Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Stefan Kraft został mistrzem świata na skoczni normalnej. W Lahti Austriak pokonał Andreasa Wellingera i Markusa Eisenbichlera. W czołowej dziesiątce mieliśmy trzech Polaków, jednak żaden z nich nie stanął na podium...

Na początek konkursu belkę startową ustawiono w progu jedenastym. Warunki nie odbiegały od tego, co widzieliśmy podczas serii próbnej - wiatr wiał z niewielką prędkością. Pierwsze skoki - jak to zwykle bywa - nie były zbyt dalekie. Stosunkowo dobrze - jak na tę fazę - spisał się Killian Peier. Szwajcar był pierwszym zawodnikiem, który przekroczył punkt K - wylądował na 93. metrze i na dłużej objął prowadzenie.

Za plecami Peiera plasowali się najpierw Ville Larinto (89,5 m), później Janne Ahonen (90,5 m) - Szwajcar jednak wciąż prowadził, aż wreszcie zapewnił sobie awans do drugiej serii. Z pierwszego miejsca zepchnął go dopiero startujący z numerem dwudziestym drugim Johann Andre Forfang. Norweg, który wcześniej bardzo dobrze spisywał się na treningach, uzyskał 93 metry - po dodaniu wyższych not za styl i bonifikaty za warunki Forfang miał 2,4 punktu przewagi nad Szwajcarem.

Teraz to Norweg długo nie chciał opuścić pierwszego miejsca, podczas gdy w czołówce plasowali się m.in. Gregor Schlierenzauer (89,5 m), Simon Ammann (91,5 m) czy Taku Takeuchi (94,5 m); z kolei Roman Koudelka doleciał do 93. metra i zrównał się z Forfangiem. Po przerwie technicznej obu wyprzedził Daiki Ito (95,5 m).

Wreszcie doczekaliśmy się pierwszego z Polaków. Dawid Kubacki nie zawiódł - w bardzo dobrym stylu poleciał na odległość 96,5 metra, co pozwoliło mu objąć wyraźne prowadzenie. Gorzej spisał się Piotr Żyła - 91,5 metra dało mu co prawda awans do finału, ale wyeliminowało z walki o medale.

Warunki dość istotnie pogorszyły się w trakcie skoku Markusa Eisenbichlera - Niemiec startował przy wietrze 0,5 m/s w plecy i doleciał do 95. metra. Bonifikata była spora, ale podopieczny Wernera Schustera przegrał z Polakiem niższymi notami za styl. Przed Kubackiego wysunął się natomiast Michael Hayboeck (98 metrów, wiatr 0,09 m/s w plecy - 1,6 punktu przewagi).

Bliżej (96,5 m), ale w gorszych warunkach (0,31 m/s w plecy) startował Andreas Wellinger. Po zsumowaniu wszystkich składowych Niemiec wyszedł na prowadzenie i utrzymał je po skoku Macieja Kota (95 m, wiatr 0,42 m/s w plecy - miejsce piąte, jednak z niewielką stratą do Wellingera).

Wellingera nie wyprzedzili Domen Prevc (89 m - koniec konkursu dla Słoweńca) i Daniel Andre Tande (92,5 m - dopiero siedemnasty), zrobił to za to Stefan Kraft (99,5 m przy wietrze 0,03 m/s). I to Austriak prowadził na półmetku konkursu - kończący pierwszą serię Kamil Stoch w bardzo dobrym stylu osiągnął 96,5 metra (wiatr 0,08 m/s w plecy) i był czwarty.

Wyniki po I serii
 
zawodnik
kraj
odl. 1
punkty
1
Stefan Kraft
Austria
99.5
135.8
2
Andreas Wellinger
Niemcy
96.5
131.5
3
Michael Hayboeck
Austria
98.0
130.9
4
Kamil Stoch
Polska
96.5
129.8
5
Dawid Kubacki
Polska
96.5
129.3
6
Markus Eisenbichler
Niemcy
95.0
128.3
7
Maciej Kot
Polska
95.0
128.1
8
Daiki Ito
Japonia
95.5
124.7
9
Manuel Fettner
Austria
95.0
123.9
 
Richard Freitag
Niemcy
94.5
123.9
11
Stephan Leyhe
Niemcy
94.0
123.2
12
Roman Koudelka
Czechy
93.0
122.4
 
Johann Andre Forfang
Norwegia
93.0
122.4
14
Andreas Stjernen
Norwegia
95.0
121.3
15
Peter Prevc
Słowenia
92.5
121.2
 
Taku Takeuchi
Japonia
94.5
121.2
17
Robert Johansson
Norwegia
93.5
120.1
18
Killian Peier
Szwajcaria
93.0
120.0
19
Daniel Andre Tande
Norwegia
92.5
119.7
20
Piotr Żyła
Polska
91.5
118.0
21
Simon Ammann
Szwajcaria
91.5
116.6
22
Evgeniy Klimov
Rosja
91.5
115.6
23
Gregor Schlierenzauer
Austria
89.5
115.0
24
Janne Ahonen
Finlandia
90.5
114.7
25
Denis Kornilov
Rosja
92.5
113.1
26
Jakub Janda
Czechy
89.0
112.9
27
Ville Larinto
Finlandia
89.5
112.7
28
Noriaki Kasai
Japonia
90.0
112.0
29
Davide Bresadola
Włochy
89.5
110.7
30
Dimitry Vassiliev
Rosja
90.5
110.6
31
Viktor Polasek
Czechy
89.0
109.3
32
Jernej Damjan
Słowenia
88.0
109.2
33
Gregor Deschwanden
Szwajcaria
88.0
108.6
34
Domen Prevc
Słowenia
89.0
108.1
35
Jarkko Määttä
Finlandia
88.0
107.5
 
Tomas Vancura
Czechy
87.0
107.5
37
Sebastian Colloredo
Włochy
88.5
107.3
38
Antti Aalto
Finlandia
87.5
107.1
39
Mackenzie Boyd-Clowes
Kanada
88.0
106.0
40
Kento Sakuyama
Japonia
87.5
105.7
41
Vincent Descombes Sevoie
Francja
87.5
105.5
42
Vladimir Zografski
Bułgaria
88.0
105.2
43
Cene Prevc
Słowenia
86.0
104.1
44
Alexey Romashov
Rosja
86.0
101.8
45
Alex Insam
Włochy
86.0
101.5
46
Andreas Schuler
Szwajcaria
85.5
98.9
47
Kevin Bickner
USA
83.5
98.5
48
Kaarel Nurmsalu
Estonia
83.0
97.8
49
Michael Glasder
USA
82.0
94.5
50
Paul Brasme
Francja
83.0
94.1

Przed drugą serią pozycja belki startowej nie uległa zmianom, podobnie warunki w powietrzu. Niezmienne jest również to, że na początku każdej rundy nie obserwujemy dalekich skoków, ale akcja rozkręca się z czasem.

Pierwszy skok za czerwoną linię zanotowaliśmy dosyć szybko - Davide Bresadola uzyskał 90,5 metra. Po nim na prowadzenie wychodzili Ville Larinto (90 m) i Jakub Janda (90 m), a za plecami tego ostatniego plasowali się inni utytułowani skoczkowie - Janne Ahonen (89,5 m) i Gregor Schlierenzauer (90 m).

Kolejnymi liderami zostawali Jewgienij Klimow (90,5 m), Simon Ammann (92 m, choć w gorszym stylu) oraz - co bardzo nas cieszyło - Piotr Żyła. Polak doleciał do 94. metra, wylądował w niezłym stylu i wyprzedził Szwajcara o niespełna pięć punktów.

Nie cieszyliśmy się długo z prowadzenia wiślanina - po chwili na odległość 94,5 metra poleciał Daniel Andre Tande. Norweg otrzymał co prawda niższe noty za styl, ale za to miał wyższą bonifikatę za warunki. To dało mu prowadzenie, którego po kilku minutach pozbawił go jedyny Słoweniec w drugiej serii - Peter Prevc (95 m).

Najlepszym Norwegiem indywidualnego konkursu na skoczni normalnej został z kolei - czego jeszcze kilka dni temu trudno było się spodziewać - Johann Andre Forfang. W drugiej serii 21-latek uzyskał 98,5 metra i wyraźnie wyprzedzał Prevca oraz trzech kolegów z reprezentacji.

Po kilku słabszych skokach rywali Forfang wciąż był na czele - i wreszcie awansował do czołowej dziesiątki. Bliżej lądowali m.in. Richard Freitag (96 m), Manuel Fettner (94,5 m) i Daiki Ito (94,5 m). Liczyliśmy, że na tym się skończy - kolejnym zawodnikiem na górze był bowiem Maciej Kot.

I rzeczywiście - Polak uzyskał 95,5 metra i wyszedł na prowadzenie. Miejsce w czołowej siódemce było już pewne, jednak do zakończenia rywalizacji pozostawało jednak jeszcze sześciu zawodników. I już pierwszy z nich wyprzedził Kota - Markus Eisenbichler poleciał na odległość 100,5 metra.

Pozycja Kota poprawiła się za to po następnym skoku - problem w tym, że oddawał go Dawid Kubacki. 93,5 metra w tym momencie dawało czwarte miejsce. Eisenbichlera nie wyprzedził także Kamil Stoch (99 metrów - druga lokata).

W czołowej dziesiątce mieliśmy więc trzech Polaków, ale czy medal? O tym miały zadecydować trzy ostatnie próby. Pierwszą oddał Michael Hayboeck - Austriak zawalił swoją próbę (95,5 m ze słabym lądowaniem - czwarty), z czego cieszył się już pewny medalu Eisenbichler.

Medal mógł już wieszać na swojej szyi także Andreas Wellinger (100 metrów w świetnym stylu - prowadzenie). Niemcy mieli już więc dwa miejsca na podium - najwyższe jednak należało do Stefana Krafta, który w bardzo dobrym stylu doleciał do 98. metra. Austriak pokonał Wellingera o 2,1 punktu, a jednocześnie zepchnął Kamila Stocha z pozycji medalowej...

Wyniki końcowe
 
zawodnik
kraj
odl. 1
odl. 2
punkty
1
Stefan Kraft
Austria
99.5
98.0
270.8
2
Andreas Wellinger
Niemcy
96.5
100.0
268.7
3
Markus Eisenbichler
Niemcy
95.0
100.5
263.6
4
Kamil Stoch
Polska
96.5
99.0
262.5
5
Maciej Kot
Polska
95.0
95.5
255.1
6
Michael Hayboeck
Austria
98.0
95.5
254.4
7
Johann Andre Forfang
Norwegia
93.0
98.5
253.1
8
Dawid Kubacki
Polska
96.5
93.5
251.5
9
Richard Freitag
Niemcy
94.5
96.0
250.4
10
Daiki Ito
Japonia
95.5
94.5
249.8
11
Peter Prevc
Słowenia
92.5
95.0
247.2
12
Manuel Fettner
Austria
95.0
94.5
246.3
13
Stephan Leyhe
Niemcy
94.0
94.0
244.9
14
Roman Koudelka
Czechy
93.0
92.5
244.7
15
Daniel Andre Tande
Norwegia
92.5
94.5
243.5
16
Robert Johansson
Norwegia
93.5
94.5
242.6
17
Andreas Stjernen
Norwegia
95.0
95.0
241.8
18
Killian Peier
Szwajcaria
93.0
93.0
240.6
19
Piotr Żyła
Polska
91.5
94.0
240.2
20
Taku Takeuchi
Japonia
94.5
91.5
238.2
21
Simon Ammann
Szwajcaria
91.5
92.0
235.4
22
Evgeniy Klimov
Rosja
91.5
90.5
230.5
23
Jakub Janda
Czechy
89.0
90.0
227.8
24
Gregor Schlierenzauer
Austria
89.5
90.0
227.0
25
Janne Ahonen
Finlandia
90.5
89.5
226.3
26
Ville Larinto
Finlandia
89.5
90.0
225.5
27
Davide Bresadola
Włochy
89.5
90.5
224.5
28
Noriaki Kasai
Japonia
90.0
89.0
221.7
29
Denis Kornilov
Rosja
92.5
86.0
217.6
30
Dimitry Vassiliev
Rosja
90.5
86.5
214.4
31
Viktor Polasek
Czechy
89.0
 
109.3
32
Jernej Damjan
Słowenia
88.0
 
109.2
33
Gregor Deschwanden
Szwajcaria
88.0
 
108.6
34
Domen Prevc
Słowenia
89.0
 
108.1
35
Jarkko Määttä
Finlandia
88.0
 
107.5
 
Tomas Vancura
Czechy
87.0
 
107.5
37
Sebastian Colloredo
Włochy
88.5
 
107.3
38
Antti Aalto
Finlandia
87.5
 
107.1
39
Mackenzie Boyd-Clowes
Kanada
88.0
 
106.0
40
Kento Sakuyama
Japonia
87.5
 
105.7
41
Vincent Descombes Sevoie
Francja
87.5
 
105.5
42
Vladimir Zografski
Bułgaria
88.0
 
105.2
43
Cene Prevc
Słowenia
86.0
 
104.1
44
Alexey Romashov
Rosja
86.0
 
101.8
45
Alex Insam
Włochy
86.0
 
101.5
46
Andreas Schuler
Szwajcaria
85.5
 
98.9
47
Kevin Bickner
USA
83.5
 
98.5
48
Kaarel Nurmsalu
Estonia
83.0
 
97.8
49
Michael Glasder
USA
82.0
 
94.5
50
Paul Brasme
Francja
83.0
 
94.1

tabela medalowa MŚ Lahti 2017 »<
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« luty 2017 - wszystkie artykuły
Komentarze
gregory_1975
bzyyk
dopiero dzisiaj przeczytałem Twój komentarz. Dokładnie trzecia dziesiątka to historia skoków narciarskich, ale myślę że niektórzy ze starych lisów nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa:)
(27.02.2017, 14:40)
M.B
Kraft jest bardzo dobry ale nie pobije Stocha
(27.02.2017, 14:05)
bzyyk
A ja powtórzę, bo mój komentarz pozostał niezauważony: czy nie imponuje wam trzecia dziesiątka konkursu? Starsi kibice powinni na nią spojrzeć z niemałym rozrzewnieniem. Średnia wieku imponująca. Część z tych zawodników walczyła ze sobą o zwycięstwa swego czasu. Dziś wszyscy już tylko w trzeciej dziesiątce, a wygrywa Kraft (1993) przed Wellingerem (1995).
(26.02.2017, 13:42)
kabans
drużynowo niemcy zdecydowanie z przodu, za nimi polacy, którzy z pewną przewagą wygryają na austrią, która też nie musiała obawiać się norwegów. Reszty nie da się policzyć bo nie było 4 reprezentantów z 4 skokami ale 5 byłby pewnie japonia, 6 słowenia,7 rosja, 8 czechy, 9 szwajcaria 10 finlandia,
(26.02.2017, 01:29)
kabans do diament
masz racje, skoki zaczeły przypominać sport dopiero kiedy hofer zaczął to ogarniać, a profesojnalne zrobił się dopiero w sezonie 01/02. Przedtem a zresztą szkoda gadać...
(26.02.2017, 01:22)
borsuk
Dyskusja rozgorzała na dobre. O skoczkach i komentatorach. Jeśli chodzi o wyniki zawodów sportowych to cóż zwycięstwo Krafta nie powinno dziwić nikogo kto interesuję się skokami. Człowiek ten był wyraźnie na fali i dla mnie to był faworyt number one do zwyciestwa. Wellinger też był ostatnio w bardzo wysokiej formie. Eisenbichler to nie był główny faworyt do medali, ale żadna to sensacja, zwłaszcza po wynikach na treningach. Polacy też świetnie wypadali na treningach, ale cóż, Tym razem trochę zabrakło. Ot tyle. Tylko szowinisci maja z tym problem, ze tym razem wygrali zawodnicy z innych krajów, skądinąd bardzo mili ludzie. Co do Pana Szaranowicza, cóż popadł w jakąś taką mentorsko- patetyczna maniere, żeby nie powiedzieć bufonade. Taki przerost formy nad treścią. Chciałoby się rzec - taka głębia, że aż dno.
(26.02.2017, 01:20)
diament
Szaran w każdej transmisji odwołuje się do Dziadka Marusarza a to są czasy przedwojenne, po co do tego wracać, jak mawiał Leo Benhakker " Wy Polacy ciągle żyjecie przeszłością a świat idzie naprzód, liczy się to co będzie"
(26.02.2017, 00:32)
DSJ13
@Fileep86
W takim razie odwrócę nieco kota ogonem i powiem: szkoda, że nikt takiego Długopolskiego nie angażuje na stałe do komentowania. To miałem na myśli ;) Chciałbym go kiedyś usłyszeć, ocenić i... docenić. A tu nie ma okazji. Fakt, spora w tym moja wina, bo nie każdy turniej oglądam, a jak oglądam, to z przeświadczenia, że w Polsce nie ma kogo słuchać wybieram ES i angielski komentarz.

@abc
E h, chciałem gładko zaistnieć tutaj wśród komentujących, ale już pierwszego dnia przyjdzie mi wypowiedzieć coś potencjalnie kontrowersyjnego. Trudno. Tak, jak cenię Małysza za osiągnięcia - nie raz wracam do filmów na YT, nie raz łza się w oku zakręci przy komentarzu Goldstroma (i Szaranowicza też, szczególnie jak mu się głos łamał w 2011 ;)), tak jakoś nie widzę Małysza w roli kogoś, kto będzie we mnie budował emocje swym komentarzem. Nie wyobrażam go sobie, żeby rozemocjowanym głosem przemawiał do mikrofonu tak, jak chociażby Szaranowicz podczas ważniejszych występów Małysza. Adam byłby dla mnie świetny, ale jako drugi komentator, głos rozsądku i doświadczenia, odzywający się z rzadka, ale celnie. W tej roli faktycznie słuchało mi się go o wiele lepiej, niż swego czasu Tajnera. Możliwe, że po części przez wzgląd na różną formę patii względem obu Panów ;) Inna sprawa, że Małysz jak na razie ma co robić i za komentowanie może się brać tylko z doskoku. W każdym razie niech wreszcie pojawi się komentator skoków na poziomie, a nie ktoś, po kim widać, że przybył z innych dyscyplin i tylko odwala swój etat.
(25.02.2017, 22:08)
sbk
Szaranowicz swietnie komentuje tylko gimbaza 94+ nigdy tego nie doceni bo oni nie znają specyfiki lat 90-tych, Wielki szacun dla Pana Włodka kocham sentyment lat 90-tych i poczatku XXI wieku zawsze sie wzruszam na wspomnienie tych biednych wspanialych lat!!!
(25.02.2017, 21:57)
klopasropa
jak szaranowicz się odezwie to wszystkiego się odechciewa - już lepiej komentuje ojciec maćka kota. szaranowicz ciągle odwołuje się do Małysza porównuje i gada o sobie. ani to śmieszne ani mądre. szkoda dzisiejszego konkursu dobry prezent dla Waltera.
(25.02.2017, 21:51)
abc
Małysz kiedyś w Eurosporcie komentował i całkiem nieźle mu szło
(25.02.2017, 21:15)
jakubbruno
słabo wlosi i Francuzi, czesi. przyzwoicie rosja i finlandia , ammann słabo peier na plus. norwegia słowenia tez nienajlepiej. a nasi uwazam ze brak medalu to porazka- moze trzeba bylo odpuscici ktorys z treningow
(25.02.2017, 21:06)
Fileep86
@DSJ13

Właściwie kto powiedział, że nie ma drygu? Taki Krystian Długopolski to całkiem łebski facet, pytanie tylko czy miałby czas na to.
(25.02.2017, 21:02)
Seba
Jacek32 no szacun, teraz juz kazdy będzie postrzegal Ciebie jako experta.
(25.02.2017, 20:59)
Jacek32
Przynajmniej trafiłem z Einsenbichlerem.. i Wellingerem od dawna stawiałem ich tu jako medalistę... pzynajmniej tyle trafiłem więc już nie piszcie że trafiłem tak źle. Czasami i najlepsi mogą się pomylić czyż nie? Nie tak to miało być w tym konkursie i taka jest prawda.. to Stoch miał tutaj dominować... to Domen miał pokazywać swój błysk.. a wyszło na to że Stoch wcielił się w rolę Kubackiego.. na treningach super, rekordy skoczni a w konkursie a tu spóźnił a to wypóźnił i tłumaczenia.. Ale nie ma bata z Einsenbichlerem i Wellingerem miałem rację i to jest takie małe pocieszenie.. ale braku medalu Stocha żal.. ale przynajmniej z Einsenbichlerem i Wellingerem trafiłem.. więc tu doczepić się mnie nikt nie może.Co do Stocha nie tak to miało być..
(25.02.2017, 20:34)
DSJ13
@marmi
Szkoda, że żaden z byłych skoczków nie ma drygu do komentowania. W takim snookerze sprawdza się to świetnie. Na swój sposób nawet w przypadku naszego, krajowego podwórka, bo ja akurat miałem na myśli anglojęzycznych komentatorów.
(25.02.2017, 20:02)
marmi
Szaranowicz rzadko już komentuje tak czy owak, prawie można powiedzieć, że się wycofał. Po odejściu Rudzińskiego zbyt wielu znawców czy nawet "znafcuf" nie ma. Snopek jest ale on nie ma tej ikry koniecznej przy wielkich emocjach, wolałbym go jednak od Szczęsnego na przykład.
A w typerze (właśnie sprawdzałem) trafiłem 4 z 5, ale na miejscu tylko Stocha. Od Jacka32 chyba jestem lepszy lol. Gdybym za bardzo nie poszalał z Kotem i zamiast 1go dał go na 5 to miałbym 4 trafienia dokładne :)
(25.02.2017, 19:53)
Ads
Kiedy będzie typer rozliczony?
(25.02.2017, 19:52)
DSJ13
Ja to widzę tak, że z Szaranowiczem za mikrofonem jest jak z Bernim Ecclestone za sterami F1. Jednemu i drugiemu nikt nie odbiera zasług. Za Berniego F1 stała się królową motorsportu, za Szaranowicza między innymi ja sam bardzo emocjonalnie przeżywałem występy Małysza i na poziomie laickim, to laickim, ale wkręciłem się w skoki. A teraz widzę, że jednakowo jeden i drugi zaczyna swojej dyscyplinie szkodzić. Berniego od stołka odspawali. Przy całym szacunku i wdzięczności za przeszłość wobec Szaranowicza, czekam na podobny ruch względem tego Pana. Sugerowanie, że muszę być pisarzem, by móc ocenić książkę, czy programistą, by oceniać jakość gry... tu cisną się wyłącznie inwektywy w stroną osób podnoszących tego rodzaju "argumenty".
(25.02.2017, 19:50)
abc
Jaro popieram w 100 %, nie dość,że mają słaby poziom to jeszcze nagrody za to dostają jakieś telekamery złote mikrofony itp a ich komentarz jest mizerny.
(25.02.2017, 19:44)
Jaro
@IsacN
Ale dlaczego mam go zastępować? Nigdy nie twierdziłem, że się nadaję do komentowania. Uważam natomiast, że i Szaranowicz się nie nadaje - za dużo patosu i grafomanii, a ostatnio też coraz więcej błędów. To po prostu irytuje. On i Szpakowski to takie święte krowy - nie wolno ich skrytykować, bo się różni "znawcy" natychmiast oburzą, że się majestat szarga. A fakty są takie, że to dwóch starszych panów, którzy lata świetności mają daaaaawno za sobą i w telewizji siedzą tylko ze względu na nazwiska.
(25.02.2017, 19:39)
Szaran
Szaran to cwaniak, jest szefem i wstawia się wtedy gdy jest pewna szansa na sukces, zabiera miejsce innym komentatorom, którzy komentują w PŚ. A dzisiaj się przejechał i nosa mu utarli.
(25.02.2017, 19:22)
fax
Szaran to wybitna postać TV, ale trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść.
(25.02.2017, 19:18)
IsacN
@Jaro

Idź i zastąp Szaranowicza.
Myślisz, że to takie proste. Słyszałeś kiedyś o takim czymś jak autoprezentacja? Człowiek opowiada o osobie, u przeciętnego człowieka ta wypowiedź (przeważnie jąkana, z wieloma błędami stylistycznymi) trwa nie więcej niż 90 sekund. 90 sekund!
A oni muszą mówić przez około 90 minut. I tu bez żadnego scenariusza.
Podejrzewam, że większość lajków powiedziała by jedno zdanie i zacięcie...
Błędy się zdarzają, ale nie były to błędy kardynalne. Poza tym to Szaran to człowiek, który potrafi za pomocą samego mikrofonu wyrazić pełnię emocji towarzyszących mu w tej chwili, co też nie każdy potrafi, więc czasami zdarza mu się strzelić gafę poprzez te emocje. Nie ma co się dziwić.
Jak ktoś chce wiedzieć jak ciężka praca jest komentatora, niech stanie przed lustrem, włączy nagrywanie w telefonie i zacznie mówić o sobie. Podejrzewam, że po minucie nie miałbyś już nic do powiedzenia.
Wstyd czasami za naród
(25.02.2017, 19:12)
Tomek
Ale o...a skocznia. Bardzo niebezpieczna. Jej rozmiar to z 75 metrów. Stoch ma ponad 30 lat, a Kraft ma tam sobie po prostu połamać nogę i dostanie więcej z ubezpieczenia niż za te nagrody.
(25.02.2017, 19:11)
janko123
ja wiem że liczy ale jak liczło by to tak by było
(25.02.2017, 19:05)
Areq
@Jaro
Jak sobie nie życzysz, to nie oglądaj -proste. Ja tam wolę Szaranowicza od, dajmy na to, Rudzińskiego.

Co do zwycięzców, to pierwsze 2 miejsca bez niespodzianki, zaskoczył Eisenbichler. Jeśli chodzi o Polaków, to niestety szczyt formy mieli chyba wczoraj. Brawa jednak dla Kubackiego, Kot wiecznie "piąty".

T eraz czekamy na dużą skocznie. Będą mniejsze oczekiwania, więc przynajmniej jeden medal indywidualny powinien być.

PS: Nie no, Jacek miał rację - Domen odpalił, bo zamiast być 50 to był 34.
(25.02.2017, 19:03)
Funemanka
@Cedryk,
ano właśnie, trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść. Po pierwszej serii zrezygnowałam z tvp i chociaż stream Es nie ma tej jakości to wolałam słuchać Błachuta, bo Szaran już po prostu bredzi.
(25.02.2017, 19:02)
Nicram
Za to czwartek będzie nasz! Pzypomina się Val Di Fiemme, tylk wtedy Stoch zanotował duży spadek w II serii, a dziś przegrał przez zbyt wysokie noty Markusa medal. W czwartek Stoch się odkuję (zwłaszcza jak będzie wiatr w plecy), tak samo Maciek. ;)
(25.02.2017, 18:57)
marmi
@janko123
Po co to wklejasz, przecież MŚ nie liczą się do klasyfikacji PŚ...
(25.02.2017, 18:54)
Jaro
@cedryk
To co JA będę mówił to jest MÓJ problem (swoją drogą nie wiem dlaczego zakładasz, że nie mam 70 lat? A może mam np. 78?). Szaranowicz natomiast mówi do całej Polski z telewizji publicznej opłacanej za państwowe (czyli i moje) pieniądze. I nie życzę sobie słuchać bzdur za własną kasę. Czujesz różnicę?
(25.02.2017, 18:53)
xyz
janko123
Mś nie liczą się do PŚ.
(25.02.2017, 18:53)
marmi
@Jaro
Oj tam oj tam, czepiasz się szczegółów, takie drobne nieścisłości :)
Do Jacka to mu jeszcze daleko, miejmy nadzieję, że tego poziomu nie osiągnie :P
(25.02.2017, 18:53)
cedryk
@Jaro
Człowiek ma już prawie 70 lat i może się mylić, zobaczymy co ty będziesz mówić w jego wieku
(25.02.2017, 18:50)
marmi
Drużynowo dziś drugie miejsce a wiadomo, że może być lepiej zwłaszcza w przypadku Żyły na dużej skoczni.
Martwić to mogą się Słoweńcy, jak tak będą skakać to drużynowo mogą przegrać z Rosją a nawet... Szwajcarią! No chyba, że przyjedzie Tepes w super formie...
(25.02.2017, 18:48)
Kibic
Stoch niepotrzebnie wczoraj skakal bo juz dzis petardy nie bylo,dzis skakal raczej asekuracyjnie.
(25.02.2017, 18:48)
wywiad podczas hymnu
TVP wywiad ze Stochem przeprowadza a w tle gra hymn austriacki, wstyd nawet hymnu nie potrafią uszanować
(25.02.2017, 18:46)
Krzysiek
Spodziewałbym się w drugim konkursie po pierwszej serii Stocha koło 15 miejsca i potem jakiegoś awansu na 7, okrzyczanego jako wielki sukces. W drużynie będzie brąz, tylko dlatego, że Norwegowie i Słoweńcy są słabi.
(25.02.2017, 18:45)
Jaro
Szaranowicz chyba postanowił dorównać Jackowi32 - w życiu nie słyszałem tylu bzdur w tak krótkim czasie. Dwa razy mówił, że Ahonen wygrał 13 konkursów w sezonie (a wygrał 12) i zabrakło mu 3 wygranych do rekordu 39 zwycięstw Małysza (nie wiedziałem, że to rekord - widać Nykaenen i Schlierenzauer się nie liczą). Powiedział też, że Ahonen zdobył złoto i srebro na MŚ 2005 (a było złoto i brąz). O Małyszu też cuda opowiadał (że np. w 2007 najpierw miał ten niefortunny skok w Oslo, a potem pojechał na MŚ - było odwrotnie). I po raz kolejny normalną skocznię w Sapporo nazwał "Mianori". Dramat i żenada z tym człowiekiem...
(25.02.2017, 18:45)
e
Bez watpienia najlepsza trzecia dziesiatka ever. Aż ciezko zliczyc łączne sukcesy tych 5 panów.
(25.02.2017, 18:44)
jak
Na tą chwilę, to ty jestes trenerem internetowym. Wiesz lepiej, że nasi skoczkowie to lotnicy treningowi, tak Domenka wspierałeś, mówiłeś jak zaskoczy itd.
(25.02.2017, 18:43)
Z.
Należy jeszcze dodać, że gdyby nie stan zdrowia to Kraft wygrałby tegoroczny TCS. Kryształową Kulę też ma w kieszeni. W Skandynawii znowu będą błędy Stocha, spóźnienia, a na lotach nie będzie skakał dobrze, bo sobie powiedział, że nie umie i nawet nie próbuje.
(25.02.2017, 18:41)
lolek
Kraft tez moze troszke obnizyc loty po MŚ stoch bedzie walczył
(25.02.2017, 18:41)
Podobieństwo
Zwycięstwo Krafta przypomina pierwszą wygraną Kamila na IO, treningi nie były najlepsze, nie do końca podeszła im skocznia, natomiast w konkursie zdeklasowali rywali.
(25.02.2017, 18:41)
Jacek32
Szkoda mi Polaków. Kamil przegrał medal zaledwie o 1 metr. Lub o odrobinę lepsze noty. Jak kto woli. Kot niespodzianki nie zrobił, ale potwierdził wysoką formę. Ale najciekawszy jest wynik Kubackiego. Dawno nie widziałem go na takiej pozycji. Jednocześnie widać, że Horngacher wie, kogo dobrać do party i ile są warte mądrości trenerów... internetowych. Patrząc na to, jak wypadli Schlieri, a zwłaszcza Domen, nie będę znęcał się nad Piotrkiem. Pech chłopaka dopadł, że akurat na MŚ - najważniejszą imprezę sezonu, dopadł go dołek formy.
Bardzo ładnie Bresadola. "Zapunktował" na MŚ. Szkoda, że Colloredo nie dostał się do drugiej serii. Szkoda też, że Zografski i Nurmsalu nic nie pokazali. Niech wykrzeszą z siebie coś więcej na dużej skoczni.
(25.02.2017, 18:40)
abc
Kot 5-ty jak zwykle to już tradycja
(25.02.2017, 18:40)
Kibic
Kraft wygra KK bo Kamil jest niestabilny-obym sie mylil.
(25.02.2017, 18:40)
dasas
Dopoki bedziesz ciagle plakac na naszych "treningowych" skoczkow, podniecac sie Domenem itd to bedziemy pisac za ciebie :D nie zabronisz nam tego
(25.02.2017, 18:38)
marmi
Krótko mówiąc sędziowie zabrali Stochowi brązowy medal zbyt wysoko oceniając drugi skok Eisenbichlera. Każdy kto widział powtórkę chyba to potwierdzi.
Bardzo dobre wyniki zarówno Kota jak i Kubackiego, Żyła trochę poniżej oczekiwań, ale można było się spodziewać, że z Polaków będzie dziś najsłabszy.
Mam nadzieję, że Jacek32 skończy swoje przepowiednie bo nikt nie chce tego czytać, chyba że dla śmiechu. Ja odtąd pomijam jego komentarze.
(25.02.2017, 18:38)
Z.
Szkoda, aż przykro oglądać i nie chce się oglądać kolejnych konkursów. Szkoda tych ludzi, którzy siedzieli przed telewizorami z nadzieją (i słuchali głupich komentarzy komentatorów o rewanżu w 2 serii). Jedynie Kubacki nie zawiódł. Żyła bez komentarza, dzięki jego "formie" może być bez medalu drużynowego. Kot w zasadzie na miarę swoich możliwości. Na eksperta od kwalifikacji, treningów i dywagacji o błędach szkoda klawiatury. Kraft zasłużenie złoty, życzę mu drugiego, bo na nie zasługuje.
(25.02.2017, 18:37)
Lili22
Szkoda... Ale na dużej skoczni na pewno będzie lepiej :)
(25.02.2017, 18:36)
lolek
Bed1288@
No przynajmniej jeden sie ze mna zgadza te noty powinny byc max 18pkt a byly niektore nawet 18,5pkt za to ladowanie 17,5-18pkt i tyle w temacie medal powienien byc nasz
(25.02.2017, 18:36)
Bed1288
Noty za lądowanie eisenbichlera to śmiech
(25.02.2017, 18:31)
lolek
Kamil powienien miec medal złoty to niestety nie bo kraft byl poza zasiegiem ale ten braz powienien byc gdyby nie te noty dla eisenbichlera
(25.02.2017, 18:30)
Kibic
Wczoraj po kwalifikacjach Wojciech Fortuna gratulowal ojcu Kamila Stocha zlotego medalu...
(25.02.2017, 18:28)
Wierze
Świetne skoki Polaków, drzemie w nich naprawdę ogromna siła. Dzisiaj niestety bez medalu, ale wierzę, że duża skocznia ozłoci nas pięcioma medalami:)
(25.02.2017, 18:27)
lolek
Ten medal brazowy powinien byc nasz i koniec
(25.02.2017, 18:27)
kzez1986
Kamila spotkało to co Krafta na normalnej skoczni. Niebotyczna odległość przed konkursem i jakby wypalenie. Teraz Kraft na treningach nie szalał i skupił się na dniu dzisiejszym. Za dużo wkładu w treningi i brak siły na to co najważniejsze.
(25.02.2017, 18:26)
Seba
Ja też czuję niedosyt i zawiodłem się a przecież trzech naszych w dziesiątce to sukces. W ogóle jakim prawem mam mieć jakiekolwiek oczekiwania od tych chlopakow, jestem idiotą. Myślę, że dużo osób odczuwa niesmak, przecież balonik byl bardzo nadmuchany. Lepiej to wygląda jak w treninach skaczą slabiej a w konkursie wygrywają, wtedy chociaż człowiek taki nakręcony nie jest. No nic...
(25.02.2017, 18:25)
Jacek32
A i zapomniałem dodać, że liczę na Janka na dużej skoczni.
(25.02.2017, 18:25)
jadebowczyk
@Jacek32
Najpierw Kraftowi życzysz żeby połamał sobie nogi na treningach a potem mu gratulujesz... nie mogłeś jednego z tych wpisów napisać tylko piszesz najpierw głupotę a potem chwalisz go to pierwsze kompletnie jest nie na miejscu bo nawet ludziom których się wybitnie nie lubi nie powinno się źle życzyć a co do gratulacji to oczywiście każdy może je złożyć ale dziś to taki pechowy dzień dla polskich skoczków.
(25.02.2017, 18:24)
Jacek32
Brawo Kubacki, bardzo dobry występ. Szkoda, że Piotrek daleko.
(25.02.2017, 18:24)
wiki
Przy tej dyspozycji Polaków, brak medalu to duży zawód. Obiektywnie to: Kubackiego należy ocenić pozytywnie (choć drugi skok mógł być lepszy), Kot zrobił swoje (zabrakło błysku), Stoch miał pecha, ale też zabrakło błysku. Zawiódł Żyła.
(25.02.2017, 18:24)
alex
Medal powienien byc bo noty dla eisenbichlera były o duzo za wysokie jak na takie ladowanie tyle w temacie.
(25.02.2017, 18:24)
Malgosia
@wiem
Nie jestem fanką Krafta, szansę na wygraną ma polak, więc logiczny jest fakt, że kibicuję temu drugiemu, bez względu na formę każdego z nich.
(25.02.2017, 18:23)
Maqur
Bardzo dobry wystep polaków, 4 miejsce zawsze boli na imprezie mistrzowskiej, a 4 i 5 boli jeszcze bardziej bo nasi skoczkowi byli bardzo ale to bardzo blisko. Nie zmienia to faktu ze byl to bardzo dobry konkurs dla nich i wielkie brawa im sie naleza za walke i emocje jakie nam dali. Na duzej skoczni szczescie sie do nas usmiechnie i bedzie podium napewno!
(25.02.2017, 18:22)
Martyn
Ktoś zwrócił uwagę na noty Eisenbichlera? Gdyby nie łaskawość sędziów jego brąz przejążłby Kamil, no bo nie oszukujmy się że na te noty zasłużył...
(25.02.2017, 18:22)
Nie udało się, ale nie ma co rozpaczać.
Raz na wozie, raz pod wozem, zadecydowała dyspozycja dnia, albo inne niuanse, bo różnice były małe.
Niemcy są bardzo mocni, będą faworytami do zdobycia złota w drużynówce.
(25.02.2017, 18:22)
Jacek32
@Malgosia
A wpadło ci do głowy że ktoś się mógł pode mnie podszyć?

A co do konkursu to szkoda Stocha ale niestety dostosował poziomem do naszych treningowych królów.. i w jego przypadku jest to zawód. Reszta niczym nie zaskoczyła. Robienie faworytów z Kota i Kubackiego jest zabawne i było zabawne o czym tu pisałem. I macie swoich medalistów. Niemcy i Austriacy to jednak naród który z presją radzi sobie świetnie a Polacy to miękkie kluchy poza wyjątkami (vide Małysz Stoch) Kubackie i inni niech dalej rządzą na treningach mnie to już od dawna nie kręci. Do Niemców jak widać nam daleko i nie zmieni ten całyt puchar narodów iczy jak się to nazywa.. MŚ przegrane i to BOLEŚNIE PRZEGRANE. Jak zwykle.
(25.02.2017, 18:21)
barttp83
Stoch powinien mieć medal, ale noty dostawał za niskie, a Eisenbichler za wysokie. Do tego Niemcowi powiało pod narty... ech... jak pech to pech
(25.02.2017, 18:20)
Jacek32
Ziobro wygra na dużej skoczni, Kubacki 2 miejsce. Skaczą słabo w treningach więc odbiją się w konkursie. Domen Prevc jest bardzo słaby i nic z niego nie będzie. ZOBACZYCIE!
(25.02.2017, 18:19)
Slaby poziom
Nie ma zadnego usprawiedliwienia, zawod duzy
(25.02.2017, 18:19)
Cinek
Szkoda. Teraz czas na dużą skocznię a potem konkurs drużynowy.

Dzisiejsz a czołówka:

1 GER 1027,6
2 POL 1009,3
3 AUT 998,5
4 NOR 981
(25.02.2017, 18:19)
wiem
@Malgosia

i bardzo dobrze ze kazde zwyciestwo Krafta go pobudowuje. nich wygra KK bo na nia calkowicie zasluguje.
Kraft i Stoch to wielcy skocukowie i walka o KK bedzie pasjonujaca. nie wazne kto z nich pod koniec sezonu bedzie triumfowal
(25.02.2017, 18:18)
kibic (fan ZOgrafskiego)
@Małgosia: przecież to nie @Jacek32 "przeprasza" tylko ktoś się podszywa.
FAKTYCZNIE
A co konkursu to szlag mnie trafia.
(25.02.2017, 18:17)
M,B
Stochowi dziś nie poszło
jak wszyscy byśmy chcieli.
(25.02.2017, 18:17)
M.
No i znakomity rezultat Polaków, oby tak dalej.
(25.02.2017, 18:17)
daro
i co mialy byc medale pompowaliscie balonik i co lipa
(25.02.2017, 18:16)
M.
Sprawiedliwy konkurs. Wygrali najlepsi!
(25.02.2017, 18:16)
katastrofa
Po co jechali do tej Japonii i Korei, Horngacher do dymisji
(25.02.2017, 18:16)
mischko@
immer wieder immer wieder Österreich !
(25.02.2017, 18:16)
Malgosia
Co do konkursu. Czuję duży niedosyt. Liczyłam mimo wszystko na podium polaka. Co prawda jeszcze nic straconego, ale każde zwycięstwo Krafta podbudowuje go, co ma decydujące znaczenie w przypadku walki o KK.
(25.02.2017, 18:15)
Bbj
Dalej pompujcie balon!!!
(25.02.2017, 18:14)
Jacek32
gratuluję Kraftowi zaslużonego zwycięstwa...brawo Stefan!
(25.02.2017, 18:14)
kibic (fan Zografskiego)
Ale medali nam nawaliło! No ale chociaż w kwalifikacjach i treningach było dobrze.
(25.02.2017, 18:13)
alex@
HA,HA,HA, stoch
(25.02.2017, 18:13)
abc
Kot skoczy 100m
(25.02.2017, 18:00)
rorak
@Kaldvee

Może i ma racje, ale jeśli spami swoimi bólami i narzekaniami w każdym możliwym temacie, to to jest denerwujące. Ma swój pogląd - ok, wyraża go - ok, ale do jasnej anielki, takim ciągłym narzekaniem denerwuje po prostu wiekszość osób
(25.02.2017, 17:43)
rorak
@Kaldvee

Może i ma racje, ale jeśli spami swoimi bólami i narzekaniami w każdym możliwym temacie, to to jest denerwujące. Ma swój pogląd - ok, wyraża go - ok. Takim ciągłym narzekaniem denerwuje po prostu wiekszość osób
(25.02.2017, 17:42)
IsacN
Tak Jacek, jeszcze jest duża skocznia i drużynówka a jakikolwiek medal można automatycznie unać za mistrzostwa wygrane... Dalej trzymaj się swojego paradygmatu Polaka i szerz głupoty chyba z palca, żeby nie powiedzieć gorzej...
Dalej pisz, że mistrzostwa są przegrane po I serii pierwszego konkursu indywidualnego.

Jeste m zadowolony, bo może w końcu zobaczysz, że piszesz głupoty i uwierzysz w matematykę, a może bardziej statystykę. Ona nigdy się nie myli, a jeśli już, to margines błędu jest niewielki.
(25.02.2017, 17:41)
bzyyyk
SPÓJRZCIE na trzecią dziesiątkę i zważcie, ile lat mają tuzy będące w niej. Plus do tego wszystkiego Schliereznauer!
(25.02.2017, 17:39)
1,2,3
3 metry to dla Kamila nic, byle noty były adekwatne, i będzie.
(25.02.2017, 17:39)
tomek44
Ludzie spokojnie. 4 miejsce tez bedzie swietne niestety w tym wypadku bardzo pechowe. Nie robcie paniki z powodu 4 i 5 miejsca. Nie tylko Polacy chca tych medali. I tak musimy podziekowac dla Tande i Petera Prevca zawsze to 2 mniej rywali. Oczywiscie nie zycze im zle ale grono do medalu sie zmniejszylo. Na zloto bym raczej dzis nie liczyl ale nie wiem dlaczego Stoch nie mialby dogonic welingenra. Strata nieduza a tu 1 metr to 2 punkty. Apeluje o zachowanie spokoju i zycze wspanialej 2 serii
(25.02.2017, 17:37)
Mój typ po 2.serii
1.Kraft
2.Stoch
3.Kot
(25.02.2017, 17:37)
Kaldvee
Zejdźcie z Jacka, mówi bardzo mądrze przecież. Po treningach i próbnej wiadomo było że Domen będzie walczył o rekord skoczni, a złoty medal praktycznie pewny. Tylko Brasme i Nurmsalu mogli mu zagrozić.

No i fakt Polacy też zawiedli strasznie, w końcu mamy ich 3 w czołowej 7, koszmar... Kubacki 5 po 1. serii, kompletne rozczarowanie, w końcu przecież wiadomo było że ma wygrać z palcem... wiadomo gdzie.

Więc zejdźcie, bo widzicie że on tak naprawdę mądrze mówi, proponuje go zatrudnić w roli eksperta
(25.02.2017, 17:37)
Jacek32
Kot to ma wiecznie pecha, a to wyjdzie źle z progu a to się spali, a to warunki złe.. jakoś pecha nigdy nie mają Niemcy i Kraft. A 26 letni Kot wciąż na niego mówi się młody zdolny sypie się w najważniejszym konkursie jak własnie "taki młody zdolny" ale junior a nie 26 letni zawodnik..
@IsacN
I co zadowolony jesteś? Domen jeszcze pokaże na co go stać aż ci gały z oczów wyjda! nie taki miał być ten konkurs nie taki... nie chce mi się nawet komentować.. te mistrzostwa są już przegrane.. Stoch za duża strata ;[[[[[
(25.02.2017, 17:37)
Seba
Jacek32 Ty juz tu nie komentuj, masz 32 lata i też nie dorosłeś aby non stop "jojczeć" ... Chłopczyku
(25.02.2017, 17:36)
NARMA
Dobrze ze Polacy nie sa teraz na miejscach medalowych... presja zaszla i teraz bedzie tylko sportowa zlosc. Bedzie dobrze ;) Dwa medale Kot i Stoch
(25.02.2017, 17:36)
II seria
Jeszcze wszyscy Polacy mają szanse na medale straty są niewielkie, typuję:
1.Stoch
2.Kub acki
3.Kr aft
4.Kot
(25.02.2017, 17:35)
Kot miał pecha do wiatru w 1. serii
Wystarczy, że w 2. serii Kot dostanie lepszy wiatr i może odlecieć tak jak w Pjongczangu.
(25.02.2017, 17:33)
Seba
Aj narobili nasi apetytu na medal po kwalifikacjach w przeciwieństwie do Krafta ale źle nie jest, trzech w dziesiątce.
Stoch musi ustanowić nowy rekord skoczni :-D Stefan raczej poza zasięgiem...
"Rakietka" Domen nie odpaliła tym razem zbyt mocno.
(25.02.2017, 17:32)
Jacek32
Kot nie dorósł do medalu i jak 15 letnie dziecko ze strachu się pociął.. tak jak pisalem wcześniej z czego się śmialiście. Koty chyba nigdy nie dorosną czy 30 lat wiecznie pozostaną chłopcami echh
(25.02.2017, 17:31)
2 seria zadecyduje
Jedynie Kraft odskoczył, poza tym walka o podium to wciąż kwestia otwarta. Będzie sporo presja na Wellingerze i przede wszystkim Hayboecku.
(25.02.2017, 17:30)
Jacek32
Nie tak to miało być... nie wiem moze Domen spalil się psychicznie ale zdziwiło mnie że nie wytrzymał..
a co do Polaków to do królów treningów niestety dołączył Stoch.. wielki balon pękł hukiem. Macie swojego faworyta do złota Kota... Stoch niestety też zawiódł.. nigdy mocni nie byliśmy i nie będziemy psychicznie. Do tego oczywiście jak w przypadku naszych bywa ten pech do warunków. A Krafcik oczywiście wiatr pod narty.. on chyba nigdy nie trafi na wiatr w plecy w konkursie echhh
(25.02.2017, 17:29)
Maqur
@summo 3 zawodnikow w 7 to klapa, zastanow sie najpierw potem pisz
@Yaaiba system pokazuje skok przy notach bodajze 17;5 lub 18 a kraft dostal duzo wyzsze noty dlatego odleglosc wymagana byla wieksza
(25.02.2017, 17:29)
summo
nie chce tutaj czarnowrozyc ale chyba walka o mistrzostwo bedzie poza zasiegiem roznice sa juz za duze jak na ta skocznie.
Zastanawia mnie fakt dlaczego nasi sa ostatnio mistrzami treningow a w konkursach klapa.
Oczywiscie rok temu taki stan zeczy bylby niesamowity ale teraz trzeba powiedziec ze jest klapa bo to jest sezon 2016/17 i nie ma co patrzec w przeszlosc
(25.02.2017, 17:26)
Yaaiba
Może mi ktoś wytłumaczyć jak to jest możliwe że Kraft musiał skoczyć 100 m pod narty a Kamil z tyłu skoczni wiatr i 100,5 m???
(25.02.2017, 17:26)
;(
NIE ZDOBĘDZIEMY ZŁOTEGO MEDALU MŚ LAHTI 2017

1.Kraft
2.We llinger
3.Ha yboeck

POLACY:
4. Stoch
5.Kuba cki
7.Kot
20.Żyła
(25.02.2017, 17:25)
???
Kraft miał huragan pod narty, a tak malo punktow odjetych...
(25.02.2017, 17:25)
Maqur
jest bardzo dobrze po 1 serii, ale i bardzo pechowo, 4 i 5 miejsce na koniec będzie bardzo nieszczęsliwe, to nie jest pś tutaj tylko medale sie licza, a tych mimo wszystko narazie nie ma mimo super skoków
(25.02.2017, 17:24)
robson121
Oj Jacus raczej wrózbitą nie zostaniesz xD
(25.02.2017, 17:23)
M.
E tam, lepiej. Jest zgodnie z oczekiwaniami. Na pierwszych dwóch miejscach zdecydowani faworyci, tylko ten Hayboeck się nagle przypałętał.
(25.02.2017, 17:23)
M.
Ciekawe, czy Hayboeck wytrzyma. Kraft i Wellinger raczej poza zasięgiem.
(25.02.2017, 17:22)
daro
mialo byc lepiej
(25.02.2017, 17:22)
marecki
1. Kraft
2. Stoch
3. Kubacki

Tak będzie.
(25.02.2017, 17:21)
_vor
No Jacuś? Gdzie ta twoja "rakieta" Domen ? :D :D :D : D :D :D :D :D
(25.02.2017, 17:20)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
MŚ Lahti: Kraft mistrzem świata. Polacy wysoko, ale bez medalu
MŚ Lahti: Kraft mistrzem świata. Polacy wysoko, ale bez medalu

MŚ Lahti: Kraft mistrzem świata. Polacy wysoko, ale bez medalu

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich