Redakcja@marmi - redakcja napisała już dawno temu w powyższym artykule - szósty akapit od końca. Nic się w tym zakresie nie zmieniło :)
(05.01.2015, 09:29)
MaqurRekord należy do Krafta.
(04.01.2015, 22:18)
mc15011@marmi
Redakcja może oczywiście sprawdzić ale ja ci szybciej powiem bo jestem oczytany. :)
Oficjalnie rekord skoczni należy do Krafta. Jak nie wierzysz to możesz popatrzeć na skocznię i zobaczyć rekord skoczni w Innsbrucku. Pozdrawiam :)
(04.01.2015, 22:17)
Reus*czy to nie ten tam po raz 1.w karierze stanął na 1. miejscu podium ;) ?
(04.01.2015, 22:16)
ReusPrevc ma gdzie czy go lubicie czy nie. Skacze swoje i na koniec sezonu bedzie co najmniej w TOP5. Po Turnieju jest Kulm, czy to ten tam po raz 1.w karierze stanął na 1. miejscu podium ;) ?
(04.01.2015, 22:15)
marmiGratulacje dla Polaków za dobry występ, Freitaga za zwycięstwo oraz Krafta za zwycięstwo w TCS.
Bardzo ciekawi mnie kwestia oficjalnego rekordu skoczni. Ktoś już napisał, że należy do Krafta, ale jeśli redakcja mogłaby to sprawdzić i napisać to byłoby naprawdę miło :)
(04.01.2015, 22:12)
Sebek99pl@hhaa
Słoweńcy to nie Polacy, nie są tak zawistnym narodem jak my. Tutaj każdy każdego by w łyżce wody topił. Jak Małysz walczył o najwyższe trofea to też leciały obelgi na jego rywali, tak samo jest teraz.
(04.01.2015, 21:44)
mc15011@hhaa
Bo Prevc jest słoweńską wersją Janne Ahonena. Dokładnie taka sama mimika twarzy. Nawet jak wygrywa to jego uśmiech jest niewyraźny - podobnie jak u Fina. Ja np. Prevca szanuje, bo potrafi okazać szacunek największym rywalom w tym między innymi Kamilowi Stochowi. Zresztą wypowiadał się entuzjastycznie o Kamilu, gdy ten wracał do skakania po kontuzji.
(04.01.2015, 21:43)
kzez1986Może Prevca nie lubią niektórzy, bo rywalizował z Kamilem w zeszłym sezonie. Niektórym pamiętam, że nie podobało się jak łatwo sobie nabił punkty PŚ w Sapporo, choć przecież i Stoch mógł lecieć jakby chciał.
(04.01.2015, 21:39)
hhaami się wydaje że tylu nie lubi prefca bo on nie jest wesoły w przeciwieństwie do ammanna i nawet jak wygrywa chociażby w planicy to jakoś sztucznie się czieszy ale z drugiej strony jak tyle polaków nie lubi prefca to co musi się dziać na słoweni wkońcu to stoch zabrał prefcwi:złoto MŚ,PŚ I Złoto IO
(04.01.2015, 21:33)
mc15011@Terror623
A właśnie że Prevc ma największe szanse na PŚ. Dlaczego? Bo jest bardzo równy i konsekwentny. Czeka tylko na okazję, żeby odpalić petardę w odpowiednim momencie i odjechać rywalom w klasyfikacji generalnej. Oprócz Prevca szansę ma również Freund. Kasai nie wiem czy będzie startować we wszystkich konkursach - wiadomo 42 lata. Koudelka może nie utrzymać swojej formy do końca sezonu. Fannemel nie ma szans, no chyba że będzie często wiało pod narty - zresztą jest kandydatem na rekordzistę świata w długości lotu. Z resztą skoczków się na razie wstrzymam.
(04.01.2015, 21:15)
mc15011@hhaa
Wszystkie trofea w najwyższej lidze są cenne. Tutaj oczywiście złoto MŚ jest cenniejsze niż TCS.
A teraz tak z innej beczki bo trochę nie na temat, a nie mam gdzie tego podpiąć: Tak naprawdę najlepszym skoczkiem w historii jest ten, który zdobył wszystko co można zdobyć w skokach. Czyli Matti Nykaenen. Dlaczego o nim wspomniałem? Bo gdyby Ammann nie zaliczył upadku "na żabę" w 1 konkursie i ew. wygrał cały TCS dołączyłby do Fina w tej kategorii.
