OtokoNoHito@ angel ;-)
krótko, powtórzę jeszcze raz. Ja skoczków nie obrażam, chamstwa zdecydowanie unikam, zawiścią się brzydzę, a apele o umiar popieram. Wytknąłem Ci tylko zbytnią naiwność w oczekiwaniu, że na takiej imprezie jak IO żaden sportowiec nie spotka się z krytyką, a kibice będą wyrażać wyłącznie pozytywne emocje i nie przeżyją żadnych rozczarowań. Bo nigdy tak nie jest. I znajdź fragment w którym bronię chamstwa w społeczeństwie. Bronię prawa do krytyki ze strony kibiców i wyjaśniam czym jest spowodowana (tam gdzie wielkie zainteresowanie zawsze pojawiają się rozmaite opinie), jednocześnie uważając, że często jest ona nadmierna lub niezasłużona - czego już nie popieram, a jedynie stwierdzam fakt.
(08.02.2014, 08:17)
angel;-)Jesli juz szukasz wielkich slow to infantylne to jest bronienie chamstwa w spoleczenstwie. A utopia mozna nazwac to ze przez pryzmat tego iz jego zawod jest tak publiczny czlowiek nie potrafi dostrzec czlowieka w czlowieku tylko jakiegos robota zaprogramowanego tak zeby inni byli zachwyceni bez mozliwosci niepowodzenia. Chore miec pretensje do kogos kogo sie nawet nie zna o to ze nie spelnia wymagan poszczególnych jednostek bo nie nazwe ich kibicami gdyz kibic jest na dobre i zle a nie tylko wielce oddany w czasach sukcesu. I tak jak napisales zawod wiaze sie z presja tylko paradoks polega na tym ze presja obciazeni sa zawodnicy nie "kibice" wiec istna farsa jest tlumaczenie ludzkiego chamstwa presja.zaslanianie sie kwestja finansowa to lekka przesada zarabia jak kazdy w swoim zawodzie a ze to sprawia mu radosc dodatkowo to tylko pogratulowac. Jesli komus ludzka godnosc przyslaniaja zlotowki ktore uczciwie wlasna praca zarabia to prosze sie lapac za narty i powodzenia. Kasa to nie powod do obrazwnia kogos. Wiele osob publicznych ma kase i robia rozne rzeczy ale prezydentowi by nikt nie mial odwagi poleciec epitetami ze mu cos nie poszlo. To zadna groteska tylko nasza rzeczywistosc w ktorej ludzie sa mocni w gebie i brak zrozumienia i odrobiny serca dla drugiego czlowieka bo nie jest taki jak sie komus podoba.
(07.02.2014, 20:29)
OtokoNoHito@ angel ;-)
Ja nawet nie oceniam tego pod kątem etycznym: stwierdzam tylko, że oczekiwać, że kibice nie będą komentować wyczynów sportowców na Igrzyskach, albo będą je komentować wyłącznie pozytywnie to po prostu dziecinna naiwność. Tam gdzie w grę wchodzi sława, pieniądze, uwaga całego świata, wielkie wyróżnienia do zdobycia - tam nieodzownie pojawia się wielka presja i ryzyko krytyki: wiele do wygrania, wiele do stracenia. Ci "zasiadający w fotelu po włączeniu tv" nie ponoszą ani takiej odpowiedzialności, ani nie są poddani takiej presji, ale też nie mają tam nic do wygrania, poza kibicowskimi emocjami. W życiu prywatnym, czy w pracy, każdy też jest oceniany i podlega krytyce, tylko w odpowiednio mniejszej skali. Naprawdę, nigdy nie byłem zwolennikiem przesadnej, a często i bezpodstawnej krytyki, zawiścią zaś się brzydzę, ale Twoje apele w duchu "postawmy się na ich miejscu, na pewno się starają, każdy może mieć gorszy okres, bądźmy wyrozumiali i nie krytykujmy" są po prostu abstrakcyjne, infantylne i utopijne. A argument, że Piotrek Żyła nie ocenia naszych dokonań zawodowych jest już zgoła groteskowy. Jeszcze raz: tam gdzie wiele do wygrania, wiele do stracenia, można zapisać się w historii i ustawić finansowo, można i spotkać się z krytyką. Wielka stawka=wielkie szanse i zagrożenia. Każdy kto jest znany, wie na własnej skórze, że to nie tylko przywileje, a media nie są od głaskania, tym bardziej zaś brutalni bywają Internauci. Taki jest świat, można co najwyżej apelować o pewien umiar, ale nie oczekiwać, że kibice zacznę podchodzić do IO bez emocji, tak pozytywnych jak i negatywnych.
(07.02.2014, 17:53)
angel;-)Moze w tym ze nigdy nie skakajac jestem swiadoma tego ze nie mam prawa krytykowac skoczkow. Szacunek za to ze wogole z tamtad zjada i skocza niezaleznie jak to zrobia. I to nie wyklad tylko odzew na chamstwo ludzi.
(07.02.2014, 17:22)
angel;-)Moze tym ze nigdy nie skakajac jestem swiadoma tego ze nie mam prawa krytykowac skoczkow. Stalam kiedyś na wysokosci belki startowej i szacunek dla tych ktorzy stamtąd zjada i skocza niezaleznie jak to zrobia.
(07.02.2014, 16:01)
kzez1986Czy ja wiem czy dziwne? Przecież i tak kwalifikacje dla Kasaiego to trening plus próbna przed i próbna przed konkursem a więc ma 3 skoki do konkursu.
(07.02.2014, 15:38)
911Aniołku, nie żebym się z Tobą nie zgadzał, ale na czym kończy się Twój wkład? W czym jesteś inny/a od krytykujących? Prawda leży pośrodku.
(07.02.2014, 14:57)
angel;-)OtokoNoHito
To ze jego zawod wiaze sie z byciem na "swieczniku" nie znaczy ze ludzie maja prawo obrzucac go blotem bo mu slabiej idzie. Postawic sie trzeba na jego miejscu przez chwile i mysle ze raczej obelgi nikogo nie podnisza na duchu i nie pomagaja a ile pracy w to trzeba wlozyc ile wyrzeczen nikt sie nie zastanowil.On nie ocenia waszych dokonan zawodowych a tym bardziej nie krytykuje wiec zróbcie to samo. Farsa jest to ze najwiecej krytycznych slow do powiedzenia maja Ci ktorych wklad konczy sie na zasiadnieciu w fotelu wlaczeniu tv i niebotycznych wymaganiach. Wiec radze skoczyc a my troche pooceniamy.
(07.02.2014, 14:40)
pk3.2 punktu na normalnej skoczni to sporo, oby tak w konkursie
(07.02.2014, 14:28)
kzez1986Ciekawe czy Kasai jutro wystartuje w kwalifikacjach. ?Bo jeżeli nie, to będzie dziwne. Nie poznać skoczni, tylko od razu startować to trochę kiepsko. W dzisiejszych treningach forma naszych podobna do Willingen. Kamil świetnie, reszta nierówno, tak sobie.
Żyła miał niezły początek sezonu, teraz niestety słabiej. Wydaje się, że mamy słabszą drużynę niż na MŚ rok temu, ale może jeszcze pokażą. Na dużej skoczni układ sił jest inny.
(07.02.2014, 14:24)
demiks@marmi
Kasai szykuje niespodziankę jak w Kulm, tylko że tym razem przegra podium notami.
(07.02.2014, 14:17)
marmiŻyła bryluje w mediach, nie chodzi tylko o reklamy. Ciężko pracuje nad tym aby wszędzie go było pełno i mieć z tego dużo kasy. Nie on jeden ma takie czy podobne poczucie humoru, ale inni raczej się z nim tak w mediach nie obnoszą, robi to ostentacyjnie i z premedytacją po to, żeby dużo się o nim mówiło.
Nie mam nic do niego, ale nie mam też wątpliwości, że ma to negatywny wpływ na jego wyniki niezależnie od tego, co sam mówi.
Co do wyników to wczoraj wszyscy skakali lepiej niż bym się spodziewał, tylko Stoch gorzej. Dziś na szczęście już błąd wyeliminowany.
Ciekawe, że Kasai jeszcze ani razu nie skakał...
(07.02.2014, 14:00)
demiksPiotrek nie mógł dalej skakać od Kubackiego, ponieważ jechał wolniej o 1 km/h.
Piotrek jest lotnikiem i na normalnych skoczniach nie radzi sobie najlepiej. Jestem pewien, że na dużej skoczni to Kubacki będzie grzał ławę.
Kubacki niech lepiej nauczy się latać prosto, bo na większych skoczniach w końcu wyląduje na bandzie.
(07.02.2014, 13:49)
borek99Skok Pitei z 3 treningu świetny - gdyby tak powtórzyć to w kwalifikacjach, to byłaby szansa na awans do konkursu...
(07.02.2014, 13:40)
OtokoNoHito@ angel ;-)
Krytykowanie poczucia humoru Piotrka czy obwinianie jego udziału w reklamach o słabszą formę jest bez sensu, z tym się zgadzam. Ale komentarze odnośnie jego aktualnej dyspozycji nie są nie na miejscu, tylko są czymś absolutnie naturalnym. Jesteś na świeczniku, jesteś sportowcem, popularnym, w jednej z najpopularniejszych dyscyplin w kraju, startujesz na najważniejszej imprezie 4 lecia i kibice mają nie komentować Twojej dyspozycji? Nierealne. Oczywiście sam Piotrek powinien się od tego odciąć i skupić jedynie na poprawie skoków. I, jak mówiłem, sam jestem rozczarowany, że ten "słabszy okres" wypadł akurat w trakcie najważniejszej imprezy 4 lecia. Ale wierzę, że na dużej skoczni się pozbiera, choć w ścisłej czołówce raczej nie zamiesza. Byle był pewnym punktem w drużynie chociaż, bo w swojej primie Kubacki nie ma do niego startu.
(07.02.2014, 13:40)
asaddaWiem, że te treningi nic nie dają, ale mam pewne spostrzeżenia co do drużynówki i wiem też, że konkurs będzie na k-125, ALE widzę, że Tepes skacze bardzo słabo, o Hvali już nie mówiąc, tu wieje często z tyłu, z czym ci dwaj zawodnicy sobie nie radzą, a i Prevc, Damjan i Kranjec mają wpadki typu 59 m Kranjca, Prevc chyba tak jak Stoch, na początku mu nie pasowała ta skocznia, ale teraz już widać, że przeanalizował i wszystko działa.
(07.02.2014, 13:40)
kklop15Brawo angel;) popieram twoją wypowiedz w 100%, niestety większość potrafi tylko krytykować w sporcie nie zawsze się wygrywa, a to,że Piotrek ma takie poczucie humoru to już nie nasza sprawa,nie pasuje nie oglądać! Ogarnijcie się mamy najlepszą drużynę w historii a ciągle tylko jakieś żale tu słychać, prawie każdy mądrzejszy od trenera,cieszmy się z tego co mamy bo jak pokazali Finowie nie dużo trzeba aby z potęgi być w 3 świecie skoków...
(07.02.2014, 13:30)
angel;-)Nie rozumiem co Was boli w poczuciu humoru Piotrka. Jesli komus nie odpowiadaja jego wypowiedzi wystarczy zmienic na chwile kanał. A komentowanie jego aktualnej dyspozycji jest nie na miejscu po pierwsze dla tego ze wyrozumialosc to podstawa w zyciu a kazdy moze miec slabszy okres. Wy zawsze jestescie najlepsi w swojej dziedzinie??! Po drugie dlatego ze gdy skakal rewelacyjnie byl super teraz gdy mu slabiej idzie to same wyrzuty.To ja pytam czy tu komentuja kibice czy choragiewki ktore leca w ta str w ktora wiatr zawieje! Poza tym trener nie gral z nimi w karty o nominacje na igrzyska tylko z pelna swiadomoscia podja przemyslana decyzje oparta na jego obserwacjach. Swoja droga dobrze ze Piotrek potrafi miec dystans do wszystkiego i emanuje humorem bo to sport a nie wyscig szczurów o wygrana, a jesli komus nie odpowiadaja wyniki to zapraszamy na belke startowa.
(07.02.2014, 13:23)
Zakrza2Wiedząc, że Kubackiemu lepiej idą treningi niż konkurs wyczuwam brak awansu do drugiej serii.
Z przyjemniejszych rzeczy: tylko wiatr, błąd przy lądowaniu lub szalony sędzia są w stanie odebrać Stochowi medal.
(07.02.2014, 13:20)
xxxCo Wam przeszkadza Żyła w reklamach? To samo robią/robili Kowalczyk, Małysz, paru kierowców rajdowych - i jakoś im forma od tego nie spada/spadała. Problemem Żyły jest coś innego - muszą to znaleźć z Kruczkiem i naprawić, by końcówka sezonu była udana.
Wybór czwórki na jutro optymalny, Kubacki wcale nie tak 'cienko', jak to niektórzy piszą...
(07.02.2014, 13:16)
Kuba11Żyła na komentatora
(07.02.2014, 13:06)
Profesor Miodekdo Maqur:
jeśli umieszczasz swoja opinie i chcesz podzielić się swoja mądrością, to bardzo Cię, nie używaj obok siebie słów "chyba napewno" obok siebie, bo brzmi to idjotycznie i ludzie muszą kaleczyć sobie wzrok takimi kwiatuszkami. Albo się jest czegoś pewnym, albo chyba się coś wie. Pozdrawiam
(07.02.2014, 12:37)
fartekDo redakcji
Co jest z wami? Ani newsów co kto powiedział, ani wyników..Presja olimpijska?
(07.02.2014, 12:33)
MmNo tak na MŚJ Murańka nie zablysnal Ale Kubacki i Żyłą skacza cieniutko mam nadzieje ze ktorys na duzej skoczni bedzie lepszy i ze nie zawali druzynowki :d
(07.02.2014, 12:29)
kzez1986Nie wiem czemu tak faworyzujecie Murańkę. Kubacki nie jest można super zawodnikiem, ale przynajmniej jest powtarzalny. Murańka w żadnych zawodach nie skoczył 2 dobrych równych skoków. Nawet na MŚ juniorów w każdych zawodach zawalił 1 skok.
(07.02.2014, 12:21)
Maqurani Żyła ani Kubacki nie powinien tutaj startować, tylko Muranka. Kruczek teraz napewno pluje sobie w brode ze nie wzioł juniora, który napewno na normalnej skoczni radziłby sobie bardzo dobrze, a takto Kubacki skacze tutaj narazie słabo, kwalifikacje chyba napewno przejdzie, ale nawet o 30 w konkursie moze byc duzy klopot...
szkoda oby Żyła na duzej skoczni chociaz skakał to co ma skakac, bo inaczej w drużynówce bedzie lipa :/
(07.02.2014, 12:08)
Polonus@redakcja
Komu się nasuwa, temu się nasuwa. Mi, na ten przykład,
nie. Uważam, że wspomniana dwójka komentatorów jest wystarczająco niemerytoryczna, żeby sprawozdawać w tym dniu. I nie trzeba jej jeszcze wspomożenia w tym zakresie. To nie jest Muppet Show tylko igrzyska. O garbiku i fajeczce kto chce niech czyta na facebooku. Od komentatorów telewizyjnych żądałbym kompetentnego komentarza.
Myślę, że będzie znacznie lepiej jak Piotrek spędzi ten czas analizując przyczyny swojej, słabej obecnie, formy.
(07.02.2014, 11:28)
OtokoNoHitoDo Redakcji: dlaczego mój komentarz zniknął?
Wklejam jeszcze raz: Jestem rozczarowany postawą Żyły. Ma 27 lat, jest rówieśnikiem Stocha, ale Kamil w niedzielę powalczy o medal, a Piotrek najprawdopodobniej obejrzy te zawody w roli widza. A rok temu był naszym 2gim najlepszym zawodnikiem, pewniakiem do kadry, zwycięzcą zawodów PŚ. To najważniejsze igrzyska w jego życiu, za 4 lata będzie miał 31 lat i nie wiadomo czy w ogóle wystąpi, biorąc pod uwagę ile zdolnej młodzieży mamy (Murańka, Biegun, Zniszczoł, Wolny). Można powiedzieć, że to tylko średnia skocznia, ale nie czarujmy się - gdyby Piotrek był na tych IO w formie to miejsce w drużynie nie byłoby żadnym wyzwaniem, walczyłby o 10tkę. To nie Kubacki skakał dzisiaj świetnie, tylko Żyła słabo. Mam nadzieję, że na dużej skoczni spisze się dużo lepiej i pokaże klasę w konkursie drużynowym.
Nie zniknął, tylko został wpisany pod innym artykułem.
(07.02.2014, 11:05)
MagaO nie, proszę, chyba bym nie wytrzymała komentarza Żyły na zawodach. A tak już się ucieszyłam, że Kurzajewski nie będzie przeprowadzał kretyńskich wywiadów pod skocznią, nawet tego nie sugerujcie. Swoją drogą ciekawe, czy przez głowę Kruczka przemknęła już myśl, że Piotrek powinien zostać w Polsce...
(07.02.2014, 11:01)
xyzRacja, racja Piotrek coraz bardziej zawodzi. Może będzie lepiej na dużej skoczni, miejmy nadzieję.
No i brawa dla Kamila!!!
(07.02.2014, 10:55)
RoznerŻyła wpisuje się w polską tradycję sukcesów po angażu reklamowym. Czyli całkowity brak sukcesów. Fajnie jest być barwną postacią ale im więcej hehehe na ekranie tym więcej metrów w plecy. Popieram decyzję trenera. Stoch nic dodać, może z Kotem lub Ziobrą 2 medale w niedziele? Żadna to fantazja ale może być też zero.
(07.02.2014, 10:50)