Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Adam Małysz po zakończeniu swojej kariery sportowej otrzymał wiele propozycji. Jedną z nich jest start w rajdach terenowych. Czyżby nasz były już skoczek narciarski postanowił realizować swoje hobby i spełnić się w roli rajdowca?

Małysz najprawdopodobniej już w styczniu weźmie udział w Rajdzie Dakar, którego każdy uczestnik musi pokonać ok. 9 tys. kilometrów w 14 dni. Trasa rajdu przebiegać będzie na terytorium Argentyny, gdzie wyznaczony będzie start rajdu, Chile oraz Peru, gdzie zaplanowano metę.

Jednak zanim to nastąpi, Małysz musi zdobyć licencję kierowcy rajdowego. Do Rajdu Dakar przygotowywać będzie się podczas innych, mniejszych rajdów m. in. w Egipcie, Maroko, czy w Hiszpanii.

Były skoczek podpisał umowę z firmą Lotto, oraz zawarł kontrakt z Porsche i już wkrótce ma poprowadzić luksusowe Porsche Cayenne z klasy T2. Małysz jeździć będzie w barwach RMF Caroline Team.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« kwiecień 2011 - wszystkie artykuły
Komentarze
krwisty
Do tej pory było 40 milionów trenerów i skoczków w Polsce.
Teraz jak Adam zająłby się rajdami, to będziemy mieli tyle samo mechaników i kierowców ;-)
(06.04.2011, 16:34)
daf
@...
Dziwak z Ciebie... Przecież to nie media są dla Małysza, ale Małysz dla mediów. Cokolwiek by nie zrobił, to i tak tłum dziennikarzy będzie za nim łaził. A że Małysz ma swoje 5 minut i z nich korzysta, to zrozumiałe.
(06.04.2011, 01:48)
Spostrzegawczy
Musimy się z tym pogodzić, że żyjemy w takim kraju, gdzie zawsze znajdzie się ktoś złośliwy.
(05.04.2011, 19:33)
FanFunakiego
@OtokoNoHito
Zgadzam się całkowicie. Jego życie, jego sprawa. Polacy, a szczególnie kibice skoków powinni darzyć szacunkiem każdy wybór życiowy Mistrza, nawet jeżeli nie podoba się im. Poza tym Małysz nie robi nikomu nic złego, po tylu latach wspaniałej sportowej kariery ma prawo uprawiać inny sport rekreacyjnie, bez presji wyników.
(05.04.2011, 18:59)
:P
I te biedne nażelowane włosy i pełno piasku w nich. To będzie wredny widok
(05.04.2011, 18:52)
tak sobie piszę
@...
Ale ten Kurzajewski latający z mikrofonem po pustyni...i jeszcze z Tajnerem..:)))
(05.04.2011, 18:08)
Jaro
@...
Chyba mylisz pojęcia - co ma Małysz do "szumu" medialnego? To Małysz pcha się przed kamerę? To Małysz opowiada bzdury w studiu? To Małysz sobie nadaje ordery i stawia pomniki? To jego wina, że jest milion osób, które chcą na nim zarobić?
(05.04.2011, 16:07)
...
@OtoKonohito
Jego sprawa, ale tez najwyrazniej chce zeby byl dalej wokol niego szum i bylo poprostu glosno.Ja mu nie zabraniam niech robi co chce tylko zaraz media i szum bedzie ogromny.Moge sie zalozyc ze jak wystartuje w Dakarze to bedzie ogromny szum, w wiadomosciach nie tylko sportowych, moze transmisje beda a Kurzajewski bedzie latal z mikrofonem po pustyni.Szaranowicz bedzie raczyl nas peanami na temat milosci Malysza do rajdow.Nagle pojawia sie eksperci od rajdow.Moze i Tajnera tez wsadza tam.


I jeszcze jedna sprawa, sprawa zakonczenia kariery w Wisle.To jest jakis ewenement, kolejne zakonczenie kariery nas czeka i ciekawe ile tych zakonczen jeszcze.Kasa plynie dla organizatorow i TVP (napewno to beda transmitowac z takim samym naglosnieniem jak w Zakopcu) a Małysz znow bedzie sie cieszyl że o nim glosno.Jakos to nie pasuje do niby skromnego sportowca co chce oddać dobry skok.Mało to już tych pomników, nadan,Orderów.Pojawiły sie też informacje odnosnie nadania ulicy albo szkoły imieniem Małysza.Ja sie pytam po co.Polacy mają tendencje do przesadzania do granic możliwości.I to teraz widać w całej rozciągłości.Nie piszcie tylko o tym że zasłużył, bo tu nie o wyniki i osiągnięcia chodzi tylko o zdrowy ludzki rozsądek.Co za dużo to nie zdrowo.
(05.04.2011, 15:50)
OtokoNoHito
Normalny kibic nie musi się zgadzać we wszystkim z Adamem Małyszem, ma po prostu dla niego szacunek za to co osiągnął i życzy mu wszystkiego dobrego na dalszej drodze życia. Psychofanów chcących dyktować mu jak powinien się zachowywać, co powinien mówić i robić bałbym się. Może ktoś jeszcze napisze, że lepiej żeby Adam się zabił w rajdach, bo 'odejdzie w chwale' i nie będzie ponosić goryczy porażek? (np w loklanych rozgrywkach szachowych albo zawodach barbecue...)

@hmm @....

Was też bałbym się, może waszym marzeniem byłoby wprowadzenie państwowej kurateli nad Mayszem, która ustalałaby co mu wolno, a czego nie? Jak chce startować, jego sprawa, jak wspomniałem, ja go podziwiam, że wynajduje sobie nowe wyzwania i nie chce spocząć na laurach. A to czy będzie się tym interesować telewizja czy nie, to już cakłkiem inna broszka, o to Adam nie prosił.

Podsumowuj ąc mam nadzieję, że Adam Małysz nie podda się tyranii podobania się wszystkim, tylko po prostu będzie sobą.
(05.04.2011, 12:24)
...
Małysz najwyrazniej chce żeby było ciągle o nim głośno.Niby taki skromny "dobry skok" itp a tu kolejna mania będzie kierowca rajdowy.I będze o nim głośno.TVP i media będą aż huczeć.Wiadomo Polacy go traktuja nie jako skoczka narciarskiego tylko ikone i archanioła to będą teraz relacje z rajdów w TVP bo Małysz będzie tam startował.I kolejnymi wierszydłami tym razem na cześć Małysza w rajdach będą nas nękać.Kurzajewski stanie sie ekspertem od sportów rajdowych a Szaranowicz komentatorem rzucając skoki narciarskie.Tak będzie jeśli Małysz sie na to zdecyduje.Mam wrażenie że Małysz chce żeby o nim było ciągle głośno i ta mowa o skromności "ze dobry skok" przewinie sie na rajdy i będzie :"cche dobrze wystartowac i mieć dobre auto".Jak widać Małysz taki skromny nie jest jak o nim mówią.
(05.04.2011, 11:23)
daf
@hmm
Czy Ci się to podoba, czy nie - odszedł w chwale jako skoczek. Teraz chce spróbować czegoś innego - z jakim skutkiem pokaże czas. Czy Tobie udaje się wszystko za co się zabierzesz? Jeśli tak, to proponuję pomyśleć nad recepturą na kamień filozoficzny.
(05.04.2011, 10:09)
OtokoNoHito
Co do polityki - Małysz zawsze powtarza, że nie miesza się do niej i tego się trzyma, więc akurat o to że nie wybierze tej ścieżki kariery bybym spokojny. A wypowiedź o tym, że dziwi się, iż Lech Kaczyński nie jest pochowany bliżej rodziny oraz, że nuży go atmosfera po Smoleńsku w ogóle właściwie nie była wypowiedzią polityczną, a już tym bardziej żadną deklaracją poparcia da PO. W ogóle nie była to w niczym szokująca ani kontrowersyjna wypowiedź, ot zwyczajne zdanie Małysza jako zwyczajnego obywatela. Takie zakneblowanie sobie ust własną renomą uniemozliwające powiedzenie czegokolwiek co komuś mogłoby się nie spodobać jest jednym z najgorszych rodzajów niewoli i nie chcę by Adam zmienił się w pasującą wzystkim maskotkę i chodzący symbol lękający się powiedzieć czegokolwiek co wykracza poza dziedzinę skoków narciarskich. A Ci pseudo kibice, którzy się na niego poobrażają są zwyczajnie mu nie potrzebni.
(05.04.2011, 09:39)
OtokoNoHito
Za 2 lata będzie się większości kojarzył jako marny kierowca rajdowy a nie świetny skoczek? O rany, świat oszalał...Małysz jest legendą skoków narciarskich i zostanie nią do końca życia - chyba, że Tobie np. Nykenen kojarzy się jako marny wokalista i strpitizer, który w mlodości ponoć skakał? Mnie się decyzja Małysza podoba - ma facet charakter i odwagę by realizować swoje pasje i marzenia a nie spocząć na laurach. Jest jeszcze młodym człowiekiem i dużo przed nim. Licytowanie się w tym co Małysz powinien robić po karierze żeby pasowało to kibicom jest żałosne, a pisanie o tym, że zabije się w rajdach obrzydliwe. Żenujące trochę to wszystko.
(05.04.2011, 09:28)
hmm
Zło wcielone?
Przecież chciał odejśc "niepokonanym" a o 2 lata się będzie większości kojarzył jako marny kierowca rajdowy a nie jako świetny skoczek.
To ma być to odejście w chwale?
(04.04.2011, 22:31)
Spostrzegawczy
Ja w tym nie widzę niczego złego, choć moim zdaniem najlepiej by było, gdyby zajął się szkoleniem młodzieży albo pełnił jakąś związaną ze skokami funkcję w PZN. Rajdy to też ciekawy temat, skoro potrafi dobrze jeździć, to może jednak jakieś sukcesy by w tej dyscyplinie odniósł?

Szkoda tylko, że niektórzy w decyzji Adama widzą "zło wcielone".
(04.04.2011, 22:24)
Grzegorz
idiotyczny pomysl - Adam jest zbyt slaby fizycznie, by brac udzial w takim rajdzie- mam na mysli masę mięśniową i posturę. Kilka kilogramow wiecej i mozemy porozmawiac.
(04.04.2011, 19:22)
@
@Jaro

Wybacz ale z tym komentowaniem to nie trafiłeś.
Adam już miał debiut z tej profesji i zebrał super opinie, szło mu lepiej niż Szaranowiczowi.
Adam nie ejst wygadany ? to ty chyba mało go słuchasz ostatnimi miesiącami czy nawet w ciągu osttanich 3 lat.
Mówi bardzo ładnie i dużo a na pytania odpowiada bardzo wyczerpująco.
MOże być przecież pracownikiem PZN ale działać tylko w terenie jako pomoc w szkoleniu młodziezy z resztą obiecał to już klubom.
Ukończenie studiów też miał w planie, w końcu zrobil maturę w trakcie przygotowań do IO, to oznacza, ze jest zdolny.
Na pewno wybierze coś co będzie mu odpowiadać.
(04.04.2011, 19:21)
daf
Ludzie, dlaczego uzurpujecie sobie prawo do dysponowania tym, czym ma się zajmować Małysz po zakończeniu kariery jako skoczek narciarski?
Jak o mnie chodzi, to może sobie nawet iść na biegun z Krzysztofem Kamińskim, skoro ma na to ochotę. Jeśli przekonał do rajdów swoją rodzinę, to nam od tego wara!
(04.04.2011, 12:44)
Jaro
Wszyscy są strasznie mądrzy i wiedzą najlepiej, co też Małysz powinien robić. Ok, co mu proponujecie? Polityka - jak rozumiem - odpada. "Taniec z gwiazdami" chyba też. Co dalej? Komentowanie skoków? Do tego trzeba być wygadanym, a Małysz - bez obrazy - nie jest jakimś wielkim mówcą. Co dalej? Może prezesura w PZN? Dobrze, ale stąd już tylko jeden krok do polityki (wiadomo - działacze, układy, koterie, krytyka mediów - każdy związek jest taki sam). Poza tym skąd wiecie, że tak aktywny człowiek będzie chciał siedzieć za biurkiem nad papierami, kontraktami i fakturami? Więc może powinien zająć się dekarstwem? A może przeciwnie, pójść na studia (tak obecnie modne i przydatne stosunki międzynarodowe i politologia...). No słucham, jakie macie SENSOWNE propozycje?
(04.04.2011, 12:25)
@
joanno
Pogięło cię ?
mamy kwiecień a ty pytasz o bilety ma LGP?
(04.04.2011, 08:48)
@
NO to Małysz będzie musiał przytyć ze 10 kg , bo inaczej tego nie wytrzyma.
Holowczyc tak mówił już jakiś czas temu, że w takim rajdzie trzeba mieć też odpowiednią wagę.
Ale i olbrzymie doświadczenie, którego Małysz nie ma.
Cóż, nie zabił się na skoczni, choć miał ostrzeżenia to pewnie zrobi to na jakiejś drodze.
(04.04.2011, 08:47)
wojtekiki
No i nawet gdyby był ostatni to co? MA prawo wystartować, jeżeli sprawi mu to frajdę. Poza tym Dakar to rajd głównie dla amatorów i dojechanie do mety też jest sporym sukcesem.
(04.04.2011, 00:53)
:)
Ostatnie miejsce w Dakarze, to jak ostatnie miejsce w PŚ. Wystarczy jechać i skakać nijako by je osiągnąć
(03.04.2011, 22:37)
FanFunakiego
@piotr186
Nie zgodzę się. Samo dojechanie do mety Dakaru jest wielkim osiągnięciem wymagającym wielkiego hartu ducha, wytrzymałości zarówno fizycznej jak i psychicznej, "Taniec z gwiazdami" jest programem dla pseudo gwiazd mającym na celu zwiększanie popularności celebrytów i nabijanie kasy z sms-ów. Różnica jest zasadnicza.
Lepiej zająć ostatnie miejsce w Dakarze niż wygrać ten komiczny program.
(03.04.2011, 22:23)
joanna1
Witam, mam pytanie. Czy na LGP w Zakopanem dostępne są jakieś bilety vip ? Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam ;)
(03.04.2011, 21:02)
piotr186
FanFunakiego

Akurat w rajdach to się może Adam Małysz ośmieszać nie mniej niż startując w "Tańcu z gwizdami".....
(03.04.2011, 20:04)
FanFunakiego
"Z dwojga złego lepiej w tę stronę."
Lepiej żeby Małysz realizował swoją pasję niż żeby zeszmacił się jako polityk albo ośmieszał się w "Tańcu z gwiazdami" lub innym cyrku dla inteligentnych inaczej.
Poza tym jestem przekonany, że Małysz jeździ nie najgorzej. Trochę się podszkoli i będzie mógł śmiało startować :)
(03.04.2011, 18:51)
małyszka
W łeb się nie kompnę i sama mam nadzieję że się mylę że tak twierdzę bo naprawdę uwielbiam Adama i życzę mu jak najlepiej!
(03.04.2011, 18:43)
GaGatek
prima aprilis chyba... ale troche za późno
(03.04.2011, 18:20)
@
@malyszka

Weź się w końcu kopnij pożadnie w łeb.
Bo niby tak lubisz Adama a z drugiej strony go oczerniasz, że robi coś dla kasy.
Przyjmij to do wiadomości, że w skokach zrobił już swoje i ma prawo robić teraz co chce.
(03.04.2011, 18:11)
:)
Mazochowi nic się przecież nie stało. Gdyby tak upadł na treningu, to zanim dojechałaby karetka odzyskałby przytomnośc i poszedł do domu.
Mazocha farmakologicznie wprowadzono w śpiączkę i kilka dni w niej trzymano i tyle. Nie miał przecież niczego złamanego.
Wypadki (poważne) zdarzaja się wszędzie, jednak w rajdach samochodowych 100 razy częsciej niż na skoczni.
(03.04.2011, 17:09)
Jaro
@piotr186
Motocykle są z zasady niebezpieczniejsze od samochodów. O ile dobrze rozumiem, Małysz ma startować (jeśli w ogole do tego dojdzie) w kategorii samochodów. To po pierwsze.
Po drugie, sport jest ryzykowny. Skoki narciarskie również. Można by przytoczyć masę przykładów:
1952 - śmierć Paula Ausserleitnera w Bischofshofen
1960 - wypadek Zdzisława Hryniewieckiego (złamany kręgosłup)
2007 - wypadek Jana Mazocha w Zakopanem (kilkanaście dni w szpitalu)
2008 - śmierć Jermo Ribbersa po wypadku w Oberstdorfie
A wypadek Morgensterna? Ammanna? Larinto? Sam Małysz też miał przynajmniej dwa groźne upadki. Nie przesadzajmy z tym ryzykiem.
(03.04.2011, 17:02)
Mega-agniesia
z tym dakarem to chyba prawda bo nawet w wiadomościach mówili że uczestniczył w jakimś wyścigu.Ale oby nie skończył tak jak Kubica, lepiej żeby pozostał przy skokach.Kto co woli to jego decyzja.
(03.04.2011, 16:52)
piotr186
Jaro

Zapomniałeś dodać że te swoje pasje motoryzacyjne Luc Alphand przypłacił ciężkim wypadkiem na motocyklu i wycofaniem się ze ścigania....
(03.04.2011, 16:35)
Jaro
Co w tym złego? Znany narciarz alpejski Luc Alphand w 2006 roku wygrał Rajd Dakar, a poza tym startował w Le Mans 24. Można? Można. A przecież nie trzeba od razu być zawodowcem i wygrywać. Małysz to nadal młody facet - coś ze swoim życiem musi robić.
(03.04.2011, 16:22)
piotr186
Głupota ale jego prawo....
(03.04.2011, 16:16)
małyszka
Niestety to chyba prawda http://www.carolineteam.pl/tea m.html tam jest skład i jest secret men i niestety nasz Adaś woli rajdy pewno dostał dużą kasę za to i skoki odeszły w zapomnienie wielka szkoda bo mogło być tak pięknie w zimie :(
(03.04.2011, 16:12)
Fan Sinkoveca
A prawo jazdy ma już?
(03.04.2011, 16:06)
bula hop
Skoro tak chce rywalizować, to raczej mógł spadac na bulę w konkursach skoków narciarskich. Co to za sukces przegrywać z kierowcami rajdowymi?
(03.04.2011, 16:01)
@
Wątpię, to kolejne plotki.
Chyba, że chce koniecznie gdzieś zginąć.
(03.04.2011, 15:57)
kaban
nie zabił sie po upadku w zakopanym to zginie na rajdzie
(03.04.2011, 15:52)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Małysz wystąpi w Rajdzie Dakar?
Małysz wystąpi w Rajdzie Dakar?

Małysz wystąpi w Rajdzie Dakar?

Kalendarium
Andreas Kuettel
Dziś urodziny obchodzą:
Miran Tepes (1961)
Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich