Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Trener Łukasz Kruczek podał nazwiska zawodników, którzy wezmą udział w rozpoczynających się w czwartek na skoczni Čerťák XXIII Mistrzostwach Świata w Lotach Narciarskich.

W składzie nie zabrakło rekordzistów Polski - Kamila Stocha i Piotra Żyły. Do Czech pojadą również Maciej Kot, Dawid Kubacki, Jan Ziobro i Klemens Murańka. Z tej szóstki sztab szkoleniowy będzie musiał wybrać czterech reprezentantów, którzy wystąpią w kwalifikacjach do konkursu głównego.

Mistrzostwa świata w lotach Harrachov
 
13 marca 2014 (czwartek)
14:30
oficjalny trening
17:00
kwalifikacje
 
14 marca 2014 (piątek)
15:30
seria próbna
16:30
konkurs - 1 runda
17:30
konkurs - 2 runda
 
15 marca 2014 (sobota)
15:00
seria próbna
16:00
konkurs - 3 runda
17:30
konkurs - finałowa runda
 
16 marca 2014 (niedziela)
12:30
seria próbna
14:00
konkurs drużynowy
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« marzec 2014 - wszystkie artykuły
Komentarze
Smol
skrzyczne
zgadzam się Biegun nie jest pewniakiem, ale w końcu wszyscy którzy pojechali i tak nie wystąpią, do selekcji są jeszcze treningi, a skoro widac przebłyski, przy slabszych skokach innych, dlaczego nie wprowadzic rotacji w skladzie?
(14.03.2014, 02:12)
Pawmak
Biegun jest lotnikiem, więc jego powołanie nie byłoby takie bezsensowne. Pytanie o obecną formę, ale na tym CoC ostatnio tak źle nie skakał, a czy Murańka na pewno lepszy? Może przynajmniej się od Kruczka odwalą, że mu niby Murańka nie pasuje... Kubacki jest w odpowiedniej formie, dobrze że jedzie.
(13.03.2014, 10:39)
skrzyczne
Sami eksperci -,- Tak naprawdę każdy kto broni Bieguna pisze o początku sezonu i CoCu ... Sorry, ale widać, że to raczej Wy słabo z wiedzą stoicie... skoro dwa ''wyskoki'' formy są dla Was wystarczająco przekonujące to spójrzcie na Jaka Hvale w tym sezonie :) Z Krzysiem byłoby tak samo - wozimy go na IO najlepiej, bo jest zdolny, a było kilku z lepszą formą na ten czas patrz Dezman czy Naglic, ale do Sochi nie pojechali, a czy zebrał doświadczenie? Nie wiem, same treningi to jednak sporo mniej. Kto twierdzi, że się nie znam, proszę o przyjazd do Bystrej (Śląskie)
(13.03.2014, 07:48)
Smol
nie ujmujac mu talentu, bo kwestia zabrania kubackiego na io to faktycznie dyskusyjna sprawa ... jeszcze dodam
(12.03.2014, 21:47)
Smol
A Kruczek prawdopodobnie wzial Muranke by miec spokoj i nie psuc powietrza w druzynie przede ms ;)
(12.03.2014, 21:36)
Smol
Biegun powinien jechac bo:
1 skakal dobrze ostatnio w coc.
2 swoje pierwsze punkty zdobyl na mamucie.
a to ze potrafi skakac nie tylko w coc, ale takze w konkursie glownym ps swiadcza jego wyniki (wynik) z poczatku sezonu.
(12.03.2014, 21:03)
gedeon
Nietoperki skrzyneczki i japonskie yokichi
Nie każdy musi być znawcą; -)
(12.03.2014, 16:47)
Samo
@ DragonL
Nie wystarczy spojrzeć na klasyfikację generalną CoC czy jest lepszy Hula ( jak twierdzisz ) od Murańki. Niby wyżej w klasyfikacji, ale czy leszy? Stefan Hula zgromadził jak dotąd 322 punkty w 19-tu startach co daje średnią 16,9 punktów na zawody. Klemens Murańka 277 punktów, ale w 7-miu startach co daje średnią na zawody 39,5. Kto lepszy?
(12.03.2014, 12:11)
DragonL
M.
to mi wygląda jak Murańka tata hehhe
a tak poza tym Klimek to wspaniały skoczek i da sobie rade za rok, dwa bez wsparcia tzw. "grup wsparcia" - uwierzcie mi, bo tylko mu szkodzicie.
(12.03.2014, 01:01)
DragonL
Prawie można się z Tobą zgodzić poza faktem, że reprezentujesz rodzinę Murańki hehehhe
Oprócz tego co podajesz to więcej punktował od Murańki Stefan Hula;) i to są fakty wystarczy sprawdzić klasyfikacje generalną COC, a odkąd Murańka powrócił do kadry po IO ile zdobył punktów w PŚ?;). Ja nie wiem co to za psychoza z tym Murańką, tu i na innych forach. Ludzie leczcie się, bo naprawdę to da sie wyleczyć, a faktom nie zaprzeczą pojedyncze czy nawet wielokrotne, ale nieprawdziwe opinie!;) A Murańkę pomimo żenującej formy Kruczek wziął na MŚwL tylko i wyłącznie w zamian za zadośćuczynienie za IO, ale i tak nie wystartuje w konkursie głównym, tylko zobaczy treningi.
(12.03.2014, 00:57)
M.
Mam wrażenie, że większość komentujących spadła z księżyca, albo dopiero co wybudziła się ze snu zimowego. "Bardzo dobry skład"? Przecież wiadomo było, kto jedzie na mistrzostwa. To jakaś niespodzianka? Niektórzy woleliby widzieć tam Bieguna, który jest słabszy niż niemiecka kadra C. Jednak wierzę w to, że komentujący, którzy piszą, że należało wziąć Hulę, albo Bieguna, to ich rodziny, albo koledzy. Albo po prostu skoków nie oglądają, wyników nie śledzą. Murańkę krytykują, a nie zauważą, że jak Murańka skakał w PK, to był najlepszym z Polaków, obok Wolnego. Hula nie kwalifikował się najczęściej do drugiej serii, a Biegun skakał na bulę. Ale kogo by to obchodziło - bierzmy Bieguna na mistrzostwa. Dobrze, że Kruczek nie jest taki głupi
(12.03.2014, 00:04)
DragonL
Yokichi
narazie to tylko krytykujesz, Netoperek podał fakty, a skrzyczne przegrał ewidentnie w dyskusji nie podając argumentów, Ty zresztą również ich nie podajesz, poza jakimiś opiniami. Jeśli jesteś mistrzem prognoz, kto ma startować i co osiągać zapraszam do typera na tej stronie.
To w prosty sposób wyjaśni co wiesz, co możesz i co umiesz, a potem dyskutuj.
Rzekłem - bez indiańskich końcówek.
(11.03.2014, 23:37)
Tytus
Tu Kruczek wyszedł z zasady że ci co jezdza regularnie po PŚ maja jechac na loty troche niezrozumiała decyzja Żyłe Kota i Stocha rozumiem ale pozostali nie koniecznie sa dobrymi lotnikami i w dodatku bez formy .Lepiej było by wziasc Bieguna ktory pokazał juz w zeszłym sezonie w Oberstdorfie że latac potrafi .
(11.03.2014, 22:30)
Hyu
Naprawde warto juz o tym Huli gadac ? Koles dla mnie na FC...
Sklad moze wam pasowac czy nie ale trener wie co robi. Ta zalosna kłótnia miedzy skrzyneczkiem a nietoperkiem jest ponizej poziomu przedszkola . Tak naprawde Nikt z nich nie dał tak naprawdę argumentow . Ja moge pisac ze ogladam skoki od 20 lat ale to nie prawda bo ogladam od 4 . Ale ja sie interesowalem skokami i wszystko szybko ogarnalem . Ja tez moge napisac ze ogladam od 50 a tak naprawde obejrzalem przez te 50 lat jedne io i zakopane .
Yokischi A glupek zawsze pozostanie glupkiem i twoje posty nic tego nie zmienia :)
(11.03.2014, 22:29)
Yokichi
A pan Lepistoe puszał na mamuty młodziutkiego Ahonena, więc teorie, że są za młodzi to se można wsadzić. Morgi i Schlieri są przykładami, że można, ale oni są faktycznie szkoleni, a u nas są talenty wieczne i liczenie, że Hula nagle coś wygra. TAAAK, ZNAWCY.
(11.03.2014, 21:55)
Yokichi
A właśnie ktoś mi może zarzucić, że nie ma zdolniejszych, bo wyniki w Pucharze FIS są mizerne, to odpowiem: to efekt szkolenia i błędy w prowadzeniu marnują talenty. Najlepszymi przykładami są Mateja i Skupień: dwa zmarnowane polskie talenty, które się nie rozwinęły i wiecznie były młode i perspektywiczne. I to jest niszczenie zdolnych. Kruczek to najlepszy polski trener w historii, bo UCZYŁ SIĘ od Lepistoe czy Kuttina, a nie od pana Tadzia ze szkółki.
(11.03.2014, 21:53)
Yokichi
