Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Atak mediów i kibiców na trenera Kuttina nie ustaje. Wielu obwinia go, za brak medalu polskich skoczków na MŚ. Głośno jest także o rzekomej kłótni Apoloniusza Tajnera z aktualnym szkoleniowcem. Wszystko to, aby podgrzać atmosferę. Wielu to lubi. Jeden błąd - wyrzucić, oczernić, zniszczyć! Należy może zacząć od siebie. Każdy z nas popełnia błędy. Najważniejsze, by umiał wyciągnąć odpowiednie wnioski na przyszłość. Czy presji ulegnie PZN i zrezygnuje z dalszej pracy Kuttina? Wszystko wskazuje na to, że nie. I całe szczęście. Znamy takich co chcą budować nowe na starych zgliszczach. To ostatnio modne w naszym kraju...

Sam Kuttin, który jest pod ciągłym ostrzałem, próbował bronić się i tłumaczyć. Wreszcie zrobił najrozsądniejszą rzecz w takiej sytuacji - wyjechał z rodziną na zasłużony odpoczynek.

Po krótkiej nieobecności wyciągnął następujące wnioski. "Na MŚ nie popełniłem błędów. Okres przygotowawczy przepracowaliśmy dobrze. Szkoda tylko, że tak dużo szumu zrobiło się w pewnym momencie wokół kadry. Afera z flagą, drobne nieporozumienia na samym początku. Wszyscy byliśmy bardzo zestresowani, a to nie sprzyja efektywnej pracy. Pierwszy sezon zawsze jest trudny, ale nie chcę się w żaden sposób tłumaczyć. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że oczekiwania były zdecydowanie większe. Ale w tym wszystkim trzeba dostrzec pozytywy - byliśmy bardzo blisko osiągnięcia celu, co pokazało że stać nas na wiele. Jednak powtórzę raz jeszcze, nie uważam żebym popełnił jakieś błędy".

Austriak w wywiadzie dla Przeglądu Sportowego, zapowiedział, że po MŚ zmieni nieco zasady obowiązujące w reprezentacji. "Głównego procesu szkoleniowego nie można zmieniać, ale owszem na innych płaszczyznach, takich jak konsekwencja, pewne zmiany nastąpią. Niektórzy skoczkowie muszą zrozumieć co to jest trening, regeneracja, dieta. Muszą zacząć podchodzić do tego profesjonalnie. Teraz zacznę wnikliwie to obserwować i jeżeli zauważę że coś jest nie tak, będę usuwał z pierwszego zespołu. Jest wielu innych młodych, perspektywicznych skoczków, którymi można się zająć. Tym bardziej, że plany mamy bardzo ambitne. Chcę, by w przyszłym roku czterech, pięciu skoczków skakało w każdym konkursie. I zrealizujemy to".

Kuttin wyraźnie niezadowolony jest z podejścia naszych młodych skoczków do sportu. "Mam pretensje do młodszych zawodników. Sto tysięcy razy powtarzałem im jak ważne jest lądowanie i telemark, że walczymy o każdy ułamek punktu, ale co z tego. Jak grochem o ścianę. Zupełnie brakuje im konsekwencji. Strasznie mnie to wkurza".
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« marzec 2005 - wszystkie artykuły
Komentarze
Patryk
Do turynu IO sklad Polski bedzie wygladac tak
1.malysz
2.stoch
3.rutkowski
4.tonio tajner
(04.03.2005, 18:51)
nika
Ja w zupełności zgadzam się ze słowami Kuttina. Wierzę,że wie co robi.
A co się tyczy młodszych skoczków , to prawda..Muszą wybrać, albo sport albo obijanie się. Spójrzcie na Bachledę przecież on wygląda jak reklama MC' DONALDSA!!
(04.03.2005, 09:36)
HEINRICH KUTTIN
POLECĄ GŁOWY!!!
Ojee
(03.03.2005, 20:26)
Henio
@szarej myszy
Obyś miała rację
(03.03.2005, 10:19)
edwald
Ja bym tak wszystkich wywalił i zrobił czystkę od nowa!!!
(03.03.2005, 10:02)
Szara Mysz
@do Henia
Obibok Tajner wyleci już się o to postara wszechmocny Eddi F.
(03.03.2005, 09:48)
Henio
Kuttin-trzeba mierzyć siły na zamiary.
Obiboka Tajnera nie wyrzucisz,
raczej on ciebie wyrzuci.
(03.03.2005, 08:29)
Kolka
@Rainbow
Genialny pomysł - Mateja trenerem! Hehe... (I problem z Kuttinem z głowy)! ;)
(02.03.2005, 22:20)
Rainbow
Mam nawet autograf Roberta z Holmenkollen`97.
Zajal wtedy 8 miejsce, a Adam 16.
(02.03.2005, 22:20)
Rainbow
@Kolka
Ja tez uwazam, ze Mateja ma talent, a nawet byly czasy, kiedy tylko o nim sie mowilo. Brakuje mu widocznie jeszcze szczescia, pewnie urodzil sie nie pod ta " odpowiednia gwiazda ", : ).A moze to on zostanie trenerem ?. Ja go wlasciwie lubie i jest mi go zal, kiedy zawala skok za skokiem.
(02.03.2005, 22:16)
Kolka
@Rainbow
Jeżeli nawet Adam ma nieoficjalnego psychologa to jakiś wspaniały on nie jest ;) jeżeli Małysz ma takie "problemiki" jak wymieniłam poniżej...
Jeżeli chodzi o Mateję to sądzę iż dobry, a raczej bardzo dobry psycholog byłby w stanie mu pomóc. Lecz lata mijają, a Robert skacze tak jak wszyscy widzą - przeciętnie. Szkoda, bo uważam, że on ma talent...
(02.03.2005, 22:11)
Rainbow
nieoficjalnego, oczywiscie, zgubilam "o"
(02.03.2005, 22:00)
Rainbow
@Kolka
Nie twierdze, ze zupelnie nie jest potrzebny. Np. gdy zawodnik ma powazny upadek i potem boi sie skakac, wtedy naturalniejest konieczny psycholog.
A moze Malysz ma nieficjalnego psychologa, my nie musimy o tym wiedziec. A Mateja jest taki troche za miekki do tego sportu. Skakac umie, ale watpie, czy mu ktos moze pomoc. Ale byc moze sie myle, to tylko takie moje "glosne myslenie ", poniewaz sama pomagam rozwiazywac problemy innych.
(02.03.2005, 21:56)
Kolka
@Rainbow
Mówisz, że psycholog jest nie potrzebny? Byłby nie potrzebny gdyby Małysz faktycznie mógł go sobie "zastąpić", ale to że ciągle chce wypaść jak najlepiej, ale mu to nie wychodzi, bo jest pod ciągłą presją fanów, jest ewidentnym przykładem, że psycholog jest konieczny! Kuttin jak widać dobrym psychologiem nie jest... Popatrz też że są inni zawodnicy w kadrze! Np.: Robert Mateja. Dlaczego na treningach skacze dobrze, a na zawodach "psuje" skok...?
(02.03.2005, 21:48)
Jagaciarz
@PHL-zgoda-tylko popatrz tez na wyniki osiagane przez Tomka Pochwale
(02.03.2005, 21:39)
Rainbow
Pojawia sie stale wolanie o psychologa dla zawodnikow. Trener powinien spelniac ta role, bo to on tez umie skakac i wie co zawodnik czuje tam na gorze przed skokiem. Zwykly psycholog, nawet ten najzdolniejszy, zna to tylko z teorii. Najlepsi sportowcy w wiekszosci nigdy nie potrzebowali psychologa. Poniewaz sa silni psychicznie i potrafia zwalczac sami swoje "demony w glowie ".A jezeli nie, to sa zbyt slabi aby konkurowac. Uzaleznienie od psychologa tez nie jest za dobre. No bo jak go zabraknie, to co ? Kleska i placz i zgrzytanie zebow.Wiecej wiary w siebie, nalezy sobie samemu dac kopa i walczyc. Sukces sam wtedy przyjdzie.
(02.03.2005, 21:25)
Jacek
Zgadzam się z Kuttinem on nie może za nich skakać!Co do Adama zapomnieliście o grypie ijak po niej skakał Ahonen.Po co Adam jeździł tam i z powrotem do Villach i Zakopca z takim potężnym katarem - bo PZN kazał!!!
(02.03.2005, 20:36)
essi
Dajmy Kuttinowi szansę! Kazdy popełnia błędy. KAzdy! Dajmy mu szanse je naprawić...
(02.03.2005, 20:30)
PHL
Wiele osób proponuje tu skład kadry A,B,C itd. Dziwne, że nikt nie wymienił nazwiska Tomasza Pochwały. Jeszcze niedawno był uważany za najzdolniejszego po Małyszu, a teraz wygląda na to, że o nim zapomniano. Ludzie!!! On nie zakończył sportowej kariery!!!
(02.03.2005, 19:34)
Glos z boku.
Trening silowy dla Adama przed MS to nonsens.
Kazdy zawodnik powinien miec indywidualny trening dostosowany do potrzeb organizmu. Kadra nie moze byc szkolona od sztancy. Wielkie talenty to silne indywidualnosci, ktore nalezy respektowac, i wspierac. Treningi i metody szkoleniowe nie moga zlamac zawodnika harakteru. Czy Pan Kuttin to bierze pod uwage ?
(02.03.2005, 19:04)
Charisma
@Kolka
to prawda, że polskim skoczkom brakuje psychologa
poza tym, to nie Kuttin skacze, jak już ktoś przede mną napisał
to nie on jest bez formy i to nie on zawala skoki
bez względu na to, czy lubię Kuttina, czy nie ( a w moim przypadku raczej to drugie się sprawdza), to nie jego wina, że skoczkowie zawalają skoki... pozdro
(02.03.2005, 18:58)
TAMI
Pietras zgadzam się z Tobą, to nie Heinz skacze. Nie sil się jednak na próby tłumaczenia tego. Wiadomo, że polak nigdy nie obwini siebie, tylko zwali winę na resztę--> myślę, że wiesz o co mi chodzi... Pozdrawiam :)
(02.03.2005, 18:31)
Realista
Niestety na Turniej Skandynawski jadą znowu Mateja i Bachleda (bez formy) i Stoch (choć MŚ juniorów będą na skoczni normalnej). A to nie MŚ, tu dużo trudniej będzie zakwalifikować się do "50", bo dochodzą zawodnicy gospodarzy. Naszym zawodnikom skoro zmuszono ich do wyjazdu należy postawić zadania ambitne, ale wykonalne:

1. Mateja i Bachleda - przynajmniej jeden awans do "50".
2. Stoch - przynajmniej dwa awanse do "50".
3. Małysz - regularny awans do "30", przynajmniej dwa miejsca w "10" - Małysz ma wciąż realną szansę na pierwszą "5" w PŚ i pierwszą "5" w lotach.

Nierealne wymagania zwiększą gorycz porażki.
(02.03.2005, 18:09)
Kolka
Ja popieram słowa Kuttina... On raczej nie popełnił większych błędów, lecz cały czas zastanawiam się nad jednym...
--->Brak psychologa! - Moim zdaniem jest to największy błąd, lecz kogo tu winić? Kuttina? Nie wiem czy to jest jednak do końca Jego wina... Przecież oficjalną przyczyną odejścia Blecharza to sprawy finansowe. Więc może winić PZN? Ale jak tu zatrudnić psychologa kiedy Małysz mówi, że pojawiło się "zmęczenie materiału"... Jeżeli ktoś czytał książkę Adama "moje życie" to wie o czym mówię. Niestety brak psychologa jest coraz bardziej widoczny! Np.: teraz, kiedy sytuacja jest taka, że wszyscy bombardują Kuttina - to całe zamieszanie odbija się zaraz na kadrze! Ale dopóki Adam będzie uważał, że psycholog jest nie potrzebny to zatrudnienie go przez PZN będzie niczym wyrzucenie kasy w błoto... I co? Kogo winić? Małysza? Bezsens...
(02.03.2005, 18:05)
witus
No właśnie :P?
(02.03.2005, 17:50)
pietras
@Jasiek
I KOGO ZATRUDNIA??
(02.03.2005, 17:42)
Jasiek
Powinni zwolnic Kuttina.
(02.03.2005, 17:42)
pietras
@snow
GOŚCIU NIE KRZYCZE POPROSTU BRONIE BIEDNEGO KUTTINA!!!
(02.03.2005, 17:41)
Noemi
PAN KUTTIN MA RACJE MOWIĄC, ZE NASZYM SKOCZKOM BRAKUJE KONSEKWENCJI!! NAJPRAWDOPODOBNIEJ JEST TO SPOWODOWANE TYM, ZE NIGDY NIE MNIELI ZADNEJ DYSCYPLINY!! NIE WIEM DO KONCA ALE TO JEST MOZLIWE!! ZOBACZYMY W PRZYSZLYM ROKU CZY TO SIE ZMIENI I CZY TERAZNIEJSZY TRENER DOKONA TEGO CZEGO PRAGNIE!!
(02.03.2005, 17:31)
Jasiek
Kadra A
cele główne: przygotowanie do IO Turyn, PŚ

skoczkowie:
1.Adam Małysz
2. - najlepsi poza Małyszem w MP
3. p.pkt. 2.
4. zawodnik wybrany przez trenera

(02.03.2005, 17:11)
L@teps
Właśnie. Jeśli nie Kuttin to kto BONIEK? Żeby było tak jak z S-kadrą
(02.03.2005, 16:46)
Sigurd Pettersen
@:/ :/ :/ :/
Zastanów sie lepiej!!!
bachleda stoch mateja PRZECIEZ TO NAJ POLSCY SKOCZKOWIE OPRÓCZ KRÓLA SKOCZNI!!! A TY ICH CHCEZ WYRZUCAC!!!
(02.03.2005, 16:20)
Sigurd Pettersen
KUTTIN THE BEST

A PRZECIEŻ PORÓWNAJCIE SOBIE SEZONY 2003/2004 2004/2005

POPRAWA JEST NA PEWNO:):):):):):):):):)
(02.03.2005, 16:16)
Sigurd Pettersen
KADRA A:Małysz Bachleda Stoch Długopolski Mateja
KADRA B:Rutkowski Skupień Żyła Urbański Hula(jak sie nie poprawi to won)W.Tajner(to samo co hula)T.Tajner(to samo co hula i W.Tajner)
KADRA C ci co sie nie sprawdzą wyżej
(02.03.2005, 16:13)
ania
POPIERAM TRENERA KUTTINA!!! WIEKSZOSC SKOCZKOW POLSKICH MYSLI ,ZE SA NIE WIADOMO KIM I WSZYSTKO IM SIE NALEZY.
WYWALIC MOZE WTEDY COS ZROZUMIEJA.
(02.03.2005, 16:13)
Glon
Jeśli nie Kuttin, to kto?
(02.03.2005, 16:12)
snow
@Pietras
Nie krzycz gościu! Na początek zastanów się co chcesz przekazać!
To co piszeszez ti stewk bzdur!!
(02.03.2005, 15:56)
pietras
@:/ :/ :/ :/
WIESZZ ZABARDZO NIE MA W CZYM WYBIERAC, MOZE TY ZACZNIESZ SKAKAC I WEJDZIESZ DO KADRY KUTTINA JAK JESTES TAKI<A>MONDRY<A>,M OZE KUTTIN DA CI WSPANIALOM MOC DZIEKI KTOREJ BEDZIESZ SKAKAL<A> LEPIEJ OD AHONENA!!!
(02.03.2005, 15:52)
pietras
JAK CZYTAM TE GŁUPSTWA NA TEMAT HEINZA TO POPROSTU WALE W MONITOR,
LUDZIE PRZECIEZ TO NIE KUTTIN SKACZE TYLKO NASZA LECIWA, NIEUDOLNA I BEZINTERESOWNA KADRA KUTTIN ROBI WSZYSTKO CO TRZEBA POWTARZAM JUZ TO 1000000000000 RAZ:)!!!
(02.03.2005, 15:46)
Zakład pogrzebowy
@papcia
Ja myślę, że Topór zrobi trupa jeśli nie z tatki to z synalka na pewno
(02.03.2005, 15:35)
Stanley
@Tatko
"znawco" od siedmiu boleści zamknij dziub i się nie wychlaj!!
Matolstwo po to ósmy grzech polaków!!
(02.03.2005, 15:27)
szara mysz
Tatku
Do IO w Turynie jeszcze się dużo może zdaryzyć.
Może papcio Tajner zostanie trenerem kadry Korei albo Chin, przacież to taki doskonały fachowiec.
(02.03.2005, 15:26)
Małyszofan
@mmm_krakow
Wiadra pomyj nie będzie;-).
Nie chodziło mi o warunki fizyczne, choć i to jest ważne.U nas skoczkowie są za mało ambitni, wiedzą że konkurencja jest niewielka, więc skakać będą i nic ich nie motywuje, żeby się bardziej starać. A jak mają zagranicznego trenera to uważają, że wyniki same przyjdą. A tak nie jest.
Pozatym w Polsce mimo wszystko problemem są koszta. Nie każdy z tych, którzy chcieliby skakać może sobie pozwolić na skakanie.
I weź nasze realia - oni wolą zamiast skakać zdobyć zawód by móc utrzymywać rodzinę. Ze skoków nie wyżyją - to po co się męczyć...

(02.03.2005, 15:20)
Tatko
@ szarej myszy
Tonia to ty możesz wywalić ale po moim trupie.
Dopóki ja jestem Dyr. S.PZN na IO w Turynie pojedzie (na wycieczkę)Tonio
(02.03.2005, 15:15)
mmm_krakow
@ewa
Zachowują się jak nieodpowiedzialni - bo Kuttin na to pozwolił. Pozwolił łazić sobie po głowie, a teraz ma pretensje że nikt go nie chce słuchac.
(02.03.2005, 15:15)
szara mysz
Kutin ma rację.Kto nie trenuje i nie ma motywacji to wynocha z kadry A. Jest tylu młodych,zdolnych skoczków np.Urbański ,Hula, Topór i in.
Proponuję taki skład kadry A:
Małysz, Stoch,Urbański Hula
Kadra B
Mateja,Rutkowski,Długopol ski,Bachleda
Kadry C nie ma
A mojego ulubieńca Tonia "nielota" bulę, Skupnia i resztę obiboków wywalić na zbitą mordę.
(02.03.2005, 15:11)
ewa
Taa... Kuttin był świetnym trenerem, gdy Adaś wygrywał latem. A teraz okazał się do niczego, bo Polacy wrócili z mistrzostw bez medalu. Jakie to u nas w kraju typowe. Raz coś nie wyszło i już odzywa się sztab "znawców", wielkich mądrali, którzy wszystko zrobiliby lepiej. Szkoda mi Kuttina. Nie jest jego winą to, że polscy skoczkowie (poza Adasiem oczywiście) zachowują się jak nieodpowiedzialni .
(02.03.2005, 15:08)
mmm_krakow
@Małyszofan
Jesli zawodnik o wzroście 1,70 i wadze 60 kg ma talent [a tego Rutkowskiemu nie brakuje] to przy odpowiednim trenerze jest w stanie być w czołówce światowej :D Ale jeśli trener mowi, że konieczne jest obniżenie wagi, bo 60 kg to za wiele, to dla mnie wcale profesjonalista nie jest :D
Przykład? Proszę bardzo... Kojarzysz w ekipie Austrii takiego skoczka jak Reini Schwarzenberger - akurat w jego przypadku jest to dokładnie widoczne. W Pucharze Świata pojawił się w połowie lat 90-tych. I gdy trenerem był Andreas Felder, to Reini był skoczkiem nr 2 w ekipie Austrii, wygrywając konkursy, lub będąc na podium - miejsce 9 w klasyfikacji generalnej :D
Kojonkoski uznał że koles jest za ciężki - zaczął odchudzanie. Przez pierwszy sezon jeszcze było dobrze, potem - dno dna i kilometry mułu + kontuzje...
Gdy trenerem Austriaków został Lepistoe - Reini znów pojawił się w czołówce, a nieraz był o krok od podium...
W tym sezonie - LGP jeszcze dobrze, zimą - nie istnieje...
Wnioski wyciągnijcie sobie sami...

A teraz czekam na wiaderka pomyj, które zaraz na mnie zostaną wylane :D
(02.03.2005, 15:08)
Małyszofan
Przepraszam - kto się nie cieszył kiedy Adam zdobywał laury w Letnim GP? Kto się nie cieszył z sukcesów w Harrachowie, na Kulm i w Zakopanem?Ten sezon pokazuje, że Adam mimo iż w czołówce światowej utrzymuje się nieprzerwanie już 5 rok ( przez co jego wydolność fizyczna może spadać), potrafi jeszcze walczyć i wygrywać.NIe muszą to być ciągle medale mistrzostw!!! Praca z trenerem Kuttinem daje Mu motywacje i komfprt psychiczny.Dlatego nie narzekajcie.
A inni - cóż - talent na miarę Adama zdarza się rzadko, a przy przeciętnych możliwościach, nawet najlepszy trener nie może zrobić z zawodnika mistrza. Na to składa się wiele czynników, w tym traning, ale przede wszystkim postawa skoczka.Trzeba połączyć te rzeczy i dodać odrobinę szczęścia, a wówczas można mówić o rezultatach.
(02.03.2005, 14:58)
mmm_krakow
A co się odwlecze, to nie uciecze, po Turynie wszystko się da naprawić <lol>
(02.03.2005, 14:57)
mmm_krakow
@Luk
Gdy wybierano trenera Kadry B, kontr-kandydatami byli: Richard Schallert z Austrii [polecany wówczas przez Innauera, obecnie jest II trenerem ich kadry] oraz ... Vasja Bajc [niektórzy chyba lekko zdziwieni] :)
Kontr-kandydatem Kuttina do stanowiska trenera reprezentacji był Hannu Lepistoe :)
No ale niektórym się wydawało że za drogi [chciał troszkę więcej], i że z uwagi na duuużą róznicę wieku nie dogada się z młodymi [jakoś z młodzieżą włoską się dogadał].
Gdybyśmy jego wybrali - mielibysmy dostęp do fińskiej myśli szkoleniowej z ostatniego ćwierćwiecza :)
I byc może byłby "tańszy w utrzymaniu" - nie jeździłby co chwile do domu, prawdopodobnie nie chciałby tez samochodu do dyspozycji [tylko tak jak w Austrii sprowadził swój].
A Adam dołączyłby do doborowego towarzystwa mistrzów...
Nykaenen/Puikkonen -> Cecon -> Ahonen/Laitinen/Soininen -> ...[tu jest miejsce w kolejce dla Adasia]...
(02.03.2005, 14:56)
biedronka
te glosy "zawiedzionych kiboli" staja sie nudne
popieram Kuttina, on jest trenerem , a nie my
trzeba dac szanse,zeby czlowiek sie wykazal, by cos zbudowac potzeba dobrej woli z obu stron- zawodnikow i trenera, a nie tylko trenera
(to nie dotyczy tylko Krola Adasia...)
(02.03.2005, 14:51)
Luk
Ostatnie zdania: tam pisze że młodsi zawodnicy popełniają błedy przy lądowaniu. Otóż to! Gdy by nie to, Rutkowski dwa razy by się zakwalifikował w Zakopanem do finałowej serii!
(02.03.2005, 14:50)
Luk
Naszym trenerem może być Mika Kojonkoski! Może nie być prawdziwy, wystarczy jego kopia :)
(02.03.2005, 14:48)
Luk
Niech siebie samego wyrzuci Kuttin!!!
(02.03.2005, 14:46)
wiesiek
JAK TO NIE JEST WINA KUTTINA A KOGO??? czy ktoś mi to wyjaśni??? po co Małysz jechał na LGP??? Kuttin tak chciał a forma zamiast na MŚ przyszła na LGP a teraz wielkie kłutnie winnych nie ma a Kuttin chyba zapomniał o reprezentacji.BRAVO PANOWIE TAK DALEJ A POMARZYMY O MEDALU NA IO
(02.03.2005, 14:43)
Luk
Co za dureń nam dał takiego trenera?! Chyba chcieli oszczędzić i zatrudnić najtańszego!!! I najgorszego!!!
(02.03.2005, 14:42)
Luk
Sam jesteś obibokiem, Kuttin!!!
(02.03.2005, 14:41)
Apolinary
@Stawy
W dalszym ciągu jest błąd przy punktach Johnsona(USA) wg Fis ma 44pkt a nie 4mniej.(kl.CoC)
(02.03.2005, 14:39)
mmm_krakow
@Walther
Wszystko pięknie-ładnie, tylko gdzieś Horngachera zgubiłeś :D A w sumie to jego zasługa, że ktokolwiek poza Adamem zdobył punkty w zimowej części PŚ :D
Pokaż mi ile pkt nazdobywali Wjtki i Mateusz, którzy byli w kadrze A. ;)
A bełkot podpisany jako "nimmy", pachnie mi wywodami niejakiego "Grubego" :)))))
(02.03.2005, 13:12)
Elvis
Trener Kuttin powinień pracować do końca kontraktu i później przyjdzie czas na to by ocenić jego wyniki.Pan Tajner powinien od zaraz przestać się kręcić pod skocznią i zacząć realizować swoje zadania,a nie patrzeć Kuttinowi na ręce. Heinz trzymaj się,a tych wszystkich niby zawodników, którzy nie chcą się dostosować do Twoich zaleceń po prostu wywal z kadry!
(02.03.2005, 13:11)
nimny
Myśle że w Finlandii szanse powinien dostać Krystian Długopolski który spisze się w okolicach 10-tej 5-tej dwójki i bedzie doprowadzał zespól Schalke do zwycięstwa??
(02.03.2005, 13:06)
Walther
Mój plan kadr na sezon 2005/2006

Kadra A
cele główne: przygotowanie do ZIO Turyn, PŚ

skoczkowie:
1.Adam Małysz
2. - najlepsi poza Małyszem w MP
3. p.pkt. 2.
4. p.pkt. 2
5. zawodnik wybrany przez trenera
6. zawodnik wybrany przez trenera

trenerzy:H. Kuttin, Ł. Kruczek, kolsuntant P. Fijas.

Kadra B
cele główne: MP, przygotowanie do kolejnego sezonu do kadry A.

skoczkowie:
1, 2, 3 - kolejni wg. MP (najl. pominięci w Kadrze A)
4, 5, - zawodnicy w wieku 18-20, najlepsi w swojej grupie wiekowej
6- wg. decyzji trenera

Trenerzy: Jan Szturc, Zbigniew Klimowski

Kadra C - brak

Kadra J
Najlepsi juniorzy wg. OOMł, bez wybranych do wyższych kadr.

Trener: Wojciech Skupień.

(02.03.2005, 13:06)
andbal
Inne strony podają skład na Skandynawię. Kiedy coś na ten temat u Was ?
(02.03.2005, 13:05)
Kathie
Trener Kuttin jestw porządku. Nie należy go zwalniac po jednym sezonie. Uważam ze to wielkie szczęscie iz jest trenerem kadry.
(02.03.2005, 12:21)
mmm_krakow
Kadra A
Małysz pod opieką Kuttina
Kadra B
Horngacher dostaje do "ustawienia do pionu" całą resztę :)
A wyniki ocenimy po sezonie <lol>
(02.03.2005, 12:07)
selekcjoner
Czy skład na Vikersund to tajemnica Dyr.Sportowego PZN?
Jeśli tak to niełatwo zgadnąć że na wycieczke na CoC jedzie Tomisław -Bula.
(02.03.2005, 12:07)
Michciu
Zgadzam się powywalać do kadry B. Wszystkich leni!!!1
(02.03.2005, 11:54)
mmm_krakow
Mateja wyszedł z Kadry B [więc jesli już przypisujemy komuś zasługi to na pewno nie Kuttinowi], a gdy wrócił do Kadry A, to wróciły i stare błędy [skręcenie w locie] :)
W kadrze A przed sezonem mieliśmy takie "orły" jak Wojtki [Tajner i obrażalski Skupień] oraz Rutti-pijus [mam nadzieję że się poprawi], może mi ktoś pokazać paluchem [to a 'propos wywodów kolora, tych poniżej], kto z nich zdobył choć jeden punkt w PŚ???
Więc przestańcie bełkotać wszyscy o tym, ile to nie nazdobywali punktów :)))))))
(02.03.2005, 11:35)
kolor 25
dajmy szanse Kutinowi. osobiście uważam ze i tak przez swój okres pracy z naszą kadrą ma lepsze osiągnięcia niz polo tajner. dowodem tego jest fakt iz mamy aż pięciu polaków w klasyfikacjii pucharu świata( bachleda, długopolski, mateja , stoch, i oczywiście adam małysz. to z kolei daje nam prawo wystawiania 4 zawodników , a nie jak dotąd tylko trzech. pisząc dotąd mam na mysli czasy apoloniusz tajnera. swoją drogą kutin pracuje dopiero kilka miesięcy z nasza kadrą, a polo mial na zbudowanie teamu kilka lat, i co i nic!!! nie zrobił. nie chce najeżdzać na tajnera ani wychwalać pod niebiosa kutina, ale czasami postarajmy sie oceniac fakty, rzeczywisty dorobek trenera, i czas jego pracy z kadrą, a nie wydawac pochopne wyroki.
(02.03.2005, 11:20)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Kuttin:
Kuttin: "Obiboków powyrzucam"

Kuttin: "Obiboków powyrzucam"

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich