Drzwi i bramy garażowe Hörmann - od lat najwyższe noty za jakość i styl
Zaloguj się
Kalendarz zawodów
2
5
7
8
9
13
14
15
16
20
21
22
23
24
27
28
29
30
31
styczeń 2020
Najbliższe zawody
18.01.2020, godz. 16:00
Titisee-Neustadt HS-142

Dzisiejsze zawody w Harrachowie podzieliły los konkursów Pucharu ¦wiata kobiet w Falun i Pucharu Kontynentalnego w Niżnym Tagile. Z powodu bardzo silnego wiatru rywalizacja drużynowa została odwołana.

Zakłady bukmacherskie przez internet | Fortuna - Legalny Bukmacher
Wcze¶niej organizatorzy poinformowali o anulowaniu serii próbnej, kilkukrotnie próbowali też przesuwać rozpoczęcie potencjalnego konkursu.

Według pierwotnego programu zawodów drużynowy konkurs o mistrzostwo ¶wiata w lotach narciarskich miał rozpocz±ć się o 14:00, z kolei na 12:30 zaplanowana była seria próbna.

Zawody odwołano jednak bardzo silnego wiatru - podmuchy osi±gały siłę kilkunastu metrów na sekundę. Wiało tak mocno, że rozci±gnięte wzdłuż zeskoku osłony zostały zerwane...
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« marzec 2014 - wszystkie artykuły
Komentarze
ew
@fax ale obejrzyj skok nagilera i tepesa i powiedz ktory byl blizej ustania
(17.03.2014, 13:35)
fax
Miało być 5 konkursów, Planica w ostatniej chwili powiedziała, że nie da rady (bodajże w połowie paĽdziernika) i poprosiła o przeniesienie na Bloudkov±. Więc nic wielkiego w kwestii lotów się nie dzieje tak naprawdę
(17.03.2014, 12:09)
Jaro
Loty w ogóle trac± na znaczeniu. W tym roku mieli¶my całe dwa konkursy i dwie serie tak zwanych "M¦'. Gdzie te piękne czasy, gdy zawodnicy bili się o Mał± Kryształow± Kulę? Teraz czytam, że Kulę dostał Prevc. Serio? Puchar za DWA konkursy? To brzmi jak kiepski żart.
(17.03.2014, 11:45)
Radziecka Inwersja
W ZSRR to bula przeskakuje Hulę :)
(17.03.2014, 09:54)
fax
I w Kulm i w Harrachovie najdluższy skok (nieustany) to 220 (Nagiller i Tepes)
(17.03.2014, 09:33)
PN
Ciekawe jaka dzisiaj jest tam pogoda. W Poznaniu nadal wieje.
(17.03.2014, 09:26)
DragonL
pp
dlatego ciężko dyskutować, o tym co jest większe, bo to i tak zależy od profilu skoczni, dlatego w Kulm można skoczyć dalej niż na Czertaku ( i niezależnie od rekordu), dlatego też w Planicy można skoczyć dalej niż w Obersdorfie - łukasz
(16.03.2014, 21:50)
Ustroniok
Wła¶nie wróciłem, było wy¶mienicie :)
(16.03.2014, 21:48)
pp
zastanawiam sie tylko nad skiflugschanze w obesdorfie hs 213 letalnica hs 215 czyli 2 metry roznicy pomiedzy tymi skoczniami a w obersdorfie rekord 225.5 a w planicy 239 potraficie rozwikłac ta zagadke ktora mnie od dłuższego czasu nęka?
(16.03.2014, 21:41)
łukasz
kulm k185 hs200

Čer»ák k185 hs205
(16.03.2014, 21:35)
R
Obie s± takie same...
(16.03.2014, 21:17)
DragonL
można by się kłócić, ale nie to jest tematem
(16.03.2014, 20:58)
@DragonL
Kulm jest najmniejsze.
(16.03.2014, 20:54)
DragonL
Jaro
to taka skocznia, że każdy skok powyżej 200m to wielki skok, (to jest najmniejszy mamut), a po drugie, kto miał niby skakać w wietrze, który ptakami rzucał o ¶ciany?
(16.03.2014, 20:49)
to chyba normalne
nie powinno cie to dziwic, w koncu to portal o skokach, a nie byle pudelek, gdzie mozesz chlapac co popadnie...
...mistrzostw a storpedowane, lotow nie zaznalismy, ale bywalo jeszcze gorzej
(16.03.2014, 19:57)
Jaro
Ojejku ilu tu nagle "znawców", co to pamiętaj± skoki sprzed lat, że ho ho. Dla mnie to były beznadziejne mistrzostwa. Dwie serie, gdzie ł±cznie mieli¶my trzy skoki na dwusetny metr lub dalej. To maj± być loty? Bez żartów. Plus jeszcze odwołane dwie serie w sobotę i konkurs drużynowy dzi¶. No naprawdę zaznali¶my tych lotów.
(16.03.2014, 19:41)
drwal
Oby wiatr nie przeszkodził ogranizatorom ostanich już w sezonie konkursow w Planicy,ale jak na razie prognozy s± raczej optymistyczne.
(16.03.2014, 19:28)
aderg
Zostały już tylko 4 konkursy pucharowe tej zimy, 2 panów ind., druż. i 1 pań ind. Smutne...
(16.03.2014, 18:40)
barnaba
Organizacja lotów zawsze była trudna. Kiedy¶ wprawdzie wiatr mniej przeszkadzał, bo skakano stylem klasycznym, a skocznie były mniejsze. Za to notorycznie przerywano konkursy i rozpoczynano serie od nowa (bo nie istniała możliwo¶ć zmiany długo¶ci rozbiegu w czasie serii).

PS. Wiele lat temu rozgrywano w lotach trzy serie, z czego do klasyfikacji liczyły się wyniki dwóch- taka ciekawostka.
(16.03.2014, 18:03)
m
Je¶li kto¶ mówi, że to były najgorsze M¦ w historii to znaczy, że innych nie ogl±dał. Proste.
(16.03.2014, 18:02)
oj bywalo jeszcze gorzej...
...dla tych co uwazaja te mistrzostwa za najbardziej beznadziejne w historii proponuje obejrzec najpierw wszystkie poprzednie zanim sie wypowiedza, w Vikersund na ten przyklad w 2000 roku wszystko przeciagnelo sie do poniedzialku i dopiero od rana w poniedzialek przeprowadzono blyskawicznie trzy serie konkursowe, skaczac z niskich belek, zeby juz nie przerywac serii, jak ktos poleci za daleko i nie musiec ich od nowa powtarzac, wiec byly to bardziej skoki niz loty i przy garstce widzow pod skocznia, bo wszyscy po weekendzie wyjechali z Vikersund...
...a w Harrachowie to tez nie novum, tam juz byly podobne mistrzostwa, kiedy przez dwa dni wiatr rzadzil i juz nie poskakano...
...wiec zanim powiesz najgorsze jeden z drugim rzuc przynajmniej okiem co sie dzialo kiedys...
(16.03.2014, 17:55)
ITALY
W Vikersund 2012 też były dwie serie i tam były cyrki.

W Harrachovie dwie serie przebiegły sprawiedliwie i szybko.
(16.03.2014, 17:38)
ITALY
Ja się nie zgadzam!

Konkurs indywidualny był sprawiedliwy w porównaniu do M¦wLotach z Vikersund 2012.
(16.03.2014, 17:37)
Jaro
Kto się zgodzi, że to były najbardziej beznadziejne M¦ w historii? Je¶li to ma tak wygl±dać, to naprawdę lepiej zrezygnować z lotów. Szkoda nerwów.
(16.03.2014, 17:24)
hjhgj
To jest głupie. Przez tyle lat skoki były normalne i piękne. Odk±d Hofer i spółka przejęli władzę, zniszczyli t± piękn± dyscyplinę.Co nie długo wymy¶l±, że będ± skakać na metrowych nartach..............
(16.03.2014, 16:36)
prezes
Konkurs drużynowy został przeniesiony do Deluxe Ski Jump.
Wyniki zostan± ogłoszone dzisiaj o 18:15.
(16.03.2014, 16:35)
MWac
@Skoczek120
Tak, dokładnie 21 konkursów odbyło się w sezonie 2000/2001. Szkoda, że wtedy nie przesuwano odwołanych zawodów na inne skocznie, bo wtedy Adam był w ¶wietne formie ( choć jako jedyny w historii wygrał ponad połowę konkursów w sezonie - 11 z 21)
(16.03.2014, 16:10)
Skoczek120
@michal456

małe masz pojęcie o historii skoków narciarskich. Jedyne zawody, jakie odwołano, to tak na prawdę Kuusamo... ten konkurs został jednak przełożony do Lahti, gdzie w wyniku tego mieli¶my dwa konkursy. ;) O¶wiecę Cię i powiem, iż w sezonie dominacji Adama Małysza, jeszcze w 2000 roku w grudniu, odwołano kilka konkursów, przez co sezon był zdecydowanie krótszy (bodaj 21 konkursów)... ;)
(16.03.2014, 15:29)
mc
Dzisiaj ogólnie w prawie całej Europie wieje więc nie jest to wina Harrachova. Aczkolwiek Harrachov ma pecha do pogody podczas zawodów. Przez ponad tydzień w Harrachovie była piękna bezwietrzna pogoda, niestety na dwa dni zawodów przyszło załamanie. W przyszłym sezonie zawody w Czechach powinni spróbować zrobić w Libercu. Nie wiem czemu na tej skoczni już od dłuższego czasu nie ma zawodów. Bo w projekcie kalendarza na następny sezon s± dwa konkursy w Harrachovie na dużej skoczni 7 i 8 lutego.
(16.03.2014, 15:28)
Skoczek120
@Wlosi po prostu ruszyli glowa...

Co z tego, skoro i tak żaden z ich zawodników nawet punktu nie pow±cha w Planicy... ;)
(16.03.2014, 15:24)
Andy
Jedne wielkie po¶miewisko, niech anuluj± całe te M¦...
(16.03.2014, 15:22)
Skoczek120
Niezła parodia... ;) Te mistrzostwa s± wypaczone. ;)
(16.03.2014, 15:22)
kzez1986
Za rok s± M¦ w Falun. St±d już niedaleko do Norwegii, więc po skończonym skakniu na M¦ w Falun można by przenie¶ć się do Vikersund i rozegrać drużynowe M¦ w lotach.Chyba by było wygodnie.
(16.03.2014, 15:03)
kzez1986
Teoretycznie mogliby w zamian za ten konkurs jaki¶ zorganizować. Oczywi¶cie nie byłoby to przełożenie o pół roku, a zorganizowanie innych zawodów w zamian za te, tak jak w P¦. W tym sezonie nie bardzo jest czas, więc drużynowe M¦ w lotach w przyszłym sezonie to teoretycznie jest możliwe rozwi±zanie.
(16.03.2014, 14:52)
dgsd
@drużynowka:
To nie mozliwe, ale chociaż mieliby¶my medal.
(16.03.2014, 14:52)
mariusz1234z
Szkoda że odwołali, bo w typerze mogłem powalczyć o pierwsze miejsce w klasyfikacji M¦ w lotach bo podobno miała być taka klasyfikacja.
(16.03.2014, 14:48)
lola
beznadziejny weekend ze skokami naszczescie za nami. a piatkowe podium? niezbyt mi sie podoba oprocz 2 miejsca Bardala. Anders zyczy jeszcze wielu takich sukcesow ! :*
(16.03.2014, 14:48)
dfs
przesadziłem, że oficjalna - jest na razie nieoficjalna, mam znajomego w sztabie reprezentacji Polski
(16.03.2014, 14:45)
Michał0489
Tak, przełożyli konkurs o ponad pół roku.. Już to widzę.
(16.03.2014, 14:43)
kzezs1986
@dfs Możesz podać Ľródło skoro to oficjalna wiadomo¶ć?
(16.03.2014, 14:41)
John Cena
@dfs
jak na jesien
?
(16.03.2014, 14:40)
Pawmak
@ krzez1986
Wiadomo, że nie, ale przełożyliby o kolejny dzień i rozegrali choćby jedn± serię rano. Jak nie w poniedziałek, to we wtorek itd. :P
(16.03.2014, 14:38)
John Cena
@drużynówka
Jasne........
(16.03.2014, 14:33)
dfs
drużynówka na jesień - oficjalna wiadomo¶ć (niewiadomo jeszcze gdzie)
(16.03.2014, 14:32)
drużynowka
Podobno, suma not skoczków z konkursu indywidualnego ma być wynikiem drużynówki.
(16.03.2014, 14:29)
Wlosi po prostu ruszyli glowa...
...Wlosi byli madrzy i wyczuli pismo nosem, ze sie druzynowka nie odbedzie to po co sie mieli zglaszac (?) i czekac dwa dni, zeby doczekac oficjalnego odwolania, a tak mogli juz po piatkowym skakaniu sie zwijac, proste...
...mozna ich nawet nazwac moralnymi zwyciezcami mistrzostw z pogoda, jako jedyni nie dali sie jej zwiesc i po prostu z nia wygrali, a teraz z cieplych pieleszy moga sobie patrzec jak wszyscy sie pakuja po dwoch dniach czekania...
(16.03.2014, 14:25)
ghuj
W Harrachovie nie powinno być zawodów!Niech zrobi± osłonę.
(16.03.2014, 14:23)
kzez1986
@Pawmak

Przy wietrze 20 - 30 m/s nie rozegraliby i indywidualnego. Na siłę to można by przy ¶rednim wietrze 5 m/s, z przerwami, ale nie takim jak dzi¶.

@szulcu

W Polsce też się zmieniło o 180 stopni. W pi±tek prawie lato, a dzi¶ u mnie spadł ¶nieg, nie mówi±c o deszczu i wietrze. Po prostu mamy zmiany klimatu i jest coraz więcej anomalii. Będ± coraz większe problemy z zawodami, bo w zimie mamy coraz więcej cieplejszych dni i i coraz więcej anomalii, co nie zmienia faktu, że z Harrachovem zawsze były problemy.

Albo powinni zrezygnować z zawodów na tej skoczni, albo j± zadaszyć.

W przyszło¶ci kalendarz może być ustalany spontanicznie. FIS będzie się zbierać w poniedziałek - wtorek co tydzień i kieruj±c się dostępnymi prognozami i aktualnymi warunkami dotycz±cymi ¶niegu na bież±co podejmować decyzję gdzie w następny weekend rozegrać zawody. Logistycznie to oczywi¶cie masakra, ale przy wzrastaj±cej ci±gle liczbie anomalii i zmianach klimatycznych niedługo może nie być innego wyj¶cia.
(16.03.2014, 14:21)
DragonL
netteris
tylko już nie ma kto skakać, bo wszystkie ekipy na lotnisku, a niektóre juz w powietrzu;)
(16.03.2014, 14:19)
DragonL
prezes
to zbuduj mamuta na hali, jaki problem LOL
(16.03.2014, 14:17)
m±dry¶
ej to co wcale níe będzie konkursu druzynowego?
(16.03.2014, 14:17)
Michał0489
netteris, to nie aktualne.
(16.03.2014, 14:17)
netteris
Na TVP INFO w dolnym pasku pisze, ze Konkurs Druzynowy jest przelozony na godzine 15:00, wiec jakas szansa moze jest
(16.03.2014, 14:16)
prezes
Dlatego niektóre skocznie powinny być w halach.
(16.03.2014, 14:13)
Pawmak
No, jednak konkurs drużynowy to nie indywidualny. Indywidualny to rozegraliby na siłę, jak kiedy¶ w Vikersund.
(16.03.2014, 14:08)
Michał0489
Kruczek wczoraj powiedział, że nie ma opcji przełożenia drużynówki na poniedziałek. A drużynówkę przed chwil± odwołali ;)
(16.03.2014, 14:05)
szulcu
Aż się wierzyć nie chce jak pogoda mogła się tak drastycznie zmienić o 180 stopni z pi±tku na sobotę a póĽniej na niedzielę! W ten weekend być może nawiedził cał± Europe jaki¶ straszliwy front atmosferyczny z opadami deszczu, silnym wiatrem (a raczej huraganem) i ochłodzeniem. Nie jestem znawc± prognozy pogody, ale jedno jest pewne: ten front przybył w najgorszym możliwym momencie. Gdyby on był dopiero od pocz±tku następnego tygodnia, to odbyłyby się wszystkie planowane serie bez większych przeszkód.
W ogóle to ten sezon pod względem warunków atmosferycznych jest jednym z najokropniejszych, przynajmniej w tej dekadzie. W zawodach P¦ tylko w Kuusamo i Sapporo panowały "stricte" zimowe warunki, a w pozostałych panowała aura jesienno-wiosenna.
(16.03.2014, 14:05)
kzez1986
Kto to wymy¶lił tę nazwę. Nazwa Diabelska góra więc i diabelski wiatr.

No jest ostateczna decyzja o odwołaniu. Ciekawe czemu nie przełoż± aż warunki się poprawi±. To M¦ w końcu. Ciekawe czy IO też by odwołali jakby cały czas wiało?
(16.03.2014, 14:04)
MWac
@ marmi @ fax
Racja, pozostaje tylko mieć nadzieję, że który¶ z rosyjskich oligarchów sypnie trochę grosza na mamuci± skocznię w Rosji:) (w miejscu gdzie warunki s± bardziej zno¶ne niż na Czarciej Górze)
(16.03.2014, 13:51)
DragonL
Czę¶ć ekip juz wyjechała z Harrachova
(16.03.2014, 13:50)
pieerzyk
no nie wytrzymam, tyle czekania na loty na mamutach i znów lipa, nigdy więcej żadnych mistrzostw w harrachowie!!!
(16.03.2014, 13:48)
kazik
Możemy odnosić się tylko do warunków w tym roku, przecież je¶li u nas porz±dnie zima trzyma to i w kwietniu na W. Krokwii można by zawody zrobić. Można by rzec, że kalendarz zawodów powinien być elastycznie dopasowywany do aktualnych warunków, co wiadomo nie jest możliwe, gdyż jaki¶ terminarz i porz±dek musi obowi±zywać. Je¶li kto¶ wpadnie na pomysł jak to uporz±dkować, powinien dostać narciarskiego nobla :)
(16.03.2014, 13:47)
JA
WŁOSI BOJˇ SIĘ SKOMPROMITOWAĆ
(16.03.2014, 13:38)
Pawmak
Konkurs chyba musi się odbyć, choćby jutro rano i jedna seria, bo to jednak mistrzostwa.

Czemu nie startuj± Włosi, skoro wzięli czwórkę?
(16.03.2014, 13:36)
ITALY
Okazuje się, że szef Pucharu ¦wiata też niespecjalnie lubi Kuusamo i chętnie by się go pozbył. Dlaczego więc Kuusamo wci±ż straszy? - To ten przeklęty termin. W Europie nie ma jeszcze ¶niegu. Niemieckie Kingenthal, które zaczęło sezon, magazynowało go od roku. A tam ¶nieg i mróz s± pewne - tłumaczy Tajner.- Nie ma chętnych na ten termin. Za rok pewnie znowu się tam zobaczymy - kończy.
(16.03.2014, 13:32)
Skyjumping99
Ten idiotyczny wiatr! -,-
(16.03.2014, 13:30)
michal456
to jest najgorszy sezon skoków narciarskich bo 20% zawodów zostało odwołanych
organizatorzy sami nie wiedz± jak się maj± bo przez to odwoływanie to się robi sport jako nudny i bez sensu
(16.03.2014, 13:29)
ITALY
@wujas wojtas

W ten weekend zawody w Europie nigdzie by się nie odbyły. Nie ważne czy te M¦wLotach były by w Oberstdorfie, Vikersund czy Tauplitz!!!


Plan icy nie napisałem bo jest w przebudowie teraz!!!
(16.03.2014, 13:25)
wujas wojtas
Nie, nie jestem nowicjuszem w skokach. Ogl±dam zawody regularnie od 1998 roku, od igrzysk w Nagano. Po prostu szukam różnych rozwi±zań, bo obecna sytuacja w P¦ jest daleka od wła¶ciwej. Ciekawi mnie, sk±d wiesz, że Sapporo chce zawody akurat w styczniu? Podaj mi jaki¶ dowód, link, cokolwiek. Co¶, co wyklucza możliwo¶ć negocjacji z nimi.

Z tym cesarzem bez komentarza.
(16.03.2014, 13:15)
kzez1986
@Michał0489

To M¦ można odwołać? Przecież kto¶ te medale musi dostać. Piszesz, skoczkowie spakowani. Chyba powinni przekładać może na jutro, może wtorek, aż się uda. To przecież M¦, a nie P¦. Zawody P¦ to na pewno by odwołali. Chyba, że np. te M¦ przełoż± w całkiem innym terminie np. po Planicy.
(16.03.2014, 13:12)
drakuchan
Moim zdaniem mamy już taka technike ze dawno powinni jakos zabezpieczac te skocznie przed zbyt silnym wiatrem czy deszczem i ¶niegiem.ChodĽ by wysokie wiatrochrony na kilka albo kilkanascie metrów zaraz za progiem do polowy zeskoku no i zadaszenie nad rozbiegiem żeby chronic tory.Powinno to w dużym stopniu pomóc
(16.03.2014, 13:12)
fax
Ludzie, serio nie odróżniacie Mistrzostw ¦wiata od Mistrzostw ¦wiata w Lotach? Może jeszcze M¦WL na Wielkiej Krokwii? Prawda taka jak już marmi napisał, jest pięć mamutów na ¶wiecie i więcej zapewne nie będzie. Jeżeli w ogóle reaktywuj± Ironwood to jako HS 140. Innym krajom budowanie nowego kolosa się nie opłaca, bo albo je maj±, albo ich na to nie stać. Jedyny, który teoretycznie mógł się na tak± inwestycje porwać - czyli Rosja - wykosztował się na Soczi. W±tpie, żeby mimo potencjału finansowego w takie co¶ pakowali się Kazachowie czy Japończycy. Więc sorry. Za 2 lata Tauplitz, za 4 pewnie Obersdtorf, za 6 Planica i tak to się kręci i będzie kręcić
(16.03.2014, 13:06)
xxx
ale kto¶ może mi powiedzieć czemu co roku leci się do Japonii? (w większo¶ć zawodników nie leci nawet). popularno¶ć skoków znikoma tam, warunki do¶ć kiepskie. co powoduje, że co roku odbywaj± się tam zawody?
(16.03.2014, 13:03)
xxx
dokładnie. fajnie jest się wym±drzać, jak się ogl±da skoki w domu, przez telewizorem. niech rosyjscy skoczkowie zaczn± skakać lepiej, to pewnie i do Rosji P¦ zawita. niech pojawi się jaki¶ geniusz skoków z USA, to możliwe że i tam się poleci skakać.
(16.03.2014, 13:01)
ITALY
@wujas wojtas

Widać że jeste¶ nowicjuszem w skokach. Niżny Tagił jest za rok w kalendarzu. Zawody s± zaplanowane na grudzień 2014.

Sapporo nie chce zawodów w grudniu. Japonia chce w styczniu zawody!

Napisz do cesarza Japonii i go przekonaj. Może Cię posłucha???
(16.03.2014, 13:00)
marmi
Ludzie, chyba zapominacie, że jest 5 skoczni mamucich na ¶wiecie... M¦wL odbywaj± się na nich po kolei, skocznie te trzeba jako¶ utrzymać, co przecież kosztuje a na każdej jest tylko jeden weekend (tylko zawody P¦ i M¦wL s± na mamutach) skoków raz na 2-3 lata. Poza tym ze względu na swoje położenie Harrachov może liczyć na duż± widownię, co oczywi¶cie jest bardzo ważne w kontek¶cie powyższego.
Nie bardzo widzę, co można by tu zmienić, może bardziej elastyczne terminy uwzględniaj±ce pogodę, ale to z kolei rodzi poważne problemy logistyczne, w tym dla kibiców.
Je¶li chodzi o konkursy na dużych skoczniach to także pamiętajcie o sprawach finansowych i widowni. Konkursy organizowane w Azji raczej nikomu się nie opłacaj±, bo ze względu na różnicę czasu będ± w kiepskim czasie antenowym a więc stosunkowo mało da się zarobić na prawach do transmisji a kibiców też mało przyjdzie, bo Kazachstan, Rosja czy Korea potęgami w skokach nie s± a na kibiców z Europy nie ma raczej co liczyć (jacy¶ chętni na bilety lotnicze np. do Kazachstanu? :)
(16.03.2014, 12:58)
Michał0489
A wiatr w Harrachovie osi±ga prędko¶ć 100 km/h. Nie ma żadnych szans na rozpoczęcie konkursu. Skoczkowie s± już spakowani w hotelach, ale nie mog± odlecieć, bo musz± czekać na oficjalne potwierdzenie informacji. Także i Wy nie traćcie swojego czasu siedz±c przed komputerem i czekaj±c na informację ;)
(16.03.2014, 12:54)
Michał0489
Ludzie, w Iron Mountain nie ma mamuta, tylko w Ironwood! :)
(16.03.2014, 12:49)
mc
A kto¶ wiemu czemu w Libercu nie ma Pucharu ¦wiata od dłuższego już czasu? Może by tam spróbować.
(16.03.2014, 12:47)
wujas wojtas
W Sapporo wtedy jest ¶nieg. I w Niżnym Tagile albo Czajkowskim. Można zorganizować takie dwa weekendy seri± w listopadze/grudniu i nikt by nie narzekał. I nie opuszczał tych zawodów, jak to ma zawsze miejsce na tydzień czy dwa przed wielk± imprez±.
(16.03.2014, 12:44)
ITALY
Kuusamo będzie raczej na zawsze bo gdzie w listopadzie pocz±tkiem grudnia w Europie jest ¶nieg?

Klingenthal w tym sezonie magazynowało rok ¶nieg i ich było stać!

Reszty nie stać na taki termin kiedy jest Kuusamo.

DragonL tutaj racja z twoimi słowami: "no i akurat dzisiaj to konkursu nie dałoby się rozegrać prawdopodobnie nigdzie w Europie, przykład: odwołane zawody w Falun (Szwecja), Niżnym Tagile (Rosja)"
(16.03.2014, 12:39)
xxx
W Niznym Tagile tez konkurs odwołano. A wymieniaj±c nazwy skoczni nie wymienili¶cie mamuta. W Iron Mountain jest, ale nieczynny. Jak miałyby odbyć się tam Mistrzostwa?
(16.03.2014, 12:29)
DragonL
hmm
to akurat zły przykład tam wieje zawsze podobnie jak w Harrachovie;)
wujas wojtas
masz dużo racji Harrachov to nieporozumienie, ale to mistrzostwa w lotach, a te skocznie co wymieniłe¶ to nie bardzo s± mamutami, no i akurat dzisiaj to konkursu nie dałoby się rozegrać prawdopodobnie nigdzie w Europie, przykład: odwołane zawody w Falun (Szwecja), Niżnym Tagile (Rosja)
(16.03.2014, 12:29)
hmm
To jest koniec Harrachova. Dajcie np. Iron Mountain szanse lub inne skocznie. Tutaj jest konkurs raz na 6 lata.
(16.03.2014, 12:23)
alucard
Oczywi¶cie nikt nie znał prognozy pogody żeby przesun±ć turniej o dzień dwa wcze¶niej.
(16.03.2014, 12:22)
wujas wojtas
Jest tyle ciekawych miejsc, w których można by rozgrywać mistrzowskie imprezy, a które nie mog± się doczekać na swoj± kolej. Zamiast tego ci±gnie się za uszy takie Kuusamo czy Harrachov, gdzie wiecznie s± problemy. Wywalić to i otworzyć furtkę dla nowych kierunków. Courchevel, Niżny Tagil, Czajkowski, Ałma Ata, Kranj, nawet Liberec. Byle nie miejsca, gdzie można z góry założyć, że będzie bryndza. Tyle lat do¶wiadczenia i dalej swoje.
(16.03.2014, 12:18)
MrCharismaCC
Żegnajcie mistrzostwa...
(16.03.2014, 12:11)
Dodaj komentarz
Jeste¶ niezalogowany!
Zaloguj się lub komentuj jako go¶ć
« regulamin komentowania »
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
M¦ Harrachov: Konkurs drużynowy odwołany
M¦ Harrachov: Konkurs drużynowy odwołany

M¦ Harrachov: Konkurs drużynowy odwołany

Kalendarium
Brian Welch
Najbliższe zawody
18 stycznia 2020 (sobota)
08:00
P¦ kobiet Zao
09:00
P¦ kobiet Zao
09:30
FIS Cup Zakopane
12:00
FIS Cup Zakopane
13:00
YOG Lozanna
14:00
CoC Klingenthal
14:00
YOG Lozanna
15:00
CoC Klingenthal
oficjalny trening
15:00
P¦ Titisee-Neustadt
seria próbna
16:00
P¦ Titisee-Neustadt
konkurs ind.
17:00
CoC Klingenthal
konkurs ind.
19 stycznia 2020 (niedziela)
06:45
P¦ kobiet Zao
kwalifikacje
08:00
P¦ kobiet Zao
konkurs ind.
09:00
FIS Cup Zakopane
seria próbna
09:30
YOG Lozanna
seria próbna K
transmisje ze skoków
najbardziej aktualny program TV »
Reklama
Zakłady bukmacherskie przez internet | Fortuna - Legalny Bukmacher Ogl±daj skoki narciarskie w Eurosport Player - wszystkie kwalifikacje i konkursy LIVE Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Reklama
Skoki.tv - filmy o skokach narciarskich Blaster.pl - hosting, domeny, konta pocztowe, serwery wirtualne
Poznaj Skokinarciarskie.pl
Liczne tabele z rekordami
Najwięcej zwycięstw, najmłodszy triumfator... Zobacz rekordy i statystyki skoków narciarskich...
Sonda
Kto wygra klasyfikację Pucharu Narodów w sezonie 2019/20?
Polska
Niemcy
Austria
Japonia
Słowenia
Norwegia
Szwajcaria
inny kraj
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalno¶ci serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wył±czyć w ustawieniach Twojej przegl±darki internetowej.
Korzystaj±c z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przegl±darki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będ± przetwarzane wył±cznie w celu identyfikacji użytkowników pisz±cych komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomo¶ci drog± mailow± itp. i nie będ± w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2012 Benefaktor.com, 2012-2020 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich