Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Podobnie jak trzy lata temu Kamil Stoch zwyciężył w organizowanym przez Przegląd Sportowy Plebiscycie na Najlepszego Sportowca Polski. Skoczkowie zdobyli również inne wyróżnienia...

Stoch już kilka razy znalazł się w czołówce prestiżowego plebiscytu, w 2014 roku po raz pierwszy został uznany zwycięzcą. W 2017 roku polski skoczek wygrał Turniej Czterech Skoczni, zajął drugie miejsce w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata (po drodze odniósł siedem zwycięstw indywidualnych i jedno drużynowe), był czwarty i siódmy w indywidualnych konkursach mistrzostw świata oraz - jako jeden z czterech - stanął na najwyższym stopniu podium konkursu drużynowego. Zwycięstwem w Oberstdorfie rozpoczął też marsz po drugą wygraną w 66. Turnieju Czterech Skoczni - co zapewne będzie nie bez znaczenia w głosowaniu za rok.

W imieniu Kamila Stocha nagrodę odebrała żona, Ewa:

- Kamil dzisiaj nie mógł być z nami, gdyż bawi się w kaligrafa i po raz kolejny zapisał się na kartach historii polskiego sportu. Wczoraj wieczorem podchwytliwie zapytałam, co by wolał - wystąpić na gali, co jest bardziej stresujące, czy wziąć udział w konkursie Turnieju Czterech Skoczni. Powiedział, że sto razy bardziej wolałby wziąć udział w konkursie.

Sam Kamil Stoch przemawiał do publiczności i telewidzów z ekranu:

- Dziękuję z całego serca za wsparcie, jakie dostaję od kibiców, rodziny, pięknej żony. Dziękuję całemu sztabowi szkoleniowemu, który mnie wspiera we wszystkim; rodzinie z żoną na czele; kibicom; Polskiemu Związkowi Narciarskiemu; moim sponsorom - firmom Atlas i Eurosport - powiedział krótko wyraźnie zmęczony skoczek.

Plebiscyt Przeglądu Sportowego
 
zawodnicy
dyscyplina
1
Kamil Stoch
skoki narciarskie
2
Robert Lewandowski
piłka nożna
3
Anita Włodarczyk
lekkoatletyka
4
Łukasz Kubot
tenis
5
Paweł Fajdek
lekkoatletyka
6
Patryk Dudek
żużel
7
Adam Kszczot
lekkoatletyka
8
Piotr Lisek
lekkoatletyka
9
Piotr Żyła
skoki narciarskie
10
Michał Kwiatkowski
kolarstwo

Dziewiąte miejsce w plebiscycie zajął Piotr Żyła:

- Dziękuję kibicom za nominację w plebiscycie. Dziękuję sztabowi za pracę, którą włożyli w to, aby ten rok był dla mnie tak dobry. Ja ze swojej strony mogę obiecać, że będę dawał z siebie wszystko i walczył tak, jak potrafię najlepiej.

Dotychczas skoczkowie narciarscy wygrywali w plebiscycie "PS" sześciokrotnie - byli to Stanisław Marusarz (1938), Adam Małysz (2001, 2002, 2003 i 2007) oraz Kamil Stoch (2014). Małysz otrzymał też nagrodę Superczempiona, trenerem roku został Łukasz Kruczek, a nasz zespół został "Odkryciem Roku". Dziś do tych wyróżnień dołączyły kolejne.

Zespół naszych skoczków narciarskich został uznany za Drużynę Roku, w której imieniu nagrodę odebrał prezes Polskiego Związku Narciarskiego Apoloniusz Tajner:

- Cieszę się, że skoczkowie zdobyli tę nagrodę. Drużyna w oficjalnych zawodach składa się z czterech zawodników i żeby wygrać, trzeba oddać osiem skoków. Ale żeby skoczyć, zawodnicy potrzebują wsparcia, bo bez wsparcia swojego i sztabu szkoleniowego, na którego czele stoi Stefan Horngacher, ciężko odnieść sukces - zaznaczył Tajner.

Z kolei Trenerem Roku został Stefan Horngacher:

- Bardzo dziękuję za nagrodę. To dla mnie wielkie wyróżnienie, to nagroda dla całego mojego zespołu - wszystkie osoby, które przyczyniły się do sukcesu zasłużyły na tę nagrodę - powiedział szkoleniowiec.

Plebiscyt Przeglądu Sportowego
 
kategoria
 
Drużyna roku
drużyna skoczków narciarskich
 
Trener roku
Stefan Horngacher
 
Sportowiec niepełnosprawny
Joanna Mazur i Michał Stawicki
 
Impreza roku
The World Games
 
Serce dla sportu
Jakub Błaszczykowski
 
Superczempion
Tomasz Gollob

Żaden z nagrodzonych skoczków i członków sztabu szkoleniowego nie był oczywiście obecny podczas transmitowanej przez telewizję POLSAT gali - wszyscy znajdują się w Bischofshofen, gdzie dziś zakończył się 66. Turniej Czterech Skoczni.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« styczeń 2018 - wszystkie artykuły
Komentarze
Maestro
Obniżenie belki to raczej docenienie Kubackiego. Trener obawiał się, że skoczy zbyt daleko i zepsuje lądowanie. Nie było tu nic kontrowersyjnego. Zawodnik zajmujący 2. miejsce może skoczyć dalej niż ten będący za nim po 1. serii.
(08.01.2018, 15:17)
cczeslaww
No niestety, ale twierdzenie, że belka została Kubackiemu obniżona, bo "trener zadrżał o sukces mistrza" to teoria spiskowa w czystej postaci. Cokolwiek byś o tym nie myślał.
(08.01.2018, 09:50)
daj spokój
@marmi
...sam się lecz człowieku, tobie ten spisek to z głowy nie wychodzi, gdzie ja tu wspomniałem o jakichś teoriach spiskowych (?)
(08.01.2018, 06:41)
marmi
Nie, trzeba wyrosnąć z teorii spiskowych, lecz się człowieku i przestań komentować już bo się coraz bardziej ośmieszasz. EOT.
(08.01.2018, 01:53)
trener roku ?
@marmi
...nie snuję żadnych teorii spiskowych, tylko wyraziłem niezadowolenie z bezsensownej decyzji trenera, głowę daję, że gdyby chodziło o zawodników innej nacji to połowa z was by się tu ze mną zgodziła, a zdecydowana większość w ogóle by nie oponowała, zresztą jak opadną emocje znajdą się i tacy, którzy się ze mną zgodzą, do obiektywizmu po prostu trzeba dorosnąć, niektórzy widocznie nie chcą, widocznie są mali jak owa decyzja, naprawdę nie chcę wam psuć radości, cieszcie się do upadłego z sukcesu mistrza, o którego sukces zadrżał niepotrzebnie trener i zakończmy tę jałową dysputę... a co do lat 80, ja wiem, każdy coś tam oglądał, ale nic nie pamięta, jakoś dziwnie wszystkim pamięć się włącza wraz z sukcesami Małysza, jak Polacy sukcesów nie mieli to nikt niczego nie pamięta i od takich ludzi mam wymagać obiektywizmu ? kibic z trąbeczka (może być i bez trąbeczki) zawsze na grzeszki swoich oko przymyka, za to grzeszki innych pierwszy uwypukli... obiektywizmu w tym za grosz, skończmy już to, nie zrozumiemy się, pod inne artykuły już wchodzić nie będę...
(08.01.2018, 00:46)
marmi
Zrozum wreszcie "trenerze roku?", że snujesz teorie spiskowe a nie żadne obiektywne fakty, z którymi to teoriami nikt się nie zgadza! Żadne tłumaczenia do ciebie nie docierają, jakby rzucać grochem o ścianę.
Dyskusja z tobą jest bez sensu, nie docierają do ciebie żadne argumenty, bo ty wiesz lepiej. Skończ wreszcie swoją narrację i nie psuj innym nastroju. Nikt nie pojmuje co chciałeś udowodnić swoimi wywodami z lat 80. Może tyle, że masz dobrą pamięć, bo o ile ja również oglądałem wtedy skoki to większości nie pamiętam. Nie ma to jednak żadnego związku z twoimi teoriami.
(07.01.2018, 22:59)
canaletto
@trener roku?
Na przykładzie Kasaya chciałem pokazać różne decyzje trenerów. To są trudne decyzje i łatwo je krytykować z pozycji kanapy.
Słuchać a oglądać to jest różnica.
Po co był ten historyczny wywód na temat lat 80??
Napiszę tylko , że interesuję się skokami od MŚ w Szczyrskim Plesie. W którym to było roku, do sprawdzenia przez zainteresowanych.

(07.01.2018, 19:33)
Janusz
Znowu musi się pojawić jakiś człek co psuje radość z sukcesu...
(07.01.2018, 14:47)
Maestro
On nie myśłał tylko o Stochu.
(07.01.2018, 14:05)
Maestro
Właśnie, że wierzył w formę Kubackiego, żeby ten mógł zająć wyższe miejsce.
(07.01.2018, 14:04)
trener roku ?
@Maestro
...po prostu wielki trener w tej konkretnej sytuacji zląkł się, zwątpił w swoją wielkość i w formę Stocha, wolał nachuchać na zimne, żadnych teorii spiskowych, czysta prawda obiektywna...
(07.01.2018, 14:03)
trener roku ?
@canaletto
...o Yukio Kasayi to do znudzenia można było się nasłuchać podczas transmisji epoki małyszowej, a i wcześniej też, więc myślę, że od lat wielu zna tę historię na pamięć, nie trzeba był żyć w tamtych czasach, żeby to wiedzieć, w TV nie oglądałem, bo nie moje to czasy, ja pisałem o swoich...
(07.01.2018, 13:54)
Maestro
To co piszesz to nie obiektywny fakt, tylko teoria spiskowa.
Zachowujesz się jak jakiś @Jacek32&GRUBY.
(07.01.2018, 13:35)
trener roku ?
@Jaro
...ja nikogo nie zmuszam do krytyki trenera roku, tylko stwierdzam obiektywny fakt, że nie zachował się w tym wypadku jak trener roku tylko jak zlękniony początkujący szkoleniowiec, który zwątpił w swojego mistrza, że sam może sobie nie poradzić, więc trzeba mu trochę pomóc i tyle, dla mnie to niesmak, dla was nie, bo po tak spektakularnym sukcesie Polaka, nikt nie będzie krytykował trenera czyli wnikał w szczegóły... po co był mój wywód o skokach sprzed lat ? zapytałem, czy pamiętacie, bo jakoś o takich rzeczach nikt nigdy nie pisał na portalach o skokach narciarskich, ponoć fachowych i ponoć sami fachowcy się tu udzielają, chciałem sprawdzić, czy ci którzy za moją niewygodną ocenę sytuacji określili mnie mianem "znawcy", tłumacząc mi różne reguły i zasady, wiedzą coś może więcej o tym sporcie, może mamy podobne wspomnienia, po co mam iść na Onet (?), tam tym bardziej o takich rzeczach nie przeczytam, zawsze byłem obiektywny do bólu, ale widać przy tak spektakularnym sukcesie, faktycznie apel o obiektywizm to wołanie na pustyni i właśnie tej cechy czyli jego braku nie cierpię, a chodziło tylko o tę konkretną sytuację, o nic więcej...
(07.01.2018, 13:30)
Maestro
Masz dzieciaku dowody na swoje teorie? Można powiedzieć, że trener zrobił głupotę, ale dowodów na sabotaż nie ma. I kto będzie pamiętał który trener Stocha prowadził? Czy ktoś wspomina że R. Hess był trenerem Hannawalda?
(07.01.2018, 13:25)
trener roku ?
@cczeslaww
...nie zamierzam nikogo wyzywać od szczyli czy ignorantów tylko pytałem, czy pamiętacie...
(07.01.2018, 12:45)
trener roku ?
@Malgosia
...mój wydźwięk nie jest negatywny tylko obiektywny czyli coś co być może jest ci obce przy sukcesach swoich ulubieńców, nie będę pisał żadnej petycji ani skargi, bo mnie to nie interesuje i nie mam zamiaru nikogo prowokować, zabieg obniżania belki jest mi doskonale znany i nie wiem o jakiej niewiedzy z mojej strony piszesz, jeśli ktoś prowokuje to chyba w tej chwili bardziej ty mnie, zresztą już mnie za chwilę tu nie będzie i nikt ci nie będzie mącił atmosfery, zdobyć się na obiektywizm to naprawdę nie jest trudne i nieważne, ze akurat o Polaków chodzi, prawda jest ponadnarodowa, dowalił trener roku łyżkę dziegciu w beczkę miodu i kropka, niejedno widziałem i nie przekonasz mnie, że jestem zwykłym prowokacyjnym trollem o negatywnym wydźwięku... to obiektywny wydźwięk, ja po prostu nie przymykam oka w imię dobrej atmosfery tylko nazywam rzecz po imieniu, dla mnie to był niesmak, który właśnie tę atmosferę zmącił, a bez którego można było się obyć, to było małe i komu jak komu, ale trenerowi roku to zupełnie nie przystoi...
(07.01.2018, 12:37)
canaletto
No dobra @ trener roku
A pamiętasz z tv jak w 1972 trener japoński wycofał z TCS (po wygraniu trzech piewszych konkursów )Yukio Kasayę?
Japończyk wygrał 3 pierwsze konkursy bezapelacyjnie. Powód wycofania, przygotowanie do olimpiady w Sapporo.
Efekt, zwycięstwo na średniej skoczni , porażka na dużej.
W sezonie 1971/1972 japończycy skakali jak nakręceni.
Transmisje w czesko- słowackiej tv zawsze były od dechy do dechy , ze wszystkich dyscyplin sportowych.
(07.01.2018, 12:29)
Jaro
@trener roku ?
Teraz to już w ogóle popłynąłeś jak Szaranowicz w czasie transmisji. Po co był ten cały wywód o skokach sprzed 30-40 lat? Chcesz się pochwalić wiedzą? Najpierw zagadujesz, pytasz czy pamiętamy, a jednocześnie wszystkich równo obrażasz, że zakłamani. Serio, nie ogarniam tego. A jak dyskutanci Ci nie pasują, to droga wolna - idź sobie do konkurencji, na Onet albo gdzie tam wolisz. Ale na pewno nie zmusisz nikogo do krytyki Horngachera. A już szczególnie nie po tak spektakularnym sukcesie.
(07.01.2018, 11:59)
Obliczenia
Zrównał/wyprzedził oczywiście
(07.01.2018, 11:40)
Obliczenia
Żeby Kubacki zrównał się z Fanemelem na podium t4s przy założeniu, że bez zmiany belki skakał by w tych samych warunkach co ze zmianą i dostał ten sam przelicznik (czyli +2,5) oraz noty 3x19. Potrzebował by
137 m z 12 belki
135,5m z 11 belki
Kubacki z 11 miał taką samą prędkość po wyjściu z progu jak Fanemel z 12.
Oceńcie sobie sami.
(07.01.2018, 11:39)
Derek
Piękne zachowanie Kamila Wielkiego przez cały czas od ostatecznego zwycięstwa w tym TCS i nie tylko. Kamil nigdy nie popełnia gaf. Widzi tych wokół siebie, którzy są współtwórcami sukcesu i adoratorami całego przedsięwzięcia. Z lekka sugerowałbym aby Kamil odpisał coś fajnego swojemu koledze Richardowi Freitagowi.
(07.01.2018, 11:37)
Malgosia
@trener roku
Jeśli coś ci nie odpowiada to pisz petycję o zniesienie "trenera roku" lub skargę, a nie bawisz się w anonimowe wypociny, bez większego sensu. Kwestii belki nie będę poruszać, bo pod wieloma artykułami pojawiło się wyjaśnienie tego zabiegu, które na przełomie kilku lat było stosowane też u innych ekip. Nie psuj atmosfery tego miejsca swoją niewiedzą i prowokacjami.
A innym proponuję nie odpowiadać więcej, bo co roku przy okazji sukcesów musi się pojawić ktoś, kto będzie wywoływał zamieszanie, z obowiązkowo negatywnyn wydźwiękiem.
(07.01.2018, 11:08)
cczeslaww
Nie, nie pamiętam takich archaicznych wydarzeń, bo jestem za młody. Ty za to lansujesz teorię, że austriacki trener zachowuje się po polsku i że Polacy to w ogóle jacyś dziwni.
Ja się zgadzam, że obniżenie Dawidowi belki to nie był dobry ruch, ale nie sądzę, żeby jego przyczyną miała być próba zaszkodzenie Dawidowi na korzyść Kamila. Nie kupuję tego i tyle - nazwij mnie ignorantem albo szczylem, co nie oglądał w TV Holgera Freitaga.
(07.01.2018, 11:07)
piotrw
Dla osób narzekających na decyzję trenera - porównajcie prędkości i odległości Kubackiego i Stocha w 1 i w 2 serii.
(07.01.2018, 11:06)
Elo
Nie będziesz ? LOL
(07.01.2018, 10:03)
Wojtasierda - Fan Kamila Stocha
Chyba nie będe pisał już komentarzy na tej stronie , Kamil jest zbyt utalentowany , ze szczęścia chyba ... nie wiem , on jest za dobry
(07.01.2018, 10:03)
trener roku ?
@czeslaw, zielu, BOBO
...strasznie zakłamani jesteście, próbujecie snuć teorie byleby nie dotknąć trenera roku, wy za to jesteście "znawcami" owiniętymi narodową flagą i szargać trenera roku nie będziecie, bo nie wypada, ja patrzę obiektywnie... belkę się obniża pewniakom, a nie Kubackiemu, sensu w tym nie widzę i trener to dobrze wiedział, że do tych waszych bonusów może nie dolecieć, było to bardzo słabe, ciężka z wami dyskusja, jak z jakimś Kurzajewskim albo innym "ekspertem" z telewizyjnego okienka... a propos ekspertów, pamiętacie jak młody Pekka Suorsa niespodziewanie wygrał jeden z konkursów Turnieju 4 Skoczni, Mrzygłód na wizji nie krył zaskoczenia, podobnie jak ludzie przed telewizorami, a może pamiętacie jak z niemieckiej grupy krajowej niespodziewanie wyskoczył Juergen Winterhalter albo Rodlauer i Strohmaier z austriackiej, też na T4S, tych dwóch ostatnich to nawet nasza telewizja nie zdążyła pokazać, bo za wcześnie skakali a nasi zaczynali transmisję od środka, może pamiętacie niespodziewaną transmisję z Oberwiesenthal, gdzie Holger Freitag - tata Richarda skakał dla NRD, zresztą pokazywali go nie raz, bo złapał niezłą formę w pewnym momencie... albo Tournee Bohemia łapane na czeskiej telewizji, tylko trzeba było Robotniczą w piątek kupić, żeby wiedzieć o której jest transmisja, za to u Czechow transmisja tradycyjnie od deski do deski była, a grupa krajowa czechosłowacka się ciągnęła i ciągnęła i zawsze ktoś wyskoczył, a to Pustka, a to Tomas Ploc - brat Pavla, Ciz, Kumpost, Malec, pamiętacie czym Kazuhiro Higashi zaszokował świat skoków, a może pięć minut Franza Neulaendtnera, który z przeciętnego skoczka nagle zagościł w światowej czołówce, pamiętacie osobliwy przypadek Wernera Rathmayra, a może przypomnicie co nietypowego przydarzyło się podczas jednego z pucharowych konkursów Miranowi Tepesowi... tęsknię za tamtymi czasami, za tamtymi skokami, jeśli w ogóle wiecie co mam na myśli, było inaczej, klarownie, spokojnie, nie było tego nieustannego, niedorzecznego bełkotu i tysięcy różnych takich narodowych mądrusiów, a z wami to taka jałowa dyskusja, narodowi "eksperci", którzy w euforii boją się spojrzeć prawdzie w oczy, bo im nie wypada, więc dopasowują sobie teorie jak im wygodnie... naprawdę cenię sobie ludzi otwartych, z takimi pozamykanymi o myśleniu zbiorowym, którym narodowe sympatie nie pozwalają spojrzeć obiektywnie to naprawdę ciężka dysputa...
(07.01.2018, 09:52)
czeslaw
O czym ta dyskusja? Przecież za obniżoną belkę są dodatkowe punkty. Równie dobrze można by powiedzieć, że Horngacher obniżając belkę Kubackiemu chciał pozbawić Kamila zwycięstwa, bo Dawid dostał dodatkowe punkty jeszcze zanim usiadł na niższej belce. Taka opinia ma tyle samo sensu.
(07.01.2018, 05:39)
zielu
@BOBO
Nie wytłumaczysz "znawcy", że jakby nie obniżył belki, to Dawid musiałby skoczyć min. 140m a tak wystarczyło 137m. Duża różnica, także na krótszej odległości łatwiej jest wylądować z ładnym telemarkiem i dostać noty po 19p. Druga sprawa ludzie nie rozumieją pojęcia ryzyka. Jak wygra to ok, jak przegra to "buu".
(07.01.2018, 04:28)
BOBO
@trener roku ?

Nie potrafisz zrozumieć, że po tym co pokazalo kilku skoczków poprzedzających Dawida, obniżenie belki było jego szansą na ogromny sukces w tych zawodach i w całym TCS?

Gdyby oddał dobry skok dodatkowe punkty mogły by pomóc w uplasowaniu sie na pudle całego turnieju.
(07.01.2018, 03:29)
trener roku ?
@Jaro
...przestań (tłumaczysz mi oczywiste oczywistości), tak to można sobie kombinować z zawodnikami ze światowego topu, którzy nie jedno zwycięstwo mają za sobą i są w stałej formie, a nie z Kubackim, który absolutnie pewniakiem nie jest i którego taka zagrywka w kulminacyjnym momencie ważnego konkursu mogła tylko wyprowadzić z równowagi i to właśnie miała mniej więcej na celu, miał po prostu nie przeszkodzić Stochowi, więc się trener na wszelki wypadek zabezpieczył... niepotrzebnie
(07.01.2018, 02:38)
???
@PPkos
to ty się doinformuj, Stoch nie miał obniżonej belki...
(07.01.2018, 02:18)
Jaro
@trener roku ?
Ale zdajesz sobie sprawę, że za obniżoną belkę jest więcej punktów? Wielu trenerów stosuje ten zabieg i nikt przy zdrowych zmysłach nie oskarża ich o sabotowanie własnego zawodnika. Przeciwnie - rywale nieraz krytykują takie zagrywki, że niby nie fair i cwaniactwo, bo skoczek dostaje bonus do noty. I gdyby Kubacki oddał dobry skok i dostał bonus, to mógł powalczyć ze Stochem. Ale skoczył jak skoczył.
(07.01.2018, 01:46)
japitole
To była zagrywka va banque trenera.Historycznie wiedział, że Kubacki presji nie wytrzymuje, a do tego skoki mistrzowskie zdarzają się mu rzadko!Tylko tak mógł walczyć z tymi skokami pod 140 metr. Dawid nie ma jeszcze psychy mistrza, ale za to mistrzowsko radzi sobie z niepowodzeniami. Myślę , że wszystko przed nim. Szalenie popiłem za naszych mistrzów! Niech walka mojej wątroby przerodzi się w sukcesy Kota, Kubackiego, Huli i Żyły(który chyba jako jedyny nie ma biznesów na boku). Korzystając z okazji pozdrawiam Funemankę w skarpetach i sweterku!
(07.01.2018, 01:38)
PPkos
@trener roku ?
Najpierw sie doinformij a pozniej pisz te glupoty bo az oczy bola. Kamil rowniez mial obnizona belke wiec nie wiem skad ten temat. Dla takich ludzi jak ty komentarze powinny byc zablokowane.
(07.01.2018, 01:37)
BOBO
@trener roku ?

obniżenie belki to była bardzo dobra decyzja ze strony trenera. Warunki były dobre, to była szansa na podium w konkursie i całym turnieju, niestety Dawid sobie nie poradził.
(07.01.2018, 01:36)
BOBO
Kubacki nie miał nic do gadania, to była tylko i wyłącznie decyzja trenera
(07.01.2018, 01:32)
trener roku ?
@Jaro
...i to było bardzo słabe jak na trenera roku...
(07.01.2018, 01:29)
K2
Kubacki nie powinien się na to zgodzić, co go Stoch obchodzi walczył o swoje podium.
(07.01.2018, 01:26)
trener roku ?
@Jaro
...chyba większy splendor na trenera spada, gdy jego zawodnik wygrywa wszystkie cztery konkursy i przechodzi do historii niż po jednym pojedynczym pudle Kubackiego na które jeszcze będzie miał szans bez liku, trener mógł mieć to i to, ale stchórzył, nie czepiałbym się, gdyby zostawił Stochowi tę obniżoną belkę, ale on obniżył ją tylko Kubackiemu, czyli co ? bał się, że Kubacki przeskoczy skocznię, a Stoch już nie ? nielogiczne, po prostu Kubacki miał na tyle wtopić, żeby nie wyprzedzić Stocha to mu jeszcze zniżył belkę, nie musiał tego robić, bo i tak by Stocha nie przeskoczył, zwykłe tchórzostwo trenera, który koniecznie chciał przypilnować historycznego wyniku swojego mistrza, a to zupełnie pilnowania nie wymagało...
(07.01.2018, 01:12)
Janek
No nie była, była na balu w Warszawie
(07.01.2018, 01:02)
???
To Bilanówna nie była w Bischofshofen?
(07.01.2018, 00:51)
kibic (fan Zografskiego)
@Janek: ta brunetka to żona Huli, podobno:-)
(07.01.2018, 00:35)
Jaro
@trener roku ?
Tu też zamierzasz lansować te swoje teorie i powtarzać TE SAME zdania? To może najpierw się zastanów, po co Horngacher miałby sabotować własny zespół? Jego rozliczają za sukcesy DRUŻYNY, a nie jednego zawodnika. Dla niego o wiele korzystniejsza byłaby sytuacja, gdyby dwóch Polaków było na podium Turnieju. Kubacki miał szansę na 3. miejsce, ale po prostu zawalił drugi skok. Może popełnił błąd, może się spalił - bez znaczenia, ale wina była jego. Z 11 belki powinien bez problemu skoczyć ponad 130m, ale tego nie zrobił.
(07.01.2018, 00:27)
Janek
kibic to samo pomyślałem , przyglądałem się tej kobitce ale nie widziałem podobieństwa ze Stochową
(06.01.2018, 23:12)
kibic (fan Zografskiego)
Ty co sie podpisałeś "trener roku?" - troche przesadzasz. Odległości były tak wyśrubane, że Kubacki myśląc o podium, musiał ratować się punktami za belkę.
(06.01.2018, 22:44)
trener roku ?
...trener roku, który dziś zwątpił w swojego mistrza zniżając belkę Kubackiemu, by czasem Stocha nie przeskoczył, dziś pokazał prawdziwe oblicze sportowego tchórza, jak można było zwątpić w będącego w takim sztosie Stocha i to w obawie przed Kubackim ??? niepojęte... Kubacki spokojnie poległby ze Stochem sam i to z kretesem, z tej samej belki co on, bez pomocy i kombinacji trenera roku...
(06.01.2018, 22:37)
kibic (fan zografskiego)
Jeszcze odnośnie wyników: Lewandowski też nic nie wygrał w 2017 roku i piszę to jako wielki fan piłki.
(06.01.2018, 22:36)
kibic (fan zografskiego)
@Martyn: realizator tak uparcie pokazywał tę panią, że pomyślałem, że żona Stocha, przefarbowała sobie włosy:-)
(06.01.2018, 22:34)
???
Głosowanie powinno być zamknięte 31 grudnia.
(06.01.2018, 22:31)
Malgosia
Uważam podobnie jak @Jaro. Wspomniałam to pod jakimś starym artykułem na ten temat. Spodziewałam się wygranej R.Lewandowskiego, bo jednak Kamil mimo, że w poprzednim sezonie był mocny to kluczowych wygranych nie zdobył, poza TCS i MŚ w drużynie. Duży wpływ na to mogły mieć ostatnie sukcesy i aura jaka była budowana wokół nich.
(06.01.2018, 22:30)
Sportowiec tygodnia
Śmieszą mnie takie plebiscyty. Najlepszy, a najpopularniejszy to zasadnicza różnica. Ale ważne, że się wypasiona impreza odbyła. Gratulacje dla Kamila.
(06.01.2018, 22:27)
Jaro
Cóż, głosować SMSami można było do 5 stycznia, więc mam pewne podejrzenia, że wyczyny na tym turnieju nieco pomogły Stochowi :) Co nie zmienia faktu, że rok miał świetny i w pełni zasłużył na wygraną.
(06.01.2018, 22:26)
Martyn
Kogo tak uparcie pokazywał realizator, najwyraźniej sądząc że to żona Kamila? :P
(06.01.2018, 22:22)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Plebiscyt Przeglądu Sportowego: Kamil Stoch znów najlepszy
Plebiscyt Przeglądu Sportowego: Kamil Stoch znów najlepszy

Plebiscyt Przeglądu Sportowego: Kamil Stoch znów najlepszy

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich