Drzwi i bramy garażowe Hörmann - od lat najwyższe noty za jakość i styl
Zaloguj się
Kalendarz zawodów
2
5
7
8
9
13
14
15
16
20
21
22
23
24
27
28
29
30
31
styczeń 2020
Najbliższe zawody
19.01.2020, godz. 15:15
Titisee-Neustadt HS-142

Decyzje zapadły. Polscy skoczkowie nie zmieniaj± składu. Do czeskiego Harrachova pojedzie pi±tka z Vikersund, a do Planicy szóstka z Neustadt. Juniorzy po zakończonych M¦J powalcz± o medale Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży.

Zakłady bukmacherskie przez internet | Fortuna - Legalny Bukmacher
W Harrachovie wyst±pi± zatem: Kamil Stoch, Maciej Kot, Piotr Żyła, Krzysztof Miętus i Dawid Kubacki. Na CoC w Planicy zobaczymy Stefana Hulę, Jana Ziobrę, Andrzeja Zapotocznego, Jakuba Kota, Łukasza Rutkowskiego i Rafała ¦liża.

Juniorzy w składzie: Klemens Murańka, Aleksander Zniszczoł, Bartłomiej Kłusek, Krzysztof Biegun, Grzegorz Miętus i Stanisław Biela powalcz± o medale Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży, a następnie wyrusz± na Puchar Kontynentalny za ocean do Iron Mountain.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« styczeń 2013 - wszystkie artykuły
Komentarze
elor
Moim zdaniem kot powinien wyleciec z kadry bo te jego dobre starty to wina ogona i spadania na cztery lapy
(01.02.2013, 12:50)
golibuk
Witam..
Co s±dzicie o takich wynikach w kwalifikacjach?? (1 wyższa pozycja pierwszego zawodnika, 2 wyżej bedzie drugi skoczek?)
pozdr...
(01.02.2013, 08:08)
golibuk
Hajek A. vs. Sedlak 1
Colloredo S. vs.Janda J. 2
Kraus M. vs. Mueller L. 2
Pungertar M. vs Sardyko. 1
Hlava L. vs.Koudelka R. 2
Velta R. 1.45 vs.Hlava L. 1
Boyd Clowes vs. Frenette 2
Kozisek C. vs.Kubacki D. 1
Miętus K. vs.Kubacki D. 1
Moutka O. vs.Descombes V. 2
Mechler M. vs.Wank A. 1
Hayboeck M. vs.Deschwanden 1
Kot M. vs.Miętus K. 1
Loitzl W. vs. vs.Hayboeck M. 1
Fannemel A. vs.Mechler M. 1
Velta R.vs.Fannemel A. 1
Koch M. vs.Kot M. 2
Koch M. vs.Loitzl W. 2
(01.02.2013, 08:06)
kali
Napisalam, ze moze trener JEDNAK zabierze do Willingen Muranke lub Zniszczola....
(31.01.2013, 21:54)
Klingenthal
Na Klingenthal już Hula zameldowany plus tradycyjna pi±tka. Widocznie na Ober będzie tak samo
(31.01.2013, 19:08)
andbal
@Iron Usi
Je¶li chodzi o zawody PK to już w Zakopanem były, za¶ nas czekaj± jeszcze zawody PK lecz we Wi¶le. Wypadaj± one dokładnie wówczas gdy będ± M¦ a na nie jak dostanie sie jeden junior to i tak będzie ¶więto. Zatem lepiej aby startowali w PK w Wi¶le i Libercu niż w Lotos Cup. Zwłaszcza, że jako¶ nawet Rutkowski ma problemy ze zdobywaniem większych punktów nie mówi±c o Zapotocznym. Tak apropo to w Planicy ma wystapić ¦liż a o ile mi wiadomo to nie jest w kadrze.
Inna sprawa to układ w rankingu CRL na pocz±tku obecnego periodu jest taki iż na końcowych miejscach 50 tki s± juniorzy (40ty Zniszczoł z 187 pktami, 44ty GMietus z 172 pktami i 50ty Biegun z 157 punktami). Jesli obroni± miejsca w 50tce CRL (2ch ostatnich z trójki akurat wielkich szans na P¦ czy M¦ nie maj±) to na ostatni period bedziemy mieli limit 8.
(31.01.2013, 18:57)
OtokoNoHito
Może nasi juniorzy dostan± szansę w drugiej czę¶ci niemieckiego turnieju, a może Kruczek uznał, że jest w stałym kontakcie z Matej±, wie na co ich stać i jaka jest ich forma i nie potrzebuje ich teraz dodatkowo sprawdzać. Wci±ż mam jakie¶ przeczucie, że Murańka pojedzie na M¦, a Kubacki z Miętusem walcz± teraz o wyjazd tam między sob±.. ale to tylko przeczcie, zobaczymy.

Decyzja o Iron Mountain mi się nie podoba, ale z drugiej strony mam wrażenie, że wielu kibiców cierpi na chroniczny brak zaufania tak do umiejętno¶ci jak i intencji, poł±czony z wietrzeniem wszędzie spisków, układów, nepotyzmu, preferowania 'swoich', nie kierowania się form±, od przydziela do kadry, przez wyjazdy, aż po smarowanie nart. Nie mówię, że wszystko jest zawsze "cacy" a nasi trenerzy s± nieomylni, ale niew±tpliwie maj± jednak do dyspozycji więcej danych niż my, większe do¶wiadczenie i ci±gly kontakt ze wszystkimi zawodnikami. Różne decyzje Kruczka mi się nie podobały, ale nie wierzę w umy¶lne działanie z jego strony na szkodę polskich skoków. Pokazał też już w przyszło¶ci, że nie kieruje się tylko kluczem kadrowym, ale np. gdy forma Żyły wzrosła, bez problemu dostał on miejsce w kadrze, mimo, że nie przygotowywał się z nim do sezon. Oceniać powinni¶my po owocach, a większo¶ć podejrzeń trudna jest do udowodnienia i odbiera tylko przyjemno¶ć z ogl±dania skoków.
(31.01.2013, 16:11)
Iron Mouuntain
Tak, tak Murańka ma blixniaka i jueden będzie startował w USA a brat blixniak w Willingen ...
Ten cały wyjazd juniorów do USA to poroniony od pocz±tku pomysł ale było tu tyle bełkotu jaka to "nagroda im się nalezy", że nawet nie krytykowałam. Skoro rodziny uważaja że wyjazd do takiej dziury to nagroda, bo dziura w USA, to niech sobie ja maj±. Oby tym razem tam nie wiało a jedzenie było choc trochę zjadliwe i nie groziło zatruciami jak to czasami bywało. No i proszę uważać na narty, bo Amerykanie lubia je gubić w czasie lotu.
Juniorzy powinni startowac na Team Tour ale oczywi¶cie teraz juz nie będa w stanie tego zrobić skoro ich odsyłaja na druga półkulę.
Z powodu OOMl nie moga tez startowac na PK w Planicy, więc tam będa musieli walczyć o powiększenie limitu (orazpotem w Zakopanem) bo raczej grupa wycieczkowa z kadry Kruczka tego nie zrobi a nikt spoza kadry szansy startu w Planicy nie dostał by przypadkiem nie przeszkoczył ¶wietnie trenowanej grupy Kruczka. Niestety w Planicy czeka j± ostre starcie ze słoweńskim przedszkolem skokowym(no chyba że Słoweńcy tez wystawia cał± swoj± grupę wycieczkow±zamiast prawdziwych skoczków.
(31.01.2013, 14:29)
andbal
Nie chcę tutaj się wyżywać na komentuj±cych lecz nie bez kozery wprowadzili w szkołach czytanie ze zrozumieniem. W jaki to sposób młodzieżowcy wystaruj± w Willingen czy nawet Klingenthal je¶li w tym czasie będ± startować w zawodach PK w Iron Mountain plus powrót do kraju i ponowna aklimatyzacja. Najwcze¶niej mog± załapać się na mamut w Oberstdorfie.
(31.01.2013, 14:24)
OtokoNoHito
@yoyol

to prowokacja, prawda?
(31.01.2013, 14:01)
yoyoł
dobrze że bez Murańki i zniszczoła bo najzwyczajniej w ¶wiecie notorycznie daj± d... z tak± psychik± powinni zmienić zawód na np. ¶mieciarza, drwala,magazyniera etc. umiejętno¶ci maj± spore ale presja ich zjada, mog± sobie skakać z juniorami tam może co¶ osi±gn± ale dorosłe skoki to dla nich za wiele
(31.01.2013, 10:57)
kali
Mam nadzieje ze trener do Willingen jednak zabierze chociazby Muranke i Zniszczola, bo oni powinni juz skakac w PS, a w COC niech skacza slabsi. Muranka powinien wliczac sie do zawodnikow walczacych o MS.
(30.01.2013, 22:05)
OtokoNoHito
co do juniorów to każda sroczka swój ogonek chwali. Oczywi¶cie, że mamy zdolnych juniorów ale tr±bienie od paru lat, że powinnismy być skokow± potęg± numer jeden gdyby nie nieudolno¶ć trenerska jest absurdalne. Tak zwanych 'zmarnowanych talentów' można znaleĽć mnóstwo, w wielu krajach, z Austri± na czele i wcale Polska tu żadnego prymu nie wiedzie. Ja też liczyłem na powołania dla Murańki i Zniszczoła, teraz liczę, że dostan± je na konkursy w Niemczech, ale tr±bienie, że akurat z tego powodu, że nie zabiera ich do Harrachowa Kruczek powinien się podać do dymisji w najlepszym dla nas zespołowo seznie w historii jest niepoważne.
(30.01.2013, 21:34)
legol
Nie tylko w Polsce zle mysla, Wellingera tez nie zobaczymy na mamucie, Niemcy juz podali sklad.Jada w okrojonym skladzie.A o nie wyslaniu Muranki juz swoje powiedzialem i pomine ta decyzje solidarnym milczeniem.
(30.01.2013, 20:34)
Maqur
przykro patrzec jak powoli kolejne polskie talenty zaraz zejd± na manowce przez tragiczne zachowanie trenerow ... co to wogule jest Ogolnopolska olmpiada mlodziezy ? naprawde ... smiech na sali ... w takich zawodach powinni brac udzial zawodznicy do 15-16 roku zycia maks ... i to i tak pewnie wyglada jak zwykly piknik gdzie nikt specjalnie nie zwraca uwagi na to kto wygral i nie ma to zadnego prestizu ... dramat i jeszcze raz dramat ... Zniszczoł Klusek Biegun G. Mietus, oni powinni jezdzic na kazde zawodu CoC nawet gdyby w polsce byla ¦wiatowa olimpiada mlodziezy, a Muranka powinien jechac teraz na CoC i jesli bedzie utrzymywal forme z MSJ to PS powinien byc jego miejscem i powienien nawet walczyc o miejsce na MS ... ale chlopaka ktory moze cos w zyciu osiagnac lepiej wystawic w polskim konkursie mlodziezy... i zabierac mu szanse ... ( ciekawe czy Hvala jak ma w Sloweni olimpiade mlodziezy to opuszcza PS i jedzie na nia ? ) DRAMAT ...

Co prawda mamy wyrównany skład jak nigdy, ale panu Kruczkowi juz dziekujemy... juz 5 lat jest i moze i wyniki sa w miare, ale polacy z taka mlodzieza z takim szkoleniem dzieci itp powinni byc druga Austri± i potrzebny jest ktos nowy bardziej kompetentny moze jakis mlody wyksztalcony austriak ( oni sa teraz w modzie chyba, tak jak to zrobili w norwegi) bo to co sie robi z tymi juniorami to jest dramat ...
(30.01.2013, 19:02)
Ponurzyca
Na TVP. pisz±, że Kamil ma szansę ,,łykn±ć" Jacobsena.
Ale teoretycznie jest możliwe, że może spa¶ć nawet na 8 pozycję w generalce.
Wiatr przepowiadaj±/prognozuja na 8m/s w sobotę podczas konkursu.
(30.01.2013, 17:32)
Ponurzyca
Skład na Harrachov OK.
Za to do Planicy bezwzględnie powinien pojechać Klimek. Dlatego bo ma szansę wygrać CoC. Jak widać Prezio pozbawia go tej szansy/możliwo¶ci.
W sporcie zawodowym chodzi o to by wygrywać a nie ,,reprezentować" czy ,,ciułać punkty".
(30.01.2013, 16:38)
Szychu
Fakt, może Dawid typowym lotnikiem nie jest, ale nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że tylko bulę szlifuje. Udało mu się ustanowić rekord 203,5m, który jest całkiem dobry. A ten lot był naprawde dobry w powietrzu, położył się na narty i stabilnie leciał (jak nie on! :P) Dawid już zaczyna powoli łapać, o co na mamutach chodzi. Liczę na niezły występ w Harrachovie, ta skocznia mu chyba bardziej podpasuje.
(30.01.2013, 16:21)
Bartt
Fakt Kubacki z t± jego technik± ma się do mamuta jak Usain Bolt do biegu na 800 metrów... WyraĽnie ma parabolę lotu skrojon± na K90, na dużych skoczniach jeszcze czasem się łapie do trzydziestek, ale na mamucie to już tylko bulę szlifuje! Nie lepiej wysłać którego¶ z naszych juniorów aby zdobywał do¶wiadczenie na mamucie? Hvala po M¦J wraca do P¦ bo tam jest jego miejsce, podobnie jak Wellinger, a Murańka czy Kłusek którzy na M¦J prezentowali poziom równy tej dwójce wysyłani s± na jakie¶ regionalne młodzieżowe zawody... Gdzie tu sens?
(30.01.2013, 16:02)
gracz1
Ciekawe czy do Harrachova pojedzie Zografski.
(30.01.2013, 15:35)
Szychu
@Epio, to na pewno oficjalny skład na P¦ w Zao? Bo twoje składy na P¦ w Harrachovie okazały się niewła¶ciwe.
(30.01.2013, 15:20)
Pawmak
J. Kotowi zdarza się zapunktować, ale faktycznie lepiej wzi±ć Bachledę, skoro można ¦liża. Juniorzy maj± swój tryb i program. Na P¦ nie byliby w czołówce, a Miętus i Kubacki jednak punktuj±.
(30.01.2013, 15:10)
RemigiuszMakrela
Co musi zrobić Jakub Kot żeby przestał jeĽdzić na wycieczki? To jedno, a drugie to to, że Kubacki powinien sobie tydzień potrenować, a nie męczyć siebie i kibiców na mamucie, gdzie wyraĽnie nie jest mistrzem. Zamiast niego Murańka czy Zniszczoł i byłoby dobrze. No ale przede wszystkim J. Kot. On ma problemy żeby walczyć z Kazachami, a co dopiero dobre skoki.
(30.01.2013, 15:03)
epio1919
w Japoni na pewno nie bd Colin Mattel która odpoczywa po M¦J również nie bd Katj Pozun i Danieli Irascho (kontuzja) Evelyn Insam też nie bd bo przygotowuje się do M¦J . Pozostała czołówka wybiera się do Japonii.
(30.01.2013, 14:35)
kaskoki
@Skigirl
Kadra Norwegów jest jest 2 artykuły niżej.
(30.01.2013, 13:59)
Skigirl
czy kto¶ zna kadrę norwegów
na p¶ w harrachovie ?
(30.01.2013, 13:52)
kaskoki
Kadra A jest w najlepszej formie co oczywi¶cie przekłada się na powoływanie Ich na P¦ i za to cenię Kruczka.
(30.01.2013, 13:50)
Polonus
Sensowny powód oczywi¶cie, a nie sposób
(30.01.2013, 13:39)
RyuuguuRena
Zna kto¶ może składy na zawody Pucharu ¦wiata kobiet w Japonii?
(30.01.2013, 13:37)
Polonus
Jest tylko jeden sensowny sposób wysłania naszych juniorów na FM zamiast na bardziej prestiżowe zawody. Widocznie wszyscy s± bez formy. Tylko, że to oznacza? Że oszukiwali¶my na M¦J? No bo je¶li nie to w PZN-ie pracuj± sami sabotaży¶ci.
(30.01.2013, 13:36)
Polonus
W Polsce, jak zwykle, liczy się wszystko tylko nie forma poszczególnych zawodników. po jakiego wuja gdziekolwiek poza podwórko jego prywatnego domu jedzie Jakub Kot? Bo co? Bo maciek jest w życiowej formie? To nawet Pochwała z Tajnerem wyjeżdżali na zagraniczne wojaże w lepszej formie.
A Kubacki z Miętusem , jak widzę, też dożywocie w reprezentacji maj± zapewnione. Głowa odpada.
(30.01.2013, 13:31)
Glon
@epio1919

Sk±d masz te składy?
(30.01.2013, 13:06)
naat12321
hej, pierwszy raz wybieram sie na zawody do Harrachova. czy jest mozliwosc kupienia biletow tuz przed zawodami, bez wczesniejszej rezerwacji ? i jaka jest forma zaplaty, czeskie korony czy polskie zlotowki? z góry dziekuję
:)
(30.01.2013, 13:04)
epio1919
skład Austrii na Harrachov:
Gregor, Thomas, Kraft, Kofler, Loitz, Koch, Fetner

Niemcy w składzie:
Freund, Freitag, Wellinger , Geiger, Mechler, Schoft, wank

Słowenia : Kraniec, Tepes, Prevc, Semenic, Pungeltar , Damian
(30.01.2013, 13:03)
kaskoki
I bardzo dobry wybór Kruczka
(30.01.2013, 12:43)
mar100
Kubacki, skoro ma kłopoty z lataniem, to gdzie ma się tego uczyć jak nie na mamucie? Natomiast juniorzy przygotowywani dot±d na skocznię 90 metrow±, może raczej nie powinni i¶ć od razu na mamuta. W reprezentacji powinni jednak skakać, zwłaszcza jeżeli s± lepsi od innych reprezentantów.
(30.01.2013, 12:12)
Szychu
Skład na CoC moim zdaniem jednak trochę dziwny. Tam nasi juniorzy mogliby wystartować, czyli Kłusek, Zniszczoł i Murańka w zamian za J. Kota, ¦liża i może Zapotocznego/Rutkowskiego.
(30.01.2013, 10:12)
Emil
@idiotyczny system PZN A podczas kwalifikacji w Engelbergu i pierwszego konkursu w Engelbergu byli polscy kontrolerzy sprzętu? A kto był tym polskim kontrolerem w Libercu? Horst Tielmann?
(30.01.2013, 08:49)
idiotyczny system PZN
Prawdopodobnie to klubuy zatrzymały juniorów na czas olimpiady. W Polsce jest tak głupi system dofinansowań, że kluby ocenia się po tym jak sie prezentuja w rankingach krajowych w tym OOMł.
Normalne kraje maj± inny stystem finansowania i klub dostaje "ekwiwalent" finansowy za każdego powołanego do kadry skoczka. U nas kadrowiucz musi jheszcze walczyć dla klubuu by klub był doceniony fionansowo. Wstyd i granda.

Jesli chodzi o juniorów to chyba każdy widział jaki prezentuja poziom na P¦ w W¶lle i Zakopanem. Skleroza niektórych dosuięgnęła. Tam nie było polskim kontrolerów sprzętu więc można załozyć że nie dało sie latac na lotniach
(30.01.2013, 08:37)
snow
jakem rad po malyszu miala byc wielka dziura, a tu siurpryza opluwany kurczek stworzyl druzyne i nawet tajner mu przyklaskuje. zima jest piekna jak sie patrzy na jniaq z antypodow.
(30.01.2013, 05:27)
OtokoNoHito
errata: ostatni period przed M¦ i oczywi¶cie chodzi się o przekonanie kto ile jest wart w kontekscie uzupełniania na nie składu - na razie mamy 3,5 pewniaka, moim zdaniem (te pół to Kubacki - 34ty w P¦, prawie 100 pkt, 10 punktowań - dorobek bardzo przyzwoity, tylko ta zniżka formy niepokoi).
(30.01.2013, 00:41)
OtokoNoHito

Sam czasem też zauważam tutaj taki pęd w¶ród użytkowników do pchania juniorów na P¦ tylko dlatego, że s± juniorami bez względu na to czy gdzie¶ faktycznie udowodnili swoj± wyższo¶ć nad kadrowiczami. Ale w tym przypadku też jestem sceptyczny wobec tej decyzji. Nie dlatego, że mam fatalne mniemanie o Miętusie i Kubackim - jakby nie patrzeć obaj ostatnio zapunktowali. Ale jednak Kubacki a) lepiej się czuje na mniejszych skoczniach b) forma ewidentnie była już tej zimy wyższa, a przed nami M¦ gdzie może być potrzebny i nie ma co czekać na samoistne uzdrowienie. A Miętus do 55tki i tak najprawdopodobniej wejdzie od kolejnego periodu do odejd± punkty za poprzedni, m.in. Zaunerowi. Rzecz w tym, że przed nami ostatni period i ostatni gwizdek by przekonać się kto naprawdę ile jest wart - a przekonać się o tym można tylko w Pucharze ¦wiata. Uważam, że Murańka i Zniszczoł na tak± szansę zasługuj± - nie tylko dlatego, że to vice mistrzowie ¶wiata juniorów, indywidualnie i drużynowo, ale obaj - 2gi sezon z rzędu - zdobyli już w P¦ punkty. Obaj też już na mamutach skakali i to ponad 200 metrów, punktuj±c. Więc danie im szansy od Harrachova nie byłoby niczym nierozważnym. Ale okej - byle dostali j± od FIS Team Touru, inaczej będzie można mówić o małym skandalu. Natomiast na CoC można było wysłać lepszy skład i to nawet nie tylko dzięki juniorom, którzy zamiast tego będ± startować w tym jakim¶ OOMie.
(30.01.2013, 00:38)
Damizola
zgadzam się, że skład na PS jest ok, ale na COC w Planicy to już mały skandal, że srebrni juniorzy nie jad±
(30.01.2013, 00:20)
Szychu
A moim zdaniem dobrze, że Kruczek nie zmienił składu. Większo¶ć tutaj pcha juniorów trochę na siłę. Najlepiej cał± kadrę A wymienić na juniorów, bo inaczej się zmarnuj±!
A tak na serio: Powtarzam, że to dobry skład. Stoch, Kot i Żyła - wiadomo. Miętus moim zdaniem też dobrze. Musi utrzymać pozycję w 55 WRL, a na dodatek nieĽle sobie radzi na mamutach. No może ten Kubacki rzeczywi¶cie powinien spokojnie potrenować... Ale może skakanie w P¦ co¶ tam da. Na mamucie w Harrachovie powinien spokojnie zdobyć punkty. A w Vikersund w kwalifikacjach jego lot na 203,5m był bardzo ładny stylowo, położył się na narty (jednak potrafi!).
Ok, to decyzja Kruczka, nie moja. S±dzę, że trenejro wie, co robi.
(30.01.2013, 00:13)
damizola
Czy szacowna redakcja może odpytać szacownego trenera jakimi kryteriami kierował się ustalaj±c skład na COC (Pucharu swiata się nie czepiam). Gorsi zawodnicy jad± na zaowdy, a lepsi będ± skakć z dziećmi. Gdzie tu sens? Brakuje nam 4 do drużyny, czy nie logiczne byłoby wypróbować juniorów w COCu i w przypadku dobrych skoków dać im szansę w konfornacji z najlepszymi, żeby sprawdzić czy nie s± lepiej dysponowani od np Miętusa, czy Kubackiego?
(30.01.2013, 00:11)
Propek
Trochę przesadzacie. W ostatnich zawodach na mamucie wszyscy punktowali, nie s±dzę, że który¶ z naszych pozostałych zawodników jest w o wiele lepszej formie od Miętusa i Kubackiego, który przecież dopiero uczy się latać. A Kruczek już w tym roku wielokrotnie pokazał, że wie co robi.
(29.01.2013, 23:52)
misz
OOM... Kpina. Żałosna kpina...
To rozumiem juniorzy maj± się nigdy nie nauczyć latać...
(29.01.2013, 23:38)
legol
W Planicy tez mozna wiele pozwiedzac, Jakub Kot juz sobie pewnie zaplanowal ze na kolejnym turystycznym wypadzie zwiedzi Latelnice w czasie wolnego popoludnia, choc on juz pewnie nie raz tam byl, ale widoki z tego mamuta pewnie piekne.
Na stronie PZN oburzenie i sie wcale tym faktem nie dziwie.Na tak super obsadzone zawody do Ameryki posyla sie wicemistrzow swiata chyba tylko zeby sie rozregulowali.Wszyscy wiedza jakie sa tam cyrki, to ze konkurs trwa po 5 godzin i 90 metrowe skoki daja miejsca w czolowce na duzej skoczni.
(29.01.2013, 22:57)
Krzakow
Lepiej by zrobili jakby zamiast jakuba kota do Planicy pojechał Marcin Bachleda.Bo Kot skacze słabo ,a Bachleda potrafi czasem zaskoczyć tak jak w Zakopanem
(29.01.2013, 22:51)
:-)
A i żeby nie było cieszę sie że Klemensowi sie udało, jak nikomu na ¶wiecie mu sie to należało tylko nie róbcie go nasilę bożyszcza Narodu i Małysza w młodszej wersji. Bo w Zakopcu jako¶ sie spalił.
Chociaż my Polacy wielbimy tych którzy s± naszczycie i maj± medale a póĽniej wieszamy psy jeżeli co¶ jest nie tak. Bo jak kiedy¶ wieszali psy na Maćka Kota że ma srebro na Uniwersjadzie, ze jest buloklepem, ze skakc nie umie to teraz każdy ma wielki łał i może tego chce zaoszczędzić Kruczek i Mateja gdyby co¶ Klemensowi nie wyszło, ale to zostawiam Wam komentatorzy do przemy¶lenia. Ja uważam to za bardzo dobr± decyzje.
(29.01.2013, 22:04)
piter2105
Czy to s± jakie¶ jaja? Jeszcze w niedziele pan Tajner mówił, że wierzy, że nasi juniorzy s± w stanie wskakiwać do 10P¦, a teraz wysyła ich na jakie¶ krajowe zawody?
(29.01.2013, 22:01)
:-)
Tylko, żeby temu WC M¦J szajba do głowy nie uderzyła, albo, żeby się nie okazało, że mimo swojego WC nie jest tak łatwo by¶ w ¶ród 50 najlepszych to jedzie gdzie jedzie. Kto był Mistrzem ¦wiata Juniorów 2010 i gdzie jest obecnie, no chyba, że Murańka ma psychikę ówczesnego WC MSJ to co innego - ale nie s±dze.
(29.01.2013, 21:53)
legol
Muranka jako wiciemistrrz swiata juniorow od razu powinien wskakiwac do PS.No ale jak widac trenerzy wola widziec meki Kubackiego na mamucie.A i Mietusowi przerwa tez by sie przydala.Do USA powinni jechac nieloty pokroju starszego Kota i Zapotocznego a nie pchac tam wicemistrzow swiata!
(29.01.2013, 21:47)
:-)
Oj jak mi przykro i juniorzy jednak na Czartak nie pojad±, co¶ poniektórzy będ± mieli pretensję do Kruczka i Mateji, że juniorzy nie jad±.
(29.01.2013, 21:43)
FanZografskiego
Trochę to niepoważne moim zdaniem ...ale cóż to trenerzy decyduj± i to oni bior± odpowiedzialno¶ć więc w sumie wiedz± co robi±.
(29.01.2013, 21:40)
Dodaj komentarz
Jeste¶ niezalogowany!
Zaloguj się lub komentuj jako go¶ć
« regulamin komentowania »
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Polscy skoczkowie na Harrachov, Planicę i Iron Mountain
Polscy skoczkowie na Harrachov, Planicę i Iron Mountain

Polscy skoczkowie na Harrachov, Planicę i Iron Mountain

Kalendarium
Jakub Kot
Dzi¶ urodziny obchodz±:
Najbliższe zawody
19 stycznia 2020 (niedziela)
06:45
P¦ kobiet Zao
08:00
P¦ kobiet Zao
09:00
FIS Cup Zakopane
09:00
CoC Klingenthal
09:30
YOG Lozanna
10:00
CoC Klingenthal
10:30
FIS Cup Zakopane
10:30
YOG Lozanna
13:00
YOG Lozanna
s. próbna M (odw.)
14:00
YOG Lozanna
konkurs ind. M
14:15
P¦ Titisee-Neustadt
seria próbna
15:15
P¦ Titisee-Neustadt
konkurs ind.
20 stycznia 2020 (poniedziałek)
09:30
YOG Lozanna
seria próbna mix
10:30
YOG Lozanna
konkurs mix
22 stycznia 2020 (¶roda)
09:00
YOG Lozanna
s. próbna (szt. mix)
transmisje ze skoków
najbardziej aktualny program TV »
Reklama
Zakłady bukmacherskie przez internet | Fortuna - Legalny Bukmacher Ogl±daj skoki narciarskie w Eurosport Player - wszystkie kwalifikacje i konkursy LIVE Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Reklama
Skoki.tv - filmy o skokach narciarskich Blaster.pl - hosting, domeny, konta pocztowe, serwery wirtualne
Poznaj Skokinarciarskie.pl
Sylwetki ponad 600 osób ze ¶wiata skoków
Poszukujesz informacji o zawodniku? Znajdziesz je w naszych sylwetkach...
Sonda
Kto wygra klasyfikację Pucharu Narodów w sezonie 2019/20?
Polska
Niemcy
Austria
Japonia
Słowenia
Norwegia
Szwajcaria
inny kraj
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalno¶ci serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wył±czyć w ustawieniach Twojej przegl±darki internetowej.
Korzystaj±c z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przegl±darki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będ± przetwarzane wył±cznie w celu identyfikacji użytkowników pisz±cych komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomo¶ci drog± mailow± itp. i nie będ± w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2012 Benefaktor.com, 2012-2020 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich