TOTALbet - Kasomania. Loteria promocyjna, codzienne nagrody!
Zaloguj się
Kalendarz zawodów
3
4
5
6
7
10
11
12
17
18
19
22
23
24
25
26
29
31
grudzień 2018
Najbliższe zawody
13.12.2018
Villach HS-98
Alpen Cup

Przed nami trzeci konkurs Turnieju Czterech Skoczni. Jutro na treningach i w kwalifikacjach zobaczymy 64 skoczków. Polacy wyst±pi± w sile sze¶ciu, bez Klemensa Murańki.

TOTALbet - legalny polski bukmacher
Murańka po słabszym występie w Garmisch-Partenkirchen odesłany został do domu, by w spokoju przygotować się do startów w Pucharze Kontynentalnym w Zakopanem, a potem do zawodów Pucharu ¦wiata w Wi¶le i Zakopanem.

Na li¶cie startowej nie ma już Niemców z kwoty narodowej. Geiger stracił miejsce na rzecz Martina Schmitta, który bardzo dobrze radzi sobie w tegorocznej edycji Turnieju.

Nowi Austriacy z kwoty nardowej maj± nadzieję osłodzić nieco smutki po porażkach Loitzla, Morgensterna, Koflera, Kocha i Hayboecka. Wszyscy w/w skoczkowie s± nadal w Turnieju, jednak walcz± już tylko o punkty Pucharu ¦wiata.

Słoweńcy odesłali do domu Tepesa i Naglica. W zamian za nich dokoptowano młodszego z braci Prevców. Będzie to pierwszy ich wspólny występ w Pucharze ¦wiata, ciekawe czy trafi± na siebie w konkursie?

Także Koreańczycy wymienili Kanga na Seou Choia, który kiedy¶ nosił imię Yong-Jik. Na starcie nie ma też ani jednego Francuza. Descombes, podobnie jak Finowie Muotka, Niemi i Keituri wrócili do domu.

Jutro treningi o 11:30. Na 13:45 zaplanowano kwalifikacje.



Lista startowa
 
zawodnik
kraj
1
M. Poppinger
Austria
2
M. Schiffner
Austria
3
T. Diethart
Austria
4
D. Unterberger
Austria
5
L. Mueller
Austria
6
S. Kraft
Austria
7
D. Ito
Japonia
8
M. Boyd-Clowes
Kanada
9
K. Nurmsalu
Estonia
10
H. Choi
Korea Pd.
11
C. Prevc
Słowenia
12
A. Johnson
USA
13
D. Bresadola
Włochy
14
S. Tochimoto
Japonia
15
C. Kozisek
Czechy
16
A. Korolev
Kazachstan
17
P. Frenette
USA
18
S. Choi
Korea Pd.
19
P. Żyła
Polska
20
A. Kalinitschenko
Rosja
21
G. Deschwanden
Szwajcaria
22
M. Pungertar
Słowenia
23
V. Swensen
Norwegia
24
S. Hula
Polska
25
I. Rosliakov
Rosja
26
K. Miętus
Polska
27
R. Koudelka
Czechy
28
J. Matura
Czechy
29
Y. Watase
Japonia
30
L. Asikainen
Finlandia
31
M. Schmitt
Niemcy
32
S. Colloredo
Włochy
33
M. Koch
Austria
34
M. Hayboeck
Austria
35
A. Stjernen
Norwegia
36
R. Kranjec
Słowenia
37
L. Hlava
Czechy
38
R. Shimizu
Japonia
39
V. Zografski
Bułgaria
40
D. Kubacki
Polska
41
D. Kornilov
Rosja
42
M. Kot
Polska
43
N. Kasai
Japonia
44
A. Wank
Niemcy
45
R. Velta
Norwegia
46
T. Takeuchi
Japonia
47
M. Fettner
Austria
48
K. Stoch
Polska
49
A. Fannemel
Norwegia
50
D. Vassiliev
Rosja
51
M. Neumayer
Niemcy
52
P. Prevc
Słowenia
53
W. Loitzl
Austria
54
T. Hilde
Norwegia
55
S. Ammann
Szwajcaria
56
J. Hvala
Słowenia
57
R. Freitag
Niemcy
58
T. Morgenstern
Austria
59
A. Wellinger
Niemcy
60
A. Jacobsen
Norwegia
61
A. Bardal
Norwegia
62
A. Kofler
Austria
63
S. Freund
Niemcy
64
G. Schlierenzauer
Austria

Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« styczeń 2013 - wszystkie artykuły
Komentarze
koń, który pisze
@go¶ć
Ciebie natomiast powinni wysłać na biegun. Południowy, żeby¶ za szybko nie wrócił.
(03.01.2013, 21:06)
go¶ć
powini się pozbyć żyły a za niego dać bieguna
(03.01.2013, 18:47)
Scoop
D. Ito w otoczeniu Boyda-CLowesa, A. Johnsona, Choi`a, Nurmssalu - jasny gwint do czego to doszło?!
(03.01.2013, 11:30)
Maarten
@Polonus
W bazie danych FIS Seou odziedziczył po Yong-jik'u datę urodzenia i wszystkie wyniki aż po igrzyska w Nagano, więc to musi być on.
(03.01.2013, 10:23)
andbal
No nie. Teraz to musze zaprotestować. Wszak wiadomo, iż Zniszczołowi to niedopilnowali trenerzy wręcz nawet popuszczali szwy w nocy, za¶ Murańka to sam przerabiał swój kombinezon aby móc dalej skakać.
(03.01.2013, 09:50)
Polonus
@Usia
Skończ już pitolić te bzdury. Co Murańka winny, że kto¶ nie chce dać się wykazać reszcie młodych? Gdyby nie Tajner i beznadziejne skoki kadry A przed Engelbergiem to Muranka najprawdopodobniej tez by nigdzie nie pojechał.
A co do nieregulaminowych strojów. Oczywi¶cie, że to żaden powód do chwały dla Murańki, że go złapano na nieregulaminowym stroju. Ale, o ile pamiętam, to w ostatnich sezonach najczę¶ciej dyskwalifikowani w zawodach międzynarodowych za tego typu kombinacje byli Austriacy Zografski i ... Zniszczoł. Ten ostatni przynajmniej ze 4 razy. Mylę się?
(03.01.2013, 09:28)
Polonus
@redakcja
Prosiłbym o stuprocentowe sprawdzenie podanej tu informacji, że Czoj Jong-Dżik zamienił się w Czoj Seoła. To bardzo istotne ze statystycznego punktu widzenia.
Z góry dzięki
(03.01.2013, 09:22)
Pawmak
W zeszłym sezonie to jednak bardziej niezręcznie wygl±dało - Murańka i zwłaszcza Zniszczoł mieli naprawdę super formę, a kadra na P¦ skakała słabo i oni nie mogli jej wzmocnić, bo do M¦J się przygotowywali. Powinni byli tam jechać, ale na P¦ też jeĽdzić. W tym sezonie jeszcze takiej super formy nie maj±, ledwo albo w ogóle nie łapi± się do kadry i mog± sobie traktować M¦J priorytetowo, tylko czemu do jasnej... nie wykorzystać limitu na TCS :/ Tajner zagroził Kruczkowi obcięciem premii, je¶li kto¶ powołany do konkursu nie awansuje czy co, że to dla niego takie ryzyko?
(03.01.2013, 08:59)
brawo
I znów polska zasada "jesli nie możemy wepchn±ć Murańki to nikt z juniorów szansy nie dostanie".
Ciekawe czy Murańke odesłano bo odmówił skakania w regulaminowym kombinezonie?
(03.01.2013, 07:36)
OtokoNoHito
M¦J w tym roku wypada jako¶ miedzy skokami w Japonii, a lotami w Vikersund, więc nie koliduje nie tylko z 'dorosłymi' M¦, ale i z żadnymi zawodami na który wyjazd juniorów bylby prawdopodobny. Dlatego nie mam nic przeciwko by jechał tam Murańka i Zniszczoł, ale zgadzam się z tym, że traktowanie tego jako imprezę docelow± w przypadku zawodników którzy już punktowali w P¦ jest kontrowersyjne. A z tym, że nie dosłanie nikogo na miejsce Murańki jest idiotyczne zgadzamy się chyba wszyscy. Zreszt± akurat Murańka w czasie TCS zapunktował, jedyny Polak, któremu w ci±gu tych 2óch konkursów się to nie udało to Miętus, jak już. No ale je¶li ma zaległo¶ci treningowe to jego zast±pienie nie raziłoby specjalnie, pod warunkiem, że jego miejsce zostałoby wykorzystane.
(03.01.2013, 01:11)
Bobby
No zgadza się, a przecież od dawna słyszymy, że m.in Murańka jest przygotowywany do M¦J jako imprezy docelowej, zupełny bez sens.
(03.01.2013, 00:14)
Pawmak
No jednak Hvala jest w pierwszej "10" P¦, a gdyby się nie palił psychicznie, to bywałby w ¶cisłych czołówkach konkursów. A i on może pojechać - Morgenstern jeĽdził na M¦J już jako zawodnik czołówki ¶wiatowej ze zwycięstwem w P¦ na koncie. A Zniszczoł faktycznie nie załapał się jeszcze do kadry w tym sezonie, a i Murańka jest na granicy i nigdy nie był w "20" konkursu P¦. Powinni jechać na M¦J, ale raz je¶li nie hamuje im to rozwoju kariery, dwa je¶li nie osłabiaj± w ten sposób głównej drużyny - nie może być tylko dogmatu, że M¦J traktuj± jako priorytet bez względu na formę. A z tym limitem na TCS to mówię - nawet lepiej już dać Ziobrę czy ¦liża niż nie wykorzystywać w ogóle.
(03.01.2013, 00:05)
jemkoguta
I też powołałbym kogo¶ w miejsce Klimka. Choćby J. Ziobrę, ponieważ należy mu się jaka¶ nagroda za ten, co prawda tylko jeden, dobry występ w PK. Kwalifikacje prawdopodobnie by przebrn±ł. A w konkursie może się zdarzyć wiele. Za przykład niech służy Pungertar, który skakał lipę, a zapunktował po upadku Hlavy.
(02.01.2013, 23:54)
jemkoguta
Zreszt±, co tu dużo gadać: czy Hvala wybiera się na M¦J? Nie s±dzę, a przynajmniej byłbym baaardzo zdziwiony, gdyby pojechał.
(02.01.2013, 23:52)
jemkoguta
Oczywi¶cie, że to bez sensu, aby Murańka i Zniszczoł jechali na M¦J. Je¶li już to tylko wtedy, gdyby akurat nie mie¶cili się w składzie. Tak po prostu - dla podtrzymania formy, ale żeby zmieniać przygotowania specjalnie pod tę imprezę. Nie! Niech jedzie Kłusek, który choć skakał w P¦, to jeszcze nie jest w stanie podj±ć sensownej rywalizacji. To, że Murańka i Zniszczoł tam jad±, to jest zwykłe upupianie tych zawodników. Co maj± sobie pomy¶leć? Że to szczyt ich możliwo¶ci? Oni maj± się uczyć walki (ale i pokory) w walce z najlepszymi, żeby póĽniej BYĆ najlepszymi. Je¶li zawsze będę chronił dziecko przed upadkiem, to nigdy nie nauczy się chodzić!
Choć akurat odesłanie Murańki uważam za sensowne, ponieważ - jak twierdzi Kruczek - ma on zaległo¶ci treningowe. Zatem niech je nadrobi, bo to znaczy, że może być lepszy, niż jest obecnie. A potem powrót do P¦ i walka o punkty w każdym konkursie. Zniszczoł też powinien wygryĽć ze składu Miętusa, a przynajmniej powalczyć. Nie ma na co czekać! To s± nasze największe talenty. Do¶ć robienia z nich juniorów! Na głębok± wodę!
Na M¦J mogliby jechać: Kłusek, G. Miętus, K. Biegun oraz S. Biela, albo T. Byrt (o ile wrócił do łask), albo nawet K. Leja (choć podobno ostatnio słabszy).
(02.01.2013, 23:50)
Bobby
My¶lę, że je¶li zawodnik przechodzi kwalifikacje to nie ma powodu, by go nie zabierać na P¦, a Kłusek, czy Zniszczoł na pewno by sobie z kwalifikacjami poradzili, ale cóż nie po raz pierwszy nie wykorzystujemy to co nam z nieba leci taki chyba standard. A tak abstrahuj±c to nie wydaje się Wam dziwnie szykować zawodnika, który oskakuje się w P¦ i już zdobywał i w poprzednim i tym sezonie punkty, do mistrzostwa ¶wiata JUNIORÓW, które pod względem prestiżu...no s± po prostu bezsensowne ? M¦J maj± sens dla zawodników wchodz±cych w skoki, którzy jeszcze nie mieli okazji pokazać się na więszych imprezach, czy rang± zawodach takich jak wspomniany P¦, wtedy to sens ma, stopniowy rozwój, ale Murańka chyba winien już skupić się na dorosłym profesjonalnym skakaniu, a nie rywalizacji z niewiadomo kim. Zasadnicze pytanie po co mu to ?
(02.01.2013, 23:30)
Maciekw7
Pawnak

Zgadzam się. My¶lę, że na te dwa konkursy dobrze byłoby powołać Zniszczoła. On balansuje teraz na granicy "55" WRL i mógłby spokojnie zawalczyć o przedłużenie nam tej dobrej kwoty startowej w P¦ na następny period. To faktycznie trochę bez sensu, że w takim turnieju nie wykorzystujemy niecodziennej dla nas przecież szansy.
(02.01.2013, 22:16)
Pawmak
Bardal zacz±ł w P¦ skakać już w erze Małysza. Ma 30 lat, ale dopiero szczytowy moment w karierze, więc nie ma powodu kończyć.

Kruczek co nie powiedział dokładnie, to chodzi o to żeby mieć więcej miejsc w PK i słusznie. Tyle że jak już w P¦ maj± taki limit i tylu dobrych skoczków, to powinni go wykorzystywać, nawet je¶li przez to nie będzie 100% skuteczno¶ci w kwestii awansu do konkursu, co przecież też pewne nie jest.
(02.01.2013, 21:59)
Seba99pl
Ile,lat ma Bardal?
Bo jak ok.30-32 to może będzie chciał zakończyć karierę w dobrym stylu, on skakał jak Schmitt wygrywał więc na pewno trochę lat ma.
(02.01.2013, 21:52)
andbal
Na konurencji Ľle przetłumaczyli wypowiedĽ Kruczka na nasz język.
Cytat "Jest bardzo duże ryzyko, że stracimy dotychczasow± kwotę startow± w Pucharze Kontynentalnym". Dotychczasowa kwota w PK jest 5. Nawet jakby żaden Polak nie startował na PK w Zakopanem to na następny period będziemy mieli limit 6. Czy tłumacz Ľle nie przetłumaczył i tam gdzie było powiedziane zyskamy przetłumaczył na stracimy?
(02.01.2013, 21:47)
Szychu
@Pawmak, dzięki, że mi przypomniałe¶ o Mabboux! :) No niby skład maj±, ale dalej niesatysfakcjonuj±cy.
Nie minęło nawet pół sezonu, a już dwóch zawodników ogłosiło koniec kariery. Ciekawe, co z Jand±. S±dzę, że i on chyba niedługo zostawi skoki, bo skacze słabo. Nie zdziwię się, je¶li w tym sezonie usłyszymy o końcu kariery Jandy. Chyba, że chce wytrwać do Soczi.
(02.01.2013, 21:44)
Pawmak
Jakby nie było z Polsk± raz wygrali i to z Chedalem w składzie :P Ja się dziwiłem, że na TCS nie wzięli Mabbouxa, bo nawet przyzwoicie skakał w PK, on wygl±da na nr 2 obecnie.

Co do Polaków jeszcze, to jak nie chcieli juniorów i mog±cych walczyć w PK o podium, to mogli nawet i tego Ziobrę wzi±ć, w końcu mogły mu 2 skoki w konkursie PK wyj¶ć to nie jest taki zły, a oskakałby się. Może akurat by wszedł, a jak nie, to co z tego by się stało. Już nawet ¦liża może lepiej niż nikogo, a wyst±piłby se przynajmniej, tak Ľle nie skacze teraz.
(02.01.2013, 21:40)
.
inf. jest na b e r k u t s c h i
(02.01.2013, 21:34)
Szychu
Nie dziwię się. Ostatnio skakał fatalnie. Ale jednak szkoda. Był to niezły skoczek, a jak na Francję dobry. Nawet jedno podium P¦ zdołał wywalczyć. I 15 miejsce w generalce 2009/2010. No cóż, życzę mu powodzenia w dalszym życiu.
Ciekaw jestem, czy Francuzi będ± teraz mogli powołać drużynę? Jest Mayer i Descombes, jest też Lamy Chappuis, ale kto jako czwarty? W mixie to jeszcze spoko, bo wystawi± Mayera i Descombesa. A dziewczyny maj± dobre (Mattel jest w ¶wietnej formie, Lemare regularnie punktuje)
(02.01.2013, 21:31)
sss legol-upc
@szychu

Niestety prawda, Chedal zakonczyl kariere ;/
(02.01.2013, 21:26)
Pawmak
O Chedalu jest na niemieckich portalach.

Duża szansa dla Amerykanów, i Nurmsalu na wej¶cie, ale przede wszystkim dla Boyd-Clowesa, który miał tu dobry występ rok temu.

Miejsce na rzecz Schmitta poprzez mniejszy limit stracił oczywi¶cie też Queck. A Tepesz wróci na Bischofshofen. Było o tych faktach zreszt± w artykułach.

Tylko 14 do pokonania, a Kruczek nie zabiera Zniszczoła ani Kłuska, bo nie daj± gwarancji awansu... No ludzie, prawopodobieństwo jest bardzo duże, a walcz± o limity na CoC, rezygnuj±c z wykorzystania limitu na P¦ i to w tak prestiżowym turnieju. Kuriozum niezłe, ale CoC jest akurat w Zakopanem, więc o tyle można to zrozumieć, no i może te M¦J.
(02.01.2013, 21:25)
Szychu
Btw. widzę, że znów startuje Kaliniczenko, a Romaszow odpoczywa. Widać trener Rosjan będzie ich próbował na przemian. Tak jak trener Japonii dawał na zmianę Kobayashiego i Kenshiro Ito.
A więc 64 zawodników. Trochę ubyło. Wycofali się Finowie (oprócz Asikainena), Descombes Sevoie też dał spokój z TCS. My odesłali¶my Murańkę. I też jeden Słoweniec mniej. I tak z 70 osób zrobiło się 64. Jeszcze Koreańczycy wymienili Kanga na Choia. I rusza kadra narodowa Austriaków. Ciekawe, jak będzie się spisywał Kraft. W kontynentalu póki co skakał ¶wietnie. Może zdobędzie punkty? Zobaczymy.
(02.01.2013, 21:24)
FanZografskiego
No i będzie łatwiej przez kwalifikacje przej¶ć a następnie trafić na rywali z niższej półki w KO :)
(02.01.2013, 21:21)
Szychu
Sk±d masz takie informacje?
(02.01.2013, 21:15)
.
Emmanuel Chedal zakończył karierę
(02.01.2013, 21:10)
Dodaj komentarz
Jeste¶ niezalogowany!
Zaloguj się lub komentuj jako go¶ć
« regulamin komentowania »
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
TCS: 64 skoczków na starcie w Innsbrucku, Polacy bez Murańki
TCS: 64 skoczków na starcie w Innsbrucku, Polacy bez Murańki

TCS: 64 skoczków na starcie w Innsbrucku, Polacy bez Murańki

Kalendarium
Lauri Hakola
Najbliższe zawody
13 grudnia 2018 (czwartek)
16:00
FIS Cup Notodden
odprawa techniczna
16:00
CoC kobiet Notodden
odprawa techniczna
18:15
CoC kobiet Notodden
oficjalny trening
20:00
FIS Cup Notodden
oficjalny trening
14 grudnia 2018 (pi±tek)
10:30
P¦ kobiet Premanon
odprawa techniczna
10:30
P¦ Engelberg
odprawa techniczna
12:00
P¦ kobiet Premanon
oficjalny trening
14:00
P¦ kobiet Premanon
kwalifikacje
14:45
FIS Cup Notodden
seria próbna
16:00
P¦ Engelberg
oficjalny trening
16:00
FIS Cup Notodden
konkurs ind.
18:00
P¦ Engelberg
kwalifikacje
18:30
CoC kobiet Notodden
seria próbna
19:15
CoC kobiet Notodden
konkurs ind.
15 grudnia 2018 (sobota)
10:00
P¦ kobiet Premanon
seria próbna
transmisje ze skoków
najbardziej aktualny program TV »
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich Ogl±daj skoki w Eurosport Player - wszystkie kwalifikacje i konkursy LIVE
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Reklama
Skoki.tv - filmy o skokach narciarskich Blaster.pl - hosting, domeny, konta pocztowe, serwery wirtualne
Poznaj Skokinarciarskie.pl
Skoki narciarskie w TV
Dla telemaniaków prezentujemy plan transmisji telewizyjnych ze skoków narciarskich.
Sonda
Kto wygra Turniej Czterech Skoczni?
Kamil Stoch
Piotr Żyła
Ryoyu Kobayashi
Johann Andre Forfang
Stephen Leyhe
Karl Geiger
Andreas Wellinger
Robert Johansson
Domen Prevc
Stefan Kraft
Richard Freitag
inny skoczek
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalno¶ci serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wył±czyć w ustawieniach Twojej przegl±darki internetowej.
Korzystaj±c z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przegl±darki.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2012 Benefaktor.com, 2012-2018 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich
Zobacz klasyfikację Pucharu ¦wiata »                         Puchar ¦wiata 2018/2019 - zobacz kalendarz z godzinami rozpoczęcia konkursów »                         Typer: sezon 2018/2019 otwarty! Typuj, baw się, walcz o nagrody »                         Skoki w telewizji - zobacz, gdzie obejrzeć »                         Program zawodów - zobacz, kiedy i gdzie skacz± w najbliższym czasie »                        
ukryj »