Zresztą kończąc te jałową dyskusję z typami, co sami się przekrzykują między sobą jak dzieci: jeśli 20-latek jest za młody na mamuta i sukces, to ja wam współczuję podejścia i mam nadzieję, że nikogo nie trenujecie. Taka polska myśl szkoleniowa: "on ma czas, wieczny talent, lat 30". I dlatego mamy takie wyniki jakie mamy. Jeden Małysz, a teraz jeden Stoch. Kot nierówny, Żyła i Ziobro bez formy, Wolny i Zniszczoł bez szans na kadrę, bo ktoś puści Hulę. Tak, z Bachledą najlepiej w duecie.
(11.03.2014, 21:39)
Yokichi
Zresztą: życie wszystko weryfikuje, a wasze zdanie może se być jakie tam chcecie: dzwońcie do Kruczka i pytajcie czy macie rację, może wam odpisze i będziecie mieli sukces. Słabe to strasznie i mi ktoś mówi, że nie znam się na skokach. Nie, nie znam, nigdy w żadnym ośrodku nie byłem, dzieciaków ćwiczących nie widziałem i z trenerami nie rozmawiałem. I ciągle ten Hula wciskany albo wymysły typy Śliż. Ta, może Marusarza albo Fijasa albo Pawlusiaka wstawcie. A najlepiej Łaciaka. Litości typy.
(11.03.2014, 21:35)
Yokichi
@ netoperek: a Ty to przeskoczyłeś szczyty ZNAWCO wszelaki o skokach. I w sumie tutaj Skrzyczne przyznam rację: jesteś trollem.
(11.03.2014, 21:31)
Yokichi
@ skrzyczne: Skoki oglądam od niemal 20 lat, więc ekspercikiem można nazwać Ciebie (zwłaszcza po Twoich wypocinach), bo o skokach masz mierne pojęcie. Skoro wg Ciebie warto brać Hulę na jakiekolwiek większe zawody, to stwierdzam, że nie masz za grosz wiedzy o tym sporcie. COC to mierny wymiernik wielkości, taka skokowa II liga i tam najwyżej Hula może skakać. Mateja i Bachleda też w COC błyszczeli, a jak przyszły większe zawody, to klapa. Jeden się nie rozwinął, a drugi nigdy nie miał rozwinąć. Jeśli nie Biegun (którego sam się uparłeś i sam zacząłeś wciskać jako przeciwwagę), to JEST sporo dzieciaków, które talentem go biją na głowę i IM warto dać szansę. Hula miał swój czas i go spartaczył. Poza tym tylko CZTERECH występuje, a te miejsca są niemalże pewne. Piąty czy szósty zawodnik to dodatek. A skoro ktoś go porównuje do Matury: liczyć, że nagle w wieku 33 lat coś wygra, to żałosne podejście, a nuż się uda. Nie ma co latami go wozić żeby zajmował miejsce w składzie ZDOLNIEJSZYM (a tych jest kupa). Popatrzcie na ośrodki w Zakopcu czy Szczyrku czy Wiśle. Branie Huli jest bezsensem. Zresztą i tak na cale szczęście nigdzie nie pojedzie :D Są lepsi i Kruczek ich wybrał.
(11.03.2014, 21:24)
kasztelan
Czyli Harcahow ma sztuczne oświetlenie. Świateł z mamutów nie ma wiec tylko Tauplitz i Planica?
(11.03.2014, 20:54)
prezes
Racja, nawet Hula może nie być stracony. Jednak musiałby mu pomóc jakiś super trener - zobaczymy czy Kruczek sobie poradzi.
(11.03.2014, 20:46)
Derek
O ho, ho! Tyle "psów nawieszano" w niektórych wypowiedziach na naszych zawodnikach. Przecież oni robią co mogą a Trener nie wybiera reprezentacji do Harachova i na inne zawody po znajomości. Wybiera z zasobów kadrowych jakie ma. Dajmy spokój chłopakom. Niech skaczą bo cały sezon solidnie pracowali. Sport nie byłby interesujący, gdyby wszystko było absolutnie skuteczne. Niech przykładem będzie Jaś Ziobro, który po wcześniejszej dobrej passie przeżywa i to bardzo swoje niepowodzenia.
My kibice! wesprzyjmy polskich zawodników sowami otuchy w naszych komentarzach
(11.03.2014, 20:34)
Tadeusiek
sezon się kończy .Kamil jedyny ,którego złoto niesie .Chwała Bohaterom .Reszta skoczków cieniusieńko : czy to PŚ czy to Kontynentalny .Wsio adno..Na koniec sezonu Łukasz mógłby zabrać zarząd Koła Gospodyń Wiejskich .Z kobit -to by jakiś pożytek był .Bajki sobie pooglądajcie a pisanine zostawmy na następny sezon .Może będzie warto.
(11.03.2014, 20:10)
skrzyczne
@ czarnylord

Wreszcie ktoś zdrowo myślący :) W Harrahovie Janek może powalczyć nawet o pierwszą dziesiątkę, a pare lat temu zdanie jak o naszym Stefanie :)
(11.03.2014, 19:28)
crisrs
To co nie będzie już palenia koszulki :P
(11.03.2014, 19:28)
czarnylord
Jeśli ktoś uważa, że Stefana Huli nie należy brać tylko ze względu na wiek to niech spojrzy na karierę Jana Matury, a potem jeszcze raz na to, co uważał. ;)

Skład fajny, szkoda tylko że konkursy w takich godzinach, że obejrzę tylko ten niedzielny.
(11.03.2014, 19:24)
skrzyczne
@ Netoperek

Teoria jest taka, że Biegun zbyt często wypadał poza 30 nawet w CoC :) Hula jest tam najrówniejszy, ale chyba masz kłopot z przyznaniem komuś racji skoro ona wyraźnie się pojawiła... piszesz o mnie troll, a teraz sam pokazujesz się z owej strony - mam nadzieję, że chociaż to zauważysz ;) piszesz kończę to kończ, a nie odpowiadasz znowuż w trollowaty sposób :)
(11.03.2014, 19:16)
Skyjumping99
Bardzo dobry skład ;)
Wedlug mnie Kruczek na kwalifikacje powinien wybrać Stocha,Żyłę,Kota i Murańke ;)
Szkoda że tylko czterech zawodników może brac udzial w konkursie z każdej drużyny ;/
(11.03.2014, 19:13)
adu91
Trzeba przyznać, że wybór nie dziwi, to obecnie najlepsi skoczkowie w Polsce. Pozostali to młodziki albo np. Hula, któremu nigdy nic nie wychodziło.

Stoch - aktualnie najlepszy skoczek na świecie, będzie walczył o medale.
Kot - mimo że ostatnio skacze słabo, po Kamilu jest najrówniejszy. Sześć razy w "10" (+ siódmy raz na ZIO), a w dodatku jeden raz podczas lotów w Tauplitz.
Ziobro - 1. i 3. miejsce w Engelberu + pozytywny występ na ZIO. Jednak poza tym bez rewelacji, ale zasłużył na szansę.
Żyła - początek sezonu nie najgorszy, później bez formy, ale czasami potrafi coś tam odpalić. Może akurat...
Kubacki - W tej chwili jest to numer pięć, ale do Harrachova raczej jedzie jako rezerwowy.
Murańka - okrzyknięty wielką nadzieją polskich skoków narciarskich, póki co nie dał argumentów, żeby w to wierzyć. Wielkie wpadki podczas PŚ druż. w Zakopanem i na MŚ Juniorów. Ogólnie słaby. Do Harrachova jedzie pewnie skoczyć w treningu i to by było na tyle. Jednak co będzie w przyszłości to się okażę...

(11.03.2014, 19:13)
Netoperek
skrzyczne
nie poprałeś Twoich wyobraźni żadnymi teoriami, a ja tak. Dziękuję i pozdrawiam;)
(11.03.2014, 19:13)
skrzyczne
@ Netoperek

Po czyjej stronie jest racja nikt tutaj raczej nie oceni, ja podałem swoje argumenty i są słuszne o wynikach z sezonu pisałem, że nie są wykładnią aktualnej formy zawodników Ty swoje cały czas i z trym zgodzić się nie można ;) Zasług zawodników nie umniejszam, jednakże jestem realistą i patrzę na to jak jest na dziś ;) chcesz weryfikacji tej dyskusji zadzwoń do trenera Kruczka proszę :) pozdr. :)
(11.03.2014, 19:10)
LeciKamil
Skład trenera Kruczka jest ok. Ciekawe jak Hula, Biegun których niektórzy wymieniają poniżej poradzili by sobie na mamucie. To nie CoC ! Tu trzeba umieć latać
(11.03.2014, 19:09)
Netoperek
skrzyczne
myślę, że naszą dyskusje może ocenić każdy na poziomie przynajmniej inteligencji ogórka kiszonego. Ty nie udowodniłeś swoich racji, a ja Tak, mówiłeś, że nie mam argumentów, czy nadal tak twierdzisz?, Ty wnioskujesz na bazie Twoich wymysłów, a ja na podstawie wyników i aktualnej formy zawodników, Ty próbujesz umniejszyć zasługi w osiąganych wynikach zawodników i dodając swoje opinie, ja bazuje na realnych wynikach odzwierciedlających formę, dziękuje i to mój ostatni komentarz, z trollami szkoda dyskutować, bo zawsze mają swoją rację niczym nie uzasadnioną, a i tak jeszcze mówią, ze racje mają;)
(11.03.2014, 19:03)
m.m.m
To co że wygrał w wietrznym konkursie ale dzień wcześniej w drużynówce też był najlepszy z Polaków nie stanoł by na podium ale 4 miejsce też byłoby świetnym wynikiem.
(11.03.2014, 18:58)
Balo
Taki skład powinien być :
1.Stoch Kamil
2.Kot Maciej
3.Żyła Piotr
4.Kubacki Dawid
5.Zniszczoł Aleksander
6.Hula Stefan
Skład na konkurs niech trener ustali
po treningach.
(11.03.2014, 18:57)
skrzyczne
@Netoperek

jeden skok wyszedł, zgodzę się ;) ale forma generalnie jest średnia, zbyt częste wahania, kolejny plus dla Krzyska to skakanie u siebie w Polsce, chociaż skocznie Beskidu zna z pewnością lepiej :) dyskusja bez dna decyzji Kruczka nie zmienimy, a kto ma rację z nas obu mógłby stwierdzić tylko ktoś z trenerów :) jednak ja zostaję przy swoim :)
(11.03.2014, 18:56)
Netoperek
no to pięknie, bo własnie wpadłeś, bo jeśli bierzesz aktualna formę to który z Polaków był najlepszy w ostatnim COC? Czkam na odpowiedź, a wszyscy zainteresowani ja znają, tylko nie Ty hehehhe
(11.03.2014, 18:49)
skrzyczne
@Netoperek

Skoro piszesz tak o Dietharcie to z Krzyskiem moze byc podobnie, ale mam nadzieję, że obaj poskaczą. Po drugie zrozum ja biorę pod uwagę AKTUALNĄ dyspozycję, a nie generalkę z całego sezonu, bo tu wyniki mówią same za siebie, ale za zasługi nie ma nagród, a za obecną formę, tej Biegun nie ma, miał ją latem, czy w Kussamo, poźniej zszedł 2 poziomy niżej i nie ma sensu wozić chłopaka, żeby potem pojawiała się fala krytyki, tych lepszych wymieniłem i RAZ JESZCZE ZAZNACZAM CZŁOWIEKU SĄ LEPSI NA DZIEŃ DZISIEJSZY, A NIE W PRZEKROJU SEZONU, BO WYGRAĆ WYGRAŁ... nie będę już mówił w jakiej sytuacji ;) I może po tej wypowiedzi choć w części się zrozumiemy? :)
(11.03.2014, 18:47)
Netoperek
skrzyczne
udowodnij miejscami i punktami, bo tak to ja mogę powiedzieć , że Leja jest 5tym Polakiem w kadrze tylko go Kruczek nie powołuje, dużo mówisz, a fakty Ci przeczą i to bardzo, bardzo;)
(11.03.2014, 18:43)
Netoperek
skrzyczne
Diethart to wyjątek dzisiaj, jest za rok może go nie być, ale to nie jest tematem dyskusji.
Chętnie posłucham jak wymienisz mi tą ponad 10tke lepszych od Bieguna Polaków w COC i PŚ, zwłaszcza tych którzy mieli tam podium, zaczekam, nawet do jutra;) mistrzu;) i podaj mi jeszcze ilu Polaków jest lepszych w COC od Bieguna i PŚ i nawet łącznie czy ich jest chociaż 7-miu;)
(11.03.2014, 18:40)
skrzyczne
@Netoperek
Tutaj nie potrzeba wiedzy, a oceny sytuacji... czołowa szóstka niech będzie ta, która jedzie na MŚ w Lotach, później Hula, Wolny, Zniszczoł, Kłusek i druga dziesiątka zacząć się może od Bieguna, a to, co piszesz i jakimi argumentami się posługujesz jest żenujące, dam Ci prosty przykład Diethart rok temu był w hierarchii austriackich skoczków podobnie usytuowany, a gdzie jest dziś?! Pisz sobie co chcesz, ale tutaj to raczej Ty jesteś trollem, ja potrafię uzasadnić swoje racje, a Ty jedynie odchodzisz od zdrowej polemiki ;)
(11.03.2014, 18:36)
Netoperek
skrzyczne
a co do Krzyska Leji należy do mojej dalszej rodziny i wiem , że kiedyś zajdzie wysoko, ale nie chce go promować, jak wielu innych tutaj i nie tylko. Ma chłopak czas jeszcze.
(11.03.2014, 18:33)
Netoperek
skrzyczne
Twoja wiedza jest potężna a świadczy o tym wypowiedź:
"Biegun jest w 2-iej dziesiątce polskich skoczków na dziś... co nie znaczy, że za rok odpali, "
po tym komentarzu z takim trollem nie ma sensu podejmować tematu,
hhheeehhe powodzenia
(11.03.2014, 18:30)
skrzyczne
@ Netoperek

Argumentów raczej mało ;) Więcej raczej ''lania'' wody ... Człowieku o skokach pewnie wiesz tyle co ja, albo i mniej sądząc po Twojej wypowiedzi, takie dywafacje czy przemyślenia możesz opowiadać kibicom, którzy skoki oglądają od święta (czyt. Zakopane, IO, MŚ), Harrachov jest specyficzną skocznią, ale jeżeli będą warunki to nie ma co zastanawiać się co leży komuś... Biegun jest w 2-iej dziesiątce polskich skoczków na dziś... co nie znaczy, że za rok odpali, ale najpierw niech powróci do wcześniejszych przyzwoitych skoków, a nie bierzemy kogoś, bo zdolny... Krzysiu Leja (rocznik 96) też zdolny i talent, ale na razie nawet w PŚ nie był w Zakopanem, bo formy nie ma, a Ty pewnie nawet gościa nie kojarzysz Netoperku...
(11.03.2014, 18:26)
Netoperek
Yokichi
Wolny pokazał w PŚ w Zakopanem ( nie mówię o COC tylko o PŚ - strach, trema, jest za młody, chyba nawet nie skakał na mamutach, a tu trzeba wziąć oprócz rezerwowych tych co będą naprawdę skakać w drużynie i walczyć)
skrzeczne
Di ethart bał sie skakać w Kulm, bo chyba nie skakał jeszcze na mamutach, coś jak Zografski, który unikał mamutów kilka lat. Albo Diethart się przełamie i zaskoczy, albo po prostu Austriacy mogą mieć wielki zonk jak sie nie uda.
(11.03.2014, 18:19)
Netoperek
Zawsze miło jest poczytać jak kłócą sie 2 goście, którzy o skokach pojęcia nie maja, jak skrzyczne i Yokichi.
Po pierwsze trener mimo wszystko wie lepiej, chociaż z tym malkontenci sie nigdy nie zgadzają, ale on tam jest, śledzi na bieżąco, ma wyniki treningów, a nie tylko zawodów, ma też opinie samych zawodników.
Kruczek dał szanse Murańce pomimo kiepskiej formy, pewnie na zasadzie zadość uczynienia za igrzyska, gdzie chyba jednak mógł pojechać, ale teraz formy nie ma i raczej nie wystartuje.
Po drugie Kubacki może i lotnikiem nie jest, ale Harrachov to inna skocznia, loteryjna i dodatkowo tu sie skacze inaczej i na mniejsze odległości niż na innych mamutach, ta skocznia z mamutów najbardziej Kubackiemu pasuje, a on formę ma, mizerna, ale zawsze na swoim poziomie. Sam bym chętniej wziął Bieguna bo chłopak waleczny, ale raczej bardziej za Murańkę, na ten moment. Bo tutaj to Kruczek bedzie chciał pokazać, jak ze Śliżem mówicie, mówicie, że dobry a on najgorszy i tak będzie z Klimkiem, bo ma zadyszkę.
Wiadomo było że bedzie Stoch, Kot i Żyła, no raczej ich nie wykluczy nikt, pomimo narazie dziwnych skoków Piotrka a i słabszej dyspozycji Maćka. Zagadka dla mnie jest Ziobro, bo wyraźnie coś nie gra, jeśli bym miał kogoś wymienić to bardziej jego niż Kubackiego, ale może będący bliżej trener wie, że Ziobro tutaj sie odbuduje.
Resztę dywagacji na temat Murańki, Bieguna i Huli uważam za śmieszne, chociaż sam bym Bieguna chętnie zobaczył. Ot i cała moja wypowiedź, poparta faktami.
(11.03.2014, 18:10)
elle
czy wie ktos czy bedzie gdzies transmissja radiowa??
(11.03.2014, 18:04)
Leć Kamil
Ads - 'Diabełka' plus Tomasza 'Piękne tradycje rodzinne' Pochwałę. 'Tonio' również dobry kandydat - był wyśmienitym lotnikiem. Wojtek Skupień zwykł wychodzić zmobilizowanym na MŚ w lotach, loty powyżej 230 metrów w Kulm. Wiele się zmieniło w naszych skokach a pomyśleć, że my i tak narzekamy na obecną kadrę.
(11.03.2014, 17:40)
Ads
A ja proponuję wziąć Bachledę zamiast Stocha. Na pewno wygra
(11.03.2014, 17:25)
Maqur
Ja sie zgadzam z tym że Wolny i Biegun maja jeszcze czas, ale taki zawodnik jak Kubacki nigdy nie był lotnikim i nigdy raczej nie bedzie, a forma ma kiepsciutkom. Dlatego bym go zostawił by w Planicy dobrze zakonczył sezon, a dać Biegunowi lub nawet Huli szanse.
(11.03.2014, 16:48)
skrzyczne
@ Yokichi

Wolny prezentuje formę w miarę uprawniającą do startu w PŚ, ale na mamuta tym bardziej w MŚ jest za wcześnie... nawet Diethart nie skakał tak wcześnie - masz przykład zwycięzca TCS, a Biegun ma czasem jakiś wyskok i to na tyle gdyby nie Klinghental połowa, albo i wszyscy nie mówilby o nim, jeden skok super, reszta co najwyżej dobre, a to że jest zdolny to nie jest tłumaczenie, to już prędzej Zniszczoł, ale z tej drugiej ligi polskich skoczków najlepszy jest na dziś Hula... 'eksperciku' i doświadczenia raczej i tak by nie zdobył, bo Kruczek woli wystawić kogoś kto styczność z mamutem miał, a nie kompletnego żółtodzioba, pozdro dla normalnych!
(11.03.2014, 16:41)
Yokichi
@skrzyczne: poza tym co z tego, że prespektywiczny? Jaja sobie robisz? To, że zbierze doświadczenie, Hula nie jest do niczego potrzebny. Poza tym już lepszy Zniszczoł zdecydowanie.
(11.03.2014, 16:34)
Yokichi
@skrzyczne: oglądam skoki wystarczająco długo by wyrazić swoją opinię. A skoro forma jest najważniejsz, to co z Wolnym? hmmm? Ekspercie za dychę.
(11.03.2014, 16:32)
stefan
bez żadnych zmian Ziobro i Murańka słabo się prezentują. Może lepiej byłoby zabrać Bieguna. Reszta Polaków też przeciętnie. Właściwie to możemy liczyć na Stocha ale on jakimś szczególnym lotnikiem nie jest.
(11.03.2014, 16:09)
hguj
Co?Zamiast Murańki i Ziobry Zniszczoł i Hula powinni!A 2 najgorszych na Wolnego i Bieguna w Planicy wymienić.No,ale spodziewać można się było.ŻAL.
(11.03.2014, 16:08)
skrzyczne
@Yokichi

Co z tego, że perspektywiczny skoro nie prezentuje na dzień dzisiejszy odpowiedniego poziomu. Ma talent to fajnie, ale trzeba go pokazać, a nie plątać się poza '30' CoC... Hula wybitny nie jest, ale na dzień dzisiejszy to na pewno siódmy, albo i wyżej sytuowany Polak jeżeli chodzi o formę, jestem pewnien, że trener Kruczek przyznałby mi rację! A Twoje ''eksperctwo'' jest raczej średniawe...

Forza Italia! Forza Varesco!
(11.03.2014, 16:03)
Skoczexx
Mogl jechac Biegun.
(11.03.2014, 16:02)
Yokichi
@jacob: Tak, ale w drużynie i tak będzie czterech. Nie ma co brać Huli, ten typ się już nie rozwinie. Będzie brylował w PK, a w najważniejszych imprezach klapa. Stoch, Ziobro, Kot, Żyła = jak są wszyscy w formie, to paka genialna. Wszyscy mają możliwości. Wolny i Biegun to b. młodzi zawodnicy, warto im dawać możliwości występów (w końcu Austriacy w wieku 16-18 stają się gwiazdami, a nasi czekają do 25 i są wiecznymi talentami). Nie ma co czekać. I tak w drużynie jest miejsce dla czterech, a doświadczenie nic nie kosztuje. Szkoda czasu na Hulę i jemu podobnych, oni jadą na wycieczkę. Czasem im się trafi dobry konkurs i tyle. Wyniki Huli w PŚ są mizerne, tylko dwa razy w 10. To już Ziobro zniszczył jego CAŁY dorobek w karierze jednym sezonem. I tak: lepiej brać Bieguna, inwestować w niego, a nie w Hulę.
(11.03.2014, 15:57)
Maqur
Wszyscy pieknie ładnie, tylko ten Kubacki... gdyby za niego dać Bieguna... z całym szacunkiem dla Kubackiego, jest równym zawodnikiem ( ale bardzo slabym ) ale mimo wszystko formy to on za wysokkiej nie ma a lotnikiem jest bardzo kiepiskim, moglby potrenować i w planicy dobrze zakonczyc sezon a tak to moze byc jedna wielka masakra, ale moze sie myle...

Ziobro i Muranka też nie błyszczą ostatnio, ale przynajmniej Janek pokazał w Sochi ze potrafi sie zmobilizować, wiec tutaj wybór był raczej oczywisty, a Muranka... no cóż, forma słaba ale za cały sezon zasłużył.

Loty to loty, nagle ktos moze skakać słaby a drugi zaczać skakać fenomenalnie, ale jestem bardzo rozczarowany że Biegun nie dostał szansy. Po mistrzostwach bedziemy rozliczać trenera.

POWODZENIA
(11.03.2014, 15:56)
jacob1998
No kogoś trzeba wziąć. Z tych co mają cokolwiek doczynienia w lotach to tylko ta szóstka i Hula, a Hula wszystko partaczy to wniosek jest taki, żeby wziąć tą szóstkę. Z Wolnym i Biegunem to było by za duże ryzyko niepowodzenia
(11.03.2014, 15:49)
Yokichi
Poza tym coś słabo się znacie na skokach. Kibice za dychę.
(11.03.2014, 15:49)
Yokichi
@ szkrzyczne Jaki znowu Hula?!!
Człowieku daj spokój z tym średniakiem. Biegun perspektywiczny chociaż jest, ale Hula? 28-letni partacz, który od 10 lat NIC kompletnie nie osiąga. Gdzie jest Wolny? Już lepiej takim zawodnikom dawać szanse, a nie ciągle te same mordy, które NIC nie osiągają.
(11.03.2014, 15:43)
Fan
Wybór najlepszy z możliwych. Jak można brać Bieguna pod uwagę, który ma problem z wejściem do 2 serii w CoC? W Zakopanem jeden skok mu wyszedł.
(11.03.2014, 15:40)
szkrzyczne
Biegun, Biegun, Biegun... już lepszy Hula!! Biegun ma czas, a jego forma delikatnie mówiąc średnia... a wszyscy 'eksperci' chcą go wcisnąć, co za kraj ;o
(11.03.2014, 15:38)
ski99
Co murańka i kubacki
Nie lepiej brać Bieguna
(11.03.2014, 14:56)
To6mek
Widać że Kruczek bardzo konserwatywny jest w swoich wyborach.
(11.03.2014, 14:44)
mm
Może Kruczek chce udowodnić ojcu Murańki, że podjął dobrą decyzję ws. igrzysk? mogę się mylić
(11.03.2014, 14:00)
Samo
Pani Redaktor tych czterech, których wybiorą będzie musiało się zakwalifikować by móc wystąpić w konkursie głównym.
(11.03.2014, 13:04)
aaa
Tak. Murańka jest solą w oku Kruczka i go wszędzie ciąga bez formy.... Oh Pani Krzysztofie Murańka, pan sie puknie w głowę
(11.03.2014, 13:03)
dawid
Murańka........
(11.03.2014, 12:52)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Sześciu Polaków na MŚ w Harrachowie
Sześciu Polaków na MŚ w Harrachowie

Sześciu Polaków na MŚ w Harrachowie

Kalendarium
Timi Zajc
Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich