spidermanNo tak "daf" masz świętą rację. Zupełnie nie rozumiem zachowania tego anonima. Nie lubimy takich gości...
@redakcja
Czy zrobicie kiedyś artykuł dotyczący tunelu aerodynamicznego? Do tego poprosiłbym o wypowiedzi skoczków co sądzą o treningach w tym właśnie tunelu.
Pozdrawiam!
(16.10.2005, 21:30)
dafKtoś mnie tu zdaje się zakwalifikował do Trójcy Świętej... Hahaha, rzeczywiście najwyższa pora zmienić portal, tyle że ja tego robić nie zamierzam... A towarzystwo Spidermana i Fanki w Trójcy - doskonałe :))). Tchórzliwym anonimom stanowcze NIE !!!
(16.10.2005, 21:20)
spidemanZupełnie zgadzam się z "Fanką z Pozniania". Co raz częściej okazuje się, że się zgadzamy :D
Rzeczywiście temat tunelu aerodynamicznego mógłby być dobrym tematem dla redakcji do sporządzenia nowego artykułu na ten temat. Z pewnością byłoby to bardzo ciekawe. Może redakcja zrobi kiedyś taki artykuł? Już teraz gorąco ją do tego zachęcam!
(15.10.2005, 22:22)
Fanka z PoznaniaPrawdziwą tragedią jest czytać takie wypowiedzi , jak te piętro niżej , nawet nie podpisana ,
osoba ta , zupelnie nie wie , co to dobry humor :))
(15.10.2005, 15:27)
...Jezu!! Trojca swieta wzajemnej adoracji!! :))) Czas uciekac z tego portalu.
Tragedia, trzy istnienia polskie doszly do konsensusu :), na dodatek jak bardzo marnego!!
(15.10.2005, 13:28)
dafSkoczcie ze spadochronem, to poczujecie znacznie więcej niż czują skoczkowie :) To jest dopiero jazda...
(15.10.2005, 11:30)
Fanka z Poznania@ spiderman
podobno to niesamowite uczucie ,
ale ja również chcialabym się dowiedzieć , co o tym sądzą zawodnicy , co czują ,
nawet daleś niezly temat , dla redakcji ,
bylby to kolejny dobry material na artykul !
(14.10.2005, 22:24)
spidermanCiekawe co by się z nimi stało gdyby trenowali w laboratorium "dużych prędkości" ?! :D
Zastanawialiście się jak skoczek musi się fajnie czuć trenując w tunelu aerodynamicznym? Przez minutę lub więcej znajduje się w powietrzu! To musi być super uczucie. Chciałbym wiedzieć co sami skoczkowie myślą o treningach w tunelu aerodynamicznym...
(14.10.2005, 21:30)
Fanka z Poznania@ daf
za każdym razem robię się większa ,tak rosnę :)))
że zaraz z fotela spadnę :)) , dzięki za pochwaly , ale ty i inni również bardzo rzeczowo piszecie ,
ale to mile , dzieki ,
znalazlam jeszcze taką malutka informacje na temat tunelu w Warszawie ,
są tam dwa laboratoria ,
Malych Prędkości , i Dużych Predkości ,
pisza tam , że nasi skoczkowie trenowali tam w tym roku ,
w tym tunelu malych prędkości ,
trenowali glównie silę wybicia z progu oraz ulożenie sylwetki w locie .
Pozdrawiam .
(14.10.2005, 17:49)
daf@Fanko
jak zwykle masz racje, sama racje i tylko racje :))). Wlasnie po to sa te treningi, zeby korygowac ulozenia ciala juz w trakcie lotu.
(14.10.2005, 17:42)
Fanka z PoznaniaZ mojej skromnej wiedzy wynika , że w tunelu ćwiczyć można poszczególne fazy lotu skoczka ,
podczas gdy w normalnych warunkach na skoczni ,aby skorygować blędy , każdy z zawodników musi oddac po okolo 60 skoków ,
w tunelu poszczególne fazy lotu , widac niemalże odrazu ,
zawodnik robi tzw.symulację skoku , a trener ogląda to bezposrednio chyba na momitorze , dosjkonale widzi narychmiast jakie fazy lotu ma zawodnik , i poprawia jego blędy natychmiast ,
natomiast nie wiem czy dobrze myslę z jaką silą musi dmuchac w tym tunelu ,
ale chyba sila jest obliczana , od prędkości jaką zawodnik uzyskuje na ptogu skoczni ,
tak mi się wydaje , gdyby byla większa , to zawodnika chyba by powialo na Kamczatkę albo i dalej :)))
może się mylę ale to chyba tak mniej więcej wygląda , jeśli ktos coś wie , to może mnie śmialo poprawiać ,
Pozdrawiam was .
(14.10.2005, 17:13)
dafTak, sa przywiazani sznurkiem a trener trzyma drugi koniec. W efekcie to wyglada jak duzy latawiec... :)
(14.10.2005, 16:55)
spiderman@fan skoków
Nie ma za co :D
Tak na marginesie to gdy skoczkowie trenują w tunelu aerodynamicznym, to chyba muszą być przywiązani do czegoś?! W innym przypadku wydaje mi się, że by odlecieli ;) Czy ktoś się w tym orientuje? Jak coś wiecie to piszcie!
(14.10.2005, 16:39)
fan skoków@spiderman
Dzięki za poprawienie mnie.
pozdrowienia
(14.10.2005, 16:31)
spiderman@fan skoków
Tunel aerodynamiczny na pewno daje możliwość dłuższego przebywania w powietrzu skoczka :D Ale na pewno nie daje możliwości dłuższego lotu :P
(14.10.2005, 16:28)
fan skokówNie wiedziałem że tunel aeorodynamiczny daje możliwości dłuższego lotu.
Co do tego że czytają nasze komentarze to czasem wątpię, m.in. dlatego bo redakcja do dziś nie odpowiedziała na mój tekst o błedzie na tej stronie na temat ilości dzieci Clinta Jonesa.
pozdrowienia
(14.10.2005, 15:16)
dafPonoc smiech to zdrowie, wiec warto miec troche dystansu do wszystkiego wokol...
Dziekuje Fanko za mile slowa :)
(14.10.2005, 13:27)
Fanka z PoznaniaTylko spokojnie chlopcy :))
już wczoraj zauważylam , że zniknęly dwa pierwsze komentarze , choć pojęcia nie mam dlaczego ,
ale to znak ,że redakcja czyta to co piszemy , i czuwa , zupelnie przypomina mi to żolnierzy na straży nocnej :)) ,
żartuje oczywiście , myslę ,że redakcja sie nie pogniewa ,
@ spiderman
ja też tak uważam , że każdy rozsądny i normalny trener korzysta dzis z cudów techniki , ale jakis czas temu jak tylko pojawila się informacja , że nasi pojechali treneować w tunelu , rozpetala się prawdziwa wojna , juz nie będę mówić kto taką burzę wywolywal , bo i po co , ale osobe , którą mam na mysli zawsze nawiedzają czarne myśli , jesli chodzi o Kuttina , czy o to co robią , jak treneują itd.
ja też tak myślę , że trener korzysta z tych cudów techniki , i napewno nie ze szkodą dla skoczków ,
podzielam twoje zdanie , że to może być tylko na korzyść sportowców ,
@ daf
nieżle się ubawilam , co do zdania z tym parowozem :)))
dobrze się z Wami rozmawia , taka dawka humoru nikomu tutaj nie zaszkodzi.
(14.10.2005, 09:17)
dafStanowczo protestuje przeciwko usunieciu chocby literki z komentarzy Fanki :)
(14.10.2005, 08:51)
spidermanNo to teraz przydało by się aby usunięto pierwszą linijkę komentarza "Fanki z Poznania" żeby to miało jakiś sens...
Nie sądzę aby Kuttin wykończył naszych w tunelu aerodynamicznym. Po prostu trenował z Polakami w tym właśnie tunelu. Chyba jest to jak najbardziej normalne?! Polacy mogą mieć z tego tylko korzyści...
(13.10.2005, 23:58)
daf@Fanko
jak widzisz, Szanowna Redakcja "przeczyściła" komentarze i wyrzuciła śmieci. Znak, że ktoś "od Nich" to czyta :). W rezultacie - jesteś pierwsza a nie trzecia.
Co do tuneli aero, no cóż, widocznie niektórzy trenerzy reagują na to jak ludzie w XIX wieku na widok parowozu - żegnali się i w panice uciekali gdzie pieprz rośnie. A już o przejażdżce tą "diabelską maszyną" nawet słyszeć nie chcieli :)
(13.10.2005, 22:19)
Fanka z PoznaniaNo to ja będę trzecia , :)))
Jeszcze nie tak dawno niektórzy mówili , że Kuttin naszych wykończy w tunelu ,
dla mnie to bylośmieszne , bo to normalny tryb przygotowań ,
przwie wszystkie ekipy korzystają z tunelu , zawodnicy mogą w ten sposób , po kolei odrazu dowiadywać się , jak wygląda ich skok w każdej fazie lotu ,
podczas gdy na skoczni zeby to sprawdzić , każdy musiaby oddać po ok .60 skoków ,
takie są cuda techniki dzisiaj ,
dlaczego by z nich nie korzystać ???
(13.10.2005, 17:09)