Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Martin Hoellwarth został wykluczony ze startów w dwóch kolejnych konkursach Turnieju Skandynawskiego oraz finałowych konkursów w Planicy. Przyczyną nieobecności Martina na konkursach w Lillehammer, Oslo oraz na Słowenii są niepochlebne opinie, jakie skoczek wypowiedział o pozostałych członkach zespołu austriackiego.

"Zachowanie Martina bardzo wpłynęło na atmosferę w kadrze, przez co cele, zamierzone na Turniej są zagrożone" - mówi szef Austriackiego Związku Narciarskiego, Toni Innauer. Jak na razie jednak, nikt nie chce bliżej wyjaśnić na czym polega konflikt w kadrze austriackiej. Innauer dementuje natomiast pogłoski, jakoby przyczyną miała być polityka Alexandra Pointnera dotycząca udzielania nominacji na kolejne konkursy Pucharu Świata. Nie od wczoraj jednak wiadomo, że mimo iż Alexander ma tylu zawodników do wyboru, jest to dla niego raczej problem niż korzyść.

"Konflikt jest skutkiem wielu różnych czynników, nie tylko nominacji" - mówi Innauer. Ponieważ jednak sprawa jest na tyle poważna, Austriacki Związek Narciarski zdecydował podjąć pewne kroki, zmierzające do ukarania zawodnika. "Mimo że Martin miał możliwość wytłumaczenia całej sprawy, nie zrobił tego. Dlatego postanowiliśmy, że nie weźmie udziału także w kończących Puchar Świata zawodach w Planicy" - tłumaczy Innauer. O tym czy przyczyni się to do zakończenia kariery przez Hoellwartha, Toni woli nie spekulować.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« marzec 2007 - wszystkie artykuły
Komentarze
szwajcarka
Tak, ale gdyby skakali w kadrze narodowej, byliby zdecydowanie najlepsi!!! Myślisz, że taki Koudelka ma takie same warunki do ćwiczeń, co oni? Nie, bo często trenuje z kadrą, a oni mają na pewno lepszego trenera niż szkoleniowiec klubowy...
(17.03.2007, 07:48)
Vinc
Heli to swietny zawodnik - czesto przerywnik w podium Małysza. Ale mimo wieku, dobry jest, i nie wolno tak szybko odstawiać zawodnika. Narybek jeszcze sie naskacze (i jak widac po wynikach - już sie naskakał). Orzeł (chociaż z Austrii to bliżej wrony :D) powinien skakać przynajmniej w turnieju skandynawskim. Jesli Codzi o loty w Planicy - tak to nie jest miejsce dla Heliego..
Pozdrawiam Fanów :)
(17.03.2007, 00:40)
Einstein
Jak to się marnują?
Skaczą w MŚJ i pokazują, ze do czołówki jeszcze muszą troszkę popracować...
(16.03.2007, 20:15)
szwajcarka
Tak, mi też nie, ale to chyba nie było za wiek, zresztą nie wiem... Ogólnie Austriacy mają teraz duży problem... Ci wszyscy zawodnicy po prostu się marnują... Pauli, Innauer, no nie no, mogłabym w nieskończoność wymieniać... czy to gimnazjum jest rzeczywiście takie dobre?
(16.03.2007, 19:40)
W(e)RRR...
a pamietacie jak Leopisto prowadzil austiakow?? wprowadzil mlode wilczki (kofi morgi liegl itd) bez takich posuniec, nie wyrzucil zadnego zawodnika w takis sposob i tu jest roznica!! Powtarzam jeszcze raz nie wierze w wine Hoelliego
(16.03.2007, 19:37)
Einstein
Pewnie że to ich problem.
No i rzeczywiście nie wiemy co NAPRAWDĘ się wydarzyło... To co mówią to takie półsłówka, a mnie jest szkoda bardzo dobrego zawodnika... Młodsi młodszymi, a mnie nie podoba się usuwanie z drużyny za wiek...
(16.03.2007, 18:44)
szwajcarka
no tak ale w sumie nie wiemy, jakie byly tak naprawdę powody wywalenia Martina z kadry, bo narazie jakoś dziwne, ze nie skacze za niego Innauer...
A zresztą co nas to obchodzi, ich problem...
(16.03.2007, 18:21)
Einstein
Kot też nie startuje w turnieju nordyckim...
Więc zastąpił Mateję Kotem jednorazowo jak na razie...
I jak widać Mateja potrafił potem wygrać zawody pucharu kontynentalnego, więc pokazuje nam że możliwości to on ma... Tylko ta psychika :( Zobaczymy co będzie potem...
Ja myślę, że Mateja pojedzie do Planicy...
(16.03.2007, 15:59)
szwajcarka
Jednorazowo? To chyba oficjalnie, bo nie startuje już w turnieju nordyckim... w Planicy może będzie, a może nie...
Zrobił to samo, bo oczywiście Hoellwart jest w znacznie większej formie niż Mateja, ale przecież i Innauer czy Pauli są w wyższej formie niż Kot... Mateja jest tak samo lepszy od Kota jak Hoellwart od Innauera...
(16.03.2007, 15:53)
Einstein
Lepistoe chyba nie zrobił tego samego...
Po prostu dał szansę komu innemu i to jednorazowo jak na razie...
(16.03.2007, 13:57)
szwajcarka
nie porównuję Martina do Roberta tylko porównuję to, co zrobił Pointner z tym, co zrobił Lepistoe... I próbuję wam powiedzieć, że to się wcale wiele nie różniło, a Alexa krytykujecie, gdy Hannu chwaliliście... Patrzycie zupełnie inaczej na polskę niż na inne kraje. W sumie nic dziwnego, ale bądźcie konsekwentni!!!
(16.03.2007, 13:36)
marmi
Nie wiemy co tam Martin mógł nabroić, ale nawet jeśli to zrobił to wyrzucenie go także z Planicy świadczy wyraźnie, że chcą dać mu odczuć, że blokuje miejsce młodym, w tym Innauerowi. Oby nie kończył pięknej kariery przez ten incydent!
(16.03.2007, 12:24)
W(e)RRR...
Jak mozesz porownywac Mateje i Hoelliego?? Martin moze nie skacze super ale nie dla ngdy takiej plamy jak Pan Mateja!! A i dodatku Martin jest w 15 PS a Mateja , Innnauer jr i Paulli nie
(16.03.2007, 10:25)
Vinc
Trener Austriaków to straszny napaleniec - zwrócie uwagę, jak startuje swoich zawodników - chodzący testosteron, i przypuszczam że nie potrafi przegrywać! Heli pewnie sie postawił, i został z drużyny wykopsany! Ale - jest pozytywna strona tego incydentu. Heli może się niedługo odkuć i wykopsać Innauera z pozycji trenera :D
(16.03.2007, 00:32)
fan skoków
@konder
Też nie wątpię w to że to była prywata patrząc na poczynania Tajnera u nas.
Szkoda że nie ma żadnej wypowiedzi Hoellwartha, przydałaby się dla oceny sytuacji.
(15.03.2007, 23:29)
konder
Poprostu tatuś zalatwia miejsce Innauerowi juniorowi więc trzeba sie pozbyć najstarszego.Tylko że ten najstarszy przeskakuje go o klase.No i tu tkwi tajemnica tej całej "afery".
(15.03.2007, 23:12)
Fin
Helli wie ze jego pozycja w kadze jest juz przesądzona.Sa duzo lepsi i zdolniejsi skoczkowie od niego a on nie moze sie pogodzic ze powoli juz przychodzi zmierzch jego kariery
(15.03.2007, 21:59)
W(e)RRR...
Carla
ja tez uwielbiam "stara" gwargie: Hoelliego Janka Ahonnena Adasia!!
Ps Hmmm ciekawe czy ta panna ponizej tez uwaza ze Adam to stary ***** *****?? (a takie pytanko ;))
(15.03.2007, 21:15)
Carla
@ Einstein
Boże, człowieku, coraz częściej się z tobą zgadzam! Skąd to? Masz rację, pewnie panna wiebi Morgiego, Schlieriego i innych, bo są "boscy". Hoelli nie, bo stary itepe itede.
A ja lubię "starego" Ahonena "ponuraka", szczerzę się demonicznie i na przyszłość polecam.
Adieu.
(15.03.2007, 21:03)
Einstein
@fankaaustrii
tak, już Ty dobrze wiesz jak psuje atmosferę, bo w zasadzie przebywasz z nimi na co dzień...

Pewnie jak zazwyczaj widzisz tylko twarzyczki skaczących chłopców i na tej podstawie oceniasz skoczków...
P.S.
(wiem, ze generalizuję)
(15.03.2007, 20:46)
fankaaustrii
bardzo dobrze bo on tylko psuje ta atmosfere w druzynie!!! oprocz niego kocham wszystkich austriakow!
a on to ***** stary *****!!!
(15.03.2007, 20:20)
szwajcarka
je tam wielkiej straty nie będzie, i tak jest cienki... A swoją drogą to chamsko się zachował...
(15.03.2007, 20:08)
przestrzeń
jeśli ktoś zna niemiecki moze przeczytac wywiad na eeee... pewnej niemieckiej stronie, że tak powiem. skispringen :].
[ja wysiadam]
(15.03.2007, 20:00)
Demiurg2
Hmm...Kiedyś byly problemy z Goldim, potem Loitz teraz Martin, za chwile Andy, potem Koch. Cos sie tam dziwnie toczy te zmiany pokolen. Moze old boys uzeczywistnia pomysl Goldiego i stworza kadre Jugoslawi ?! Szwajcarom takze brak zwodnikow do druzyny...
(15.03.2007, 18:52)
Carla
Nie wiemy wielu szczegółów, więc netaktem jest obwinianie kogokolwiek.
JEŚLI faktycznie wypowiedzi Hoelliego psują atmosferę w kadrze, to jest słuszną decyzją wykluczenie go. Mają tylu zawodników, że jego brak szkody im nie wyrządzi.
Natomiat JEŚLI pozbyto się Hoelwartha, bo jest "za stary", to byłoby to po prostu świństwo. W przypadku dobrego zawodnika nie powinno się patrzeć na metrykę.
To są tylko moje domysły, ostrzegam.
(15.03.2007, 18:43)
jojo
Oczywiście, że podpadł Innauerowi, bo jest lepszy od jego syna. Teraz za to zapłaci i zrobi mu miejsce.
A co do naszego podwórka, młodzi się nie mogą pokazać bo miejsca w skałdzie na Puchar Kontynentalny blokuje mafia nielotów - Tajnerowie, Bahleda, Pochwała
(15.03.2007, 18:27)
W(e)RRR...
Nie wierze w wine Martina, Pointner z Inauerem po prostu robia miejsce dla inauera juniora!! Hoelli 3maj sie
(15.03.2007, 18:13)
Reyes19
NO!!! WHY???!!! WHY!!!???
(15.03.2007, 18:08)
Iriska
"niepochlebne opinie"?? Nie uwierzę za nic w świecie!! 3maj się Martin!! Nie daj się!!
(15.03.2007, 17:40)
volkania
hoeli ,dlaczego:?;;(
(15.03.2007, 17:09)
,,,,
w zeszlym roku zostal odsuniety loitzl od druzyny. z podobnych powodow - oficjalnie chodzilo o wyniki ale wiadomo bylo ze panowie sie poklocili (z trenerem)
(15.03.2007, 16:04)
KaCzY
ehhh, na prawde szkoda... :( lubie Hoeliego, z przyjemnoscia patrze na jego poczynania na skoczni, on jest dla mnie jednym z najlepszych i najbardziej doswiadczonych zawodnikow na skoczniach calego swiata...niestety...tak na prawde nie wiemy co sie tam stalo ze tak go brzydko potraktowano "wyrzucając" go z teamu na koncowce sezonu :/ mozliwe ze macie racje...ze celem tego ma byc Sama "dzieciarnia" w zespole :/ ehhh, szkoda szkoda..na prawde szkoda...Martin ja jestem z Toba..., pozdrowienia !
(15.03.2007, 15:55)
stokrotka
To już przechodzi ludzie pojęcie. Rzeczywiście Pointner chce się pozbyć starszych zawodników!!! To, że Hoellwarth jest najstarszy, to wcale nie znaczy, że musi go odsuwać od startów. Czy ktoś w ogóle wierzy, że Martin powiedział coś przeciwko swoim kolegom?! Śmiem w to wątpić, ponieważ jest to niezgodne z jego charakterem. Już prędzej uwierzyłabym, że Widhoelzl pokłócił się z Pointnerem lub drużyną, bo jest ona bardziej porywczy od Hoellwartha. Coś mi się wydaje, że Alex chce za wszelką cenę stworzyć "drużynę marzeń", ale przecież to niejest realne. Skoki to nie tylko szczęście i młodość, ale także technika i doświadczenie. Może najpierw powinien zastanowić się kto jest tak właściwie podporą tej drużyny, bo wydaje mi się, że Hoelli i Swider, a nie Schlierenzauer. Oni tworzą tę drużynę, nawet dłużej od Pointnera i to im coś się od niego należy. Uważam, że Pointner źle robi stosując taką taktykę.
(15.03.2007, 15:49)
Canton
Odszedł jak Zidane w piłce nożnej . Hoellwarth przez wiele lat był świetnym skoczkiem narciarskim , a teraz odchodzi przez "głupi incydent " .No to chyba już nie zobaczymy Hoelliego na skoczniach . . .
(15.03.2007, 15:39)
daf
@Fanka
No wiesz... Od Ciebie, to ja mogę znosić męki całymi dniami ;)
(15.03.2007, 15:31)
Fanka
Sorry, ze jeszcze Was pomęczę, ale ... czy Hoelli nie stał się trochę takim austriackim Henningiem S.? Nie mówię tu o wynikach, oczywiście...
(15.03.2007, 15:09)
Live
Szkoda mógł nie wypowiadać takich słów to by skakał miał dużo punktów był 15 a teraz pójdzie w dół
(15.03.2007, 15:06)
Einstein
jeśli wywalili go tylko za to, że ma lat "za dużo", to rzeczywiście bardzo brzydkie podejście...
Wielu zresztą i u nas chce odmłodzenia kadry...
Żeby przestał skakać Mateja, Skupień...
"żeby zwolnić miejsce młodym"
A co pokazują młodzi, ze trzeba wywalać starszych?
Kto w tym roku pokazał się np. w Pucharze Kontynentalnym?
Jako zwycięzca, to jedynie Skupień i Mateja...
Szansę można dawać, ale jak nie są takim talentem jak Schlierenzauer, to niestety jeszcze muszą trenować w niższych ligach i pokazać, ze warto na nich postawić...
Mimo tego, ze Mateja nie popisał się na MŚ, to i tak uważam że to była dobra decyzja trenera, bo niestety nikogo lepszego nie było...
(15.03.2007, 15:06)
Fanka
@ beata
Masz rację!! Przecież p. Pointner chciał mieć 3 pierwsze miejsca w PŚ, a jak Gregor się nie poprawi, mogą nikogo nie mieć na podium!!
Pointner na złe nastroje, Kojonkoski na depresję... A wszystko przez Adama!!! (żart oczywiście, żeby tu na mnie nie najeżdżano!)
(15.03.2007, 15:06)
!!
wiecie jaka jest prawda? juz sie wszedzie o tym mowi... pointner chce miec mloda druzyne.. hoellwarth nigdy nie mowil nic zlego, a wrecz chwialil w reportazach w telewizji orf swoich kolegow- zwlaszcza tych z ktorymi mieszkal, czyli schlierenzauera i morgiego. pointner pozbywa sie problemu - niesamowietgo zawodnika, ktory ciagle jest w czolowce - ktory jednak z racji wieku jest malo perspektywiczny. to straszne swinstwo. nastepny bedzie swider, potem loitzl i koch - oboje maja ponad 25 lat. hoellwarth zas ustapi miejsca innauerowi i innym mlodym - wcale nie lepszym od martina. ale coz o to ten najbardziej cyniczny team na skokach - uwazany przez wielu za taki super. wszyscy tams a tacy HAPPY... szkoda tylko ze sprawy sa tak brzydko zalatwiane. obluda, hipokryzja, oszustwa.. to codziennosc OESV. i tan ich caly autokar - zalosne.
szkoda bo kiedys bylo inaczej.
(15.03.2007, 14:26)
beata
Grunt im sie pali pod nogami bo po prostu wymiękają przed naszym Adamem i znależli sobie kozła ofiarnego w postaci Heliego i jak im w konkursach pójdzie do bani to zwalą na złe nastroje w drużynie........
(15.03.2007, 14:08)
daf
No cóż, pewnie powiedział parę słów prawdy i się dzieciątka poobrażały. Nic dziwnego, że Widelec nie miał ochoty jechać z tą dzieciarnią na MŚ do Japonii.
Trzymaj się Hoellwarth. Nie kończ kariery, tylko wygryź ze składu któregoś szczyla...
(15.03.2007, 13:42)
Polonus
To co konkretnie Hoellwarth powiedział? Chyba zrobił to publicznie? Bo jak nie, to tak jakby nic nie powiedział. Więc nie wiem, o co Innauerowi chodzi. A jak powiedział publicznie to ja, na przykład, chętnie bym to przeczytał, a nie domyślał się z enigmatycznie napisanego artykułu. Poproszę kotlety! Pardon, konkrety. A nie znów jakieś zamiatanie pod dywan. O doping chodzi, o nierówne traktowanie poszczególnych zawodników czy o co?
(15.03.2007, 13:39)
Einstein
szkoda... :(
Jeden z bardziej utytułowanych skoczków austriackich, pierwsza piętnastka pucharu.
Ciekawe co takiego nagadał, ze aż tak go potraktowano...
(15.03.2007, 13:39)
Morgi
kiedy pokażecie wyniki z MŚ juniorów?
(15.03.2007, 13:30)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Hoellwarth poza drużyną
Hoellwarth poza drużyną

Hoellwarth poza drużyną

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich