marmiMina Krafta rzeczywiście bezcenna :)
@aaa
Dokładnie tak, już to i inne przykłady Fance podawałem, ale ona oczywiście je po prostu ignoruje i dalej pisze swoje. Tak samo ignoruje wszelkie fakty burzące teorię o tym, że R. Kobayashi jest słaby, oszukuje czy jest faworyzowany :)
@M
Tak wiem, że Hula jest rok starszy od Stocha. Tyle, że Stoch nie zabiera miejsca innym w przeciwieństwie do Huli. Ten ostatni miał już swój czas najlepszej formy w starszym wieku. No i nie przywołujmy Kasai jako przykład, bo on jest wyjątkiem a nie typowym przypadkiem. Kasai zresztą najlepszy sezon miał w 1999r., wcześniej też 1993. Jego forma z lat 2014-16 jest swego rodzaju fenomenem. Hula może sobie jak najbardziej skakać, ale jest całkowicie nieperspektywiczny. Jak widać Zniszczoł skacze od niego lepiej, a podobnie do niego skaczą Murańka i Stękała. Wszyscy znacznie młodsi od Huli, być może życiowa forma jeszcze przed nimi i to oni powinni dostać szansę na dłużej w PŚ. Nawet gdyby byli teraz troszkę gorsi od Huli.
(19.01.2020, 12:03)
PolonusKraft miał po skoku Kubackiego minę, jakby jego pampers był cokolwiek pełny.
A propos Kubackiego. Zapraszam na "Salon24", gdzie na głównej stronie mój tekst o Dawidzie.
(19.01.2020, 11:38)
aaaotóż to trochę inaczej z Kobayashim było...
Ryoyu punktował w 2015/16 i zdobył 55 punktów, potem przyszedł słabszy sezon 0 punktów a w 2017/18 zdobył już juch 187, by następny sezon wygrać PŚ. Nie uważam, że jest znikąd...
Małysz punktował w 95 roku 40 pkt., potem kolejny rok to aż 751 punktów i potem 612 i znów 3 lata słabe i PŚ. Tak więc z 40 na 751 od razu to jest wystrzał
(19.01.2020, 08:52)
fan skoków85Jeszcze 15 konkursów indywidualnych, a niektórzy już wyrokują, czy może odrobić stratę, czy nie. 177 na 15 konkursów to dużo nie jest, wiele może się zdarzyć.
(19.01.2020, 08:44)
Fanka@ Byle było tak
Wyskok Kobayashiego był w sezonie 2018/2019. Zatem dwa sezony wcześniej, a nie dwa sezony temu (tak, jak piszesz Ty) był sezon 2016/2017, w którym RK zdobył 0 pkt, a JK - całe 9.
(19.01.2020, 08:35)
Byle było tak@Fanka, jeśli już masz dogryzac Ryoyu (sam nie wiem dlaczego akurat w każdej kwestii) to chociaż nie wymijaj się z prawdą. W sezonie 2017/2018, a więc dwa sezony temu, Ryoyu zdobył punkty PŚ. Jako Polakowi marzy mi się oczywiście wygrana Kubackiego w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata. Będzie to jednak niezwykle trudne... ale do wykonania. Kubacki pokazał nam to przecież na MŚ w Seefeld - nie ma rzeczy niemożliwych!
(19.01.2020, 08:13)
HejCzekamy na rotacje. Rotacje serwisantow oczywiście. Tych obecnych wysłać na kilkuletni spokojny trening gdziekolwiek a do kadry powołać zagranicznych fachowców z wyższej półki. Wyniki wszystkich podskocza błyskawicznie.
(19.01.2020, 07:37)
Fanka@ Obserwator
Rzeczywiście, Kobayashi "ma zdolność wygrywania w każdym konkursie", co już w tym sezonie udowodnił choćby w dwóch konkursach w Predazzo, a wcześniej - np. w Seefeld. To były naprawdę piękne zawody.
Ale jeśli nie Dawid, to dobrze byłoby, gdyby KK wygrał Stefan Kraft - jak sam napisałeś - najrówniejszy skoczek ostatnich lat (a nie "wyskok" jednego sezonu, który prawdziwie równy był dwa sezony wcześniej - nie zdobywając ANI JEDNEGO punktu PŚ).
(19.01.2020, 06:10)
Michal Doležal Zastanawiamy się że sztabem czy Pilcha nie wziąć do Sapporo. Pozdrawiam.
(19.01.2020, 05:42)
Hula@Obserwator Chyba sobie żarty robisz. Dawid w następnych konkursach rozwali tych dwóch miernych skoczków, których wymieniłeś.
(19.01.2020, 02:32)
HulaKuba Jasiu się skończył, a Kraft jest za słaby, żeby dogonić Kubackiego. Do boju Dawid!
(19.01.2020, 02:31)
DanekCieszy zwycięstwo Dawida , cieszą również dobre skoki Kamila i Piotra ... martwi natomiast forma pozostałych , widac jakieś zrezygnowanie przede wszystkim u Kota , trener po konkursie w wywiadzie dla Tvp zasugerował jakby nie miał pomysłu na Stefana i Maćka . Oni ewidentnie męczą się na skoczni w zasadzie ich skok musi zostać wykonany bez błędu żeby mogli ledwie awansować do 30 . Coś z nimi trzeba zrobić po konkursach w Zakopanym jeśli żadnego progresu nie będzie .Pewnie skończy się że nie pojadą do Saporro a potem i tak wrócą bo zawodnicy kadry B nie będą spełniać oczekiwań ale czy to da pozytywny efekt ? nie sądzie dlatego trochę jesteśmy w martwym punkcie , z jednej strony nie mamy czwartego zawodnika z drugiej strony ci z Kady B tez nie będą gwarantować punktów pucharu świata w większości konkursów . Jest to duży problem polskich skoków na dzień dzisiejszy i nad tym trzeba się zastanowić .
(19.01.2020, 01:33)
jb@Hej, @M, @vbk Nie bądźcie tacy pewni składu na Zakopane. Jak pisałem w innym miejscu, jest poważnie rozważana koncepcja, aby za tydzień Murańka, Zniszczoł i Pilch polecieli na COC do Sapporo. Wtedy w Zakopanem wystąpiliby tylko Stękała, Wąsek i Juroszek.
(19.01.2020, 01:29)
ObserwatorTrochę smutne jest to, że z Dawidem rywalizują Kraft i Ryoyu. Pierwszy, to obok Stocha najrówniejszy skoczek ostatnich lat. Drugi - objawienie poprzedniego sezonu, zawodnik o niesamowitej mocy i zdolności wygrywania w dowolnym konkursie. Dzisiaj Dawid wygrał, ale w klasyfikacji generalnej nadrobił niewiele punktów. Załóżmy, że wygra kolejnego dnia oraz w Zakopanym - jeśli Kraft i Ryoyu będą rotować za jego plecami, to nadrobi maksymalnie około 50 punktów. Ma stratę ponad 200. Aby z nimi rywalizować musiałby zaliczyć serię wygranych, a tam gdzie by nie wygrał - plasować się na podium.
Trzymam kciuki, aby udało mu się powalczyć o KK, aczkolwiek sytuacja nie jest łatwa.
(19.01.2020, 00:42)
vbkPrxepraszam Gruszka zasłużył Juroszek won.
(19.01.2020, 00:32)
vbkPrzypominam że na Zakopane w tym roku mamy tylko 6+6, a więc będzie to tak:
QbackyStoch,Żyła,Ko t,Hu la,Wolny,Zniszczoł,Murańka,S tękała,Wąsek,Niżnik,Jurosz ek.
Tak to widzę.
(19.01.2020, 00:28)
YyySkoki poza prestiżem i pasją to również pieniądze, główne źródło utrzymania dla wielu skoczków. Stoch póki będzie zajmował regularnie miejsca w czołówce to skakał będzie. Myślę też, że dla dobra tej dyscypliny w Polsce nie myśli o zakończeniu kariery, bo widzi, że nie ma za bardzo kto zastąpić jego, Kubackiego i Piotrka. Niestety.
(19.01.2020, 00:16)
M.@marmi, ale Hula to jest jedynie rok starszy od Stocha. On jeszcze może nas pozytywnie zaskoczyć. Kasai pokazał, że można najlepszą formę osiągnąć mając ponad 40 lat i wierzę, że nie jest on odosobnionym przypadkiem. Niech Hula skacze jak najdłużej. Póki co i tak nie ma go kim zastąpić. A wierzę też, że przy dobrym trenerze powróciłby do lepszego skakania. Tylko pytanie, czy takiego trenera doczeka?
(18.01.2020, 23:40)
marmiDobry konkurs, warunki stosunkowo równe, szkoda tylko że nie mogłem oglądać w całości.
Bardzo dobrze nasza etatowa trójka, a Kubacki wybornie :)
Zniszczoł zgłasza aspiracje na 4go do drużyny.
Hula oczywiście jest u schyłku kariery i zabiera miejsce innym. Co do Kota to on jeszcze może wrócić do dobrej formy, ale musi odpuścić PŚ po Zakopcu i dłużej potrenować z innym trenerem. Nie wysyłajcie go na emeryturę, on ma dopiero 28 lat...
Niektórzy to na emeryturę wysyłają nawet Stocha, to już jest jakaś paranoja. Tymczasem oprócz tego co widać od razu w klasyfikacjach po dzisiejszym konkursie tylko on i Geiger w tym sezonie nie wypadli ani razu z czołowej 20 zawodów PŚ. To, że nie ma tego błysku nie oznacza od razu, że ma kończyć, a Małysz to moim zdaniem zakończył przynajmniej o sezon za wcześnie. Zdaje się, że stała za tym jego druga pasja, czyli rajdy. Będąc wtedy na fali z łatwością mógł się dostać, gdzie chciał (rajd Dakar), co niewątpliwie wpłynęło na jego decyzję.
Z pozostałych Leyhe wyraźnie idzie do góry a Geiger i Lindvik już nie tak dobrze jak ostatnio, no ale zobaczymy jutro. Słabo też Aschenwald i Prevc senior.
(18.01.2020, 22:46)
HorusPiękny dzień dla Dawida. Jednego dnia osiągnął trzecie zwycięstwo, siódme podium z rzędu i przekroczył granicę 3000 punktów w karierze. I, co najważniejsze, był po prostu najlepszy. Sezon coraz ciekawszy :)
(18.01.2020, 22:21)
M.Fanka, a wolisz karpie czy łososie?
(18.01.2020, 22:07)
troll@Fanka.
Ty zwróciłaś uwagę na 2 przypadki.
Tozobacz comi wyszło z not i odległości
1 - Kubacki
2 - Ryoyu
3 - Kraft
4 - Forfang
5 - Schmid(solo)
6 - Tande klapne
i powiedz mi sama co o tym sądzisz
(18.01.2020, 21:39)
FankaNo i mam poważny problem! Nie wiem, jak go rozwiązać. I jak sobie z nim poradzę. I w ogóle mój skokowy świat legł w gruzach. To po prostu niemożliwe, nieprawdopodobne i niesamowite, ale... właśnie na jednej ze stron (takiej bardziej "oficjalnej") przeczytałam, że... ten Sato... ma... 161 cm. wzrostu!
(18.01.2020, 21:29)
trollpo dzisiejszychzawodach.
Kuba cki w gazie
Stoch w formie Żyła też.
Zniszczoł - niema co wybrzydzać dobrze skakał ale mógł trochę dalej. Jutro oby już punkt
Hula - Równo ale słabo. Zawsze skacze pod punkt K.
Kot - Miał być tym 4 a nie jest co mnie martwi. mam wrażenie że gaśnie.
i naprawdę SZKODA tej głupiej loterii na początku konkursu wskutek której pokrzywdzeni zostali zawodnicy od Muminova do mniej więcej Justina
(18.01.2020, 21:27)
OgrLiterowka sie wkradla:-) niewazne..
(18.01.2020, 21:15)
Ogr@Fanka
Caly czas liczysz Sato(159) i Kobayashiemu,sle dla swoich przyjaciol zgermanizowanych( Kraft) juz nie:-) Rozumiem,ze masz swoich ulubiencow,ale jestes niemozliwa:-) Bierz wedki o na ryby,karta? Nie patrz na to:-)
(18.01.2020, 21:14)
TrollznafcaPoczątek Zniszczoła niezły. Niech chłopak nabiera doświadczenia. Do pierwszej 30 dużo nie brakowało...
Kubacki w świetnej dyspozycji. Dwa bardzo dobre i dalekie skoki. Forma jest i trzeba trzymać kciuki aby utrzymała się jak najdłużej. Dobrze również Stoch i Żyła. Jeszcze tylko jeden zawodnik do drużynowki potrzebny...
Dobrze by było żeby Zniszczoł regularnie punktował w pierwszej 30.
(18.01.2020, 21:02)
Fanka@ Ogr
A co ja nie tak napisałam? "Ten" Sato ma 159 cm wzrostu i skoczył w I serii bliżej od Simiego, Kobayashi był zdyskwalifikowany podczas TCS i w dzisiejszym konkursie olbrzymią rekompensatą za wiatr (jeśli się nie mylę, to największą w całych zawodach) wyprzedził Michiego. Więc nie wiem, o co Ci chodzi.
(18.01.2020, 20:51)
OgrFanka,uspokoj sie:-)
(18.01.2020, 20:43)
Ogr@Janusz
No i co z tego,ze trzecia dziesiatka? Wiesz jak kiepsko by ta dyscyplina wygladala,gdyby wszyscy z braku wygrywania konczyli kariery?
(18.01.2020, 20:42)
FankaW I serii Sato (159 cm. wzrostu) skacze o 2 m. bliżej od Simona Ammanna i... wyprzedza go o 2 pkt. Po 2 seriach okazuje się, że Kobayashi (ten, którego zdyskwalifikowano podczas TCS) skacze łącznie o 1 m. mniej od Michaela Hayboecka i... wyprzedza go o ponad 5 pkt, bo miał ponad 7 pkt rekompensaty :-(.
(18.01.2020, 20:39)
JanuszCinyCH2 Kasai to odrębny przypadek jeden na tysiąc. W Kamilowym wieku sukcesy skoczków bardzo rzadko się zdarzały, np Ammann taki wybitny i utytułowany po przekroczeniu pewnej bariery wiekowej juz mu tylko poziom trzeciej dzisiątki pozostaje od kilku lat.
(18.01.2020, 20:32)
.Bardziej bym chciał Żeby Żyła wygrał
(18.01.2020, 20:26)
TBez przesady 30 lat to jeszcze nie koniec świata, nawet dla skoczka, ale zgodzę się, że już bliżej końca niż dalej. To jest zdecydowanie najlepszy etap w karierze Kubackiego i powinien go wykorzystać do maksimum.
Oczywiście nie jestem ekspertem, ale patrząc tak z boku to wydaje mi się, że Dolezal do końca tematu nie ogarnia. Osobiście, w ogóle nie przypisuje mu sukcesów Kubackiego, który po prostu zaczął skakać dobrze, bo kiedyś musiał - ma do tego predyspozycje od dawna. Najbardziej mnie boli narastające od początku sezonu pogorszenie formy Wolnego, w którego bardzo wierzę i który dobrze pokierowany może być następcą mistrza. Aktualnie to nawet nie mamy czwartego na drużynówkę. A Stoch może kończyć karierę lub nie, to bez znaczenia bo on już zrobił swoje.
(18.01.2020, 20:25)
JaroL nie będzie tak źle, Wolny,Zniszczoł, Murańka, Stękała są jeszcze młodzi przed nimi kilka lat skakania, Wąsek z Pilchem też może się wyrobią Jest super talent Cienciała praktycznie drugi Stoch. Będzie dobrze.
(18.01.2020, 20:24)
CinyCH2@Janusz
Skąd u Ciebie taki pesymizm? Jak na razie nie widać, żeby Kamil dołował, a wręcz przeciwnie, cały czas jest w czołówce. Pamiętam jak za czasów Kutina Małysz nie łapał się do 30-stki, i wtedy też było mnóstwo głosów, żeby dał sobie spokój ze skakaniem, a on wrócił na mistrzowski poziom. Co do wieku zawodników, to w każdej dyscyplinie ta granica się przesuwa, to już nie te czasy, gdy trzydziestoletni zawodnik był już emerytem. Kasai może i klepie teraz bule, ale zwróć uwagę w jakim wieku zdobył medal olimpijski...
(18.01.2020, 20:20)
Iron Mountain@ Żelazny
Właśnie dlatego pytałem się niedawno tu na stronie dlaczego Jakub Kot skończył karierę. Mielibyśmy teraz gotowy materiał na zmiennika dla słabiej dysponowanych zawodników kadry A.
(18.01.2020, 20:18)
JanuszOgr No dobrze niech sobie skacze ale zobaczymy co będziecie pisać jak zacznie skakać jak Kasai. Jak to mówia "łaska kibica na pstrym koniu jeździ".
(18.01.2020, 20:16)
OgrI tak jest niezle,mieszkam na Warmii,20 styczen,a sniegu nie widzialem:-)
(18.01.2020, 20:12)
Ogr@L
Po latach grubych,nadchodza chude,proza zycia:-)
(18.01.2020, 20:11)
LJedyne co mnie martwi to to, że my nie mamy młodych, aspirujących skoczków, którzy mogą osiągać coś w przyszłości- boje się, ze po tym jak stoch, kubacki, żyła przestaną skakać to jedyne gdzie nas będzie widać to może w ostatniej dziesiątce
(18.01.2020, 20:06)
Ogr@Janusz
A nie sadzisz,ze to w jaki sposob Kamil zamierza skonczyc kariere,to powinien byc jego wybor?Pozatym On uwielbia skakac i poki co,calkiem niezle mu to wychodzi
(18.01.2020, 20:06)
JanuszCinyCH2 na razie skacze ale już jest wiekowy 33 rok już mu leci w kazdej chwili dobre skakanie może się urwać będzie skakał jak Wolny pójdzie do kontynentala i już sie nie podniesie, słabe by to było zakończenie.
(18.01.2020, 20:05)
OberPolskie skoki powoli się kończą. Czas, żeby jakiś kombinator norweski "wystrzelił" niespodziewanie tak, jak niegdyś A. Małysz i uczynił z tej dyscypliny nowy sport narodowy.
(18.01.2020, 20:01)
CinyCH2Skończcie z tym kończeniem kariery Stocha, chłopak jest w czołówce, w 10-ce PŚ, wygrana w tym sezonie, tydzień temu tuż za podium, a tu teksty, że po kontynentalach będzie skakał, obecnie tylko Dawid jest lepszy od Kamila, nad zakończeniem kariery powinni raczej pomyśleć Kot i Hula, a nie zawodnik, który ma taki talent i wciąż perspektywy na dobre wyniki
(18.01.2020, 19:57)
gonsior1991@CinyCH2 w 100% sie z toba zgadzam..
(18.01.2020, 19:56)
HejJeśli się dzieła pieniędzmi to nie ma się co dziwić że może się komuś marzyć ta olbrzymią kasa za drużyn. Z tych wpisów można to wywnioskować. Jeszcze nie było Zakopanego a już wstawianie czwartego do drużyny choć nie wiadomo kto jak będzie skakał w Zakopanem. Dziwne komentarze.
(18.01.2020, 19:55)
kibicDziadzia nie usuną z pucharu nie łudźcie się przecież niedawno order dostał no jakby to wyglądało :)
(18.01.2020, 19:54)
LeśnikWielki plus dla Lelenia za koment.
Trzymajmy kciuki za dalszą formę Dawida, bo ma wiatr w żaglach.
Hula i Kot do lamusa a prezes jak nie będzie reakcji,to też na trawkę, dość pasożytowania ,najlepiej na Małyszu,a teraz na Kamilu i Dawidzie.
(18.01.2020, 19:50)
JanuszOgr no ale pomyśl czy nie lepiej by to wyglądało jak Kamil skończy kariere w glorii chwały jak Małysz czy jak Kasai skacząc po kontynentalach których nikt nie ogląda.
(18.01.2020, 19:50)
HejCiekawe czy oni się dzieła pieniędzmi że sztabem?
(18.01.2020, 19:46)
OgrKonczcie mialo byc
(18.01.2020, 19:43)
ŻelaznyHula i Kot przegrywają nawet z takimi cieniasami jak Zografski czy Tkaczenko, więc niech lepiej Doleżal z Małyszem pomyślą o zawodnikach z kontynentalnego.
Nawet jak w Zakopcu wypadną lepiej,to w dłuższej perspektywie są wyeksploatowani i wypaleni i popełniają od lat takie same błędy przy wyjściu z progu,skręcie ciała w locie czy lądowaniu. Tłumaczenie wszystkiego warunkami pogodowymi stało się już żenujące i świadczące o olewaniu kibiców.
(18.01.2020, 19:43)
OgrWezcie sie ogarnijcie i nie koncczie kariery za Kamila! Za to,co osiagnal,powinien miec dozywotnie wsparcie kibicow i kibicowanie chocby byl piecdziesiaty
(18.01.2020, 19:42)
OgrAle Kot ma plecy.Hula robi w konbinezonach,no i wszyscy go lubia.Na uklady nie ma rady:-)
(18.01.2020, 19:38)
JanuszMacie rację historia może się powtórzyć np w Planicy podczas MŚ w lotach mógłby Kamil zakończyć karierę stojąc na podium przekazując pałeczkę Kubackiemu.
(18.01.2020, 19:38)
KrytykskokowyŻeby tylko Dawida nie trzymali długo na tych wywiadach. Bo jutro się nie zdazy zregenerować. Ci dziennikarze oczywiście tego nie rozumieją.
(18.01.2020, 19:37)
CinyCH2Problemem nie jest to, że Kot i Hula słabo się spisują, bo to nic nowego, gorsze jest to, że są to zawodnicy już bez perspektyw i jeżdżąc na zawody, nie punktując zajmują miejsce w kadrze dla młodych zawodników, którzy mogli by się oskakać, zebrać doświadczenia, a kto wie, może i w przyszłości pójść w ślady Dawida
(18.01.2020, 19:32)
różnice w komentarzuKomentarz w Eurosporcie jest merytoryczny, wyważony, fachowy aż przyjemnie sie słucha a w TVP jak krzyk wodzireja do gawiedzi na wiejskim weselu.
(18.01.2020, 19:31)
AreqBrawo Dawid, nieźle też Stoch i Żyła. Emocje w PŚ będą do samego końca ale jeśli miałbym typować szanse to:
- 45% Kraft - najrówniejszy przez cały sezon
- 30% Kubacki - obecnie jest na fali
- 20% Kobayashi - zawsze mocny ale nierówny + teraz dużo lotów i Japonia gdzie mu idzie gorzej w porównaniu do Austriaka
- 5% Geiger - jeszcze w sumie nic nie wygrał poważniejszego w karierze, moim zdaniem się nie obroni
@T
Zgodzę się z przekazywaniem pałeczki ale nie na długo. W końcu ma już 30 lat :/
(18.01.2020, 19:31)
BRAWO !!!BRAWO DAWID !
(18.01.2020, 19:26)
Fanka@ Ogr
Nie mam karty wędkarskiej, ale to nie problem. Najważniejsze jest dzisiaj zwycięstwo Dawida! :-)
(18.01.2020, 19:23)
Pan AntoniDawidowi malżeństwo widać na razie służy, a Maciejowi nie. Kot powinien się bardziej starać, bo żonka- celebrytka długo nie będzie tolerować nikłych wpływów na konto.
(18.01.2020, 19:22)
znawcaNie lubię Kubickiego bo imię ma takie nie polskie, Stoch lepsiejszy.
(18.01.2020, 19:19)
TMoże się zbytnio rozmarzyłem, ale mam wrażenie, że Kamil Stoch przekazuje Dawidowi pałeczkę, którą otrzymał od Małysza. Czy my na prawdę jesteśmy skazani na mistrzów? Tak! Polska karawana skoków musi jechać. Dla mnie to zwycięstwo w TCS, MŚ i taka seria miejsc na podium czyni Dawida wielkim skoczkiem. Dodatkowo dziś pięknie utarł nosa gospodarzom, no i zburzył japońską pewność z treningów i kwalifikacji. Brawo! Jutro chcę mieć "deja vu"!
Na marginesie - nie mówię tego po złości - ale Maciej Kot to powinien rozważyć zakończenie kariery, bo to zaczyna być irytujące dla kibiców i chyba dla niego. Trzeba sobie kiedyś uświadomić, co jest w życiu pisane a co nie.
(18.01.2020, 19:15)
Fan Przemka BabiarzaSuper Dawid ale co najważniejsze fantastyczny Przemysław, który z każdym konkursem coraz bardziej mnie zachwyca swoimi anegdotami, a dzisiejszy wiersz o Kobayashim wylądował na mojej ścianie słynnych cytatów
(18.01.2020, 19:11)
OgrFanka,ryby biorą? Jakieś sukcesy w wędkarstwie podlodowym? (Tylko gdzie w tym kraju lód,to nie wiem)
(18.01.2020, 19:11)
andbalCo Babiarz z tym debiutem. Prawda to czy już wcześniej Leleń czasami nie komentował? Kojarzę chyba z Tagiłu
(18.01.2020, 19:04)
Ogr@Z nizin
Ty możesz chrzanić,ale Kot i Hula niekoniecznie:-)
(18.01.2020, 18:58)
M.Przecież następny konkurs jest w Zakopanem, to wiadomo, że wszyscy tam startują. Będzie można porównać.
(18.01.2020, 18:42)
DoleżałJutro będzie słabo bo polscy skoczkowie zaraz idą na piwo.
(18.01.2020, 18:42)
HejPobudka. Następny weekend Zakopane. Startują wszyscy. No a serwisanci zdecydują kto do 30 wejdzie.
(18.01.2020, 18:41)
do poliDokładnie Stoch coraz gorzej, tydzień temu czwarty teraz ósmy równia pochyła.
(18.01.2020, 18:38)
Z nizinChrzanić umowy sponsorskie Huli i Kota.
Skaczą dla Polski a nie dla sponsorów.
Na następny konkurs do żelaznej 3 dołączyć Zniszczoła, Murańkę i Stękałę, bo wieczne ogony w klasyfikacji nic nie wnoszą a wycieczki niech sobie fundują na własny koszt.
(18.01.2020, 18:32)
Pan AntoniW Zakopanem drużynówka, a we trzech raczej będzie ciężko. Może powołać którąś z pań. One chcą we wszystkim dominować i wszędzie się pchają (wojsko, policja). Jest szansa się wykazać.
(18.01.2020, 18:26)
FankaW Neustadt lata nasz Mistrz świata! Super Dawid, gratulacje za zwycięstwo, a także za objęcie prowadzenia w serii miejsc na podium wśród Polaków, to siódme podium z rzędu w PŚ. Aż boję się o czymś pomyśleć... Ale może właśnie to mój błąd, bo nie kto inny, tylko Dawid, pokazał w tym niesamowitym konkursie w Seefeld, że trzeba marzyć i walczyć do końca. Zatem walcz Dawid, jutro może być pięknie! :-).
Gratulacje dla Stefana Krafta za kolejne miejsce na podium.
Tylko szkoda, że podium już nie mistrzowskie, jak było od początku tego roku, bo w dotychczasowych konkursach PŚ w tym Roku stawali indywidualni medaliści mistrzostw świata różnych kategorii (MŚ w Narciarstwie Klasycznym, MŚwL, MŚJ). Dzisiaj ta seria została przerwana :-(.
(18.01.2020, 18:22)
tvp nie podoba się to przełącz na Eurosport
(18.01.2020, 18:19)
HejCzy Kubacki dziś 7 raz z rzędu na podium? To chyba rekord Polski
(18.01.2020, 18:17)
HejGratulacje dla Stocha za wygranie drugiej serii w kategorii najwolniej jadące narty. Miał farta bo najwięksi rywale odpadli po pierwszej.
A Kubacki też omal nie stracił prawdziwej wygranej z tego samego powodu. Ktoś mu chyba pół metra nart odpilowal.
(18.01.2020, 18:13)
kibicskHofer masz racje, nie tylko ty to zauważyłeś:)
(18.01.2020, 18:11)
KubayashiWygląda na to, że jeden z trójki: Stękała, Zniszczoł, Murańka dołączy do drużyny na Zakopane...
(18.01.2020, 18:08)
kibolNiszowy sport te skoki nie ma się z czego cieszyć, 6 krajów w miarę coś tam skacze z piłką nie mają co się równać.
(18.01.2020, 18:05)
skifanPiękny konkurs. Wysoki, wyrównany poziom. Znakomite zwycięstwo Dawida Kubackiego. Brawo!
Rośnie średnia liczba punktów zdobytych przez naszych skoczków w konkursach indywidualnych (obecnie to już powyżej 108 punktów).
(Nadal proponuję zabawę w "co by było, gdyby..." - gdyby Kamil Stoch w każdej próbie skoczył 3 metry dalej).
(18.01.2020, 18:04)
Fan pruski.Gratulacje dla Niemców za to, że nie ma ich na podium.
(18.01.2020, 17:58)
OberLeleń nie powtarza 30 razy w trakcie konkursu:"nasi południowi sąsiedzi, patrzę na warunki" i to wystarczy, żeby jego komentarz był "do słuchania".
(18.01.2020, 17:57)
Hahaha kamerzystaGwozdz programu - jak Kobayashi z Kraftem rozbieraja sie do kalesonow
(18.01.2020, 17:49)
M.Brawo Kubacki i Kobayashi, świetne dzisiaj skakaliście!
(18.01.2020, 17:49)
Kubica88Joju juju caly swiat sie Ciebie boi co Babiarz bierze?
(18.01.2020, 17:43)
Stone IslandLeleń wymiata, głos nudny ale zdecydowanie największa wiedza wśród komentatorów obydwu stacji.
(18.01.2020, 17:30)
YyyKraft znowu faworyzowany. Ktoś widział ile cofnięto zieloną linię przy jego skoku? Skoczek przed nim czy po nim tyle nie miał.
A komentarz TVP to jakiś żart dzisiaj. Wygląda na to, że mamy jeszcze jeden miniturniej dzisiaj - mistrzostwa braci Prevców. Mam wrażenie, że ta rywalizacja wzbudza u komentatorów o wiele większe emocje niż sam konkurs. Żenada
(18.01.2020, 17:29)
Fan Przemka BabiarzaPrzemek w niewiarygodny sposob oddaje dziś emocje, dzięki temu dowiedzieliśmy się 3 razy ze Kraft i Stoch to najpiękniej stylowo skaczący uczestnicy w stawce i 2 razy o tym ze Sato to filigranowy zawodnik z Japonii
(18.01.2020, 17:24)
Maurycy PiesWedlug mnie wygra Joerg Ritzerfeld, tuz przed Arttu Lappim i Valery Kobelevem. Velli-Matti Lindstroem i Akira Higashi nie wytrzymaja presji.
(18.01.2020, 17:21)
TVPBabiarz komentuje z jakimś Jeleniem.
(18.01.2020, 17:16)
Plot twistKubacki to trzeci brat Kobayashi.
Kubacki
Kob acki
Kob ayacki
Kobayashi
(18.01.2020, 17:11)
Kubica88Z kim komentuje Babiarz gosc zna sie na zeczy mowi konkretnie i na temat mam nadzieje ze go jeszcze uslyszymy w tym sezonie;)
(18.01.2020, 17:10)
Kobayashi fanKubacki za wysokie noty jak na takie ladowanie.
(18.01.2020, 17:08)
JanuszZniszczoł poziomu nie podniósł, bez punktów dzisiaj.
(18.01.2020, 17:07)
OgrKot i Hula maja umowy sponsorskie i bedac w kadrze A leci im hajs,forma nie istotna jest.
(18.01.2020, 17:05)
Z nizinKot i Hula znowu na wycieczce.
Ile jeszcze mamy to znosić.
Niech jeździ zaplecze ,bo z nich żaden pożytek.
(18.01.2020, 17:03)
znawcaMogliby dać dsq Kubickiemu bo coś za daleko skacze.
(18.01.2020, 17:02)
OgrKobayashi jest faworyzowany podobno..Faworyzowany to jest zawsze Kraft,albo stylem,albo wiatrem,nigdy go nie skrzywdzi "system" To samo bylo ze Schlierenzauerem dawniej.
(18.01.2020, 16:58)
HejKiedy kadra A dostanie prawdziwych serwisantow? Nie uczących się, nie próbujących, nie eksperymentujacych. Chcemy fachowców którzy się na tym znaja już teraz.
(18.01.2020, 16:56)
XazaxForfang spuchnie... Dawid znowu na podium graty :)
(18.01.2020, 16:56)