Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Ulrich Wohlgenannt wygrał drugi konkurs Pucharu Kontynentalnego w Engelbergu. Austriak pokonał Tomasza Pilcha, który znów zaliczył spory awans w stosunku do miejsca zajmowanego na półmetku...

Jeszcze po pierwszej serii wydawało się, że o zwycięstwo powalczą Clemens Leitner (136 m), Marius Lindvik (137,5 m) i Joachim Hauer (136 m), jednak ostatecznie to nie oni zajęli dwa najwyższe miejsca.

Triumfował Ulrich Wohlgenannt, który po pierwszej serii był dopiero czwarty - skoki na odległość 132,5 oraz 135,5 metra dały Austriakowi wygraną z przewagą 7,2 punktu nad Tomaszem Pilchem (129,5 oraz 137,5 m). Polak zresztą znów zaliczył spory awans w stosunku do lokaty zajmowanej na półmetku - z miejsca dziewiątego przesunął się na drugie.

Na najniższym stopniu podium stanął Marius Lindvik (137,5 i 127,5 m), a kolejne miejsca zajęli Florian Altenburger (130,5 i 141,5 m - najlepsza odległość konkursu, jednak uzyskana w świetnych warunkach i kiepskim stylu), Joachim Hauer (136 i 127,5 m) oraz wczorajszy zwycięzca Jonathan Learoyd (132 i 131,5 m). Czołową dziesiątkę uzupełnili Killian Peier, Sandro Hauswirth, Yuken Iwasa i Philipp Aschenwald.

Oprócz Pilcha, który siłą rzeczy znów powiększył przewagę w klasyfikacji generalnej CoC, w trzydziestce znaleźli się jeszcze Aleksander Zniszczoł (131 i 129,5 m) i Przemysław Kantyka (124,5 i 133,5 m) - obaj zajęli lokaty pod koniec drugiej dziesiątki. Ta sztuka nie udała się Klemensowi Murańce (125 m - 34.) i Pawłowi Wąskowi (122,5 m - 37.).

Duży wpływ na przebieg zawodów miał wiatr - podmuchy osiągały prędkość do 1,7 m/s (zarówno pod narty, jak i w plecy). To prowadziło do zmian długości rozbiegu - w pierwszej serii zawodnicy startowali z bramek 22. i 21.; w drugiej - z 17., 18., 20. i 21.

Wyniki końcowe
 
zawodnik
kraj
odl. 1
odl. 2
punkty
1
Ulrich Wohlgenannt
Austria
132.5
135.5
276.3
2
Tomasz Pilch
Polska
129.5
137.5
269.1
3
Marius Lindvik
Norwegia
137.5
127.5
268.9
4
Joachim Hauer
Norwegia
136.0
127.5
264.4
 
Florian Altenburger
Austria
130.5
141.5
264.4
6
Jonathan Learoyd
Francja
132.0
131.5
263.1
7
Killian Peier
Szwajcaria
132.0
129.5
262.5
8
Sandro Hauswirth
Szwajcaria
134.0
125.0
261.7
9
Yuken Iwasa
Japonia
132.0
127.5
261.0
10
Philipp Aschenwald
Austria
131.0
132.5
260.3
11
Bor Pavlovcic
Słowenia
129.5
126.0
259.1
12
Clemens Leitner
Austria
136.0
121.0
257.7
13
Nejc Dezman
Słowenia
135.0
126.5
256.0
14
Andreas Alamommo
Finlandia
135.0
133.5
255.9
15
Vladimir Zografski
Bułgaria
133.5
127.5
252.7
16
Markus Schiffner
Austria
131.0
128.5
252.5
17
Miran Zupancic
Słowenia
133.5
116.0
252.4
18
Michael Glasder
USA
125.0
136.0
251.4
19
Aleksander Zniszczoł
Polska
131.0
129.5
250.4
20
Przemysław Kantyka
Polska
124.5
133.5
248.2
21
Viktor Polasek
Czechy
131.5
128.0
246.8
22
Gabriel Karlen
Szwajcaria
128.0
125.5
246.2
23
Seou Choi
Korea Pd.
133.5
128.5
245.8
24
Tomaz Naglic
Słowenia
131.5
117.5
243.2
25
Andreas Schuler
Szwajcaria
124.0
132.5
242.2
26
Tom Hilde
Norwegia
128.5
127.0
239.8
27
Elias Tollinger
Austria
122.5
129.0
239.2
28
Joacim Oedegaard Bjoereng
Norwegia
127.0
128.0
238.7
29
Tim Fuchs
Niemcy
121.5
115.5
227.8
30
Lukas Hlava
Czechy
125.5
116.5
219.6
31
Mikhail Maksimochkin
Rosja
123.0
 
120.9
32
Aljaz Osterc
Słowenia
125.0
 
120.6
33
Anze Lanisek
Słowenia
129.5
 
120.2
34
Klemens Murańka
Polska
125.0
 
120.1
35
Mats Bjerke Myhren
Norwegia
123.5
 
118.1
36
Luca Egloff
Szwajcaria
124.5
 
117.1
37
Paweł Wąsek
Polska
122.5
 
116.7
38
Ren Nikaido
Japonia
121.0
 
116.2
39
Andraz Pograjc
Słowenia
121.5
 
116.0
40
Pascal Kaelin
Szwajcaria
122.5
 
115.1
41
Paul Winter
Niemcy
124.5
 
114.4
42
Fatih Arda Ipcioglu
Turcja
124.0
 
113.8
43
Tomas Vancura
Czechy
127.5
 
113.0
44
Fabian Seidl
Niemcy
123.0
 
112.8
45
Riki Kurita
Japonia
123.5
 
112.6
46
Juho Ojala
Finlandia
124.5
 
112.5
47
Niko Kytoesaho
Finlandia
120.5
 
111.8
48
Thomas Roch Dupland
Francja
125.0
 
110.1
49
Sondre Ringen
Norwegia
118.5
 
109.9
 
Sabirzhan Muminov
Kazachstan
118.5
 
109.9
51
Heung Chul Choi
Korea Pd.
119.5
 
108.2
52
Paul Brasme
Francja
119.0
 
107.4
53
Marinus Kraus
Niemcy
113.5
 
106.1
54
Maksim Sergeev
Rosja
118.0
 
105.1
55
Federico Cecon
Włochy
113.0
 
103.2
56
Sorin Iulian Pitea
Rumunia
118.5
 
100.1
57
Eduard Torok
Rumunia
115.5
 
96.4
58
Joshua Maurer
Kanada
113.5
 
96.1
59
Dominik Peter
Szwajcaria
117.5
 
95.9
60
Nicolae Sorin Mitrofan
Rumunia
114.5
 
95.3
61
Mika Schwann
Austria
116.0
 
90.5
62
Matthew Soukup
Kanada
106.0
 
88.2
63
Vitaliy Kalinichenko
Ukraina
110.0
 
87.8
64
Daniele Varesco
Włochy
115.0
 
82.4
65
Hyun-Ki Kim
Korea Pd.
104.5
 
82.2
66
Olan Lacroix
Szwajcaria
106.5
 
78.4
67
Zeno di Lenardo
Włochy
111.5
 
77.9
68
Nigel Lauchlan
Kanada
104.5
 
76.3
69
Aleksandr Bazhenov
Rosja
111.5
 
DSQ
70
Jonathan Siegel
Niemcy
132.5
 
DSQ
71
Cedrik Weigel
Niemcy
116.5
 
DSQ
72
Filip Sakala
Czechy
110.0
 
DSQ

klasyfikacja generalna Pucharu Kontynentalnego »
wirtualna klasyfikacja Kontynentalnej Listy Rankingowej (CRL) »
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« grudzień 2017 - wszystkie artykuły
Komentarze
borsuk
@ ciny C2
Nie zaprzeczam sobie. Chodzi mi o jakieś dziwne przeświadczenie, że PK jest lepszą opcją niż PS, bo chroni zawodnika przed zajechaniem. Dla mnie powinna decydować forma - jeśli jest wysoka i na poziomie PS to kiszenie zawodnika w PK nie ma sensu, bo i tu i tu są obciążenia startowe. Oszczędzanie zawodnika to mniej startów a nie wystawianie go w PK
(31.12.2017, 13:58)
Wojtasierda
Nie znam sie na PK
(29.12.2017, 22:29)
kabans
murańka chyba już odpuścił sobie wszystko
(29.12.2017, 13:50)
Fanka
@ exciter
Masz rację, niestety T. Diethart to klasyczny "meteor" w skokach i nie było moim celem stawianie go jako przykład do naśladowania (może w kwestii cierpliwości dla kibiców, o czym miałam okazję kilkakrotnie się w ub. roku przekonać). Chciałam raczej pokazać, że na TCS może dojść do takiej niespodzianki, że zawodnik "znikąd", znany tylko najwnikliwszym kibicom tej dyscypliny, potrafi tę prestiżową imprezę wygrać.
(29.12.2017, 13:50)
fian
@exciter
Jak w wieku 27 lat Kamil zawojował skoki? 4 lata temu praktycznie już Kamil został mistrzem olimpijskim...
Wcześniejs ze 3 sezony kończył w top 10 PŚ, w tym lata 11/12 na 5 miejscu a 12/13 na 3 miejscu... Kamil w swiatowej czołówce jest już conajmniej 7 lat, przy czym sezony od 2006 do 2010 roku kończył w 30-stce PŚ, czyli też przyzwoicie.
-
Co nie zmienia faktu, że niektórzy nasi dobrzy skoczkowie tak naprawde zaczeli dobrze skakać grubo po 20-stce.
Nie rozumiem, czemu wszyscy porównują naszych skoczków do Morgiego, Schlierego, Domena Prevca itd... Przecież to ma sie nijak do inynch skoczków. Zaczeli wczesnie triumfować i zostali w topie (Morgi, Schlierie). Moze to przypadek, może zbieg okoliczności, działania trenerów a może czysty talent.
Ale na boga, przestańmy ciągle porównywać nawet nie tylko polskich zawodników, do innych, którzy osiągnęli coś będąc dzieciakami i dalej to się ciągnęło.

Stefan Hula zaczął porządnie skakać 2 sezony temu i utrzymuje sie spokojnie w top 30 zawodnikow... Dopiero w okolicach 30stki zaczął dobrze skakac!!
Kot zaczał skakanie w PŚ w wieku 20 lat, w wieku 21-22 lata 2 dobre sezony, potem 2 slabe, poprzedni wysmienity.
Kubacki zaczal skakanie w PŚ w wieku 22 lat, dopiero od 2 sezonow w top 30 sie plasuje.
Zyla, dopiero w 7 sezonie startow w PŚ(11/12) wszedl do 20stki na koniec sezonu (wczesniej miejsca 40+). Od tamtej pory z wyjatkiem jednego sezonu tam sie utrzymuje.

Cała ta piątka teraz utrzymuje sie w czolowej 20-stce sezonu i top 30 ostatnich sezonow. WIadomo ze lepiej gdyby wygrywali czesciej i nie tylko Kamil, ale tragedii nie ma.

Do czego zmierzam...
Wydaje mi sie, ze jesli nic powaznego sie nie stanie, to w przyszlosci Olek Zniszczol, Klemens Muranka, Jakub Wolny beda stanowic o sile polskich skokow.
Zniszczol. Moze na przestrzeni kilku lat objawi się chociaż 2 zawodnikow na poziomie obecnej kadry A, może T. Pilch bedzie objawieniem.
(29.12.2017, 13:46)
exciter
Diethart pojawil sie i zniknal, wiec nie sadze, zeby mozna go bylo stawiac za przyklad dla kogokolwiek. Wole, zeby obiecujacy zawodnicy rokzrecali sie powoli, tak jak Stoch, ktory dopiero w wieku 27 lat zawojowal skoki (albo nawet jak Hula, ktory po latach niepowodzen zadomowil sie wsrod czolowki polskich skoczkow).
(29.12.2017, 13:28)
Sdos
Nie chodzi mi o skoki treningowe tylko skoki w głównych zawodach.
(29.12.2017, 12:23)
Fanka
@ Sdos
Po prostu musi wystartować w serii próbnej - to będzie ten pierwszy skok. Wtedy skok w pierwszej serii konkursowej będzie tym drugim i będzie OK.
(29.12.2017, 12:12)
Sdos
Ważne, żeby w przypadku zakwalifikowania się do konkursu, Tomasz oddał conajmniej 1 dobry skok, ten pierwszy. Bo dobrze widzimy, że Tomek w pierwszym skoku skacze średnio, a potem się znacznie poprawia. Jednak KO nie wybacza słabych pierwszych skoków.
(29.12.2017, 11:14)
Fanka
A pamiętacie, jakie osiągnięcia w PŚ miał zwycięzca TCS sprzed 4 lat - Thomas Diethart, zanim wygrał tę imprezę? 4 starty, z czego w 3 konkursach punktował - Innsbruck (wcześniej), 2 razy Engelberg w 2013 r. Więc nigdy nic nie wiadomo.
Oczywiście Tomasz nie ma szans na wygraną startując (zakładam, że wejdzie do "50") w 1 lub 2 konkursach. Ale jeżeli ten młodzian jest obecnie w dobrej formie, to dlaczego ma nie spróbować?
(29.12.2017, 10:23)
Sebek99pl
Nie nakręcajcie się na Pilcha... Do konkursu wejdzie, w 1 serii skoczy, będzie 40 i tyle. Skacze ciut lepiej od Leroyda, a tak jak dzisiaj pokonał go Wohlgennant. A czy Wohlgennant jest w ogóle zdolny do regularnego punktowania w PŚ? Nie wydaje mi się.
(29.12.2017, 08:18)
treners
Właśnie, byli tacy co skakali w PK i co? Odpadli przepadli nie ma. A może właśnie Tomasz Pilch wygra w Innsbrucku i zrobi sensację jak Krzysiu Biegun w Klingenthal? Oczywiście to tylko żart...ale niech skaczę, przerwa w PK jest za długa, na pewno dysponuję lepszą formą niż obecni nasi skoczkowie jak KOT, WOLNY...WOLNY powinien skakać w PK, bo tak naprawdę ma przejawy dobrych skoków ale to nie jest jeszcze to jakiego Wolnego kiedyś oglądaliśmy w PK. KOTA też był dał do PK..CIEKAWE CZY ZAWODY BY WYGRAŁ
(29.12.2017, 00:14)
Maqur
@borsuk

Masz racje i dlatego trener nie bierze Pilcha na niemiecką cześć bo skakanie w całym turnieju jest po prostu bardzo męczące dla zawodnika ( poza samymi konkursami dochądzą ciągłe zmiany miasta itp ), jak bedzię skakał powiedzmy na poziomie Wolnego i będziemy mieli 7 miejsc w pś to napewno bedzie w nim startował :)
(28.12.2017, 19:15)
CinyCH2
@borsuk
Zaprzeczasz sam sobie, piszesz że skoro ma formę to powinien skakać w PŚ bo to żadna różnica czy zajedzie się na PŚ czy na PK, a po chwili dodajesz, żeby oszczędzać go w niektórych zawodach(?). Na wstępie piszesz, że czytasz dyskusję, a na końcu prosisz o podanie przykładów skoczków którzy za młodu odnosili sukcesy, a potem przepadli. Jakbyś czytał dyskusję, to dostrzegł byś że kilka razy przewinęło się w niej nazwisko Peterki i to jest odpowiedź na Twoje pytanie.
(28.12.2017, 19:12)
slawek198724
Wszyscy tu piszą że jakiś wąsek, zografski czy Muranka bez formy. A co ma powiedzieć Marinus Kraus? Przecież to aktualny mistrz olimpijski ( nie juniorów czy inne pseudo uniwersjady) z drużyny. Przecież to jest upadek ze szczytu na dół
(28.12.2017, 18:57)
borsuk
Tak sobie czytam waszą dyskusję czy Pilch powinien skakać w PŚ czy w PK. Jedni mówią, że skoro ma formę to powinien skakać w PŚ, inni mówią, żeby skakał dalej w PK, żeby go "nie zajechać". Powiedzcie mi - z punktu widzenia tego "zajechania" - jaka to różnica czy będzie skakał w PŚ czy w PK? Tak naprawdę niewielka - przynajmniej z fizycznego punktu widzenia. Regularne skakanie w PK nie jest jakoś istotnie mniej obciążające dla organizmu niż w PŚ. Jeśli więc zawodnik jest w formie na PŚ to niech skacze w PŚ, może nie we wszystkich zawodach żeby go trochę oszczędzać. A to czekanie w PK to niby recepta na co? Skąd wiecie, że za dwa-trzy lata utrzyma formę, że nie złapie kontuzji, że jego warunki fizyczne się nie pogorszą? Tak naprawdę tego nie wie nikt. A jeżeli chodzi o przedwczesne wyeksplatowanie zawodnika to można to uczynić również w PK albo na skutek niewłaściwego treningu w rodzimym klubie. Podajecie przykłady zawodników, którzy za młodu odnosili sukcesy w PŚ a potem nagle zniknęli. ALe są i tacy, którzy przetrwali parę ładnych sezonów. A ilu zawodników "oszczędzanych" w PK też przepadło bez wieści?
(28.12.2017, 18:53)
rrr
sbn, jasne, że wie lepiej, w końcu to on jest trenerem, a nie ty. Po co tak przemęczać chłopaka przed debiutem i wystawiać go na tak medialny konkurs, jak ten w Oberstdorfie? Bezsensowne byłoby go tam puszczać. Lista startowa już jest, więc możesz darować sobie te typy w postaci Hauswirtha czy Rumunów i Ukrainca, nie fantazjujmy. Innych też nie ma, których napisałeś.
(28.12.2017, 18:20)
jnktr
M., Maqur, zzz

Podajecie przykłady zwodników, którzy zmarnowali kariery, bo zaczeli zbyt wcześnie. Ok popatrzmy:

Amman - debiut w PŚ w wieku 15 lat, kilka lat później podwójne złoto olimpijskie, wielokrotny zdobywca wszystkich trofeów poza TCS, skacze do dziś - czy to jest zmarnowana kariera?

Kasai - debiut w PŚ w wieku 16 lat, od 20 kilku lat w okolicach pierwszej trzydziestki na świecie - czy ten zawodnik wyeksploatował się, bo zaczął za wcześnie?

Ahonen - debiut w PŚ w wieku 15 lat, może to jest zawodnik, z którego nic dobrego nie było, bo zaczął za wcześnie?

Schlierenzauer - tak, to jest przykład zawodnika, który się wyekspoloatował, zaczynając w wieku 16 lat fenomenalną passę dominacji na skoczniach. Myślicie, że zamieniłby to na siedzenie w kadrze B i czekaniu, aż podrośnie?

Historia jest pełna skoczków, którzy zaczynali wcześnie, i szybko odpadli przez sodówkę. Jest też pełna takich, którym nie pozwolono zacząć wcześnie i nigdy nic poważnego nie osiągneli.

Ale najwybitniejszymi są Ci, którym pozwolono zacząć wcześnie, i którzy byli na tyle silni / mieli opiekę psychologa, że wytrzymali presję i osiągnęli sukces. Na tym to chyba polega, nie?
(28.12.2017, 17:38)
sbn
Dzisiaj sporo sensacji to tylko rozbudza apetyty i daję na dzieje ze zawodnicy tacy jak:
Layerord
Peier
Hauswirth
Alamonno
Zogravski
Gla sder
Pol asek
Seou Choi
Maksimochkin
oczy wiscie wiadomo ze bedzie Fuchs
Ipcioglu
Dupland
Heung Chul Choi
Pitea
Torok
M auer
Kalinic henko
Pojawią się w Oberstdorfie ;)
Chciałbym Pilcha ale Sztefen wie lepiej niz wszyscy Polacy...
(28.12.2017, 17:35)
Kacper
@M ma racje.Małysz był tak wielkim zawodnikiem więc wie chyba co robi.Nie zmarnowałby talentu swojego siostrzeńca,a jak chodzi o Domena szkoda mi go
(28.12.2017, 17:08)
treners
Nie zgodzę się ze swoim przedmówcą panem "M". Tomasz Pilch to wielce utalentowany skoczek. Uważam, że jeśli chłopak jest w formie powinien spróbować sił w pucharze świata. Spójrzcie na młodego Shrieliego albo Domena? Tu przede wszystkim chodzi aby chłopak zobaczył czym jest w ogóle Puchar Świata. Sądzę, że 20 miejsce w Innsbrucku już będzie bardzo dużym sukcesem dla tego młodego chłopaka...Niestety Puchar PK różni się bardzo od PŚ. Przy tych odległościach analizując to, Tomek by zajmował końcówkę 30stki albo by nawet nie awansował w Engelbergu gdyby startował w Pucharze Świata. Jestem zawiedziony postawą Murańki-kompletnie bez formy nie ma co go trzymać w PK, Zniszczoł? Poziom słaby. A gdzie Miętus ten wielki talent? Ehhhhhhhhhhhhhh. Trzymajmy kciuki za Tomka . 20stka będzie sukcesem Tomek! Awans również!
(28.12.2017, 17:07)
M.
Mam wrażenie, że niektórym właśnie chodzi o to, aby go teraz wyeksploatować, a potem zapomnieć. To nie jest dobra metoda. Nie będzie odnosił takich sukcesów jak Peterka, nie oszukujmy się, a chyba nie chcemy, żeby poskakał rok, dwa a potem nagle wypalenie i koniec kariery. Rozsądne, powolne prowadzenie Tomka jest tutaj kluczowe. Małysz wie, jakich błędów nie należy popełniać, nauczony doświadczeniem, Horngacher też. Obaj byli świetnymi zawodnikami z bogatą, długą karierą. Może, gdyby Małysz tak szybko nie zaczął skakać w Pucharze, to potem nie miałby tego długiej, smutnej przerwy? Spójrzcie co się dzieje z Domenem, co się stało po dwóch znakomitych sezonach z Peterką. Wrzucanie na głęboką wodę od razu po kilku dobrych występach w PK nie jest niczym dobrym. Żadna rozsądna reprezentacja tak nie robi i może dlatego właśnie mają zachowaną ciągłość, nie musze martwić się o to, kto przyjdzie po aktualnych liderach? (ktoś podał dobry przykład Norwegów) Chyba lepiej, żeby Pilch powoli przyzwyczajał się do tego, że rywalizuje wśród najlepszych? A może to tylko naiwność i przekonanie, że od razu zawojuje on TCS? Insbruck rozwieje wątpliwości. Dodatkowo, umocnił on się na prowadzeniu w PK, co również jest szalenie istotne. Przecież tylko jego regularne punktowanie tutaj zapewni nam limit siedmiu zawodników w późniejszych periodach. Czy może ktoś liczy na Murańkę?
(28.12.2017, 16:31)
zzz
Przykład zajechanego młodego Polaka to Stękała czy Biegun a jeszcze jaest cała gama Słoweńców z dwom Prevcami czy Hvalą...Nic dobrego z eksploatacji takiego młodego człowieka nie ma :P
(28.12.2017, 15:58)
Maqur
@kibic Zniszczol i Muranka startowali w wieku Pilcha i widac gdzie sa teraz... Są zawodnicy ktorzy pare sezonów skacza tylko w CoCu i wygrywaja tam i dopiero jak są już naprawde stabilni to zaczynja w pś regularnie skakac, bardzo dobrym przykladem sa tu Nowerdzy, którzy często wlasnie trzymali dlugo swoich mlodych tylko w CoCu by potem od razu wskoczyli na wysoki poziom w pś, no ale ty przed komputerem czy telewizorem oczywiscie wiesz lepiej od trenerów. Popatrz tez na słoweńców, co sezon pojawia się jakis super 17-18 nasto latek, który bardzo dobrze sie prezentuje w jednym sezonie w pś by potem jak już są w sile wieku nawet do kadry sie nie łąpać.
(28.12.2017, 15:43)
Sweet
A Tomek w Zakopane zrobi podium i będą musieli go wziąść albo pojedziemy wszyscy do siedziby pzn i będzie przeprowadzona pierestroika
(28.12.2017, 15:42)
Sweet
Super Tomek super Jonathan brawo Seou! Vladimirowi rośnie forma zobaczycie jak zacznie regularnie punktowac i na IO będzie w top 20
(28.12.2017, 15:41)
KeyzerSKI
Kolejne Wielkie Brawa dla Tomka! Widać, że ma wolę walki chociaż wolałbym żeby skoczył dwa równe skoki i zajął np. 10 miesjce. Jak w Insbrucku w kwalifikacjach skoczy słabo to już nie będzie miał okazji się poprawić. Cieszą punkty Choiego :).
Zniszczoł dwa solidne konkursy; jest następcą Pilcha w razie czego ale z czasem Zniszczoł będzie osiągał jeszcze lepsze wyniki myślę. Kantyka zrehabilitował się za wczoraj i zrobił najlepszy wynik w sezonie brawo. Murańka źle nie skoczył ale miał chyba dobre warunki skoro Fuchs z odległością 121,5m awansował do II serii. Wąsek szuka formy. Z tego co zauważyłem nie lubi obiektów 125k. Lepiej radzi sobie na mniejszych skoczniach ale nie zmienia to faktu, że obecnie jest bez formy.
(28.12.2017, 15:35)
kibic
Ten brytyjski Francuz i Zajc pewnie pojadą na Turniej, ale oczywiście nie Polak bo musi "odpoczywać" i przygotowania pod mistrzostwa juniorów. Nic mnie nie zdziwi juz w tym chorym związku. Dyrektor Małysz przyszedł i jest jeszcze większy beton niż był. Sam startował w jego wieku na turniejach i mówi o Pilchu że za młody. Co po tym limicie jak łaskawie wezmą Pilcha chyba na jeden konkurs, po co komu ten limit i walka o niego? Jestesmy mistrzami w niewykorzystywaniu limitów, aż się prosiło żeby Pilcha posłać na PŚ teraz. Małysz z całym szacunkiem się nie nadaje na dyrektora, Kastelika załatwił teraz próbuje swojego siostrzenca zabetonować w domu. Pilch i tak pewnie wystartuje w tym sezonie tylko w Zakopanem bo na loty mimo życiowej formy też za młody.. a jak pamiętam 16 letni zawodnicy śmiało na mamucie startowali.. Zniszczoł i Muranka w jego wieku też. Pilch jest za młody. Co się dziwić jak z Kota się jeszcze robi młodego perspektywicznego skoczka.. Chory związek i tyle.
(28.12.2017, 15:33)
Kacper
Witam.Klimek znowu bez awansu tak jak Paweł Wąsek.Niespodziewany awans Seou Choi ciekawe czy jutro wystąpi w Oberstdorfie.
Niemcy słabo
Viktor Polasek troche słabo spodziewałem się po nim miejsca w 10.Przemek ze Zniszczołem niezle.Niezłe miejsce Amerykanina oraz Fina.Władek trochę spad(7 pozycji) ale pozatym nie jest zle forma idziew górę :)
Francuz dobrze
Pilch znakomicie
Ale najbardziej zaskoczył mnie szwajcar Sandro Hauswirth kolejny skoczek który ma 17 lat Brawo dla niego.
(28.12.2017, 15:30)
troolol
Brawo dla Plicha. Bardzo ładnie się zaprezentował.
Zniszczoł też przyzwoicie jakby odnalazł taką forme średnią ale taką nienajgorszą, kantyka te przyzwoicie. Murańka bez komentarza za to wąska szkoda coś się pogubił chyba
(28.12.2017, 15:23)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
CoC Engelberg: Wohlgenannt zwycięża, Pilch drugi po sporym awansie
CoC Engelberg: Wohlgenannt zwycięża, Pilch drugi po sporym awansie

CoC Engelberg: Wohlgenannt zwycięża, Pilch drugi po sporym awansie

Kalendarium
Sabirżan Muminow
Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich