agasven jest oki! i gwarantuje nie jest gejem!
(19.06.2006, 12:23)
Thomas Morgensternśmiać mi sie che siostra jest w nim zakochana!!!hahahhahahahahaaha hhahaahahahh
(03.12.2005, 09:36)
KrisoSven to idiota!!!
(21.03.2003)
Martinaproszę was zróbcie coś ze mną bo mam świra na puncie Svenunia
(22.02.2003)
Martinamoże ktoś mim pokazać tą suskę na jakimś zdjęciu, bo chce wiedzieć cóż to za cudo znacazł sobie Sven. prawdę mówiąc to mam nadzieję ze ją zostawi ,bo jedyne czego ona oczekuje to jego kasy
(22.02.2003)
mary&świstOsobiście uważamy, że zachowanie Hannavalda jest wielce podejrzane. Sądzimy, iż ta wiadomość o jego dziewczynie to zwykła mistyfikacja, która ma ukryć jego prawdziwą homoseksualną naturę. W sumie uważamy, że Sven nigdy nie znajdzie żony i pozostanie kawalerem dupczącym się w kinie dla gejów. ( polecam to w Amsterdamie, Sven ) Nie podlega oczywiście dyskusji, że H. jest utalentowanym skoczkiem, ale nic poza tym. I tak go nie lubimy!!!
(12.02.2003)
sylwia i ankakocham cie przepiekny hanawaldzie jesteś piekny i musze sie z tobą ożenić
(21.01.2003)
sylaswenn jest oki!!!
(12.01.2003)
nerikaNie mogę rozumieć was. nie znacie czlowieka. wiecie o nim jedynie to, że jest bardzo dobrym sportowcem i to ze przeszedł już do historii. To że jest osobą publiczną nie powinno skłaniać reporterów ani nikogo innego do wchodzenia buciorami w jego zycie prywatne. czy ktoś z was chciałby, żeby świat słyszał o waszym zyciu prywatnym?? wątpię!! To jest przyjemne do czasu, kiedy dziennikarze zaczynają przeginać to się robi nie do zniesienia-możecie mi wierzyć!! ZOSTAWCIE HANNAWALDA W SPOKOJU !!! Patrzcie na niego jako na sportowca i mówcie o jego osiągnięciach lub porażkach, ale dajcie spokój z innymi banalnymi pytaniami. Potrzebna wam do szczescia wiadomosc jakiej orientacji seksualnej jest Hanni?
dajcie ludzie spokój. szanujcie czlowieka za to co robi i dajcie mu odetchnac !!!
zanim kogoś osadzicie, pomyślcie czy dobrze znacie ta osobe. Czy jestescie ograniczeni, ze o tym zapomnieliscie ???
(10.01.2003)
sara_dla mnie m,ogłby nie skakac a ni nie byc bogaty nie obchodzi mi jego kasa i tak go kocham!!!
(10.01.2003)
Georg SpaethHannawald nie potrzebuje żony. Sam sobie sprząta i gotuje.
(09.01.2003)
se_xy_womanWy laski lecicie tylko na kase hannawalda, ja go nie lubie bo obrażał polaków i był niegrzeczny możr my nie dobrze zachowaliśmy się rzucając w niego śnieżkami ale ja go nie lubie jest pozaty STARY ja wole Maddinka kochanego. Hannawald to baba
(09.01.2003)
Kuba23Sven to anorektyk !!
(09.01.2003)
skolimhannawald jest byc moze gejem... nie obchodzi mnie to ale jak wiadomo czesto faceci tacy maja dziwnym trafem umiejetnosci ponad przecietna... z drugiej strony to trzeba mu moze poszukac faceta ale jaki to bedzie mialo wplyw na skoki???
(09.01.2003)
aniazakochałam się we svenie,on taki piękny
(09.01.2003)
AniaZeeetUważam,że Hanni to na pewno dobry skoczek,jeden z najlepszych,ale na tym koniec co do wychwalania jego osoby.Zgadzam się z wieloma z was,że jest zarozumiały i denerwuje mnie jego machanie łapkami w geście zwycięstwa!!!Jest zbyt pewny siebie i to mnie wkurza!Wiem,że anoreksja to choroba,ale chuda dziewczyna-anorektyczka nie powinna być jego ideałem TO OKROPNE!!!Szczerze mówiąc, lubię jak ląduje na tyłku,choć wiem,że nie powinnam się z niego śmiać...Martin Schmitt w porównaniu z nim wypada o wiele lepiej, chociażby pod tym względem,że udziela się w wielu fundacjach charytatywnych TO MÓJ IDOL!!!
Oczywiście Małysz jest the BEST...Hanni powinien trochę przytyć może wtedy pogadamy na temat żony dla niego, bo która dziewczyna chciałaby takiego chudzielca, tylko skóra i kości, strach dotknąć!!!
(09.01.2003)
FraniaDo Stanleya: OTCHŁAŃ a nie ODCHŁAŃ. "OD..." to się pan możesz od Svena i kibiców, staruchu jeden. Kobiet chyba nie lubisz.
(09.01.2003)
alkaa ja kocham svena!!! jest boski. moglabym go wychwalac taq dniami i nocami... po prostu go kocham...
(08.01.2003)
StachSwen kojarzy mi sie ze Zgredkiem z 2 czesci Harrego Pottera.
(08.01.2003)
AgnieszkaEj Hess weź mnie :) Sven jest wporzo więc mogę za niego wyjść. Przynajmniej poznam innych skoczków :)))))
(08.01.2003)
kasia18Do myjki:bo skispringen.de jest najlepszym portalem niemieckim o skokach narciarskich i oni tam zawsze piszą prawdę...Ale poczekamy,zobaczymy,pies wie,czy jest z ta Suska czy jak jej tam...
(08.01.2003)
vikihanni jest super w tym co robi w swoim zachowaniu i we wszytkim.Unas mozna pomazyc zeby ktos skakal tak jak on np pochwała albo ktos.Zycie prywatne mnie ejgo nie obchodiz uwazam z enie mam prawa do niego sie w tracac.Moze nie ma dziewczyny a moze ma tylko nikt o tym nie wei?Am moze ma juz kogos na oku
(08.01.2003)
myjkaja mam pytanko do kasi 18 skad wiesz ze na stronkach zawsze prawda pisze?
(08.01.2003)
KamilaaZgadzam się z Saj !!!
(08.01.2003)
ElżbietaW pełni zgadzam się z takimi opiniami jak np Wojtka.
Sven Hannavald jest przede wszystkim wspaniałym zawodnikiem.
Jest rewelacyjny w tym co robi i to jest najważniejsze.
Któż z nas chciałby, aby inni wchodzili nam do alkowy z butami?
Prywatnie niech sobie będzie jaki chce... co nam do tego?
(08.01.2003)
Kasia18Ok,i po zabawie.Hanni ma dziewczyne.Ma na imie Suska i jest stewardessą.Poznali sie rok temu w Hiza i od tego czasu spotykaja sie jak tylko mają czas.On nie chce tego narazie komentowac,ale ona ma długi język i powiedziała,że super spędzają ze soba czas itp...Ona jest blondynką,ma brazowe oczy i figurę modelki.Pewnie ktoś pomysli ze zmyslam,wiec odsyłam na niemieckie strony internetowe oraz na www.bild.de,tam znajdziecie wiecej informacji o tej kobiecie.Mam nadzieje,że teraz skonczą sie spekulacje,że Hanni jest gejem...
(08.01.2003)
hanii do baniitoć na tym zdjęciu sven hannawald wygląda jak kobieta albo jak pedał. gdzie on do żony
(08.01.2003)
aquana poczatku tez go nie lubilam, dlatego rozumiem wszystkich wszystkich ktorzy nie maja o nim najlepszego zdania. ale po obejrzeniu (nio, to bylo dawno) wywiadu na TVN przekonalam sie ze to po prostu fajny facet :) i delikatnie mowiac nie jestem zachwycona ubieglorocznym zachowaniem sie w stosunku do niego polskich kibicow (w zakopcu i harrahovie) on jest po prostu oki.
(08.01.2003)
nawiedzonasven jest w porzadku ja tam go lubie:D:D:D
(08.01.2003)
sara___zgadzam sie z niektorymi osobami z tym ze nikt svena nie zna a wypowiada sie na teamty ktore nie sa potwierdzone.Uwazam ze sven jest fajny sympatyczny i przystojny lecz moge sie mylic.Ja o nim mma takie zdanie i naarzie niehc sie to nie zmienia do poki go nie zobacze i nie poznam.Aha i jeszce jedna co was obchodzi czy on jest gejem czy nie wasze zycie prywatne sie nikt nie wtraca to dlaczego wy w zycie svena sie w tracacie??
(08.01.2003)
Velladzieki, pani O. ;)
(08.01.2003)
zuziaJego życie prywatne jest tak samo a może i bardziej interesujace niżKsięci Karola!!!
Hani, to dopiero byłby mąż!!!
(08.01.2003)
UIEDHGIBFHANIII JEST SPOKO ALE JEGO TENER PRZEWALA OSTRO NA KONKURSACH!!!
(08.01.2003)
pani O.ups... oczywiscie Velli a nie Vellu! chociaz tak tez moze byc...:P
(08.01.2003)
pani O.hmm jesli chodzi o Svena to... ma ladne oczy i moze sie wydawac ze jest dosc sympatycznym czlowiekiem. Nie rozumiem dlaczego polscy kibice "obrzucaja go blotem". Przeciez marzeniem kazdego sportowca jest stawac na najwyzszym miejscu podium. Hannawaldowi sie to udalo po powaznych problemach ze zdrowiem i wlasna psychika dlatego tym wieksze dla niego uznanie... The end.
PS.1 Adas jest oczywiscie najlepszy!
PS.2 pozdrowienia dla kochanej Vellu!!!
(08.01.2003)
WiolaJa uważam, że Sven jest po prostu boski i taki przystojny... Uwielbiam go oglądać i zawsze go podziwiam.
(08.01.2003)
MattiaWiecie co, nie mam nic przeciwko takiej wymianie zdań... Wręcz przeciwnie - można dzięki temu spojrzeć na daną sprawę z zupełnie innej strony. W zeszłym sezonie, kiedy to Sven zaczął bić na głowę innych skoczków, twierdziłąm, że jest nadętym bufonem i nic nie wartym Szwabem. Jednak ktoś przemówił mi do rozsądku i dopiero wtedy otworzyłam oczy. Zobaczyłam, że Hanni jest po prostu normalnym facetem jakich wielu na świecie. Wyróżnia go chyba jedynie to, że świetnie skacze... Ba... powiedziałabym nawet że doskonale ;) Chyba nikt z nas nie zna go osobiście, więc nie jesteśmy w stanie powiedzieć, jaki on jest na prawdę. Nie próbujmy zatem oceniać jego charakteru po fryzurze, kolorze oczu czy też sposobie ułożenia w locie. To przecież nie ma sensu.
@Munklia, Stanley: zgadzam się częściowo z każdym z was... Ale i tak uważam (tu do Stanley'a), że każdy ma prawo być sobą i nie ukrywać tego. Niestety, w dzisiejszym świecie i tak jest za dużo tej gry. Każdy udaje jak tylko może i mile jest czasem popatrzeć, gdy ktoś chociaż częściowo mówi to, co na prawdę czuje.
(08.01.2003)
ApolloŻona dla Svena? Proponuje Tośka z Plebanii.
(08.01.2003)
PatryjotaToc ba nic dziwnego ze tego Svena(faszysty) nikt nie chce. Dla mnie jest po prostu zarozumialym balwanem, ktoremu trudno porozumiec sie z innymi ludzmi.Prasa niemiecka probuje przedstawic svena jako wspanialego czlowieka co jest wierutnym klamstwem. Kulka sniegowa mu w morde (w Zakopcu)
(08.01.2003)
Barti666Do Stanleya.
Stary daj se spokuj z tymi komentarzami wypisujesz takie glupoty ze nie mozna tego czytac.Rada dla ciebie oszczedz sobie.
(08.01.2003)
munkliaMiłych snów i również zdrowego rozsądku. Czasem nie warto słuchać wszystkiego, co chcą nam przekazać media. Argumentów personalno-miastowych kontynuować nie będę, bo to Pan zaczął, a argumenty "ad personam" wyjątkowo źle robią dla dyskusji.
(08.01.2003)
NATALIAW OGÓLE NIE ROZUMIEM CZEGO CHCECIE OD SVENA.NIE ZNAM GO OSOBIŚCIE, ALE WYDAJE MI SIE, ŻE JEST BARDZO SYMPATYCZNY I BARDZO PRZYSTOJNY. LEPSZY OD NIEGO JEST CHYBA TYLKO SCHMITT.
(08.01.2003)
NATALIAW OGÓLE NIE ROZUMIEM CZEGO CHCECIE OD SVENA.NIE ZNAM GO OSOBIŚCIE, ALE WYDAJE MI SIE, ŻE JEST BARDZO SYMPATYCZNY I BARDZO PRZYSTOJNY. LEPSZY OD NIEGO JEST CHYBA TYLKO SCHMITT.
(08.01.2003)
StanleyZa bardzo Pani bierze do siebie. Moje miasto jeszcze przed Jałtą i Poczdamem nazywało się Nuesttein. Przepraszam pora już późna i idę spać. Mniej zacietrzewienia a więcej zdrowego rozsądku. Dobranoc
(08.01.2003)
munkliaDrogi Panie Stanley! Prędzej by w naszym prowincjonalnym Krakowie hejnalista zamilkł, niż bym Pana zachęcała do polubienia Svena Hannawalda! Nie odmawiam Panu prawa do oceniania zachowań zawodnika, które to zachowania widział Pan lub o nich czytał w naszych jedynie słusznych mediach. Żałuję po prostu, że kiedyś (jeszcze nie tak dawno) wartością był sam sport, a teraz "kibice" żyją głównie nienawiścią. Pozdrowienia do Pańskiego miasta, gdzie zapewne Małysza wielbią, przeciwnie niż w tym zdegenerowanym i niepolskim Krakowie (czyż nie o to Panu chodziło? :)
(08.01.2003)
StanleyDo munkili - Droga Pani! Wanda jak niemca nie chciała to w odchłań Wisły się rzuciła.
Nie jestem szowinistą i szanuję wyniki sportowe zawodnika lecz niech mi Pani nie odmawia prawa oceny jego zachowń. Co do Małysza to pewnie w Krakowie żałują, że takowy istnieje i głośniej o nim niż o hejnale. Czy tak!
(07.01.2003)
WojtekDlaczego ludzi (Was) interesuje co Sven ma w domu i co robi prywatnie? Przeciez to jest skoczek narciarski i jesli ktos (jak my) lubi ten sport to interesuje sie co sie dzieje na skoczniach, a nie w domu czy nawet (widze, ze to bardzo fascynujace) w lozku Hanniego. Dziwnie sa niektorzy. Sympatie mozna miec do niego lub nie, ale w zwiazku ze stylem w jakim skacze czy stosunkiem do swojego zawodu. Prywatnie to jest normalny facet. Dlaczego nikt sie nie interesuje co robi Janek z drugiej klatki bloku na Pradze Polnoc? A Svenem sie bardzo interesuje. A moze Janek ma juz trzecia dziewczyne w przeciagu tygodnia i jest bardziej fascynujacy, co? Naprawde dziwna ta ludzka mentalnosc. Jesli ktos lubi skoki (powiedzmy z mlodych) to idzie i skacze, lubi koszykowke, idzie zagrac, a nie patrzy na Svena i nasladujac go powie, ze tez nie bedzie mial zadnej dziewczyny. Co to kogo obchodzi? Plyna z takiej wiedzy jakies wazne i wartosciowe wnioski? Wariaty (i wariatki) jestescie hihihi, ale lubie Was! ;-)
Sven niech skacze i niech sie cieszy, milo sie to oglada, tak samo jak palce Malysza, ramiona Ammanna i carvingowy skret Jussi'ego (i jedzenie sniegu hehehe). Ja lubie skoki (Ernst Vettori, fajnie skakal), lubie ogladac jak lataja, sam lubie poskakac (freestylowo), a reszta mnie nie obchodzi, pozdrawiam milosnikow sportow zimowych! :-)
(07.01.2003)
munkliaWłaśnie to jest znamienne dla przeciwników Hannawalda - niby "nie jest z ich bajki" a najwięcej o nim piszą. Bo wbudza kontrowersje? Właśnie tak jest w tym kraju, że tu nie wolno się wyróżniać. Nie wolno mieć balejażu i koniecznie przed 22 rokiem życia trzeba się ożenić, bo inaczej ginie się pod domysłami. W wywiadach najlepiej odpowiadać półsłówkami, bo zawsze do wszystkiego się mogą przyczepić. Jak widać polskich "kibiców" można prowokować nawet uznaniem dla Janne Ahonena (w końcu każda wypowiedź, w której Sven pod niebiosa nie wynosi Małysza jest prowokacyjna). No i oczywiście te wszędobylskie teorie spiskowe. Szkoda, kiedyś ludzie interesowali się skokami dla samych skoków, teraz niestety "kibice" muszą sobie podnosić poziom adrenaliny wyżywaniem się na kimś, najlepiej na Niemcach.
(07.01.2003)
StanleyPo pierwsze – nie interesuje mnie czy Sven uczestniczy w „Love Parade”. To jego sprawa.
Po drugie – z chwilą, kiedy wygrał pierwsze poważne zawody i potwierdził, że ma aspiracje do bycia czołowym skoczkiem świata przestał być osobą prywatną. Zatem zainteresowanie mediów mediów fanów jest całkiem zrozumiałe, ba dziwiłbym się gdyby było inaczej.
Po trzecie – jakoś dziwnie się składa, że żaden z pozostałych skoczków światowej czołówki nie wzbudza takich kontrowersji. Poza tym sam Sven własnymi gestami i wypowiedziami prowokuje. Co można sądzić o jego ostatniej wypowiedzi nt. konieczności uczestnictwa w kwalifikacjach:
„Jeśli zostaną wprowadzone nowe zasady, nie będę się uginał. Można na przykład zastosować finansowy bodziec dla zwycięzcy kwalifikacji" - powiedział Sven Hannawald.
Szczerze i do bólu, nieprawdaż.
Jeszcze jedna złota myśl naszego „bohatera” :
- Jasne, że będę rozczarowany, jeśli nie uda mi się obronić zwycięstwa w Turnieju Czterech Skoczni. Ale na pewno łatwiej będzie mi się z tym pogodzić, jeśli zwycięży Janne Ahonen. To nieprzypadkowy skoczek wyciągnięty z kapelusza. Ma najrówniejszą formę z nas wszystkich. A my musimy się starać mu dorównać - mówi Niemiec Sven Hannawald.
To, co przegrana z Romorenem nie liczy się.
Może jak jeszcze kilka razy wyląduje na buli i następne kilka przeszoruje tyłkiem po wybiegu to spokornieje.
Nikt jakoś nie dostrzega, że dobrze prezentujący się Uhrmann z chwilą powrotu do reprezentacji przestał dobrze skakać. Przypadek, być może. Podejrzewam jednak, że ma to związek z powrotem Hannawalda.
A, w ogóle ten facet nie jest z mojej bajki i nie będę się nim zajmował.
(07.01.2003)
DuniaStawy, brawo dla Ciebie- szczegolnie za koncowke:)
(07.01.2003)
munkliaPodoba mi się ta dyskusja, głównie ze względu na to, że nikt z dyskutantów nie zna Svena osobiście i każdy niewiele o nim wie :P Ani krótkie spotkanie ze Svenem, w czasie którego on daje autograf, ani tym bardziej jakieś komentatorskie brednie o rzekomej zarozumiałości Svena nie mogą dać podstaw do oceniania go jako człowieka.
Niestety zawsze znajdą się ludzie, którzy muszą grzebać skoczkom w życiu prywatnym, a w przypadku Svena, obdarzać świat swymi wypowiedziami na temat jego orientacji seksualnej. Nie wiem, co kogo obchodzi, czy Sven jest gejem, czy nie, a jeśli nawet jest, to na pewno jest to jego sprawa, a nie jakichś polskich homofobów. Ludzie, trochę dystansu.
I jeszcze do Szyma - anoreksja to choroba. Z ludzi chorych na raka też się naśmiewasz? No comments.
(07.01.2003)
MiśTy byś płakał jakbyś wygrał 4 konkursy z rzędu?
(07.01.2003)
JAHHanni nie wkurza tym swojim cieszeniem się ja wariat.Ale kto wie może to sympatyczny kolo.
(07.01.2003)
OwcaSven jest bardzo sympatyczny ale lepiej by było gdyby skakał gorzej od Małysza :-). Ja mysla że dla haniego żoną mógłabyć jakaś sławna aktorka czy piosenkarka może.............. Janet Jakcon. ale to tylko propozycja :-) POZDRAWIAM . ADAM WYGYRWAJ !!!:0
(07.01.2003)
Nika Ja was poprostu nie rozumię, wiem że każdy z was ma swojego ulubionego skoczka ,ale wy oceniacie go jedynie po wysłuchaniu, odejrzeniu, przeczytaniu Jakiejs wpadki Hannawalda. Przecież dziennikarze szukają sensacji. Jakoś nigdy od osoby komentatora konkursu nie usłyszałam że Sven jest miłym,sympatycznym skoczkiem.Naprawde on nic o nim nie wie. Jest bardzo przystojnym,sympatycznym," ;uporządkowanym&qu ot; facetem.Jestem jego fanką i boli mnie wasze zachowanie,sprawiacie jego fanom przykrośc!!!
ps.Co nie znaczy że nie jestem za Adamem
(07.01.2003)
SzymSven to wspanialy sportowiec- nie da sie ukryc. Mimo to nie mam nwątpliwości co do jego orientacji seksualnej. Zresztą... czy tao aż tak ciężko zauważyć?!? Jaki normalny facet robi sobie balejaż, cierpi na anoreksję oraz przez tyle lat nie może sobie znaleźć kobiety (będąc ponoć przystojnym) Nie lubie go nie dlatego, że wygrywa/ł z Adamem, ale dlatego że jest taki zarozumiały. Wkurza mnie też jego powirzchowność.Ale słowem- latający gej
(07.01.2003)
Deggial vien JauntyDo Svena nic nie mam, szanuje go jako sportowca, jest na pewno wielka postacia w skokach ostatnich lat, a do historii TCS przeszedl swoim 4x zwyciestwem, czy sie to komus podoba czy nie :) Jego zycie prywatne to jego sprawa, wiadomo ze coby gosc nie robil zawsze jakas gazeta albo telewizja glupio to skomentuje, w sumie mu sie nie dziwie ze jest taki skryty. Zreszta wielu jest takich zawodnikow, daleko nie szukajac moj faworyt Ahohen, po prostu oni maja gleboko media i cala ta wrzawe i chca sobie tylko skakac ;)
PS. brawo dla moderatora, moze takie cos wreszcie poskutkuje (diabelski usmiech).
(07.01.2003)
RemediosJa sie nie bede wypowiadac, bo trudno mi cokolwiek opiniowac, widzialam Svena przez dwie minuty, kiedy dawal mi autograf w Zakopanem...wtedy wydal mi sie calkiem sympatyczny, ale trudno stwierdzic cos wiecej...
(07.01.2003)
A.H.ciekawa jestem czy ktos z wypowiadajacych sie tutaj widzial Svena osobiscie. mnie sie szczesliwie udalo i uwazam ze to najprzystojniejszy mezczyzna pod sloncem. facetow znam i widze pelno,ale zaden nie moze sie z nim rownac. w rzeczywistosci wyglada 100 razy lepiej niz w telewizji i wcale nie jest taki chudy. w zadnym wypadku nie jest tez chamski. jest bardzo otwarty, chetnie rozdaje autografy i rozmawia ze swoimi fanami.
osobiscie wcale sie nie dziwie ze nie ma dziewczyny.jego styl zycia nie bardzo Mu na to pozwala. mom zdaniem zacznie szukac gdy skonczy kariere skoczka,bo w tej chwili trudno byloby Mu stworzyc udany zwiazek. nie poswiecalby swojej dziewczynie tyle czasu ile by chcial bo wciaz najwazniejsze sa dla niego skoki. a poniewaz Sven jest bardzo wrazliwy i "poukladany" nie zadowala sie pewnie polsrodkami.poza tym ma jeszcz czas na dziewczyne. i w zadnym wypadku nie jest gejem.a wypowiedzi niektorych z Was sa po prostu ponizej krytyki
(07.01.2003)
Nprawda jest taka,że Sven to niezwykle przystojny skoczek a w dodatku bogaty.Natura źle rozdała swoje dary.
(07.01.2003)
dziadNie chciałbym mieć takiej siostry. Trzaska dziobem na lewo i prawo.
(07.01.2003)
fanka Marcinamoze i gejem a kto to wie
nie wiem nie wnikam
(07.01.2003)
robRti po duskusji...
(07.01.2003)
fanka MarcinaSven to po prostu Sven
i tyle
(07.01.2003)
JotNie zwykłem wpisiywać tu komentarzy a już na pewno nie na temat urody skoczków. Ale hehe wg mnie Hanni to ciapciak. Nie mam do niego nic. Ogólnie spoko koleś się wydaje, a to że wyhrywał z Małyszem to wprowadziło faną atmosfere w skokach (taka napięta i wogóle:P). Ale to nie zmienia faktu, ze to lama. Tak samo jak Adaś nasz :)
(07.01.2003)
Sajna poczatku bardzo go nie lubilam, ale teraz...hmmm...taki biedniutki chudziutki ;) pheeeh;))) Czasem chamski, czasem baaardzo intrygujacy.ale i tak Kofler,Lappi,Liegl,Hautamaki i Schmittek lepsi ;)
(07.01.2003)