Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Choć zwycięstwo było na wyciągnięcie ręki, polscy skoczkowie zakończyli drużynowy konkurs w Oslo poza podium. O wszystkim zadecydowała ostatnia próba w wykonaniu Kamila Stocha...

Po tym, jak Dawid Kubacki w trzeciej kolejce oddał jeden z najlepszych skoków konkursu (133 metry), polska drużyna wyszła na prowadzenie, a nad goniącą ją Austrią miała piętnaście punktów przewagi. I choć wydawało się, że utrzymanie (albo i powiększenie) tej różnicy będzie dla Kamila Stocha formalnością, stało się inaczej...

Stoch uzyskał zaledwie 112 metrów, co zaprzepaściło szanse naszej drużyny na podium, a on sam stracił wiele punktów w klasyfikacji Raw Air. Polak nie zrzuca winy na warunki i przyznaje, że to jego wina:

- Niestety nie wykorzystałem szansy, źle się odbiłem - za późno. Przez to nie dało się już odlecieć. Zawaliłem i nie jestem zadowolony, że kolejny raz przytrafiło mi się to w konkursie drużynowym - podsumował Stoch. - Chciałem skoczyć normalnie, a skoczyłem bardzo źle. Jestem zawiedziony sobą. To był mój błąd. Warunki były, jakie były - na to nie mam wpływu - dodał.

Nasz skoczek przyznaje, że choć nie jest dumny ze swojego dzisiejszego występu, to wciąć chce walczyć:

- Sytuacja jest nieciekawa, napięta - przyznał chyba nie do końca serio. - Nie jest wesoło, ale to nie koniec świata - zostało jeszcze wiele skoków. Trzeba wziąć się za siebie i dalej robić swoje - zakończył.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« marzec 2019 - wszystkie artykuły
Komentarze
Dewatet
Kamil nic nie musi,ani wygrywać,ani się tłumaczyć,ani kończyć kariery(skończy kiedy zechce).Hejterzy to największy syf świata,kibicuja cieszą się, a za chwilę jazda..Oni nie rozumia, że nic nie może wiecznie trwać.Swoimi karierami się zajmijcie,kariera Hejtera-Dziś Stoch,jutro Lewy,pojutrze Radwańska,a na weekend Kubica,
(10.03.2019, 13:52)
JaTr
"trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść niepokonanym"
(10.03.2019, 12:52)
Stanek
Przecież wynik z drużynówki liczył się również do punktacji indywidualnej Raw Air, więc zarzucanie Kamilowi, że celowo zawalił jest niedorzeczne.
(10.03.2019, 12:46)
Polonus
@Gregor.
Tak, tak.
Złóż wniosek, żeby go wyrzucić z druzyny. A najlepiej z kadry.
Nie będzie Kamil pluł nam w twarz!
(10.03.2019, 12:15)
Gregor
Kamil jak zwykle drużynę w dół ciągnie.. A indywidualnie nagle olśnienia i energii dostaje. Dziwne co?
(10.03.2019, 11:32)
rybnicki123
To tylko sport . Nie ma co tak psuć sobie i innym krwi wylewając morze żółci. A w skokach oprócz sędziów, puszczającego Czecha, formy dnia i umiejętności, kluczowy jest jednak wiatr !!! a do błędów Kamil przyznaje się uczciwie, i za to Go cenię. No i za Olimpiadę w Rosji! Pamiętacie?
(10.03.2019, 11:23)
hej
No zdziwiłbyś się Polonus. Oczywiście nie dotyczy to Zniszczoła. I ciekawe kto zapalal światełka
(10.03.2019, 11:15)
Polonus
@Trollznafca
Masz bardzo adekwatnego nicka.
(10.03.2019, 11:14)
Polonus
Nie znam powodów, dla których kadra B nie startuje w zawodach krajowych. Jakieś, na pewno, muszą być. ja ich oczywiście nie znam, tak jak nie znają ich inni kibice, w tym Ty. Można próbować zgadywać. Nasze prawo. Ale twierdzenie, że to ze strachu przed zapleczem, jest równie uprawnione jak to, ze Malysz w zimie 2000/2001 roku nie wziął udziału w MP ze strachu przed porażką z Mateją i Skupniem. Tak mniej wiecej:)
(10.03.2019, 11:13)
hej
Polonus a znasz jakiś inny powod? Przecież zgodnie z przemądrymi radami to Kot miał sie odbudowywać w PK wiec kadra B powinna sie odbudowywać w Lotosie. Tym bardziej ze tu bedzie PK za tydzień.
(10.03.2019, 10:55)
Polonus
@hej
1. Tak, tak. To był na pewno jedyny i wyłączny powód absencji kadry Maciusiaka w Lotosie. Oni po prostu, ze strachu przd tym zapleczem, wszyscy dostali biegunki.
2.To, że cześć sędziów powinna mieć po każdych zawodach proces sądowy, to jedna sprawa. Ale z tymi 30-latkami to tak dałaś do pieca, że omal nie spadłem z krzesła. No i wziąłem na tapetę wiek co poniektórych. Wyobraź sobie, że Kraft oraz Eisenbichler nie mają jeszcze 30-tki. W jednym masz rację. Żyła, ktory tez często lata w świetnych warunkach, jest już po 30-tce. Ale to wyjątek. Zresztą jego sędziowie tną w innych obszarach. Tu nie ma faworyzowania ze względu na wiek. Tu jest faworyzowanie ze względu na rasę. W skokach narciarskich jeśli cokolwiek panuje, to na pewno jest to RASIZM. Oczywiście w formie ucywilizowanej, ale bez dwóch zdań tak jest.
(10.03.2019, 10:29)
adamos
Żegnam was.Prezentujecie poziom poniżej depresji. Nauczcie się pisać. Nie znacie składni, interpunkcji,nawet ortografii. Wiedza i dedukcja na poziomie przedszkolaka...
(10.03.2019, 10:25)
Mr Perfect
@snk

I jak walniesz w kalendarz, bedziesz mial co wspominac z tego zycia, a te nieudaczniki co tyle zbieraja tylko prace beda pamietac:)

Apropo Stocha bylem pewien ze go wiatr zdmuchnal bo bokiem lecial, ale widze ze sam mowi ze blad popelnil.

Normalne jak cos jest juz prawie pewnie i brakuje jednego skoku duzo vampirow sie przed wczesnie cieszy i zapeszaja, niszcza energie. Biedny Stoch padl ofiara masowej swiadomosci.
(10.03.2019, 10:15)
adamus
Z portalu o skokach zrobiliście poradnik domorosłego nieudacznika. Brawo!
(10.03.2019, 10:03)
snk
Uważam że ci co tak hejtują Stocha to po poprostu zazdroszczą mu ze odłożył już kikaset tysięcy zł, podczas gdy oni w podobnyn wieku 10,20,30 a ci co się męczyli i tracili swoje życie zagranicą w pracy to pewnie ok. 100-300tys., reszta to soadkobiercy po dziadkach i rodzicach jakis włości . Sam zwiedziłem pół Europy , dwukrotnie studiowałem oba kierunki skonczyłem terminowo i w sumie to na rynku pracy jestem od ok. 4 lat także nic nie oszczędzałem stwierdziłem ze lata 20-30 przezyje sobie aktywnie i przyjemnie. Oszczedzam dopiero od tego roku, jak uzbieram 10 tysi do konca roku to juz bedzie dobrze. Wcale nie żałuje widziałem wiecej świata niz moi rówiesnicy a ze kasa i oszczednisci na to szły cóż trudno po to m.in. sie żyje ;)
(10.03.2019, 09:53)
hej
@cvb A mnie interesuje czemu kadra Maciusiaka w Lotosie nie startowała? Bała sie zaplecza?
(10.03.2019, 09:41)
hej
Czemu tak? Czlowieku. Gdyby skoki nie zalezaly w 90% od widzimisię sędziów to 30 letni zawodnicy nie wchodziliby do drugiej serii. A teraz wiadomo im starszy tym więcej kumpli w ekipie sędziowskiej. A to starter pilnuje by puszczać w lepszych warunkach a to sędziowie 19 za nic a to sam pan bóg wie jak odległość odczytują. No i nie zapominajmy o elektronice gdy potrafi mierzyć wiatr nawet po tym jak skoczek wylądował ( a po aferze w narciarstwie alpejskim to...kto naiwny to wierzy ze pomiary na końcu obiektywne)
(10.03.2019, 09:39)
czemu tak?
Nie jestem w stanue zrozumieć ludzi którzy osoby lekko po 30tce traktują jakby to były dinozaury, emeryci co niby ich życie aktywne nie istnieje...
(10.03.2019, 09:27)
cvb
Ale to nudny weekend ani PK ani FIS CUP mało skoczków w tym Raw Air co to ma być ja sie pytam??? :( :(
(10.03.2019, 09:24)
Polonus
wraz z e zmianą puszczalskiego nabrałem ogromnych nadziei, że w końcu zawody będą w miarę sparwiedliwe. Po dwóch sezonach stwierdam, że to co wydawało się niemozliwe, czyli ze ktoś może być jeszcze gorszy od Tepesa, staje się, pomału faktem.
A to dopiero drugi sezon w wykonaniu Czecha! Strach pomyśleć co się będzie działo w następnych latach, jak go nikt na zbity pysk nie wyrzuci!
(10.03.2019, 08:42)
Mirabelka
Widzę, że niektórzy oczekują od Stocha formy na miarę niezniszczalnej maszyny. Stoch jest zawodnikiem bardzo wysokiej klasy, ale to człowiek, a nie robot. Popełnia błędy, jak każdy, ale potrafi o nich rozmawiać, pracować nad nimi, i nie traktować ich jak życiowej porażki. I dla mnie to jest mistrzostwo.
(10.03.2019, 08:18)
mgr Zenon Półpewny
Czytanie wywodów wszystkich fachowców od skoków na tym portalu jest bardziej frustrujące niż podziwianie osiągnięć Kazachów i Koreańczyków na skoczniach.
(10.03.2019, 07:49)
hej
No cóż Sedlak potrafi zdziałać cuda nawet z Kasaiem czy Hula ...zawsze jakiś huraganik pod narty sie trafi
(10.03.2019, 06:31)
rybnicki123
Skoki to szkoła pokory...pamiętajmy o tym. A Kamil skacze nadal i sprawi nam jeszcze wiele radości długimi, w pięknym stylu skokami.
(10.03.2019, 01:09)
marmi
@Trollznafca
Zgadzam się z twoim ostatnim postem w całej rozciągłości.
(10.03.2019, 00:25)
Dale
@Trollznafca
"Stoch pokazał w drużynówce (konkurs mieszany) jak to bardzo sobie zasłużył na srebro."

Nie kolego. On to pokazał w konkursie indywidualnym. W Seefeld na małej skoczni. Nie w żadnej zakichanej drużynówce ;)
(10.03.2019, 00:22)
adamus
Znawcy,dobranoc. I nie mylcie sportowego doświadczenia ze starczym wiekiem. To nie są synonimy.
(09.03.2019, 23:43)
adamus
Żółw z Galapagos...
(09.03.2019, 23:33)
adamus
Stoch jeszcze nieraz was zaskoczy i na pewno będzie to pozytywne zaskoczenie. Mam nadzieję, że Kamil spokojnie poskacze do Pekinu. Także jeszcze parę tysięcy bzdurnych wpisów przed wami. A najlepsze lata ma za sobą dwustuletni żółw.
(09.03.2019, 23:29)
Trollznafca
Ja też nie widzę sensu na dłuższe dyskusje. Do tego trzeba być w miarę obiektywnym...
(09.03.2019, 23:24)
Trollznafca
@marmi
Nie chodzi tutaj o to że 6 miejsce było porażką. Po prostu srebrny medalista powinien skoczyć lepiej, dalej. Np. Kubacki pokazał że złoto to nie był przypadek. Udowodnił to w konkursie mieszanym. No tak. Stoch jest w znakomitej formie przecież. Udowodnił to dzisiaj oddając wspaniały skok na odległość 112 m. To tylko ponad 30 m bliżej od Johanssona.
(09.03.2019, 23:20)
adamus
Kamil jutro będzie na podium!
(09.03.2019, 23:09)
marmi
Nie no, przywoływanie 6go miejsca w mikście jako porażki jest co najmniej nie na miejscu. Zajęliśmy w tym konkursie takie miejsce jak mogliśmy, a Stoch skakał tam dobrze.
Oczywiście, że najlepsze lata ma za sobą, trudno żeby nie miał w tym wieku LoL
Natomiast pisanie, że nie jest w formie to zwykłe trollowanie, skądinąd pasujące do nicka więc nie widzę sensu dłuższych dyskusji.
(09.03.2019, 23:08)
adamus
Stoch to fenomenalny skoczek. To król tej dekady. To mistrz. Jeszcze za nim będziecie tęsknili! Prawdziwy kibic
(09.03.2019, 22:51)
Trollznafca
@Dale
Tak :) Stoch pokazał w drużynówce (konkurs mieszany) jak to bardzo sobie zasłużył na srebro. Srebrny medalista dopiero 6...
Po prostu uważam że paru dobrych zawodników zostało pokrzywdzonych w drugiej serii w Seefeld, min. Leyhe.
Kubacki natomiast w pełni zasłużył na złoto. Drugie miejsce Stocha i jego srebrny medal budzi kontrowersje. I nie tylko ja tak uważam.
Myślę że najlepsze lata Stoch ma już za sobą. Taka prawda. No ale... ważne że kasa na koncie się zgadza :)



(09.03.2019, 22:49)
Dale
@Trollznafca
Twój nick idealnie ciebie opisuje.

Co z tego, że inni w drugiej serii w Seefeld skakali w trudniejszych warunkach? Stoch i Kubacki skakali w podobnych w serii nr. 1. Kubacki skoczyłby 0,5m krócej i nie byłoby go w drugiej serii. Więc skończ z tymi płaczami. Konkurs ułożył się tak i jest historią, zwycięzcy zostali wyłonieni. Równie dobrze można by mówić, że Stoch miałby dwa złota na IO 2018, gdyby nie trzymanie go przez dwadzieścia minut na belce, później nawet pod kocem, by na siłę skończyć te zawody. Wtedy mu zabrano, w Seefeld odzyskał. Nic zdrożnego w tym nie widzę. Nie było oficjalnych protestów, wynik nie został podważony.
(09.03.2019, 22:27)
Trollznafca
@cedryk
Oczywiście ze nie jest w formie. W swojej wysokiej , stabilnej formie. Cały sezon w kratkę skacze.

Srebro na mistrzostwach. Miał bardzo dużo szczęścia. I na to srebro nie zasłużył. Zawodnicy którzy po pierwszej serii zajmowali wysokie miejsca skakali w bardzo cięzkich warunkach w drugiej. Mieli "zasypany" rozbieg. Zamiast Stocha na podium powinien znaleść się Leyhe. Zresztą Stoch następnego dnia w zawodach nie błysnął. Delikatnie mówiąc. Udowodnił że medal srebrny był tylko przypadkiem. Zajął w mieszanej drużynówce dopiero 6 miejsce.
Wicelider pucharu świata haha Dlaczego? W tym sezonie prawie wszyscy skoczkowie skaczą w kratkę. Dzięki temu Stoch zajmuje wysokie 2 miejsce. Tylko Kobayashi prezentuję w miarę stabilną formę dlatego zasłużenie jest liderem. Ale spokojnie :) Stoch jeszcze poleci w dół. Za nim mocna grupa pościgowa :)
(09.03.2019, 22:18)
sbn
Małysz tez w swojej najwyzszej formie skoczył tu... 79m :D
(09.03.2019, 22:11)
cedryk
@Trollznafca
No nie, no lider PŚL, wicelider PŚ, srebro na MŚ, 2 wygrane konkursy nie jest w formie?
(09.03.2019, 21:55)
hej
Oslo 2011...Stoch skoczył na pól gwizdka i było po medalu drużynowym.
(09.03.2019, 21:52)
Trollznafca
Stoch nie zawiódł tylko siebie. On zawiódł przede wszystkim kolegów z drużyny którzy dzisiaj spisali się naprawdę dobrze. Powinien ich za to przeprosić. Tak doświadczony zawodnik nie powinien popełniać tak głupich błędów. Nawet jeśli nie jest w tym sezonie w formie. A nie jest.
(09.03.2019, 21:41)
Mirabelka
Ja nie miałam w ogóle radości z oglądania dzisiejszego konkursu. Za każdym skokiem martwiłam się o zawodników. Moim zdaniem konkurs przeprowadzony na siłę. Jedyne co mnie cieszy to radość Johansona z rekordu i pierwszego miejsca.
(09.03.2019, 20:57)
Fanka
@ marmi
Własnym oczom nie wierzę :-). I powiem Ci więcej - po tych upadkach trzymałam kciuki za wszystkich (powtarzam: WSZYSTKICH) skoczków, którzy czekali na swoje próby, by skakali bezpiecznie. A przypominam, że obydwa upadki wydarzyły się w trzeciej grupie ... Kończyć chyba nie muszę? Bo nawet, jak za którymś zawodnikiem się nie przepada, to nie znaczy, że można mu życzyć jakiejś kontuzji. Niech już wszyscy bezpiecznie dokończą sezon. Tylko o czym będziemy dyskutować za dwa tygodnie i jeden dzień? Chlip :-(.
(09.03.2019, 20:34)
marmi
No proszę, jednak Kamil udzielił wywiadu :) Dziękuję za szczere słowa i trzymamy kciuki, aby w następnych drużynówkach (i nie tylko oczywiście) skoki były już normalne. Warunki też nie pomogły, sądzę że przy takich jak miał choćby Kobajaszi podium by jednak było mimo słabszego skoku...
@Fanka
Bardzo dobrze powiedziane.
@Horus
Ta k, myślę że hejterzy mogą sobie tu żale wylać toteż to robią, nie musząc się rejestrować. Z takimi nie wchodzę w dyskusję, to nie ma sensu. Dyskutuję z takimi, z którymi się nie zgadzam, ale są na poziomie jak powyższa Fanka :)
Tudzież z takimi, którzy są w błędzie jeśli sądzę, że w to wierzą ale to do czasu gdy widzę, że są głusi na argumenty.
We wszystkim oczywiście mogę się mylić, więc jestem otwarty na przyznanie się do błędu co też niejednokrotnie tu czyniłem :)
(09.03.2019, 19:55)
hej
Kiedy wreszcie zwolnią Sedlaka. Czekają aż ktoś zginie z jego powodu?
(09.03.2019, 19:38)
Horus
@Fanka
Takie "rady" dają nie kibice, ale kibole, hejterzy i zwykłe trolle. A ponieważ redakcja tej strony toleruje takie wypowiedzi, więc te persony chętnie komentują.
(09.03.2019, 19:34)
Znawca
Ale czy tacy co takie idiotyzmy piszą są kibicami?Chyba nie ,my prawdziwi kibice wiemy jaką klasę prezentuje Stoch i zawsze będziemy z nim na dobre i na złe.
(09.03.2019, 19:27)
Fanka
Łaska kibiców...
Tydzień temu po konkursie w Seefeld - całkowicie zasłużone gratulacje, wynoszenie Kamila niemalże pod niebiosa. Dzisiaj po słabszym skoku - rady, by kończył karierę (to i tak jedne z najłagodniejszych wypowiedzi). A przecież kibic powinien trwać przy zawodniku, któremu kibicuje, niezależnie od osiąganych rezultatów, a zwłaszcza wtedy, gdy być może nadszedł jakiś trudniejszy dzień w jego karierze. Szkoda tego dzisiejszego skoku (zarówno z perspektywy drużynówki, jak i rywalizacji w Raw Air), ale... jutro też jest dzień, pojutrze również i przez cały tydzień rywalizacji w tym Turnieju.
Głowa do góry, Kamil!
(09.03.2019, 19:19)
lolek
Barwo Kamil nie poddawaj się walcz do końca
(09.03.2019, 19:01)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Stoch: Popełniłem błąd, zawaliłem. Ale to nie koniec świata
Stoch: Popełniłem błąd, zawaliłem. Ale to nie koniec świata

Stoch: Popełniłem błąd, zawaliłem. Ale to nie koniec świata

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich