:03)
TomekPomijając już zwycięstwo Geigera, do którego można byłoby się przyczepić ale było w jakimś stopniu wyskakane przez niego... Tak przeciągnięcie siłą Eisenbichlera do 2 serii kosztem Kytosaho czy nawet Ammanna to kpina. Gość skacze przed punktem K, jak zwykle ze słabym lądowaniem (jak na tą odległość) i awansuje jeszcze z 27 miejsca. Potem dobre warunki, które oczywiście też trzeba umieć wykorzystać, i Niemcy mają to czego chcieli, no prawie. Żart. Cieszy postawa Stocha. Ale machlojki w wykonaniu Niemców już naprawdę przestają śmieszyć.
(29.12.2020, 20:04)
Genek@Rogier
Odpowiadam Ci w imieniu "wszystkich"! W tym kraju nie ma roboty dla ludzi z naszym wyksztalceniem! Pasuje? :-)
(29.12.2020, 19:59)
GorolEisenbichlera nie powinno być w drugiej kolejce
(29.12.2020, 19:56)
RogierLudzie, ale Wam się nudzi!! wygrał przegrał wiało punkty sędziowie Niemcy ...oczy bolą od tych błyskotliwych komentarzy Do roboty się by tu wszyscy wzięli a nie dyrdymaly wypisujcie. !
(29.12.2020, 19:41)
Vicente @Genek
Masz rację, zawsze coś tworzą, jakąś swoją rzeczywistość, gdyby na górze został np. Stękała, to by go puścili natychmiast, wiedząc, ze by wygrac musi skoczyc bardzo daleko z pięknym telemarkiem. Na bank!
(29.12.2020, 19:39)
GenekDla jednego zawodnika nie powinno być zmiany belki, należało odczekac by nie miał handicapu. Chhba, że na żądanie trenera, ale to nie miało miejsca. Spisek, nie spisekale sportowe, to to nie było. Nie pierwszy raz
(29.12.2020, 19:33)
fan skoków i żużla 886@Marco
ile mam cię uczyć odległość to NIE WSZYSTKO mówiłem ci to po Engelbergu i mówię jeszcze raz
(29.12.2020, 19:31)
i Love DeutschlandGeiger dostał niezrozumiale niskie noty za styl za bardzo ładny skok w pierwszej serii. Ale mimo tego jestem przeszczęśliwy, bo pokazał klasę mimo zdjęcia z belki, króre mogło go zdeprymować. Markus drugim skokiem wrócił do gry i jeszcze pokaże moc. Mam nadzieję, że obaj będą na 1. i 2. miejscu na koniec. No i miło było wreszcie usłyszeć niemiecki hymn na inaugurację TCSu. Łezka w oku się zakręciła.
(29.12.2020, 19:31)
fan skoków i żużla 886trochę za wysokie noty dla Geigra ale i najlepsze warunki ale i tak pięknie
(29.12.2020, 19:29)
jbDla niewiedzących: po zdjęciu zawodnika z belki bardzo często puszczają przedskoczka. Tylko zazwyczaj tego nie pokazują w tv (podobno dlatego, aby nie okazało się, że przedskoczek skoczył dalej, niż niejeden startujący w zawodach). Widział ktoś, że we wczorajszych kwalifikacjach przedskoczkowie skakali m.in. po skokach Petera Prevca i Hayboecka oraz po zdjęciu z belki Deschwandena i Ryoyu? Ano właśnie, bo tego nie pokazali w relacjach.
A dla Eisenbichlera i Geigera to w dzisiejszym konkursie właczyli specjalne dmuchawy, ustawione pod skocznią, żeby im lepiej dmuchało pod narty. ;)
(29.12.2020, 19:28)
pan BTo chyba oczywiste że w tym artykule komentujemy ten konkurs a nie ni z gruszki ni z pietruszki Soczi14 .. Za sam brak telemarku odejmuje się 2 pkt od max .. więc z ręką na sercu widziałeś tam telemark .. zwłaszcza w powtórce ;) ( chyba ze tylko ja miałem tą awarię podczas lądowania )
(29.12.2020, 19:26)
BartuśJa ciesze się najbardziej z wystepu Andzeja
(29.12.2020, 19:24)
BartuśCzekam na konkurs po którym nie będziecie się kłócić
(29.12.2020, 19:23)
GenekNie, no ok. Przesada z tym hejtem na Niemców, ale czy na pewno? Ile już konkursów bylo, zey zawszey "coś" Pamiętacie Garmisch i sytuacje z Freitag i Bartol? Jest tego mnóstwo, nie dziwne, ze ludzie wszedzie widza spisek. Wiecznie cosy dziwnego kombinują, nawet jak ich zawodnicy tego nie potrzebują. Taka prawda :-)
(29.12.2020, 19:14)
MarcoSorry ale znowu gdybanie ze stoch powinien wygrac bez sensu. Ludzie uznajcie wyzszoec geigera przeciez on w 2 seriach skoczyl dalej niz stoch. A wy dalej madrujecie ze wzieli zwyciestwo. Czemu sie nie wypowiecie o konkursie z soczi z 2014 czy pjongczangu 2018 kiedy stoch nieslusznie zdobyl na zlota na duzej skoczni odpowiednio zabierajac zloto kasaiemu i wellingerowi. Nie ma co sie podniecac tym sport bo tam sa najwieksze przekrety zarowno na notach i wiatrach.
(29.12.2020, 19:11)
Paw245Pan B awaria wizji była tak jest potwierdzę, dla mnie bohaterem jest Stękała że najdłuższy skok z Polaków.
(29.12.2020, 19:10)
LarsOszukali Nas!!! Decydenci!!
(29.12.2020, 19:08)
pan Bdla mnie moralnym zwycięzcą jest Kamil .. Geiger powinien dostac góra 3 razy 17.5 za brak telemarku .. te noty to była jakaś komedia tak jak i awaria wizji w powtórce jego lądowania
(29.12.2020, 19:05)
AdsNoty Geigera za 2 skok to kpina
(29.12.2020, 19:05)
DanekNo i warto było tak się denerwować a o to czy wogóle będziemy skakać. 2 miejsce Kamila jest jak zwycięstwo w tej sytuacji . Geiger jest niesamowicie stabilny on w zasadzie od jakiś 3 lat nie schodzi poniżej pewnego poziomu, Lindvik na 3 miejscu to niespodzianka może wrócił do swej formy z tamtego sezonu . Andrzej rewelacja Jeszcze troszkę i pobije swój życiowy wynik w PS. Słabiej Dawid z Piotrkiem spodziewałem się więcej po nich .
(29.12.2020, 19:04)
@no pewnieGeiger skoczył łącznie 6 metrów dalej od Stocha. Żadne twoje wyliczanki i paranoje tego nie zmienią, więc ucisz się pokrzywdzony polaku i uznaj wyższość Niemca.
(29.12.2020, 18:59)
StochStoch przyzwoicie skakał, ale na niemieckich bogów to za mało, jak nie Eisenbichler, to Geiger błyśnie, a Polacy mogą się tylko przyglądać z niższego pudła.
(29.12.2020, 18:57)
Fan Kamila Stocha I oczywiscie gratulacjw dla Stękały choć ciałem żeby był 6
(29.12.2020, 18:57)
Fan Kamila Stocha Szkoda że jwdnkq twn skok Bresadoli nie wyszedł
(29.12.2020, 18:56)
Fan Kamila Stocha Czesi coraz gorzej skaczą
(29.12.2020, 18:56)
Paw245To niech skakają jak Czesi.
(29.12.2020, 18:52)
MambuŻeby nie widzieć oszustw w tym konkursie na korzyść gospodarzy, to już na prawdę trzeba być ślepym i naiwnym.
(29.12.2020, 18:51)
nwmPrzestańcie już z tym hejtem na Niemców, ważne że Polak na podium. Kamil ma małą stratę do Geigera i będzie walczyć o zwycięstwo w TCS. Awansował też na 3. miejsce w klasyfikacji generalnej PŚ, mimo że opuścił 2 konkursy, a tacy Lanisek czy Johansson brali udział we wszystkich i znajduja się za nim, co świadczy w jakiej świetnej formie jest Kamil.
(29.12.2020, 18:49)
Paw245A Bresadola by przegrał.
(29.12.2020, 18:48)
Paw245Brawo też dla Stękały powinien być 6.
(29.12.2020, 18:46)
Paw245Fanka, bo skoczył tylko 118m i nie powinno go być wcale, tylko że niemcy wiedzą kiedy jest wiatr pod narty, to już było mówione kiedyś TVP, ale po cichu,
(29.12.2020, 18:44)
GenekDla kumatych, jak został jeden to nie trzeba zmieniac belki,... zawsze muszaycoś odstawić! Całą serię było dobrze, ale oczywiście dbali o swojego jak diabli! Tfu!
(29.12.2020, 18:43)
kamil3kJuż nawet chrzanić że Polak nie wygrał ale gdy przed ostatnim skokiem przerywać konkurs bo reprezentant gospodarzy "musi" zdecydowanie mieć lepsze warunki to lekkie przegięcie. To samo Eisenbichler w 1 skoku za co te noty szkoda że samych dwudziestek nie dostał. Każdy co skoczy poniżej punktu K dostaje max 17pkt choćby sylwetkę miał niczym Funaki w Nagano.
(29.12.2020, 18:42)
KIBIC@fan skoków i zużla 886
Sam bym tego lepiej nie ujął. A właśnie @lipo jak Stoch wygrywa to się nawet nie odzywasz, a jak przychodzi 2,3 bądź niższe miejsce to już się pojawiasz
(29.12.2020, 18:39)
fan skoków i żużla 886brawo Kamil brawo Andrzej oby tak dalej a liczę że pozostali się poprawią ale Kamil i Andrzej świetnie
(29.12.2020, 18:38)
zzzDla niekumatych po zmianie belki czasem jedzie przedskoczek :)
Nie ma sie o co fochać,a po drugie TCSu nie wygra Niemiec :)
(29.12.2020, 18:38)
AdolfJuż płaczą że Niemiec wygrał już spisków szukają
(29.12.2020, 18:38)
MacioraManipulacja i oszustwo. niemiec miał wygrać i wygrał. Ajsenbiśla nie powinien wejść do drugiej serii, przed skokiem gajgera czekanie na warunki, zdjęty z belki, opuszczony przedskoczek aby przetarł tory , markowany telemark, a noty za styl 19. A jakby tego brakło to noty za wiatr by były odpowiednie.
(29.12.2020, 18:35)
GenekOstatni zostaje, to przedskoczka puszczaja, to jskis żart :-) Geiger jest dobry, ale po co takie coś odstawiać?
(29.12.2020, 18:35)
AdolfBrawo Karl Brawo Marki duet mistrzów Stochowi nawet dodatnie punkty nie pomogły
(29.12.2020, 18:35)
Szymon4Bardzo dobry występ Kamila Stocha! Oby tak dalej!
(29.12.2020, 18:34)
no pewnieEisenbichler skacze poza 30-tką, nagle okazuje się, że ma najgorsze warunki i awans do 30-tki, potem przed jego skokiem uruchamia się wiatr pod narty, niebotyczne warunki... ale ma dodane pkt, po nim korzysta Stękała i Lanisek i warunki wracają do normy. Stoch skacze swoje, a po nim zostaje 3 skoczków... oczekiwanie na Geigera i nagle wiatr znowu pod narty, Geiger skacze, strzałki pokazują od 04 do 08 na zeskoku pod narty... a jemu odejmują ledwo 2 pkt za wiatr na całej długości pod narty. No nic, część niemiecka to niestety tak może wyglądać, ale przyjdzie część austriacka i nagle Geiger okaże się co potrafi
(29.12.2020, 18:32)
FanZ jakiej racji przedskoczek! Nienawidzę konkursów w Niemczech
(29.12.2020, 18:32)
.Fanka.WSPANIALY WYSTĘP NASZEGO UKOHANEGO MARKUSA AISENBICHLA !!! BYŁ DALEKO A SKONCZYL PRAWIE NA PODIUM CO POKAZALO ZE JEST PRZEWSPANIAŁY !!!
(29.12.2020, 18:31)
Polak Niemcy oszuści! Kiedy ktoś i na miał przedskoczka? Na oczach wszystkich takie rzeczy...
(29.12.2020, 18:30)
HejTo jest manipulacja a nie konkurs. Tu tylko wirus może przywrocic porzadek
(29.12.2020, 18:29)
ohozbliża się Geiger znowu wiatr pod narty buahahaha sonekunte-winde-uber-machine znowu jest włączona
(29.12.2020, 18:27)
.Fanka.ODCZEPCIE SIE OD MARKUSA NASZEGO PIEKNEGO, JEST NAJLEPSZY CZEMU WY GO TAK NIE PRAFNIECIE?
(29.12.2020, 18:18)
pimpek2005No ciężko nie wierzyć w te wszystkie spiski, wpierw chcieli naszych w ogóle się pozbyć, teraz Eisenbichler za uszy przeciągnięty do finału i teraz nagle ładuje jakieś niebotyczne warunki... a punkty dalej dodane, po nim jeszcze załapał się fartem stękała na jakieś sonekunte-winde-uber-machine, ale reszta niestety nie doświadczyła tego boskiego szczęścia. Geiger też będzie miał jak Eisenbichler "najgorsze" warunki, ale skoczy podobnie jak inni i wygra
(29.12.2020, 18:17)
.Fanka.ALESZ WSPNIALE POLECIAL NASZ TEN UKOHANY MARKUS AJSENBICHLA, ON JEST PEZEPIEKNYM SKOCZKIEM, JESTESMY NIM WSZYSCY NIEZWYKLE PODNIECENI!
(29.12.2020, 17:56)
M.Nie da się czytać tych nawiedzonych komentujących...
(29.12.2020, 17:56)
skifanDrobnostka:
wystartowało 7 Polaków - 5 awansowało do drugiej serii,
wystartowało 12 Niemców - 3 awansowało do drugiej serii.
To już wiemy, czego się z konkursu łajdacką manipulacją chcieli pozbyć "gospodarze".
Poza tym w drugiej serii: 5 Austriaków, 5 Słoweńców, 5 Japończyków. Poza liderem dwóch Niemców w trzeciej "10". Tak się sprawy mają. Horngacher musiał dobrze wiedzieć, w jakiej formie są jego zawodnicy i pewnie to on stał za próbą utrącenia części konkurencji w łajdacki sposób.
(29.12.2020, 17:51)
GenekNo pewnie ze go podciagneli, 118 m nie miało prawa dać awansu
(29.12.2020, 17:50)
Tomisław TajnerBandtyzym z dopuszczeniem ajznbiśla do 2 serii. 118 metrów.
Każdego innego skoczka niż niemiaszek by niemiaszki usadziły
(29.12.2020, 17:47)
Paw245Ale słabo niemcy no i o to chodziło, gdyby Eisenbichlerowi nie dodali tyle punktów za wiatr to by nie wszedł do drugiej serii, w ogóle go nie powinno być, tylko Niko.
(29.12.2020, 17:46)
CzarnyBaronW ogóle Niemcy świetny konkurs, tylko trzech w "30" xD
(29.12.2020, 17:45)
MajorAż taka loteria to nie była, warunki po prostu trudne, bo ciągle wiatr w plecy (szkoda że nie pokazują za często gdzie powiewa najmocniej)
W kontekście turnieju straty na razie nie są zbyt duże, gorzej z takimi którzy w ogóle nie weszli do następnej serii, taki Johansson który zazwyczaj przy wietrze w plecy nie daje rady bardzo zaprzepaścił sobie całkiem szanse, szkoda, ale to są skoki i nie ma sensu za każdym razem lamentować że warunki nierówne.
(29.12.2020, 17:43)
Genek@Czarny Baron
2 to malo, z 5,przy dwóch by go podciagneli:-)
(29.12.2020, 17:42)
CzarnyBaronJakby Geiger i Lindvik trochę spadli, a skoczkowie z miejsc 3-5 awansowali na miejsca 1-3 to byłoby dość przyjemne podium.
(29.12.2020, 17:41)
KajzerZawsze mnie dziwi, jak sędziowie są aż nadto chętni do obniżenia belki tylko po jednym skoku powyżej 130 metrów, a w sytuacji gdy wieje w plecy i skoczkowie mają problemy z doleceniem do punktu k to trzymają się kurczowo tej samej belki.
(29.12.2020, 17:41)
HejObniżyć belkę do 12 i żaden wiatr i Sedlak nie będą ustawiali wyników. Wtedy to najlepsi skaczą najdalej a reszta pupili leci na bule, skoki były sprawiedliwe gdy belki były nisko.
(29.12.2020, 17:41)
MarcoSprawiedliwiej by było gdyby było KO. Tak to 1 wielka loteria
(29.12.2020, 17:40)
fan skoków i żużla 886@CzarnyBaron
no nie mógł trochę bardziej zepsuć było by dobrze gdyby całkiem przetracił TCS
(29.12.2020, 17:40)
sebinwebKamil dzisiaj wygra !!! :)
(29.12.2020, 17:40)
fan skoków i żużla 886ale zepsuł Eisen dobrze Niemcowi
(29.12.2020, 17:39)
CzarnyBaronEisenbichler nie mogłeś tak ze 2 metry bliżej skoczyć?
(29.12.2020, 17:38)
jjjj@Hej
Sedlak przecież wniebowzięty widząc ktto prowadzi
(29.12.2020, 17:38)
nwmNo cóż, loteria.
(29.12.2020, 17:37)
HejForma wiatru była zła. Z takiej formy nawet Sedlak cudów nie zadziała.
(29.12.2020, 17:36)