Adiś małysza fanmałysz ma łatwego przeciwnika powinien łatwo wejść go 30.
Sądze że konkurs wygra a ahonen a małysz będzie w 6 albo na podium.
Podobnierz ahonen czuje odeh małysza na plecah.
(31.12.2004, 20:28)
Ewa 007:| miło mi, że mam do czynienia z SZOWINISTĄ.
(31.12.2004, 20:10)
Kinga1511Janne mnie nie zaskakuje już ani trochę, jest najlepszy.....:D
(31.12.2004, 19:58)
Ewa 007Ale gadacie głupoty!!
Nie lubie Ahonena i nie jest to spowodowane tym, że wygrywa z Adamem, bo taki jest już sport, jedni wygrywają, inni przegrywają...
Wracając do sprawy, to gdyby Janne skakał z tej samej belki co Adam, to nie jest powiedziane, że skoczyłby sporo dalej i wówczas mógłby wygrać z Polakiem.
Naskakujecie na Clio, to nie jest jej wina, że obniżono belkę, jeżeli tak wam zależy, to mogła napisać, że Małysz był pierwszy, ale czy o to naprawdę chodzi?? Nie wydaje mi się!! Nie warto się mijać z prawdą, tylko dla uzyskania satysfakcji. Jeśli "Wąsik" ma wygrać z "Maską", to to uczyni, jak nie w kwalifikacjach to w konkursie.
Pozdrwawiam serdecznie!!
Clio pisz tak dalej i nie zawracaj uwagi na tandetne komentarze, bo w Polsce to tak zawsze, trzeba się do kogoś przyczepić ;-)
(31.12.2004, 19:37)
Trakco jest Clio? Teraz nie wygląda tak ładnie? Cuchnie mi tu fanatyzmem w najgorszej odmianie - ahonentyzm to plaga XXI wieku. Trzeba z tym walczyć.
I brawa dla RESZTY Redakcji, która może nareszcie się opanuje i przestanie tak OSTENTACYJNIE promować Ahonena. I tak już wszyscy mają go dość, więc nie potrzeba nam jeszcze faworyzowania Fina przez strony internetowe.
(31.12.2004, 19:15)
Cliono i dlaczego to skasowałeś, Andrew?? A już miałam Ci napisać, to bardzo dobrze, że tak to sformułowałeś... :(((
(31.12.2004, 18:58)
air showA tak w ogóle to proponuję coś takiego wprowadzić do zawodów, wtedy zawsze będzie wygrywał ten "słuszny" skoczek.
(31.12.2004, 18:53)
abcLudzie, skąd w Was tyle nienawiści: dwa lata temu Hannawald, w tym roku Ahonen. Kto następny? Pamiętacie prośbę Adasia, potrzebna kolejny raz? Decyzja sędziów niezrozumiała, krzywdząca dla wszystkich. Dyskusja tak, ubliżanie sobie na pewno nie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, wspaniałych skoków ( i Adama, i Janne, i Morgiego i....), trafnych decyzji sędziów!
(31.12.2004, 18:37)
marmiO, zniknęło słówko "oczywiście" i teraz wygląda to znacznie lepiej. Mam nadzieję, że w przyszłości redaktorzy będą wykazywać większy obiektywizm, co pozwoli mi nadal z przyjemnością odwiedzać Wasz serwis.
(31.12.2004, 18:36)
Kaczy47Oj ale FIS spieprzył sprawę. Moim zdaniem nie było potrzeby skracać od razu belki. Ludzie z Fis-u to widocznie anty-małyszowcy. No cóż. Ja tam sie tylko obawiam, że Ahonnen jutro znowu może wygrać, a wtedy nie będzie za ciekawie. A tak swoją drogą ciekawe ile by skoczył Ahonnen z tej samej belki co pan Małysz? Ludzie nie dajcie Janne wygrać ;)
(31.12.2004, 18:15)
marmiDokładnie tak jak mówi grzeeech, nie chodzi o to, że Małysz nie wygrał bo to szczegół. Decyzja o zmianie belki była błędna, można to było ewentualnie zrobić przed skokiem Ahonena jeśli Roar lub Jakub skoczyliby przynajmniej tyle co Małysz. Wówczas zachodziłaby obawa, że Ahonen może skoczyć 127 i więcej. Wygląda na to, że ta decyzja zapadła wcześniej i cokolwiek by się działo to i tak zmienionoby rozbieg...
(31.12.2004, 18:09)
Hyrmagdyby z jednego rozbiegu wygral Ahonen to był nic nie mówił. Ale takie zagrywki mnie oburzają.
(31.12.2004, 18:08)
abcmyślę, że gdyby nie obniżyli rozbiegu, to najlepszy byłby dziś Roar
(31.12.2004, 18:03)
realista@Clio
wyladowanie skoku na 127.5 m telemarkiem jest niemożliwe
a ten twój Ahonen wydłuża skoki i ląduje na 2 nogi
16.5 16.0 16.0 noty Ahonena
18.5 18.5 18.5 noty Małysza
a tak przy okazji spójrz do kogo należy rekord skoczni
(31.12.2004, 17:41)
realista@Clio
nie edytuj moich wypowiedzi
jeśli 124.5 kiepsko wylądował to znaczy ze 127.5 tak samo albo gorzej:))
NIE EDYTUJ MYCH WYPOWIEDZI!!!
(obaw iam się, że w TEJ sprawie pozostajesz bezsilny. A jasnowidzem nie jesteś. No chyba że jesteś.)
(31.12.2004, 17:25)
grzeeech@Clio
Tu nie chodzi, przynajmniej mnie o to że Adam nie wygrał tylko o to ze ta zmiana belki była niepotrzebna i wypaczyła wynik kwalifikacji. Podejrzewam że mógłby byc drugi za Ahonenem, no drugi to nie piąty. Mam nadzieje że wyniki jutrzejszych zawodów zweryfikują bzdurną decyzje jury i wszystko wróci do normy.
Droga Clio. Nie uważam się za sfrustrowanego i twego pożałowania naprawde nie potrzebuje.
(31.12.2004, 17:22)
Złynie musiecie się wysilać i udowadniać jak by było, bo wszechwiedząca Clio ze swoimi klapkami na oczach i tak widzi tylko JEDNEGO skoczka. A tak się akurat składa, że ten JEDYNY skorzystał na oszustwach sędziów. Komentowanie jej fanatycznych wypowiedzi mija się z celem.
(31.12.2004, 17:21)
realista@Clio
chodzi mi o to ze nawet jak by skoczył 3m dalej od ADasia to by miał niższą notę za skok
dokładnie 131.1
(tylko jeśli zrobiłby to w takim samym stylu)
(31.12.2004, 17:16)
realista@Clio
3 metry dalej by skoczył najwyżej
i wtedy miałby niższe noty
(31.12.2004, 17:14)
Emiltek@Clio Janne poleciał by kilka metrow dalej i by wyglebał:P i by nie miałby drugiej noty tylko dziesiątą a jutro i tak Adam wygra:P
(31.12.2004, 17:09)
TrakKtórzy redaktorzy nie są proahonenowsy? Bo jakoś ich nie widzę... pewnie byli tu trzy lata temu, ale ich wyrzucili na zbity pysk za poglądy niezgodne z zarządem
(31.12.2004, 17:09)
Hyrmanie osmieszaj się Clio
Gdyby skakali z jednej belki, to Małysz może miałby z 2 metry mniej, ale i tak wygrałby na notach.
(31.12.2004, 17:08)
ClioWy tu chyba czegoś nie rozumiecie - a mianowicie że Ahonen z NIŻSZEGO rozbiegu skoczył DALEJ od Małysza. Co z tego, że noty miał niższe? To Wy już musicie się notami sędziowskimi podpierać, by iść za Swoim ulubieńcem??? Gdyby Janne skakał z tej samej belki co Adam, poleciałby prawdopodobnie kilka metrów dalej i szczerze żałuję, że tak się nie stało, bo wtedy NIKT z Was nie mógłby mówić takich bzdur. Wyszło jak wyszło - żadne z Was nic już nie zrobi. Choć rzeczywiście możecie napisać list protestacyjny do FISu, przy okazji z projektem zmiany reguł. Powodzenia, sfrustrowani fani. Żal mi Was, naprawdę.
(31.12.2004, 17:02)
ZETnie wszyscy redaktorzy są proahonenowscy, niektórzy są projandowsko-promałyszowscy :D pozdro
(31.12.2004, 17:01)
maciekTen serwis jest rzeczywiście proahonenowski. Janne nawet jeśli przyjmiemy, że wygrał (choć według mnie to nieprawda) na pewno nie zrobił tego "oczywiście", a to że zdobył niższą notę to nie tylko wynik niższej belki ale zapewne także gorzszego stylu. Trochę mniej zachwytu nad Janne redaktorzy !
(31.12.2004, 16:28)
radek z k.g.ten sport powoli zaczyna robić się jak łyżwiarstwo figurowe.To sędziowie zaczynają rozdawać karty. Panie Hofer uszanujmy zawody fair, dla tych kibiców którzy przychodzą tłumnie na skoki, np.w Charrachowie piękny las biało-czerwonych flag i szalików. Jeśli tego nie uszanujecie, to po takich decyzjach przy " zielonym stoliku" ,niedługo będziecie sami obserwować zmagania skoczków,którzy i tak zresztą będą wcześniej domyślać się ,kto wygra. MAŁYSZ DZISIAJ BYŁ NAJLEPSZY!!! POWIEDZCIE ŻE NIE!!!
(31.12.2004, 16:17)
pawkopopieram karmela!!! taki jest regulamin i juz nie walcie smutow bo zal sciska przeczytajcie regulamnin a potem komentujcie!!! bo nie znacie sie! a belke obnizyli zeby ta 4ka nie poleciala za daleko.... Jakby to bylo takie wazne . Wygral Ahonen i dobrze, jest najlepszy tak jak kiedys Adaś, teraz Janne ma swoje 5 minut
(31.12.2004, 16:10)
MarmiJest w formie i szanujemy i podziwiamy go za to, co nie znaczy że trzymamy kciuki za to, żeby nadal wygrywał. Tego życzymy Małyszowi!!!
(31.12.2004, 16:10)
pikiNie wszyszcy bo ja jestem z Norwegami I z Bjoernem. I odwalcie sie od Ahonena! jest w formie i wkoncy to zrozumcie !
(31.12.2004, 16:07)
realista@Karmel
Ito to nie zaszkodziło:)był drugi po 2 serii
wiec moze bedzie podobnie z Adasiem:)
(31.12.2004, 16:03)
YOGI-->>> KARMELTYLKO TO JEST CZOŁÓWKA I NP. MAŁYSZ I AHONENA DZIELI CORAZ MNIEJKSZA RÓŻNICA
A TERAZ MAŁYSZ BEDZIE 10 OD KOŃCA SKAKAŁ
POZA TYM CZEMU NIE MOGLI TEGO OBNIŻYĆ WCZEŚNIEJ, JESŻELI JUŻ CHCIELI :(
(31.12.2004, 16:02)
PawkoJa wam powiem jak to jutro będzie wyglądać...wiem bo...to już sie zdarzyło :| tak więc do po 1 seri [ z tego co pamietam]
1.Ahonen
2.Małysz
3.Ljoekelsoey
4.Janda
5.Hoelwarth
Mateja w 2giej dziesiątce
po 2giej seri:
1.Ahonen
2.Małysz
3.Ljoekelsoey
16.Mateja
ale powiem wam że w Innsbrucku wygra wreszcue Kuba Janda
(31.12.2004, 15:59)
YOGIPOPIERAM MARMI'EGO - SLUCHAJCIE GO I SIĘ UCZCIE - PRAWDZIWY PATRIOTA - POLAK
WSZYSCY JESTEŚMY Z TOBĄ ADAŚ !!!
(31.12.2004, 15:59)
KARMELNic nie mam do Małysza, jestem z lekka wkurzony decyzją jury. Pragnę jednak przypomnieć, że w Oberstdorfie sytacja była identyczna, a jakoś nikt nie protestował...Co miał powiedzieć np. Ito, który powinien skakać w przedostatniej parze, a skakał w 5 od końca? Gdy była przerwa przed skokiem Hoellwartha od razu wiedziałem, co się święci...
(31.12.2004, 15:59)
marmiTo uwielbienie dla Ahonena wśród redaktorów i niektórych czytelników jest dla mnie niezrozumiałe. Nie powinniście pisać "oczywiście Ahonen" bo nie jest to tym razem takie oczywiste - trudno powiedzieć czy miałby wyższą notę od Adama jakby skakał z tej samej belki. Pozostałych 3 na pewno byliby za Małyszem i zmiana belki była nie fair. W tym turnieju nie powinni zmieniać podczas kwalif. ew. zmieniać dla pierwszej 15. Ciekawe czy Małysz by skakał jakby wiedział, że obniżą po nim rozbieg? Powinien szybko awansować do czołowej 4 PŚ to nie będzie takiego problemu :)
Naprawdę nie wiem jak można życzyć Małyszowi przegranej w konfrontacji z Ahonenem, tudzież być kibicem Fina a nie Polaka! Co innego gdybyśmy nie mieli wielkiego-małego skoczka no ale póki co mamy!!! Co z was za patrioci?
(31.12.2004, 15:54)
realistaprzeczytajcie końcówkę artykułu na tej stronie...
http://sport.onet.pl/10314 30,wiadomosci.html
(31.12.2004, 15:53)
maxZupelnie nie rozumiem glupiej decyzji jury zeby obnizac belke dla 4-rech ostatnich skoczkow.Tacy skoczkowie jak Janda i Hoellwarth ktorzy nie sadze by skoczyli dalej od Malysza przez glupote jury sa wyzej od Polaka.Owszem to nie ma tam znaczenia wielkiego ale to jest troche nie fair.Bali sie ze Ahonen sie zabije czy co? Bez przesady panie Hofer.Co bedzie jak jutro w konkursie Malysz skoczy 127 metrow? Znow bedzie zmiana belki i caly konkurs pojdzie sie walic? Co do skoku Mateji nie mam zastrzezen skoczyl tak jak powinien.Dlugopolski bez komentarza.
(31.12.2004, 15:49)
realista@JA
ich skoki nie miały znaczenia
belka i tak została by obniżona dla Ahonena
(31.12.2004, 15:47)
yVONNE@ Iza
Adam wygrał:)
(31.12.2004, 15:46)
YOGITE ZAWODY TO SKANDAL !!!
(31.12.2004, 15:45)
yVONNELubię Ahonena..., mam tylko duże pretensje do osób, które podjęły tak głupią decyzję. Przecież to śmieszne, aby taki Roar skacząć 116 metrów był wyżej niż Adam. I co z tego, że z niższej ? Adam gdyby skakał z 1 na pewno doleciałby do 123 metra, ato by mu wystrarczyło, aby z Janne wygrać (styl). Nie po to Adam skakał w kwalifikacjach, aby teraz grzać tyły. SKANDAL!!!
(31.12.2004, 15:45)
IZAnic już nie wiem KTO W KOŃCU WYGRAL TE KWALIFIKACJE ??? JEDNI PISZĄ ZE MAŁYSZINNI ZE AHONEN ???JAKA JEST PRAWDA
(31.12.2004, 15:44)
joe24.Daniel Forfang (Norwegia)
Sigurd Pettersen (Norwegia)
Björn Einar Romören (Norwegia)
u mnie na egzaminie oskarżyliby o ściąganie :P
(31.12.2004, 15:37)
oLLa :D Fanka skokówAle te pary robią =/ Norweg z Norwegiem, Austriak z Austriakiem :( Dobrze że Adaś trafił na Robiego Kranjca który jest słabszy w tym sezonie... Morgi też trafiła na lepszego i mam nadzieje że wygra... Szkoda że Florek Liegl jest z Hoelim ale mam nadzieje że wejdźe do 5 przegranych :)...
(31.12.2004, 15:37)
JAPo co Malysz i Morgenstern skakali tak dalego? Skoczyli by po 120m, Ahonen bez obnizania belki 124m i nie bylo by problemu.
(31.12.2004, 15:36)
AdamFan(Tommy)no chyba ja jestem
(31.12.2004, 15:36)
YOGIwszyscy którzy są przeciw niech się wpisują !!!
MAŁYSZ THE BEST !!!
MAŁYSZ 1. W KWALIFIKACJACH !!!
(31.12.2004, 15:32)
Cliouważam, że powinniście napisać, że to MOJA wina, że FIS ma takie, a nie inne reguły. Pasowałoby jak ulał to tych wszystkich Waszych pretensji. A przy okazji zrzucilibyście trochę frustracji.
A tak a propos - właśnie na EuroSporcie jest retransmisja w kwali. Możecie popatrzeć, co się na skoczni działo.
(31.12.2004, 15:32)
Gucio1 belka niżej,12,5metra bliżej i wyżej od Adama??
Co to za zmiany belki w kwalifikacjach.?!Co to za sprawiedliwość?? Wszyscy mają skakać z tej samej belki.Jak sie Ahonen boi się,że tyłek obije bo za daleko poleci to niech nie skacze albo skacze bliżej! Zgłaszam sprzeciw przeciw takiemu wypaczaniu wyników! KTO JEST ZE MNĄ???
(31.12.2004, 15:29)
yogito bez różnicy bo powinien byc pierwszy .......
(31.12.2004, 15:25)
Protestanci INFORMACJA DLA YOGIEGO!!!
Małysz był piąty, nie czwarty
(31.12.2004, 15:23)
finofankahehe mowilam ze Janne 1?! :P haha zaden Adam go nie powstrzyma! :D
(31.12.2004, 15:23)
yogia co to ma być oczywiście Janne Ahonen, jak Małysz wygrał i to z jaka przewagą...
popwinniście napisać - niesprawiedliwie potraktowany Adam, czy coś w tym stylu, a nie oczywiście Ahonen...
(31.12.2004, 15:23)
ProtestanciZGADZAMY SIĘ Z REALISTĄ!!!
(31.12.2004, 15:21)
marmiZauważmy też, że Małysz musiał mieć b. wysokie oceny za styl no chyba, że Aho i Morgi mieli b. niskie. Jeśli udało mu się poprawić styl to widzę duże szanse dla Adama.
(31.12.2004, 15:20)
yogito jest skandal. małysz ma note wyższą o 6, 1 pkt i jest czwarty
parodia i żenada ...
śmieszni są ci organizatorzy tego konkursu
powinni nie przesuwać belki !!!
(31.12.2004, 15:19)
ProtestanciClio słuchaj!!! Dlaczego Małysz ma być gorszy od Ahonena, skoro dostał lepsze noty niż on? Chcemy sprawiedliwości!!!
(31.12.2004, 15:18)
WiechPo co te kwalifikacje? Belkę obniżać dla pierwszej 15-tki, byłoby bardziej uczciwie.
(31.12.2004, 15:17)
realistaAhonen nie wygrał tylko Małysz!!!nawet gdyby 3 metry dalej skoczył to by przegrał z Adasiem!!!
zgłaszam oficjalny protest!!!dawać Adasiowi 1 numer startowy!!!
Ahonen dał łapówkę FIS , czy co?
to co robią te błazny jest żałosne
MAŁYSZ WYGRAŁ KWALIFIKACJE!!!
wierzę ze sprawiedliwość jutro zwycięzy
(31.12.2004, 15:16)
grzeeechZnowu to zrobili czyli czolowej czworce obnizyli rozbieg. To jakis przepis odgórny czy widzimisie sedziow??? Przy systemie KO to jest nie fair :-/
Kwalifikacje powinny byc dla wszystkich z tej samej belki...
(31.12.2004, 15:16)
DodaZGADZAM SIE!!! TO WSZYSTKO JEST NIESPRAWIEDLIWE...CALY SYSTEM KO...SLABSI NIE MAJA SZANS ZE SKOCZKAMI W SWIETNEJ KONDYCJI!!!
(31.12.2004, 15:15)
eeeeSKANDAL
(31.12.2004, 15:15)
IloOonachciec to ty mozesz :P nikt ci tego nie zabroni ale Ahonena nikt nie pobije !!! Jest THE BEST!!!
(31.12.2004, 15:15)
marmiNo i przez tą zmianę belki Małysz będzie skakał daleko od Ahonena a Mateja nie będzie miał pary z Wasiliewem tylko z Koflerem lub Kiuru (i to chyba lepiej dla niego).
(31.12.2004, 15:15)
JAAhonen jutro nie wygra, bo jest za dobry !!
(31.12.2004, 15:13)
Clionajbardziej podoba mi się to "oczywiście Janne Ahonen". Dlaczego mamy być gorsi od innych mediów, gdzie non-stop słyszy się "oczywiście Adam Małysz"?
Brawo!
(31.12.2004, 15:13)
ProtestanciTo nie SPRAWIEDLIWE!!!
PROTESTUJEMY - MAŁYSZA NUMER 1 CHCEMY
(31.12.2004, 15:12)