Wtedy byłaby ciekawa sytuacja. Trzeba byłoby wówczas policzyć wszystkie medale i trofea, które do tej pory zdobyli (Bo Simi nie zamierza jeszcze kończyć kariery). No ale niestety na to liczenie trzeba poczekać minimum za rok...
(04.01.2015, 21:06)
robson121Do hejterów Prevca: on i tak nie jedno zdobędzie. Mam nadzieję, że wtedy się nie załamiecie... xD
(04.01.2015, 21:06)
Terror623@Skoki narciarskie
Teraz nie wolno dopuścić by zdobył Mistrzostwa Świata i Pucharu Świata :)
(04.01.2015, 21:01)
Skoki Narciarskie@Terror623
Miałem racje wczoraj pisząc że Prevc zespuje skok ;) Jemu nigdy nie szło na Bergisel ;)
(04.01.2015, 20:58)
Terror623@Skoki narciarskie
Niech TCS wygrywa sobie kto tylko chce - nawet niekoniecznie Austriacy - byle nie Prevc. Konkurs w Bischofschofen będę mógł obejrzeć całkowicie zrelaksowany wiedząc w 99% że wygra Kraft :)
(04.01.2015, 20:56)
hhaa co waszym zdaniem jest cenniejsze złoto MŚ czy TCS ?
a co do prefca to myśle że on wygra puchar świata bo stoch za duża strata nawet jakby skakał tak jak małysz z 2000/2001 to nie ma szans a austriacy nie równi są ammann też nie równy kasai za stary chyba że freund odpali jak w zeszłym roku
(04.01.2015, 20:27)
mc15011@Bartek
Tylko w 1 serii Kubacki był lepszy od Prevca bo miał dużo lepsze warunki wietrzne - takie jakie powinien mieć przy swoim wysokim lataniu. No ale w drugiej wszystko wróciło do normy. :)
(04.01.2015, 20:13)
BartekJa też niezbyt lubię Prevca ale nie hejtuję go.Nie kibicuję mu i tyle.Dobrze że tym razem nie wygra koń Diethart przynajmniej tyle z tego dobrego :)
(04.01.2015, 20:11)
Bartekmc15011
Prevc to nielot, Kubacki go dzisiaj na łopatki rozłozył;)
(04.01.2015, 20:09)
Maxerkzes 1896 Na 99% mówisz o Bogdanie Chruścickim komentatorze Eurosportu fakt często ma pomyłki a co do konkursu Polacy jest nieźle 2w15 i 4w30 Freitag wygral i Kraft wygra turniej szkoda ja byłem za Prevcem
(04.01.2015, 20:08)
BartekKtoś się pode mnie podszywa.Fakt,Szczęsny i ten jego słowotok rozwalają system.
@Raptor
Za co tak nie lubisz Wyrzykowskiego i Jarońskiego?Przynajmniej można się pośmiać a nie tak jak słowotoki Szczęsnego które zniechęcają ludzi do oglądania skoków w TVP
@Bartek
Imienniku, słuchaj.Wymyśl sobie inny podpis :)
(04.01.2015, 20:05)
Skoki Narciarskie@Terror623
Bardzo dobrze.
(04.01.2015, 20:03)
mc15011@Raptor
Dokładnie. Ja też o tym myślałem. Co wam takiego zrobił Prevc że go hejtujecie?
Chcieliście żeby wygrał Austriak po raz 6 z rzędu TCS? Zastanówcie się co mówicie. Bo prawda jest taka, że Prevc tak naprawdę przegrał TCS przez słaby skok w kwalifikacjach - nie w pierwszej serii. Zresztą obawiałem się tego konkursu, bo był strasznie loteryjny. Tak naprawdę druga część skoczków miała dużo lepsze warunki i ci najlepsi (Kraft, Hayboeck) to oczywiście wykorzystali. Mam nadzieję że w przyszłym roku ktoś w końcu przełamie tą austriacką hegemonię zwycięstw w TCS.
P.S.
Jeśli już kogoś chcecie hejtować to tylko tych, którzy są oszustami lub krętaczami oraz tych którzy manipulują przy sprzęcie w sposób nieuczciwy. Tyle mam do powiedzenia na ten temat.
(04.01.2015, 20:03)
Skoki NarciarskieRaptor
Ja nie podważam sukcesów Prevca a ty podważasz sukcesy innych skoczków.
Bardzo dobrze ze wygra Austriak oby jak najdłużej....
Pozdr awiam hejtera Raptora
(04.01.2015, 20:01)
GrubyNie ma sie co podniecać wynikami Polaków. Podwiało im i tyle. A w turnieju rządzą pieniądze, więc Austriak musi wygrać, nie?
(04.01.2015, 19:58)
RaptorBartek = GRUBY?
Do stolarni, do stolarni. Wyniki mówią same za siebie - Kubacki to aktualny numer 3 w polskiej kadrze. Co do Szczęsnego, to zgadzam się, beznadziejny komentator, ale i tak o niebo lepszy od panów komentujących biathlon na Eurosporcie w języku polskim.
(04.01.2015, 19:54)
kzez1986Co do mnie to nawet fajnie jakby Prevc wygrał. Ciągle TCS wygrywają Austriacy, byłaby jakaś odmiana. Ale aby teraz tak się stało musiałyby być jakieś dziwaczne warunki, że Prevc miały świetny wiatr, a czołówka taki, w którym nie da się skakać. Tak bywało czasem. Bo przy tej stracie Prevca i w takiej formie Krafta, w normalnych warunkach to niemożliwe.
(04.01.2015, 19:48)
BartekKubacki i Nieszczęsny do stolarni!!!
(04.01.2015, 19:47)
Andrzej1985Czekamy na wyniki typera
(04.01.2015, 19:47)
chomik4321Ale najlepszym momentem konkursu była wspólna radość Ammanna i Kasaiego
(04.01.2015, 19:45)
RaptorCzy którykolwiek z czołowych hejterów Prevca (najlepiej Skoki Narciarskie, ten jest tu zdaje się najgłupszy) może mi powiedzieć - co ten skoczek wam zrobił?
(04.01.2015, 19:35)
skoki.to.ja.W.Hofer@Terror
Chcesz by znowu wygrał Austriak?
(04.01.2015, 19:15)
kzez1986@Funemanka. I tak szczęsny nie jest najgorszy. Kiedyś komentator Euro Sportu (oczywiście polski) nie wiedział jak się nazywa polski zawodnik (powiedział Bartek Klusek, nie Kłusek), a prędkość na progu jednego ze skoczków wyraził w kilogramach na godzinę... :)
(04.01.2015, 19:12)
Terror623Hurra! Prevc nie wygra TCS!!! :)
(04.01.2015, 18:53)
Terror623@Skoki narciarskie
Prevc zawalił! :D To koniec jego szans na triumf w TCS - gratulacje dla Krafta - to on w 99% wygrał TCS :)
(04.01.2015, 18:52)
Funemanka@filip filipkowski&Dragon,
Racja, to była piękna scena :D Ammann cieszył się jak debiutant ;), serce rośnie gdy widzę, jak trzyma się starsza generacja, nie wypalają się. Całym sercem kibicuję Noriakiemu, by w generalce TCS wskoczył na najniższy stopień podium.
Niech ktoś zamknie Szczęsnego w pokoju hotelowym, chociaż na jeden konkurs, litości...
(04.01.2015, 18:29)
kzez1986@Skoki Narciarskie Skoro masz info, że oficjalnie rekord 137 m, to oczywiście wierzę. Ale kiedyś na pewno podpórka jedną ręką nie powodowała, że nie liczył się rekord. Regulamin co do rekordów zmienia się non stop. Chyba jest to jeden z najbardziej ruchomych punktów regulaminu, ażciężko za tym nadążyć. Nie zmienia to faktu, że Hayboeck pokazał to, co w skokach najpiękniejsze. Fantastystyczne jest oglądanie takich skoków, a ta odległość naprawdę budzi uznanie. Nawet na większych skoczniach dużych jak Zakopane, Engelberg, Ga-Pa takie odległości budzą uznanie i nie zdarzają się bardzo często.
Co do zabrania tylko Żyły to chyba zrobiłbym tak samo. O miejsce w PŚ nie ma co walczyć, ważny jest teraz tylko spokojny trening. A Żyła na mamutach radzi sobie naprawdę dobrze. Ma swój personal best lepszy niż Małysz. Potem występ w Zakopanem, pewnie znowu przerwa na Sapporo dla najlepszych i część niemiecka, a potem MŚ. I właśnie najważniejsze są dla nas MŚ. A już nie zostało dużo czasu. Choć Kamil zbliża się to medalowej formy, to jeszcze musi sporo potrenować.
(04.01.2015, 18:09)
KIBIC SKI JUMPNareszcie Polacy mieli więcej szczęścia do warunków tak jak inne kraje wcześniej. A jak sądzicie ile by skoczył Stoch jakby miał warunki Krafta i Hayboecka???
(04.01.2015, 18:08)
Skoki NarciarskieAle przecież Kruczek nie jedzie na Kulm. Wraca do Polski podobno ;)
(04.01.2015, 17:54)
OkiemKibica.cba.plCo do decyzji Kruczka o zabraniu tylko Żyły na loty, to uważam to za słuszną decyzje. Ale powoli on się staje tylko selekcjonerem, ale nie trenerem. Bo jeśli jego podopieczni zostają w kraju poćwiczyć przed zawodami w Polsce, to on powinien zostać z nimi, a do Bad Mitterndorf wysłać swojego asystenta.
(04.01.2015, 17:51)
NaRauszuFreitag jak by nie spalał się w ważnych momentach to by był jednym z najlepszych skoczków w historii skoków. Zobaczcie na jego technikę to jest fenomen!
(04.01.2015, 17:39)
OkiemKibica.cba.plZawody w Innsbrucku okazały się najlepszym polskim konkursem w tegorocznym sezonie Pucharu Świata w skokach narciarskich. Pierwszy raz aż czterech podopiecznych Łukasza Kruczka zapunktowało, czyli wszyscy, którzy zdołali się zakwalifikować do austriackiego konkursu.
Cieszy bardzo, że nasze Orły w nowym roku z konkursu na konkurs osiągają coraz lepsze wyniki. W noworocznym konkursie Kamil był 15, Piotrek 17, Dawid 38, a Olek 41. Kubacki ze Zniszczołem nie tylko zaliczyli najlepsze występy w sezonie, ale i zdobyli długo oczekiwane punkty. Dawid czekał na nie od 20 grudnia, a 20-letni Cieszynianin jeszcze dłużej. To jego pierwsza zdobycz od 7 grudnia.
Na zakończenie trzeba szczerze napisać, że tylko Kamil Stoch potrafi oddać dwa równe skoki. Pozostali Biało-Czerwoni mają problem z psychiką i nie umieją oddać dwóch jednakowych skoków. Piotr Żyła po pierwszej serii był szósty, Dawid Kubacki szesnasty, a Aleksander Zniszczoł dwudziesty czwarty.
(04.01.2015, 17:33)
MartynLudzie, co wy macie do tego Prevca? Serio, wytłumaczcie mi!
(04.01.2015, 17:32)
MaqurHayboecka ani Krafta nikt nie faworyzuje.. tak samo jak nikt nie faworyzował rok temu Dietharta, po prostu to są ich skocznie i jak mają taką formę to cięzko jest z nimi rywalizować.
(04.01.2015, 17:24)
DragonLAmmann i Kasai wczesniej razem na 1 miejscu, teraz razem na 3-im, to są Mistrzowie;)
(04.01.2015, 17:24)
pozdrawiam@mrwolek
I teraz też nikt Hayboecka nie faworyzował.
(04.01.2015, 17:15)
Skiki NarciarskieOficjalne info:
Rekord skoczni na Bergisel należy do Stefan Kraft 137 metrów.
Jest to oficjalny rekord skoczni.
@Terror 623
Tak jak wczoraj pisałem Prevc się spali w Innsbrucku i tak się stało. Jest to wymagająca skocznia i się tak stało. Prevc nigdy tam dobrze nie skakał.
(04.01.2015, 17:13)
filip filipkowskiNikt nawet nie napisał nic o pięknym zachowaniu Ammann do Kasaiego to są prawdziwy mistrzowie
(04.01.2015, 17:09)
mrwolek@pozdrawiam
Liczy się teraźniejszość, wtedy byli inni sędziowie, Austriaków nikt nie faworyzował.
(04.01.2015, 17:08)
kzez1986Nawet na tej stronie w dziale Wiedza są informacje o ocenie skoków przez sędzią. No i napisane jest, że za podpórkę jedną ręką odejmuje się 2-4 punkty. Po prostu podpórka podpórce nierówna. Czasem jest podpórka, że zawodnik przysiądzie na ziemi i całym ciałem praktycznie dotknie zeskoku. I taka podpórka to już liczona jest prawie jak upadek. Rekord nie jest uznany. Ta podpórka jedną ręką była najłagodniejsza z możliwych. Przy takiej i rekordy są uznawane i nie ma aż tak dużo odjętych punktów.
(04.01.2015, 17:07)
DemolNajwazniejsze ze Prevc nisko i już w zasadzie stracil szanse na triumf w TCS!
(04.01.2015, 17:04)
Maqurnoty były tylko troche na wyrost, powinien dostać 14-15pkt, a dostał 14-16, więc nie przesadzajdzie bo nie zyskał na tym jakoś strasznie dużo.
(04.01.2015, 17:00)
pozdrawiamTym, co twierdzą że oceny po 16 dla Hayboecka za ten skok to żart chciałbym przypomnieć skok Małysza z Willingen na 151,5 metra z 2001 roku. Obaj w bardzo podobny sposób dotknęli śniegu ręką i obaj dostali podobne noty (a Małysz nawet minimalnie wyższe, bo u Hayboecka była ocena 14,5). I jakoś nikt nigdy nie zakwestionował tego, że rekord Małysza został uznany, a skok nie był zaliczony jako podparty. Ale oczywiście według was powinny obowiązywać podwójne standardy, bo Hayboeck to znienawidzony Austriak.
(04.01.2015, 16:59)
BartekHOFER,TEPES I NIESZCZĘSNY GOODBYE!
(04.01.2015, 16:59)
kzez1986Za taką podpórkę to Haybeck dostał odpowiednie noty. To było tylko dotknięcie 1 ręką. Może 16 była na wyrost. Ale 15 - 15,5 to tak. Za podpórkę z przysiadem to noty 13 - 14. Ważne, że forma Polaków rośnie. Żyła jeszcze musi ustabilizować formę. Potrzebne były 2 takie skoki jak w 1 serii. Zniszczoł i Kubacki też najlepiej w sezonie. Kamil postęp. Powoli, powoli i może będzie drużyna.
(04.01.2015, 16:56)
ktosjAK oni traktują Prevca? Poweinien wygrać, a hajbeka na ostatnie miejsce za podparcie reką!
Albo 18 i 19 za brzydkie ladowanie!
(04.01.2015, 16:51)
hhaastoch dziś powinien być 6 ale fis dobiera Słabych sędziów i tak jest, co do freitaga to zasłużenie wygrał i nie ździwcie się wrzytcy jak już w tauplitz ani kraft ani hayboeck nie będą w czołowej 10 zawodów, a dwaj ,,starsi panowie" są Wielcy :)
(04.01.2015, 16:48)
pppNajbardziej niesprawiedliwy konkurs!
Jakby Hajbek nie byl z Austrii to by wyladowal na ostatnim miejscu zatakie podparcie reka, poza tym 18 i 19 dla Ammanna czy Szwirencalera za beznadziejne lądowanie? A najgorzej to traktuja Prevca i to juz od jakies czasu, to on powinien byc pierwszy!
(04.01.2015, 16:47)
aaczy gdzies w sieci jest juz aktualne klasyfikacja TCS?
(04.01.2015, 16:47)
mrwolekMimo to, gratulacje dla Noriakiego, Ammanna i Ryśka Piątka.
Z Polaków wszyscy zasłużyli na pochwałę (nie, nie Tomka), mimo, że Kubacki i Zniszczoł zepsuli skoki. Dobre i te kilka punktów dla nich.
(04.01.2015, 16:47)
kotziomnoty Hayboecka najwieksza komedia konkursu, po za tym te jezdzenie z belkami, draznia mnie te warunki suma sumarum na niekorzysc polakow w stosunku do np Krafta
za duzy wplyw maja czynniki typu SEDZIOWIE...i reszta zarzadu...lepiej ocenialby nie jeden widz, ktory oglada ten sport od dluzszego czasu...
(04.01.2015, 16:46)
MaqurPo co Stoch ma jechać na mamuta? o PŚ i tak nie powalczy, lepiej spokojnie potrenować przed konkursami w polsce, Żyła to lotnik i on jak jest w formie to moze tam nawet o dobrą lokate powalczyć, ale reszta nie powinna tam jechać i ja sie w 100% zgadzam z decyzją Kruczka.
(04.01.2015, 16:46)
mrwolekNaprawdę trzeba być ślepym albo omamionym przez system lub "supersłodziutkich, umięśnionych superbohateruff Austriaków", aby nie dostrzec podparcia skoku.Wystarczy spojrzeć na gimbofanpage na Facebooku, aż tam się roi od "znaffców" w postaci 12-latek.
Ale co ja tam się znam...
(04.01.2015, 16:45)
OtokoNoHito@ jak kade
Dla mnie odwrotnie, parodią jest karanie zawodników gdy przeskakują skocznie, za to, że oddają po prostu zbyt daleki skok. Jak ktoś przeskakuje HS to nie powinni odejmować za gorsze lądowanie, a za podpórkę odejmować, ale mniej - tak by nie udupiać ich całkowicie. Obiektywnie, przy obecnych przepisach Hayboeck powinien stracić parę pkt więcej, ale subiektywnie się cieszę - zawsze mi było szkoda zawodników w takich sytuacjach. Do dziś żałuję,ze Aho nie ustał tych 240 w Planicy.
(04.01.2015, 16:42)
marcela8888Jak kade
trochę masz racji ale jednak odległości fenomenalna i to na tak wymagającej skoczni.ważne że się nie przewrócił tylko lekko musnął śnieg.
(04.01.2015, 16:41)
BartekKruczek seriously? Oprócz Piotrka trzeba wziąć Kamila do Kulm.To są pewniacy.I co pewno na Sapporo najmocniejszy skład?Kłusek czy inni walczą o zwiększenie limitu na PŚ a Kruczek zabiera tylko jednego skoczka na Kulm.Skandal.A Nieszczęsny gada że Polacy tak świetnie skaczą bo Tajner przyjechał do Innsbrucka.Wolę zdecydowanie słuchać pana Snopka niż Nieszczęsnego co bardziej się cieszy z sukcesu buloklepa Kubackiego niż z miejsca w 10 Kamila.Najlepsza para komentatorów w TVP to duet Szaranowicz-Rudziński albo Snopek-Rudziński
(04.01.2015, 16:40)
marcela8888Haybeck też jest w świetnej formie. Piękne jest to że dwaj przyjaciele staną na podium w całym TCS. :) Ciesze się że Austriacy nadal niepokonani:)
(04.01.2015, 16:39)
jak kade Skoki to parodia jeśli chodzi o ocenę skoku. Upadek czy skok podparte to powinna być dyskwalifikacja. Po prostu skok spalony. Ciągną skok do końca, nie ma telemarku, skok podparty i ocena 16. Czy to nie parodia?
(04.01.2015, 16:37)
marcela8888Nie gadajcie, ma forme i zasłużenie wygra TCS
(04.01.2015, 16:35)
MaqurKraft i Hayboeck są niesamowici, 137m i 138m to są niewiarygodne skoki na tej skoczni, prowadzą w tcs i pś, no kto by sie spodziewał że bedą tak dominować.
Freitag zasłużył na zwycięstwo, chociaż miał troszke szczescia że Kraft miał złe warunki na końcu, ale też fantastycznie tu skakał.
Polacy też bardzo dobrze, szkoda tego drugiego skoku Żyły, no zepsług go poprostu ale i tak dobre miejsce, Stoch w pierszej serii troszke gorsze warunki i nie załapał sie na dodatkowe punkty za belke ani w 1 ani w 2 serii, myśle że takto zakrecił by sie jeszcze bliżej podium, ale forma rośnie. Kubacki i Zniszczoł można było sie spodziewać że troszke spadną po 2 serii ale też jest progres.
Fajne konkurs, brawo Austriacy!, brawo Polacy!
(04.01.2015, 16:34)
mc15011No to już w zasadzie jest pozamiatane. Austriacka hegemonia zwycięstw w całym TCS trwa nadal... Bo Kraft za bardzo odjechał wszystkim, a Prevc tak naprawdę stracił szansę na zwycięstwo w tym turnieju w kwalifikacjach. Kraft ma do tego dodatkowy bufor w postaci swojego przyjaciela Hayboecka i dodatkowo ulubioną skocznię przed sobą....
(04.01.2015, 16:33)
kibicZaaktualizujcie klasyfikacje TCS
(04.01.2015, 16:31)
gabaOceny za drugi skok hayboecka to parodia podparty skok rekord nie powinien zostać uznany A on nie powinien mieć not po 16 a konkurs wypaczony punkty za belkę i bdb odległość to nie było sprawiedliwe
(04.01.2015, 16:30)
Alex1212Kasai 3
(04.01.2015, 16:29)
DemoStoch w formie ma lepsza technikę od Freitaga. Tylko Funaki może się rownac ze Stochem w formie jeśli chodzi o technikę.
(04.01.2015, 16:29)
Sebek99plKraft nie był lepszy bo oddał słabszy drugi skok. Freitag wygrał zasłużenie. Mam nadzieję, że na koniec TCS na 3 miejscu będzie Kasai.
(04.01.2015, 16:28)
filip filipkowskiKraft mial wygrac ? Freitag zasluzyl i byl lepszy w kazdym z mozliwych aspektow a styl po prostu poezja nie jestem jego fanem, ale oglada mi sie go z przyjemnoscia
(04.01.2015, 16:28)
marcela8888Kraft był lepszy, zrobił rekord skoczni po za tym technike też ma świetną.
(04.01.2015, 16:26)
mistrz tsukiyomilepszego technicznie zawodnika niż Freitag w tym momencie nie ma
(04.01.2015, 16:22)
marcela8888Kraft miał wygrać. Niech to szlak;((
(04.01.2015, 16:19)
panpikus@mc15011
ile razy bedziesz jeszcze powtarzac ze Klusek to twój równolatek? ma to cos do rzeczy?
poza tym do bardzo dobrze ze tylko Zyla jedzie do Kulm...niech inni w spokoju potrenuja
(04.01.2015, 15:49)
mc15011 @mon
Fakt, nie muszę tego robić ale nie po się walczy o limity, żeby z tego potem nie korzystać. Z tego co wiem to tylko Polacy takie rzeczy praktykują. Czasami to się może odwrócić przeciwko Kruczkowi. Na razie mu się wielokrotnie upiekło...
(04.01.2015, 15:44)
mc15011 A z tym że do Kulm jedzie tylko Żyła to jest normalnie skandal. Nie po to mój równolatek Kłusek walczył o powiększenie limitu żeby tego później nie wykorzystywać - takie rzeczy tylko w Polsce. Tym bardziej za rok na przebudowanym Kulm będą MŚ w lotach i warto wykorzystać tą próbę generalną...
(04.01.2015, 15:35)
gośćI znów "sztucznie" napędzone i niepotrzebne sterowanie belką, a poza tym przeczekanie trudnych warunków w których mimo wszystko dało się skakać. Zauważcie zachowanie zawodników w locie, jeśli wiatr jest niebezpieczny to przy każdym skoku widać jak skoczkowie walczą z wiatrem, dzisiaj warunki nie zawsze były korzystne ale bezpieczne. No i znów przepaść punktowa między prowadzącymi a resztą. Gratulacje dla wybuchowej formy pana Krafta, sytuacja podobna jak rok temu choć Diethart chyba aż tak bezbłędny nie był.
(04.01.2015, 15:34)
MaqurSzacunek dla Krafta, mega skok,
Żyła zasługuje na podium dzisiaj.
(04.01.2015, 15:33)
panpikus@filip filipkowski
dziwne, w sensie ze wszyscy Polacy sa w drugiej serii?
(04.01.2015, 15:32)
sebex"jak rozegrana zostanie druga seria to o zwycięstwo będą walczyć Freitag i Kraft"
jasnowidz
(04.01.2015, 15:32)
kamasejrojak rozegrana zostanie druga seria to o zwycięstwo będą walczyć Freitag i Kraft. Zdecydowanie kibicuje temu pierwszemu
(04.01.2015, 15:30)
marcela8888Kraft wygra dziś i cały turniej. Zasłużył na to. Rewelacyjnie skacze. Brawo. A Polacy też dziś dają radę więc jest ok;)
(04.01.2015, 15:30)
filip filipkowskizawsze w austrii dziwne rzeczy sie dzieja ...
(04.01.2015, 15:30)
mc15011 Konkurs jak na razie rewelacyjny. Kraft ma chyba jakiś patent na bicie rekordów skoczni. Najpierw w Wiśle teraz w Innsbrucku. Tak naprawdę to są identyczne skocznie a on ma rekordy na obu tych skoczniach. Polacy skoczyli pierwsze skoki rewelacyjnie - szczególnie Kubacki który jak na razie ratuje swój tyłek jeśli chodzi o sponsora. Fakt, że miał wiatr pod narty ale trzeba to umieć wykorzystać - brawo. Oby powtórzył skok w 2 serii.
(04.01.2015, 15:29)
monmożesz sobie protestować. każdy zostałby puszczony w takich warunkach, gdyby były wcześniej. Jacobsen skakał przy równie silnym wietrze. Żyle też nieźle powiało.
(04.01.2015, 15:28)
michał n@talib07 z 8 belki
(04.01.2015, 15:28)
alucardProtestuję. ostatnie 2 pary zostały puszczone w świetnych warunkach z obniżoną belką ! Toż to ustawka jest niesamowita. Ciekawe, czy puściliby ich z takim wiatrem w plecy.
(04.01.2015, 15:28)
monTo nie jest chore. Nie można zawodników puszczać w takich waru nkach, w których prawdopodobieństwo dolecenia na wypłaszczenie jest bardzo duże - spójrz skok Krafta - co by było gdyby, jak większość, skakał z dziewiątej? Chyba by się połamał.
(04.01.2015, 15:28)
dorkaSchliri skakał z niższego rozbiegu
(04.01.2015, 15:28)
Sebek99plA Freitag to nie wiem jak musi latać i lądować aby dostać 20, lepiej już się nie da, Funaki przy takim ocenianiu nie dostałby 20...
(04.01.2015, 15:27)
panpikusbrawo Kraft, brawo Freitag! genialne skoki...
(04.01.2015, 15:26)
Sebek99plBardal powinien odpuścić sobie loty i pojechać na trening bo jest cieniem samego siebie. Tym turniejem to już wymiotuję, w koło Austriacy...
(04.01.2015, 15:26)
Wojte z BrzezinLudzie przecież wszyscy wiecie że te wyniki polaków są gorsze i tak niż powinni być nie zapominajmy o tym bo zapomnimy o ciezarze odpowiedzialnosci za ta kompromitacje lukasza kruczka
(04.01.2015, 15:25)
Kamasejropopatrzcie jak ktoś skoczy np przy słabszych warunkach powiedzmy 130 m a ty masz wiatr pod narty to musisz skoczyć ze 140 bo masz - punkty jakie to chore jest. trzeba belke obniżyć o dwa stopnie zeby powalczyć
(04.01.2015, 15:25)
lukaszenko502@talib07
Zapomniales o tym, ze stoch skakal z 10 belki, a schlir z 9.
(04.01.2015, 15:24)
Skoki Narciarskie@talib07
Schlierenzau er skakał z niższej belki niż Stoch
(04.01.2015, 15:24)
filip filipkowskifreitag tak szczerze powinien 20 dostac lepiej sie chyba nie dalo wyladowac na tej odleglosci a co do krafta wie ktos jaka rekompensate za wiatr mial kraft i noty ?
(04.01.2015, 15:24)
Tommy HerkonenKraft już wygrał cały TCS... hegemonia Austrii trwa :(
(04.01.2015, 15:24)
talib07Dobra, przepraszam za zamieszanie, zapomniałem, że kamil miał jeszcze odjęte pkt za belke :)
(04.01.2015, 15:24)
Kibicskokówtalib07
Z racji tego, iż Schlirenzauer skakał z niższej belki niż Kamil i przez to Austriak miał dodanych więcej punktów.
(04.01.2015, 15:24)
kibic mentalny@talib
nie skakali z tej samej belki
(04.01.2015, 15:24)
arek1997111@talib07
Belka nizsza
(04.01.2015, 15:23)
JoornyBravo Polacy!! Skandaliczne zachowanie Tajnera i Kruczka, którzy biorą tylko Żyłę na loty. Po kiego grzyba zawodnicy walczą o limity jak one nie są wykorzystywane?
(04.01.2015, 15:23)
talib07Jakim cudem schlirenzauer jest przed stochem? Obaj skoczyli po 127m. Austriak miał dodane 1.9 pkt, a Stoch 1.8 pkt. Polak miał wyższe noty, ale jest za Schlirim. Jak?
(04.01.2015, 15:22)
kamasejrote umiejętności techniczne Freitaga to jest niesamowite
(04.01.2015, 15:22)
CebiTo juz jest parodja mieli slabe warunki to poczekali az im wialo po 2m pod narty noz co to a byc ?
(04.01.2015, 15:22)
arek1997111Prevc :DDD
(04.01.2015, 15:22)