Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Takiego obrotu sprawy nie spodziewał się chyba nikt. Po niefortunnym, omal nie zakończonym groźnym upadkiem, skoku Adama Małysza, Anders Jacobsen odzyskał prowadzenie w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata! Dzisiejszy konkurs wygrał Simon Ammann, oddając najdalszy skok na odległość 118,5 metra. Polakowi na pocieszenie pozostało zwycięstwo - o włos - w Turnieju Skandynawskim. Mało brakowało, a wygrałby Andreas Kofler... Jedynym polskim skoczkiem, który dzisiaj punktował, był Kamil Stoch, który zajął 19 miejsce.

Po odwołaniu serii próbnej w norweskim Oslo do finałowego konkursu Turnieju Skandynawskiego przystąpiło 59 skoczków. Już od samego początku zawodnikom przeszkadzał wiatr. Skaczący z pierwszym numerem Alan Alborn miał ogromne problemy w locie, na szczęście wyszedł z tego bezpiecznie.

Przez długi czas obserwowaliśmy bardzo krótkie skoki. Już w połowie pierwszej serii jasne było, że do wejścia do finału trzeba było skoczyć niewiele ponad 100 metrów.

W pierwszej fazie zawodów najlepiej skoczył Francuz David Lazzaroni - 107,5 metra. Stosunkowo dobrym skokiem popisał się też Radik Zhaparov (106,5 m), a później Noriaki Kasai (106 metrów).

Jako pierwszy znaszych reprezentantów skakał Stefan Hula - odległość 95 metrów nie dawała mu nadziei na awans do drugiej serii. Tuż po nim zobaczyliśmy Piotra Żyłę - skoczył 101,5 m, ale i tak była to daleka lokata. Kolejnym z Polaków był Kamil Stoch - zawodnik z Zębu uzyskał 103,5 metra, co - jak się niedługo później okazało - dawało mu miejsce w czołowej trzydziestce.

Skakali coraz lepsi zawodnicy, ale długo nikt nie przekroczył granicy punktu K. Dokonał tego dopiero skaczący jako 44 Martin Koch - Austriak uzyskał 115,5 metra i zmienił na prowadzeniu Lazzaroniego. Do wyniku Kocha zbliżył się skaczący tuż po nim Anders Bardal, ale strata 3,5 metra była za duża, by objąć prowadzenie.

Pierwszym zawodnikiem z czołowej piętnastki Pucharu Świata był Roar Ljoekelsoey. Norweg wylądował na 108 metrze i bez trudu wszedł do drugiej serii, ale z dużą stratą do Kocha. Matti Hautamaeki długo musiał czekać na zielone światło (wiał za silny wiatr z dołu skoczni). Opłaciło się - 113 metrów to była druga odległość w tym momencie.

Wolfgang Loitzl był kolejnym skoczkiem, który przekroczył 110 metrów - Austriak zajął piąte miejsce. Skaczący po nim Janne Ahonen długo czekał na możliwość oddania skoku - podobnie jak Hautamaeki, również on miał zbyt silny wiatr pod narty. Dwukrotny zdobywca Pucharu Świata musiał nawet zejść z belki. Po kilku minutach oczekiwania na rozbiegu pojawił się przedskoczek, a wreszcie po nim - Fin. Niestety, w tym czasie warunki znacznie się pogorszyły i po skoku na odległość 107,5 metra Fin został w tym momencie sklasyfikowany na siódmym miejscu.

Kolejny fiński skoczek, Arttu Lappi, musiał ratować się przed upadkiem. 93,5 metra sprawiło, że musiał pożegnać się z konkursem. Dmitri Vassiliev, który pojawił się na belce po Lappim, uzyskał 101,5 metra, co praktycznie wykluczało jego awans do trzydziestki.

Z dwójki Austriaków Kofler-Morgenstern lepiej skoczył ten drugi. Marna to pociecha dla Morgiego, kiedy bo 107,5 metra i siódma lokata nie była tym, na co go stać.

93 metry uzyskał Andreas Kuettel, który - podobnie jak kilku skoczków z niższymi numerami startowymi - z trudem uratował się przed upadkiem. Szwajcar nie wszedł do finału. Jego kolega z drużyny Simon Ammann nie mógł od razu oddać skoku - gdy przyszła jego kolej wiał wiatr o sile do 3 m/s - na górze pod narty, u dołu w plecy. Jasne było, że w takich warunkach oddanie skoku jest bardzo niebezpieczne. Gdy siła i kierunek wiatru nieco się ustabilizowały, mistrz świata z Sapporo odbił się od belki i poleciał najdalej ze wszystkich zawodników - 118,5 metra.

Na szczycie skoczni pozostało trzech zawodników. Gregor Schlierenzauer po skoku na odległość 97,5 metra mógł się pakować i wracać do hotelu. Były lider Pucharu Świata Anders Jacobsen nie podzielił jego losu - 109 metrów dało mu dość wysoką, bo siódmą, lokatę. Polakom zgromadzonym na skoczni i przed telewizorami mocno zabiły serca, gdy na rozbiegu pojawił się Adam Małysz. Lider Pucharu Świata cudem uratował się od ciężkiego upadku. 89 metrów dało mu pozycję szóstą... od końca. Tym samym Polak nie wszedł do drugiej serii, tracąc koszulkę lidera PŚ...

Krótko po zakończeniu pierwszej serii organizatorzy ogłosili, że na tym konkurs się zakończy. W ten sposób liderem PŚ został ponownie Anders Jacobsen!

Wyniki końcowe

zawodnik

odl. 1pkt
1

Simon Ammann (Szwajcaria)

118.5
121.8
2

Martin Koch (Austria)

115.5
113.9
3

Matti Hautamäki (Finlandia)

113.0
110.4
4

Anders Bardal (Norwegia)

112.0
108.6
5

Wolfgang Loitzl (Austria)

111.0
105.3

Martin Schmitt (Niemcy)

111.0
105.3
7

Anders Jacobsen (Norwegia)

109.0
101.7
8

Roar Ljoekelsoey (Norwegia)

108.0
99.9
9

Thomas Morgenstern (Austria)

107.5
98.5
10

Janne Ahonen (Finlandia)

107.5
97.0

David Lazzaroni (Francja)

107.5
97.0
12

Noriaki Kasai (Japonia)

106.0
96.8
13

Dimitry Ipatov (Rosja)

107.0
96.6
14

Radik Zhaparov (Kazachstan)

106.5
95.7
15

Andreas Kofler (Austria)

104.0
92.2
16

Christian Ulmer (Niemcy)

104.0
91.2

Roland Mueller (Austria)

104.0
91.2
18

Tami Kiuru (Finlandia)

103.5
90.8
19

Denis Kornilov (Rosja)

103.5
90.3

Kamil Stoch (Polska)

103.5
90.3
21

Tom Hilde (Norwegia)

102.5
89.0
22

Veli-Matti Lindström (Finlandia)

103.5
88.8
23

Jörg Ritzerfeld (Niemcy)

102.5
88.5
24

Primoz Pikl (Słowenia)

102.5
88.0

Petr Chaadaev (Białoruś)

102.5
88.0
26

Andreas Widhölzl (Austria)

102.0
87.6
27

Andrea Morassi (Włochy)

102.5
87.0
28

Antonin Hajek (Czechy)

101.5
86.2
29

Harri Olli (Finlandia)

102.0
86.1
30

Taku Takeuchi (Japonia)

101.5
85.7
       
31

Dimitry Vassiliev (Rosja)

101.5
85.2
32

Balthasar Schneider (Austria)

100.5
83.9
33

Piotr Żyła (Polska)

101.5
82.7
34

Sigurd Pettersen (Norwegia)

99.0
82.2
35

Emmanuel Chedal (Francja)

99.5
82.1
36

Takanobu Okabe (Japonia)

99.5
81.6
37

Robert Kranjec (Słowenia)

99.5
80.6
38

Jakub Janda (Czechy)

97.5
79.5
39

Lars Bystoel (Norwegia)

98.0
78.9
40

Julian Musiol (Niemcy)

97.5
78.5
41

Gregor Schlierenzauer (Austria)

97.5
77.5
42

Martin Mesik (Słowacja)

98.0
77.4
43

Heung Chul Choi (Korea Pd.)

97.5
76.5
44

Jernej Damjan (Słowenia)

95.0
72.5
45

Maksim Anisimov (Białoruś)

94.5
71.1
46

Stefan Hula (Polska)

95.0
67.5
47

Andreas Küttel (Szwajcaria)

93.0
67.4
48

Vincent Descombes Sevoie (Francja)

92.0
67.1
49

Arttu Lappi (Finlandia)

93.5
64.8

Sebastian Colloredo (Włochy)

91.0
64.8
51

Stephan Hocke (Niemcy)

91.0
63.3
52

Henning Stensrud (Norwegia)

91.5
61.2
53

Clint Jones (USA)

90.5
59.4
54

Adam Małysz (Polska)

89.0
54.7
55

Georg Späth (Niemcy)

88.0
52.4
56

Lukas Hlava (Czechy)

84.5
52.1
57

Stefan Read (Kanada)

85.0
52.0
58

Alan Alborn (USA)

86.0
49.8
59

Rok Benkovic (Słowenia)

84.5
46.1

klasyfikacja generalna Pucharu Świata »
klasyfikacja generalna Turnieju Skandynawskiego »
wirtualna klasyfikacja Światowej Listy Rankingowej (WRL) »

Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« marzec 2007 - wszystkie artykuły
Komentarze
Aleksio
widzialem ten skok Małysza strasznie wygladalo
(24.02.2008, 21:51)
Jaro
@Quavertone
nie lubię pisać, więc piszę... ciekawe. Szkoda, że nie znam się na psychologii : )
Też pozdrawiam.
(20.03.2007, 16:38)
Gonia
@mk
No i prawda, pogadajmy sobie wreszcie o czymś sensowniejszym:)) pozdrawiam
(20.03.2007, 15:58)
Gonia
@mk
Przeczytaj sobie DOKŁADNIE różne wpowiedzi, nie tylko moje i pomyśl!!! Jejku, pada inne imię niż Adaś i zaraz się trzeba uprzedzać tak? I powtarzam- ludzie nie zawsze mówią śmiertelnie poważnie...
(20.03.2007, 15:57)
Quavertone
@Jaro
A pisząc zupełnie bez złośliwości - mam nadzieję, że ujrzymy w Planicy piękną walkę o tę Kulę i wygra faktycznie ten najlepszy, który na nią zasługuje a nie będzie to kwestia żadnego przypadku. A jeśli chodzi o to pisanie na portalu - właśnie dlatego piszę, że nie lubię :P niektóre z moich commentów usunięto a były bardziej jadowite głównie pod adresem władz strony :P
Pozdrawiam ponad wszelkimi niesnaskami :)
(20.03.2007, 14:50)
Jaro
@Quavertone
czy wyszło na Twoje, to się jeszcze okaże... Na razie Małysz miał wpadkę, która każdemu może się przytrafić. Co będzie dalej? Pożyjemy, zobaczymy...
Mam tylko jeszcze jedno pytanie: po co tu komentujesz, skoro portalu nie lubisz? Pytam bez złośliwości, bo takie zachowanie jest dość dziwaczne.
(20.03.2007, 11:38)
Quavertone
@Jaro
Nie martw się o mnie - zoofilią się brzydzę... :P
Mój komentarz faktycznie był niecelny, ale potem wyszło na moje, więc uznaję, że jest kwita ;)
Swego czasu serię durnych komentarzy (palcem nie będę tych ludzi pokazywał) na temat niejakiego Janne A. uskuteczniano w commentach na tym portalu, a ja wtedy zachowywałem się dobrze, bo lubiłem ten portal. Teraz sytuacja diametralnie się zmieniła, portalu nie lubię, mam gdzieś, czy mnie tu zbanują, czy nie. Właściwie to powinni być mi wdzięczni, bo tak jak kiedyś banda ośmieszająca Ahonena i Finów, do której nie oszukujmy się, Jaro należałeś, teraz ja napędzam koniunkturę i wywołuję burzliwe dyskusje pod commentami :)
(20.03.2007, 10:22)
szwajcarka
A ja pragnę dziecka z Hoellwartem i Bystoelem... I co, gorsza przez to jestem? Ale racja skończmy już tą bezsensowną rozmowę, która do niczego nie prowadzi... Tylko nie zjeżdżajcie fanek innych skoczków, bo nie różnią się wiele od fanów Małysza.
(20.03.2007, 07:31)
mk
@
szwajcarka@Gonia
T o po co Któras z was(juz nie pamietam która:)pisze,że chce miec dziecko z Roarem,jak nie jest jego fanką?Nie podba Ci się ten koleś,a chcesz mieć z nim dziecko?:D ehh,szkoda czasu wdawać się w bezsensowne dyskusje.....
(20.03.2007, 01:56)
Gonia
@coinka
Racja, niestety...
(19.03.2007, 22:56)
Gonia
No i widzę że my tu ze Szwajcarką częściej chyba razem na samotnym froncie będziemy walczyć...
Trafnie to napisałaś- to o dziecku z małyszem. No bo niestety u nas można rozróżnić fanów skoków i fanów małysza. Wbrew pozorom nie zawsze fani małysza są tez fanami skoków. I jakieś dziwne zacietrzewienie i zaślepienie u nich obserwuję. Bywa.
Pozdrawiam
(19.03.2007, 22:45)
coinka
Nie no, to było wprost chamskie- ten wiatr był na pewno przekupiony!!!
a swoją drogą- cieszę się,że Adamowi nic się nie stało, a co do zwycięstwa Ammanna-uważam,że wygrał zasłużenie. Bo to jest tak: Wygrywa Adam- pan Sz. wychwala jego zdolności,. wygrywa ktoś inny- łut szczęscia, wykorzystał pogode, itd...
Zyczę powodzenia Adamowi, a kibicuję Ammannowi:))))
(19.03.2007, 20:11)
carmen
jak mogliscie rzucic taki chamski tekst wobec gregora"mogl sie pakowac i wracac do hotelu"!!! myslalam ze jestescie bezstronni! juz nigdy tu nie wejde!
(19.03.2007, 20:05)
szwajcarka
A i czy ktoś ma mi do zarzucenia brak wiedzy o skokach? Mogę zaproponować na przyszłość konkurs... wiedzy... wtedy by się okazało, kto tu jest głupi...
(19.03.2007, 20:01)
szwajcarka
I znowu się z Tobą zdadzam:P Niektórzy myślą, że jak dziewczyna, to od razu patrzy tylko na wygląd skoczków...
Dziwić się, że w Polsce nie ma dobrych skoczkiń, jak tu takie stereotypy... Nawet jakbym miała nik kocham Roara, to nie znaczyłoby to, że patrzę tylko na jego wygląd...
(19.03.2007, 19:58)
Gonia
@mk
Ekhem, jak wy wyczytujecie tyle informacji z jakichś tyci- wypowiedzi? I to takie obszerne informacje o piszących? Czy ja mam nick "kocham_roara13" albo coś w tym stylu? Ja nie z tych, które wzdychają pod zdjęciami w galerii do swoich och och ukochanych Andersików, Gregorków etc.
Że Roar ma Sokratesa to wiem i bynajmniej nie z jakiegoś Bravo, bo się wstydzę to kupować.
Nie wiem też skąd widać, że tylko na wygląd patrzę... no właśnie fanką SKOKÓW jestem nie tylko SKOCZKÓW. I do małolat też już niestety nie należę.
Ale cóż, bywa, słowo pisane niełatwo czasem zrozumieć.
(19.03.2007, 19:30)
szwajcarka
Nie krytykuj innych komentarzy, każdy pisze, co che...
(19.03.2007, 19:17)
Jaro
@Quavertone
Skoro dla Ciebie prymitywne prowokacje internetowe to dobra zabawa, to cóż... każdy coś lubi. Niektórych kręci zoofilia, innych prowokowanie ludzi w necie - z dwojga złego już lepiej, żebyś interesował się tym drugim : )
PS - Jestem zgorzkniałym cynikiem, który nie uznaje autorytetów i nia ma idoli. Ciebie czepiam się, bo ostatnio masz nizłą serię głupich wypowiedzi. Twój komentarz o "jednorazowym wyczynie" Małysza zasługuje na nagrodę w kategorii "najbardziej niecelna wypowiedź na temat skoków narciarskich". Brawo!
(19.03.2007, 18:33)
szwajcarka
A czy ja kiedykolwiek napisałam, że Małysz nie jest najlepszy? Ne pewno nie, bo tak nie uważam.
A i jak ktoś jest fanem skoków, to lubi nie tylko Adama...
Szkoda wielka, że tego nie widzisz...
(19.03.2007, 18:24)
Kowal
Szwajcarka napisała:

"Po zdrowionka dla prawdziwych fanów skoków, a nie fanów Małysza..."

E j dzidzia,jak ktoś jest fanem Małysza,też jest albo może być fanem skoków,więc twoje zdanie albo jest bezsensu i coś ci sie pomyliło,albo...

N iestety wszyscy Polscy i nie tylko Polscy fani innych skoczków niż Małysz muszą się pogodzić z prawdą,że Adam jest najlepszy na świecie z obecnie skaczących skoczków i z tych obecnie skaczących skoczków,tylko Ahonen mu dorównuje klasą,Fin pokazuje,że mimo słabej formy jest w czołówce,tak jak Małysz przed rokiem.A niektórym już się nudzi wygrywanie przez Małysza,więc chcą zwycięstw chłopców,którzy im się podobają,dla mnie to Adam może do końca kariery wygrywać co tydzień wszystko i mi się to napewno nie znudzi:DPozdrawiam wszystkich.
(19.03.2007, 17:28)
szwajcarka
Ja nie wiem, że niektórym jest tak ciężko zrozumiec, że dziewczyna może lubić sport... Od razu im się wydaje, że patrzy tylko na wygląd zawodników... I widzę, że na tej stronie panuje również takie przekonanie, że o skokach mogą rozmawaić tylko faceci, bo lepiej się znają... (no może są nieliczne wyjątki), ale nie krytykujcie tych, którzy mają inne zdanie... Jakby któraś napisała, że chce mieć dziecko z Małyszem, to pewnie sypnęłaby się góra pochwał...
(19.03.2007, 16:13)
szwajcarka
nana, sugerujesz, że jest to strona dla kibiców skoków i Małysza, tak? to ja ci mowie, że nie, bo jak sama widzisz, jest to strona poświęcona skokom, ogólnie skokom, więc dlaczego chcesz, żeby wypowiadali się na niej fani Małysza, a fani np. Roara, Jacobsena czy kogokolwiek innego nie?
(19.03.2007, 16:09)
Canton
Brawo dla Małysza , że umiał się zachować w tej sytuacji . Gdyby był to jakiś inny skoczek to teraz byśmy nasłuchiwali wieści z szpitala , modlili się o życie zawodnika i cisneli Hoferowi i Tepesowi . Na szczęście Adam się uratował i pokazał , że jest wielki . Teraz Planica . Jeżeli warunki będą takie same to na pewno myślę , że kryształowa kula trafi do polaka .
To była kolejna loteria . Wielka loteria . I to czwarta w tym sezonie . Po Kuusamo , Zakopanem i GaPa . Dobrze przynajmniej ,że niebyło przypadkowego zwycięzcy . Ale zawodnikom od 2 do 5 miejsca w tym sezonie się nie wiodło . Wiatr im pomógł . A właściwie nie im pomógł , a innym przeszkodził .
(19.03.2007, 15:45)
Carla
@ fan skoków
Dziękuję ci za doinformowanie, bo z wypowiedzi szanownego Mipoca wynikało, że Janne miał jakiś dokument uprawniający o do powtórzenia skoku w razie słabszego występu. Dziękuję raz jeszcze i pukam się w łeb, bo czasami ze zrozumieniem niektórych wypowiedzi u mnie krucho.
(19.03.2007, 15:22)
lucia
az 19% nie wierzy ze malysz zdobedzie krysztalowa kule!!! skandal no:)
(19.03.2007, 14:45)
Quavertone
@Jaro
Jak nie wiesz - przekonaj się sam :) Fajna zabawa :)
PS. Wleczesz się za mną jak cień. Jestem Twoim idolem, czy jak? :D
(19.03.2007, 12:38)
nana
Jeszcze dodam: Spójrzmy prawdzie w oczy!
Adam jest murowanym kandydatem do zdobycia Kryształowej Kuli. Tak naprawdę to wiem to od początku sezonu widać było, że to prawdziwy mistrz tylko szczęścia brakowało. Anders Jacobsen nie ma szans w Planicy tym bardziej dlatego, że nie jest w formie. I moi drodzy bądzmy optymistami co do konkursów z Planicy ufajmy organizatorom konkursów Pucharu Świata w Planicy. Nawiasem mówiąc bardziej lubie mamuty niż duże skocznie!
(19.03.2007, 12:23)
nana
nie obwiniajcie Lepistoe! To Tepes puszcza zawodników on tylko macha chorągiewką! Pozostaje nam tylko liczyć, że Tepes jednak zmieni swoje nastawienie do skoków i polskich zawodników! Ale to jest znikome! Więc MY CHCEMY DYMISJI TEPESA, albo postanowienia co dalej ze skokami na tak niskim poziomie.
(19.03.2007, 12:16)
Jaro
@Quavertone
Widzę, że już stosujesz prowokacje na poziomie onetu (coś w stylu "kto myślał, że chodziło o Rasiaka"). Nie wiem tylko, czy jest to powód do dumy...
(19.03.2007, 11:25)
Quavertone
Sprawiedliwość istnieje jednak na tym świecie, nawet czasem w sporcie się ujawni :)
(19.03.2007, 11:07)
Boy
Szkoda Adama, ale Adam jeszcze powalczy...
(19.03.2007, 10:48)
nana
poprawię cię lilcia bo to raczej 99% nie poradziło by sobie tym jednym % jest Adaś. Mam radę dla tych siks co sobie z PRAWDZIWYCH KIBICÓW skoków narciarskich jaja robią! Wy nie macie pojęcia o skokokach. To widać w waszych komentarzach. To jest strona dla KIBICÓW a nie dla SIKS więc nie męczcie nas swoimi komentarzami tylko kliknijcie sobie w stronkę SMERFÓW!!! Myślę, że kibice skoków i Małysza zgadzają się ze mną jeśli tak to bardzo proszę o poparcie!!!
(19.03.2007, 10:36)
szwajcarka
Ej ludzie no, mi też jest bardzo przykro, że tvp pokazuje podium tylko wtedy, gdy Małysz jest na podium... I że Thomas był 8, i że Małysz się amło co nie zabił... i że Roar ma już dziecko...
ps: nie przypominam sopbie, żebym kiedyś mówiła o wyglądzie skoczków...
(19.03.2007, 07:32)
lilcia
kto go puścił w takich warunkach???!!!
...w sumie z drugiej strony to moze i nawet lepiej, ze to był Małysz bo jakies 70% innych zawodników to by sie tam powywalało i znowu byłby dramat..ale dobrze ze sie Małyszowi nic nie stało...kibice by chyba zabili Tepesa(a ja bym im osobiscie pomogła!)
(19.03.2007, 07:25)
Karlson z dachu
Zachdni wiatr zdmuchnäl dekarza z dachu, zeby tylko tak nie bylo w Planicy.
(18.03.2007, 23:25)
gadzet
I znów wiatr ... i Tepes... PrzecieżAdam jeszze dobrze nie siadł na belce, a zielone światło już "błyszczało"... Pomiar wiatru pokazywany w TV jest tak kłamliwy, ze szkoda gadać - lekki witerek w plecy na zeskoku, a na progu pod narty !? - t odlaczeg oMałysza skok tak wyglądał, bo wczoraj było inaczej! I tak szczęście, że to był Małysz, a ie mniej doświdczony skoczek, b ow przeciwnym razie mogło się skończyc tragicznie...
(18.03.2007, 22:52)
lucia
a z reszta kazdy ma swojego faworyta i jemu kibicuje wiec niektore komentarze sa dla mnie bez sensu
i kazdy ma inne powody, dla ktorych kibicuje skokom:)
(18.03.2007, 22:30)
lucia
@Flaurus
zauwaz ze malysz tez mial dekoracje :P
(18.03.2007, 22:28)
lucia
a z reszta, to wg Ciebie malysz wczoraj tez mial farta bo pomimo wiatru w plecy skoczyl najdalej?
(18.03.2007, 22:21)
lucia
@v12
zgadzam sie z cube, chyba nie masz dokladnego podgladu na wiatr na skoczni, bo pokazywana jest SREDNIA wiatrow, o czym jak juz wspomnialam mowili wszyscy. zauwaz ze przy skoku malysza my widzielismy, jak gdyby wiatr byl optymalny, w plecy ale jego predkosc byla dozwolona, a co sie okazalo i co z tego wyszlo?
a nie pomyslales ze to ze ammann oddal dobry skok nie wynika z jego doswiadczenia? to trzecie miejsce nie moze byc jedynie dzielem przypadku, bo pracowal na nie przez caly sezon, nie "fuksilo" mu sie przez caly czas.
(18.03.2007, 22:18)
Flaurus
Ja też jestem fanwem skoków narciarskich ale taka Gonia nie rozumie że ja kibicuje tylko Adasiowi do czego mam prawo. Cieżko zrozumieć? a wasze komentarze typu ojej czemu Simusia nie pokazli na podium to takie straszne albo Morgi 8 ojej zaeaz sie pewnie popłaczesz. Czemu tylko Adam wygrywa inni też zasługują pzreciez aż mnie mdli jak czytam wasze wypociny. Jacobsen był dobry na początku sezomu ale na kule nie zasługujebo Adaś jest lepszy ale to siksom młodym cieżko zrozumieć jak sie ma plakat jakogoś Muffiego nad łozkiem:/
(18.03.2007, 22:17)
Einstein
@mk
synek, to nie matka :)
można mieć ich więcej...
ja mam już dwóch ;-)))
To i Roar może jeszcze kilku:)
(18.03.2007, 22:12)
mk
szwajcarka i Gonia-Roar ma już synka Sokratesa,piszesz,że pozdrawiasz kibiców skoków narcirskich,ale sama do nich raczej nie nalezysz,jestes jedna z tych małolat,które tylko gadają o wygladzie skoczków bo o samych skokach nie maja pojecia....A teraz do rzeczy:Dlaczego ten piep.....Tepes tak się uwział na naszego zawodnika?Pół biedy,że nie puścił go kilka razy w b.dobrych warunkach,ale dzisiajkazał mu skakć w warunkach zagrazających zdrowiu i zyciu Adama!Pewnie z premedytacją właczył mu wtedy zielone swiatełko i pomyslał:"A zobaczymy jak sobie teraz poradzisz Małyszku"Tylko ktoś taki jak Adam potrafił wyjsć z tego obronna reką...i nikt mu nie przeszkodzi zdobyc Kryształową Kulę!
(18.03.2007, 22:04)
Gonia
do Flaurusa i reszty: ironia oczywiście tylko Roara dotyczyła nie małysza.
Taaa, Szwajcarko, nasza skryta miłość to Bystoel. Ach, jaki on przystojny! Zemdleję za chwilę... zaraz sobie wpiszę parę komentarzy pod jego zdjęciami w galerii...
(18.03.2007, 21:35)
szwajcarka
Hi, to co się tu dzieje (w tych komentarzach) mnie rozwala...
Zaraz podam ogłoszenie: szukam tatusia dla moich dzieci, koniecznie takiego jka Janne Ahonen...
Bez obrazy dla nikogo, piszcie se co chcecie, i tak wiadomo, że każdy by chciał mieć dzieci z Bystoelem...
Pozdrawiam Cię również, Gonia, i życze pomyślności w rozwijaniu swojego zainteresowania skokami... Nie tylko Małysz się liczy. To miłe, że dostrzegamy także innych skoczków, bierzemy pod uwagę to, co oni przeżywają i kibicujemy im... Jacobsen jest teraz w bardzo przykrej, moim zdaniem, sytuacji...
Pozdrowionka dla prawdziwych fanów skoków, a nie fanów Małysza...
(18.03.2007, 21:31)
Gonia
No i z każdymi zawodami widać, że z Muffiego Prawdziwy Sportowiec kiedyś wyrośnie, jak się nie stoczy. Dzisiejsza wypowiedź mnie rozwaliła. Wbrew pozorom pozytywny dzień. Małysz parę razy pokazał klasę, a najbardziej chyba wtedy, jak się umiał do błędu przyznać (bo on tam chyba jednak był, na początku)
(18.03.2007, 21:22)
Gonia
@Flaurus i inni tacy
Szkoda że ironii zrozumieć nie umiecie... przykre to. Wyrosłam już niestety z dobranocek a Bravo Girl nawet nie znam za bardzo w przeciwieństwie do Ciebie, Flaurus...
szwajcarko, jestem zapewne młodsza od Ciebie, ale mam innego kandydata na tatusia moich dzieci:) pozdrawiam Cię mocno
(18.03.2007, 21:19)
Flaurus
Gonia weź ty sie walnij w łeb dziecko. Adam ma za dużo kul heheh dziecko Twój Jacobsen i tak nie wygra kuli bo jest słaby i tyle. A ty sobie lepiej kup bravo girl i idź na dobranocke.
(18.03.2007, 21:08)
janka
Czy wie ktoś może na jakiej stronie internetowej można obejrzeć transmisję z dzisiejszych skoków albo ją z kądś sciagnąć? Bardzo mi na tym zależy, bo akurat nie moglam ogladac, a chcialabym to zobaczyc... Z gory dzieki :*
(18.03.2007, 20:56)
=>justi<=
Boże, to przecież nie ważne czy Małysz stracił prowadzenie w kl gen.
Ważne że nic mu się nie stało. a wyglądało to strasznie
Wielki ukłon dla jego zdolności bo mogło się to skończyćtragicznie.
Sza cunek należy sie też Jacobsenowi który powiedizał że wstyd było mu odbierać Adamowi koszulkę lidera, bo to nie najlepszy dzisiaj wygrał.
(18.03.2007, 20:19)
Ania
A ja się ciesze że Małyszowi nic nie jest. W Planicy pokaże co potrafi
(18.03.2007, 20:19)
Olaaa
Jejku.. Jak zobaczyłam Adama na belce startowej to od razu mocniej zacisnęłam kciuki.. Wierzyłam, że Mu się ponownie uda. Gdy jednak rozpoczął skok i odbił sie od skoczni, a następnie gdy miał tak straszne problemy z wiatrem, jakby biegł po powietrzu i omal nie updał to myślałam, że nie wytrzymam. Coś mnie zabolało w brzuchu :( Gdyby Mu się coś stało, to nie wiem co bym zrobiła.. Ale jak to powiedział Apoloniusz Tajner:Adam jest Mistrzem i dzięki sowjemu doświadczneiu wybronił się z tego trudnego lotu. Na szczęście! Nie wiem coby było gdyby.. Lpeiej o tym nie wspominać i cieszyć sie tym, że nic Mu sie nie stało. A punkty w klasyfikacji odrobi- jest dobry i uda Mu się! Jeszcze będziemy sie cieszyć jak stoi na podium i odbiera krzyształową kulę. Zobaczycie! Tylko więcej wiary.. I oby nie ucierpiała na tym psyhika Adama, a będzie na prawdę dobrze! A tak PS. Gratuluję serdecznie Simonowi Ammanowi za wygraną! Jestem już od dawna Jego fanką i miałam nadzieję, że Mu sie uda. [tak samo jak Adamowi, żeby nie było :P] A więc Simi gratulacje!:) I wygranej i "podszkoczenia" o jedno "oczko" w góre w klasyfikacji ogólnej do PŚ. Trzymaj tak dalej!:) Pozdrawiam :*
(18.03.2007, 20:17)
fan skoków
Sorki pomyliłem się miało to być oczywiście do Carli.
(18.03.2007, 20:06)
fan skoków
@Paulinka
Chodzi o pierwszy konkurs Sapporo 2003, kiedy to Ahonen jeszcze był liderem PŚ, wtedy to na końcu rozbiegu najechał na jakiś papierek, machnął bodajże prawą ręką, mniej gwałtownie niż w Kuusamo tego roku i skoczył na odległość, która dawała mu około 13, 14 miejsca, ale pozwolono mu powtórzyć skok, który dał jemu 4. miejsce po I serii.
(18.03.2007, 20:03)
szwajcarka
Nie zgadzam się z Małyszem, nie było tam jego błędu... może tak mu się wydaje, ale nic nie mogl zrobić....
Pozdro dla tych, którzy patrzą na niego tak rytycznie jak ja i nie podniecają się tym, ze jest z Polski (Gonia np)
(18.03.2007, 20:03)
szwajcarka
Znowu kieruje pierwszą częśc wypowiedzi do Goni: doświadczony tatuś... nie wiem , ile masz lat, ale domyślam się, że jestes mimo wszystko młodsza... Dla mnie Roar jest nikim innym, jak tylko świetnym skoczkiem...

Fajnie Jacobsen powiedział w wywiadzie dla tvp1, bardzo mi się to podobało... "To nie jest dobre, tak wygrywać, Małysz jest teraz ode mnie lepszy"... Jest młody i niedoświadczony, ale ma w sobie tego ducha fair play... Coraz bardziej go lubię...
(18.03.2007, 20:01)
Gonia
"Mój błąd też w tym jakiś był"
Małysz, jestem pod wrażeniem. Tak, Gonia jest pod wrażeniem czegoś co powiedział małysz. Patrzcie, bo to się nie zdarza.
(18.03.2007, 19:59)
Paulinka
W Pucharze Swiata i tak wygra najlepszy. A nim bedzie......oczywiscie nasz Adas
(18.03.2007, 19:55)
Paulinka
co zle sie zaczelo dobrze sie skonczy. Trza tylko trzymac kciuki i spokojnie czekac!!!
(18.03.2007, 19:53)
Gonia
@szwajcarka
Dziękuję Ci bardzo!
Roar na pewno jest fajnym tatusiem.
(18.03.2007, 19:50)
Carla
@ Mipoc
Ahonen miał jakiś papierek? Nie przypominam sobie, więc niech mnie ktoś oświeci o co chodzi
(18.03.2007, 19:49)
Gonia
@wredny_pokurcz
Z Roarem oczywiście, a z kim innym mogłabym chcieć?
(18.03.2007, 19:48)
lzk
Najbradziej podobał mi sie transparent polskich kibiców
"Król powrócił " Taki jest sport w sobote Adam 1# na szczycie, w niedzile tylko jego doświadczenie uratowało go od upadku. Jest wielki co pokazał nam w sobote jak w niedzle
(18.03.2007, 19:46)
szwajcarka
Nie porównuj Kubicy do Małysza...
W Małyszu jest to dobre, że wybrał skoki, a nie formułę...
On jest mistrzem! ładnie dzisiaj mu się udało wyjść cało z takiego zagrożenia... wspomina to z takim spokojem i dziwi się, że my to tak przeżywamy... Pewnie nawet nie wie, jak to wyglądało z boku...
(18.03.2007, 19:42)
S. Schmitt
A ja z jednej strony cieszę się, że dzisiejszy konkurs obrał taki obrót. Może w końcu niektórzy komentatorzy i dziennikarze nauczą się,że nie należy dzielić skóry na niedźwiedziu ale spokojnie czekać do końca i czekać co los przyniesie. Jak słowo daję, wczorajsze i dzisiejsze komentarze podczas konkursu strasznie działały mi na nerwy i nawet chciałam żeby stało się coś zupełnie nieprzewidywalnego. A tak z innej beczki, to Małysz fantastycznie wybronił się z tej bardzo trudnej sytuacji i pokazał prawdziwe mistrzostwo! Gratuluję również zwycięzcom dzisiejszego konkursu i eszystkim skoczkom życzę powodzenia w ostatnich konkursach tego sezonu.
(18.03.2007, 19:40)
lzk
To co pokazał Adam jak sie wychodzi z takich sytuacji byłe godne podziwu raz lewa prawa lewa a on leciał jak mistrz w jakieś kominacji skoków narciarkich. W Planicy Małysz pokaże na co go stać choć z tego co wiem Małysz nie jest lotnikiem on woli mniejsze skocznie co udowodnił na MŚ w Sapporo zdobywając złoto. Dziś mieliśmy pechowy dzień Polskiego sportu Kubica Małysz.
(18.03.2007, 19:39)
szwajcarka
Zgadzam się z osobą o nicku Gonia, z tą tylko różnicą, że nie kocham Roara i nie chcę miec z nim dziecka...
Ale ogólnie mąrdze mówi...
A co do Tepesa, to jak on tak może... toc to golym okiem widac ze jest niesprawiedliwy i zauwazylam to zanim malysz skakal...
(18.03.2007, 19:38)
volkania
z J.Y :) Adas nie martw sie jeszcze bedziesz pierwszy :)
(18.03.2007, 19:33)
myszka:*
Ja też bardzo lubie Andersa Jacobsena <sweet>!! Jednak mam nadzieję, że kryształową kulę zdobędzie Adam! Ale jak to będzie zobaczymy!! Jacobsen jest młodym zawodnikiem i na wielkie wygrywanie ma jeszcze czas!! !! Są 3 konkursy do końca, wszytsko sie może zdarzyć! Na kryształowa kulę zasłużył zarówno Adam(mistrz świta, zwycięsca turnieju nordyckiego i konkursów w PŚ) jak i Anders Jacobsen (zwycięsca T4S, konkursów PŚ i wyśmienita forma prze połowe tego sezonu, wtedy nie miał sobie równych). A co do Tepesa, to powinien se znaleść nową pracę, bo jest downem i uwziął się na Małysza!
(18.03.2007, 19:33)
narty
to jest sport!!!
wy się cieszcie że wylądował!!!
a nie proście o cuda
(18.03.2007, 19:31)
A
Już dawno się tak nie uśmiałam siedząc przed telewizorem... Teraz to mi trochę szkoda, ale... niech wygra najlepszy!
Śniło mi się z piątku na sobotę, że Małysz będzie -16 w Oslo. Miejsca minus szesnastego nie ma, ale jest 54.
I po co przed konkursem (to mówię do dziennikarzy z TVP) zakładać, że to właśnie Adam wygra? Nie chwalcie dnia przed zachodem słońca... A o Stochu to nie łaska wspomnieć? Przecież zajął 19. miejsce... Ehh, kolejny raz mi podpadacie...
(18.03.2007, 19:31)
riki
Spokojnie to tylko awaria. Obecni rywale Adama to nie Jacobsen Szlirenzauer i Ammann a duet Hofer i Tepes plus wiatr . Bez wiatru juz nie sa tacy mocni ! Kolejny "zloty" medal dla Malysza za dzisiejszy skok.
(18.03.2007, 19:30)
Vinc
&#8222;Latający Cyrk&#8221; Waltera Hoffera
(18.03.2007, 19:29)
Mipoc
oczywiście z drugiej strony my nawet tepesowi do pięt nie dorastamy
(18.03.2007, 19:21)
Mipoc
OK ja tylko daje rady tepesowi
(18.03.2007, 19:20)
wredny_pokurcz
@Gonia
Zapomniałaś napisać z którym skoczkiem chciałabyś mieć dziecko...
(18.03.2007, 19:19)
Gonia
No i dziś klasa małysza jako skoczka zajaśniała w pełnej krasie. Tylko jako skoczka, niestety. Chciałabym go polubić, ale on sam nie daje mi możliwości... nie tylko on zresztą. Cała ta otoczka... ble. Tak czy siak dziś był naprawdę świetny i zasłużył w pełni na zwycięstwo w TN. Ale w PŚ kibicuję Jacobsenowi i tyle. Małysz już dość dużo osiągnął, to po pierwsze, a poza tym los byłbyniesprawiedliwy zabierając Muffiemu Kulę na sam koniec. Niestety pewnie taki będzie... bo małyszowi na psychikę nie padnie, za bardzo jest doświadczony, a małemu Muffiemu się nie uda chyba odbudować... o Boże, jakie to będzie smutne.
I tak najbardziej kocham Roara.
A Tepesowi dajcie spokój i przestańcie knuć spiskowe teorie dziejów! Gdyby nie chodziło o małysza, nawet byście nie wpadli na to żeby jechać Tepesowi. On ogólnie powinien iść na emeryturę razem z Hoferem, NIE Z POWODU MAŁYSZA!
(18.03.2007, 19:14)
Mipoc
Sora za te błędy ale wkurzony jestem
(18.03.2007, 19:14)
Mipoc
Ludzie Ahonena kiedyś puścili jeszcze raz bo miał jakiś papierek i jeszcze awansował do 30! A pozatym jak wiatr jest np. 1,8 to go puszcza ALE SIĘ WZMAGA!!! tonie powinien go puszczać wię niech tepes się najpierw zastanowi 5 sekund czy go puścić a nie "o 2m puszczamy"
(18.03.2007, 19:13)
Agata Płock
Adś cała polska jest z Tobą!!! Nie martw się kula i tak będzie twoja. Najważniejsze jets twoje zdrowie, a tepes niech sobie idzie gdzie pieprz rośnie!!!Grr!!!
(18.03.2007, 19:10)
myszka55.sabcia
pieknie to ktos powiedzial na onecie:
"Nam nie trzeba Kryształowej Kuli !
Największą dla nas nagrodą jest sam Adam Małysz, nawet jeżeli nie uda się zdobyć najwyższego trofeum. Chrzanić puchar, najważniejszy jest Adam.!!"

ADAM. ..NASZ MISTRZ NA ZAWSZE!!!

(18.03.2007, 19:05)
szwajcarka
Miran Tepes na emeryture... Nawet nie chodzi o to, że gdyby Małysz nie miał doświadczenia, to mógłby skończyć jak Mazoch, to są skoki, ryzyko, ale nie puszcza zawodników w równych warunkach, np.: Ahonena... Jest niesprawiedliwy!!!
(18.03.2007, 19:04)
Monika007
Wydaje mi sie ze to nie wina naszego swietnego polskiego skoczka tylko trenera oraz wiatru!!!
Ale jeszcze pozostaly konkursy w planicy wiec jeszcze adas ma szanse zostac nieraz liderem Pucharu Sw
Wydaje mi sie ze bedzie coraz lepiej :)
(18.03.2007, 19:03)
mało istotne
Powtórzenie skoku przez Małysza nie miałoby sensu, ale można było się wstrzymać tak jak np. przy Janne albo Mattim. Małysz ruszył właściwie od razu, zaraz po skoku Andersa. Nie musieli się tak śpieszyć. W końcu on był liderem, a dla niego powinno się wybierać jak najlepiej... Kuettela też skrzywdzili przez to, że za szybko go puścili
(18.03.2007, 18:53)
nanciaz
Adaś, ja wiem, że to nie twoja wina!!!1 I powiem jeszcze jedno. Wygrasz ten puchar i jeszcze więcej. Wierzę w Ciebie i trzymam kciuki. Dziś pokazałeś swoją klasę!!! ! klasę, ma się rozumieć!!! :)
(18.03.2007, 18:47)
Carla
Kuusamo is back:/ Prawie.
Ja nie wiem, czy panom Hoferowi i Tepesowi w tym sezonie akurat nie padło na wzrok. Jeśli mamy oglądać " rzeź najlepszych" to ja dziękuję. Raczej nie jest normalne to, żeby lider PŚ skakał sobie ot tak 89 m, a wynik 107,5 m, wystarczył do zajęcia miejsca w dziesiątce! Takie coś obniża drastycznie poziom zawodów, który był dziś po prostu katastrofalny.
(18.03.2007, 18:45)
fan skoków
Ten konkurs potwierdził jedno, że nienależy świętować czegoś czego jeszcze nie ma. Teoretycznie wszystko jest ok, Małysz ma niewielką stratę, 3 konkursy i będzie kryształowa kula. Wcale nie jest takie to pewne, bo jak widzimy wszystko może się wydarzyć w tych konkursach, np. 2 się nie odbędą, 1 będzie loterią porównywalną do dzisiejszej choćby, choć przez większą część konkursu wszystko wydawało się ok i dopiero zaczęło się psuć około pierwszej 15 PŚ (tak jak w Kussamo). Teraz nie wiemy jak wpłynie ten konkurs na Jacobsena, może poczuć się pewny i możemy zacząć się martwić. Małysz wygrał TN, Stoch 21., gratulacje. Brawa dla Stocha za dzisiejszy skok. Chyba pierwszy raz w naszych skokach jest sytuacja żeby wszyscy nasi skoczkowie nie startowali z niskimi numerami, za co brawa należą się Leppisto. Brawa dla Ammanna, szkoda że nie wygrał, czym by udowodnił, że należało się jemu miejsce w złotej drużynie z Sapporo. Jeśli by tak podsumować tegoroczny turniej krótko: jedna wielka loteria. Pierwsza 4 klsyfikacji jest ok, ale wysoko znaleźli się: Ipatov, Hilde, Kiuru, Pikl, czy Kasai- ja bym ich się tak wysoko niespodziewał. W każdyn konkursie było trochę loterii, a zawodnicy najczęściej wchodzili do II serii z niewielkimi odległościami. M.Hautamaeki, tak jak Hannawald w TCS pozostał jedynym skoczkiem który wygrał 4 konkursy. Wracając do dzisiejszego konkursu, szkoda że bardzo się zmniejszyły szanse naszych zawodników na 5. miejsce w PN.
(18.03.2007, 18:40)
kibic małysza
I Miran Tepes znów jest na celowniku wielu zawodników. Wypuścił Adama w niezbyt dobrych warunkach, które diametralnie zmieniły się na progu. W takich złych warunkach Małysz oddał taki skok, jaki oddał. Niech po tym sezonie Tepes poda się do dymisji.
(18.03.2007, 18:40)
Flaurus
Adaś dziś pokazał klase. Tepesz to skonczony idiota. Mam go juz dość. Nie mógł poczekać na lepsze warunki??? przeciez ma te swoje monitorki to jest skandal!!! Ale dobbrze że Adaś jest mistrzem. W Planicy wierze w zwyciestwa Adama!!!
(18.03.2007, 18:35)
haliee
Dokładnie... A gdyby powtarzał skok i zawiało mu jeszcze gorzej? Zastanówcie się co mówicie...
(18.03.2007, 18:34)
v12
jak czytam kometarze pt" ammann skakal z wiatrem w plecy", albo te o mozliwosci powtorki skoku malysza - odzyskuje wiare w bezmiar ludzkiej glupoty.
czy skoki ogladają juz tylko "zaniedbane" dzieci?
(18.03.2007, 18:30)
proszowiak
DZIĘKI BOGU NIC MU SIĘ NIE STAŁO! WEDŁUG MNIE ORGANIZATORZY POWINNI MU DAĆ JESZCZE JEDNĄ SZANSĘ I POWTÓRZYĆ SKOK! W TYCH WARUNKACH CO MIAŁ, TO TEPES NIE POWINIEN GO PUSZCZAĆ. DLA MNIE ON WCIĄŻ JEST KRÓLEM SKOCZNI I NAJLEPSZYM SKOCZKIEM WSZECH CZASÓW!
(18.03.2007, 18:25)
Pawlak
Ja tam byle czego nie möwie i nie pisze - moje slowo drozsze od piniendzy.
Powymslali te duracki skoki jakies, jak by wienkszych problemöw nie mieli.
Najlepii batem rozgonic te cale towarzystwo, tak jak ja na moim weselu zrobil - a wy tu czego ? - paszli do domu !!! -
wesela nie bedzie !!!
(18.03.2007, 18:24)
Kibic Małysza
Popieram was wszystkich którzy są przeciwko tepeszowi i nie winią Adama Małysza. Moze bedzie tak jak w Sapporo(mam nadzieje) gdy Małysz zajął 4 miejsce był smutek aby puxniej była radość ze złota. Adam jest w wysokiej formie wiec jeśli warunki w Planicy pozwolą na rozegranie konkursu powinniśmy byc spokojni o to że adam wygra puchar świata. Mówiąc między nami vede się o to modlił :P
(18.03.2007, 18:18)
fan adasia
ahonen miał rację tepes to idiota!!!jak mozna puscic zawodnika gdy ma 3,5 pod narty ??? słoweńca by nie puscił
(18.03.2007, 18:15)
Karampuk
@ Andrzej Mysiak
Skäd sie wziäles nagle Andrzejku jako redakcyjny komentator - nie ma cie przecierz na liscie czlonköw redakcji, czyzby Pawelek poszedl na urlop ?
bylbym wdzieczny za odpowiedz
(18.03.2007, 18:13)
nana
do Zawisza Czarny. Czy ty w ogóle widziałeś wiatr! To co czasem wyświetlają jest dalekie od prawdy! miał 1,7 m/s. to w żeczywistości mogło być ponad 3 m/s!!!
Trzeba było słuchać co mówił Włodzimierz Szaranowicz. A pan Tepes nie powinien puszczać Adama w takich warunkach! Zgadzam się w pełni, że powinni mu pozwolić skok powtórzyć! Mniw w pierwszej chwili coś ścisnęło ON MÓGŁ SIĘ ZABIĆ! i to prawda, co do tego nie mam żadnych wątpliwości. Ale drodzy internauci spójrzmy prawdzie w oczy inni zawsze będą mieć o wielw, wiele lepsze warunki niż nasi reprezentanci a głównie Kamil Stoch i Adam Małysz dlaczego? A dlatego, że to ADAM i tylko ADAM jest prawdziwym mistrzem i KRÓLEM skoków narciarskich. Król wrócił!!! A Jacobsen penia.
A dlaczego Kamil Stoch? Dlatego, że w Kamilu jest wola walki i potrafi odpalić w swoich skokach i wielokrotnie to pokazał a ONI o tym wiedzą A SZCZEGÓLNIE wie o tym TEPES!!!
(18.03.2007, 18:12)
krzysiek1989
Zrobili z Adama teatralną kukłę :(
(18.03.2007, 18:12)
Generał
A WSZ PORTAL TAK BRONI TEPESZA I TERAS MACIE WSTĆIECIĘ ZNALEŻLI SIE JEGO ADWOKACI TEPESZ. NAJEGO MIEJSCU JUTRO PODAŁBYM SIE DO DYMISJ
(18.03.2007, 18:10)
V2
ilu potrzeba jeszcze wypadków na skoczni by Tepes trafił za kratki ???
(18.03.2007, 18:04)
paula.lion
Jedyne co moge powiedziec o tym konkursie:To byl najgorszy konkurs swiata,bo moj Gregorek nie byl w 30 i teraz ten Amman go przescignal w generalanej i teraz Schlieri jest 4 a byl 3.Brawo Kamil byles naj;epszy z polakow.Miales byc 1 razem z gregorem.ale sie nie udalo.Schlieri nie martw sie i tak nie przestane cie baaardzo koffac!!!Nie jestem taka jak polowa fanow,ktorzy jak ich idol zle skoczy wybieraja sobie kogos innego!!!
(18.03.2007, 17:55)
Rubas
EJ LUDZIE NIE DOTARŁO DO WAS ŻE TO BYŁO Z IRONIĄ !!! PRZECIEŻ NAPISALEM TO !!!
(18.03.2007, 17:51)
Czarny
@ Czmiel - dziekuje ci za poparcie, nareszcie mamy ciekawä dyskusje, do 18.25 jestem przy komputerze potem obejrze juz na spoko powtörke w Eurosport 18.25 - nie dziwcie sie ze po skoku Malysza poniosly mnie nerwy, jak zresztä i wielu Polskich Kibicöw - przecierz to byl faworyt na wa - bank.
(18.03.2007, 17:49)
Reyes19
2 dni stronka mi nie działała!!! Dzisiejszy konkurs był żałosny!!! Adam pokazał że jest mistrzem! To był jeszcze trudniejszy skok do opanowania niż u Mazocha! Powini mu pozwolić powtórzyć, tak jak kiedyś Ahonenowi jak był liderem!!!
(18.03.2007, 17:42)
lucia
nie sądze ze ammann jest "szczesciarzem dnia" bo tez nie mial dobrych warunkow,pomomo tego,co wskazywala srednia wiatrow, ammann skakal majac wiatr w plecy, co powiedzial komentator a potem ci w studio. oddal doby skok w trudnych warunkach po prostu. malysz wczoraj tez mial wiatr w plecy, a wygral.
dzis malyszl dostal potezny podmuch wiatru z boku i sie stalo co sie stalo:/
(18.03.2007, 17:41)
jojo
Gdzie dwóch się bije, tam Amman skorzysta. On zawsze będzie puszczony w dobrych warunkach. A jak by co, to i sędziowie dopomogą.
(18.03.2007, 17:41)
czmiel
Popieram Czarngo wszyscy mają takie same wskazania a tepesz do dymisji !!!
(18.03.2007, 17:37)
turas
to przykre co sie dzisiaj stało ale tak bywa.najwazniejsze ze Małyszkowi sie nic nie stało. sposób w jaki mistrz Adam poradzil sobie w tym skoku jest godzien podziwu i inni powinni sie uczyc jak wychodzic z takich opresji. co to generalnego zwycieztwa w PS to jestem pewien ze i tak wygra. Jakobsen jest ok ale na niego jeszcze przyjszie czas a Adamowi to zwycieztwo sie nalezy bo tak pieknie walczyl caly sezon i sam sobie wyrwal te wszystkie sukcesy ktore nie sa jakies przypadkowe z pomoca innych czynnikow tylko efektem prawdziwej sportowej walki. ADAŚ BĘDZIE OK .trzymamy kciuki
(18.03.2007, 17:33)
Mika
Zgadzam sie z opiniä Kibicöw - Miran Tepez nie nadaje sie na to stanowisko swiatelkowego - ma zdecydowanie bardzo kiepski refleks i rozeznanie - mylä mu sie swiatelka - cofaj, cofaj - pyk - swatelko odbite - rutyna go zjada.
(18.03.2007, 17:26)
cube
@Zawisza Czarny - chyba miales czrano przed oczyma piszac te bzdury, wytrzezwiej a pozniej komentuj

@v12 - tepes ma duzo dokladniejsze wskazania niz to co widac na erkanie TV - w TV masz 2 strzalki pokazujace usreniony wiatr z 5 punktow pomiaru...
(18.03.2007, 17:25)
Jaro
@Zawisza Czarny
Na tej stronie nie ma miejsca dla klonów (klaunów?) jasia śmietany. Idź sobie na onet...
(18.03.2007, 17:16)
przemx91
hej gdzie są na waszej stronie filmy ze skoków
(18.03.2007, 17:05)
E_velcia
Już tak bywa,ale Adam odegra się w następnym weekendzie.
(18.03.2007, 17:01)
Magda
Małysz dziś pokazał klasę sportową! I mówię to bez ironii. Żeby się w tak perfekcyjny sposób wyratować od upadku.Wielkie ukłony dla MISTRZA. A Puchar i tak będzie jego! :) Martin Schmitt dziś 5!!! oby tak dalej!Zawsze w Ciebie wierzę Maddin!!! :******
(18.03.2007, 17:00)
Zawisza Czarny
@ Adam Malysz,
Odpowiedz Polskim Kibicom dlaczego zawalasz skoki akurat na tych skoczniach gdzie jest najwiecej Kibicöw Polskich i akurat wtedy gdy jestes w super formie i wystepujesz jako faworyt - przyklady :poczätek sezonu, Zakopane, Klingenthal, Oslo, nie rub tego wiecej, bo Kibice cie przez to znienawidzä - nie wolno tego robic.
Wez przyklad z Simona, do skoköw trzeba sie profesionalnie skoncentrowac i wykorzystac sprzyjaläce wiatry, jak to zrobil Pojtner z Simkiem, zauwazyles napewno ze Simi nie robi takch rozczarowan swoim kibicom jak ty, bo on jest profesjonalistä z doswiadczeniem, jak ty, tylko ze on skacze röwno. Disastery sä dla niego po prostu niedopuszczalne i zrozum to sam wreszcie - pelna koncentracja przed wszystkimi skokami.
Lipisto puscil cie za szybko nie zwazajäc na wiatr - popelnil wielki bläd, a drugi bläd to ty sam byles zbyt pewny siebie i nie zupelnie skoncentrowany.
Dziwna jest jeszcze sprawa dlaczego akurat w Norwegii dobrowolnie oddales znowu koszulke lidera Andersowi - pewnie ze wzgledu na Princöw norweskich ktörzy oglädali skoki z lozy - no tak Princöw i Norwegöw trzeba terz zadowolic.
(18.03.2007, 16:54)
milka
Caly konkurs sie modlilam zeby nic zlego sie nie stalo. I bylo super! Ludzie Adas w pewnym sensie wygral Wygral z wiatrem.. Ciesze sie Martinka 5 niejscem.. Ale Adam powaga pozitiw!!
(18.03.2007, 16:49)
Damian
@RUBAS
Porównajmy:
Małysz w złych warunkach skoczył 89m i wyratował się od grożnego upadku,
Mateja w złych warunkach skoczyłby z 50m i zrobiłby, z całym szacunkiem , klasycznego dla niego ''latawca''
(18.03.2007, 16:42)
nieznany
Mi w momencie anromalnie serce przestało bic tak mi tego Adasie szkoda ;(
(18.03.2007, 16:40)
Ja
Ja caly ten konkurs sie modlilam zeby nikomu nic sie nie stalo.. Bardzo sie balam.. A jak Szaranowicz przed skokiem Adasia tak sie ekscytowal to pomyslalam "nie mow hop.." dobrze ze tak sie to skonczylo.. To wjakims sensie zwyciestwo Adasia.. Brawo Maddin!! Jestes wielki:)
(18.03.2007, 16:40)
Arek
chciałym zeby ex aquo na koniec, ale czuje ze Jacobsen wygra 2-5 pkt. przewagi!!!
(18.03.2007, 16:38)
wojtekiki
Kojonkoski jeszcze wtrakcie konkursu byl przeciw jego rozgrywaniu. tak samo radzil odpowiednik hofera z PK
(18.03.2007, 16:37)
Damian
@RUBAS
Ty się człowieku nie wymądrzaj ! Małlyszowi jeden skok niw wyszedł a ty już na niego wyzywasz ! Mateja 7 w COC... I co z tego ?! COC to jest druga liga, w której Kamil Stoch gdyby uczestniczył we wszystkich konkursach na bank byłby w pierwszej 3..
(18.03.2007, 16:37)
marmi
Co za pech :( Miejmy nadzieję, że konkursy w Planicy się odbędą i Małysz zdobędzie 4. kulę bo mu się to po prostu należy!
Dobrze, że odwołano 2. serię, bo jakby jakiś przeciętny skoczek trafił na takie podmuchy to byłoby z nim niedobrze... No i dzięki temu wygrał Turniej na co absolutnie zasłużył!
(18.03.2007, 16:35)
lawik
Dobry zawodnik musi czasem pokazać tym młodym jak zachować sie i w takich sytuacjach!
(18.03.2007, 16:34)
v12
.i w sumie malysz wygrał dzis podwojnie: raz -wiadomo..a dwa: wspomniana nieco nizej wypowiedz malysza o upadku mazocha..
bardzo ryzykowny kometarz..i dzis paradoksalnie stanal w identycznej niemal sytuacji wychodzac z niej zwyciezko.

co "ciekawe" skaczacy doslownie chwile wczesniej jacobsen przelecial calkiem spokojnie caly dystans.
kiedy malysz ruszal zbelki mial 0,6 i 0,1 pod narty - tepes widzi te same liczby wiec to nie jego wina..

konkurs powinno sie przerwac wczesniej walsnie z uwagi na szybkie zmiany - pojedyncze mocne podmuchy i zawirowania..

druga sprawa..po co komu pomiar wiatru przed skokiem..gdzies powinnien byc pasek/wskaznik wiatruy w trakcie skoku pokazywany przez caly czas...
wyrywkowe pokazywanie sily i kierunku wiatru przed skokiem to głupota porownywalna z sedziowaniem w pilce noznej (nie podlegajacym weryfikacji w oparciu o zapis z kamer).
(18.03.2007, 16:28)
adagio28
Tepes to morderca!!! =0 I to dosłownie! A teraz będzie następny morderca - Mika kojonkoski! Dlaczego? Ano dlatego, że Jacobsen będzie musiał jechać do Planicy - nie ma bata! Poza tym co Kojonka naszego "kochanego" obchodzą czyjeś nogi??! Nie no wogóle co za ironiaaaaaa.... Plastron lidera z ręki do ręki lol! xD =0 =/
(18.03.2007, 16:28)
FAN ADAMA MAŁYSZA
Panie Adamie!
Dziękuję za to, że Pan jest.

Wielki skoczek, wielki pech, ale też wielkie umiejętności sprawiły, że tylko tak to wszystko się dzisiaj skończyło.

Tymcza sem poczekajmy cierpliwie do końca tego sezonu. Przestańmy dzielić skórę na niedźwiedziu.

To jest sport. Dzisiaj Adam musiał zapłacić kosztowną daninę dla wiatru, który i tak nigdy nie był mu przychylny. Mam nadzieję, że po Kuusamo, Zakopanem, Willingen i Oslo była to ostatnia danina w tym sezonie.

Emocje już wkrótce opadną. Adam Małysz nie jest zawodnikiem, który utrwala złe stereotypy. O tym skoku zapomni już jutro, a może nawet dzisiaj. O ile oczywiście łaskawi dziennikarze pozwolą mu o tym zapomnieć.


A dam Małysz pożegnał Holmenkollen jako wczorajszy zwycięzca, a także jako zwycięzca Turnieju Nordyckiego. Turniej ten wygrał po raz trzeci w swojej fantastycznej karierze. I tylko te wspomnienia będzie miał po latach.

A o punktach, tabelach, stratach, odrabianiu i całej tej sportowej matematyce porozmawiajmy "PO" sezonie. To tylko taka moja nieśmiała prośba do wielu wspaniałych kibiców, których wpisy pojawiają się na tym portalu.
(18.03.2007, 16:22)
bez przedady rubus!!!
rubas nawet nawet nie przyrownuj malysza do mateji gdyby wpadl w takie warunki to by cienko z nim bylo a jak jestes taki madry to idz na skocznie k115 i skocz nawet 20m pokaz na co cie stac jestes pseudokibicem takich nie potrzebujemy bo mamy swietnych kibicow ktory zawsze beda wierzyc w malysza i kibicowac do konca i jeszcze jest jeden szczegol mateja startowal w PK ktory jest gorszy od PS o kilka klas
(18.03.2007, 16:22)
gf
tepes do odwołania z hoferem
Małysz wygrasz PŚ
(18.03.2007, 16:19)
v12
obawiam sie ze limit "szcescia" zostal wyczerpany na dlugo - dzisiaj wypadlo na malysza i ten sie wybroni (jakim cudem? nie wiem - bajeczny balans cialem)..
nikt sie nie zabil, ani nie polamal wiec przy takich samych warunkach w planicy tepfer dokonczy dziela; bo zaloze sie ze tamtejsze konkursy beda forsowane bez wzgledu na pogode ;/

doslownie 3-4 skoczkow (jasiek,roar,kasai) daloby tu rade..i tez na 10 skokow ustaloby (teoretycznie) moze ze 2-3 razy ;

nikt nie zwrocil uwagi na "kozacki" gest kuetell'a zaraz po skoku? juz wtedy widac bylo ze jest zle..3m/s pod narty na progu i 3 w plecy na dole..najgorsza mozliwa kombinacja ruszyc z wiatrem pod narty i dostac w plecy wtedy kiedy wydaje sie ze juz do konca bedzie "wygodnie" i mozna ciąć powietrze...

to doslownie niesamowite ze nikt dzis nie zrobil sobie krzywdy.. konkurs rownie żenujacy jak ten z zakopanego -do tego ywpaczający walke o 1-sze miejsce w tabeli ;/

no był krol? był...trzeba było czymś króla (i poddanych) nakarmić..

fuksiar z dnia - ammann. skok tak spokojny jakby oddany zostal na innym obiekcie.
ogolnie: SYF.
i komentator eurosportu kompletnie nie znajacy sie na skokach - skad oni go wzieli? gdzie chruścicki?
(18.03.2007, 16:18)
aaadaaas
Szczerze. Myśkle, ze Małysz nie bedzie błyszczał w Planicy. Jednak będzie plasował sie w czołowej 5-tce a JAcobsen poza 8-mką więc i tak Adaś wygra.

widać, że Małysz potrafi nie tylko skakać, ale i fruwać :) To co zrobił to myśle, że moze Ahonen, Holleward, Hutameki daliby sobie rade tak jak Małysz.

Reszta skończyłaby w szpitalu, albo na wózku.

Myśle, że nie zrobią sobie jaj i jak w Planicy nie odbedą sie konkursy to dodadzą jeden konkurs zamiast tych 3ech. :)

Keep The Faith !
(18.03.2007, 16:17)
czmiel
Tepesz ta ****** Adam jeszcze nie usiadł na rozbiegu a ten już zielone światło zapala. Mało co Małysz nie zabił. Adam jesteśmy z tobą . i tak wygrasz PŚ. Tepesz do dymisji !!! Podpisujcie się pod tym paktem
(18.03.2007, 16:12)
ekspert
Po upadku Jana Mazocha Adam powiedzial, że bardziej doświadczony zawodnik obroniłby się przed upadkiem i jak dziś się okazalo, ze miał rację - ADAM TO JEST MISTRZ ! - ten cały Rubas co skrytykował Adama, gdyby skakał w takich warunkach to pewnie nie było by co po nim zbierać!!! taka jest prawda...
(18.03.2007, 16:11)
jirzik
Sport w TVP to dno dna!!!

Pokaz szczytów niekompetencji redakcji sportowej TVP!!! Małysz na najwyższym podium Turnieju Nordyckiego, grają Mazurka Dąbrowskiego, czasu dużo, bo odwołana druga seria skoków, a redakcja sportowa TVP ma to gdzieś i szybciutko kończy transmisję! To skandal!!! Robercie Korzeniowski, z ciebie taki szef redakcji sportowej jak z koziej ***** trąba! Nigdy wcześniej nie było takiego dna w telewizyjnym sporcie! Nigdy! Nawet za komucha, Ryszarda Dyi! Z redakcji sportowej - na rynek (pracy) marsz!!!
(18.03.2007, 16:09)
Ewela;)
Cud Ze Adam Malysz nie upadl.Wygladalo to dosc groznie.Adam jestes WIELKI!!!
(18.03.2007, 16:08)
kibic
Takich konkursów nie powinniśmy oglądać! Szkoda, że organizatorzy walczą o każde zarobione pieniądze :(
(18.03.2007, 16:04)
ekspert
Hautameki to ma farta w tym sezonie, bo staje na podium w tych najbardziej LOTERYJNYCH konkursach: Ga-Pa, Vikersund, Zakopane i teraz w Oslo
(18.03.2007, 16:04)
Mipoc
Cud że Małysz się wybronił a dla takich jak RUBAS (bez urazy) to proszę skoczyć w takich warunkach . Ale już bym chyba Tepesa puścić <śmiech>. A co do kryształowej kuli to nie jestem taki pewien że Małysz wygra bo w planicy chyba nigdy nie wygrał zawodów PŚ
(18.03.2007, 16:02)
timantti
a ja nie sadze, zeby Malysz jakos blyszczal w Planicy. i niekoniecznie przez dzisiejszy skok.

ha, a Matti 3. dzis!
(18.03.2007, 16:01)
pychotka
Małysz nie przejmuj się!!! najważniejsze to to ze nic ci sie nie stało... masz doświadczenie i to jest wazne.. Kryształowa kula w zasiegu reki.... Planica za tydzień bedzie TWOJA.. Byłeś jesteś i bedziesz wielki
(18.03.2007, 16:00)
ekspert
tylko czy Jacobsen wystartuje w Planicy???
(18.03.2007, 16:00)
villemo09
tvp to dziady skonczone mieli czas transmisyjny jeszcze na 2 serie a nawet dekoracji nie pokazakli jak mojemu slonku hymn grali -dziadostwo !!!
(18.03.2007, 15:58)
White-B
To była jedna z bardziej mrożących krew w żyłach sytuacja na skoczni jaką widziałem. Bałem się, ż emożemy miec drugie Salt Lake City z 2004 roku... Adam jest wielkim skoczkiem, jest w wielkiej formie, nie traci z niej absolutnie nic po tej wpadce. To go jeszcze bardziej zmobilizuje. Jacobsen nie ma szans na Letanicy, bo będziemy mieć rekord Polski, i przynajmniej jeden wygrany przez Adama konkurs na największej skoczni świata. Nie wierzę w to żeby Małysz z tą forma mógł przegrać Puchar.
(18.03.2007, 15:56)
frost
skoki w halach, skoncza sie problemy z wiatrem, nierownymi warunkami...
(18.03.2007, 15:54)
rubas
To była ironia
(18.03.2007, 15:54)
Pawel89
Dobrze żę Adamowi nic sie nie stało a kryształową kule i tak wygra w planicy. Życze mu tego.
(18.03.2007, 15:53)
MICHAŁ
Adam i tak jestes wielki!!!Dla takiego mistrza naleza sie gratulacje! Wazne ze jestes cały i udowodniłes ze nawet w takich warunkach potrafisz wyladowac! nie wazne ze Jacobsen ma przewage 14 punktów bo długo sie nia nie nacieszy!!!TRZYMAM KCIUKI i jak zawsze bede kibicowac ADASIOWI!!!
(18.03.2007, 15:50)
Wafel91
Za wybronienie się od upadku dałbym ADAMOWI...

złotą kulę...




Co to tam jakiś kryształ..................... ......
(18.03.2007, 15:50)
kiszka
To nie Tepes tylko Hoffer powinien poszukać sobie innej pracy
(18.03.2007, 15:48)
ekspert
to co się stalo jest potwierdzeniem MISTRZOWSKIEJ KLASY ADAMA, inny zawodnik pewnieby skończyl na wózku inwalidzkim, ale widać chyba o to chodzi Tepesowi, Kuettel też maił problemy w locie i przy lądowaniu, na litość ten Tepes gra nieczysto - przecież on w tej swojej melinie ma mnostwo monitorków i innnych takich i dokładnie widzi co się dzieje

ADAM, TRZYMAJ SIĘ !!!
(18.03.2007, 15:48)
VG Norsk
Sammenlagtfavoritt Adam Malysz ble tatt av vinden og passert av Anders Jacobsen i verdenscupen etter et sv&#230;rt omdiskutert renn i Holmenkollen.
(18.03.2007, 15:47)
Wafel91
Po tych zawodach na pewno tkwi w nim sportowa złość...
Będzie chciał pokazać wszystkim na co go stać w Planicy. Mam nadzieję, że Letalnica będzie łaskawa i da Adasiowi Kryształową Kulę...
(18.03.2007, 15:47)
Pio
Tepes,Tepes,Tepes. 2 razy psuje Adamowi skok.

A więc panie Tepes powien pan sobie nową prace na przykład dozorca. Powiem panu jedno psuje pan Adamowi już drugi skok, jeszcze jeden raz a poszuka sobie pan ADWOKATA.No rzynajmniej Małysz wygrał
........................ TURNIEJ NORDYCKI...................... ............
(18.03.2007, 15:45)
Siney
Adam pokazał klasę. Zdecydowana większość zawodników już dawno grzmotnęłaby o zeskok, a on wybronił się, jak na doświadczonego skoczka przystało:)
Szkoda tylko, że na pożegnanie historycznej skoczni mieliśmy fatalny w skutkach i przebiegu konkurs. Ale cóż - skocznia jest zupełnie na widoku, niczym nie osłonięta, więc nie od dziś wiadomo, że zawody w tym miejscu nie są idealne...
(18.03.2007, 15:45)
malin
Tepes powinien leciec do Małysza i na kolanach mu dziękowac, bo gdyby to nie Małysz wleciał w te warunki, to mielibyśmy kolejny fatalny w skutkach upadek w tym sezonie... Adam pokazał klase, bo nikt inny by sie w tak wspaniał sposób nie obronił... ratując sie przed upadkiem doleciec do 90m podczas gdy wielu zawodników w konkursie skakało ok 100m... klasa klasa i jeszcze raz klasa naszego mistrza!! Placnia bedzie jego i cos czuje ze bedziemy cieszyc sie także z rekordu polski w długości skoku.. a kto wie moze i świata? Adas jestes mistrzem!!
(18.03.2007, 15:45)
Kowal
Duża szkoda,z jednej strony Małyszowi może to zostać na pyschice i może nie skakać już tak dobrze jak ostatnio tym bardziej,że Mamucie skocznie nie należą do jego ulubionych,ale każdy zapomina o tym,że przecież Jacobsen,który teraz wyprzedił Adama,może znów uwierzyć w siebie i skakać jak za swych najlepszych konkursów.Ale dzisiaj to już nie było wazne,ważne jest,że Adamowi nic się nie stało,widać jaką wielką klasę prezentuje,że potrafił się wybronić.A Tepes to lepiej niech naprawdę poda się do dymisji,Ahonena nie puszczał w dobrym wietrze w jakim puszczał masę zawodników i puścił go w końcu jak ten wiatr zaczął sie zmieniać na niekorzyść skoczków i przez to nastepniw kolejności mieli też złe warunki gorsze od tych którzy skakali na początku bądź w środku stawiki,Adama zas puścił przy silnym wietrze z lewej strony,powinien poczekać,az się to wszystko ustabilizuje.Panie Tepes skończ waść wstydu oszczędź,Panu już dziękujemy.
(18.03.2007, 15:44)
Wafel91
Adam miał fatalne warunki: zmienny wiatr, do tego jeszcze z boku na pewno niejednego by powalił na bulę... Małysz to klasa sama w sobie. Pięknie się wybronił od upadku. Trzy razy nim zakręciło jak latawcem... Szkoda, że 'mekka' skoków narciarskich jaką była Holmenkollen, odchodzi w niepamięć w tak żałosnym momencie jakim był ten konkurs...
(18.03.2007, 15:44)
haliee
Słowa uznania dla mistrza;] Adam, jesteś wielki! :D
(18.03.2007, 15:42)
Apple
Małyszątko jest wielkie! I żyje! Hurra! Tylko mistrz mógł się z tego wybronić! Ale emocje! Adś pokazał,że jest fenomenalny!!!
Musi wyggrać w Planicy! I wygra! A przynajmniej zdobędzie Kryształową Kulę po raz 4!!!
(18.03.2007, 15:41)
kanar
gdzie można zobaczyc ten skok??
(18.03.2007, 15:40)
Emily
To jest zbyt odpowidzialne stanowisko, żeby zasiadał na nim ktoś taki jak Tepes. Ten facet kompletnie nie zwraca uwagi na bezpieczeństwo skoczków i równą walke. I chyba nikt się nie spodziewał, że Małysz będzie dzisiaj 54! Może się jeszcze tak stać, że Anders odzyska wiarę w siebie i odbudouje sie w Planicy. Chociaż mówił, że nie wiadomo czy będzie tam w ogóle skakał, ale w takiej sytuacji.. I Adamowi należą się słowa uznania.. bo nie każdy skoczek wyszedł by z takiej sytuacji cały.
(18.03.2007, 15:38)
malutka1
Za dzisiejszy skok Adama odpowiada Tepesz który poraz kolejny udowodnił ze jest nie odpowiedzialnym facetem!Chyba bardziej trzyma strone Jacobsena ze wypuscił Adasia w takich warunkach!
(18.03.2007, 15:36)
Matys_1989
I po raz kolejny w tym sezonie Adam ma pecha. Ja cieszę się z tego, że wogóle udało mu się wylądować. W Planicy Małysz potwierdzi swoją dominację i pobije tam wszystkich
(18.03.2007, 15:36)
cube
Trzymaj sie Adam! Mam nadzieje ze w Planicy bedzie normalna pogoda i znowu wszyscy zobacza ze jestes najlepszy!
(18.03.2007, 15:33)
Radomianin
@Generał, naucz sie pisac bo zanim zrozumiałem co chciales przekazac mineło troche czasu... i Tepes nie poda się do dymisji zapewne, mnie tez strasznie denerwuje. Ma swoich faworytów i niestety Adaś do nich nie nalaży

Konkurs przypominał mi do złudzenia inauguracje PŚ w Kussamo, a sam skok Adama upadek Mazocha. Na szczęście wiedział co robić, szczery respekt dla niego, ja już oczami wyobraźni w trakcie skoku widziałem tragiczny upadek, który na całe szczescie nie miał miejsca. Miejmy nadzieje ze nie odbiło się to na jego psychice. Dobrze, ze nic mu się nie stało, to najwazniejsze, Kryszatałowa Kula spada tu na drugi plan. Chociaz jest jeszcze Planica, i tam pokaze jeszcze raz, że nie ma sobie równych.
(18.03.2007, 15:32)
KaCzY
brawo Adam...widac Twoje wspaniale doświadczenie i klase ! malo kto wybronil by sie z tak fatalnej sytuacji !! poczatek wygladal DOKLADNIE jak u Janka Mazocha...jemu niestety sie nie udalo :/ (ale cale szczescie powoli juz jest wszystko ok ;) Jasiu 3maj sie ! ) Adam podziwiam Cie :) nie doluj nam sie czasem przez ten feralny lot ;P jestesmy z Toba !! a w Planicy skaczesz "u siebie" bo NAS Polakow jak zwykle tam bedzie najwiecej ! :) Adam LEEEĆ !! dozobaczenia w Planicy ;) Gratulacje dla Simiego, piekny styl :) pozdrowienia dla Wszystkich !!
(18.03.2007, 15:31)
lucia
no nie moge z tvp!!!
transmisja ze skokow miala trwac do 15.45 a oni juz ja zakonczyli bez pokazania dekoracji!!:(((( a tyle czekalam zeby ammanna znowu na najwyzszym stopniu podium zobaczyc:/
a w ogole to bylo jakies wyroznienie najlepszych skoczkow z turnieju skandynawskiego?
bede musiala sie zadowolic zdjeciami :/
myslalam ze zwyczaj nie pokazywania dekoracji im minal, bo robili tak juz w ubieglych sezonach.
niestety:/
(18.03.2007, 15:31)
Rubas
Po co takie nie loty wysyłąć na PŚ ? Przecież Robert Mateja zajął 7 miejsce na COCU powietdzajac swoja klase, a my wysyłamy jakiegoś nie lota Małysza
(18.03.2007, 15:30)
Zinger
A jednak Małysz nie stracił szans na zwycięstwo w Turnieju Nordyckim, gdyż w wyniku odwołania 2 serii zachował 1 miejsce z dwupunktową przewagą nad Koflerem.
(18.03.2007, 15:30)
Pio
bez komentarzy proszę!!!
(18.03.2007, 15:29)
Golda
po prostu skamieniałam... Adam wręcz cudem uratował się przed upadkiem. Mimo wszystko wolę widzieć Adama poza finałową serią i z szansami na odzyskanie koszulki lidera, niż Adama połamanego, którego nie zobaczylibyśmy już do końca sezonu.
Adamie.. jestem z Tobą.. jak zwykle zresztą :)
pozdrawiam wszystkich
(18.03.2007, 15:28)
Pio
bze komentarzy proszę!!!
(18.03.2007, 15:28)
Jaro
S-K-A-N-D-A-L
Małysz powinien mieć szansę na powtórzenie swojego skoku. To przecież nie jest normalne, gdy lider PŚ i zwycięzca 4 ostatnich konkursów spada na bulę machając rękami jak ptak. Słyszeliście o kimś takim jak Funaki? Pamiętacie co stało się w Sapporo? Ano stało się, że Funaki skoczył fatalnie, potem powtórzył skok i... wygrał konkurs. Małysz został tej sznasy pozbawiony... To kpina, bo tu nie chodzi o jeden konkretny konkurs, ale o walkę w PŚ. Takie "wyczyny" organizatorów obrzydzają kibicom ten piękny sport.
Dobrze chociaż, że Małysz wygrał TN...
(18.03.2007, 15:27)
villemo09
yaeh !!! moj kochany dzjubas wygral !!! i tak ma byc :*:*:* adama mogli jeszcze wstrzymac na tej belce ale coz niesprawiedliwosc zawsze byla jest i bedzie wszystko przez Tepesa i Lepistoe ... słonko :*:*:*
(18.03.2007, 15:27)
Skoki Narciarskie
Brawo Adaś uratowałeś się od upadku, i możesz dalej walczyc!
(18.03.2007, 15:27)
lucia
o boze,dobrze ze malyszowi sie nic nie stalo:/
szkoda ze stracil prowadzenie w generalnej ale i tak mysle ze tegoroczna krysztalowa kula jest juz jego:)
(18.03.2007, 15:27)
SMUTNY
TAK NIE POWINNO BYC:-(
(18.03.2007, 15:26)
Spons
Myślę, iż w takiej sytuacji najważniejsze jest to, że Adam w mistrzowski sposób uratował się przed bardzo groznym upadkiem.
Zupełnie na drugi plan zeszły punkty w PŚ.
Strata do Jacobsene nie jest duża, a zważywszy na fakt, iż wspomniany Jacobsen ma problemy z kolanem, a Adam jest w wyśmienitej formie, sądzę że w Planicy nasz mistrz postawi kropkę nad i.
(18.03.2007, 15:26)
Generał
A WSZ PORTAL TAK BRONI TEPESZA I TERAS MACIE WSTĆIECIĘ ZNALEŻLI SIE JEGO ADWOKACI TEPESZ. NAJEGO MIEJSCU JUTRO PODAŁBYM SIE DO DYMISJ
(18.03.2007, 15:26)
tomek
Jezu co za dzien kubica wypadł,małysz spadł i tyle
(18.03.2007, 15:25)
wojtekiki
Tepes powinien sobie poszukac nowej pracy, bo do tej sie nie nadaje
(18.03.2007, 15:25)
007
Biedny Adaś!!!
(18.03.2007, 15:25)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Oslo: Ammann wygrywa, Jacobsen ponownie liderem PŚ!
Oslo: Ammann wygrywa, Jacobsen ponownie liderem PŚ!

Oslo: Ammann wygrywa, Jacobsen ponownie liderem PŚ!

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich